Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - Apps och spel till iPhone *

1118 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Apple iPhone 3GS 256MB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 9 8,89 (146) Inga priser
Apple iPhone 3GS 256MB RAM 32GB (Mobiltelefoner) 8 8,7 (87) Inga priser
Apple iPhone 4 512MB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 9 7,97 (254) Inga priser
Apple iPhone 4 512MB RAM 32GB (Mobiltelefoner) 9 8,59 (86) Inga priser
Apple iPhone 4S 512MB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 7 7,73 (150) Inga priser
Apple iPhone 5 1GB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 9 7,45 (136) Inga priser
28 relaterade trådar
Jailbreak iOS Devices (1286 inlägg) 9 år sedan
* Officiell tråd iPhone 4 * (5170 inlägg) 11 år sedan
Råd kring TVkanaler i flera rum (4 inlägg) 11 år sedan
**Officiell tråd - Iphone 5*** (1333 inlägg) 11 år sedan
iPhone 4S (1754 inlägg) 12 år sedan
Hegel H100 kompatibel med Ipad / Iphone? (1 inlägg) 12 år sedan
iPhone iOS 5 (186 inlägg) 12 år sedan
Skal, fodral och skärmskydd till iPhone 4 (150 inlägg) 13 år sedan
Iphone 4s, hållare till bil med 12V OCH 3,5mm kontakt? (6 inlägg) 13 år sedan
* Officiell Tråd - Iphone 3gs * (4188 inlägg) 13 år sedan
iPhone 4 Dockningsstation? (12 inlägg) 14 år sedan
Nya lurar till iPhone 4? (15 inlägg) 14 år sedan
HTC Desire HD eller iPhone4? (158 inlägg) 14 år sedan
Ultimata Androiden? (47 inlägg) 14 år sedan
Iphone4 "kopplar" ej upp på mitt Wi-Fi (8 inlägg) 14 år sedan
Iphone som affärsmobil (23 inlägg) 14 år sedan
Leveransstatus av Iphone 4 (519 inlägg) 14 år sedan
hälp.. Iphone4.. (6 inlägg) 14 år sedan
iPod Touch/iPhone som universalfjärr (7 inlägg) 14 år sedan
Finns det något skäl att tillverka en lur med högre upplösning än Iphone 4? (27 inlägg) 14 år sedan
Telenor prisindikerar iPhone 4 (48 inlägg) 14 år sedan
Lev IPHONE 3GS (446 inlägg) 15 år sedan
Pioneer VSX-1017 med ipod (1 inlägg) 15 år sedan
IPhone eller HTC Hero (7 inlägg) 15 år sedan
iPhone 3GS vs. HTC Hero (189 inlägg) 15 år sedan
Apple Composite AV-kabel (1 inlägg) 15 år sedan
Nackdelar med iPhone? (41 inlägg) 15 år sedan
Streama från dator till Ipod (6 inlägg) 15 år sedan

Postad 03 december 2009 - 16:16

tomasgbg
  • tomasgbg
  • Beroende

• 1 310 inlägg
  • 0

Denna är långt mycket sämre än TomToms Car Kit, Navigons dito är en direkt passiv hållare som då inte har fäste för laddaren utan den måste man manuellt ansluta till telefonen varje gång man fäster telefonen i hållaren. Dessutom har den som sagt inte inbyggd GPS, den har inte inbyggd högtalare med BT-kommunikation till telefonen och inte heller en inbyggd ljudutgång för aktiv koppling till bilens förstärkare.

Det är alltså bara en enkel hållare som vilken som helst, inget riktigt CarKit.

Går tomtoms car kit att kombinera med Navigon installerat?

Postad 03 december 2009 - 16:17

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1 586 inlägg
  • 0

Går tomtoms car kit att kombinera med Navigon installerat?

Japp det går bra.

