Far cry 2
440 svar till detta ämne
Postad 27 October 2008 - 17:21
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
finns en del saker som jag verkligen älskar med spelet, och dom flesta (alla?) involverar eld.
skjut på gastuber, och dom börjar flyga runt för att slutligen explodera. ett skitbra sätt att sätta eld på ett helt läger.
detsamma gäller såna små gasbehållare. inte riktigt säker på vad det är för nåt, men dom sätter fin fyr på läger med.
om man skjuter på ammodepåer (eller vad man ska kalla dom) så börjar dom brinna och skjuta iväg en jädra massa skott. skitkul.
elden överhuvudtaget är jävligt rolig att leka med. bara synd att den oftast slocknar så jäkla fort ;(
för övrigt har jag klarat ca 1/4 av spelet nu. hoppas jag kan få panga på lite fler vapenkonvojer nu. finns juh fullt med vapen och grejer som jag inte låst upp än som är högintressanta.
Postad 27 October 2008 - 18:05
TobbePower
-
TobbePower
-
Användare
-
-
127 inlägg
har spelat multi player halva kvällen nu med en kompis,, har spelat hemmagjorda banor och ubisoft banor och jag måste säga att detta är ett bland dom roligaste onlinespelen jag har spelat på länge. grymt snyggt, och efter ett par matcher sitter kontrollen som en smäck har spelat teathmatch och har vunnit flera gånger 
får man fråga varför du är så missnöjd med MP delen? helt underbart kul att spela hemmagjorda banor ju,, kan ta en sväng med en båt eller ta en jeep och köra över folk med, sen ifall ammon tar slut kan man ju bara gå till olika föråd och hämta mer,, blir man skadad kan man heala sig själv så man slipper dö hela tiden som i COD
finns ju massor olika miljöer också, savann, djungel, öken eller kanske blandat. än så länge ser jag inga negativa saker med detta spel i alla fall och det var värt varenda krona som det kostade.
Grafiken i MP är ju klart sämre än i singleplayer, både jag och resten av gänget som satt och spela det sucka högljutt när vi väl kom i på vår första ranked TDM. Tycker även kontrollen i spelet är riktigt konstig, visst att fightas på långa avstånd går väl sisådär men CQB är ju bland det segaste jag varit med om. Men det kanske är en vane sak. Halo 3 och Cod 4 ligger ju en BRA bit framför där iaf. Sen vet jag inte hur många HS jag fick in igår men det va 20+, och jag tror 3st dog direkt resten sprang iväg och heala sig. Kanske bet ut kulan ur stöveln eller nåt. Nä jag kommer inte köpa det iaf. SP delen får av mig 7/10 pga av roliga smådetaljer och framförallt grafiken. MP delen kan jag inte ge mer än 5/10, känns ihopakastat och man har kompromissat alldeles för mycket. Spelet har även stöd för Auto aim/aim assist när man lirar online. Tråkigt värre!
Redigerat av TobbePower, 27 October 2008 - 18:09.
Postad 27 October 2008 - 19:15
Unregistered2b236a0e
-
Unregistered2b236a0e
-
Forumräv
-
-
697 inlägg
Tycker att spelet är rätt mysigt ändå om man bortser från att fienderna ofta kräver mängder av kulor för att falla eller att man ofta blir påkörd bakifrån av något fordon när man fightas som bäst åt andra hållet. Lite för många uppdykande fordon.
Känns som man kan lära sig och gilla detta spelet om man ger det lite tid och får in vanan med styrningen och precisionen i siktet. Jag och en polare körde en match på en ganska stor bana jag komponerat så vi såg varann inte så ofta men jag vann med 5-2 och då var tre av de killsen när jag körde över han med en bil  Finns ändå en del humor i spelet vilket höjer det lite även ifall vissa saker kan uppfattas buggiga. Nån som vet hur man bygger broar i baneditorn? Jag kan bara bygga broar som ligger på vattennivå, vill ju ha så båtar och sånt kan åka under men får inte brodelarna och connecta...
Postad 27 October 2008 - 20:24
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
nyss hade jag rank 2 och nu har jag rank 1,,varöfr då? kör inte ranked utan player, och TDM. någon som har enaning om hur det fungerar?
