Nä, bytte in Overlord på ebgames så jag fick pröjsa 250 spänn för limited edition.Hehe..Köpte du ditt på elgiganten Linus 82 ?
Har ett ex i min hand nu.499 spänn
Känner chefen så jag har alltid 15%.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 27 August 2007 - 19:08 Nä, bytte in Overlord på ebgames så jag fick pröjsa 250 spänn för limited edition. Känner chefen så jag har alltid 15%. Postad 28 August 2007 - 06:39
Har spelat ett bra tag nu, men jag måste säga att jag tycker att det är lite enformigt! Den känslan att man bara måste spela lite till har försvunnit nu för mig. Missförstå mig inte, det är ett bra spel men kanske inte så bra som jag förväntade mig efter all hype.
Postad 28 August 2007 - 07:52
Blev ett köp igår. Satt och spelade tills det blev för mörkt i lägenheten
Fråga nedan ... inte bild! » Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «
Postad 28 August 2007 - 09:41
Nej man tappar aldrig saker när man dör. Finns ingen death-penalty i spelet.
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «
Postad 28 August 2007 - 09:52
Som radiozo säger så tappar man aldrig saker. Däremot blev jag galen av en hiss jag skulle in i och inte hade koden hade kolalt överallt och visste tom vart den skulle finnas men icke. Visade sig att jag hade klickat förbi Diaryn som jag hittade (som jag nästan alltid gör) där koden stod men den kunde man däremot hitta i inventoryn och lyssna på igen. Däremot är det lite dåligt med stats dvs man kan inte se hur många slots man har tex physics och engineering etc, vilket kan vara störande när man ska tjacka en ny slot och vet inte vilken man behöver (utan måste leta upp en "genmaskin" först. Man kan inte heller (iaf inte när som helst vad jag vet)se hur många sisters man tagit på en viss level (ibland kommer det upp dock av ngn anledning tex 2/3) och man blir även varnad om man försöker gå vidare till nästa level utan ngn little sister harvested. Postad 28 August 2007 - 09:54
Jorå, tryck på start. Postad 28 August 2007 - 10:59
En fråga om Little Sister.
Postad 28 August 2007 - 11:10
Svar på frågan innanför spoilertaggen. » Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «
Postad 28 August 2007 - 11:16
Fan jag som kollade där överallt utan att se ngt vettigt måste ha missat den totalt jaja jag höll ofta reda på hur många jag hade tagit det finns väl bara 3 sisters per level också har jag för mig. basselito: VIll man ha achivementen som innebär att man inte ska harvesta ngn sister så är det nog kört om man väl börjat harvesta dom ja. » Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «
Postad 28 August 2007 - 11:16 » Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «
Postad 28 August 2007 - 11:21
Little Sisters:
Redigerat av ShaManIX, 28 August 2007 - 11:21. Postad 28 August 2007 - 11:28 Tack. Postad 28 August 2007 - 12:20
Om det är det rummet jag tänker på: » Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... « Har säkert lagt 15 timmar och har först nu kommit till Arcadia... Finns så mycket att beundra och upptäcka. Underbar atmosfär de har skapat! De som klarar spelet på 10-15 timmar måste missa mycket (vet iofs inte hur mycket lättare det är på easy). Postad 28 August 2007 - 12:31
Tja så mycke missar man inte men...
Jag missade 1 little sister och 2 weapon upgrades tror jag (av det som är viktigt). Jag orkar inte springa omkring och utforska exakt varenda skrymsle och researcha alla splicers till dödagar (även om jag researchade 3-4 st till max). Men ska även tillägga att jag körde på normal och med Quest Arrow ON. Tar man bort quest arrow så får man nog sitta med liret i 30 timmar men då skulle jag ledsnat för länge sen så det var inte ett alternativ. Men ska kanske köra om spelet och rädda alla sisters för att eventuellt se ett annat slut (yippie va kul:-)) » Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «
Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 28 August 2007 - 12:32. Postad 28 August 2007 - 13:43
vilken svårighetsgrad rekommenderar ni att man kör med från början ifall man är en rätt så hyfsad spelare med andra fps iaf?
Postad 28 August 2007 - 13:48
Hard. Eftersom man ändå inte får några straff när man dör så gör det inget om man dör en massa gånger.
