Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Leveransstatus av Iphone 4

519 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 12 augusti 2010 - 12:59

lobo
  • lobo
  • Mästare

• 2 842 inlägg
  • 0

Beställde min Iphone 4 16gb kontant idag på comviq's hemsida. Får se när de skickar. Hoppas det inte dröjer enda upp till 6 veckor som de har skrivit.

Fanns den att beställa igår? Har varit inne och kollat på Comviqs hemsida ett par ggr men då har den inte kunnat beställas.

Postad 12 augusti 2010 - 13:02

godissugen
  • godissugen
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0

Fanns den att beställa igår? Har varit inne och kollat på Comviqs hemsida ett par ggr men då har den inte kunnat beställas.

det stämmer bra, den fanns tillgänglig nån/några timmar..

Postad 12 augusti 2010 - 14:46

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

• 1 239 inlägg
  • 0
Chattade precis med den absolut underbara Anna R på Telenor.
Jag frågade (as usual) när jag kan förvänta min telefon hem.
Hon sa: det ser ut som den är skickad. Du får den hem vilken dag som helst nu....

Jag jublar inombords. Lite extra eftersom jag fick beskedet 3 veckors väntetid bara igår....
Kul att dom har koll på Telenor.

Beställde min telefon måndag kväll för 10 dagar sedan. 16Gb.

Redigerat av karlnr9, 12 augusti 2010 - 14:47.

Postad 12 augusti 2010 - 16:28

mickebjo
  • mickebjo
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

Får flika in att 3 ryckt upp sig efter lite om och men. Var en av dem som "försvann" vid bokningstillfället. Först fick jag 12:e som preliminärt datum, och att jag troligtvis skulle få en telefon från den leveransen. Det förbyttes till att jag skulle få telefon, och att de skulle få lurar säkert senast den 12:e.

All den infon fick jag förra veckan. Idag blev jag positivt överaskad då DHL levererade en Iphone4 32 Gig till mig. 3 skulle bekräfta leverans när den var påväg, men att de inte gjorde det gjorde föga. Ganska starkt jobbat av 3, trots allt!

Jag la order vid 00:05 30e juli och fick orderbekräftelse samtidigt, fick också brev om leverans senast 12e men ingen telefon till mig. Beställde också 32 gb.

Postad 12 augusti 2010 - 19:14

R_N
  • R_N
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Min kom i dag.. :) Grym telefon.. Beställde den 30 juli i Telia butik, levererad i dag..

/R

Postad 12 augusti 2010 - 19:20

godissugen
  • godissugen
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0
beställde från tele 2 i måndags får den i morgon..

Postad 12 augusti 2010 - 20:01

Jojjeman
  • Jojjeman
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

beställde från tele 2 i måndags får den i morgon..

Hmm beställde också i måndags, men inte hört ett skit än..
Och då beställde jag när dem hade ca 2v som leveranstid.

Postad 12 augusti 2010 - 20:14

godissugen
  • godissugen
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0

Hmm beställde också i måndags, men inte hört ett skit än..
Och då beställde jag när dem hade ca 2v som leveranstid.

skumt ju.. jag hade också 2v har fått både sms och mejl om det hela. jag förnya mitt abb om de nu skulle ha nån betydelse?

Postad 12 augusti 2010 - 21:10

kafferast
  • kafferast
  • Lärjunge

• 292 inlägg
  • 0
Min beställdes eftermiddagen 2 augusti från telenor (16 gb). Fortfarande ingen leveransstatus efter snack med deras kundtjänst. Tror nog inte att nationella kön är helt korrekt...

Postad 12 augusti 2010 - 21:17

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

• 1 239 inlägg
  • 0

Min beställdes eftermiddagen 2 augusti från telenor (16 gb). Fortfarande ingen leveransstatus efter snack med deras kundtjänst. Tror nog inte att nationella kön är helt korrekt...

