Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Resistance 2

390 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Resistance 2 (41 medlem(mar) har röstat)

Ditt betyg.

1. 5 (18 röster [43.90%])

Procent av omröstning: 43.90%

2. 4 (15 röster [36.59%])

Procent av omröstning: 36.59%

3. 3 (5 röster [12.20%])

Procent av omröstning: 12.20%

4. 2 (3 röster [7.32%])

Procent av omröstning: 7.32%

5. 1 (0 röster [0.00%])

Procent av omröstning: 0.00%

Rösta Gäster kan inte rösta
Resistance 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 3 7.61111 (17) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 01 December 2008 - 20:08

Yves
  • Yves
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0
Jag är gärna med som utfyllnad om det behövs, har mic.
ID: Avalantis

Postad 01 December 2008 - 20:59

Unregistered3ef269c0
  • Unregistered3ef269c0
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0
Hmm, har 4 friends som spelar R2 atm men kan bara se en av dom som In-game i listan inne i spelet :S Är det regioner som spökar eller är det bara buggigt? Nån annan som har samma problem?

Postad 01 December 2008 - 22:01

Simbo
  • Simbo
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0

Hmm, har 4 friends som spelar R2 atm men kan bara se en av dom som In-game i listan inne i spelet :S Är det regioner som spökar eller är det bara buggigt? Nån annan som har samma problem?

Märkte det också. Frågan är om det står offline på spelare som spelar singel player?

Redigerat av Simbo, 02 December 2008 - 09:12.

Postad 02 December 2008 - 00:22

Yves
  • Yves
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0
Jag försökte spela lite Samarbete men blev inslängd som Sjukvådare, fattade ingenting och alltihop blev bara pinsamt :P . Jag har nu efteråt läst mig till hur XR-42 Phoenix fungerar men jag fattar fortfarande inte hur man ger/kastar ammo till sina medspelare :D .

/Yves

Postad 02 December 2008 - 01:01

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0
Det är viktigt med klasserna för samarbete.
Soldier - kan bara skjuta och sätta upp kraftfält.
Medic - helar sig själv genom att ta energi från fiender. De helar även sina medarbetare.
Spec ops - prickskyttar. De ger även ammo och kraftfält till alla.

Har heller inte lyckats med att få in folk jag känner in i spelet.

Postad 02 December 2008 - 22:30

tuna74
  • tuna74
  • Forumräv

• 572 inlägg
  • 0
Man helar väl genom R2 när man är medic?

Postad 02 December 2008 - 22:39

Unregistered3ef269c0
  • Unregistered3ef269c0
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0

Man helar väl genom R2 när man är medic?

Yes, secondary fire med huvudvapnet (Phoenix). Primary fire för att hela sig själv och fylla på healingförrådet :]

Postad 03 December 2008 - 01:09

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Kört nåra timmar co-op ikväll...Som vanligt :-)

Är stor skillnad mellan omgångarna...
Så djäkla kul när det flyter på bra och alla rör sig i samlad trupp å inte springer runt som rambo för sig själv

Postad 14 December 2008 - 13:37

Unregistered1645
  • Unregistered1645
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Hejsan! Då var man äntligen medlem och postar mitt första inlägg :-)
Det här spelet (R2), tycker jag är riktigt bra. Att spela storyn var bland det roligaste jag gjort i spelväg (iofs ingen megagambler..). Onlinedelen (tävling) kommer nog att hålla ganska länge för mig och delen som heter samarbete är enligt mig helt OK (är nog inte helt på banan med alla roller osv.).

Köpte R1 och spelade igenom det innan R2 och det ångrar jag inte.

Postad 14 December 2008 - 14:29

Gäst_dannywtf_*
  • Gäst_dannywtf_*
  • 0
Välkommen till forumet, pg1975! Håller med om att ettan är kul som fasen. Har försökt att skaffa 2:an, men ingen verkar intresserad av ett byte, tyvärr. Vad har du för spel? Om du inte var gambler, mena jag:)

Postad 14 December 2008 - 15:01

Unregistered1645
  • Unregistered1645
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Välkommen till forumet, pg1975! Håller med om att ettan är kul som fasen. Har försökt att skaffa 2:an, men ingen verkar intresserad av ett byte, tyvärr. Vad har du för spel? Om du inte var gambler, mena jag:)

Tack dannywtf! OK, måste erkänna att det blivit lite "game"ande sista tiden. Kul att spela online. Synd att du inte fått tag på R2 men R1 är ju riktigt kul online också.