Postad 27 October 2008 - 21:08
Unregisteredae4b07cd
-
Unregisteredae4b07cd
-
Beroende
-
-
1374 inlägg
Player: Man får xp och diamonds och kan följdaktligen låsa upp vapen etc. Efter varje session (du lämnar Player-läget) så nollställs du och hamnar på rank 1.
Ranked: Man får xp och diamonds och kan följdaktligen låsa upp vapen etc. Efter varje match så sparas ranken och man avancerar (i teorin... I praktiken så fixar servern så du resetar och hamnar på 1 igen... jag har tappat 2 lvls ungefär).
Postad 27 October 2008 - 21:42
Jocce81
-
Jocce81
-
Forumräv
-
-
524 inlägg
Måste peta in mina "two cents" om Far Cry 2...för hade höga förhoppningar på det!
(Verkar dock inte va ensam om mina åsikter)
ÄLSKAR grafiken, snyggt, och verkar flyta på bra, vissa roliga detaljer osv!
ÄLSKAR att man kan röra sig fritt under hela spelet, även under uppdragen, ta flera uppdrag samtidigt samt att man faktist kan byta uppdrag!
ÄLSKAR miljön och allting!
Älkar Fordonen!
Dock gillar jag INTE transportsträckorna! Den biten som stör mig allra mest tror jag! Dessutom aningens enformit (är väl ca 20% in i spelet) och känns som det hela tiden blir
1. Skaffa ett mission
2. Transportera dig över hela eller halva kartan. (Kolla GPS:en efter diamanter)
3. Skjut lite vakter i vaktposterna, som kommer tillbaka när man åker förbi 2 min senare!
3. Transportera dig lite till!
4. Leta upp "målet", döda det, alt. hjälp personen som behöver hjälp!
5. Transportera dig tillbaka över halva kartan (eller "närmsta" ställe att få mission) (och igen döda lite vaktposter osv som du redan dödat)
6. Gå till steg ett!
7. Vid var 5:e repetition ca, skaffa ett mission där du skall leverera pass till exakt likadana gubbar med exakt samma repliker för att få din Malariamedecin!
Blir det mer variation i spelet längre in?
Så känns som alldeles för många tråkiga långa transportsträckor och att man dessutom måste slåss med gubbar och döda dem hela tiden fast de kommer tillbaka när du passerar igen!
Blir det mer fantasirika missions än att döda någon (som sällan går att smyga sig på utan man måste in i "basen" / huset / byn och döda mycket för att nå in till personen), och spränga vapentransporter?
/Jocce
Postad 27 October 2008 - 23:40
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Vad gäller att transportera sig över hela kartan så såg jag på gametrailers recension att det fanns busstationer så man slapp det. http://www.gametrail...ayer/41939.html
Postad 28 October 2008 - 07:12
mocus
-
mocus
-
Forumräv
-
-
527 inlägg
Jo buss finns. Då kan man ta sig vart man vill.
För egen del gillar jag transporterna, det är lite soft att åka runt.
Sen att folk återuppstår, om man tänker såhär då, att gubbarna inte återuppstår utan maffian fyller väll ut med mer gubbar. Det skulle väll ske i verkligheten? De kommer tillbka och städar upp och sedan offrar de några nya vakter. Så konstigt tycker inte jag att det är.
Det jag stör mig lite på är att folk verkligen tål hur mycket som helst om man inte spränger dem.
Postad 28 October 2008 - 08:57
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
Jo buss finns. Då kan man ta sig vart man vill. För egen del gillar jag transporterna, det är lite soft att åka runt.
Sen att folk återuppstår, om man tänker såhär då, att gubbarna inte återuppstår utan maffian fyller väll ut med mer gubbar. Det skulle väll ske i verkligheten? De kommer tillbka och städar upp och sedan offrar de några nya vakter. Så konstigt tycker inte jag att det är.
Det jag stör mig lite på är att folk verkligen tål hur mycket som helst om man inte spränger dem.
fast dom kommer många ggr lite väl snabbt. man åker förbi en checkpoint för att vända tebax 500m längre fram, och då har dom återuppstått. lite väl tidigt tycker jag nog allt.
