Transformers: Revenge Of The Fallen
511 svar till detta ämne
Postad 26 June 2009 - 10:33
klarinettmeister
-
klarinettmeister
-
Beroende
-
-
1058 inlägg
Skrev en recension här.
Kort sagt tyckte jag att den kändes för mycket som en sämre upprepning av ettan.
Bra skrivet. Är det någon mer som kan räkna upp namnen på de flesta Transformers i ROTF? Tänkte väl det. När det gäller Transformers (movie 2007) vet alla som sett filmen vad robotarna heter. Håller knappt reda på vem som är Skids och vem som är Mudflap av dem ens. Karaktärsutvecklingen känns obefintlig.
Postad 26 June 2009 - 12:49
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10392 inlägg
Härliga nyheter för BD släppet.
Michael Bay has already intimated some details about the Blu-ray edition of 'Transformers: Revenge of the Fallen'. It's going to have "lots of stuff" and is being produced by "Ridley Scott's DVD guy" – in other words, the extraordinary Charlie de Lauzirika. Bay also confirmed that the BD version will have variable aspect ratio for the scenes shot in IMAX, like 'The Dark Knight' did.
"We're going to do a special IMAX SKU," said Bay, "where it'll open up for those scenes. You can see top to bottom."
Varierande AR är en mardröm för mig med 2.35:1-duk.
Postad 26 June 2009 - 13:30
Darth Tojayz
-
Darth Tojayz
-
Den Lurvige!
-
-
2944 inlägg
Ingen nyhet egentligen. Se vad Insecticonen Shrapnel (tror jag det var) gjorde i tidningarna. Han fick nästan världen att gå under.
Där har vi bekymret.. Transformers för mig är robotar son transformerar sig till fordon. Inte till djur eller något annat..
Postad 26 June 2009 - 14:06
Sigma78
-
Sigma78
-
Veteran
-
-
2014 inlägg
Konceptet som sådant är inget som irriterar mig på något sätt... men att de ska filma det så att det blir så väldigt likt liknande scener i Matrix i det här fallet och andra filmer i andra scener tycker jag är lite onödigt.
Försök skapa en egen identitet istället för att sno lite här och lite där.
Postad 27 June 2009 - 20:17
USiT2009
-
USiT2009
-
Veteran
-
-
1923 inlägg
Älskade förra filmen skarpt, även om man störde sig på en del saker.
Tyckte 2an var bra, ingen tvekan om det. Ska helklart ses om hemma där den antagligen kommer bli bättre då man sitter skönare. 
Även andra saker man störde sig lite på, men som sagt. En bra och sevärd film som kommer ses om. 
Det hände i ettan med då
Postad 27 June 2009 - 20:26
Ageve
-
Ageve
-
Über-Guru
-
-
12482 inlägg
Jag tyckte 2:an var helt ok.
Visst, lite fånig och barnslig, men det är Transformers vi snackar om. Hursomhelst var den mer underhållande än ettan, och den lär ju bli klockren på Bluray, både ljudet och bilden (några scener är filmade med IMAX-kameror precis som i The Dark Knight).
Postad 27 June 2009 - 23:34
klarinettmeister
-
klarinettmeister
-
Beroende
-
-
1058 inlägg
Det hände i ettan med då
Det är bara hologram. Förklaras i G1.
Postad 28 June 2009 - 09:54
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Det hände i ettan med då
Det är ju ännu tydligare i helikoptern i början av Transformers då man får se en närbild av en "människa" i cockpiten.
Postad 28 June 2009 - 19:17
klarinettmeister
-
klarinettmeister
-
Beroende
-
-
1058 inlägg
Det är ju ännu tydligare i helikoptern i början av Transformers då man får se en närbild av en "människa" i cockpiten.
Som sagt var är det bara hologram. Har alltid funnits i Transformers.
Postad 28 June 2009 - 22:40
Really
-
Really
-
Forumräv
-
-
729 inlägg
Var precis och såg filmen, tyckte den var som Star Wars Episode 1, en smärre katastrof.
Tvillingrobotarna körde ju värsta Jar Jar Bings saken, en massa töntiga skämt som ska locka 13åriga killar, bland annat det med att roboten har 2st testiklar hängades, robot som torrhumpar Megan Fox m.m. Sen actionsekvenserna är oerhört förvirranded, alla robotar ser ju mer eller mindre likadana ut, så man fattar inte vem som dör och inte bland robotarna som inte är Bumble Bee eller Optimus.