Lycka till!

Postad 21 December 2008 - 19:15

-FreakyThing-
  • -FreakyThing-
  • Lärjunge

• 304 inlägg
  • 0
Kan man ändra språket?
Jag stör mig på att dem pratar svenska.

Postad 21 December 2008 - 19:17

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Ändra systemspråket på maskinen.

Postad 21 December 2008 - 19:56

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
är menyer ochspråk och alting på svenska i detta spelet om man vill? i så fall kommer jag köpa spelet tror jag :rolleyes:

Postad 21 December 2008 - 20:52

tomasgbg
  • tomasgbg
  • Beroende

• 1310 inlägg
  • 0

är menyer ochspråk och alting på svenska i detta spelet om man vill? i så fall kommer jag köpa spelet tror jag :rolleyes:

Japp det är det :rolleyes:

Postad 21 December 2008 - 21:16

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Japp det är det :rolleyes:

ah passar mig perfekt eftersom jag är kass på engelska :rolleyes: ettan va inte på svenska väl? har spelat det men kommer inte ihåg faktsikt

Postad 21 December 2008 - 21:58

tomasgbg
  • tomasgbg
  • Beroende

• 1310 inlägg
  • 0

ah passar mig perfekt eftersom jag är kass på engelska :rolleyes: ettan va inte på svenska väl? har spelat det men kommer inte ihåg faktsikt

Hehe, kan säga att när jag körde igång det och hörde rösterna så kändes det som att vara i en tecknad film.. Rösterna är precis samma som jag hörde i barnprogramen när jag var mindre :rolleyes:

Kan tillägga att är man van vid cod så är det inte säkert man uppskattar resistance 2... jag gjorde det tyvärr inte iaf..

Postad 21 December 2008 - 22:14

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Hehe, kan säga att när jag körde igång det och hörde rösterna så kändes det som att vara i en tecknad film.. Rösterna är precis samma som jag hörde i barnprogramen när jag var mindre :rolleyes:

Kan tillägga att är man van vid cod så är det inte säkert man uppskattar resistance 2... jag gjorde det tyvärr inte iaf..

menar du online då eller? tyckte inte om onlinedelen på ettan heller,, tänkte mest på co-op delen i så fall,, kul o köra story ihop med kompisar, för det kan man väl i detta spelet?

Postad 21 December 2008 - 22:17

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

menar du online då eller? tyckte inte om onlinedelen på ettan heller,, tänkte mest på co-op delen i så fall,, kul o köra story ihop med kompisar, för det kan man väl i detta spelet?

Du kan inte köra singelplayer kampanjen co-op. Det finns dock en separat uppdrags baserad kampanj som man kan köra co-op.

Postad 21 December 2008 - 22:22

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Du kan inte köra singelplayer kampanjen co-op. Det finns dock en separat uppdrags baserad kampanj som man kan köra co-op.

ok, inte alls lika lång eller samma banor som story line då eller? hur många kan köra coop?

Postad 22 December 2008 - 14:26

geirydp
  • geirydp
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0

ok, inte alls lika lång eller samma banor som story line då eller? hur många kan köra coop?

Offline så kan man köra två, online är det väl 8 (?).
Dock så besudlas offline co-op av att spelet går över till 4:3 ratio och horisontell delning, vilket ger feta svarta kanter på varje sida. :)

Postad 12 January 2009 - 08:02

Unregisteredb8ad097f
  • Unregisteredb8ad097f
  • Lärjunge

• 320 inlägg
  • 0
Har provat detta lite nu och gillar det. En fråga bara jag och polarn skulle köra lite co op offfline 2 st. Detta var ju ganska svårt och vi suger stenhårt finns det ngt sätt att spara el köra retry från där man dör eller måste man klara sig hela vägen ,tog ett par försök innan vi klarade första :)
Det lär väl dessutom bli svårare. Ganska segt att behöva börja om från startmenyn varje gång man dör. Vill inte behöva lurka allt för mycket ju.

Postad 16 January 2009 - 19:23

diddi_e
  • diddi_e
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0
halloj!

Om det är nån som vill spela lite resistance 2 nån dag så är det bara att lägga till mig.
PSNalias: diddi_e

MVH/Patrik

Postad 16 January 2009 - 22:08

Unregisteredf68fa4d1
  • Unregisteredf68fa4d1
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0
Single player var riktigt kul, men multi vete fasiken.

