Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gears of War 2

773 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Gears of War 2 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 3 9 (20) 99:-
Gears of War 2 - Limited Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 9.166666 (5) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 07 November 2008 - 09:41

Unregistered1374
  • Unregistered1374
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0

Jag föreslår att man lirar det Co-Op med en normal svårighetsgrad, den lätta är för lätt. Dra också ner ljuset 1-2 steg från originalet om man har en ljus LCD, tyckte polarens såg allt för färgglad o ljus ut men det fixades snabbt.

Det negativa är dels som förra med pop-ins men de är mindre, blir nog obefintlig med en installation. Storyn är lite sådär som innan. Känslodelarna man lagt inte biter sig knappast fast. Jag gillar inte machohollywood repliker så röstskådespeleriet för C-, de borde hyra in Tarantino till nästa spel - det hade gett krut i skiten.

Inget negativt men man ser tydligt var de hittar sin insperation från, många filmer man känner sig slängd på. Jag säger bara Pirates of the Caribbean så får ni andra se sen vad jag menar.

9/10, den som gillar Gears 1 blir frälst.

Själv rekommenderar jag att man kör på hardcore och om man inte klarar det så sänker man efter ett litet tag. Det går att välja svårighetsgrad varje gång man sätter igång spelet igen (alltså inte när man startar om utan mitt i kampanjen)

Om du klagar på storyn efter en liten bit så vänta tills längre in. Jag har helt allvarligt varit förbannad på riktigt på Locust, nedslagen osv. Dom har kört storyn hårdare här och gör faktiskt en del riktigt vågade vändningar. Jag trodde inte dom skulle våga ta det så långt som dom har gjort, men det är imponerande.
Gällande storyrepllikerna så tycker jag att de passar in ganska bra. Man är nog ganska känslomässigt skadad efter att ha krigat i 20 år eller så.

Jag håller med om betyget. Igår när jag tänkte "######r, nu är det nästan för mycket action" mao att det hela tiden kom nya vågor osv med fiender, precis då dras tempot ner och det blir lite lugnare en stund.

Det är inte lätt att lägga ifrån sig handkontrollen och gå och lägga sig iaf, bara det är väldigt positivt.

Postad 07 November 2008 - 09:48

Unregistered421f5d40
  • Unregistered421f5d40
  • Beroende

• 1364 inlägg
  • 0
Ni som fick spelen igår . Var köpte/bestälde ni dom ifrån ?

Postad 07 November 2008 - 10:08

C Upp
  • C Upp
  • Lärjunge

• 422 inlägg
  • 0
game.se. Fast i vanliga fall så brukar jag få Fredagsreleasespel på Måndagen efter av dom. Så det var en trevlig överraskning.

Postad 07 November 2008 - 10:14

Chriz
  • Chriz
  • Användare

• 164 inlägg
  • 0
Kliar i fingrarna att gå och köpa det på elgiganten. Vill dock bli helt klar med Fable 2. FAsen, blir en dyr månad ;)

Postad 07 November 2008 - 10:53

stoffe69
  • stoffe69
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0
Själv köpte jag det nyss på onoff (prisgaranti mot elgiganten - 399:- ) så hem o spela järnet så mycket man hinner innan det blir kryssning , så ###### typiskt att det var just denna helg ;)

Postad 07 November 2008 - 11:06

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Kollade lagerstatusen på elgiganten i Lund; de hade inga ex inne. Körde ändå dit på vinst och förlust. Tjejen i kassan höll på att packa upp flera lådor med GoW2. ;)

Får hoppas att dottern lägger sig tidigt ikväll så man kan lira innan man är själv i friendslistan som vanligt. :D

Edit: Ooops. Glömde kolla Mediamarkt som ligger över gatan. De brukar inte vara billiga på nya spel men 20 spänn är ju alltid 20 spänn....

Redigerat av Unregistered6810b893, 07 November 2008 - 11:09.

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0
Jag var precis och handla på MediaMarkt, Heroin City 379:- de hade många kvar.

