Postad 29 August 2013 - 21:45
Det här är ju så underbart att se. Hade vart så grymt att sitte och lira tv-spel där! 10p till dig!
Postad 13 April 2014 - 20:57
Helt klart en referens till mitt kommande biobygge! Detta bildgalleri kommer jag besöka många ggr för att ta inspiration!
Postad 12 August 2015 - 14:07
Du hade fått 12-stjärnor med ljudtransparant duk och 2:35:1 format på duken.
Postad 05 September 2015 - 19:17
Var ett tag sen jag var inne i ditt album , tänk om mitt radhus hade en källare så jag hade ett rum till. Är så fina bilder och vilket rum, grymt jäklar Nice
Postad 25 December 2016 - 18:01
Gosse, vilket jobb du lagt ner, ser overkligt bra ut
Denna bio kan du vara stolt över👍👍
Denna bio kan du vara stolt över👍👍
Postad 25 March 2017 - 12:38
Jag köpte dem från www.blueride.se. Verkar inte finnas kvar där just nu tyvärr
Postad 09 December 2021 - 10:29
Tack för detta Ditt bygges bilder. Även om det var år sedan. Kommenterar inte det tryckta virket, det har andra gjort. Men, detta är nog det enklaste, smartaste o snyggaste bygget tror jag. Visst, det finns fantastiska byggen för 100 000 tals pengar, eller millen o mer. Men enkelheten o det coola resultatet imponerar. Jag skall erkänna att jag snott många ideer till mitt bygge härifrån. Varför krångla till det mer än nödvändigt. Inga orgier i akustikdämpning heller, inte nödvändigt för en gammal sjöingenjör :-) Även om jag vet att det blir skillnad, självklart. Kommer nog lägga ut lite bilder när mittt bygge är klart. Köpte också tyget från Stoff o Stil. Tror du också valde ett möbeltyg som heter Möbelstruktur svart. Art nr. 822234 o ligger på 140cm bredd. Många som undrar här vilket tyg du haft. Detta satte jag, blev grymt bra. Sååe, tack igen för dina ideer. Dom har inspirerat mig o säkert andra med, tummen upp. Hälsningar Benny E
Postad 09 December 2021 - 19:00
Det där podiet alltså, det är ta mig tusan det snyggaste podiet jag sett.
Postad 20 April 2023 - 19:41
Hej hej!
Nu har min bio varit klar ett halvår. Har lagt in några bilder härom dagen.
Återigen, tack för inspirationen :-)
Benny
Nu har min bio varit klar ett halvår. Har lagt in några bilder härom dagen.
Återigen, tack för inspirationen :-)
Benny
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
32 bilder
27 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?