psnid: tony4456
Klaner för oss "äldre" med spelsinnet i behåll
Postad 12 May 2009 - 13:09
psnid: tony4456
Postad 12 May 2009 - 19:51
/MeanMach
Postad 13 May 2009 - 13:41
Bara jag slipper tågbanan...
//sorken003
Postad 13 May 2009 - 17:55
Postad 13 May 2009 - 19:44
Jag måste TYVÄRR jobba över ikväll och kan inte vara med
Kanske efter 22.00, men vet inte än. Hoppas ni klarar er utan mej
Fasiken bele, du har fel prio!
Jobba när man kan lira KZ2 med "gubbarna".....
//soreken003
Postad 14 May 2009 - 07:49
Som vanligt riktigt kul att lira med er, förutom då tågbanan...
//sorken003
Postad 14 May 2009 - 08:48
Tågbana är väl kul?Tack för igår.
Som vanligt riktigt kul att lira med er, förutom då tågbanan...![]()
//sorken003
Är mest nöjd med att jag lyckades med mitt mål att lönnmörda med snipergeväret på tågbana
Postad 14 May 2009 - 10:30
Det var min första runda på tågbanan, blev krossad ett par gånger, men den verkar inte så svår att hitta på.
/Christian_S71
Postad 14 May 2009 - 14:03
Har bara lirat den 2ggr och har en förmåga att klanta mig och bli mosad av tågen hela tiden....
//sorken003
Redigerat av Unregistered2dabe7b8, 14 May 2009 - 14:32.
Postad 14 May 2009 - 14:17
Tack för igår.
Som vanligt riktigt kul att lira med er, förutom då tågbanan...![]()
//sorken003
Får instämma. Riktigt kul. 4 vs 4 var bra antal på de banorna vi körde på.
Vi styra upp något snart igen.
/MeanMach
Postad 14 May 2009 - 14:54
Någon som har koll på de nya Trophies som kom i samband med nya banorna?
Är de bara trophies, mao inget man har någon direkt nytta av i spelandet (t ex mer poäng eller nya features)?
Vi gubbar bryr väl oss inte så mycket om bara trophies..... vi behöver ju mera hjälpmedel istället...
Postad 14 May 2009 - 15:55
De är bara troféer. Tyckte de var ett bra sätt att lära sig banorna, men i övrigt väldigt lätta och rätt trista. Snabbt avklarat.Kanske lite fel tråd men ändå..
Någon som har koll på de nya Trophies som kom i samband med nya banorna?
Är de bara trophies, mao inget man har någon direkt nytta av i spelandet (t ex mer poäng eller nya features)?
Vi gubbar bryr väl oss inte så mycket om bara trophies..... vi behöver ju mera hjälpmedel istället...
Man får dock besked om att man har fått en trofé mitt under matchen, så man kan ändra strategi och ta flera troféer under samma match. Men det är kanske bara en fördel för oss gamlingar som inte klarar av att hålla koll på hur många kills man har gjort på ett visst sätt och därför för säkerhets skull fortsätter med en och samma strategi under en hel match...
Postad 14 May 2009 - 16:37
Postad 14 May 2009 - 16:45
Verkar som ni hade kul igår! själv var jag på jobbet i 12 timmar och kom hem 01:30 på min lediga dag
Hoppas jag kan vara med nästa gång.
Postad 14 May 2009 - 17:09
Ruggigt kul att lira! Var dock tvungen att hoppa ur efter en timme. Kan väl säga att jag va rätt lost på Kryssaren. Tog rygg på nån så löste det sig. Rätt nöjd att få in en handgranat på lönnmord , Radec. Hörde lite besvikelse där
Tror de va Mean Mach.....................
Den satt som ett smäck!!!
/Mean
Redigerat av Unregisteredf4fc9dc9, 14 May 2009 - 17:11.
Postad 14 May 2009 - 18:06
/CptFeelNoPain
Postad 14 May 2009 - 18:37
Har mest spelat TDM matcher och försökt samla Medaljer, men under den senaste tiden så har jag lagt mer tid påKan bara instämma, det var en trevlig omgång! Jag hamnade dock sist i statistiken hela tiden
Får väl erkänna att jag kör mest bodycount och har ingen större koll på taktiken på de andra varianterna.
/CptFeelNoPain
själva matchen. Det är riktigt kul om alla i laget och motståndarlaget spelar för vinst i de respektive varianterna.
Ge det lite tid så tror jag nog att du kommer att uppskatta de olika spelformerna
//sorken003
Postad 14 May 2009 - 18:41
Ha ha...jo, minnet hos oss börjar ju svika lite...De är bara troféer. Tyckte de var ett bra sätt att lära sig banorna, men i övrigt väldigt lätta och rätt trista. Snabbt avklarat.
Man får dock besked om att man har fått en trofé mitt under matchen, så man kan ändra strategi och ta flera troféer under samma match. Men det är kanske bara en fördel för oss gamlingar som inte klarar av att hålla koll på hur många kills man har gjort på ett visst sätt och därför för säkerhets skull fortsätter med en och samma strategi under en hel match...