Chriz
  • Chriz
  • Användare

• 164 inlägg
  • 0

Själv köpte jag det nyss på onoff (prisgaranti mot elgiganten - 399:- ) så hem o spela järnet så mycket man hinner innan det blir kryssning , så ###### typiskt att det var just denna helg ;)

Hehe, måste erkänna att man e lite avis ;) Ok, såg att ComuterCity hade det för 379 :D
Men men, tror jag får vänta nån vecka iaf som sagt..bara 2 v sen jag köpte spel senast ;)

Postad 07 November 2008 - 11:15

stoffe69
  • stoffe69
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0
Hehe, blev fallout 3 fredags förra veckan=) o veckan innan det var det väl fable 2 om jag inte minns fel, kommer för mycket bra spel just nu=)

Postad 07 November 2008 - 11:17

Chriz
  • Chriz
  • Användare

• 164 inlägg
  • 0

Hehe, blev fallout 3 fredags förra veckan=) o veckan innan det var det väl fable 2 om jag inte minns fel, kommer för mycket bra spel just nu=)

Svårt att hinna spela alla "ordentligt" innan man börjar på nästa bara :/

Postad 07 November 2008 - 11:23

Unregistered1374
  • Unregistered1374
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0

Ni som fick spelen igår . Var köpte/bestälde ni dom ifrån ?

Beställa är illa, hade det i onsdags för 379kr ;) (kunde haft det i tisdags)
Polare som jobbar i butiker är bra att ha ibland.

Postad 07 November 2008 - 11:24

Doraso
  • Doraso
  • Forumräv

• 657 inlägg
  • 0
Tja!

"Bitvis bökig kontroll och relativt många små enerverande buggar" Taget ur gameplayers recension.

Vad är det för små buggar dom pratar om?

Mvh D

Postad 07 November 2008 - 12:55

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0
Svängde förbi elgiganten när dom öppnade vid 11 och köpte mig ett ex.. premiären blir dock inte förrens senare ikväll när sambon och ungarna har lagt sig

Postad 07 November 2008 - 13:09

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0
Har spelat igenom det på normal. Måste säga det är Exeptionellt bra.
Några buggar eller så märkte jag inte av, Bigger, badder, better är min åsikt gentemot ettan.

Postad 07 November 2008 - 13:11

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

• 1680 inlägg
  • 0

Får hoppas att dottern lägger sig tidigt ikväll så man kan lira innan man är själv i friendslistan som vanligt. ;)

Hur sent är sent? Har FF. Sugen på lite coop ?

Postad 07 November 2008 - 13:19

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0
Tog mig friheten att skapa en tråd för oss som vill lira online!

https://www.minhembi...howtopic=215282

Postad 07 November 2008 - 13:20

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Hur sent är sent? Har FF. Sugen på lite coop ?

Co-op är alltid trefligt. Kommer in 22:00 iallafall. Kanske tidigare.

Postad 07 November 2008 - 13:20

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Själv rekommenderar jag att man kör på hardcore och om man inte klarar det så sänker man efter ett litet tag. Det går att välja svårighetsgrad varje gång man sätter igång spelet igen (alltså inte när man startar om utan mitt i kampanjen)

Om du klagar på storyn efter en liten bit så vänta tills längre in. Jag har helt allvarligt varit förbannad på riktigt på Locust, nedslagen osv. Dom har kört storyn hårdare här och gör faktiskt en del riktigt vågade vändningar. Jag trodde inte dom skulle våga ta det så långt som dom har gjort, men det är imponerande.
Gällande storyrepllikerna så tycker jag att de passar in ganska bra. Man är nog ganska känslomässigt skadad efter att ha krigat i 20 år eller så.

Jag håller med om betyget. Igår när jag tänkte "######r, nu är det nästan för mycket action" mao att det hela tiden kom nya vågor osv med fiender, precis då dras tempot ner och det blir lite lugnare en stund.

Det är inte lätt att lägga ifrån sig handkontrollen och gå och lägga sig iaf, bara det är väldigt positivt.

He jag är bara 2 chapters från slutet så jag vet vilka vändningar men jag har svårt att känna starkt för storyn, tyvärr är det vanligt i fps - nog bara Half-Life 1 som lyckats få mig att tänka på storyn.