Postad 28 October 2008 - 14:43
Unregisteredd51b7e75
-
Unregisteredd51b7e75
-
Beroende
-
-
1408 inlägg
hadde gärna sätt att "gubbarna" kom tillbaka efter kanske 1timme i spelet.
Nja vete fan om jag ska köpa det faktiskt, lite osäker
Redigerat av Unregisteredd51b7e75, 28 October 2008 - 14:43.
Postad 28 October 2008 - 17:22
Jocce81
-
Jocce81
-
Forumräv
-
-
524 inlägg
Vad gäller att transportera sig över hela kartan så såg jag på gametrailers recension att det fanns busstationer så man slapp det.
http://www.gametrail...ayer/41939.html
Jo, men på hela kartan finns väl, hm, är det 5 busstationer tror jag, eller har jag missat några? Blir för få på en sån stor karta... /Jocce
Postad 28 October 2008 - 17:23
Unregisteredd51b7e75
-
Unregisteredd51b7e75
-
Beroende
-
-
1408 inlägg
Hur stor är "kartan"/mapen, hur lång tid tar det att färdas från ena hörnet till det andra?(uppskattningsvis med en vanligt fordon)
Redigerat av Unregisteredd51b7e75, 28 October 2008 - 17:23.
Postad 28 October 2008 - 17:31
Jocce81
-
Jocce81
-
Forumräv
-
-
524 inlägg
Hur stor är "kartan"/mapen, hur lång tid tar det att färdas från ena hörnet till det andra?(uppskattningsvis med en vanligt fordon)
Har hört typ 50 kvadratkilometer, kan säkert stämma! Ingen aning i tid, är juh inte en helt öppen karta heller då det är massa terräng, skog / vatten / berg osv man ibland måste runda! Men ALLDELES för lång tid! /Jocce
Postad 28 October 2008 - 17:44
Lukassvensson
-
Lukassvensson
-
Beroende
-
-
1201 inlägg
Vapnen avspeglar inte verkliga vapen. Carl Gustav är en "rocket launcher", AK-47 exploderar efter bara 300 skott, MGL är 4 skotts osv. Sedan är det lite fattigt att man inte kan sätta på nya sikten osv. på vapnen och att man är tvungen att använda full-auto hela tiden. Rainbow Six: Vegas 2 är mkt bättre vad det gäller den biten.
Tycker även det är lite fattigt att fiender inte dör förrän man skjutit dem flera ggr.
Postad 28 October 2008 - 18:18
Jocce81
-
Jocce81
-
Forumräv
-
-
524 inlägg
Tycker även det är lite fattigt att fiender inte dör förrän man skjutit dem flera ggr.
Inga problem att döda dem med ett skott, sätt det i huvudet eller i bröstet så brukar de iaf dö för mig.. 100% med sniper, och kanske 80% med "vanliga" vapen...dock e det oftast snabbare att bara meja ner dem  /Jocce
Postad 28 October 2008 - 18:30
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
sjhälv gillar jag transportsträclorna,,det är så fina miljöer. gick omkring och kollade lite och fick plötsligt se en flock med vildsvin,, var naturligtvis tvungen att ta fram snipern och skjuta en av dom
ni som gnäller över transportsträckorna gillar inte GTA4 eller?
först gnäller man över att många spel är alldeles för linjära, sen när det väl kommer ett spel som är raka motsatsen så gnäller man över det.. det verkar inte vara mycket som duger i mångas ögon.
själv är jag helnöjd och tycker det är ett av dom bästa spelen som finns ute nu
Redigerat av andreassofus, 28 October 2008 - 18:30.
Postad 28 October 2008 - 18:54
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Fast i GTA4 kan man ta taxi =/.
Postad 28 October 2008 - 20:19
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6891 inlägg
Och i GTA har man bra musik i högtalarna och en himla massa kul saker man kan hitta på under transport sträckan som att köra över och prejja folk av vägen, plus att fart känslan när man sickar fram genom trafiken i maxfart är riktigt skönt 
Hade transport sträckorna varit lika underhållande i Far Cry 2 så hade det höjjt spelet några snäpp.
Hade AI:n varit bättre så kanske man kunde snipa lite lättare. Nu skuttar dom fram och tillbaka som om dom fått epilepsi anfall vilket leder till frustration. Speciellt när man snipat samma gubbe 3 gånger!