Nä, jag ger filmen 5/10. Transformers 1 var helt okej, 2an var en upprepning av ettan med minimal sidostory och oerhört tönigt i mellanåt.
Kan ju nämnas att jag är 23 och kille, man tycker ju att den åtminstonde borde rikta sig lite åt en, men man kände sig verkligen för gammal när man satt där.
Redigerat av Really, 28 June 2009 - 22:41.
Postad 29 June 2009 - 00:02
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Blev inspirerad av den här tråden så jag började med att se första transformer och djäklar va bra den var.
Länge sen jag såg en så härlig film..Man blir rent lycklig
Postad 29 June 2009 - 01:08
ZoomAir
-
ZoomAir
-
Veteran
-
-
2138 inlägg
Sämsta skräpet jag sett på länge, har aldrig lämnat en film på bio men det var nära denna gång.
Jag visste att den skulle vara barnslig då ettan var det, jag tyckte dock ettan var ändå helt ok som underhållning, så jag förväntade mig samma här, coola effekter och action.
1. Filmen var PÅ TOK för lång, kunde kapat 40min lätt, kollade på klockan efter det gått vad som kändes som en evighet och såg att det var en timma kvar.
2. Visst det var action men det fanns ingen känsla i det, ingen sympati för karaktärerna, ingen för robotorna, kändes bara MEH.
3. Coola effekter men känns som nyhetsvärdet var borta efter man sett ettan.
4. Jag var inställd på barnsligheten så jag var inte så överaskad, värre än ettan dock, pinsam humor.
5. Bästa delen i filmen var när Shia var på skolan, det måste vara den bästa skolan i världen var BARA fotomodell tjejer överallt.
Gick in med väldigt låga förväntningar och den lyckades hamna under dom ändå.
Redigerat av ZoomAir, 29 June 2009 - 01:10.
Postad 01 July 2009 - 10:21
Mats_L
-
Mats_L
-
Lärjunge
-
-
418 inlägg
Med viss tvekan får den en 3:a av mig. Den var för lång, och alldeles för många transformationer så man blev nästan yr, speciellt intro-delen från Shanghai borde kortats ned till ett minimum, även slutscenen kunde bantats, men den där timmen i mitten då det ända är nån sorts historia så tycker jag den är helt ok, även om den inte är lika bra som ettan. Ska man hoppas på en directors cut som är kortare än bio-versionen?
Postad 01 July 2009 - 23:43
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
Orkar inte bläddra igenom hela tråden för att se om det nämnts...
Postad 02 July 2009 - 07:06
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2268 inlägg
frasseman, du har rätt. Där har vi ett litet filmfel  Och jag tror inte det har nämnts innan i tråden
Postad 02 July 2009 - 15:44
Unregistereda8d246d3
-
Unregistereda8d246d3
-
Mästare
-
-
2709 inlägg
5. Bästa delen i filmen var när Shia var på skolan, det måste vara den bästa skolan i världen var BARA fotomodell tjejer överallt.  där skulle man gå
Postad 02 July 2009 - 18:24
USiT2009
-
USiT2009
-
Veteran
-
-
1923 inlägg
Nja
Postad 04 July 2009 - 19:07
Chris Ya
-
Chris Ya
-
Forumräv
-
-
665 inlägg
frasseman, du har rätt. Där har vi ett litet filmfel Och jag tror inte det har nämnts innan i tråden 
Inget filmfel. Han spelar en annan person i denna film. Michael Bay ville ha med han så gärna så han fick en annan roll.
Postad 04 July 2009 - 21:10
Unregisteredd51b7e75
-
Unregisteredd51b7e75
-
Beroende
-
-
1408 inlägg
Såg den idag på Bio
Gillar Megan Fox, hon var 50% av filmen.
Fanns ju några fina scener med henne,
den där människa-roboten som hångla med huvudkaraktären i sängen, det var den bästa scenen i hela filmen
Redigerat av Unregisteredd51b7e75, 04 July 2009 - 21:11.
Postad 04 July 2009 - 21:51
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1766 inlägg
Jag var och såg filmen tidigare ikväll och enligt mig var den okej, men inte mer än så. Jag tycker att problemet med många uppföljare är att de lätt drar på för mycket av allting och det är just vad den här filmen lider av.
