Medal of Honor (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(3)
|
Inga priser | |
Medal of Honor - Tier 1 Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(10)
|
Inga priser |
Postad 21 October 2010 - 23:35
Postad 22 October 2010 - 07:56
BLir lack längtar till black ops
Postad 22 October 2010 - 08:18
Man blir skitig, riktiga karlar kryper inte etc.Kan någon förklara för mig varför i h_____te man inte kan ligga ner i mp
Seriöst så misstäker jag att Recon klassen blir grymt överbalaserad, speciellt utan kill cam.
Postad 22 October 2010 - 09:20
Man blir skitig, riktiga karlar kryper inte etc.
Seriöst så misstäker jag att Recon klassen blir grymt överbalaserad, speciellt utan kill cam.
Exakt, jag tycker det är bra att man inte kan ligga ner.
Dock så gillar jag faktiskt att det inte är kill cam, blir mer "äkta" då. Tycker faktiskt inte det blir mer campande för det.
Om man har lite koll så vet man ju iallafall varifrån man blev skjuten. Finns ju inget bättre än att springa runt fi och plocka 2-3 headshots på snipers som sitter och trycker.
Postad 22 October 2010 - 09:21
Det kan man inte i Battlefield heller, det är om jag kommer ihåg rätt för att göra det lite svårare att campa.Kan någon förklara för mig varför i h_____te man inte kan ligga ner i mp
Postad 22 October 2010 - 09:25
Postad 22 October 2010 - 10:57
+1Om man har lite koll så vet man ju iallafall varifrån man blev skjuten. Finns ju inget bättre än att springa runt fi och plocka 2-3 headshots på snipers som sitter och trycker.
Postad 22 October 2010 - 14:48
Japp menar alla mot alla. Är konstigt att de inte har ett sånt läge, finns ju i allt.Bra skrivet, men när du skriver att deathmatch saknas antar jag att du menar ffa för team deathmatch finns ju.
Postad 22 October 2010 - 16:10
Väldigt bra skrivet, men jag tycker faktiskt att storyn har växt efter att man spelade klart den. Storyn i MW2 kändes, imo, spretigare med karaktärer utspridda över hela världen och enbart en EMP-missil (?) som kopplar samman dem. Även slutet i MW2 kändes väldigt mkt fiktion.Min recension.
I MoH tycker jag att man känner lite mer samband mellan karaktärerna och dom påverkar ju direkt i "varandras" uppdrag. Det enda som indikerar att man närmar sig slutet av spelet är ju musiken. Så nej, inte mkt till klimax där inte
Postad 22 October 2010 - 16:40
Nu vill jag inte var den som är den men..."knappt levla"??!
Tycker det går sjukt fort, jag är på level 6 eller 7 med assault-klassen och då har jag spelat kanske 2h typ.
Jag har lyckats ta Rifleman till lvl 4, men jag får knappt några kills så det är väldigt segt. Antar att det är jag som suger på MoH
Postad 22 October 2010 - 17:38
Hehe, japp. Man fattade att det var på gång. Den musiken spelas väl bara just då också?Det enda som indikerar att man närmar sig slutet av spelet är ju musiken.
Tyckte för övrigt MW2 var lika eller ännu mer oengagerande. Det känns som att dagens krigsspel lägger inte mycket fokus på SP eftersom de vet att det är MP som ska binda spelarna. Så vart ska man då gå för sina mer involverande FPS-upplevelser? Mer och mer känns det som att monster-FPS eller onaturliga FPS får stå för den biten. Gimme Doom 4.
Sen är det svårt tycker jag när man inte ser sin karaktär. Förstapersonsvyn, för att inte tala om att man är helt tyst, gör att man inte bryr sig så mycket.
Postad 23 October 2010 - 16:26
Jag har nämnligen märkt av en grej i menyn där man får välja vilket uppdrat man vill lira.
Kolla på bilden.
http://yfrog.com/bfdsc01072zmj
Aja iallafall, varför skulle dem just lämna så mycket plats över på högersidan om det bara är 2 dagar??
Kanske det är förberedande för kanske en till dag och kanske en epilog??
Eller vad tror ni??
Vore som sagt grymmt isåfall..
Postad 24 October 2010 - 15:25
Postad 24 October 2010 - 16:04
Postad 24 October 2010 - 16:42
Troligen ett av dom sämsta köp jag gjort under min tid här på jorden. Spelet är till salu ifall någon vill ha det. Jag vill inte ens se fodralet i hyllan!!!
20 kronor bjudet
Postad 25 October 2010 - 08:29
Postad 25 October 2010 - 08:33
Varför finns det inte en mode utan killstreaks.. inte kul o spela när en sniper siter o trycker o får 65-2 i stats.. man bombaderas med air strikes hela tiden.. lirade battlefield 2 igår, fan vilket härligt spel.. MoH kommer inte få mycket spel tid.
Om han bara sitter och trycker borde det var tämligen lätt att döda honom.
Postad 25 October 2010 - 08:48
Om han bara sitter och trycker borde det var tämligen lätt att döda honom.
Jo om man lyckas springa slalom mellan alla air strikes så..
Postad 30 October 2010 - 06:43
Redigerat av FireSpirit, 30 October 2010 - 06:44.
Postad 31 October 2010 - 09:38
Känns helt omöjligt iaf för mig, haft 480 som högsta poäng och då hade man ändå 5 deaths också, att öka på den poängen med 120 och samtidigt inte dö en enda gång så, troooligt
Annars är MP rätt skoj tycker jag, konstant action med 12v12 i deathmatch på rätt små banor.
Blir väl ibland lite väl mycket när det bara smäller till konstant och man har ingen aning om vart folk står och trycker.
Postad 31 October 2010 - 12:50
Jag gillar MP när det inte laggar, gör det det så har man inte en chans. Lagget är väldigt påtagligt i det här spelet, det är liksom allt eller inget.
EDIT: Tog bort citatet.
Redigerat av OWC, 31 October 2010 - 12:52.
Postad 31 October 2010 - 13:47
Din jefelJag har fått Cruise Missile (600p) två ggr tror jag. Första gången körde jag sniper och satt campade rätt ordentligt måste jag säga, andra gången Rifle Man och rörde lite mer på mig. Tror jag fick 8 kills med den första och 10 med den andra.
Postad 31 October 2010 - 14:13
Din jefel
Har inte kommit upp i mer än 330, då försvarade jag hangaren på airfield-banan och hade väl ca 25 kills i streak...
En sätt som jag brukar göra det på är att alltid ta de lägre Support Actions som Defensive, för jag brukar knappt få några kills med dem ändå. När jag kommer upp till den tredje brukar jag börja köra Offensive, blandat med Defensive om jag inte vet på ett ungefär var de flesta fiender är.
Postad 11 January 2011 - 06:42
satte i det för första gången igår , spelade väl nån timme sp och kanske 3 tdm matcher multiplayer och än så länge tycker jag det är riktigt roligt måste jag säga, långt öve förväntningarna.
onlinespelet käönns ju väldigt mycket mer som riktigt krig om man jämför med COD, märks att DICE är inblandade.
ska spela lite ikväll också, så om någon är sugen så hojta till
Postad 11 January 2011 - 12:39
Postad 11 January 2011 - 12:56
Är det möjligtvis den där man ska få alla "killstreaks"?Händer att man stoppar i det ibland. Saknar bara en trophy för att få platina. Grymt störigt.
Soffan: Testa Combat mission, tycker att det är det överlägset roligaste spelläget i MoH.
Postad 11 January 2011 - 13:39
Postad 11 January 2011 - 13:46
Saknar också bara en trophy, att spela igenom Tier 1 Mode under par time. Har testat flera gånger men singel playern är så sjukt ###### seg och tråkig. Blääääh.
Den trophyn var jättelätt. Men Fire Controller är jobbig för mig. Har nog bara nått upp till 350 poäng.
Är det möjligtvis den där man ska få alla "killstreaks"?
![]()
Soffan: Testa Combat mission, tycker att det är det överlägset roligaste spelläget i MoH.
Jo... jäkla dryg trophy.
Postad 11 January 2011 - 16:55
Är det möjligtvis den där man ska få alla "killstreaks"?
![]()
jepp ska testa det idag tänkte jag, nåt liknande S&D eller?
en fråga förresten, har man bara 3 vapen att välja på ? beror det på vilken bana man spelar? hade nämligen inte samma vapen andra matchen jag spelade.
Postad 11 January 2011 - 17:01
jepp ska testa det idag tänkte jag, nåt liknande S&D eller?
en fråga förresten, har man bara 3 vapen att välja på ? beror det på vilken bana man spelar? hade nämligen inte samma vapen andra matchen jag spelade.
Nej, man låser upp allt eftersom. Beror också på vilken klass. Dessutom byter man vapen när man byter lag vilket händer efter varje match. Men man spelar med 3 olika klasser. Rifleman, Spec Ops och Sniper.
Postad 11 January 2011 - 17:15
Nej, man låser upp allt eftersom. Beror också på vilken klass. Dessutom byter man vapen när man byter lag vilket händer efter varje match. Men man spelar med 3 olika klasser. Rifleman, Spec Ops och Sniper.
då är jag med, tack för det
j-vla gött ljud i AK-47an förresten.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
36 filmer
24 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?