Jo, såg att de plingade till något under matchen om någon trofé som jag klarat av.
Som du säger, inte speciellt kul. Lirar man lite så kommer de av sig själv utan att man tänker så mycket på det, kan jag tänka mig.
//sorken003
Postad 14 May 2009 - 21:10
Postad 16 May 2009 - 07:47
Skulle vara kul om vi provar att spela mot andra. Man skulle kunna köra en server utan lösen, typ MHB+ vs anyone, med max 16 spelare (8vs8). Jag vet inte riktigt hur man ställer in så att vi automatiskt hamnar i samma lag mot andra som joinar (nån som vet??). Känns som vi snart är mogna för en riktigt clanmatch!
/MeanMach
Postad 16 May 2009 - 20:52
Jag e sugen, men efter 21.Dags för en clankväll igen. Hur ser det ut för er söndagkväll? Vilka kan?
Skulle vara kul om vi provar att spela mot andra. Man skulle kunna köra en server utan lösen, typ MHB+ vs anyone, med max 16 spelare (8vs8). Jag vet inte riktigt hur man ställer in så att vi automatiskt hamnar i samma lag mot andra som joinar (nån som vet??). Känns som vi snart är mogna för en riktigt clanmatch!
/MeanMach
Postad 16 May 2009 - 23:26
Möjligheten att gå med i en match i samma lag som en kompis ska komma i nästa patch ("i slutet av maj"). Det bästa man kan göra innan dess är att slå av "faction balansing", så att man kan byta lag efter att man har gått med i en match. I den MHB+ server som du har skapat har "faction balansing" varit på.Dags för en clankväll igen. Hur ser det ut för er söndagkväll? Vilka kan?
/MeanMach
Kan antagligen spela söndag kväll, men vill inte lova något...
Postad 17 May 2009 - 18:52
/Mean
Postad 17 May 2009 - 19:55
Min internetanslutningen fungerar inte.... (comhemSer ut som vi kan bli 4 iallafall (med lite tur). Eftersom vi inte blir så många så kör vi de lite mindre banorna. Jag sätter upp en MHB+server utan lösen vid 21 så kör vi 4 vs 4 mot några andra.
/Mean
Postad 18 May 2009 - 07:07
Själv var jag ganska seg och hittade ingen spelglädje...
Vi fick oss en ordentlig lektion på Tharsisbanan, fasiken vad motståndarna var duktiga.
Snabba som attan och de var ju överallt.
//sorken003
Postad 18 May 2009 - 10:46
Kan inte annat än instämma :-DJag är 33år, men beter mig som en 15åring....
hihi...skojjar med dig döden :-D
Postad 18 May 2009 - 14:58
Bra lirat igår.
Själv var jag ganska seg och hittade ingen spelglädje...![]()
Vi fick oss en ordentlig lektion på Tharsisbanan, fasiken vad motståndarna var duktiga.
//sorken003
Ja det var roligt. Stundtals var det bra lir, och stundtals tvärom. De imponerade faktiskt på Tharsisbanan.
Det verkar vara lite struligt att bli jämt antal i lagen, tycker nog det är roligare när vi kör själva inom clanen.
Vore kul att köra de lite större banorna ihop, synd att vi är så få bara. Ser fram emot nästa omgång.
/Mean
Postad 18 May 2009 - 15:02
Bra lirat igår.
Själv var jag ganska seg och hittade ingen spelglädje...![]()
//sorken003
Ja det var roligt. Stundtals var det bra lir, och stundtals tvärom. De imponerade faktiskt på Tharsisbanan.
Det verkar vara lite struligt att bli jämt antal i lagen, tycker nog det är roligare när vi kör själva inom clanen.
Vore kul att köra de lite större banorna ihop, synd att vi är så få bara. Ser fram emot nästa omgång.
/Mean
Postad 18 May 2009 - 15:31
//sorken003
Var det då jag poppade in
Redigerat av xdusty, 18 May 2009 - 15:32.
Postad 18 May 2009 - 16:09
Som mean skriver skulle det vara kul om vi blev några fler så vi kan spela på dom större banorna, men jag vet att det är svårt när man har familj.
Tyvärr kan jag inte vara med och spela något denna vecka för jag jobbar natt. Men ser fram emot nästa gång jag kan vara med.
Postad 18 May 2009 - 17:24
Får jag vara med och leka lite? Är total nybörjare men kan ju vara kul för er att ha nån och skjuta ihjäl hela tiden.
PSN: Ekaa
Postad 18 May 2009 - 17:31
Fan detta låter ju mkt intressant, fick hem mitt killzone 2 förra veckan och lirat lite online, men är ju så tråkigt när det är en massa utlänska nissar man får spela med som man inte kan svära åt på svenska:P
Får jag vara med och leka lite? Är total nybörjare men kan ju vara kul för er att ha nån och skjuta ihjäl hela tiden.