Första Transformers var nyskapande och den innehöll lagom mycket action och humor. I uppföljaren används dessa element så pass mycket att det förstör filmen och jag tror att den hade blivit betydligt bättre med mindre barnsliga skämt och mer djup i handlingen.
Actionscenerna var grymt snygga, precis som i föregångaren, men det mesta kändes som att man sett förut och det blev lite väl rörigt ibland när stridande robotar pucklade på varandra samtidigt som bilden panorerade och gjorde inzoomningar hejvillt.
En okej effektfilm som jag säkerligen kommer köpa på Blu-ray, men den var inte alls lika bra som den första. Filmen hade effekterna och gav också några skratt, men djupet saknades och allt blev mest för mycket.
6/10 skruvar får den av mig.
Postad 05 July 2009 - 08:13
Unregistered28641812
-
Unregistered28641812
-
Veteran
-
-
2286 inlägg
Såg filmen igår, och den var riktigt bra. Megan Fox är alltid trevlig att titta på...jag ger filmen 10/10, fast jag tyckte nog 1:an var snäppet bättre. Fast dom är ganska jämna där.
Postad 05 July 2009 - 13:42
Unregisteredaa73c0e8
-
Unregisteredaa73c0e8
-
Forumräv
-
-
911 inlägg
Var på denna igår och jag tyckte att den var väldigt bra. Massa action och fart igenom hela filmen, alltså inga seeega partier som det kan lätt bli. Att filmen skulle vara för lång kände jag verkligen inte utav pga att man drogs med i filmen. Som sagt massa action, bra effekter, fina damer och lagom kul humor i filmen..
Längtar till den släpps på Blu-ray så man får se den i HD kvalitè.
Postad 05 July 2009 - 21:23
klarinettmeister
-
klarinettmeister
-
Beroende
-
-
1058 inlägg
Enligt rykten släpps den på BD i slutet av oktober. Hoppas verkligen att det finns en massa extramaterial. Att se alla robotarnas livskraft som fanns på BD-utgåvan av TF hade verkligen behövts i denna film. Tom. inbitna TF-fans har stora problem att skilja på alla robotarna. Det diskuteras ordentligt i forumen.
Hoppas på att det blir en alternativ version, där man slipper alla överdrivna Megan Fox-scener och alla barnsliga skämt...
Och hoppas verkligen 3:e filmen blir bättre. Men det krävs inte mycket för att den ska kunna bli bättre än ROTF.
Postad 06 July 2009 - 09:41
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Hoppas på att det blir en alternativ version, där man slipper alla överdrivna Megan Fox-scener och alla barnsliga skämt...
Hur kan scener med Megan Fox bli överdrivna?  Skämt åsido, hon må vara snygg (som f*n) men att stå p åalla fyra och paintbrusha på MC:n i början av filmen, dessutom upp o ner. Nja kändes lite väl "här-måste-vi-få-in-Megans-heta-ben/bakdel-på-nåt-sätt". Men overall så var filmen ju grym! 4/5 från mig! Mitt barn ska heta Optimus.
Redigerat av MrSpokk, 06 July 2009 - 09:49.
Postad 06 July 2009 - 09:45
Unregistered1017
-
Unregistered1017
-
Forumräv
-
-
664 inlägg
Enligt rykten släpps den på BD i slutet av oktober. Hoppas verkligen att det finns en massa extramaterial. Att se alla robotarnas livskraft som fanns på BD-utgåvan av TF hade verkligen behövts i denna film. Tom. inbitna TF-fans har stora problem att skilja på alla robotarna. Det diskuteras ordentligt i forumen.
Och hoppas verkligen 3:e filmen blir bättre. Men det krävs inte mycket för att den ska kunna bli bättre än ROTF.
