Dåligt med poäng dock.. :S
Postad 22 February 2009 - 20:18
Dåligt med poäng dock.. :S
Postad 22 February 2009 - 21:12
klättrade återigen några placeringar
2 starka veckor för dig 34 till 15 på 2 veckor och dubblat dina poäng
blir lite jobbigare att klättra hädanefter då det är lite större luckor på top 15
Postad 22 February 2009 - 22:21
Postad 22 February 2009 - 22:29
har hållit 16e platsen i 3 raka veckor nu
Det roliga är att folk runt omkring mig har hoppat fram och tillbaks medan jag ligger kvar hehe
intressant men tycker du ska satsa hårt på top 10 nu inte vara nöjd med en 16e plats
ta tag i mirors edge å fixa platina.
jag ska försöka fullfölja mina spel i någon lucka när man tröttnat på killzone
Postad 22 February 2009 - 23:01
Will do, så fort jag är klar med GTAintressant men tycker du ska satsa hårt på top 10 nu inte vara nöjd med en 16e plats
ta tag i mirors edge å fixa platina.
jag ska försöka fullfölja mina spel i någon lucka när man tröttnat på killzone
Sen ska jag fixa några enkla pts till i Buzz. För att inte tala om när Tomb Raider bli patchat i Europa, just nu ligger det i hyllan och väntar
Postad 22 February 2009 - 23:36
Will do, så fort jag är klar med GTA
Blir så trött på alla fåglar som ska skjutas bara...
Sen ska jag fixa några enkla pts till i Buzz. För att inte tala om när Tomb Raider bli patchat i Europa, just nu ligger det i hyllan och väntarStreet Fighter var det ju oxå ja...fasen det verkar vara fullbokat fram till sommaren
Finns det nåt datum på när Tomb Raider patchen kommer ?
Köpte spelet men har inte rört det av nån anledning, skulle bli lättare att ta tag i det om det hade lite trophies att jaga.
Man har blivit skadad.. de första man kollar på ett spel man köper nuförtiden är om det har trophies :S:P
Postad 23 February 2009 - 03:14
Inget officiellt datum vad jag vet. Borde ju inte vara så svårt att släppa det imorgon dock eftersom det har släppts i Japan...Finns det nåt datum på när Tomb Raider patchen kommer ?
Köpte spelet men har inte rört det av nån anledning, skulle bli lättare att ta tag i det om det hade lite trophies att jaga.
Man har blivit skadad.. de första man kollar på ett spel man köper nuförtiden är om det har trophies :S:P
Postad 23 February 2009 - 09:03
Postad 23 February 2009 - 14:44
2 starka veckor för dig 34 till 15 på 2 veckor och dubblat dina poäng
blir lite jobbigare att klättra hädanefter då det är lite större luckor på top 15
Ja har gått bra nu blir dock lite svårare att klättra nu
Köpte förresten age of booty för ett tag sen eftersom jag har hört att det varit ett kul spel. Dessutom hade det tydligen en platina
Postad 23 February 2009 - 15:01
samma här jag kollar på http://www.ps3trophies.co.uk/ så fort jag ska köpa ett nytt spel
Postad 23 February 2009 - 15:04
Postad 23 February 2009 - 18:02
La till MHBTrophy som vän...
PSN: AndreazSWE
Postad 23 February 2009 - 18:07
Får man vara med i listan?
La till MHBTrophy som vän...
PSN: AndreazSWE
självklart
du kommer upp på listan nästa söndag
Postad 23 February 2009 - 19:57
självklart
du kommer upp på listan nästa söndag
Utmärkt.
Kommer garanterat vara i de nedre regionerna. Har för tillfället bara 4 spel med trophies-stöd.
Håller på med sista trophie'n på SSHD (Late Boomer). Ska försöka klara den innan jag börjar jaga trophies i de andra spelen, men vet inte om jag någonsin kommer klara den. ######r vad svår den är...
Postad 24 February 2009 - 19:21
PSN: JochenTochen
Postad 24 February 2009 - 23:08
Har spelat WoW för mycket men det är slut med det nu.
Mitt PSN är Patashnic. Adda mig om ni känner för det.
Men jag spelar inga sportspel.
Redigerat av Stumm, 24 February 2009 - 23:09.
Postad 25 February 2009 - 10:43
edit: så länge höll det. nu är det bara crushing kvar. Det var platinumen i Buzz som gav blodad tand, förbannade spel....