Menar bara att rösterna är såååååå stereotyper, så som den svarta killen, samt att replikerna är oftast så dåliga att tom Steven Segal hade skämts.

Angående kontrollen är det exakt som ettan så tyckte man den vara svår är det ej lättare nu. Buggar har jag inte sett mer än pop-ins.

Postad 07 November 2008 - 14:08

Unregistered1374
  • Unregistered1374
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0

Tja!

"Bitvis bökig kontroll och relativt många små enerverande buggar" Taget ur gameplayers recension.

Vad är det för små buggar dom pratar om?
Kontrollen skulle jag tro är fordonsdelen som har en ganska annorlunda kontroll men jag skulle inte kalla den bökig, det finns en anledning till att den är som den är (fordonet har inget direkt fram eller bak, kör man iväg bakåt så kör den lika fort osv)

Mvh D

Har stött på att grafiken buggar ibland så texturer blir ersatta med konstiga färger. Har dock hänt 2 - 3 gånger på tex undersidan av en bil som hänger ut över ett stup, dock väldigt litet och syns bara i vissa vinklar så inget man stör sig på.

He jag är bara 2 chapters från slutet så jag vet vilka vändningar men jag har svårt att känna starkt för storyn, tyvärr är det vanligt i fps - nog bara Half-Life 1 som lyckats få mig att tänka på storyn.

Menar bara att rösterna är såååååå stereotyper, så som den svarta killen, samt att replikerna är oftast så dåliga att tom Steven Segal hade skämts.

Angående kontrollen är det exakt som ettan så tyckte man den vara svår är det ej lättare nu. Buggar har jag inte sett mer än pop-ins.

2 chapters från slutet? Läs endast om du är nära Nexus! (Allvarligt, det förstör att veta dom här händelserna!)
Spoiler

Cole ska ju vara en gammal elitspelare inom någon sport (har för mig att det är amerikansk fotboll?) så du kan ju jämföra hans kommentarer med tex Mike Tyson eller liknande så jag måste säga att jag tycker att dom passar som ********. Han kör sitt teampepp som att han fortfarande var idrottare, för övrigt är dom väldigt underhållande imo.

Man förväntar sig inte heller någon Quentin Tarantino dialog om du frågar mig och det är mil bättre än mycket annat i genren även på den punkten.

Postad 07 November 2008 - 14:23

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Har stött på att grafiken buggar ibland så texturer blir ersatta med konstiga färger. Har dock hänt 2 - 3 gånger på tex undersidan av en bil som hänger ut över ett stup, dock väldigt litet och syns bara i vissa vinklar så inget man stör sig på.

2 chapters från slutet? Läs endast om du är nära Nexus! (Allvarligt, det förstör att veta dom här händelserna!)

Spoiler

Cole ska ju vara en gammal elitspelare inom någon sport (har för mig att det är amerikansk fotboll?) så du kan ju jämföra hans kommentarer med tex Mike Tyson eller liknande så jag måste säga att jag tycker att dom passar som ********. Han kör sitt teampepp som att han fortfarande var idrottare, för övrigt är dom väldigt underhållande imo.

Man förväntar sig inte heller någon Quentin Tarantino dialog om du frågar mig och det är mil bättre än mycket annat i genren även på den punkten.

Nexus är jag förbi. Har sett båda händelserna och visst kul men ska man ha ett sånt tema bör man spela på det genom hela spelet, inte bara någon gång.

Cole är gammalt proffs i AF, jepp. Vi har antagligen olika uppfattningar men jag tycker kommentarerna är i xXx klass vilket är en film laddat med snärta kommentarer och one-liners. Säger bara att dialogen till stor del bara är lite släng som inte binder sig till storyn.

Jo kan tyckas det är mil bättre än annat, jag tycker inte det. Visst finns det värre men Gears 2 är ett sånt stort projekt och en AAA titel och därför tycker jag man borde ta dialogen lite mer proffsigt då det i min värld drar ner nivån på ett annars riktigt bra spel.

