Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Fifa 09

414 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Kommer du att köpa Fifa 09? (52 medlem(mar) har röstat)

Kommer du att köpa spelet?

1. Redan förhandsbokat (6 röster [11.54%])

Procent av omröstning: 11.54%

2. Antagligen på release-dagen (16 röster [30.77%])

Procent av omröstning: 30.77%

3. Jodå (17 röster [32.69%])

Procent av omröstning: 32.69%

4. Kanske begagnat (4 röster [7.69%])

Procent av omröstning: 7.69%

5. Njet (9 röster [17.31%])

Procent av omröstning: 17.31%

Rösta Gäster kan inte rösta
FIFA 09 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 8.874998 (7) Inga priser

Postad 07 October 2008 - 18:13

Fredde_o
  • Fredde_o
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Tjo, har namnet kommit upp på Ligan än!? isåfall vad heter den!?`

kirra ligan så fort som möjligt ;D;D

Postad 07 October 2008 - 19:48

Unregistered1384
  • Unregistered1384
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 0
Ligan är skapad, den heter:
MHB FIFA 09 League 1
Kan jag skriva password här?
Jag börjar iaf med att PM'a de berörda! :P

Edit: Nu bör alla fått varsitt PM.

Vi är 13 lag än så länge. 3 st till kan joina under ligans gång.
Vi möter varandra bara en gång, det var vad som önskades denna första omgång.

Redigerat av Unregistered1384, 07 October 2008 - 19:56.

Postad 07 October 2008 - 20:56

b0wlingb0y
  • b0wlingb0y
  • Lärjunge

• 390 inlägg
  • 0
Gick med i ligan precis nu väntar man bara på första förlusten :P

Postad 07 October 2008 - 22:26

Benneee
  • Benneee
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Jag är också gärna med:

1. Maz80 = AC Milan
2. RealDaBratt = Bayern München
3. b0wlingb0y = FC Barcelona
4. malmapagen82 = Inter
5. Morge = Manchester United
6. torslanda423 = Chelsea
7. greverif= Real Madrid
8. Fredde_o = Roma
9. suazio = Arsenal
10.AndyBell = Liverpool
11. Ohrstrom = Tottenham
12. zulan85 = Juventus
13. Shajjer = Atl. Madrid
14. BenneZ = Lyon

Maz80, pmar du lösen?

Redigerat av Benneee, 07 October 2008 - 22:28.

Postad 07 October 2008 - 23:55

RossoNero
  • RossoNero
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0
Också gärna med =)

1. Maz80 = AC Milan
4. malmapagen82 = Inter
7. greverif= Real Madrid
8. Fredde_o = Roma
9. suazio = Arsenal
10.AndyBell = Liverpool
11. Ohrstrom = Tottenham
12. zulan85 = Juventus
14. BenneZ = Lyon
15. Digzka = Villareal

Postad 08 October 2008 - 12:07

torslanda423
  • torslanda423
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
nu har jag också signat upp mig.. fanns bara 2 andra medlemmar med när jag gjorde det igår kväll. kom igen nu också ni andra så kör vi! må bäste man, och så vidare.. :D

Postad 08 October 2008 - 12:20

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Får skriva upp mig i helgen då jag inte har tillgång till FIFA igen förrän dess.
Bayern är på träningsläger...

Postad 08 October 2008 - 19:03

AndyBell
  • AndyBell
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0
Kommer vara inne ikväll!
Kör alltid utan headset..så att ni vet =)

Postad 08 October 2008 - 19:55

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Jag vill ha detta spel.. Tänkte vänta med mitt köpa av Fallout 3 (sen när det släpps) för att köpa detta och spela med polarna :)

Postad 08 October 2008 - 20:43

Fredde_o
  • Fredde_o
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Tja..... vet någon varför det står så hära för mig när jag försöker connecta till LIGAN!?

det kan inte connecta eller typ komma in här för xbox-live medlemskapet typ tillåter det inte :S

jag har GOLD i 3månader till ju vet någpn varför ;S!?

Postad 09 October 2008 - 05:51

torslanda423
  • torslanda423
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
låter weird, aldrig hört talas om förut..

spelet i ligan har börjat lite smått nu iaf - tre matcher spelade totalt så långt tror jag..nu kör vi på!

Postad 09 October 2008 - 08:14

Unregistered1384
  • Unregistered1384
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 0

Tja..... vet någon varför det står så hära för mig när jag försöker connecta till LIGAN!?

det kan inte connecta eller typ komma in här för xbox-live medlemskapet typ tillåter det inte :S

jag har GOLD i 3månader till ju vet någpn varför ;S!?

Hej, har du ditt hotmailkonto som du använder till live registrerat på en amerikansk adress? zulan85 får samma felmeddelande som dig nämligen.

Postad 09 October 2008 - 10:29

hd-bajs
  • hd-bajs
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0
1. Maz80 = AC Milan
4. malmapagen82 = Inter
7. greverif= Real Madrid
8. Fredde_o = Roma
9. suazio = Arsenal
10.AndyBell = Liverpool
11. Ohrstrom = Tottenham
12. zulan85 = Juventus
14. BenneZ = Lyon
15. Digzka = Villareal
16. hd-bajs = Valencia

Postad 09 October 2008 - 14:06

Fredde_o
  • Fredde_o
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Hej, har du ditt hotmailkonto som du använder till live registrerat på en amerikansk adress? zulan85 får samma felmeddelande som dig nämligen.

Alltså hu menar du om jag har Min MSN hotmail till xbox live !? ja isåfall! fattar inte riktigt

Redigerat av Fredde_o, 09 October 2008 - 14:06.

Postad 09 October 2008 - 14:36

Unregistered1384
  • Unregistered1384
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 0

Alltså hu menar du om jag har Min MSN hotmail till xbox live !? ja isåfall! fattar inte riktigt

Japp, det menar jag. Är den hotmailadressen kopplad till en amerikansk adress? Vet att vissa gjorde detta för att få mer utrymme på sin hotmail.

Postad 09 October 2008 - 14:48

Fredde_o
  • Fredde_o
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Japp, det menar jag. Är den hotmailadressen kopplad till en amerikansk adress? Vet att vissa gjorde detta för att få mer utrymme på sin hotmail.

ja jag har en Hotmail adress !`? vad ska jag annars andvända ;S!? MSN andress lr !?

Postad 10 October 2008 - 07:29

Kristofer00
  • Kristofer00
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Du förstår inte riktigt. Det jag tror han menar är för några år sedan (eller hur länge sen det var) hade man 2 mb på sitt hotmail konto, sen fick usa sin uppdatering på 250 mb vilket gjorde att vissa signade ett nytt konto genom att låtsas att man var i USA. Dock dröjde det inte många månader innan det kom till Sverige.

Postad 10 October 2008 - 08:03

torslanda423
  • torslanda423
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
hur går det för er med turneringsspelet då, har ni kommit igång?

Postad 10 October 2008 - 08:05

zulan85
  • zulan85
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Du förstår inte riktigt. Det jag tror han menar är för några år sedan (eller hur länge sen det var) hade man 2 mb på sitt hotmail konto, sen fick usa sin uppdatering på 250 mb vilket gjorde att vissa signade ett nytt konto genom att låtsas att man var i USA. Dock dröjde det inte många månader innan det kom till Sverige.

Precis så jag gjorde och tänkte ju inte på detta när jag kopplade min gamertag till min hotmailadress. Och att Microsoft sen vägrar låta mig ändra mitt land till Sverige är ju bara sjukt.

Postad 10 October 2008 - 09:33

Fredde_o
  • Fredde_o
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Ja ok då fattar jag men hur ska jag göra då, ska jag byta min hotmail jag har på Xbox till någong annan lr!? visa mig vart jag ska göra en då någon stans ;D vill spela nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

Postad 10 October 2008 - 11:26

Kristofer00
  • Kristofer00
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
om jag inte minns fel gå du in i account managment i xbox live och sen väljer change live id.

Lättare sagt: Tryck på stora knappen i mitten av kontrollen
Tror man når account managment
Sen klickar du dig vidare till change private info lr liknande :lol:
Vet inte riktigt då jag sitter på jobbet o har ingen xbox framför mig :rolleyes:

Postad 10 October 2008 - 15:00

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

• 837 inlägg
  • 0
Numera lycklig ägare av ett 09 har en fråga :rolleyes:

Jag har joinat det här adidas live. Min fråga är om de uppdateringar man tar hem drabbar även lagen i snabbmatch-läget eller bara just om man går in på adidas live !?? Var bara inne som hastigast igår och läste ärligt talat inte så noga.

Postad 10 October 2008 - 23:10

b0wlingb0y
  • b0wlingb0y
  • Lärjunge

• 390 inlägg
  • 0
Måste bara posta ett riktigt skönt mål jag gjorde nu ikväll, först tyckte jag bara det var snyggt men sen när jag såg skruven så blev det genast mycket bättre :)

Vinkel 1

Vinkel 2

Postad 11 October 2008 - 12:52

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Råkat ut för en märklig sak.

Spelar som bekant med Bayern Munchen då det är mitt favoritlag. Men helt plötsligt är större delen av startelvan borta från spelet. Ersatts med konstiga nummerkombinationer. Får knappt ihop en startelva, när jag laddar match med Bayern låser sig spelet. Har inte uppdaterat eller något sedan jag köpte liret förra veckan.

Någon som vet vad som pågår???

Postad 11 October 2008 - 13:50

mathias_e85
  • mathias_e85
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Vilka inställningar på kontrollen och kameran använder ni när ni spelar fifa 09. Vad tycker ni funkar bäst, jag brukar spela tele på kameran med lite mindre höd o mer zoom. på kontrollerna har jag inte hittat riktigt vilka jag tycker verka funka bäst på manuell o så vidare.

Postad 11 October 2008 - 13:52

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

• 837 inlägg
  • 0
Såg att någon annan också märkt av buggar där man får varningar helt utan anledning. Ibland efter mål så får en spelare helt plötsligt varning. Ingen aning varför. Opassande målsgest kanske ?!?

Synd med såna buggar på ett annars riktigt kul spel.

Postad 12 October 2008 - 08:55

blopis
  • blopis
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0
är det nån som kör live seasons? isf kan man köra det med bara xbox live silver??

Postad 12 October 2008 - 10:30

theoriginalmorfar
  • theoriginalmorfar
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Såg att någon annan också märkt av buggar där man får varningar helt utan anledning. Ibland efter mål så får en spelare helt plötsligt varning. Ingen aning varför. Opassande målsgest kanske ?!?

Synd med såna buggar på ett annars riktigt kul spel.

tror spelaren får varningen för en tidigare situation som domaren har släppt för att motståndaren fortfarande har bollen :) med andra ord väntar han med varningen tills nästa avblåsning ;)

Postad 12 October 2008 - 19:32

LinusNilsson
  • LinusNilsson
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0
Då var man ägare till en Xbox samt Fifa 09. Har bara hunnit starta upp och köra ett par matcher i karriärläget. Känns mkt bättre än vad 08 gjorde på PS3. Dock så kvarstår ett problem för mig, hur fan gör man mål på frispark? Sedan tar jag gärna emot tips på hur man ska slå hörnor, verkar inte vara riktigt som på PS3.

Kan ju även passa på att fråga ifall det inte längre går att ändra spelarnas tröjnummer? Lättare att hålla ordning på startelva, avbytare osv om man kan göra det.

När jag startade karriären så valde jag automatisk utveckling av spelarna. Går det att ändra? Eller måste jag skapa en ny karriär?

Postad 12 October 2008 - 19:33

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Är det verkligen ingen annan som fått sina spelare raderade? B Munchen saknar halva laget, ersätts med sifferkombinationer. Inga fler lag vad jag vet som drabbats. Jag har inte gjort något mer än ändrat startelvan i laget, precis som med andra lag. Typiskt att mitt lag är knas, kan ju inte spela ligan.

Ironiskt när jag var så glad för detta spelet.

Postad 12 October 2008 - 22:19

Hinken74
  • Hinken74
  • Veteran

• 2346 inlägg
  • 0
PS3 iofs men ändå, jag spelade just en match där kommentatörerna hade vänt på namnen, Roma hade Liverpools namn och vice versa. Vidare är det kul när spelare bli osynliga eller när man får en varning eller utvisning emot sig utan att göra något...

Tycker faktiskt det är fler buggar i 09 än 08 men det är trots det ett väldigt mycket bättre spel.

Men.... konsolspel skall vara felfria när de släpps. Inga jäkla PC-hastverk!

Gillar inte heller när man slår en djupledsboll och spelaren strafar istället för att springa direkt på bollen!

Postad 13 October 2008 - 09:51

Unregisteredb30efd09
  • Unregisteredb30efd09
  • Lärjunge

• 424 inlägg
  • 0
Jag har inte märkt några buggar med mitt spel. Som någon sa, kort efter mål och dyl handlar om tidigare situationer. Dock känns det som att det i regel blir mååånga kort. Och mest för det egna laget.

Postad 13 October 2008 - 10:25

b0wlingb0y
  • b0wlingb0y
  • Lärjunge

• 390 inlägg
  • 0
Börjar bli riktigt trött på domarna när man spelar online.

Spelade lite liga matcher och några vanliga online i helgen. Det värsta var när jag kom helt fri med målisen som stormar ut, jag gör en mycket snygg lobb som går i mål. Då blåser domaren av för tacklingen som målvakten gjorde på min anfallare, EFTER bollen gått i mål!?
Har även fått rött kort trots att den tacklade spelaren inte ens ramlar... the list goes on and on...

Tur att detta är mitt första FIFA och då insett att jag inte ska slå alla men måste domarn hjälpa till :)

Postad 13 October 2008 - 12:45

Fredde_o
  • Fredde_o
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Börjar bli riktigt trött på domarna när man spelar online.

Spelade lite liga matcher och några vanliga online i helgen. Det värsta var när jag kom helt fri med målisen som stormar ut, jag gör en mycket snygg lobb som går i mål. Då blåser domaren av för tacklingen som målvakten gjorde på min anfallare, EFTER bollen gått i mål!?
Har även fått rött kort trots att den tacklade spelaren inte ens ramlar... the list goes on and on...

Tur att detta är mitt första FIFA och då insett att jag inte ska slå alla men måste domarn hjälpa till :)

HeHeHe Bowlingboy det var ju mig du mötte när du lobbade över min målis åh så fick du frisaprk as fult.:S

åh så har jag så ###### tur och gör 2-2 i 93.de minuten haha ;D;D'

aja Good Game iallfall ;D

men du lirar man bara 3 matcher i den LIGAN lr ;S!?

Postad 13 October 2008 - 12:50

b0wlingb0y
  • b0wlingb0y
  • Lärjunge

• 390 inlägg
  • 0
Ingen aning hur det fungerar men det måste väl vara ett hemma och ett borta möte?

Sen verkar ju inte ens alla varit inne och reggat sig, sist hade 13 av 16 varit inne tror jag...

Postad 13 October 2008 - 13:15

RossoNero
  • RossoNero
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0
Råkade ut för värsta buggen någonsin när jag lirade en online-match igår. Killen gjorde mål, men när målgestanimationen var framme så stod det att han hade gjort självmål. Tänkte inte så mycket på det tills jag gjorde vad jag trodde var 1-1 målet men spelet registrerade som 2-0 till mig.

