Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - HTC Touch HD *

2075 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
HTC Touch HD (Mobiltelefoner) 7 9.177776 (44) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 28 November 2008 - 08:43

martini_tr
  • martini_tr
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Nu börjar det röra på sig... äntligen! :P
Flera butiker som har den på lager nu.
Någon som vet hur det blir med Tre?
Kommer dom att ta in den?

Postad 28 November 2008 - 09:31

sabio_proeliat
  • sabio_proeliat
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0

Du kan inte testa å ringa? Deras nummer = 08-41021200

På väg ut idag, med andra ord ingen telefon förrän nästa vecka :P

Postad 28 November 2008 - 09:40

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0

På väg ut idag, med andra ord ingen telefon förrän nästa vecka :P

Ut från dem eller ut från leverantören till Telenor? Therese som svarade? (som vanligt, undrar om alla heter så på telenor...)

Postad 28 November 2008 - 11:11

sabio_proeliat
  • sabio_proeliat
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0

Ut från dem eller ut från leverantören till Telenor? Therese som svarade? (som vanligt, undrar om alla heter så på telenor...)

Antar att det är ifrån deras lager. Beror kanske på var i landet man bor, om huvurvida man får dem idag eller nästa vecka. Kan ju skeppa iväg enheter via DHL på en gång haha. Tror det var Therese ja :P.. har även varit i kontakt med en Elin och en Thomas.

Hon var märkbart irriterad när jag frågade om telefonen.. "Den kommer när den kommer" var hennes första kommentar :)

Postad 28 November 2008 - 11:17

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0
Beställd på PC-City idag......!!

Postad 28 November 2008 - 11:21

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0

Hon var märkbart irriterad när jag frågade om telefonen.. "Den kommer när den kommer" var hennes första kommentar :P

Vad har hon å vara irriterad över lixom? Det är ju vi som beställer saker som betalar hennes lön! haha

Postad 28 November 2008 - 11:55

jouh
  • jouh
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0

Hon var märkbart irriterad när jag frågade om telefonen.. "Den kommer när den kommer" var hennes första kommentar :P

Hade jag varit hennes chef skulle hon inte få komma till jobbet dagen efter...

Postad 28 November 2008 - 12:16

borisen
  • borisen
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
"Vi beräknar att börja skicka ut telefonen nästa vecka så förhoppningsvis kan du ha den i slutet av nästa vecka."

... var mitt svar från Telenor. Var i kontakt med Emilie (förmodligen eftersom mina mail grundade sig på problem med att handla i deras butik, inte leveransfrågor)

Postad 28 November 2008 - 13:05

hiflyer
  • hiflyer
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Jag har fått ett kollinummer från Dustin nu så den ska vara på väg till mig :rolleyes:

http://xkcd.com/281/

Redigerat av hiflyer, 28 November 2008 - 13:06.

Postad 28 November 2008 - 13:20

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0
Första å sista gången jag handlar hos telenor iaf. Har skickat två frågor, första i onsdags å sista idag utan svar...

Jag har fått ett kollinummer från Dustin nu så den ska vara på väg till mig :rolleyes:

Står ju ej i lager där? :/

Postad 28 November 2008 - 14:59

Kroem
  • Kroem
  • Forumräv

• 626 inlägg
  • 0
Meeeh. Finns det NÅT sätt att få tag på den innan helgen? Varför får ingen fysisk in den direkt??

Postad 28 November 2008 - 15:59

borisen
  • borisen
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

Samma här fast från Telenor, lär alltså komma i början av nästa vecka! Weee!

Postad 28 November 2008 - 16:06

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0

Samma här fast från Telenor, lär alltså komma i början av nästa vecka! Weee!

Jasså? När fick du det mejlet? När beställde du?

Redigerat av Unregistered5ed9ef49, 28 November 2008 - 16:08.

Postad 28 November 2008 - 16:08

borisen
  • borisen
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

Jasså? När fick du det mejlet?

Avisering - Leverans på väg till dig
2008-11-28 15:53

Postad 28 November 2008 - 16:10

cmlewan
  • cmlewan
  • Användare

• 101 inlägg
  • 0

Meeeh. Finns det NÅT sätt att få tag på den innan helgen? Varför får ingen fysisk in den direkt??