Testade lite till ikväll, IFALL det blir kul längre fram och VILL få valuta för pengarna, men...suck..."Ubisoft, give me back my money!"
Ni som kommit LÅNGT in i spelet. Blir det spektakulärare eller är det samma sak HELA tiden?
Postad 28 October 2008 - 20:31
Jocce81
-
Jocce81
-
Forumräv
-
-
524 inlägg
Spännande, öppnade upp en helt ny karta idag, ca 31 % in i spelet!
Nån annan som gjort detta?
/Jocce
Postad 28 October 2008 - 21:06
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
jorå, lyckades komma in på södra delen igår. 50% är avklarat för mig nu.
sen förstår jag inte gnället på transportsträckorna. hur schyst som helst att åka omkring och upptäcka nya platser, hitta diamanter, och kanske t.o.m hitta en sån där glidflygare.. eller vad det nu heter. svåra att hantera är dom dock
vill man ändå inte köra så är det bara att ta bussen. stor del av uppdragen är väldigt nära busshållplatser. så det är juh knappast några problem.
vad är era favoritvapen då? själv sitter jag just nu med dragunov, dart sniper och smg/granatkastare. använder man granatkastare är närstrider lite småhemska, men det går bra ändå. älskar att spränga bilar som kör mot en  . nån som vet om man kan bli dödad av bildelar?
nån som förresten vet hur lång/bred kartan är? funderar lite på 10x5km, kan det stämma?
Redigerat av Unregisteredbb649a5e, 28 October 2008 - 21:07.
Postad 28 October 2008 - 21:15
dallan1981
-
dallan1981
-
Veteran
-
-
2249 inlägg
Håller på å laddar ner en ny uppdatering till spelet nu på 28 mb, undrar vad den innehåller.... för övrigt gillar jag spelet mer nu än tidigare, jag började om igår(raderade alla tidigare saves)och nu ska jag spela spelet seriöst.
Det är rätt coolt/speciellt detta spelet ändå... visst en del frustations moment finns ju, men va fan..
Postad 28 October 2008 - 21:16
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
jaså där har kommit en uppdatering? då får man väl ta och tanka hem den.
Postad 28 October 2008 - 21:17
dallan1981
-
dallan1981
-
Veteran
-
-
2249 inlägg
japp, e precis klar nu....
Postad 28 October 2008 - 21:22
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
hmm. jag fick ingenting om att där var nån uppdatering ;/. fick du alltså en förfrågan när du startade spelet?
Postad 28 October 2008 - 21:28
KriztjanP
-
KriztjanP
-
Amatör
-
-
56 inlägg
var hitta ni updaten? Inget på deras hemsida iaf. Läste att det var en update med köttätare ute i djungeln.
Postad 28 October 2008 - 21:36
dallan1981
-
dallan1981
-
Veteran
-
-
2249 inlägg
jah det fick jag, när jag startade spelet nu ikväll så var jag tvungen att instalera den.
Redigerat av dallan1981, 28 October 2008 - 21:37.
Postad 28 October 2008 - 21:49
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
konstigt, jag fick ingenting nu, och har inte fått nåt under dagen =/.
kriztianp, var har du läst detta nånstans? vore ganska skoj dock. åtminstone om dom kan anfalla en.
Postad 28 October 2008 - 21:56
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
uppdateringen kommer fram när man startar spelet,, fast hade man igång spelet när uppdateringen kom fick man tydligen inget meddelande om detta
Postad 28 October 2008 - 22:21
Unregistered417db7c1
-
Unregistered417db7c1
-
Amatör
-
-
59 inlägg
uppdateringen kommer fram när man startar spelet,, fast hade man igång spelet när uppdateringen kom fick man tydligen inget meddelande om detta
Uppdateringen är för PC va? Någon som vet ifall det kommer någon till 360 snart? Multiplayern är ju superknökad med buggar och andra störande saker.
Postad 28 October 2008 - 22:28
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
Postad 28 October 2008 - 22:30
KriztjanP
-
KriztjanP
-
Amatör
-
-
56 inlägg
antog att det var till PC, kan liksom inte med att lira FPS på konsol
jag googlade och hittade nått om köttätare.