Hmm, överdrivna hurdå? Hon är ju ändå rätt "hot" och dom _flesta_ killar tror jag faktiskt uppskattar hur hon ser ut. Är man tjej eller gay så.. visst, då kanske man inte uppskattar det på samma vis men.. det är ju ingen chickflick (min fru påpekade dock ingenting alls om halvnakna kvinns osv). Det är ju en film som är mer riktad mot en yngre grabbigare publik, även 1an hade samma nivå på skämten, exakt samma nivå mer eller mindre, förstår inte riktigt varför folk påpekar det så mycket om 2an. Vad hade ni förväntat er egentligen? Samma mognadsnivå som Alien helt plötsligt? Det om något hade ju känts riktigt konstigt tycker jag. Jag tyckte 2an var rätt lik 1an. Enda stora skillnaderna var klart mycket mer robotaction samt att dom hade vidareutvecklat den lite småfåniga robothumorn som startades i 1an (när Mojo kissar på ironhide, lillroboten som tappar huvudet, osv) och det blev lite för mycket iom twinsen tyckte jag, i övrigt är det samma nivå på humor och dialog och framförallt också hur Fox framställs.. tänk på scenen där Shia plockade upp Fox första gången med bilen.. när hon står över motorn.. Om inte det var överdrivet så.. jaaaaaadu..
Postad 06 July 2009 - 10:51
klarinettmeister
-
klarinettmeister
-
Beroende
-
-
1058 inlägg
Hmm, överdrivna hurdå? Hon är ju ändå rätt "hot" och dom _flesta_ killar tror jag faktiskt uppskattar hur hon ser ut. Är man tjej eller gay så.. visst, då kanske man inte uppskattar det på samma vis men.. det är ju ingen chickflick (min fru påpekade dock ingenting alls om halvnakna kvinns osv). Det är ju en film som är mer riktad mot en yngre grabbigare publik, även 1an hade samma nivå på skämten, exakt samma nivå mer eller mindre, förstår inte riktigt varför folk påpekar det så mycket om 2an. Vad hade ni förväntat er egentligen? Samma mognadsnivå som Alien helt plötsligt? Det om något hade ju känts riktigt konstigt tycker jag.
Jag tyckte 2an var rätt lik 1an. Enda stora skillnaderna var klart mycket mer robotaction samt att dom hade vidareutvecklat den lite småfåniga robothumorn som startades i 1an (när Mojo kissar på ironhide, lillroboten som tappar huvudet, osv) och det blev lite för mycket iom twinsen tyckte jag, i övrigt är det samma nivå på humor och dialog och framförallt också hur Fox framställs.. tänk på scenen där Shia plockade upp Fox första gången med bilen.. när hon står över motorn.. Om inte det var överdrivet så.. jaaaaaadu..
Man märker starkt vilken publik filmerna är riktad till, precis som du säger. Men det känns som Bay antar att det bara finns hetero-folk bland hans fans. Megan påstår i en intervju att hon inte visste att de filmade henne från alla vinklar när hon låg på motorcykeln. Trodde knappt de skulle ta med det efter att ha sett trailern. Varför ska alla killarna på universitetet ha en massa bilder på halvnakna tjejer? Heteronorm... Skids och Mudflaps löjliga skämt. "Gå hem till pojkvännen". Så onödigt. Så jag retar mig mest på några smådetaljer. Men jag kommer iaf. köpa filmen när den släpps på BD.
Postad 06 July 2009 - 18:58
Unregistered0b884712
-
Unregistered0b884712
-
Veteran
-
-
1690 inlägg
Jag vet inte vad jag ska säga... "dålig" projicerar inte mina känslor riktigt bra. Den var mer än dålig, en film kan vara dålig så den blir bra, här himlade jag med ögonen allt för mycket, den var så dålig så att den faktiskt var dålig. Kan jag få 2 timmar av mitt liv tillbaka tack.
Dock så hade jag låga förväntningar då jag inte tyckte att 1an var särskilt bra heller.
Postad 06 July 2009 - 19:02
partajare
-
partajare
-
Mästare
-
-
3282 inlägg
Jag vet inte vad jag ska säga... "dålig" projicerar inte mina känslor riktigt bra. Den var mer än dålig, en film kan vara dålig så den blir bra, här himlade jag med ögonen allt för mycket, den var så dålig så att den faktiskt var dålig. Kan jag få 2 timmar av mitt liv tillbaka tack.
Jag måste hålla med, kom nyss hem från 14.30 föreställningen av denna klart usla film, trist eftersom jag tyckte att ettan va en höjdare.
Postad 06 July 2009 - 19:33
Really
-
Really
-
Forumräv
-
-
729 inlägg
haha. Jag kände mig också gammal efter jag sett filmen.  Och jag är ändå 23, tycker där borde vara lite hopp för min del.