Postad 10 december 2009 - 21:10

Jeesper
  • Jeesper
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
Tänkte lägga upp en lista med mina favorit applikationer efter en månad med mina kära mobil, en del kostar och en del är gratis.

Sydsvenskan
Gillar man att läsa nyheter och är bosatt i Skåne är detta en helskön app. Enkel att bläddra mellan nyheter både i Sverige och i Världen, synd att man inte kan välja "omkretsen".

Facebook
En självklar mapp för oss facebook töntar, fungerar strålande dessutom!
VARNING DOCK: Man blir enormt beroende (kollar fb genom mobilen säkert 20 gånger om dagen, min flickvän vill att jag ska söka hjälp)

feX
Denna app synkoniserar samtliga kontaktbilder med dina vänner på Facebook, riktigt smidigt och mycket roligare när man har en polare som ringer. Kul att ha uppdaterade bilder i telefonen dessutom!

Skånetrafiken
Ytterliggare en app för oss som reser mycket med Skånetrafiken, bra applikation där man kan se om bussen är tidig/sen eller går som planerat. Man väljer enkelt resa och den kommer dessutom ihåg vilka stationer man mest åker från.

Aftonbladet
Bra applikation men kanske lite onödig kan jag känna, jag laddade ner denna app för att kunna läsa Aftonbladet. Men det ända den gör är att länka vidare till en massa skit. Gå istället in på mobil.aftonbladet.se och lägg detta på hemskärmen. Smidigare och tar mindre plats!

Aftonbladet TV
Detta är en guld app, roligt att se på tv när man åker buss eller tar tåget. Denna gillar jag extremt mycket av just en anledning; nu har man tagit bort allt mög till nyheter som finns på deras hemisda och har istället roliga och intressande videoklipp.

Mixmegapol
Bra app om man gillar att lyssna på Mixmegapol, man kan välja mellan tre olika stationer (Malmö, Göteborg & Sthlm), man lyssnar man via 3G. Rikigt roligt och användarevänligt men däremot är det en batterislukare och appen måste vara igång hela tiden.

Text tv
Är som det låter, Text tv i mobilen. Sen den senaste uppdateringen där man kan välja mellan fler svenska kanaler är detta väldigt bra.

Wallet
Denna app sparar alla dina koder, lösenord, kredit uppgifter osv. Det finns möjlighet att skapa nya kategorier och sortera lösenord, login och annat i olika mappar. Skit bra app men man blir konfunderad, är den ohackbar?

iCarPark
Klockren app för oss som har svårt med vart/när/hur vi parkerar bilen. Denna kommer ihåg hur länge vi har kvar att parkera, var vi parkerar (sätter en nål på en karta) och sen guidar den oss till bilen samt även vilken sektion vi har parkerat. Nu behöver jag inte leta igenom Lund i två timmar för att hitta bilen.

Tagut
Denna app lokaliserar vart närmsta bankomat finns, nödvändigt när vissa affärer inte tar kor

McNavigator
Den här är också en skitgrym app, visar närmsta Donkan ställena via kartan. Klickar man närmar ser man om de har Drive in, frukost osv. Användbart när man är på resande fot!

Max Locator
Samma som ovan fast denna visar istället var närmsta Maxrestaurang ligger samt även vilka erbjudanden dem har för tillfället.

Shazam
Vilken låt är det som spelas på festen? Ta upp mobilen och låt Shazam lyssna i tio sekunder. Sen har du låtnamnet direkt i mobilen, Riktigt bra!

Let's golf
Min personliga uppfattning är att detta spel är roligare än Tiger Woods PGA tour (och nej det beror inte på att han varit otrogen) ;) Jag tycker helt enkelt att grafiken är skönare på detta spelet, kontrollerna är mycket lättare och det är mer användbart helt enkelt!

Tiger Woods PGA tour
Roligt golfspel, däremot har jag svårt för att lära mig kontrollerna och så är det grymt svårt. Hålen tar betydligt längre tid att spela än spelet ovan. Grafiken är skönare på Let's golf men vill man ha lite tuffare motstånd rekomenderar jag denna app.

Postad 11 december 2009 - 01:05

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0
"Dragon for iPhone" är en helt ny app som än så länge bara finns tillgänglig via amerikanska appstore men den lär väl dyka upp i svenska snart också hoppas jag, appen fungerar som så att man talar direkt till telefonen/applikationen som sen omvandlar detta till text och som man sen kan skicka vidare till mailprogram eller spara som anteckning. Tangentbordet blir ju överflödigt med detta program, finns en video på youtube som visar hur den fungerar.

Riktigt cool app :)

Postad 11 december 2009 - 22:30

Unregistered28512
  • Unregistered28512
  • Forumräv

• 629 inlägg
  • 0
Testade just gratis appen imdb, helt grym. Funkar hur bra som helst.
Kan varmt rekomendera den!!

Finns dock än så länge bara på den amerikanska AppStore.

//Micke

Postad 12 december 2009 - 01:08

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1 446 inlägg
  • 0

"Dragon for iPhone" är en helt ny app som än så länge bara finns tillgänglig via amerikanska appstore men den lär väl dyka upp i svenska snart också hoppas jag, appen fungerar som så att man talar direkt till telefonen/applikationen som sen omvandlar detta till text och som man sen kan skicka vidare till mailprogram eller spara som anteckning. Tangentbordet blir ju överflödigt med detta program, finns en video på youtube som visar hur den fungerar.

Riktigt cool app :D

Den fungerar skitbra! Dock fattar den ju bara engelskt tal.. :D

Postad 16 december 2009 - 16:21

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0
Ny app från Swedbank finns nu i appstore gratis, den skiljer sig inte så mycket från den mobila hemsidan och den stora skillanden är att man kan kolla var närmaste uttagsautomat ligger. Hoppas på en utveckling av denna så att man kan göra betalningar och liknande i framtiden.

Postad bild

Ser också ut som att SVT Play kommer att släppa en app inom några veckor, se en demo av appen på YouTube

Postad bild

Postad 16 december 2009 - 17:59

Jeesper
  • Jeesper
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
Jag ser verkligen framemot SVT appen. Hoppas att man kan kolla på nyheterna, deras program osv. Kan man det så luktar det helt klar favorit app! :)

Postad 16 december 2009 - 23:19

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0

Jag ser verkligen framemot SVT appen. Hoppas att man kan kolla på nyheterna, deras program osv. Kan man det så luktar det helt klar favorit app! ;)

Det är det jag hoppas på med, att kunna se PlayRapport hade varit så schysst :wub:

Postad 17 december 2009 - 14:24

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0
Även TV4 har en play-app på g som först behöver bli godkänd av Apple.

Postad bild

Postad 17 december 2009 - 19:04

Jeesper
  • Jeesper
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
Det finns helt klart två applikationer att hålla redan på inför framtiden, hoppas att dem båda blir godkända av Apple nu!

Postad 18 december 2009 - 12:49

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0

Testade just gratis appen imdb, helt grym. Funkar hur bra som helst.
Kan varmt rekomendera den!!

Finns dock än så länge bara på den amerikanska AppStore.

//Micke

Japp, har nu själv testat IMDB appen och den var riktig bra, en klar favorit :)

Postad 18 december 2009 - 15:17

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0
Någon som jag tycker är grym är Bambuser-appen som precis har släppts. Skapa konto, använd appen och filma som sedan streamas LIVE ut mot nätet. Det tar inte slut där, det är gratis :)

Postad 19 december 2009 - 20:11

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0
SnapTap är en cool app som gör att man kan ta bilder & spela in video med volymknappen på iPhone, väldigt effektivt om man skulle vilja ta en bild på sig själv. Tillgänglig endast på jailbreakade telefoner.

Finns en video som visar hur denna appen funkar här

Postad 21 december 2009 - 21:17

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0
TV.NU appen kommer snart i en ny uppdaterad version med bla. push notifikation, nytt landskapsläge, nya kanaler tillagda & uppdaterade loggor. Ser riktigt trevligt ut :)

Postad bild Postad bild
Postad bild Postad bild

Postad 23 december 2009 - 18:03

22mc
  • 22mc
  • Veteran

• 1 977 inlägg
  • 0
Tv. nu är riktigt snygg! Tänk om man kunde få den att "snacka" med DVBviewers recordingservice för att schemalägga inspelningar ;)

Postad 28 december 2009 - 23:12

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0
Nu finns TV4 Play tillgänglig i appstore :)

Postad 28 december 2009 - 23:33

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2 473 inlägg
  • 0

Nu finns TV4 Play tillgänglig i appstore :)

Klockren app! Kommer garanterat bli en favorit!

Postad 29 december 2009 - 00:23

dj_komodo
  • dj_komodo
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0
var i appstore är den? hittar den inte:(

Postad 29 december 2009 - 00:49

stifflerman
  • stifflerman
  • Lärjunge

• 324 inlägg
  • 0
Hittar ej heller TV4 Play i storen...

Edit: Hittat! :)

Redigerat av stifflerman, 29 december 2009 - 00:52.

Postad 29 december 2009 - 01:29

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1 446 inlägg
  • 0

var i appstore är den? hittar den inte:(

Klicka på länken :) TV4 Play

Postad 29 december 2009 - 02:42

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0
TV4 Play fungerar ju hur bra som helst! Jag är riktigt imponerad hur snabbt programmet är och hur smidigt det är att bläddra runt bland TV-programmen. Hoppas SVT Play fungerar lika bra när det väl kommer. Då behöver man ju nästan inget TV-abonnemang längre när man kan se det mesta i iPhonen. :)

Tänk förresten vad härligt förresten om det kom ett program som tog alla kanaler så alla TV-program fanns tillgängligt på ett ställe. Kommer ju aldrig inträffa, men det vore grymt!

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 29 december 2009 - 02:43.

Postad 30 december 2009 - 14:05

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0
Dragon Search är en riktigt nice app från Nuance.com, samma utvecklare som gjort Dragon Dictation som jag tipsat om tidigare i denna tråden.
Även Search appen funkar genom att tala direkt in i telefonen/appen och man får sen sökresultatet presenterat med flera olika källor som tex. Google, YouTube, Wiki mfl.

Denna appen finns än sålänge endast tillgänglig via amerikanska iTunes.

Postad 30 december 2009 - 14:26

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

Dragon Search är en riktigt nice app från Nuance.com, samma utvecklare som gjort Dragon Dictation som jag tipsat om tidigare i denna tråden.
Även Search appen funkar genom att tala direkt in i telefonen/appen och man får sen sökresultatet presenterat med flera olika källor som tex. Google, YouTube, Wiki mfl.

Denna appen finns än sålänge endast tillgänglig via amerikanska iTunes.

Vanliga Google-appen fungerar ju hur bra som helst också, listar resultat från egen telefon/Google/Wiki m.fl.

Postad 30 december 2009 - 14:34

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0

Vanliga Google-appen fungerar ju hur bra som helst också, listar resultat från egen telefon/Google/Wiki m.fl.

Ja, google appen är också riktigt bra, en måste app till iPhonen i mitt tycke.
Kan vara kul att variera sig lite så jag använder båda två apparna :)

Postad 01 januari 2010 - 19:40

Jeesper
  • Jeesper
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

Någon som jag tycker är grym är Bambuser-appen som precis har släppts. Skapa konto, använd appen och filma som sedan streamas LIVE ut mot nätet. Det tar inte slut där, det är gratis :(

Testade den när jag var och åkte skidor, riktigt användbar är den. Jag och min flickvän turades om att filma varandra när vi åkte skidor, sen laddades det upp automatiskt till min användarsida, sen skickade jag bara länken i ett mail till folk som jag vill ska kunna se. Detta uppskattades skarpt så en "semestra-i-Sverige-app" är det klart, utomlands är den ganska värdelöst eftersom varje film (20 sek och högsta kvalité) blir ca 16 mb stor.

Postad 02 januari 2010 - 22:44

Jeesper
  • Jeesper
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
Hur har ni sorterat era appar? Har sorterat kategoriskt nu men är inte 100 nöjd, tycker det är klumpigt att bläddra fram och tillbaka. Några tips på hur ni gjort?

Postad 03 januari 2010 - 14:05

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0

Hur har ni sorterat era appar? Har sorterat kategoriskt nu men är inte 100 nöjd, tycker det är klumpigt att bläddra fram och tillbaka. Några tips på hur ni gjort?

Har inte sorterat så noga, har lagt alla spel på en sida och sen dom appsen man använder allra mest på första sidan.
Finns ju en app från Cydia, Overboard som gör att man kan få en bättre överblick på dom olika sidorna, har själv inte testat denna app men för dom med riktigt många sidor så kan nog denna app vara effektiv.

Postad bild

Postad 03 januari 2010 - 17:14

Unregisteredd2619a18
  • Unregisteredd2619a18
  • Lärjunge

• 403 inlägg
  • 0
Testar Ipeng till min squezzbox, allt funkar toppen, men, jag har ca 900 albums och hittar bara 7 omslag till dom :)
Hur ska man göra för att tagga dom så man får med omslagen och vad för program ska man göra det med.

Postad 03 januari 2010 - 18:49

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
Någon som lyckats köpa några apps i cydia med hjälp av paypal? Hur man än gör så funkar det ej.. Irriterande

Luren är ju mkt roligare ändå och det mesta är ju gratis men det finns några man vill köpa.

Nu ser min ut såhär iaf, glasklart tema med rörlig vwallpaper bakgrund :)

Bifogad fil(er)

Postad 03 januari 2010 - 19:46

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0

Nu ser min ut såhär iaf, glasklart tema med rörlig vwallpaper bakgrund :)

Riktigt snyggt :) Jag gillar det temat också även om jag inte kör det på min lur just nu. Väldigt stilrent är det.

Postad 03 januari 2010 - 20:44

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0
Blir telefonen märkbart segare om man jailbreakar den?

Postad 03 januari 2010 - 21:42

Jeesper
  • Jeesper
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
Måste man Jailbreaka för att kunna ändra bakgrund osv i själva telefonen?

Postad 03 januari 2010 - 22:21

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0

Blir telefonen märkbart segare om man jailbreakar den?

Nej, det blir den inte enbart genom jailbreaking (ingen skillnad alls). Det är vad du gör efter JB och vilka applikationer du kör som påverkar ifall den kommer att bli segare.

Måste man Jailbreaka för att kunna ändra bakgrund osv i själva telefonen?

Ja, det måste man.

Postad 04 januari 2010 - 08:51

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

Ja, det måste man.

Nej, det måste du inte. I Inställningarna finns det att man kan ändra bakgrundsbild, dock gäller detta lockscreen men fortfarande är det bakgrund och svar på frågan :)

Postad 04 januari 2010 - 13:27

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0

Nej, det måste du inte. I Inställningarna finns det att man kan ändra bakgrundsbild, dock gäller detta lockscreen men fortfarande är det bakgrund och svar på frågan :)

Ja, men nu var det ju "i själva telefonen" han frågade om och inte lockscreen :lol:

Postad 04 januari 2010 - 20:06

Unregisteredbc7538b2
  • Unregisteredbc7538b2
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
funderar på o köpa gps app tomtom eller navigon men vilken är den bästa av dom ångrar man sig om man köper nån av dom, har haft tomtom förut var nöjd med dom då

Postad 04 januari 2010 - 20:34

Besterman
  • Besterman
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0
Någon som testat/kör med FeX? Appen som kopplar dina facebook kontakter till dina telefon kontakter.

Här finns en youtube video för er som inte vet vad FeX är.

Tillbaka till vart jag ville komma. Sitter och funderar på om det är något att ha? Fungerar det bra? Är lite skeptisk..
Är det viktigt att namnen är samma i telefonboken som på facebook?

Är det något annat som kan vara bra att veta om programmet?

Postad 04 januari 2010 - 20:46

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0

funderar på o köpa gps app tomtom eller navigon men vilken är den bästa av dom ångrar man sig om man köper nån av dom, har haft tomtom förut var nöjd med dom då

Jag har köpt Navigon som jag använder på min iPhone och den funkar väldigt bra, TomTom har jag ingen erfarenhet av själv men jag tror oavsett vilken av dessa två du köper så kommer du få en bra GPS. Testa att googla för jämförelser mellan dessa två program.

Postad 04 januari 2010 - 21:00

Jeesper
  • Jeesper
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

Någon som testat/kör med FeX? Appen som kopplar dina facebook kontakter till dina telefon kontakter.

Här finns en youtube video för er som inte vet vad FeX är.

Tillbaka till vart jag ville komma. Sitter och funderar på om det är något att ha? Fungerar det bra? Är lite skeptisk..
Är det viktigt att namnen är samma i telefonboken som på facebook?

Är det något annat som kan vara bra att veta om programmet?

Finns ingen mening att läsa recensioner? Vad kostade den? 7 spänn. Köp den! Har den själv och den är ett gyllene korn i min Iphone. Uppdaterade bilder på polarna när dem ringer, har du döpt en kontakt annorlunda i din telefon än namnet på Facebook är det bara att peka på vilken kontakt som är vem. Riktigt bra är den, enkel och smidig. Bara att gå in en gång i veckan och synkronisera de senaste bilderna från fb. Buy it!

Postad 04 januari 2010 - 21:13

Besterman
  • Besterman
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0

Finns ingen mening att läsa recensioner? Vad kostade den? 7 spänn. Köp den! Har den själv och den är ett gyllene korn i min Iphone. Uppdaterade bilder på polarna när dem ringer, har du döpt en kontakt annorlunda i din telefon än namnet på Facebook är det bara att peka på vilken kontakt som är vem. Riktigt bra är den, enkel och smidig. Bara att gå in en gång i veckan och synkronisera de senaste bilderna från fb. Buy it!

Ok! tack för svaret.

Har läst en eller ett par recensioner, men som medlem på MHB har jag alltid litat mer på er här en någon recension.. men det är ju bara vad jag tycker så det hör väl inte hit i alla fall.

Appen kostar 15kr, även om det är billigt så är det ju att kasta pengarna i sjön om det inte fungerar bra.

Men den verkar ju vara kanon så det är väl bara att hosta upp 15kr då och se glad ut :)

Postad 04 januari 2010 - 21:51

cpt
  • cpt
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0

Har Navigon och är varken nöjd eller missnöjd. Har inte använt den så mycket ännu tyvärr men de gångerna jag gjort det så funkar den som väntat. Om det är något jag ångrar så är det att jag snålade och bara köpte kartor för norden. Det är ju sällan man är vilse på hemmaplan så med facit i hand hade jag hostat upp 2 hundralappar till och tagit den med Europakartor istället.

Postad 04 januari 2010 - 22:34

Jeesper
  • Jeesper
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

Ok! tack för svaret.

Har läst en eller ett par recensioner, men som medlem på MHB har jag alltid litat mer på er här en någon recension.. men det är ju bara vad jag tycker så det hör väl inte hit i alla fall.

Appen kostar 15kr, även om det är billigt så är det ju att kasta pengarna i sjön om det inte fungerar bra.

Men den verkar ju vara kanon så det är väl bara att hosta upp 15kr då och se glad ut :o

Jag förstår varför du läser recensioner, det gör jag med faktiskt men denna applikation är grymt bra. Kan inget annat än rekommendera den varmt!

Postad 04 januari 2010 - 23:54

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2 473 inlägg
  • 0

Ok! tack för svaret.

Men den verkar ju vara kanon så det är väl bara att hosta upp 15kr då och se glad ut :o

Sen som sylt på moset så får du påminnelser ett par dar innan någon av dina facebook-kompisar har födelsedag oxå. 15 spännfår du knappt en kaffe för idag. de e bara å köpa! jag har den själv och det är alltid kul att ha uppdaterade bilder på sina telefonkontakter och slippa lägga dit dem själv. :)

Postad 05 januari 2010 - 00:29

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0

Jag har köpt Navigon som jag använder på min iPhone och den funkar väldigt bra, TomTom har jag ingen erfarenhet av själv men jag tror oavsett vilken av dessa två du köper så kommer du få en bra GPS. Testa att googla för jämförelser mellan dessa två program.

Jag köpte också Navigon och velade mkt mellan tomtom och detta men snikheten tog väl över då Navigon var lite billigare.

Jag blev lite besviken på hur urtrist kartan ser ut med de tråkiga färgerna. Urk! Sen är vägen man skall köra tjock som en orange korv typ. Visst det fungerar men snyggt kan jag inte säga att det är :o

Postad bild
Navigon

Postad bild
TomTom

Är väl ingen superskillnad direkt men Tomtom verkar ha lite snyggare utseende tycker jag.

Annars är jag mkt nöjd med Navigon, kalas med fartkameravarning och den visar även gällande hastighet på vägen man kör m.m Man kan ställa in varning på det också så den skriker till om man kör för fort m.m

Postad 05 januari 2010 - 00:33

maxxess
  • maxxess
  • Beroende

• 1 160 inlägg
  • 0
Tanken med denna tråd var korta tips om sjyssta program till iPhone. Vad är det med Apple som får folk att sväva ut om precis allting? Makalöst. Nu unscribar jag från "min egen" tråd och letar programtips på annat ställe.....

Postad 05 januari 2010 - 00:42

Niccoz
  • Niccoz
  • Amatör

• 87 inlägg
  • 0
Hur registrerar man sig på den amerikas AppStore?
För det finns väl mycket fler appar där att ladda ner?

Postad 05 januari 2010 - 07:36

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

Tanken med denna tråd var korta tips om sjyssta program till iPhone. Vad är det med Apple som får folk att sväva ut om precis allting? Makalöst. Nu unscribar jag från "min egen" tråd och letar programtips på annat ställe.....

Jag satt precis och tänkte detsamma!

Det får fasen bli skärpning på inläggen i denna tråden, har ni dessutom frågor eller andra saker som rör Jailbreak så får ni se till att ta skriva det i Jailbreak-tråden och inte här!

Skärpning.

Postad 05 januari 2010 - 10:36

Besterman
  • Besterman
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0
Så här ska man bara posta om man "vet" någonting om appen? Någon app man vill tipsa om?

Alltså inte frågor om apps? Så som min fråga om FeX?

Känner mig lite trött just idag, så om jag missfattat något så förklara gärna vad som ska finnas i denna tråden och vad som inte ska vara här.

Postad 05 januari 2010 - 10:54

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

Så här ska man bara posta om man "vet" någonting om appen? Någon app man vill tipsa om?

Alltså inte frågor om apps? Så som min fråga om FeX?

Känner mig lite trött just idag, så om jag missfattat något så förklara gärna vad som ska finnas i denna tråden och vad som inte ska vara här.

Självklart kan du och ska du ställa dina frågor om olika appar här, jag reagerar mest på det senaste tugget om Jailbreak-relaterade saker - det ska INTE vara i denna tråden!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.