Postad 28 October 2008 - 23:35
dallan1981
-
dallan1981
-
Veteran
-
-
2249 inlägg
Nej, när det gäller mig/spel/och uppdaten så gäller det alltid PS3!...vad annars
Postad 28 October 2008 - 23:43
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
kanske inte kommit ut till 360 än. brukar dom ha några speciella dagar som det släpps eller så?
annars borde det komma i dagarna.
vad har du märkt för skillnad än så länge dallan, om någon alls?
Postad 29 October 2008 - 01:06
dallan1981
-
dallan1981
-
Veteran
-
-
2249 inlägg
Jag spelade ytterst lite(ca 30min)Singel Play, innan jag var tvungen att åka till jobbet, så jag har inte märkt ngt alls.
Sen så har jag aldrig lyckats komma in i ett online spel(gjort 3 försök)men nu kanske det går? ska testa när jag kommer hem imorgon bitti, själva uppdaten borde ju vara online relaterad mest eller?
Postad 29 October 2008 - 09:46
hagv^
-
hagv^
-
Lärjunge
-
-
252 inlägg
Jag tycker inte alls att detta spel förtjänar all kritik det får. Jag tycker det är riktigt skoj! Mina erfarenheter ca 4 h in i spelet ( 8% )
Grafiken är riktigt snygg, speciellt ljussättningen. Och har inte märkt av ngn drop i frameraten.
Explosionerna är också störtsköna! Kul att smyga sig på ett läger och skjuta på en bensintunna, sen så står hela lägret i lågor och fler tunnor smäller här och var
Sen så tycker jag inte att fienderna tål för mkt, siktar man rätt (bröstet/huvudet) så behövs det oftast 1-3 skott. Och transportsträckorna är inte heller ngt problem. Man kör runt i den mysiga omgivningen (kör nästan alltid offroad), letar lite diamanter, smiskar lite skurkar sen så är man framme.
AI'n är helt okej. Visst, vissa knasiga saker har dom väl för sig. Stötte på en fiende som hade ryggen mot mig men endå sköt på mig, men sånt är ganska kul, inget som spelar så stor roll för mig.
Sammanfattningsvis, jag älskar Ubisoft's digitala lekstuga
Postad 29 October 2008 - 11:39
Kalekulan
-
Kalekulan
-
Mästare
-
-
2926 inlägg
Skriver det igen...
Nu har jag installerat det och testat det! Fungerar perfekt!
Tills nu... Jag körde en traditionell Alt+Tab för att checka lite på skrivbordet. Men nu går den varken att maximera, ändra i spelet så att det blir rätt eller någonting. Har testat att boota om datorn men felet är där fortfarande. Hur ska jag göra?
Jag har även nu testat att ominstallera det men felet kvarstår. Jag har högerklickat på skrivbordsikonen för Far Cry 2 och valt att den ska startas i Maximerat fönster. Inte fan hjälper det...
Hjälp mig någon!
Postad 29 October 2008 - 11:45
DanielSchenström
-
DanielSchenström
-
Beroende
-
-
1102 inlägg
Det här är första spelet som jag blivit riktigt illamående (åksjuk) länge av, fortfarande lite smått ur balans trots att jag inte spelat det sen igår kväll. Jag kör på projektor just nu, men jag undrar om det inte blir bättre av att köra på min betydligt mindre tv. I värsta fall får jag byta in det. Som det är nu känns det inte som jag kan göra en rättvis bedömning av det.
Grafiskt är det bra, men inte häpnadsväckande, men jag tror att det blir allt svårare att få till, det krävs så otroligt mycket för att bräcka tidigare spel med marginal. Ibland önskar jag att det var mindre växter och skräp ivägen så man kan se folket man ska skjuta utan att behöva vänta på mynningsflammor för att avgöra var de står.
Har lekt lite med mappeditorn och hade hoppats att den var mer likt 3D-programmen som finns där man kan rita upp former med polygoner. Man kan säkert göra fantastiska saker med den som den är, men det är en preferensgrej helt enkelt.
Postad 29 October 2008 - 11:50
SuddenDeath
-
SuddenDeath
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Skriver det igen...
Nu har jag installerat det och testat det! Fungerar perfekt!