Nä. Det har jag svårt att tro också. Läser man på både detta och andra forum om andra operatörer, t ex 3 och Telia, som också har nationellt kösystem så ser man snabbt att det inte följs.

Kanske är så att den som skriker högst får mest.

Jag beställde samma telefon efter dig och den är (enligt utsago) skickad.

Men men....jag tror inte på nåt förrän jag sitter med den i handen...

Postad 12 augusti 2010 - 21:59

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0
Seg iPhoneväntan retar Telia kunder.

Postad 12 augusti 2010 - 22:13

HaDo
  • HaDo
  • Forumräv

• 674 inlägg
  • 0
Orka vänta, köp nåt annat! Eller sluta gnäll....... ;)

Postad 12 augusti 2010 - 22:13

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2 705 inlägg
  • 0
Jag köpte min iPhone 4 32GB från Telekiosken (Ringen Södermalm) med Telenors företagsabonnemang. De hade 3 st 32GB kvar, ville man köpa kontant 9000kr men låst till Telenor i 12mån.

Postad 13 augusti 2010 - 10:06

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

• 1 978 inlägg
  • 0
någon som vet ifall iPhone 4 (helst) 32gb ligger och samlar damm hos någon operatör i södra delarna av landet? ;) Låst eller ej spelar ingen roll. jag vill dock kunna köpa den utan abbonemang!
Kanske är det så att någon av er är uppskriven på väntelista men hittat telefonen någon annanstans?
Kan även tänka mig att köpa en begagnad om någon behöver kontanter direkt.'
skicka mig ett pm isf :P

Redigerat av somoene2, 13 augusti 2010 - 10:07.

Postad 13 augusti 2010 - 13:06

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

• 1 239 inlägg
  • 0
Det var ändå sant.
Min mobil är på väg. Ligger just nu och ruttnar på posten, men kommer troligtvis att dimpa ner på måndag eller tisdag nästa vecka!

;)

Postad 13 augusti 2010 - 13:18

Unregistered1894
  • Unregistered1894
  • Lärjunge

• 313 inlägg
  • 0

Min kom i dag.. ;) Grym telefon.. Beställde den 30 juli i Telia butik, levererad i dag..

/R

Nice, jag beställde min 30 juli 06:20 typ och har inte ens fått ett bekräftelse-sms. Kommer nog säkert ta 3-4 veckor innan jag får min.

Postad 13 augusti 2010 - 16:33

Unregistered1894
  • Unregistered1894
  • Lärjunge

• 313 inlägg
  • 0

Nice, jag beställde min 30 juli 06:20 typ och har inte ens fått ett bekräftelse-sms. Kommer nog säkert ta 3-4 veckor innan jag får min.

Nu citerar jag mig själv, fick sms idag kl 17.

" * Din order 700100172395, iPhone 4 Black 16GB, lades 2010-08-11.
Status - Väntar på leverans.
Din beställning är nu orderlagd och placerad i kö. Beroende på tillgång av telefoner från Apple kan väntetiderna variera.
Statushistorik:
o 2010-08-12 - Väntar på leverans"

Vilka idioter alltså, beställde telefonen på nätet 30 juli kl 06.00 ungefär. Får hem papper 3 aug, retunerar dessa direkt.. Så dom menar att det tog 6 vardagar att få tillbaka och registrera mig..

Helt otroligt

Postad 13 augusti 2010 - 23:20

davyp3
  • davyp3
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
Fick min idag, beställd 5/8 från Telenor, 16 GB-modellen.

DEN GÅR DOCK INTE ATT ANVÄNDA SOM TELEFON!!! RAH! Den sprakade till och nu varken hör eller hörs jag vid samtal över telefonnätet. Skype och allt annat funkar.

SUCK. Nu hamnar jag väl sist i kön på utbyteslur, eller ännu värre en begagnad lagad lur.

Postad 13 augusti 2010 - 23:28

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

• 1 239 inlägg
  • 0

DEN GÅR DOCK INTE ATT ANVÄNDA SOM TELEFON!!! RAH! Den sprakade till och nu varken hör eller hörs jag vid samtal över telefonnätet. Skype och allt annat funkar.

SUCK. Nu hamnar jag väl sist i kön på utbyteslur, eller ännu värre en begagnad lagad lur.

Känns otroligt tråkigt för dig!
Särskilt med tanke på att den "nationella kön" inte fungerar.
Jag beställde 2 dagar innan dig och har inte fått min än....

SkumraskTelenor!!!

Men som sagt...inte roligt för dig. Hoppas verkligen det löser sig snabbt!

Postad 13 augusti 2010 - 23:30

lobo
  • lobo
  • Mästare

• 2 842 inlägg
  • 0

Vilka idioter alltså, beställde telefonen på nätet 30 juli kl 06.00 ungefär. Får hem papper 3 aug, retunerar dessa direkt.. Så dom menar att det tog 6 vardagar att få tillbaka och registrera mig..

Helt otroligt

Beställde min från Telia via deras websida den 30:e juli på morgonen och fick papper för underskrift den 11:e aug, hade vartit på kundservice ett flertal ggr och frågasatt hur i h***'*vete det kan ta 1,5 vecka att skicka ut abbonemangspapper. När jag sedan har skickat in alla papper så hamnar man till slut i en kölista med ca: 6veckors leverans tid...... Jag gav dock upp redan i måndags (den 9:e) och ångrade köpet, gick in på Tele2s hemsida och beställde en istället. Beställde i måndags eftermiddag och fick mess igår om att jag har telefonen på måndag...

Alltså: Dagens "ros" till Tele2 för snabb service och bra bemötande vid kontakt med kundservice. Utmärkelsen "sämst alla kategorier" går till Telia för fruktansvärt seg handläggning, långa svarstider på mail samt kundservice under all kritik.

Detta är mina högst personliga tankar och upplevelser så finns säkert några där ute som har haft bättre lycka med Telia.

Redigerat av lobo, 13 augusti 2010 - 23:31.

Postad 13 augusti 2010 - 23:52

Unregistered1894
  • Unregistered1894
  • Lärjunge

• 313 inlägg
  • 0

Beställde min från Telia via deras websida den 30:e juli på morgonen och fick papper för underskrift den 11:e aug, hade vartit på kundservice ett flertal ggr och frågasatt hur i h***'*vete det kan ta 1,5 vecka att skicka ut abbonemangspapper. När jag sedan har skickat in alla papper så hamnar man till slut i en kölista med ca: 6veckors leverans tid...... Jag gav dock upp redan i måndags (den 9:e) och ångrade köpet, gick in på Tele2s hemsida och beställde en istället. Beställde i måndags eftermiddag och fick mess igår om att jag har telefonen på måndag...

Alltså: Dagens "ros" till Tele2 för snabb service och bra bemötande vid kontakt med kundservice. Utmärkelsen "sämst alla kategorier" går till Telia för fruktansvärt seg handläggning, långa svarstider på mail samt kundservice under all kritik.

Detta är mina högst personliga tankar och upplevelser så finns säkert några där ute som har haft bättre lycka med Telia.

Ja, jag hade gärna bytt bort Telia om jag hade kunnat det. Men var jag bor fungerar bara Telia och Halebop. Jäkla tragiskt alltså, fattar inte att dom inte gjorde kön på ett bättre sätt. Som från beställningsdatumet, varför har inte det gått? Men sen är det väl Apples fel också som segar på telefonerna / har för dålig kapacitet i fabrikerna.

Postad 14 augusti 2010 - 00:04

Unregistered40971
  • Unregistered40971
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Tråkigt, liknande fall som dock slutade lyckligt med ny telefon.
http://www.expressen...g-fick-ingen-ny

Postad 14 augusti 2010 - 00:20

davyp3
  • davyp3
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0

Känns otroligt tråkigt för dig!
Särskilt med tanke på att den "nationella kön" inte fungerar.
Jag beställde 2 dagar innan dig och har inte fått min än....

SkumraskTelenor!!!

Men som sagt...inte roligt för dig. Hoppas verkligen det löser sig snabbt!

Tack.

Jag beställde som företagare och förlängde ett abb som vi haft sen Europolitantiden, kanske spelade in? Blev själv paff när paketet kom med bud idag. Men säg den glädje som varar för evigt :)

Postad 14 augusti 2010 - 07:02

kafferast
  • kafferast
  • Lärjunge

• 292 inlägg
  • 0

Tack.

Jag beställde som företagare och förlängde ett abb som vi haft sen Europolitantiden, kanske spelade in? Blev själv paff när paketet kom med bud idag. Men säg den glädje som varar för evigt :)

Beställde också mitt som företagare, men 3 dagar INNAN (måndag 2 augusti) dig. Ännu inte ett ord. Hur svårt kan det vara Telenor?

Med andra ord. Nationella kön är bluff och totalt meningslös. Känner mig faktiskt lite orättvist behandlad...

Redigerat av kafferast, 14 augusti 2010 - 10:00.

Postad 14 augusti 2010 - 13:22

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0
Jag fattar verkligen inte hur Telia sköter utskicket av telefonerna, nu visar det sig att flera som beställt senare än mig själv fått sina iPhone 4 medans min och andra som beställde tidigare fortfarande har status "vänta på leverans".
Detta är ju så klart helt oacceptabelt, varför ens ha en kö om man frångår den enkla principen med turordning?

Är ordentligt besviken på Telia.

Postad 14 augusti 2010 - 13:37

kafferast
  • kafferast
  • Lärjunge

• 292 inlägg
  • 0

Jag fattar verkligen inte hur Telia sköter utskicket av telefonerna, nu visar det sig att flera som beställt senare än mig själv fått sina iPhone 4 medans min och andra som beställde tidigare fortfarande har status "vänta på leverans".
Detta är ju så klart helt oacceptabelt, varför ens ha en kö om man frångår den enkla principen med turordning?

Är ordentligt besviken på Telia.

Håller helt med, även om det verkar gälla samtliga operatörer. Konstigt att det är så tyst egentligen om det och inget snack i media? Allt gällande iphone 4 brukar ju kunna generera stora rubriker...

hur som helst, helt oacceptabelt är det!

Postad 14 augusti 2010 - 15:46

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

• 1 978 inlägg
  • 0
Fick tag på en idag :) blev tvungen att rensa den lite och självklart hänger sig luren och vägrar boota :X
fick blåsa den totalt och är efter 1½ timme med "underbara" iTunes äntligen tillbaka med en lur som funkar :rolleyes:

Postad 14 augusti 2010 - 15:55

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1 292 inlägg
  • 0
Jag beställde 01:18 releasenatten från Telia, fick den igår, men varken micro-sim eller abb. var klart.
Fick sticka in till lokala Teliabutiken, som efter 2 timmar gav mig ett kontantkort så länge, laddat med 300:-. Har inte varit smärtfritt att boka hos Telia. Kommer jag aldrig göra igen!!!

Postad 14 augusti 2010 - 16:49

davyp3
  • davyp3
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0

Beställde också mitt som företagare, men 3 dagar INNAN (måndag 2 augusti) dig. Ännu inte ett ord. Hur svårt kan det vara Telenor?

Jag blev faktiskt rätt förvånad själv när budkillen kom med paket från Telenor igår :) Hade förväntat mig en månad till. Idag fungerar telefondelen också förresten, mycket märkligt. När man håller i telefonen går den från fem till en eller eller två bars däremot.

Edit: Det blev bara ett samtal, sedan skrapade det till och sedan ingen funktion längre. Nu är telefonen inlämnad hos Telenor och jag lär få vänta en månad på en ny lur.