Jag tycker också det är störigt. Jag ringer runt till lite olika ställen som har fysisk butik i regionen, men får inget napp. Jag vill leka med den i helgen! "Finns det inget sätt...?"

Redigerat av cmlewan, 28 November 2008 - 16:11.

Postad 28 November 2008 - 16:10

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0
"Avisering - Leverans på väg till dig
2008-11-28 15:53 "

När beställde du? Alltså vilket datum

Redigerat av Unregistered5ed9ef49, 28 November 2008 - 16:14.

Postad 28 November 2008 - 16:14

X-Edge
  • X-Edge
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0

+1 :rolleyes:

Beställde för drygt 1 vecka sedan.

Postad 28 November 2008 - 16:45

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0

Hahaha... jag fick också det.. på samma klockslag: 15:53
:rolleyes:

Postad 28 November 2008 - 16:47

borisen
  • borisen
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

"Avisering - Leverans på väg till dig
2008-11-28 15:53 "

När beställde du? Alltså vilket datum

Försökte i onsdags, men mitt köp gick inte igenom (fel på deras internetbutik) så de beställde det åt mig idag mot postförskott. Fick mail om det 6 timmar sedan, så antar att det beställdes då. Snabba tag :rolleyes:

Postad 28 November 2008 - 16:52

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0

Försökte i onsdags, men mitt köp gick inte igenom (fel på deras internetbutik) så de beställde det åt mig idag mot postförskott. Fick mail om det 6 timmar sedan, så antar att det beställdes då. Snabba tag :rolleyes:

Asså hur sjuka e dom där borta????? Jag förbeställde lixom för en vecka sen å inte har jag fått nått mejl inte!
Ligger det ingen avi i brevlådan när jag kommer hem från jobbet ska jag bråka rejält med dem...

Redigerat av Unregistered5ed9ef49, 28 November 2008 - 16:54.

Postad 28 November 2008 - 18:29

Unregistered474c50b4
  • Unregistered474c50b4
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

Asså hur sjuka e dom där borta????? Jag förbeställde lixom för en vecka sen å inte har jag fått nått mejl inte!
Ligger det ingen avi i brevlådan när jag kommer hem från jobbet ska jag bråka rejält med dem...

Ta't lugnt. Jag har också beställt min för över en vecka sen, och har också fått mitt mail om "Leverans på väg".

Läser man lite närmare står det dock bara "2008-11-27 | 19:04 | Posten | Elektronisk förhandsinformation mottagen", vilket inte betyder att mobilen har skickats.

Postad 28 November 2008 - 19:04

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0

Ta't lugnt. Jag har också beställt min för över en vecka sen, och har också fått mitt mail om "Leverans på väg".

Läser man lite närmare står det dock bara "2008-11-27 | 19:04 | Posten | Elektronisk förhandsinformation mottagen", vilket inte betyder att mobilen har skickats.

Jag har inte ens fått nått mejl ju...

Postad 28 November 2008 - 19:37

Unregisteredab4c90c5
  • Unregisteredab4c90c5
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Nu är den beställd och betald på Katshing! Kul ser verkligen fram emot den här telefonen. Har bara haft SE telefoner så det blir min första HTC. Lite nevös över att jag kommer att tycke att den är lite för stor att släpa med mig men det kanske är en vanesak (hoppas jag).

Några frågor från en nybörjare i HTC världen.
1. Vilka program är ett måste att ha på en sån HTC mobil?
2. Vilka sidor är bäst med info, tips och nyheter för HTC/Windows mobiler?
3. Vilka tillbehör är bäst till den här? (typ bättre hörlurar, väska mm)
4. Finns det bra svenska sidor för HTC folk?

/IceBall

Postad 28 November 2008 - 20:09

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0

Posten förhandsinformation betyder att en plockare har skrivit in i postens logistikprogram pacsoft. Telenor verkar ha nått slags fasta leveransdagar då posten inte gått ifrån Telenor, hade det gått iväg direkt hade du sett det redan samma kväll när du söker på posten.se.