Postad 28 August 2007 - 14:04
Kul att man beställde från el-giganten. Går inte att avbeställa och spelet har inte kommit in på lager ens. Nåja. Har mycket annat att göra nu vid skolstart ändå
Postad 28 August 2007 - 14:40
Hard utan tvekan. Har hunnit spela lite till nu och fortsatt mycket nøjd med detta spelet. Jag tillhør dem som utforskar varje skrymsle och vrå så det tar nog en stund innan jag varvat det førsta gången. Blir med all sækerhet ett till varv sedan. Postad 28 August 2007 - 17:36
Brukar hålla mig passiv och läsa vad alla ni fantaster skriver men nu måste jag ju kasta mig in i diskusionen och även jag låta mig imponeras av de grymma recensionerna spelet har fått.
Synd att man är fattigare än Tom Pung bara... Säljer min kropp för 498 :- eller ett ex av BioShock, PM Postad 28 August 2007 - 20:21
Verkligen ett skit bra spel!
Enda negativa jag kan komma på är health och Eve hypos mätarna som inte är speciellt plasma vänliga Även att jag har en nyare plasma som inte är så känslig för inbränningar så såg jag efter att jag spelat 1 tim 30 min att det blivit inbränningar. Dock tillfälliga (går bort typ direkt) men ändå. Mvh D Postad 29 August 2007 - 22:20
Köpte spelet idag för 499:- på PC City, kommit en liten bit efter att man har dödat första på bossen efter lite mer än 3½h, Då har jag dock kollat igenom varje rum ifrån golvet till taket ( ska se till att hitta alla audio-banden ). Finns så himla mycket att se och uppleva och rusar man igenom spelet och bara följer questmarkören så tror jag man missar minst 50% av spelet känns det som. Har lite problem med Big Daddy'arna dock, verkar som shock+pepra+shock+pepra osv osv är den bästa taktiken?
Postad 30 August 2007 - 09:16
Electric gel, electric buck shot eller exploding buck shot tycker jag är bäst. Slänger man dessutom upp en decoy dummy så hinner man döda Big Daddyn innan man ens blir träffad.
Redigerat av Unregistereddc471864, 30 August 2007 - 10:27. Postad 30 August 2007 - 15:35
Det funkar finfint. Jag brukar krydda med lite crossbow laddad med trapshot också. Fungerar ypperligt. Postad 30 August 2007 - 20:31
Jag kör nog klart på medium nu första gången (på min 32" crt), och när jag får min 46D3000 om en vecka så börjar jag om på hard och älskar spelet hårt en gång till
ps, hur kan vissa bara springa förbi utan att lyssna på "dagböckerna"? Ger ett stort lyft till spelet Redigerat av Mahti, 30 August 2007 - 20:32. Postad 31 August 2007 - 07:09
Jaha, då har man kört ett par timmar på Bioshock, riktigt bra är det! Limited Edition blev det också
Är det fler som har problem med undertexterna? Jag kan inte alltid ha den volym jag önskar och då kan det behövas undertexter, men när jag satte på det så var de väldigt osynkade... Postad 31 August 2007 - 07:17
Ja undertexterna är osynkade för mig med, ibland pratar dom för sakta och ibland för snabbt. Väldigt svårt att höra vad vissa säger också med alla konstiga dialekter och brytningar. En av spelets få svaga sidor måste jag säga.
Postad 31 August 2007 - 07:51
Ja det är lite trist att en så enkel sak inte fungerar... Man vill ju inte så gärna missa massa dialog En annan svag sida är också hackandet, hade varit skönt med lite variation, Pipedreams-varianten börjar bli lite uttjatad, och då har jag ändå bara kört ett par timmar typ... Postad 31 August 2007 - 08:06
Jo om man ska klaga på ngt så är det väl det. Svårt att uppfatta dialekterna ibland. Texningen går inte att ha på den är totalt osynkad. Snart klar med spelet. Har varat över en vecka för mig så jag är helt klart nöjd med längden på spelet. Tror dock inte jag orkar spela igenom det en gång till bara för att få ett par achievments till Postad 31 August 2007 - 10:09
Nej jag är nog rätt nöjd också när jag har spelat igenom det, vilket förmodligen blir i helgen. Kan ju hända att man plockar fram det senare igen om det råder speltorka, vilket det inte verkar göra på ett tag
Postad 31 August 2007 - 12:35
Har helt enkelt inga hörlurar, men jag har faktiskt börjat kolla efter ett par trådlösa som kan användas vid dylika tillfällen... Men jag tycker ändå att det är lite dåligt att man inte synkat undertexterna... Radiozo: Hur många timmar skulle du uppskatta det till? Postad 31 August 2007 - 13:16
Svårt å säga men 15 timmar har jag nog spelat hittills ungefär. Kanske 3 timmar kvar eller så skulle jag gissa på.