Postad 17 January 2009 - 05:33

Peter M-F
  • Peter M-F
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
PsnID: smukko

Om ngn känner för lite R2 co-op till kommande vecka. (jobbar helg) :)

Postad 17 January 2009 - 12:55

liraren54
  • liraren54
  • Användare

• 126 inlägg
  • 0
Är inne på att köpa det här, mest för singel delen. Någon som spelat igenom det och vill sälja?

Postad 17 January 2009 - 13:24

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Co-op tycker jag var det enda som var roligt.
Inte ens orkar spela klart singelplayer.

Postad 17 January 2009 - 21:06

Peter M-F
  • Peter M-F
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
Någon som har koll om det släpps ngt mappack (multiplayer) till R2?

Har googlat lite oseriöst men inte funnit, hur kul co-op än må vara så börjar en del missions te sig tråkiga.

Vill ha nya trösklar att försöka bestiga! ;)

Postad 24 January 2009 - 17:02

Unregistered883bce2a
  • Unregistered883bce2a
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
Har köpt spelet och spelar splitscreen här hemma. Men hur fungerar det egentligen? Varje gång vi startar en bana så börjar vi på olika ställen. Kan man klara banorna eller hur fungerar det? Hur tar man sig vidare?

Postad 21 March 2009 - 11:03

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0

Insomniac has been unusual lately when it comes to support for the hit title Resistance 2. Normally they are extremely fast to getting questions answered about their games and even adding awesome new content rather fast. Not being the case with Resistance 2, many fans have been rumoring a DLC and new patch coming soon for months without any confirmation or input by Insomniac.

That changed lately as on the official MyReistance.net boards, Insomniacs EGMBrian has confirmed that the rumors are now finally true. So maybe the moments of silence from Insomniac was due to their hard work on the upcoming patch and download content, yes both are confirmed to be coming. On March 25 Insomniac will reveal all the details on the upcoming content along with further details by Insomniacs Jake Biegel at GDC via the PlayStation Lounge. Good to see Insomniac has been up to something this whole time.

Who knows maybe a little something else will come about along with the announcement of this content on March 25? They did just announce a new game and im sure Ratchet is running around somewhere. It is GDC after all....

Sweet ;)

Postad 24 March 2009 - 17:05

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0

Resistance 2 1.50 Patch Details

Meltdown Mode added - Apparently, we will be getting to play in a remake of the classic Resistance 1 multiplayer mode.

New co-op difficulty - Superhuman has been added as a mega, ultra-hard mode for the co-operative campaigns.

Second player PSN login - The split-screen second player can now login to their own PSN profile and their information, gaming XP, etc. from that session will be saved.

http://www.justvideo...tails-1825.html

Postad 24 March 2009 - 17:10

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Hell yes! Ett klassiskt R1-läge! Fyndigt döpt också till "Meltdown", haha. :)

Postad 25 March 2009 - 23:26

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0

Resistance 2 DLC Impressions

http://gdc.gamespot.com/story/6206743/

Det är en del text, men även tre videos. Ser riktigt kul ut :(

Postad 26 March 2009 - 16:57

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0
Uppdatering 1.50 är nu live :)

Postad 09 April 2009 - 14:00

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0
Det har hänt något konstigt, troligen serverproblem.

Igår nådde jag nivå 29 som soldat på kooperativa speldelen. Spelade några varv idag. Mätaren går upp till nästan nivå 30. Jag spelar fler banor, men inget händer. Jag får jättemycket EP, men den fyller bara min totala rang. Får logga in senare och se.

Jag spelade en del på tävlingsläge online. Det gick bra. När jag sedan kollade runt litet, upptäckte jag att jag spelat på orankade spel. Hur hittar man de rankade spelen? Det står ju ingenstans när man ska välja spel. Eller står det någon annanstans?

Postad 09 April 2009 - 18:55

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0

Det har hänt något konstigt, troligen serverproblem.

Igår nådde jag nivå 29 som soldat på kooperativa speldelen. Spelade några varv idag. Mätaren går upp till nästan nivå 30. Jag spelar fler banor, men inget händer. Jag får jättemycket EP, men den fyller bara min totala rang. Får logga in senare och se.

Jag spelade en del på tävlingsläge online. Det gick bra. När jag sedan kollade runt litet, upptäckte jag att jag spelat på orankade spel. Hur hittar man de rankade spelen? Det står ju ingenstans när man ska välja spel. Eller står det någon annanstans?