PSN: Ekaa
ska du hänga med dehär gamla gubbarna
iofs så verkar det inte som att det är så många av de "yngre" som fortfarande spelar
Postad 18 May 2009 - 17:42
ska du hänga med dehär gamla gubbarna
iofs så verkar det inte som att det är så många av de "yngre" som fortfarande spelar
JAg är 21 men känner mig som 40
Postad 18 May 2009 - 17:48
JAg är 21 men känner mig som 40
är det en bra anledning? Samt att jag inte fixar att lira med yngre som är proffs, får så ###### mkt stryk hela tiden
ajdå vi som är mest 30+ som tror de är 20- så är du tvärt om
jag är 25 å känner mig som 60+ kroppsligt men i sinnet så är jag inte gammal
klart du får spela med gamlingarna
Redigerat av kerren, 18 May 2009 - 17:50.
Postad 18 May 2009 - 18:09
Det är en bra anledning! Vi har sagt 30+ eller om man känner sig som 30+....JAg är 21 men känner mig som 40
är det en bra anledning? Samt att jag inte fixar att lira med yngre som är proffs, får så ###### mkt stryk hela tiden
Postad 18 May 2009 - 18:10
Det är en bra anledning! Vi har sagt 30+ eller om man känner sig som 30+....
Jag skickar en inbjudan som du får acceptera inne i spelet.
Trevligt, man tackar =)
Postad 18 May 2009 - 20:13
Tyckte jag kände igen ditt namn, grattis till din medalj! Det var kul igår men fan vad dålig man var bitvis
![]()
Som mean skriver skulle det vara kul om vi blev några fler så vi kan spela på dom större banorna, men jag vet att det är svårt när man har familj.
Tyvärr kan jag inte vara med och spela något denna vecka för jag jobbar natt. Men ser fram emot nästa gång jag kan vara med.
Tackar, jo jag har familj så det kan vara svårt ibland och hitta någon speltid
Är 31 år själv så om ni har några inbjudningar kvar...
Postad 18 May 2009 - 21:37
Men är inte du redan med i en klan eller har jag missat något?Tackar, jo jag har familj så det kan vara svårt ibland och hitta någon speltid
. Oftast när barnet lagt sig och man har tid över på kvällen/natten. Jobbar natt själv nu i sommar men då är man ju långledig vissa perioder som tur är.
Är 31 år själv så om ni har några inbjudningar kvar...Skulle verkligen va kul och lira på de större banorna som finns.
Var de inte du och klankompis som gjorde slarvsylta av oss på Tharsisbanan igår?
PS: hittade de filurer jag tänkte på. två pers ur en klan som heter The Seven Sins och deras id var drib1 och Bricktop87
//sorken003
Redigerat av Unregistered2dabe7b8, 18 May 2009 - 21:59.
Postad 18 May 2009 - 21:46
Postad 19 May 2009 - 06:12
Stifflerman har blivit kontaktad av Divide Et Impera som skulle vilja spela en klanmatch en kväll den här veckan. De verkar vara rätt bra och har 100 gånger mer valor än vad vi har, så det lär nog bli svettigt för oss. Hur ser intresset ut för detta?
Är gärna med.
/MeanMach
Postad 19 May 2009 - 08:03
Kan troligen bara ikväll och då efter 22:00
//sorken003
Postad 19 May 2009 - 10:36
Postad 19 May 2009 - 11:21
Postad 19 May 2009 - 13:15
Jag kan ställa upp om det behövs fler folk. Är det för fegt att bara satsa en valor? Tycker dock att det känns fel att satsa mer än 10% av våra valor mot en klan som har 100 gånger mer än oss. För övrigt har väl deras ledare (brottarkungen) ett konto här på minhembio.comSka vi se om vi lyckas att inte bli förnedrade ikväll vid 2200 då? Vi är 3 st änsålänge, fler?
Postad 19 May 2009 - 13:31
Brottarkungen var en aktiv officer i Loading-klanen, men hoppade av och tog med sig ett helt gäng spelare från den klanen och startade en ny klan. (Som jag inte kommer ihåg vad den hette med något på latin om att härska...)För övrigt har väl deras ledare (brottarkungen) ett konto här på minhembio.com
Postad 19 May 2009 - 14:43
Postad 19 May 2009 - 16:13
Nu har jag accepterat utmaningen.Divide Et Impera heter dom och som det ser ut kommer vi nog åka på storstryk
Men skitsamma... dom har skickat en utmaning iaf kl 2200 ikväll på Radec, utan rockets, 4v4 och 5 valor.
Postad 19 May 2009 - 17:00
Om ni har tid så kan vi kanske hinna köra en timme innan, och lägga upp lite taktik.
/MeanMach
Postad 19 May 2009 - 17:08
Kan dock inte lira något innan....House på burken och de blir nog svårt att förhandla bort de med
kommentaren att " jag måte ju träna med klanen innan matchen"....
Om ni tränar innan och kommer på någon taktik som går att skicka över i text så dra en blänkare.
Vi siktar väl på att bättre på siffrorna..kanske 6-1 denna gång då...
//sorken003
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
32 filmer
7 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?