* Officiell Tråd - Nokia E71 *
1214 svar till detta ämne
Postad 20 augusti 2008 - 06:56
Unregistered17cead84
-
Unregistered17cead84
-
Användare
-
-
106 inlägg
flipp0... NU måste du knäppa fina bilder o lägga in.. nästan en skyldighet 
Javisst, dock hinner jag nog inte idag. Men imorgon borde jag hinna slänga upp bilder. Dock gör bilder denna telefon inte rättvisa.
Postad 20 augusti 2008 - 07:12
BlinkingLEDs
-
BlinkingLEDs
-
Lärjunge
-
-
363 inlägg
Med risk för upprepning, men vad kör ni för schyssta apps på era e71:or? Har ni hittat några fräscha teman? =) Coreplayer blir det att ladda hem direkt iaf vad det verkar! Men sen då? =)
Använder just nu detta med default ikoner. Detta passar för dom som vill ha vista look på sin lur.  Eller det här med nån sorts eq i bakgrunden. Gillar personligen inte teman med för plottrig bakgrund men om man gillar det så finns det ju massor på "the world wide web" bara att googla
Postad 21 augusti 2008 - 06:54
Unregistered51a75780
-
Unregistered51a75780
-
Amatör
-
-
76 inlägg
Nu har jag lagt till en den snygga bilder på E71 white i Galleriet https://www.prisjakt...kt.php?g=315206  Finns fler på http://picasaweb.goo...iaE71WhiteSteel
Redigerat av Unregistered51a75780, 21 augusti 2008 - 09:27.
Postad 21 augusti 2008 - 10:29
BlinkingLEDs
-
BlinkingLEDs
-
Lärjunge
-
-
363 inlägg
Nu har jag lagt till en den snygga bilder på E71 white i Galleriet https://www.prisjakt...kt.php?g=315206 
Finns fler på http://picasaweb.goo...iaE71WhiteSteel
Snygga bilder på en ännu snyggare mobil
Postad 21 augusti 2008 - 12:55
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
Tackar fina bilder men jag har en vit i handen nu !
Jag la ordern i mitten på juli fick den igår puhh jag var på väg att avbeställa men det var ju tur att jaginte gjorde det
nu vill jag ha tag i ett riktigt bra hölser/väska till helst inte svart någon som har förslag
Postad 21 augusti 2008 - 13:10
Caveo
-
Caveo
-
Lärjunge
-
-
395 inlägg
Jag är på gång att köpa en E71, men jag behöver reda ut en sak först:
Jag lyssnar mycket på ljudböcker och en förutsättning för att kunna göra det är att spelaren minns positionen i filen man lyssnar på när man stoppar och startar. Jag blev mycket förvånad när jag läste någonstans att musikspelaren i E71:an inte minns positionen utan alltid börjar om från början. Stämmer det?
I den här tråden läste jag att S60-telefoner sparar positionen i ljudfiler om de hanteras som podcasts, men i samma tråd finns det personer som inte fått det att fungera. Enligt tråden skall det räcka med att placera filerna i mappen Podcasts för att de ska hanteras av telefonen som podcasts och därmed skulle alltså telefonen minnas positionen man var på i filen. Kan någon bekräfta att detta fungerar i E71:an?
Annars så finns Nokia AudiobooksTa hem först själva playern, "Nokia Audio Book Player for S60 3rd edition". Sedan "Nokia Audiobook Manager" för datorn. Som gör att du kan föra över böcker osv.
Postad 21 augusti 2008 - 13:36
Unregistered4167b2d6
-
Unregistered4167b2d6
-
Wannabe
-
-
30 inlägg
Hej alla.
Har nu ägt E71 i 1 vecka nu.
Vad tycker ni om ljudet i headsetet som följer med(HS-47). Jag tycker att ljudet är helt värdelöst inget tryck i musiken när man lyssnar på musik. Har provat olika inställningar men inget vidare resultat. Kan ni rekommendera något annat headset som är bättre. Det ska vara samma smidiga modell. Inga tunga lurar.
Har varit och tittat på lite olika alternativ orginal. men de har fallit bort alla pga att de bygger för mycket från kontakten på grund av konverten(3,5 - 2,5). Telefonen blir helt plötsligt dubbelt så bred när man måste använda denna konverter.
Sen var laddar ni ner apps till denna telefon.