Postad 31 August 2007 - 13:21
Låter rätt lagom... Då har jag en hel del kvar, skönt Postad 31 August 2007 - 13:26
Kan också ha spelat 10-12 timmar. Svårt att säga. Står ingenstans i spelet hur länge man spelat.
Postad 31 August 2007 - 14:37
Dessa lurar verkar hyfsade, och trådlösa: http://www.konsolkol...t-ear-force-x3/ Mitt Bioshock ligger hos morsan, felskickat. Snacka om länge sedan jag beställde från megastore. Men väntan känns ändå ok, när man läser era smöriga inlägg. Kul med ngt att se fram mot! Redigerat av Unregistered24c8cfe3, 31 August 2007 - 14:38. Postad 31 August 2007 - 19:29
Alltså är det bara jag som inte fattade ett jota av slutet?
Redigerat av Unregisteredb8e57d04, 31 August 2007 - 19:34. Postad 31 August 2007 - 23:02
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... « Nu tog det slut för mig. Förbannat bra spel. Dags att ge sig på Metroid Prime 3 istället Postad 01 September 2007 - 00:21
Fick hem mitt ex av bioshock för ett par dar sedan. Nu ikväll kom första luckan att faktiskt spela, tjejen somnade framför tv:n i sovrummet och jag smög ut i vardagsrummet.
Det är nu historien spårar ut. Vär framför tv:n kör jag igång xlådan och startar ett spel, Lost Planet! Fick nämnliggen hem det i samma veva som bioshock och nu gick det av någon underlig anledning före i rank. Hittade det för 299:-, alltid varit sugen på att prova... men jag har verkligen längtat efter första stunden bioshock.. skumt hur huvet funkar ibland.. Postad 01 September 2007 - 16:02
Oki, precis klarat av BioShock.
Jag rankar det bland de bästa, topp-10 lätt. Det var längesen ett spel berörde mig så känslomässigt; dels med skrämseleffekter (som jag älskar) och även karäktärerna (inte bara Big Daddy/Little Sister) utan även alla splicers som springer runt och man riktigt känner hur var och en blivit som de är och deras bakgrund. Slutet (fick bra slutet) gav en riktig helylle/ståpäls känsla. Vet inte hur många timmar det tog mig, men jag tror jag undersökt varenda cm2 av Rapture (finns dock ett rum jag inte kunde komma in i slutet, vilket störde mig lite). Stämningen i spelet är helt otrolig. Man vill inte att det skall ta slut. Replay värdet är relativt bra för ett singleplayer spel. Ångrar lite att jag inte började på Hard direkt, men det skall jag göra nu och även experimentera mer med olika vapen/plasmid kombinationer. Jag har väldigt svårt att se att något annat spel i år kommer toppa detta. Ärligt. Hoppas att det kommer på PS3 snart innan det blir bortglömt, detta spel borde bli upplevt av alla. -lk Postad 01 September 2007 - 16:24
Det enda som egentligen var dåligt i Bioshock var längden på slutsekvensen.
Postad 01 September 2007 - 17:33
Nja. Vetifan. Det goda slutet är nog det bästa slut jag sett i ngt spel. Blev lite rörd där
Postad 01 September 2007 - 17:42 Håller med, 250 achievmentpoints till den som inte får ståpäls av den. Hade jag bejakt min kvinnliga sida lite mer så hade jag storbölat. -lk Postad 01 September 2007 - 17:59
Ken Levine for president! Killen är numera min husgud. Molynuex får stå åt sidan tills vidare.
0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |