* Officiell Tråd - Sony Ericsson Aino *
491 svar till detta ämne
Postad 22 November 2009 - 15:08
Casper80
-
Casper80
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Nej och inte sagt att det skall läggas massa energi på det, utan var bara nyfiken på varför man ville använda den funktionen gentemot att stänga av telefonen, och precis som du säger så är det snabbare att "byta profil" än att boota om telefonen.
/Jocce
Andledning till att jag vill ha tillgång till flightmode lätt är att på min arbetsplats får vi inte ha igång sändaren/mottagaren på mobilen i vissa lokaler. Så det kan bli att man stänger av/på den ganska många ggr under ett pass för man vill vara tillgänglig i de lokalen där vi får använda mobilen. Men men, det är nu ett minne blott. Mobilen var så sjukt seg i menyerna (dock inte enda felet på denna mobil) så jag lämnade tillbaka mobilen.
Postad 23 November 2009 - 14:42
(SiC)
-
(SiC)
-
Beroende
-
-
1025 inlägg
Tjena, snubblade över en video på youtube som visar en häftig applikation som kallas för Snaptu och som utnyttjar touchskärmen. Verkar lovande, ngn som provat det osv? Går att ladda ner här osv.
Ja jag har kört det en del på min Satio, vet dock inte om det skiljer nåt mellan versionerna.
Postad 24 November 2009 - 08:42
Jocce81
-
Jocce81
-
Forumräv
-
-
524 inlägg
Nån annan som tycker det går OTROLIGT långsamt vid överföring av media (musik och bilder jag mest provat) via USB?
Hur gör jag för att få upp den som enhet i MEdia Go om jag kopplar in den via Blåtand eller Wifi?
/Jocce
Postad 24 November 2009 - 21:40
gloryfield
-
gloryfield
-
Rookie
-
6 inlägg
hej ja har en fråga anngående sim kort.Jag har beställt en aino med comviq abonnemang. jag hade innan comviq kontant så ja ville flytta mitt kontant korts nr till mitt abonnemang.Så ja gjorde de men nu idag när ja fick mitt abonnemang sim kort och sätter i det i min telefon så står det sim inaktivt, någon som vet varför de står så? Mitt kontant kort nr funkar fortfarande så de är kanske drf? tack på förhand
Postad 25 November 2009 - 15:35
WmB
-
WmB
-
Veteran
-
-
2455 inlägg
hej ja har en fråga anngående sim kort.Jag har beställt en aino med comviq abonnemang. jag hade innan comviq kontant så ja ville flytta mitt kontant korts nr till mitt abonnemang.Så ja gjorde de men nu idag när ja fick mitt abonnemang sim kort och sätter i det i min telefon så står det sim inaktivt, någon som vet varför de står så? Mitt kontant kort nr funkar fortfarande så de är kanske drf? tack på förhand
funkar ditt kontantkort fortfarande så är inte flytten införd än
Postad 25 November 2009 - 15:46
gloryfield
-
gloryfield
-
Rookie
-
6 inlägg
funkar ditt kontantkort fortfarande så är inte flytten införd än
okej vet du ungefär hur lång tid det kan ta?Fick min telefon igår så vill helst kunna använda mig av det då jag inte har pengar kvar på kontantkortet.
Postad 25 November 2009 - 16:34
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Liten update från mig. Lämnade som sagt var tillbaka min Aino igen och letade som tokig efter en annan telefon att ersätta den med. Till saken hör att jag köpte telefonen med abbonemang så det fanns ju vissa restriktioner. I slutändan kunde jag dock inte hitta nån annan telefon alls som verkade passa mig bättre än Aino så wtf.. aja jag tar en ny då... Den nya Ainon jag fick är som en helt annan telefon, ALLT funkar, WiFi funkar mycket bättre, den har inte hängt sig en enda gång än så länge. Skulle gärna se att man kan streama musik från nätverket i medialäget, men det går ju från den vanliga spelaren iallafall. Nån annan som tycker det går OTROLIGT långsamt vid överföring av media (musik och bilder jag mest provat) via USB?
Hur gör jag för att få upp den som enhet i MEdia Go om jag kopplar in den via Blåtand eller Wifi?
/Jocce
Jag hade liknande problem i Media Go, men så körde jag telefonen i datalagringsläge istället (det blev visserligen så av misstag) och det gick minst 10ggr snabbare att föra över musik.
Postad 25 November 2009 - 18:48
WmB
-
WmB
-
Veteran
-
-
2455 inlägg
okej vet du ungefär hur lång tid det kan ta?Fick min telefon igår så vill helst kunna använda mig av det då jag inte har pengar kvar på kontantkortet.
Nja, det beror lite på vad du har angett för datum osv. Men räkna med 1-4 arbetsdagar om du har skrivt på och skickat in alla abbonemangspapper rätt
Postad 25 November 2009 - 22:40
Unregisteredbad4b210
-
Unregisteredbad4b210
-
Rookie
-
4 inlägg
Ja jag har kört det en del på min Satio, vet dock inte om det skiljer nåt mellan versionerna.
Tog o laddade ner detta program efter att jag läst tipset om det det här... Ett roligt o faktiskt även "bra o ha" program, iaf för min del. Gmail, Google, Google Calender, väder-sajt och även sidor m liveuppdat på fotbollsres blev det bla upplagt hos mig! Ibland så har jag dock problem med att få touchen att fungera, så jag får använda den klassiska knappsatsen i ställe då. Tyvärr så strular även gmailet där ibland, kopplar inte upp, får ngt om ngn säker uppkoppling el liknande... Ngn som vet vad som kan vara felet, el om det går att fixa till? Har även install Opera Mini som jag hag läst om här, och det är jag mycket nöjd med! Ngn som vet ifall man kan ställa in den som default för Internet i huvudmenyn? Fler tips på roliga program och var gratisspel går att hitta till Ainon tas tacksamt emot! ;-)
Postad 26 November 2009 - 16:30
LyxHatt
-
LyxHatt
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Jag har haft denna mobil i ett par veckor nu, och är ganska nöjd med det mesta.
Något som jag däremot INTE är nöjd med är att det fan inte går att kolla på klipp från t.ex. video.google eller YouTube. När man försöker kicka igång ett klipp från YouTube står det " Video was interrupted. Please restart the video". Någon som vet vad man gör åt detta?
Jävligt underligt att denna funktion inte fungerar, med tanke på att SE använt bl.a YT som ett säljargument.
Jag kan heller inte logga in på Tradera. Står bara att jag angett fel login eller lösenord. Någon som vet vad detta kan bero på?
Mitt andra klagomål gäller samma sak som många andra redan skrivit; Man kommer jävligt lätt åt "lägg på-knappen" när man pratar i telefonen. JÄVLIGT idiotiskt och värdelöst. Hoppas att SE kommer med en uppdatering som löser detta. Annars är detta min absolut sista SE-mobil.
Postad 26 November 2009 - 18:37
cebonit
-
cebonit
-
Lärjunge
-
-
340 inlägg
Jag har haft denna mobil i ett par veckor nu, och är ganska nöjd med det mesta. Något som jag däremot INTE är nöjd med är att det fan inte går att kolla på klipp från t.ex. video.google eller YouTube. När man försöker kicka igång ett klipp från YouTube står det " Video was interrupted. Please restart the video". Någon som vet vad man gör åt detta?
Samma för mig. Någon som får det att funka?
Postad 26 November 2009 - 20:58
Unregistered9f905f31
-
Unregistered9f905f31
-
Amatör
-
-
58 inlägg
Jag har haft denna mobil i ett par veckor nu, och är ganska nöjd med det mesta. Något som jag däremot INTE är nöjd med är att det fan inte går att kolla på klipp från t.ex. video.google eller YouTube. När man försöker kicka igång ett klipp från YouTube står det " Video was interrupted. Please restart the video". Någon som vet vad man gör åt detta? Jävligt underligt att denna funktion inte fungerar, med tanke på att SE använt bl.a YT som ett säljargument. Jag kan heller inte logga in på Tradera. Står bara att jag angett fel login eller lösenord. Någon som vet vad detta kan bero på?
Mitt andra klagomål gäller samma sak som många andra redan skrivit; Man kommer jävligt lätt åt "lägg på-knappen" när man pratar i telefonen. JÄVLIGT idiotiskt och värdelöst. Hoppas att SE kommer med en uppdatering som löser detta. Annars är detta min absolut sista SE-mobil.
Varför tjötar folk om problem med att de rör "touchen" när de snackar i telefon? Där är en sensor som stänger ner (släcker skärmen) när du håller telefonen nära något. Detta fungerar klockrent på min telefon. Prova att ringa någon och sen hålla en hand över hela telefonen över den lilla sensorn längst upp till vänster i skärmen (syns som en liten vit punkt), så ska skärmen släckas ner. Gör den itne det, så är något fel på er telefon eller någon inställning. För varje gång jag snackar i telefon med telefonen ihopfälld, så slocknar skärmen (bra för att spara batteri och för att inte komma åt knapparna). Någon som haft problem med headsettet, att det har brusat mycket när du snackat i det? Alltså att den du pratar med, klagar på att det brusar och är svårt att höra vad du säger? Men även problem med att koppla ihop blåtands headsettet med en annan telefon? Och även med en dator med blåtand? Har försökt massor med gånger men fungerar varken med en annan telefon eller med en dator.
Redigerat av Unregistered9f905f31, 26 November 2009 - 22:14.
Postad 27 November 2009 - 09:29
hink-fan
-
hink-fan
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
tennisberg,
Att koppla ihop blåtandsheadset med andra enheter kan vara lite bökigt om man inte vet hur, jag försökte para ihop tjejens blåtandhörlurar från hennes mp3 spelare till min telefon utan framgång. Det visade sig att man skulle hålla in power knappen visst länge (3-7sec) För att den skulle bli sökbar igen. Även när headsetet var igång så gick det inte att hitta den som blåtand-enhet, jag testade med 2 olika telefoner och en dator innan jag läste hur man ska para ihop den. Verkar som blåtandenheterna inte är sökbara som telefone. Även om blåtanden är igång på enheten (hörlurarna) så är den inte sökbar, utan man måste som sagt para ihop den med nya enheten.
Hoppas jag var tillräckligt tydlig
//Alexander
Postad 27 November 2009 - 22:05
nygaaard
-
nygaaard
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Har haft telefonen sen i onsdagskväll nu, alltså typ 2 dagar. Är överlag ganska nöjd med den. Lite besviken över att touchen inte används så mycket.
Har dock en fråga.
När ni skriver sms, är det riktigt riktigt segt för er då också. Inte just när man skriver ett sms, men efteråt när man ska tillbaka till smsmenyn så tar det riktigt lång tid. Och från att man klickat på skicka, till att man kan komma ur smsmenyn tar ju ibland uppemot 10 sekunder. Är det såhär för er andra med?
Eller behöver jag typ uppdatera någon programvara eller nått?
Hoppas på bra svar
Thank you
Postad 29 November 2009 - 18:19
cebonit
-
cebonit
-
Lärjunge
-
-
340 inlägg
Uppdatering på gång. 11-26-2009 New software available soon New software will soon be available for your phone. The latest software which is not yet released, will include improvements such as: * Improved touch performance * Improvements of performance and general stability * Lower power consumption * Improved WLAN and Bluetooth™ function performance * WLAN improvement - Media Home can now transfer large files * Improved GPS performance http://www.sonyerics...h...cc=ae&lc=en
Postad 29 November 2009 - 20:23
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Uppdatering på gång.
11-26-2009 New software available soon
Ser ju lovande ut
Postad 30 November 2009 - 19:29
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Hmm, försöker man navigera sig till Aino på SE:s hemsida genererar det för tillfället "page can not be found".
Är uppdateringen på g redan nu månne?
Postad 02 December 2009 - 15:18
Unregistered6b8ff32e
-
Unregistered6b8ff32e
-
Lärjunge
-
-
321 inlägg
Ny update ute nu via SEUS
Postad 03 December 2009 - 01:09
LyxHatt
-
LyxHatt
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Det var inget.
Redigerat av LyxHatt, 03 December 2009 - 01:57.
Postad 03 December 2009 - 11:03
Unregistered6b8ff32e
-
Unregistered6b8ff32e
-
Lärjunge
-
-
321 inlägg
Men va nu då...
Märkte precis att dom har plockat bort facebook i den nya updaten.
Postad 03 December 2009 - 11:36
Jocce81
-
Jocce81
-
Forumräv
-
-
524 inlägg
Men va nu då...
Märkte precis att dom har plockat bort facebook i den nya updaten.
Hm, kör "programvaruuppdatering" i telefonen men den säger att jag har nyaste... Måste man tanka ner den nånstans eller tar det tid innan man kommer åt den direkt via mobilen? /Jocce
Postad 03 December 2009 - 13:35
Unregistered6b8ff32e
-
Unregistered6b8ff32e
-
Lärjunge
-
-
321 inlägg
Var själv tvungen att ta hem den via SEUS.
Är det någon mer som det fattas facebook för i den nya updaten?
Postad 03 December 2009 - 17:12
grabbengrus
-
grabbengrus
-
Användare
-
-
122 inlägg
Facebook eller inte, fungerar nya updaten bra, märks det några konkreta förbättringar osv?
Postad 03 December 2009 - 18:41
monsa
-
monsa
-
Användare
-
-
113 inlägg
Nån som funnit ett gratis fungerande GPS program för denna lur ännu eller måste man hålla sig till Wisepilot?
Postad 03 December 2009 - 23:32
Freddusen
-
Freddusen
-
Lärjunge
-
-
274 inlägg
Okej har nu haft den här i ca 10dagar.
Överlag nöjd, har inte haft några problem med youtube eller liknande som någon här ovanför hade.
Vad som dock varit ett problem är den här touchen som slutar fungera då och då. Hänt 3gånger nu sedan jag skaffade mobilen och är på väg att lämna tillbaka skitet, men hörde att uppdatering har kommit och installerat det nu.
Är det någon som haft problem med touchen efter uppdateringen? Jag är så trött på det att jag hur som helst kommer att höra med elgiganten vad jag har för alternativ, men vill höra om det verkligen kan tänkas fungera.
Har alltid varit nöjd med mina SE mobiler (visst var min 960i seg men tillfredsställde mina behov bra)... Men det här tål jag inte. De har grymma problem med Satio (nej har inte testat själv men är ganska uppenbart) och Aino verkar ju vara lika urkass kvalité.
Tillåter elgiganten mig att byta till någon HTC nu direkt så kommer jag inte tveka.
Postad 04 December 2009 - 00:39
cebonit
-
cebonit
-
Lärjunge
-
-
340 inlägg
Har kört en dag nu med den nya mjukvaran och än så länge har den inte hängt sig. Touchen funkar bra också.
Jag hade problem med Youtube innan, det visade sig att inget alternativ var valt för strömningsintervall. Vete fan vad det är, men efter att jag valt wap så funkade det.
Redigerat av cebonit, 04 December 2009 - 00:42.
Postad 04 December 2009 - 01:52
LyxHatt
-
LyxHatt
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Har kört en dag nu med den nya mjukvaran och än så länge har den inte hängt sig. Touchen funkar bra också. Jag hade problem med Youtube innan, det visade sig att inget alternativ var valt för strömningsintervall. Vete fan vad det är, men efter att jag valt wap så funkade det.
Var hittade du strömningsintervall?
Postad 04 December 2009 - 01:58
LyxHatt
-
LyxHatt
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Är det någon som haft problem med touchen efter uppdateringen?
Min touch har slutat fungera hela tre gånger bara efter gårdagens uppdatering.
Postad 04 December 2009 - 02:42
cebonit
-
cebonit
-
Lärjunge
-
-
340 inlägg
Var hittade du strömningsintervall?
Ska vara strömningsinställning Inställningar-kommunikation-strömningsinställn. Där ska man ange vilket datakonto man vill ansluta med. I mitt fall var det Telenor_WAP.
Postad 04 December 2009 - 10:29
Freddusen
-
Freddusen
-
Lärjunge
-
-
274 inlägg
Min touch har slutat fungera hela tre gånger bara efter gårdagens uppdatering.
Tackar, då vet vi alltså att uppdateringen inte hjälper. Då tänker jag inte riskera något utan åker direkt och pratar med elgiganten. Edit: Elgiganten visste inte något om att SE har något speciellt förhållande till det här problemet idag. Uppdateringen är så pass ny att det bara är att testa. Om problem kvarstår efter uppdateringen och inte SE gör det enklare att få köpet hävt är det otroligt. Att man ska behöva lämna in den 3gånger innan man får häva köpet har jag svårt att acceptera idag. Elgiganten gör det de kan för att göra det smidigt, men frågan är om SE har tänkt anstränga sig lika mycket. Edit 2: uppdateringen fungerar inte. Touchen dog igen... Upp till bevis med kundservicen SE, låt mig häva direkt.
Redigerat av Freddusen, 04 December 2009 - 23:27.
Postad 05 December 2009 - 12:34
azzo
-
azzo
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Jag har haft min telefon sen den släptes och jag har inte haft ett enda problem med den. Fungerar perfekt. Ville bara säga det.
Postad 05 December 2009 - 16:21
Freddusen
-
Freddusen
-
Lärjunge
-
-
274 inlägg
Jag har haft min telefon sen den släptes och jag har inte haft ett enda problem med den. Fungerar perfekt. Ville bara säga det.
Kul att den fungerar för någon  Själv har jag nu lämnat in den, och det var mycket möjligt att Elgiganten i Skellefteå skulle sluta sälja Aino. Jag är med andra ord inte den första att lämna in det här och jag betvivlar starkt på att deras "reparation" kommer hjälpa men men, 2-3v utan min mobil nu troligtvis. Var inte bara touchen som slutade fungera, utan när jag bläddrade bland bilder blev skärmen helt svart och telefonen verkade boota om, utan att jag behövde ange någon pin-kod.
Postad 06 December 2009 - 15:15
nimman
-
nimman
-
Lärjunge
-
-
470 inlägg
Efter att jag har haft mobilen nu i en månad ska jag snabbt skriva vad jag tycker...
Nu efter updateringen har telefonen blivit en riktig pärla helt enkelt.
Aldrig faktiskt haft problem med touchscreenen.
Telefonen tror jag hängde sig en gång under första veckan.
Visst har den laggat och legat efter och det har varot väldigt frustrerande...
Men efter updateringen har jag inte märkt av något alls av den har laggat.
Mitt enda minus är ps3 remote play som jag inte har fått igång via 3g...tror det kan vara
att jag måste öppna lite portar bara. Kan återkomma om jag löser detta.
Och ett stort plus i kanten är att det är en underbar, verkligen underbar musikmobil.
Detta låter nu kanske som jag jobbar på SE, men ack nej det gör jag inte...Jag är bara HELNÖJD
med den förutom ps3 remote play som jag inte orkat få igång än...
Puss på er och ge den en chans  tycker jag (förlåt om jag är väldigt positiv men jag är en nöjd kund)
Postad 06 December 2009 - 18:19
davz00r
-
davz00r
-
Rookie
-
2 inlägg
Jag har ett problem när jag ska ladda över musik, eller snarare flera problem. 1. För det första så går det ju så djävulskt segt att ladda över musik, iallafall om jag ansluter mobilen med usb. Stoppar jag minneskortet i datorn går det snabbt. Finns det något sätt man kan få det lika snabbt utan att behöva ta ur minneskortet varje gång och därmed riskera att paja batteriluckan? 2. Jag har importerat hela min musikmapp i Media Go programmet men i många fall så kan man inte se alla låtarna. Om jag tar David Guettas cd One Love som exempel så syns bara 2 av alla låtar även fast alla finns i mappen på datorn, skitskumt. Här är en bild:  Är det någon som vet vad felet är? :S Om man ist tex lägger över en hela mapp "cd skiva" rakt in på minneskortet, kommer då album-bilden att följa med? har försökt det tidigare men då har det inte fungerat. Finns det något sätt att koppla en albumbild till ett album på datorn utan att göra det via Media Go? Andra saker som jag tänkt på är att det är konstigt att dom tagit bort så mycket saker om man jämför den med w995. På den luren finns det ju video redigering, foto redigering och massa spel/program som saknas på aino. Tycker också att inställningarna i fotoläget på Aino är lite väl få. Ingen spotmätning, inga ramar/efekter eller liknande. Annars en kanonlur! tacksam för hjälp
Redigerat av davz00r, 06 December 2009 - 18:21.
Postad 06 December 2009 - 20:09
Freddusen
-
Freddusen
-
Lärjunge
-
-
274 inlägg
2. Jag har importerat hela min musikmapp i Media Go programmet men i många fall så kan man inte se alla låtarna. Om jag tar David Guettas cd One Love som exempel så syns bara 2 av alla låtar även fast alla finns i mappen på datorn, skitskumt. Här är en bild:
Annars en kanonlur! tacksam för hjälp
2. Kolla vad låtarna har för inställningar. Du ser 2 låtar i ditt exempel, resten av låtarna kanske finns under "övriga artister" (eller något liknande) därför att de i inställningarna inte har något album, artist eller låt nr inskrivet. Vet inte hur jag ska förklara pedagogiskt men... Öppna mappen för skivan och kolla vad det står under artister och album osv. Om det är olika saker från låt till låt kommer de hamna under olika artister eller album.
Postad 07 December 2009 - 01:02
chris_one
-
chris_one
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Hejsan, jag har haft den här luren ca ett par veckor nu, och är skit nöjd med nästan allt, sen finns de det som jag stör mig så otroligt mycket på, och såg att ni inte hade snackat om det? så nu undrar jag om det bara är min telefon eller om det går att ändra i någon meny?
för när jag snackar i telefon så råkar jag ofta lägga på, stänga av micken, sätta på högtalaren...
och nu börja jag verkligen bli irriterad,
när man ska svara måste man ju skuta den gröna "pilen" åt sidan men hur f*n tänkte dom att man ska prata utan att de ska läggas på när luren går emot kinden?..
händer detta bara mig?
Postad 07 December 2009 - 07:13
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3057 inlägg
Efter att jag har haft mobilen nu i en månad ska jag snabbt skriva vad jag tycker...
Nu efter updateringen har telefonen blivit en riktig pärla helt enkelt. Aldrig faktiskt haft problem med touchscreenen. Telefonen tror jag hängde sig en gång under första veckan. Visst har den laggat och legat efter och det har varot väldigt frustrerande... Men efter updateringen har jag inte märkt av något alls av den har laggat.
Mitt enda minus är ps3 remote play som jag inte har fått igång via 3g...tror det kan vara att jag måste öppna lite portar bara. Kan återkomma om jag löser detta.
Och ett stort plus i kanten är att det är en underbar, verkligen underbar musikmobil.
Detta låter nu kanske som jag jobbar på SE, men ack nej det gör jag inte...Jag är bara HELNÖJD med den förutom ps3 remote play som jag inte orkat få igång än...
Puss på er och ge den en chans tycker jag (förlåt om jag är väldigt positiv men jag är en nöjd kund)
Håller med dig till 100%  Hejsan, jag har haft den här luren ca ett par veckor nu, och är skit nöjd med nästan allt, sen finns de det som jag stör mig så otroligt mycket på, och såg att ni inte hade snackat om det? så nu undrar jag om det bara är min telefon eller om det går att ändra i någon meny? för när jag snackar i telefon så råkar jag ofta lägga på, stänga av micken, sätta på högtalaren... och nu börja jag verkligen bli irriterad,
när man ska svara måste man ju skuta den gröna "pilen" åt sidan men hur f*n tänkte dom att man ska prata utan att de ska läggas på när luren går emot kinden?..
händer detta bara mig?
Skrevs väl om detta på sidan innan?
Postad 07 December 2009 - 09:02
Jocce81
-
Jocce81
-
Forumräv
-
-
524 inlägg
Men om man tar hem visa Update Service så nollar den väl all data (vilket inte är nått problem för man tar juh backup) och alkla inställingar osv, eller hur? (= jobbigt)? /Jocce
Postad 07 December 2009 - 09:15
Unregistered6b8ff32e
-
Unregistered6b8ff32e
-
Lärjunge
-
-
321 inlägg
Men om man tar hem visa Update Service så nollar den väl all data (vilket inte är nått problem för man tar juh backup) och alkla inställingar osv, eller hur? (= jobbigt)?
/Jocce
Men själva facebook låg ju i firmware från början. Detta verka vara något som sony nu tagit bort i den nya
Postad 07 December 2009 - 09:24
Unregistered6b8ff32e
-
Unregistered6b8ff32e
-
Lärjunge
-
-
321 inlägg
Någon som vet hur man kan få tag på facebook som låg i från början?
Postad 07 December 2009 - 10:38
monsa
-
monsa
-
Användare
-
-
113 inlägg
bara jag som inte kan uppdatera telefon via SEUPDATE?
kommer upp något medd att jag måste reparera telefon först och när jag försöker göra det i PC programmet så står det att jag inte kan göra det?
helmysko juuuu
Postad 07 December 2009 - 16:09
Parika
-
Parika
-
Lärjunge
-
-
369 inlägg
Någon som vet varför det inte går att uppdatera telefonen direkt...alltså via telefonen och inte datorn. Någon logisk förklaring till varför min telefon säger att den har senaste programvaran när det uppenbarligen finns en ny ute?
Postad 07 December 2009 - 16:27
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3057 inlägg
JA det är ju riktigt skumt, orkar inte koppla in den till datan så har provat varje dag ett tag nu
Postad 07 December 2009 - 20:11
chris_one
-
chris_one
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
provade nyss skype från min aino, fungerar bra via wifi,,,,
för den som vill ha lite godis på luren
finns en del saker till aino på www.mobile9.com
Postad 07 December 2009 - 22:30
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Uppdaterade min Aino via Update Service igår.
Tycker touchskärmen funkar perfekt nu, var svårt att byta upplösning på kameran till 8mp förut, kunde få försöka ett par ggr för telefonen tyckte jag tryckte nån annanstans, nu är det inga problem alls.
Facebook finns kvar.
Ett nytt spel: LocoRoco, som använder tiltfunktionen för att spela.
Har inte kollat runt så mycket men verkar funka bra.
Postad 08 December 2009 - 00:07
Unregistered9f905f31
-
Unregistered9f905f31
-
Amatör
-
-
58 inlägg
Vart i menyerna finns facebook? inte för att jag använder det men tror det har försvunnit på min också.
Postad 08 December 2009 - 08:09
Jocce81
-
Jocce81
-
Forumräv
-
-
524 inlägg
Nån som lyckats uppdatera via telefonen?
(Vill slippa via US då den raderar allt...)
/Jocce
Postad 08 December 2009 - 15:23
johan_saker
-
johan_saker
-
Användare
-
-
184 inlägg
mobilen kostar 2900 på mediamarkt norrköping
Postad 08 December 2009 - 21:33
Unregistered6b8ff32e
-
Unregistered6b8ff32e
-
Lärjunge
-
-
321 inlägg
Postad 09 December 2009 - 12:57
wdrsn
-
wdrsn
-
Rookie
-
4 inlägg
Vart i menyerna finns facebook? inte för att jag använder det men tror det har försvunnit på min också.
Uppdaterade min igår och har kvar facebook i programmenyn. Sen tycker jag nog att touchen fungerar bättre, den har inte slutat fungera än. Det gjorde den tidigare. Återkommer när jag hunnit testa lite mera.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|