MEN inte är jag arg för det, jag har ju min fina N95 :rolleyes:

Postad 14 augusti 2010 - 17:02

kafferast
  • kafferast
  • Lärjunge

• 292 inlägg
  • 0

Jag blev faktiskt rätt förvånad själv när budkillen kom med paket från Telenor igår :) Hade förväntat mig en månad till. Idag fungerar telefondelen också förresten, mycket märkligt. När man håller i telefonen går den från fem till en eller eller två bars däremot.

Edit: Det blev bara ett samtal, sedan skrapade det till och sedan ingen funktion längre. Nu är telefonen inlämnad hos Telenor och jag lär få vänta en månad på en ny lur.

MEN inte är jag arg för det, jag har ju min fina N95 :rolleyes:

Ska väl inte klaga då, får väl se det som tur att du tog den trasiga B)

Postad 16 augusti 2010 - 12:14

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

• 1 239 inlägg
  • 0
Då har min telefon kommit.
2 veckor tog det. Inte alltför illa eftersom man inte stod i nån kö på release-dagen...

Nu ska jag hem och leka!!

Postad 16 augusti 2010 - 12:20

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

• 2 926 inlägg
  • 0

Då har min telefon kommit.
2 veckor tog det. Inte alltför illa eftersom man inte stod i nån kö på release-dagen...

Nu ska jag hem och leka!!

Operatör?

Postad 16 augusti 2010 - 12:27

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

• 1 239 inlägg
  • 0

Operatör?

Telenor. Privat.

Postad 16 augusti 2010 - 13:01

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2 296 inlägg
  • 0
Grannen köpte sin Iphone4 hos Tele2 över disk i Skärholmen i fredags. Ingen förbeställning.

Postad 16 augusti 2010 - 15:09

kafferast
  • kafferast
  • Lärjunge

• 292 inlägg
  • 0
Herregud telenor. Fortfarande inget för mig. Exakt 2 veckor idag.

Postad 16 augusti 2010 - 21:32

22mc
  • 22mc
  • Veteran

• 1 977 inlägg
  • 0
Om det intresserar någon så har Mediamarkt i Sundvall/Birsta iphone 4 i lager ( tele2 låsta) såg minst 5 st när jag var där igår.

Postad 17 augusti 2010 - 08:04

nosslo77
  • nosslo77
  • Användare

• 183 inlägg
  • 0
Äntligen är min telefon här. En underbar 32gb ip4 ligger just nu bredvid mig. Jag beställde på förhandserbjudandet på telia. Hade jag beställt en 16giggare hade jag haft den för länge sedan dock, men det var värt väntan.

Postad 17 augusti 2010 - 09:10

Peppeuppsala
  • Peppeuppsala
  • Användare

• 199 inlägg
  • 0
Fick en indikation på att det kanske kommer telefoner snart.. till "fria butiker"
*håller tummarna* att vi "företagskunder" kan börja få våra lurar
Fick även höra att Dialectbutikerna i snitt fick 3 st telefoner den 30/7
blir galen av denna väntan...

Postad 17 augusti 2010 - 10:05

Siouxsic
  • Siouxsic
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Fick en indikation på att det kanske kommer telefoner snart.. till "fria butiker"
*håller tummarna* att vi "företagskunder" kan börja få våra lurar
Fick även höra att Dialectbutikerna i snitt fick 3 st telefoner den 30/7
blir galen av denna väntan...

Vilken operatör ??

Postad 17 augusti 2010 - 11:57

Peppeuppsala
  • Peppeuppsala
  • Användare

• 199 inlägg
  • 0

Vilken operatör ??

Telia

Postad 17 augusti 2010 - 17:12

kafferast
  • kafferast
  • Lärjunge

• 292 inlägg
  • 0
Telenor fick uppenbarligen en ny skippning i slutet av förra då en del fick sen lur i början av denna vecka. Hur lång tid kan det tänkas ta till nästa? Kan man tänka sig att om det tog 2 veckor efter realesen för nya att komma att det tar lika lång tid igen?