Jag jobbar på ett av nordens största musikvarufirma men till skillnad från telenor så går företagspaket varje dag. Tycker Telenor borde se över sitt varuhantering/logistik problem och göra som de flesta postorderföretag och skicka samma dag hehe

Postad 28 November 2008 - 20:39

gockelinus
  • gockelinus
  • Lärjunge

• 322 inlägg
  • 0

Nu är den beställd och betald på Katshing! Kul ser verkligen fram emot den här telefonen. Har bara haft SE telefoner så det blir min första HTC. Lite nevös över att jag kommer att tycke att den är lite för stor att släpa med mig men det kanske är en vanesak (hoppas jag).

/IceBall

Hejsan!!!

En bra sida är XDA-Develpopers deras forum har en tråd om denna telefon där det finns teman, program och annat smått och gott, sök på XDA via Google.

Postad 29 November 2008 - 00:20

• Amatör

• 71 inlägg
  • 0

Hejsan!!!

En bra sida är XDA-Develpopers deras forum har en tråd om denna telefon där det finns teman, program och annat smått och gott, sök på XDA via Google.

Kolla http://www.xda-developers.com och klicka på "forum". Väl inne ska ni leta efter telefonen "Blackstone". Då kommer ni hitta svaret på allt kring denna lur.

Postad 29 November 2008 - 02:04

Gentle_man27
  • Gentle_man27
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0

/IceBall

Det första programmen jag kommer att installera är:
- Backup program! Spana in något som Spbackup (är osäker på stavningen helt plötsligt - gå in på www.handandgo.com eller liknande). Du kan göra exekverbara krypterade passwordade backup till minneskort utifall du måste göra en hard-reset. Du kan välja bara ändringar, kontakter & personliga inställningar eller mer eller mindre en ghost kopia... mycket händigt!

- G yrator eller liknande som kan snurra skärmen till landscape i alla lägen, dvs inte bara Opera och video / kamera läget.

- Alternativa keyboards - tex Resco eller liknande - som efterapar iFåne som är helt skinnable. Du gör den till du själv vill att den är.

Detta är bara en början.
Sen vill jag kunna använda knappen på headsetet för att forwarda och rewinda Media Player - men det blir nästa projekt när jag väl har telefonen in handen...

Lycka till!

Postad 29 November 2008 - 13:15

TheGun
  • TheGun
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0
Hej, är det någon som vet om Touch HD kommer att ha funktionen att man kan vända på telefonen om någon ringer så att signalen tystnar, någon som har en Diamond som vet kanske? Eller är det en funktion som är inbyggd i WM? Är det någon som vet om det finns ett program att ladda ner som gör detta?

Jag hade FlipSilent till min tidigare symbian mobil... aaargh... måste hitta, det är ju ett måste till mobben!!!

Redigerat av TheGun, 29 November 2008 - 14:10.

Postad 30 November 2008 - 18:03

thompa_1080
  • thompa_1080
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

Hej, är det någon som vet om Touch HD kommer att ha funktionen att man kan vända på telefonen om någon ringer så att signalen tystnar, någon som har en Diamond som vet kanske? Eller är det en funktion som är inbyggd i WM? Är det någon som vet om det finns ett program att ladda ner som gör detta?

Jag hade FlipSilent till min tidigare symbian mobil... aaargh... måste hitta, det är ju ett måste till mobben!!!

Att bara trycka på volymknappen (volym minus) när det ringer gör att signalen tystnar också.

Postad 30 November 2008 - 18:11

Unregistered36368
  • Unregistered36368
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0
Jippi! ;)

30 nov kl 17:26 Jönköping, Sorterad
27 nov kl 19:04 Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen

Tar tid.....suck....men nu är den garanterat på väg. Hoppas imorgon...

Postad 30 November 2008 - 20:10

Unregistered474c50b4
  • Unregistered474c50b4
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

Jippi! :)

30 nov kl 17:26 Jönköping, Sorterad
27 nov kl 19:04 Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen

Tar tid.....suck....men nu är den garanterat på väg. Hoppas imorgon...

2008-11-30 18:31 Posten Brevavisering har skickats till mottagaren

Jag leder ;) Nää, men nu står det nog så på din med. Samma tider verkar gälla för typ samtliga.. Imorgon, senast tisdag hoppas man på!

Tycker förövrigt det är förvånande svalt intresse över denna mobilen?!