Tills nu... Jag körde en traditionell Alt+Tab för att checka lite på skrivbordet. Men nu går den varken att maximera, ändra i spelet så att det blir rätt eller någonting. Har testat att boota om datorn men felet är där fortfarande. Hur ska jag göra?
Jag har även nu testat att ominstallera det men felet kvarstår. Jag har högerklickat på skrivbordsikonen för Far Cry 2 och valt att den ska startas i Maximerat fönster. Inte fan hjälper det...
Hjälp mig någon!
När du är "i" spelet tryck "alt"+"enter" så borde du få fullscreen utan ramar.
Postad 29 October 2008 - 11:51
Unregistered2b236a0e
-
Unregistered2b236a0e
-
Forumräv
-
-
697 inlägg
Tvivlar på att det kommer samma uppdatering till konsollerna som till PC och om det gör det så kanske det dröjer. Den erfarenheten har jag iaf från andra spel. Sedan känns det kanske mer nödvändigt att ta till sig kritik och kanske släppa nån patch med fixade problem än att lägga in några köttätande växter.
Redigerat av Unregistered2b236a0e, 29 October 2008 - 11:52.
Postad 29 October 2008 - 12:01
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
tydligen så har där juh kommit en uppdatering till ps3 ( och pc my bad, läste fel), så det är nog mycket möjligt att det är samma sak som lagts till. konstigt att inte 360 fått nåt än =/. edit: tydligen så var uppdateringen till ps3 för att fixa så att multiplayer blev regionsfri, dvs så att man kunde spela worldwide. vad gäller köttätare så var det inte växter, utan köttätande djur. du vet, tigrar, lejon, getingar. sånt ;D. jag kom på att jag gärna skulle vilja se lite farliga ormar med. kunde skapa en hel del annorlunda moment när man smyger sig på ondingar.
Redigerat av Unregisteredbb649a5e, 29 October 2008 - 12:06.
Postad 29 October 2008 - 16:06
dallan1981
-
dallan1981
-
Veteran
-
-
2249 inlägg
Jag håller med, hur kan dom ha glömt krokodiler och ormar!?
Postad 29 October 2008 - 18:38
Unregisteredd51b7e75
-
Unregisteredd51b7e75
-
Beroende
-
-
1408 inlägg
Hatar när man ska behöva ladda ner uppdateringar,(hoppas det inte kommer någon till 360)
för jag har inge internet till mitt xbox, och sen vill jag inte köpa live silver/guld
On-Topic.
Ska få spelet av morsan imorrn,
så jag undrar om det är några jobbiga buggar till 360?
Postad 29 October 2008 - 18:47
toadilicious
-
toadilicious
-
Amatör
-
-
99 inlägg
Hatar när man ska behöva ladda ner uppdateringar,(hoppas det inte kommer någon till 360) för jag har inge internet till mitt xbox, och sen vill jag inte köpa live silver/guld
On-Topic. Ska få spelet av morsan imorrn, så jag undrar om det är några jobbiga buggar till 360?
Har inte märkt någon än iaf  .. Dock endast kommit ~ 25% på spelet.. Men du måste ju köra online, det är riktigt kul
Postad 29 October 2008 - 19:45
Unregisteredae4b07cd
-
Unregisteredae4b07cd
-
Beroende
-
-
1374 inlägg
Patchen gjorde definitivt något med PS3 multiplayer. Känns mer rätt nu, även om jag längtar efter en balansering av vapnen.
Dessvärre hämtades Fallout 3 ut idag och nu bliver det mesta liggande fram tills 13 november
Postad 29 October 2008 - 22:10
DanielSchenström
-
DanielSchenström
-
Beroende
-
-
1102 inlägg
Hatar när man ska behöva ladda ner uppdateringar,(hoppas det inte kommer någon till 360) för jag har inge internet till mitt xbox, och sen vill jag inte köpa live silver/guld
Live Silver är inget man köper, det är helt gratis. Det låter en ladda ner demos, speltrailers och spela mmorpgs. Guld låpter en spela spel online plus förtur till en del demon.