Postad 17 augusti 2010 - 23:19

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0
Hmm, förstår inte riktigt vad Telia håller på med, fick idag reda på att min telefon ligger på posten och jag fick även ett kollinummer som jag själv kunde söka på postens hemsida med. Där står det följande,

"Här är din försändelse:
17 aug kl 08:02
Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen
"

Kollade då för skojs skull på Telias hemsida där jag förväntade mig att statusen uppdaterats och till min förvåning är min status fortfarande "vänta på leverans".

Hur är detta möjligt?

Råder er som har status "väntar på leverans" att istället ringa Telia och be dom att kolla om det finns ett kollinummer.

Postad 17 augusti 2010 - 23:23

Unregistered8b1dd9ee
  • Unregistered8b1dd9ee
  • Forumräv

• 791 inlägg
  • 0

Hmm, förstår inte riktigt vad Telia håller på med, fick idag reda på att min telefon ligger på posten och jag fick även ett kollinummer som jag själv kunde söka på postens hemsida med. Där står det följande,

"Här är din försändelse:
17 aug kl 08:02
Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen
"

Kollade då för skojs skull på Telias hemsida där jag förväntade mig att statusen uppdaterats och till min förvåning är min status fortfarande "vänta på leverans".

Hur är detta möjligt?

Råder er som har status "väntar på leverans" att istället ringa Telia och be dom att kolla om det finns ett kollinummer.

Det innebär att posten inte hämtat varan ännu(butikerna skickar inte själva utan posten hämtar paketen hos butikerna)
men dom är antagligen på gång då butiken uppenbarligen registrerat något för att skickas till dig.
Din status ändras när paketet lämnat butiken fysiskt.

Postad 17 augusti 2010 - 23:28

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0

Det innebär att posten inte hämtat varan ännu(butikerna skickar inte själva utan posten hämtar paketen hos butikerna)
men dom är antagligen på gång då butiken uppenbarligen registrerat något för att skickas till dig.
Din status ändras när paketet lämnat butiken fysiskt.

Ok, på det viset. Jag trodde nämligen att den låg på posten och det var också detta tjejen sa till mig på kundtjänst när jag ringde tidigare idag.

Jaja, kul att det händer nåt i alla fall :)

Postad 18 augusti 2010 - 10:06

Unregistered91a58c3b
  • Unregistered91a58c3b
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0
hur länge måste man vänta innan man kan söka på sitt ordernr när man fått det?
Jag fick mitt nu och det står "inga ordrar hittades för ordernr 7001xxxxx"

glömde säga att det är på telia.

Redigerat av Unregistered91a58c3b, 18 augusti 2010 - 10:30.

Postad 18 augusti 2010 - 11:59

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0

hur länge måste man vänta innan man kan söka på sitt ordernr när man fått det?
Jag fick mitt nu och det står "inga ordrar hittades för ordernr 7001xxxxx"

glömde säga att det är på telia.

Det tog 1 dag för mig innan jag kunde söka på mitt ordenummer.

Postad 18 augusti 2010 - 12:05

pooop
  • pooop
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
någon som fått sin Iphone från Telenor denna veckan, och när beställde ni isf??

Postad 18 augusti 2010 - 12:28

Unregistered91a58c3b
  • Unregistered91a58c3b
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0

Det tog 1 dag för mig innan jag kunde söka på mitt ordenummer.

Okej, då får jag nog lugna mig till imorgon då :)

Postad 18 augusti 2010 - 13:48

Unregistered5ec7a122
  • Unregistered5ec7a122
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Blev lovad att få telefonen denna vecka. Men nu verkar det som om det blir kanske nästa vecka.
Beställde från tre 2/8 via telefon. Befintlig kund.

Postad 18 augusti 2010 - 14:14

Peppeuppsala
  • Peppeuppsala
  • Användare

• 199 inlägg
  • 0
Yes, nu fick jag den äntligen!

Den har alltså börjats pytsas ut hos dom icke kedjebundna butikerna nu!

Vi hade beställt 5 st men fick bara en idag.. (som jag naturligtvis nöp..)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.