Postad 30 November 2008 - 22:31

X-Edge
  • X-Edge
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0

2008-11-30 18:31 Posten Brevavisering har skickats till mottagaren

Jag leder :P Nää, men nu står det nog så på din med. Samma tider verkar gälla för typ samtliga.. Imorgon, senast tisdag hoppas man på!

Tycker förövrigt det är förvånande svalt intresse över denna mobilen?!

Tar över ledningen med :

2008-11-30 16:15 Posten Brevavisering har skickats till mottagaren
2008-11-30 16:00 Jönköping Sorterad
:)

Svalt intresse ? Den är trots allt hetast bland mobiler på prisjakt och har 4:e platsen TOTALT på prisjakt alla kategorier. Ganska hett om du frågar mig....
Tror att tråden drar igång på allvar när telefonerna fysiskt dyker upp hos folk.

Postad 01 December 2008 - 08:56

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0

Tar över ledningen med :

2008-11-30 16:15 Posten Brevavisering har skickats till mottagaren
2008-11-30 16:00 Jönköping Sorterad

Svalt intresse ? Den är trots allt hetast bland mobiler på prisjakt och har 4:e platsen TOTALT på prisjakt alla kategorier. Ganska hett om du frågar mig....
Tror att tråden drar igång på allvar när telefonerna fysiskt dyker upp hos folk.

Vinnaren janne303

2008-11-28 19:35 Tempo Solberga Mottagaren har hämtat försändelsen

Och jag hade inte ens fått nå bekräftelsemejl av slöfockarna på Telenor!!!!

Edit: Felstavning

Redigerat av Unregistered5ed9ef49, 01 December 2008 - 08:58.

Postad 01 December 2008 - 11:56

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Vinnaren janne303

2008-11-28 19:35 Tempo Solberga Mottagaren har hämtat försändelsen

Och jag hade inte ens fått nå bekräftelsemejl av slöfockarna på Telenor!!!!

Edit: Felstavning

Vore juh trevligt om du ville posta lite första intryck du fått av den.

Postad 01 December 2008 - 12:51

najen
  • najen
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
alltså är det från telenor ni har fått telefonerna? Jag har inte ens fått leveransbekräftelse!

Postad 01 December 2008 - 12:58

Unregistered36368
  • Unregistered36368
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0
Jepp Telenor. Har precis varit och hämtat ut min....nu ska jag börja pilla :)

Postad 01 December 2008 - 13:39

völund
  • völund
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0
Trevligt :)

Pilla på och berätta gärna med bilder om era älsklingar.

Postad 01 December 2008 - 13:40

maverick761
  • maverick761
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
Kul att telefonen äntligen har släppts i Sverige nu. Själv sitter jag och väntar på att det ska komma en svensk ROM så att jag kan byta bort min engelska.

Har haft telefonen ett tag nu och jag är fortfarande är jättenöjd med den. Någon undrade tidigare om jag fört över någon film och det har jag nu gjort. Förde över en vanlig xvid-fil (hmm eller avi. har dålig koll på vad det är för skillnad), men det absolut vanligaste formatet. Och det spelade Coreplayer upp utan problem. Jag märker då inte av något lagg eller liknande, tvärtemot tycker jag det flyter på otroligt bra och fantastisk bild för att vara på en mobiltelefon. Innan så hade jag läst i en tråd i XDA och uppdaterat med en fil (tror att tråden är klistrad på XDA), vet inte om denna "hjälpfil" har gjort någon skillnad. Prövade även att föra över en HD-film men den gick inte att spela upp.

Aj - jag måste ta tillbaka ovan påstående. När jag kollar lite längre på klippet så laggar det, tyvärr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men som någon skrivit tidigare här så verkar dom jobba med det. Bara att hålla tumamrna

GPS kör jag med TomTom och den har också varit över förväntan. Hittar satelliter mycket snabbt och ser jättebra ut på den stora skärmen. Hade tidigare en Nokia N95 med Garmin och den var inte i närheten lika snabb att hitta satelliter. Kan ha att göra med inställningar för A-gps i och för sig, var för med att jag stängt av detta på 95:an.