//Johan Nykvist
Postad 21 augusti 2008 - 21:36
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1 887 inlägg
Har nu beställt en väska från pdair det blev en Vertical Pouch Type (Black)
Skriver några rader när jag fått den.
Intresant. Jag hade också tänkt beställa därifrån. Väldigt intresserad av att höra vad du tycker. Jag tänker köpa "Book Type" varianten.
Postad 21 augusti 2008 - 21:59
BlinkingLEDs
-
BlinkingLEDs
-
Lärjunge
-
-
363 inlägg
Intresant. Jag hade också tänkt beställa därifrån. Väldigt intresserad av att höra vad du tycker. Jag tänker köpa "Book Type" varianten.
Funderade själv på den modellen men kom fram till att denna läckerbit till telefon vill jag inte dölja så mkt.
Postad 21 augusti 2008 - 22:06
Thomassouth
-
Thomassouth
-
Lärjunge
-
-
329 inlägg
Imorgon får jag äntligen telefonen. Blir nog mycket leka i helgen! I ungefär hur länge räcker batteriet? Vid normalanvändning, tolka det från ert perspektiv.
Postad 21 augusti 2008 - 22:14
Unregistered17cead84
-
Unregistered17cead84
-
Användare
-
-
106 inlägg
Har bara haft telefonen några dagar så jag har svårt att säga ngt exakt. Men batteritiden är mycket bra! Första dagen lekte jag med telefonen mest hela dagen, sufrwade via wlan, använde bluetooth och gps:en lite, installerade program och grejjade, spelade en hel del musik. Samt en del kortare samtal och sms. Vid kvällen hade hälften av batteriet dränerats. Mitt intryck är att den nästan har dubbelt så bra batteritid som de flesta andra smartphones på marknaden. Antagligen p g a det stora 1500mah batteriet samt att skärmen är relativt liten.
Postad 21 augusti 2008 - 22:27
BlinkingLEDs
-
BlinkingLEDs
-
Lärjunge
-
-
363 inlägg
Tackar fina bilder men jag har en vit i handen nu ! Jag la ordern i mitten på juli fick den igår puhh jag var på väg att avbeställa men det var ju tur att jaginte gjorde det nu vill jag ha tag i ett riktigt bra hölser/väska till helst inte svart någon som har förslag
kolla på dessa. Kommer beställa därifrån om jag inte blir nöjd med "hölstret" jag beställt från pdair.
Postad 22 augusti 2008 - 06:00
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
Kanon Tack Jag är nog inne på en vertikal typ men man kan ändra sig Vill passa på och ge KRUSSELS en känga de har fassnat i svart och kvaliten är ju den bästa från dem skinnet har inte den där riktigt goa känslan Detta såg riktigt bra ut !
Postad 22 augusti 2008 - 06:15
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
kolla på dessa.
Kommer beställa därifrån om jag inte blir nöjd med "hölstret" jag beställt från pdair.
Verkligen fina men jag måste dess värre ha hölster då tyvärr jag har inte hunnit gå in riktigt i min telefon men jag har 1 problem redan den ger ett fel meddelande då jag skall surfa via mitt trådlösa nätverk att det är fel i gateway så jag kommer inte ut den vägen till internet men telefonen asså så snabb den är i det varadagliga användandet det är som att ha en filofax ständigt redo Får jag nu rätt hölster till så kommer jag känna mig som lucky Luke ala Nokia Men kameran är värre !!! jag trodde inte man kunnde göra en 3,2 mp så dålig skärpning Nokia ni får ha lite skam i er !!! den är skrot kameran jag jämförde med en SEricsson 810 3,2 mp vilken skillnad och den telefonen kom för över 1 år sen . Så är det bara ! men det är så typiskt Nokia strategi de spar teknik hela tiden Nåväl jag köpte den för att döda min filofax och där gör den verkligen sitt jobb ! jag hade en mullbery Filofax så varför inte, kanske jag skall ta den bruna crocodile patern hölstret från PD jag får se !
Redigerat av halvledaren, 22 augusti 2008 - 08:28.
Postad 22 augusti 2008 - 11:19
Unregistered17cead84
-
Unregistered17cead84
-
Användare
-
-
106 inlägg
Någon här som kan bekräfta om headsetet HS-44 funkar med E71:n? Det står det på Nokias hemsida, men har läst på en blog på nätet att micen ej fungerar.