Postad 10 July 2009 - 09:35
Unregistered962
-
Unregistered962
-
Guru
-
-
6725 inlägg
Svenska BD och DVD uppe för förbokning nu. BDDVD
Postad 10 July 2009 - 09:51
Squeezemaster
-
Squeezemaster
-
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
-
-
19825 inlägg
En annan är också 30, jag satt och skämdes i salongen hur jäkla usel filmen var... jisses.
Skulle dom ta bort allt larv kunde den varit hur bra som helst.
Ger den 3 av 10 för det fanns trots allt en del häftiga actionscener.
Postad 10 July 2009 - 10:19
Sambuccashake
-
Sambuccashake
-
Forumräv
-
-
943 inlägg
Har endast sett 1'an men det känns ju sanslöst hur man kan misslyckas med 2'an med tanke på förutsättningarna.
Postad 27 July 2009 - 11:23
Tomanista
-
Tomanista
-
Veteran
-
-
2396 inlägg
Tyckte att den här var rätt kul TF: Revenge of the Lolin'
Postad 30 July 2009 - 01:11
Unregisteredd8832fe9
-
Unregisteredd8832fe9
-
Forumräv
-
-
874 inlägg
Revenge Of The Fallen var inte dålig, den var precis vad jag önskade mig av en uppföljare. Att där är en massa komedi inblandad kan bero på att det är en ungdomsfilm med mycket action i.
Postad 13 August 2009 - 10:29
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2268 inlägg
Tydligen ska Bay inte göra några fler Transformersfilmer.
Han säger:
"I need to do something totally divergent, something without any explosions. It's easy to go shoot an art movie in a winery in the South of France. But people have no idea how hard it is to create something like Transformers. The critics review me before they've even seen the movie."
Postad 09 October 2009 - 22:37
Unregistereda9666aa5
-
Unregistereda9666aa5
-
Forumräv
-
-
606 inlägg
Såg den nyss... Måste säga att det var skööööööööönt meningslös action blandat med jävligt barnslig humor (klockorna comes to mind). Är man upplagd på denna typ av film så är den väldigt nice.
Megan Fox har puttat in nån skit i läpparna i filmen? det störde sjukt mycket. Sen blir det ju lite VÄL mycket filmande av hennes kroppsdelar, till och med för mig som karl
Postad 10 October 2009 - 01:11
pcch7
-
pcch7
-
Forumräv
-
-
867 inlägg
En annan är också 30, jag satt och skämdes i salongen hur jäkla usel filmen var... jisses. Skulle dom ta bort allt larv kunde den varit hur bra som helst. Ger den 3 av 10 för det fanns trots allt en del häftiga actionscener.
Huvudet på spiken. Jag är 22 och skämdes en del jag också. Det var nästan så att jag gick ut. Tydligen ska Bay inte göra några fler Transformersfilmer. Han säger: "I need to do something totally divergent, something without any explosions. It's easy to go shoot an art movie in a winery in the South of France. But people have no idea how hard it is to create something like Transformers. The critics review me before they've even seen the movie."
Han tror väl det. Skulle väldigt gärna se han försöka göra en "The Wrestler" eller nåt med en låg budget. Då får vi se hur lätt det är. Har han någonsin gjort en lågbudget film?
Postad 10 October 2009 - 01:21
Lorryquai
-
Lorryquai
-
Veteran
-
-
1928 inlägg
Såg denna igen, fast denna gång som blu-ray utgåva i 1080p. Ögongodis heeela rullen ut. Visst, mycket meningslös propaganda alá usa, men underhållande är den.
//Lorryquai
Postad 10 October 2009 - 10:18
Squeezemaster
-
Squeezemaster
-
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
-
-
19825 inlägg
Har kollat den hemma nu också med syrrorna som ville se den.
Jag måste nog höja betyget ett snäpp i alla fall när man fick se med bra ljud och bild, det gör ju det lilla extra faktiskt.
Postad 10 October 2009 - 10:23
klarinettmeister
-
klarinettmeister
-
Beroende
-
-
1058 inlägg
Såg denna igen, fast denna gång som blu-ray utgåva i 1080p. Ögongodis heeela rullen ut. Visst, mycket meningslös propaganda alá usa, men underhållande är den.
//Lorryquai
Var fick du tag på den?? Har den redan släppts någonstans?
Redigerat av klarinettmeister, 10 October 2009 - 10:25.