Det finns dock några saker som jag stör mig på:

Det är ibland svårt att "scrolla" utan att råka öppna ett program. Har dock blivit mycket bättre på detta, antar att man får jobba in känslan. Det man måste tänka på är att inte släppa upp fingret förrän man har scrollat lite. Men om man tex är på sista personen i "snabbkontakter" och försöker scrolla åt det håll som det inte är några mer kontakter på (så går inte det så klart utan det tar stopp), när man då släpper upp fingret så öppnas kontakten eftersom man inte "scrollat" något. (undrar om någon förstod det där?!)

Surfningen i Opera är jag inte nöjd med riktigt. Det är otroligt snyggt och skärmen är stor. Men det är när man ska zooma och klicka på länkar som det är lite struligt. T ex om jag går in på minhembio och vill gå in på sista sidan i detta forum, så måste jag zooma in för att kunna klicka på länken. När jag då zoomar in utan att sidan riktigt laddat klart hamnar jag någon helt annan stans på sidan och måste leta upp länken i "förstorat läge". Tycker inte det är riktigt smidigt. Skall bli intressant att höra vad övriga tycker om detta när ni haft telefonen ett tag. Har läst att det ska gå att ändra så att man inte behöver zooma för att kunna klicka på länkar. Men då kanske det blir problem åt andra hållet (att man råkar klicka på länkar när man vill zooma).

Man kan inte lägga in en MP3 som alarm-signal. Det tycker jag är otroligt dåligt - men det är windows mobile som inte har den funktionen. Har därför laddat ner ett program som heter WakeUp, så nu kan jag använda MP3:or att vakna upp till. När klockan ringer på morgonen är det även en STOOR "snooze-ruta" som man kan trycka på (det är inställbart hur länge snoozen skall vara på också i 5-minutersintervaller), så det programmet tipsar jag om.

Tips på ett bra kalender-program som jag använder är AgendaOne (har en mycket bättre veckovy än den inbyggda kalendern).

Jag är lite sugen på att använda SPB Mobile Shell istället för Touch Flo. Skulle även vara intressant att pröva Android om dom nu lyckas få det att fungera på HD:n. Nån annan som går i samma tankar? Det fungerar i och för sig ganska smidigt med Touch Flo.

Redigerat av maverick761, 01 December 2008 - 13:54.

Postad 01 December 2008 - 13:40

XorXaX
  • XorXaX
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0
Lite avundsjuk blir man ju :P

Fick i alla fall mail från Katshing precis om att de har skickat min telefon nu! :)

Postad 01 December 2008 - 13:58

jouh
  • jouh
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0

Lite avundsjuk blir man ju :P

Fick i alla fall mail från Katshing precis om att de har skickat min telefon nu! :)

Skickat den? Den finns ju inte på lager när jag kollade tidigare idag.

Postad 01 December 2008 - 13:59

XorXaX
  • XorXaX
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0
Nej, men jag beställde telefonen för över en månad sen, hade plats nummer sju i deras kö. Och i fredags fick jag mail om att de hade fått in den och väntade på min betalning.

Postad 01 December 2008 - 14:15

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0
Nu har jag lekt lite med min nya Touch HD under ett par timmar.
Stor och skön skärm och härlig upplösning.
Har man haft en Diamond eller kört med TouchFlo 3D på andra lurar så känner man igen sig direkt.
Nu ligger den på laddning ett tag innan jag ska installera TomTom, CorePlayer och andra program.

Postad 01 December 2008 - 14:29

sabio_proeliat
  • sabio_proeliat
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
Jag fick precis följande ifrån Telenor:

"HTC Touch HD har ännu inte kommit in på lager, men är på väg in, det är något med mjukvaran som ska uppdateras."

Sedan (i samma mail)
"Du är bland de första i vår kö för denna telefonen, och så fort vi får in telefonen på lager kommer vi att skicka dina två beställda termminaler"

Hur kan detta komma sig? Folk har ju fått sina telefoner ifrån Telenor?

Redigerat av sabio_proeliat, 01 December 2008 - 14:48.

Postad 01 December 2008 - 14:40

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0

Jag fick precis följande ifrån Telenor:

"HTC Touch HD har ännu inte kommit in på lager, men är på väg in, det är något med mjukvaran som ska uppdateras."