Postad 07 November 2008 - 17:43

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
Fick två koder till en guldplätterad Lancer så om någon har en kod till det andra vapnet som finns så kan vi byta grejjer med varan :)

Postad 07 November 2008 - 19:14

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
Hade bokat på webhallen för 579 spänn, men på vägen dit gick jag in på Elgiganten och fick spelet för 399:- Sweet! Webhallen är bra tycker jag, men dom kan inte 180 bagis mer än grannen.

Postad 07 November 2008 - 19:20

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
He he, fick nyss mejl från xbox... http://www.xbox.com/.../g/gearsofwar2/

Postad 07 November 2008 - 20:18

Unregistered274dc322
  • Unregistered274dc322
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0
Har inte kollat upp det här ännu men är det någon som vet om man kan lira upp till 5 pers Co-op? Enligt Webhallen så skall man kunna spela 2-5 pers Co-op. Stämmer det?

Postad 07 November 2008 - 20:56

C Upp
  • C Upp
  • Lärjunge

• 422 inlägg
  • 0
Vanliga coop är bara 2 player. Men Hordeläget är upp till 5 spelare.
Sitter just nu och lirar coop med Lifter. Snart klara. Jag tycker det är ett riktigt bra lir och attans vad sur man är på Locusts grymhet nu.

Edit: Okej, nu är vi klara. Och jag måste säga att jag är lite besviken trots allt. Det är fortfarande ett riktigt bra spel. Men som Lifter pekade ut för mig så saknas lite av känslan att man är en kugge i maskineriet så att säga. Man är lite för mkt i fokus. Sedan kändes inte slutet lika "Y3ah! Vi klarade det!" som när man tog ut RAAM i 1:an. Men som sagt. På det stora hela är jag toknöjd.

Redigerat av C Upp, 07 November 2008 - 22:14.

Postad 07 November 2008 - 22:13

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1542 inlägg
  • 0
Jaha, nu var vi klara.

Jag tyckte inte om det alls faktist Jag älskade ettan men ingenting av den charmen och känslan från det förra spelet finns i uppföljaren.

Blä.

Postad 08 November 2008 - 01:07

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0

Fick två koder till en guldplätterad Lancer så om någon har en kod till det andra vapnet som finns så kan vi byta grejjer med varan ^_^

ja tack! :)

för övrigt så måste horde mode vara det coolaste spelläget på länge!! ;)

Redigerat av Majorglenn, 08 November 2008 - 01:08.

Postad 08 November 2008 - 01:50

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Jaha, nu var vi klara.

Jag tyckte inte om det alls faktist Jag älskade ettan men ingenting av den charmen och känslan från det förra spelet finns i uppföljaren.

Blä.

Hur lång tid tog det för er som körde co-op?
Antar att ni spelade på Hardcore?

Postad 08 November 2008 - 09:40

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1542 inlägg
  • 0
Ja, vi körde på hardcore. Jag minns inte riktigt hur lång tid det tog. Nio timmar kanske?

Postad 08 November 2008 - 10:53

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Normal var lite väl enkelt. Tom jag tyckte det var enkelt. Fast min co-op var ju en effektiv meat-shield. ;)

Undrar hur casual är?

Den absolut BÄSTA förbättringen sen ettan är att när de väl delar upp teamet och den ene dör på sin sida så kan han bli återupplivad av AI:n, istället för att spelet bara är slut. Kompis AI:n i överlag kändes bättre. De dog knappt överhuvudtaget.

Dock var det lite väl många 'nu har du 10 sekunder på dig att göra "A" annars är det insta-death'. Hittade väl 3-4 såna moment bara i Act 1.

Checkpointsen kändes också helt malplacerade. Ofta man började om långt innan man dog.

En cool grej är att man från startmenyn kan få upp en lista på ens kompisar och vad de gör i GoW just nu. :)

Postad 08 November 2008 - 11:36

Unregisteredf198cd57
  • Unregisteredf198cd57
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0
Spelar HARDCORE med samma kompois som jag lirade igenom CO-OP i GOW1 med, och jag tycker det är fruktansvärt kul nu med. Hittisl har jag sluppit köra fordon så mycket, vilket jag tyckte var urtråkigt i ettan nämligen.