Trycker man på play så blir det automatiskt rankade spel, tror inte det går om man letar ett spel.

Postad 09 April 2009 - 18:57

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Hell yes! Ett klassiskt R1-läge! Fyndigt döpt också till "Meltdown", haha. :wub:

Det var alltså inte ett R1-mode med pickups utan bara Meltdown från R1 där man ska ta över reaktorer?

Postad 09 April 2009 - 20:51

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

Trycker man på play så blir det automatiskt rankade spel, tror inte det går om man letar ett spel.

Aha. Vad knäppt. Tyckte jag hade läst att det tydligt skulle stå att spelet inte var rankat, men tji fick jag.
Tack för svaret.

Edit: Hände en märklig sak nu. Låste upp Laark för några dagar sedan. Den låser man upp vid nivå 28. När jag spelade iförrgår låste jag upp den igen! Det var då det krånglade med EP.

Började spela ikväll igen. Men nu var mätaren på en tredjedel till nivå 30 (den var nästan på nivå 30 innan). Verkar vara problem med synken till R2-servrarna.

Redigerat av klarinettmeister, 09 April 2009 - 23:34.

Postad 10 April 2009 - 01:53

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0

Det var alltså inte ett R1-mode med pickups utan bara Meltdown från R1 där man ska ta över reaktorer?

Näe det är meltdown med att man ska ta över reaktorer.

Aha. Vad knäppt. Tyckte jag hade läst att det tydligt skulle stå att spelet inte var rankat, men tji fick jag.
Tack för svaret.

Edit: Hände en märklig sak nu. Låste upp Laark för några dagar sedan. Den låser man upp vid nivå 28. När jag spelade iförrgår låste jag upp den igen! Det var då det krånglade med EP.

Började spela ikväll igen. Men nu var mätaren på en tredjedel till nivå 30 (den var nästan på nivå 30 innan). Verkar vara problem med synken till R2-servrarna.

Körde du på competetive båda gångerna? eller var ena gången coop?

Postad 10 April 2009 - 15:23

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

Näe det är meltdown med att man ska ta över reaktorer.

Körde du på competetive båda gångerna? eller var ena gången coop?

Nej. Båda gångerna var Co-op. Så jag låste upp Laark 2 gånger. Nu har jag iaf. nått nivå 30.

Nu har jag bara rankade tävlingsläge kvar. Brukar få ca. 5-10 dödade per match, så det lär dröja innan jag når 10000. Nu har jag inte provat mig fram, utan kört med Wraith. Problemet med den är att det tar en stund innan den går igång och dödar inte direkt. Revolvern är svår att träffa med och dödar inte heller direkt. Fareye är ju bra på långa avstånd.

Räknas EP från rankade matcher mot total-ranken? Är på nivå 27 tror jag.

Postad 10 April 2009 - 17:54

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0

Nej. Båda gångerna var Co-op. Så jag låste upp Laark 2 gånger. Nu har jag iaf. nått nivå 30.

Nu har jag bara rankade tävlingsläge kvar. Brukar få ca. 5-10 dödade per match, så det lär dröja innan jag når 10000. Nu har jag inte provat mig fram, utan kört med Wraith. Problemet med den är att det tar en stund innan den går igång och dödar inte direkt. Revolvern är svår att träffa med och dödar inte heller direkt. Fareye är ju bra på långa avstånd.

Räknas EP från rankade matcher mot total-ranken? Är på nivå 27 tror jag.

Okey, måste ha varit nån bugg. Jo jag började nyligt med competetive, siktar också på 10.000 kills, bara 7500 kvar :) Jag brukar köra med carbine eller marksman, beror lite på bana och vilken typ match det är. Skramlar ihop ungefär 15 kills per match. Jo det räknas till den totala rankingen.

Ett tips om du kör med wraithen är att dra igång den före du går runt ett hörn, eller springa runt ett hörn om någon skjuter mot dig och dra igång den i väntan på att dom kommer efter :wub:

Postad 10 April 2009 - 21:35

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

Okey, måste ha varit nån bugg. Jo jag började nyligt med competetive, siktar också på 10.000 kills, bara 7500 kvar :wub: Jag brukar köra med carbine eller marksman, beror lite på bana och vilken typ match det är. Skramlar ihop ungefär 15 kills per match. Jo det räknas till den totala rankingen.