Postad 22 augusti 2008 - 13:43
SwedishBadger
-
SwedishBadger
-
Lärjunge
-
-
394 inlägg
Jag använder Nokia Music Headset HS-44, AD-44 och det fungerar fint här, de jag pratar med hör mig klart och tydligt så den bloggaren kanske hade en defekt enhet eller headset. Fick mina Clear-Coad Full Body Protection till E71:an från USA idag, det kitet innehåller sex bitar som man tejpar på enheten, ser ut att täcka rubbet! Blir intressant att montera.  Ursäkta bilden, lite svårt att få en bra bild på det. 
20080822003.jpg 219,96K
1 Antal nerladdningar
Postad 22 augusti 2008 - 13:56
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1 887 inlägg
Men kameran är värre !!! jag trodde inte man kunnde göra en 3,2 mp så dålig skärpning Nokia ni får ha lite skam i er !!! den är skrot kameran jag jämförde med en SEricsson 810 3,2 mp vilken skillnad och den telefonen kom för över 1 år sen . Så är det bara ! men det är så typiskt Nokia strategi de spar teknik hela tiden
Jag tyckte också kameran var skit tills jag läste någonstans att man inte får autofokus om man bara tar en bild. Man ska trycka på på bokstaven T först för att få fokus. Har du provat det? Det blir klar skillnad. ----------------------------------- Piel Frama har bra kvalitetsväskor till mobiler också. Det har nån modell till E71an. http://www.pielframa.com/indexeng.htm
Redigerat av Unregisteredbf364490, 22 augusti 2008 - 13:58.
Postad 22 augusti 2008 - 14:16
Thomassouth
-
Thomassouth
-
Lärjunge
-
-
329 inlägg
Har precis hämtat min nu och säger bara - wow. Vilken kvalitétskänsla! Nu blir det att pilla hela kvällen! Ni som prövat tomtom, vilken version har ni använt?
Postad 22 augusti 2008 - 14:39
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
Jag tyckte också kameran var skit tills jag läste någonstans att man inte får autofokus om man bara tar en bild. Man ska trycka på på bokstaven T först för att få fokus.
Har du provat det? Det blir klar skillnad.
-----------------------------------
Piel Frama har bra kvalitetsväskor till mobiler också. Det har nån modell till E71an.
http://www.pielframa.com/indexeng.htm
T som i Tack jag skall kolla detta genast annars har jag fullt upp med att få in det nya nokia tänket jag har haft HTC ett tag nu med windows 6.0 och 6.1 måste säga att där har windows fått till det med den nya 6.1 och slide meny , men det kommer väl säkert tangenterna tycker jag e det mest fantasiska på e71 att det fungerar så väl med dessa små Någon som provat skype i den ?
Postad 22 augusti 2008 - 18:32
Thomassouth
-
Thomassouth
-
Lärjunge
-
-
329 inlägg
Okej, kanske en dum fråga igen. Men när man använder GPS:en, kostar det något? Är det någon dataöverföring där? Om - vad är det som drar data?
Postad 22 augusti 2008 - 18:34
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
Hjälp hjälp någon som vet ?
jag får hela tiden bekräfta min bluetooth sammankoplingen på telefonen med en ett godkännande kan man inte ställa detta så den godtar den permanent jag blir så trött på detta jag har andra nokia telefoner som jag kan ställa detta som jag vill
mvh J
Postad 22 augusti 2008 - 19:04
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
Hjälp hjälp någon som vet ?
jag får hela tiden bekräfta min bluetooth sammankoplingen på telefonen med en ett godkännande kan man inte ställa detta så den godtar den permanent jag blir så trött på detta jag har andra nokia telefoner som jag kan ställa detta som jag vill
mvh J
Jag hittade det !! trycker den är lite meckig i början men jag lär mig haha
Postad 22 augusti 2008 - 21:00
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1 887 inlägg
Okej, kanske en dum fråga igen. Men när man använder GPS:en, kostar det något? Är det någon dataöverföring där? Om - vad är det som drar data?
GPSen kostar inget, bara kartorna som behövs för att du ska veta var du är. Dock kan du ladda ner NOKIA-kartorna på din telefon. Då laddas inga kartor ner.