Postad 30 October 2008 - 10:40
Unregisteredd51b7e75
-
Unregisteredd51b7e75
-
Beroende
-
-
1408 inlägg
Live Silver är inget man köper, det är helt gratis. Det låter en ladda ner demos, speltrailers och spela mmorpgs. Guld låpter en spela spel online plus förtur till en del demon.
hm okej, hur får man tag i sånt där silver då? btw så måste man ju ha sin hotmail att skicka in till dom xD är ju under 18år och mina föräldrar har inga emailadresser bara jobb... pang i huvudet på Microsoft, Ska dra ner snart till Ebgames med morsan och titta på lite spel, ska se om jag ska köpa Far cry eller om jag ska köpa splinter cell double agent och sen vänta på att far cry 2 går ner i pris
Postad 30 October 2008 - 12:13
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
hur kommer det sig att om man tittar på legend, så ser man två (om inte fler) markeringar som inte finns med nånstans på kartan, nämligen car och sniper spot? nån som vet hur det ligger till med dom? ska man sätta ut dom själv där man tycker att det finns ett bra sniperspot, eller har dom bara inte kommit med i spelet än?
Postad 30 October 2008 - 12:19
DanielSchenström
-
DanielSchenström
-
Beroende
-
-
1102 inlägg
Du får en månads guld gratis när du kopplar upp din burk mot internet, den övergår sen till silver automatiskt efter den månaden och förblir så. Det är som att skaffa konton på ett forum eller vad som helst att man får fylla i lite uppgifter. Men processen tar kanske 5 minuter så det är ju inget överdrivet jobbigt och det är absolut värt det för att kunna hämta hem demon och trailers. Det finns demon som jag lekt med mer än vissa spel jag köpt. Perfekt också att slippa chansa när man funderar på vilka spel man ska köpa. Har för mig att det är nån nackdel med att vara under 18 när man fyller i hotmailen så jag skulle skaffa en alternativ sådan med annan ålder. Nån annan vet säkert mer, jag avr över 18 när jag skaffade min för länge sedan. hur kommer det sig att om man tittar på legend, så ser man två (om inte fler) markeringar som inte finns med nånstans på kartan, nämligen car och sniper spot? nån som vet hur det ligger till med dom? ska man sätta ut dom själv där man tycker att det finns ett bra sniperspot, eller har dom bara inte kommit med i spelet än?
Kan det vara uppdragsspecifika ikoner?
Postad 30 October 2008 - 12:33
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
tvivlar jag på då jag kört genom mer än halva och inte sett nån.
däremot nämnde min bror att man får juh fram t.ex vapenikonerna och sånt när man kör med kikaren. ska prova det nästa gång jag hittar en gömd bil och se om det kommer fram en bilikon då.
Postad 30 October 2008 - 20:34
Unregisteredd51b7e75
-
Unregisteredd51b7e75
-
Beroende
-
-
1408 inlägg
Du får en månads guld gratis när du kopplar upp din burk mot internet, den övergår sen till silver automatiskt efter den månaden och förblir så. Det är som att skaffa konton på ett forum eller vad som helst att man får fylla i lite uppgifter. Men processen tar kanske 5 minuter så det är ju inget överdrivet jobbigt och det är absolut värt det för att kunna hämta hem demon och trailers. Det finns demon som jag lekt med mer än vissa spel jag köpt. Perfekt också att slippa chansa när man funderar på vilka spel man ska köpa.
Har för mig att det är nån nackdel med att vara under 18 när man fyller i hotmailen så jag skulle skaffa en alternativ sådan med annan ålder. Nån annan vet säkert mer, jag avr över 18 när jag skaffade min för länge sedan.
Kan det vara uppdragsspecifika ikoner?
Tack för infon, får bli att låna syrrans hotmail. Föresten så köpte jag spelet idag, fy **** vad kul det är, "bara" klarat 8%. förstår mig inte riktigt på att folk klagar att man måste skjuta halva magget på dom, kan ju hålla med, men jag stör mig inte på det, och inte heller med långa transportvägar, ibland kan det kännas lite hårt med sparningarna, men jag tycker att det är ganska nära till sparningsställerna men ibland kan det som sagt kännas långt, stör mig lite på att dom dyker upp med bilarna och bara så och manglar allt på en  För er som inte har köpt det än KÖP for god sake.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
genstruktur
2026-05-20 17:03:16
-
Projektorn uppe och allt verkar fungera
genstruktur
2026-05-20 17:02:29
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|