Ett tips om du kör med wraithen är att dra igång den före du går runt ett hörn, eller springa runt ett hörn om någon skjuter mot dig och dra igång den i väntan på att dom kommer efter :P

Då har du färre kvar än jag har. Jag har nog 9500 kvar. :)
Tror jag ska börja med Carbine istället.

Wraith funkar rätt bra om man är många på samma ställe. Då är det ju bara att skjuta och hoppas på att man får någon. Dina tips funkar bra. Det är bara litet jobbigt på de nivåerna som är öppna. Saknar bara några troféer nu. Den man tar för 10000 döda, alla bärsärker, 1 miljon EP och såklart nivå 31-troféen. Har du mycket kvar?

Postad 10 April 2009 - 23:22

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0

Då har du färre kvar än jag har. Jag har nog 9500 kvar. :)
Tror jag ska börja med Carbine istället.

Wraith funkar rätt bra om man är många på samma ställe. Då är det ju bara att skjuta och hoppas på att man får någon. Dina tips funkar bra. Det är bara litet jobbigt på de nivåerna som är öppna. Saknar bara några troféer nu. Den man tar för 10000 döda, alla bärsärker, 1 miljon EP och såklart nivå 31-troféen. Har du mycket kvar?

Hehe, det är bara att ligga i :wub: Jag började bara köra deathmatch för att det går typ snabbast att få ihop killsen, men det blir lite tradigt i längden. Nu blir det nästan mest skirmish, hyffsat lätt få ihop kills då alla inte är koncentrerad på just det.

Jag tycker carbinen är ganska bra allround, men alla vapen funkar om man bara använd dom på rätt sätt på rätt bana vid rätt spelläge. Det jag gillar dock med carbinen är att om jag springer fram runt ett hörn och börjar skjuta på en kille före han skjuter på mig så finns det i stort sett inget vapen som han kan döda mig med innan han dör. Det gäller att få in den där millisekunden före för att sen ta skydd och hela upp :P

Redigerat av bazookajoe_83, 10 April 2009 - 23:23.

Postad 11 April 2009 - 01:13

Yoshimitsun
  • Yoshimitsun
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0
Det blir ju fem gånger roligare om vi drar ihop ett par och kör ett par rundor. Deathmatch går ju på ett par få medans dem andra går bättre på fler pers. Vad säger ni? Jag kan hela veckan.

Postad 11 April 2009 - 09:43

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0

Det blir ju fem gånger roligare om vi drar ihop ett par och kör ett par rundor. Deathmatch går ju på ett par få medans dem andra går bättre på fler pers. Vad säger ni? Jag kan hela veckan.

Funkar för mig :) Det är bara att adda mig och skicka ett medelande när ni skulle vara sugna på att köra, arbetar mycket hemifrån just nu så jag har oftast tid.

psn: Kane_and_abel

Postad 11 April 2009 - 19:22

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0
Jag kör gärna med er.

PSN: matrixen

Tycker det är störigt när man pepprar på någon. Sedan kommer en annan och lägger in det dödande skottet och får ett kill. Har hänt mig en del gånger. Men så hat jag också gjort tagit andras kills, :P

Postad 11 April 2009 - 19:59

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0

Jag kör gärna med er.

PSN: matrixen

Tycker det är störigt när man pepprar på någon. Sedan kommer en annan och lägger in det dödande skottet och får ett kill. Har hänt mig en del gånger. Men så hat jag också gjort tagit andras kills, :P

Javet, speciellt när man jagar 10.000 kills så kan man blir riktigt irriterad när någon snor en kill :D Jag addar dig så kan vi köra nån gång, brukar du köra med mick eller?

Postad 11 April 2009 - 22:08

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

Javet, speciellt när man jagar 10.000 kills så kan man blir riktigt irriterad när någon snor en kill :P Jag addar dig så kan vi köra nån gång, brukar du köra med mick eller?

Gott. Jepp. Kör mick. Vi ses på slagfältet.

Postad 12 April 2009 - 01:01

Yoshimitsun
  • Yoshimitsun
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0
Saltat gäng! Jag kör också med mic. Ni lär se mig imorgon runt 12-14 eller 19-04 imorrn.

Postad 12 April 2009 - 09:27

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0

Saltat gäng! Jag kör också med mic. Ni lär se mig imorgon runt 12-14 eller 19-04 imorrn.

Är ditt psn Yoshimitsun? Har för mig att jag mött dig i R2 någon gång. Jag tror ikväll passa mig bättre.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.