Postad 22 augusti 2008 - 21:18
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
Måste nog ändå säga att den har så dålig kamera att det är pinsamt jämförde nu efter att ha tryckt på tangent T som skall ge fokus innan men den har lika dålig skärpa som min vga kamera detta är inte alls aceptabelt 2008 och för 4000kr
NOKIA nja får nog sänka omdömmet lite det går ju liksom inte att se igenom detta även om man vill ! så dåligt är det
ha det gott alla H
Postad 22 augusti 2008 - 21:36
Thomassouth
-
Thomassouth
-
Lärjunge
-
-
329 inlägg
GPSen kostar inget, bara kartorna som behövs för att du ska veta var du är. Dock kan du ladda ner NOKIA-kartorna på din telefon. Då laddas inga kartor ner.
Okej! Men varje gång jag startar kartorna så frågar den om jag vill gå online. Vad innebär det?
Postad 22 augusti 2008 - 22:36
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
Som sagt någon som testat detta med skype i e71 http://www.download....cdlPid=10857642
Postad 22 augusti 2008 - 22:40
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1 887 inlägg
Okej! Men varje gång jag startar kartorna så frågar den om jag vill gå online. Vad innebär det?
Det innebär att du blir uppkopplad mot Internet. Det innebär inte alltid att man laddar ner nåt dock.
Postad 23 augusti 2008 - 10:12
Thomassouth
-
Thomassouth
-
Lärjunge
-
-
329 inlägg
Tjat tjat, men ni som provat Tomtom, vilken version har ni använt? Kan man ha flera navigatorprogram installerade samtidigt? Vill inte ta bort Nokia Maps för Tomtom, vore bra att ha båda installerade!
Postad 23 augusti 2008 - 10:20
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1 887 inlägg
Jag har inte provat just TomTom, men Google Maps, Nokia Maps, Wayfinder Active och Telia Navigator.
Telia Navigator var den allra bästa navigatorn tycker jag. Speciellt som den nu också ha den gröna kartan med. Visst får man betala för nedladdningen men det kvittar tror jag. De allra flesta har ju nån sorts ab. med bra pris per MB. Speciellt kul är också att den har Gula och Vita sidorna i sig.
Postad 23 augusti 2008 - 13:49
Thomassouth
-
Thomassouth
-
Lärjunge
-
-
329 inlägg
Har nu installerat Tomtom, men när jag ska välja GPS-enhet får jag bara välja mellan Tomtom Bluetooth gps eller annan bluetooth gps-enhet. Kan man inte köra på den interna gpsen? Isf hur? Har läst i tråden att b.la NisseGurra har kört det.
Postad 23 augusti 2008 - 17:39
BlinkingLEDs
-
BlinkingLEDs
-
Lärjunge
-
-
363 inlägg
Har nu installerat Tomtom, men när jag ska välja GPS-enhet får jag bara välja mellan Tomtom Bluetooth gps eller annan bluetooth gps-enhet. Kan man inte köra på den interna gpsen? Isf hur? Har läst i tråden att b.la NisseGurra har kört det.
Har för mej att tomtom måste hackas för att lura den att den interna är en extern gps.
Postad 24 augusti 2008 - 14:11
Thomassouth
-
Thomassouth
-
Lärjunge
-
-
329 inlägg
Har för mej att tomtom måste hackas för att lura den att den interna är en extern gps.
Var kan man få tag på det då? NisseGurra vägrar svara på PM.. ngn annan som vet? Finns det ngn annan bra navigator som kör på den interna GPS:en?
Redigerat av Thomassouth, 24 augusti 2008 - 14:17.
Postad 24 augusti 2008 - 15:00
Caveo
-
Caveo
-
Lärjunge
-
-
395 inlägg
Var kan man få tag på det då? NisseGurra vägrar svara på PM.. ngn annan som vet? Finns det ngn annan bra navigator som kör på den interna GPS:en? Garmin mobile XT
Postad 24 augusti 2008 - 16:59
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
http://products.se.m...ap24mobile.htmlJag kör med både nokia och google maps men skall testa denna sedan någon som redan testat ???
Postad 24 augusti 2008 - 21:38
Unregistered17cead84
-
Unregistered17cead84
-
Användare
-
-
106 inlägg
Måste rekommendera Nokia Sports Tracker. Otroligt häftigt program, har alltid telefonen med mig när jag springer numera.
Postad 25 augusti 2008 - 09:12
Thomassouth
-
Thomassouth
-
Lärjunge
-
-
329 inlägg
Måste rekommendera Nokia Sports Tracker. Otroligt häftigt program, har alltid telefonen med mig när jag springer numera.
Håller med till fullo, det är verkligen kanon! Att man kan spara rundor gör det hela ännu roligare, håller ju koll på sina resultat ännu mer. Skitkul!
Postad 25 augusti 2008 - 09:17
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
Håller med till fullo, det är verkligen kanon! Att man kan spara rundor gör det hela ännu roligare, håller ju koll på sina resultat ännu mer. Skitkul!
Lite kuriosa jag har joggat hela mitt liv av och till igår var första gången jag kom bort mig lite och idag läser jag detta skall genast sätta mig in i detta TACK
Postad 25 augusti 2008 - 09:30
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
TILL NOKIA E71 ALLA GPRS WAP INTERNET WEB MAIL E MAIL EMAIL E POST EPOST INSTÄLLNINGAR TILL TELE2 COMVIQ TELENOR 3 TRE TELIA PARLINO GLOCALNET OPERATÖRER mm, mm VISSA OPERATÖRER HAR EJ LAGT UT DESSA ÄNNU MEN NOKIA HAR DEM LÄNK NEDAN VIA NOKIAS HEMSIDA LÄNGST NER PÅ SIDAN FINNS STANDARD INSTÄLLNINGAR KLICKA DÄR, FÖLJ GUIDEN VÄLJ E 71 VÄLJ OPERATÖR http://www.nokia.se/...AIN_TEXT_391003
Redigerat av halvledaren, 25 augusti 2008 - 11:33.
Postad 25 augusti 2008 - 11:26
Unregistered0858342c
-
Unregistered0858342c
-
Rookie
-
1 inlägg
Jag har försökt ladda ner Nokia Sports Tracker från http://sportstracker...nts/download.do till min Nokia E71. Jag har försökt med version 3.0, 3.1 och 3.2. Med version 3.2 stod det att den inte stöds och med version 3.1 och 3.0 händer ingenting när jag försöker starta programmet. Klickar på det men inte ens en gnutta reaktion... Vad gör jag för fel? Eller var och vilken version laddade ni ner?
Postad 25 augusti 2008 - 11:56
Unregistered17cead84
-
Unregistered17cead84
-
Användare
-
-
106 inlägg
När jag går in i programmet och kollar på "about" står det version. 1.75 (S60 3.1). Hade inga problem att installera det. Ser att på downloadsidan du länkar till finns fem olika varianter av 3.1. Är osäker på vilken av dessa jag laddade hem tyvärr. :-( Du får nog fortsätta köra trial and error eller hoppas på att någon annan minns mer exakt vilken version som fungerar. Testa att starta om telefonen mellan installationerna också kanske.
Postad 25 augusti 2008 - 13:25
Unregisteredb65942b7
-
Unregisteredb65942b7
-
Wannabe
-
-
31 inlägg
Autofokus sitter på "2". Glöm inte det  Viktigt som attan.. kanske någon annan som skrivit tidigare dock..
Postad 25 augusti 2008 - 20:25
Thomassouth
-
Thomassouth
-
Lärjunge
-
-
329 inlägg
När jag går in i programmet och kollar på "about" står det version. 1.75 (S60 3.1). Hade inga problem att installera det. Ser att på downloadsidan du länkar till finns fem olika varianter av 3.1. Är osäker på vilken av dessa jag laddade hem tyvärr. :-( Du får nog fortsätta köra trial and error eller hoppas på att någon annan minns mer exakt vilken version som fungerar. Testa att starta om telefonen mellan installationerna också kanske.
Var det Trial som låg på telefonen från början? För jag tänkte fråga nu om man inte kunde se på en karta hur rutten låg, som det är nu ser jag ju bara streckat var jag gått på en tom bakgrund, inte på en karta. Har det med att göra att jag installerade den filen som låg på telefonen från början? EDIT: Finns det ngt bättre headset eller ska man behöva köpa en converter?
Redigerat av Thomassouth, 25 augusti 2008 - 22:18.
Postad 25 augusti 2008 - 22:28
Unregistered17cead84
-
Unregistered17cead84
-
Användare
-
-
106 inlägg
Var det Trial som låg på telefonen från början? För jag tänkte fråga nu om man inte kunde se på en karta hur rutten låg, som det är nu ser jag ju bara streckat var jag gått på en tom bakgrund, inte på en karta. Har det med att göra att jag installerade den filen som låg på telefonen från början?
EDIT: Finns det ngt bättre headset eller ska man behöva köpa en converter?
Jag ser inte heller någon karta. Har ingen aning om varför, dock använder jag den mest för att veta hur långt jag springer samt i vilket tempo. Har beställt ett headset som ska passa: HS-44 + AD-44 http://www.dustinhom...5010124509.aspx
Postad 26 augusti 2008 - 11:51
Unregistereda7dc5ece
-
Unregistereda7dc5ece
-
Wannabe
-
-
42 inlägg
är det någon som vet hur man gör så att man slipper varningen "Obs! Aktiv vidarekoppling" varje gång man ringer ett samtal?! den döljer ju info om vem det är man ringer upp... sjukt irriterande!
varje gång som jag ska ringa till någon så måste jag välja vilket av kontaktens nr som jag ska ringa till... kan man inte gör så att den alltid ringer kontaktens mobilnr som default? samma sak gäller när man skickar SMS...
Postad 26 augusti 2008 - 18:38
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
är det någon som vet hur man gör så att man slipper varningen "Obs! Aktiv vidarekoppling" varje gång man ringer ett samtal?! den döljer ju info om vem det är man ringer upp... sjukt irriterande!
varje gång som jag ska ringa till någon så måste jag välja vilket av kontaktens nr som jag ska ringa till... kan man inte gör så att den alltid ringer kontaktens mobilnr som default? samma sak gäller när man skickar SMS...
detta är en bug jag har kollat sorry! Var det Trial som låg på telefonen från början? För jag tänkte fråga nu om man inte kunde se på en karta hur rutten låg, som det är nu ser jag ju bara streckat var jag gått på en tom bakgrund, inte på en karta. Har det med att göra att jag installerade den filen som låg på telefonen från början?
EDIT: Finns det ngt bättre headset eller ska man behöva köpa en converter?
Jag har beställt denna http://www.mytrendyp...pter-5653p.htmljagköpte den via www.24.se men det gick inte att direkt länka dit http://www.24.se/default.aspx
Redigerat av halvledaren, 26 augusti 2008 - 18:52.
Postad 26 augusti 2008 - 22:17
Thomassouth
-
Thomassouth
-
Lärjunge
-
-
329 inlägg
Jag har försökt att installera Garmin Mobile XT nu, och jag får det fan inte att fungera. Någon som har fått det att funka? Vore otroligt tacksam för ett PM av ngn som har Garmin fungerande! =)
Postad 27 augusti 2008 - 08:32
Unregistereda7dc5ece
-
Unregistereda7dc5ece
-
Wannabe
-
-
42 inlägg
[quote name='halvledaren' date='Aug 26 2008, 19:38 ' post='2045004'] detta är en bug jag har kollat sorry! Vad är en bug? Vem har du kollat med? Tack!
Postad 27 augusti 2008 - 08:55
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
Nokia säger att det felmeddelandet skall inte var där men det har ett fel i programvaran ( det är en bug )det kommer säkert åtgärdas med tiden men ring själv telefon nokia support 0776622222
Det påverkar inget annat än bara det faktum att det kommer upp när du skall ringa jag vet inte men det skulle kanske gå att ta bort all vidarekoppling hos operatören , men jag vet inte då jag ej provat och då har man ju ingen vidarekopling vid ej svar och upptaget när det ringer till dig osv ..
Postad 27 augusti 2008 - 09:03
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
Autofokus sitter på "2". Glöm inte det Viktigt som attan.. kanske någon annan som skrivit tidigare dock..
Jo det är riktigt eller T tangenten då men jag tycker att det rena skämtet med kameran ändå pinsamt dålig skärpa jag har vga kameror som tar bättre bilder men tack för den upplysningen H
Postad 27 augusti 2008 - 09:07
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
KAMERAN !!! I E71
Någon som hört något om detta kan det möjligen gå att få en kamera bättre med ny mjukvara eller jag förstår inte hur det skulle gå till någon som vet nått eller läst något ryckte det är ju riktigt illa ! tycker jag
Ha det H
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|