Redigerat av s.m.f, 27 February 2009 - 09:52.
Postad 25 February 2009 - 13:26
Postad 25 February 2009 - 14:38
kerren, börjar du bli less på att updatera listan än? Börjar ju bli lite lång...
Det kanske räcker med topp 50 eller 100 senare
Postad 25 February 2009 - 14:57
ganska tydligt att han börjar tackla av nu när han tog bort snitt poängkerren, börjar du bli less på att updatera listan än? Börjar ju bli lite lång...
keep up the good work
Postad 25 February 2009 - 15:52
Postad 25 February 2009 - 16:23
ganska tydligt att han börjar tackla av nu när han tog bort snitt poäng
hehe
keep up the good work
hehe ja det var lite jobbigt men såhär är det lugnt
men det tog drygt 3 timmar å sitta å räkna igenom spel å grejer å då räknade jag bara om folk som hade plockat typ 10 poäng och uppåt
men hoppas att det börjar komma lite hjälpmedel för att läsa av så ska jag ha med mer statestik
Postad 25 February 2009 - 16:34
Kunde vara jag som skrev det.
Tur att man bara har spelat i nån timme och lade det åt sidan till förmån för Uncharted.
Trophy-skadad var ordet . . .
//Pryzze
Postad 25 February 2009 - 16:35
hehe ja det var lite jobbigt men såhär är det lugnt
men det tog drygt 3 timmar å sitta å räkna igenom spel å grejer å då räknade jag bara om folk som hade plockat typ 10 poäng och uppåt
men hoppas att det börjar komma lite hjälpmedel för att läsa av så ska jag ha med mer statestik
Det kan jag informera om att det skall, eller det ryktades om att gamercarden( som även går att läsa på PC) ska uppdateras med Trophyinformationen samt de inne i ps3:an.
Alltså med nästa uppdatering vilket borde komma snart iom att hela listan på updates fanns ute.
Postad 26 February 2009 - 00:39
Postad 26 February 2009 - 15:57
Undrar opm det bara ploppar upp 3st när jag startar iom att jag gjorde dem innan det var buggigt.
Postad 26 February 2009 - 17:29
Då kanske man ska ge sig på dom ordentlige snartGTA IV online trofeérna skall tydligen vara patchade och fungera nu. Jag som precis raderade mitt installation av spelet
.
Undrar opm det bara ploppar upp 3st när jag startar iom att jag gjorde dem innan det var buggigt.
Postad 27 February 2009 - 09:47
Postad 27 February 2009 - 16:55
Postad 27 February 2009 - 22:28
och vad innebär achieve weekly rank#1-4 grejset ?
va kontrollerna annorlunda i mp jämnfört med sp ?
har spelet men har inte testat än.. men skulle vara bra att veta.. om man kanske ska ta tag i multiplayer delen innan sp.
Postad 27 February 2009 - 23:08
kerren, såg att du fått "få general ranken" guld trophyn på Killzone 2, går det snabbt eller ?
och vad innebär achieve weekly rank#1-4 grejset ?
va kontrollerna annorlunda i mp jämnfört med sp ?
har spelet men har inte testat än.. men skulle vara bra att veta.. om man kanske ska ta tag i multiplayer delen innan sp.
tar 15-20 timmar
weekly rank så ska du vara bland de 1%3%6%10% bästa en vecka jag satsar på att få dem alla denna veckan
Postad 27 February 2009 - 23:13
tar 15-20 timmar
weekly rank så ska du vara bland de 1%3%6%10% bästa en vecka jag satsar på att få dem alla denna veckan
bland dom 1%3%6%10% bästa lät ju inte som de lättaste.. :S
Kan man se vilken procent man ligger på eller visar sånt sig bara vid veckans slut ?
Postad 27 February 2009 - 23:17
bland dom 1%3%6%10% bästa lät ju inte som de lättaste.. :S
Kan man se vilken procent man ligger på eller visar sånt sig bara vid veckans slut ?
nja man kan se det på killzone.com eller ja man får räkna själv men jag ligger å pendlar någonstans runt plats 1000 så hoppas det ska gå vägen top 3% ska jag klara iaf
Postad 28 February 2009 - 08:56
nja man kan se det på killzone.com eller ja man får räkna själv men jag ligger å pendlar någonstans runt plats 1000 så hoppas det ska gå vägen top 3% ska jag klara iaf
fan vilken jobbig achievment, men det där borde väl lösa sig om typ 2år när det är dött på onlinefronten i kz2?