Det som har varit tråkigt hittils är
Spoiler

Men annars är jag minst lika glad när jag spelar det nu som jag var när jag lirade ETTAN.
Har bara spelt ut ACT 2 precis, så ska börja på trean, så har lite kvar. Lirar bara när jag slipper spela med AI'n,
utan kör det som ett lir med polaren.

Lycka till alla, för ###### roligt med G-O-W alltså, finns det nått liknande spel som verkligen gör att man känner incenticeten, skräcken, och förargelsen när man ligger under nått ###### monster, och pepprar, och inte kommer på hur man ska träffa, man är påväg att dö, får ladda om, och SKRIKER åt ens polare att hjälpa en. Det är det som gör det så ###### schyst, man kan hjälpas åt.

Postad 08 November 2008 - 11:38

Unregistered6116c5cb
  • Unregistered6116c5cb
  • Forumräv

• 531 inlägg
  • 0
Vill inte läsa nån spoiler av misstag, så jag frågar utan att ha läst tråden. Hur många spelare kan man lira splitscreen med?

Postad 08 November 2008 - 11:38

lill-danne
  • lill-danne
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0
Jag tänkte sticka iväg idag och köpa spelet, körde igenom de sista tre akterna på ettan igårkväll med en polare. Fantastiskt!
Hursomhelst, kollar man Sibas och Elgigantens hemsidor, de ska ju vara billigast, så står priset 399 men det priset verkar INTE gälla i varuhusen...någon som vet hur det funkar? Ni andra verkar bara ha knallat in på närmsta elektronik-lada och köpt ett exemplar.

Postad 08 November 2008 - 11:41

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Hursomhelst, kollar man Sibas och Elgigantens hemsidor, de ska ju vara billigast, så står priset 399 men det priset verkar INTE gälla i varuhusen...

Varför tror du det? 399 SEK är det på elgiganten, 379 på Siba.

Postad 08 November 2008 - 11:55

lill-danne
  • lill-danne
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0
Tja...för att det specifikt står det på deras hemsidor. På Sibas hemsida står det att priset 398 är internetpris och priset i varuhuset är 649. På Elgigantens hemsida står det att de inte har några exemplar för det priset i hela Gbg, bara i internetbutiken.

Ingen är gladare än jag om det inte stämmer, jag vill ju köpa idag. Jag får helt enkelt sticka iväg och se vad som egentligen gäller!

Postad 08 November 2008 - 11:55

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1740 inlägg
  • 0
Och 399:- på PC City

Postad 08 November 2008 - 11:57

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0

Vill inte läsa nån spoiler av misstag, så jag frågar utan att ha läst tråden. Hur många spelare kan man lira splitscreen med?

2

Postad 08 November 2008 - 12:35

ryst
  • ryst
  • Forumräv

• 908 inlägg
  • 0
379 på MediaMarkt också.

Någon som har tips på hur man klara ur Act 3.4?

Spoiler

Postad 08 November 2008 - 13:52

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Tja...för att det specifikt står det på deras hemsidor. På Sibas hemsida står det att priset 398 är internetpris och priset i varuhuset är 649. På Elgigantens hemsida står det att de inte har några exemplar för det priset i hela Gbg, bara i internetbutiken.

Ah, visste inte att Siba hade olika priser. Men Elgigantens pris gäller i butikerna iallafall... Sen att de inte har några inne är ju en annan femma. Du får vara ute tidigare. :lol:

Postad 08 November 2008 - 13:53

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Det som har varit tråkigt hittils är

Spoiler

Håller klart med, det ger variation men ack vad tråkigt det var. Kul idé dock....

Postad 08 November 2008 - 14:05

lill-danne
  • lill-danne
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0

Ah, visste inte att Siba hade olika priser. Men Elgigantens pris gäller i butikerna iallafall... Sen att de inte har några inne är ju en annan femma. Du får vara ute tidigare. :lol:

Jajaja... :-)
Jag stack till PC City och hittade ett exemplar för 379. Det var tur det för när det slogs in i kassan ville de ha 599 av mig. 379 var tydligen gårdagens pris men eftersom de missat att ta ner skylten så fick jag det priset iaf. Puh! Jag gick förbi Siba efteråt också och de hade också priset 599 för spelet idag. MAO var nog 399/379 enbart gårdagens priser, trots att de har massor av exemplar i butikerna.

Postad 08 November 2008 - 14:37

Lo-Fi Heroes
  • Lo-Fi Heroes
  • Forumräv

• 576 inlägg
  • 0

Ingen är gladare än jag om det inte stämmer, jag vill ju köpa idag. Jag får helt enkelt sticka iväg och se vad som egentligen gäller!

jag köpte ett ex på siba i fredags för 379, och det var över disk.

Postad 08 November 2008 - 15:54

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
Jag gillade online systemet i första delen mycket mer. Nu får man inte själv välja vilken bana man vill spela. Så om jag vill spela Mansion så kan det ta flera månader innan jag får chansen att göra det, Fast Horde var ju jätteskoj.

Postad 08 November 2008 - 16:23

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0
Då har man klarat spelet. WOW vilka scener! Man har verkligen gått från små miljöer som Gears 1 var till episka krigsområden.

Slutet var riktigt imponerande, ruskigt trevliga scener.

Tråkigt att några speltestare ger det lägre betyg bara för att det är "för likt" ettan. Tycker det är hela charmen, köper man Gears 2 så gör man ju oftast det för Gears 1 var bra och då vill man ha samma grund.

Ett bra exempel där man tar en bra etta och gör en ännu bättre uppföljare på alla punkter.

Postad 08 November 2008 - 16:28

thewall
  • thewall
  • Lärjunge

• 381 inlägg
  • 0
Körde min första runda "horde" idag, mycket coolt och underhållande. Blev level 27 sen var det stopp :lol:

Postad 08 November 2008 - 16:39

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Som ettan fast ännu bättre!

Det enda jag är besviken över är att lagget fortfarande finns kvar i multiplayer. :lol: Det är tyvärr ganska så stor skillnad att gå från Live till att köra singleplayer. Helt annan känsla i skjutandet och dödandet. Tom när man kör med svenskar är det någon tiondels sekund fördröjning. Bläää. Men det är kul ändå.

Postad 08 November 2008 - 23:04

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
Kört igenom det nyss jag med, grymt bra spel och slutet va riktigt bra tycker jag, ett tag i mitten så saknade jag ettan lite men det tog sig och blev minst lika bra... Såå nu är det online för hela slanten som gäller, kriga på grabbar :lol:

Postad 09 November 2008 - 02:52

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

• 1067 inlägg
  • 0

Jag tänkte sticka iväg idag och köpa spelet, körde igenom de sista tre akterna på ettan igårkväll med en polare. Fantastiskt!
Hursomhelst, kollar man Sibas och Elgigantens hemsidor, de ska ju vara billigast, så står priset 399 men det priset verkar INTE gälla i varuhusen...någon som vet hur det funkar? Ni andra verkar bara ha knallat in på närmsta elektronik-lada och köpt ett exemplar.

Kostar 399:- i butiken på ulvsundavägen i bromma / stockholm

Postad 09 November 2008 - 04:07

mangej
  • mangej
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
Jag klarade just ut det på hardcore. Lirade co-op med en polare, vi lirade nonstop förutom nån paus för kaffe och pizza. Det var helt klart ett bra lir, men jag blev lite besviken på att det var för lätt, det var inget direkt som man behövde klura ut och det blev inte så att man var tvungen att nöta sönder vissa delar för att klara dem. När jag hade lirat klart ettan kände jag direkt suget för att klara ut det på insane. Nu blir det nog att vänta ett tag och lira lite andra spel.
Spoiler

Postad 09 November 2008 - 09:58

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Respekt att köra detta non-stop. Körde Act 3 och 4 igår med Olliebox. Var rätt slut efter den sessionen.

Mellanbossen (
Spoiler
) var ju skete-svår på Normal. Dessutom, när man spelar som Dom, har man ju
Spoiler

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.