Postad 10 October 2009 - 13:57
pcch7
-
pcch7
-
Forumräv
-
-
867 inlägg
Det har gått att "få tag" på den ett tag nu
Postad 10 October 2009 - 20:28
klarinettmeister
-
klarinettmeister
-
Beroende
-
-
1058 inlägg
Det har gått att "få tag" på den ett tag nu
Hmmm... jag vill inte veta vad ni menar med det egentligen. Har slutat med att "få tag på" saker på det sättet. Frågan var riktad mot de som har utgåvan på Bluray. Var har ni fått tag på dem? Och hur?
Postad 10 October 2009 - 22:20
Unregistered28641812
-
Unregistered28641812
-
Veteran
-
-
2286 inlägg
Hmmm... jag vill inte veta vad ni menar med det egentligen. Har slutat med att "få tag på" saker på det sättet.
Frågan var riktad mot de som har utgåvan på Bluray. Var har ni fått tag på dem? Och hur?
Ja, jag vet inte. Den släpps om 10 dagar på Axelmusic. Här hittar ni den.
Redigerat av Unregistered28641812, 10 October 2009 - 22:23.
Postad 11 October 2009 - 00:26
pcch7
-
pcch7
-
Forumräv
-
-
867 inlägg
Hmmm... jag vill inte veta vad ni menar med det egentligen. Har slutat med att "få tag på" saker på det sättet.
Frågan var riktad mot de som har utgåvan på Bluray. Var har ni fått tag på dem? Och hur?
ja alltså, det har gått å "få tag" på Blurayen ett tag.. Vill du ha Bluray skivan med svensk sub får du väl vänta tills november-december
Redigerat av pcch7, 11 October 2009 - 00:26.
Postad 11 October 2009 - 01:51
klarinettmeister
-
klarinettmeister
-
Beroende
-
-
1058 inlägg
ja alltså, det har gått å "få tag" på Blurayen ett tag.. Vill du ha Bluray skivan med svensk sub får du väl vänta tills november-december
Det var ju inte svar på min fråga iofs... Jag tycker iaf. den kan vara värd att betala för.
Postad 11 October 2009 - 03:01
pcch7
-
pcch7
-
Forumräv
-
-
867 inlägg
Det var ju inte svar på min fråga iofs... Jag tycker iaf. den kan vara värd att betala för.
ok, då får jag väl va brutalt ärlig då.. Den finns att tanka på diverse trackers. Både blu-rayen och dvd:n alltså, och jag misstänker att det är så folk fått tag på den då den inte har släppts i nåt land än vad jag vet. Det är alltså ingen som sitter med en riktig Transformers 2: Revenge of the Fallen på en blu-ray skiva köpt med fordral och allt.  Men det betyder ju inte att folk som laddar ner inte kommer köpa den sen
Redigerat av pcch7, 11 October 2009 - 03:03.
Postad 11 October 2009 - 09:09
_FredriK_
-
_FredriK_
-
Beroende
-
-
1377 inlägg
Trodde att alla vi på Minhembio var ärliga människor  Och köpte det vi ville ha.
Postad 11 October 2009 - 10:56
Unregistered28641812
-
Unregistered28641812
-
Veteran
-
-
2286 inlägg
Trodde att alla vi på Minhembio var ärliga människor Och köpte det vi ville ha.
Dom flesta iaf.
Postad 11 October 2009 - 11:01
Unregisteredb7bdb1f7
-
Unregisteredb7bdb1f7
-
Beroende
-
-
1428 inlägg
Huvudet på spiken. Jag är 22 och skämdes en del jag också. Det var nästan så att jag gick ut.
Han tror väl det. Skulle väldigt gärna se han försöka göra en "The Wrestler" eller nåt med en låg budget. Då får vi se hur lätt det är. Har han någonsin gjort en lågbudget film?
Han gjorde väl reklamfilmer innan han fick göra Bad Boys åt Jerry?
Postad 11 October 2009 - 12:57
klarinettmeister
-
klarinettmeister
-
Beroende
-
-
1058 inlägg
Tyckte det bara såg roligt ut med att folk hade den på Bluray. Iofs. är det väl någon här som sitter med en BD-brännare.  (Inte jag) England lär vara det första landet som släpper filmen om någon vecka.
Jag betalar iaf. för det jag vill ha.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Film
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|