Postad 28 February 2009 - 12:26
Förövrigt söker jag folk till att spela Online med. Och då syftar jag på spelen Burnout Paradise, GTA IV( Bla. klara Hangmans NOOSE i tid osv) samt Shaun Whites Snowboarding. Mic underlättar en hel del!
PSN: Ewerth
Postad 28 February 2009 - 13:23
Den som väntar på något gott...fan vilken jobbig achievment, men det där borde väl lösa sig om typ 2år när det är dött på onlinefronten i kz2?
Postad 28 February 2009 - 16:34
Borde fixa sig första veckan... jag ligger på plats 849 av ca 230000 spelare så det är långt under top 1%
Postad 28 February 2009 - 18:09
Borde fixa sig första veckan... jag ligger på plats 849 av ca 230000 spelare så det är långt under top 1%
jepp ser bättre ut nu men där var 73000 å jag låg runt 1000 då så det var lite tveksamt
Postad 01 March 2009 - 16:40
Postad 01 March 2009 - 16:42
Jag kommer inte att uppdatera listan idag utan kommer göra det när jag kommer hem från jobb imorgon ikväll är det killzone som gäller
det låter bra det, hinner man samla lite till. siktar stenhårt att bli bäste poängplockare den här veckan
Postad 01 March 2009 - 16:45
det låter bra det, hinner man samla lite till. siktar stenhårt att bli bäste poängplockare den här veckan
det ska du nog ha lyckats med möjligtvis att vonanka ger dig en match
Postad 01 March 2009 - 17:27
Om fler spelar min lbp bana så kanske det går, sök på vonAnka så hittar ni nog. glöm inte att hjärta mig även om ni inte gillar banan^^det ska du nog ha lyckats med möjligtvis att vonanka ger dig en match
Redigerat av Unregistered3ddccf34, 01 March 2009 - 20:29.
Postad 01 March 2009 - 19:13
Om fler spelarmin lbp bana så kanske det går, sök på vonAnka så hittar ni nog. glöm inte att hjärta mig även om ni inte gillar banan^^
då tänker jag absolut inte hjärta:(
nädå.. ska gå in och hjärta dig när jag kommer hem
Postad 02 March 2009 - 00:04
då tänker jag absolut inte hjärta:(
nädå.. ska gå in och hjärta dig när jag kommer hem
Schysst!
Riktigt dryg trofeé det där! HJärtar ni mig med när ni ändå håller på? Mitt PSN id är "Ewerth".
Jag får tillbaka mitt spel nu i veckan efter utlåning så jag skickar er hjärtan också!
Postad 02 March 2009 - 03:33
Schysst!
Riktigt dryg trofeé det där! HJärtar ni mig med när ni ändå håller på? Mitt PSN id är "Ewerth".
Jag får tillbaka mitt spel nu i veckan efter utlåning så jag skickar er hjärtan också!
Blev inge hjärtan för kom på att jag ju faktiskt inte hade spelet hemma heller.
Så får bli när de väl kommer tillbaka.. hjärtar dig på en gång då med.
Har fått platinum i lbp redan så behöver inte hjärta tillbaka nå sen.
Hann påbörja killzone 2 iaf och samla lite trophies där inatt också.. ska väl inte bli nå jätteproblem.
Kan dock inte uppskatta spelet riktigt, mår verkligen illa av delayen i kontrollerna
Postad 02 March 2009 - 17:18
Grillas/staffie kommer ha bästa veckopoängen med 283 poäng denna veckan och Yoshimitsun/Ewerth
kommer vara 2a på 259 poäng
så långt har jag kommit så jag kan konstatera det
Postad 02 March 2009 - 18:20
usch vad tråkigt det var att uppdatera idag får fortsätta senare nu vill jag bara spela
Grillas/staffie kommer ha bästa veckopoängen med 283 poäng denna veckan och Yoshimitsun/Ewerth
kommer vara 2a på 259 poäng
så långt har jag kommit så jag kan konstatera det
Woohoo!!
Postad 02 March 2009 - 20:10
Lr sista varje månad känns ju drygt att uppdatera varje eviga vecka... Men men gör som du vill
Redigerat av Unregisteredca15b0a9, 02 March 2009 - 20:11.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
119 bilder
74 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?