Skrattade i minst 10 minuter =)

Postad 13 October 2008 - 13:28

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

• 837 inlägg
  • 0
Kan dessa buggar fixas via uppdateringar som man kan ladda ner eller är det är helt kört ? Så här mycket hörde/såg jag inte i 08an B)

Postad 13 October 2008 - 14:47

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Nu har jag spelat min först match online. Till min glädje var Bayern fulltaligt där. Förutom att det var lite halvsegt var det inget att klaga på förutom två detaljer.

1.Har förtvivlat svårt att bli den spelare jag vill emellanåt. Kanske har att göra med mina inställningar. Kör manuellt spelarbyte.

2. När jag försvarade mot en kantlöpning hade jag full kontroll, trodde jag. Problemet var att mina två mittbackar kontrollerade av AI´n stannade upp 2-3m in i eget straffområde. Motståndaren kunde rulla in ett enkelt pass till en då fristående forward i slottet som bredsida in bollen. Jag kontrollerar alltså ytterbacken, löper med min forward. Min mittbackar stannar upp och fullföljer inte sina löpningar vilket friställer motståndarens forward i slottet. Illa verkligen...

Torslanda, Var mitt uppe i min premiärmatch och ville inte bryta. Next time:) Tror jag kan behöva träningen...

Redigerat av RealDaBratt, 13 October 2008 - 15:02.

Postad 13 October 2008 - 14:57

Hinken74
  • Hinken74
  • Veteran

• 2346 inlägg
  • 0
Iallafall på PS3 så är Bayern helt värdelösa, de spelar lite som de vill och man får ingen styrsel på försvarsspelet.

Angående kort i efterhand så är det väl inget att säga om. Men i fallet jag berätta om så fällde jag min motspelare grovt men det var hans fällda gubbe som fick rött.

Min motspelare spelade också de första tre minuterna med endast två gubbar synliga.....

Postad 14 October 2008 - 20:19

LinusNilsson
  • LinusNilsson
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0
Efter första kvällens testande var jag ju halvt lyrisk över detta spel. Efter att nu ha spelat det lite mer så måste jag säga att det är rätt värdelöst faktiskt.

Vet inte, det kan lika gärna vara jag som är dålig. Men hade inga problem med 08 på PS3 iaf.

Mycket konstiga grejer. Man kan inte byta tröjnummer på spelarna? Går det inte att ta bort dom taktiker man har redigerat och sparat? En massa 4-4-2 EGEN 1 osv, drygt. Tackla verkar vara rätt tjorvigt, har inte ännu kommit in i det. A eller LT eller en kombination? Verkar halvt slumpmässigt. Hur man än försöker rikta skotten så går dom alldeles för ofta rakt i famnen på målvakten. Svårt att "göra sin gubbe", iaf i Allsvenskan, dribblingarna är ju värdelösa. Spurta ifrån dom är det enda som gäller. Motståndarn kan i princip bara peta i en så tappar man bollen, medans dom själva kan springa på rätt friskt utan att man får bollen av dom.

Det var väl bara ett par grejer som jag irriterar mig på. Rent spontant kändes 08'a bättre. Om det då berodde på konsollen låter jag vara osagt, är helt ny på 360 iaf : )

Vill någon byta mitt Fifa mot något skoj så dra ett PM ; )

Postad 15 October 2008 - 09:19

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

• 837 inlägg
  • 0

Svårt att "göra sin gubbe", iaf i Allsvenskan, dribblingarna är ju värdelösa. Spurta ifrån dom är det enda som gäller. Motståndarn kan i princip bara peta i en så tappar man bollen, medans dom själva kan springa på rätt friskt utan att man får bollen av dom.

Dessa 2 grejer hade jag problem med i 08an också. Antagligen beror det på handhavandet :)

Postad 15 October 2008 - 09:40

LinusNilsson
  • LinusNilsson
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0

Dessa 2 grejer hade jag problem med i 08an också. Antagligen beror det på handhavandet :)

Förhoppninigsvis, får väl fortsätta öva : )

Dock så undrar jag verkligen över det här med att ta bort taktiker som man har redigerat och sparat? Har en massa EGEN 1, EGEN 2, 3, osv osv. Även byta av tröjnummer hade vart kanon om det funkade!

Postad 15 October 2008 - 22:06

blopis
  • blopis
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0
man kan inte byta tröjnummer :)

Postad 16 October 2008 - 10:37

AndyBell
  • AndyBell
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0
Skjuta har varit ett problem för mig tidigare. Men efte ratt ha läst på olika sidor så har jag lärt mig en hel del. Bla att skottfunktionen är lika som inläggsfunktionen. 1 tryck högt skott,2 tryck mellan och 3 lågt skott. Finss en fantastisk guide här:http://rapidshare.com/files/151491774/FIFA__09_Guide.pdf.html
Vilket spel detta är! Har varit PES trogen sen PES 2 men nu..bye bye

Postad 16 October 2008 - 11:18

pontii
  • pontii
  • Användare

• 144 inlägg
  • 0
Det här är det bästa fotbollspelet utan tvekan. Men givetvis har solen sina fläckar också. Jag tycker domaren ger gult kort i efterhand väldigt ofta utan att man har en susning om vilken situation det gäller. Bollen försvinner när man skjuter ut den till inkast. Och som det har nämts tidigare så är det ganska svårt att finta en spelare, iallafall jämfört med EURO 08. Jag tycker också det är lite dåligt att man har maxat alla skills på sin gubbe efter 2 säsonger när man gör be a pro karriären. För det känns inte så kul o fortsätta spela om man inte utvecklas något mer.

Annars är ju grafiken fantastisk, spelkänslan är sjukt mycket bättre än föregångaren.

Redigerat av pontii, 16 October 2008 - 11:19.

Postad 17 October 2008 - 14:23

Kiwii
  • Kiwii
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0

Råkade ut för värsta buggen någonsin när jag lirade en online-match igår. Killen gjorde mål, men när målgestanimationen var framme så stod det att han hade gjort självmål. Tänkte inte så mycket på det tills jag gjorde vad jag trodde var 1-1 målet men spelet registrerade som 2-0 till mig.

Skrattade i minst 10 minuter =)

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaah XD

Postad 17 October 2008 - 14:48

torslanda423
  • torslanda423
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
är det bara jag eller..känns själva planen mycket större än i t.ex. 08:an, märks inte minst när man gör sina kantlöpningar och sen går in mot mål parallellt med kortlinjen och ska göra det-tidigare-obligatoriska-snett-innåt-bakåt-passet-för-givet-mål stuntet..funkar ju väldigt sällan längre! och jag får känslan av att ytorna helt enkelt vuxit och det därför blir mycket svårare göra det så snabbt som krävs för att virra bort försvaret. en bra förändring imho. verkar för ett mer variationsrikt spel på plan!

Postad 20 October 2008 - 13:03

Mjorich
  • Mjorich
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Ni som har utvärderat lite mer; vad brukar ni köra för inställningar på skott, passning osv? Assitserad, semi, manuell?

Det känns ju gay att köra för assisterat, men det måste ju vara en balans mellan spelbarhet och realism.

Postad 20 October 2008 - 19:15

swantinho
  • swantinho
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Så nu har även jag gått över till mörka sidan och köpt spelet. Vill gärna spela mot lite svenskar, kan man fortfarnade gå med i ligan?

Är dock riktigt dålig så lite träning innan hade inte varit fel... :)

Postad 21 October 2008 - 06:00

torslanda423
  • torslanda423
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
hur är det med intresset för ligan egentligen, väldigt väldigt lite spel i den kan jag tycka och det är ju supertrist - hellre än mindre liga med 5-6 lag som verkligen är intresserade än en med 14 där ingen spelat mer än 4 matcher på 3-4 veckor.

enkel handuppräckning: vilka är fortfarande intresserade av/aktiva i ligan?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.