Sedan
"Du är bland de första i vår kö för denna telefonen, och så fort vi får in telefonen på lager kommer vi att skicka dina två beställda termminaler"

Hur kan detta komma sig? Folk har ju fått sina telefoner ifrån Telenor?

Jag är INTE förvånad... De har så dålig koll å är dåliga på kundkontakt som det är skrämmande!
Vem av alla ska folk tro på liksom?
Min polare fick följande mejl imorse:

"Hej

Tack för ditt mail!

Din order är kvar i kön och skickas snarast möjligt då den just nu är på lagret för att skickas.

Vänliga Hälsningar

Therese
E-butiken
Telenor"

Edit: Har nu sagt åt polaren bifoga dessa ovanstående uppgifter från Sabio_proeliat han fick från dem, så får vi se vad de säger där borta på Telenor....

Redigerat av Unregistered5ed9ef49, 01 December 2008 - 14:52.

Postad 01 December 2008 - 14:54

Unregistered36368
  • Unregistered36368
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0
Lider med Er som ej fått telefonen ännu.... :)

Fråga: Någon som satt på skärmskyddet som följde med telefonen. Ska man köra med den eller investera i en annan?

Postad 01 December 2008 - 15:02

timbali
  • timbali
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Jag väntar tills den kommer ut i butikerna vilket jag hoppas det gör denna vecka, orkar inte med mer förseningar..:)

Ingen ide att beställa från nätet nu, lär dröja minst lika långt tid om inte längre. Nån som testat hörlurarna ännu, håller dem eller ska man köpa nya?

En annan grej jag undrar är, dessa program som coreplayer och wakeup, vart laddar man ner de?

Postad 01 December 2008 - 15:08

Chippah
  • Chippah
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0

Lider med Er som ej fått telefonen ännu.... :)

Fråga: Någon som satt på skärmskyddet som följde med telefonen. Ska man köra med den eller investera i en annan?

Jag har kört med det som följde med,tycker att det funkar bra,uppfyller mina krav. Hade dock ett bättre på min Cruise som jag snart ska beställa. Är HTC egna som heter något med sp100

Postad 01 December 2008 - 15:08

maverick761
  • maverick761
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
Jag kör med skärmskyddet som följde med telefonen. Duger ganska bra, har dock två små luftbubblor (känns som att de minskar hela tiden) som inte vill försvinna riktigt. Jag är lite sugen på att beställa detta skydd som finns på Clear-Coat:

http://www.clear-coa...p?productid=508

Men jag tänkte avvakta och se om det dyker upp några bättre skydd, och framförallt från svenska butiker. Detta från Clear-Coat skyddar även baksidan. Dock inte hörnen om jag förstått det riktigt.

Postad 01 December 2008 - 15:11

TheGun
  • TheGun
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0

Att bara trycka på volymknappen (volym minus) när det ringer gör att signalen tystnar också.

Ok volymknappen säger du, ja det är ju alltid något.

Det som är så schysst med FlipSilent är ju att den även mutar musik, larm etc om man vänder på mobben, riktigt bra funktion.

Postad 01 December 2008 - 15:19

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0

Jag är INTE förvånad... De har så dålig koll å är dåliga på kundkontakt som det är skrämmande!
Vem av alla ska folk tro på liksom?
Min polare fick följande mejl imorse:

"Hej

Tack för ditt mail!

Din order är kvar i kön och skickas snarast möjligt då den just nu är på lagret för att skickas.

Vänliga Hälsningar

Therese
E-butiken
Telenor"

Edit: Har nu sagt åt polaren bifoga dessa ovanstående uppgifter från Sabio_proeliat han fick från dem, så får vi se vad de säger där borta på Telenor....

Svaret från Telenor lyder följande:

"Hej

Tack för ditt mail!

Jodå jag är säker, din order är påväg att skickas ut till dig.
Mjukvaran skall uppdateras och du kommer att få information om detta.
Vi valde att skicka ut din telefon så du får den först och uppdatera mjukvaran i efterhand.

Önskar du vänta tills din telefon är uppdaterad går det bra men då måste du återkomma snarast så vi kan stoppa din order på lagret.

Detta är en enkel uppdatering som du kan göra själv med information från oss.

Ha en bra dag!

Vänliga Hälsningar

Therese
E-butiken
Telenor"

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.