Hur många banor är det i MP?
Battlefield 3 (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(9)
|
49:- | |
Battlefield 3 - Collector's Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
Rapporterad
|
1
|
(1)
|
Inga priser | |
Battlefield 3 - Limited Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser |
Postad 28 October 2011 - 10:38
Postad 28 October 2011 - 10:44
Dock kan man inte klaga på att kampanjen är tråkig, den är otroligt hetsig med väldigt mycket action hela tiden utan pauser där man kan andas ut:)
Postad 28 October 2011 - 11:24
Efter demon bestämde jag att inte köpa BF3 utan vänta till MW3 men nu när man läser blir man lite sugen........
9 MP-banor till att börja med!
Postad 28 October 2011 - 11:32
För min del var det till stor del fordonen som förstörde BFBC2, så därför köpte jag inte BF3.
Bara för att du springer runt som en enmansarmé vilket inte fungerar i BF3!
Blev rätt söndersprängd av en pansarvagn igår, men med lite samarbete så gick det vägen.
Så det går absolut inte spela på samma sätt som Modern Warfare.
Postad 28 October 2011 - 11:58
Postad 28 October 2011 - 12:14
Vilka här ska lira ikväll? Jag ska absolut göra det
Postad 28 October 2011 - 12:16
Postad 28 October 2011 - 13:00
Har inte uppdateringarna vid spelstart att göra med just koderna man fått med spelet (vapen osv)?
EDIT: Ollie - du anar inte vad du går miste om!
BC2 med snyggare grafik?
Postad 28 October 2011 - 14:17
Postad 28 October 2011 - 14:40
Skulle man inte kunna lira back to karkand eller vad det heter om man köpte limited edition? Jag provade bara lite snabbt kvällen innan spelet eg. hade släppts men då hittade jag inte den kartan. Och matade in någon aktiveringskod med spelet, jag vet dock inte om det har med saken att göra. Eller om jag måste göra något mera för att aktivera "limited editioin".
Vad jag har förstått så kommer Karkand senare i år eller början av nästa.
Postad 28 October 2011 - 14:58
Jag och en kollega har startat en platoon på battlelog. NTC (NoobTubeClan) joina gärna den! Vi är två farsor som brukar sätta oss efter att barnen somnat runt 20.00 och spela.
Vi har ca 300h ifrån BFBC2 och gillar att spela efter PTO (Play the Objectiv)
Joina gärna NTC som sagt.
PS.
Ser gärna att spelare (25+) kommer med, som förstår att man måste rusa iväg ifall barnen eller sambon skriker...DS
Jag går under kategorin "blekfet äldre man med fru och barn" och ansluter gärna.
Har svårt att spela med headset förutom vid ytterst högtidliga tillfällen. Jag är dock en god lyssnare... :-) GT: Nichal
Postad 28 October 2011 - 15:15
Postad 28 October 2011 - 15:16
Multiplayer = BF
Postad 28 October 2011 - 16:54
Vilka här ska lira ikväll? Jag ska absolut göra det
Jag kommer spela ikväll, och förmodligen större delen av natten. Skulle vara skitkul å ha någon/några att lira med.
Är rätt så "Battlefield-noob" så jag skulle behöva ett gänga bra lirare i ryggen
GT: Polobyxa, bara å lägga till mig.
Blev inte så fantastiskt imponerad av betan och gav den förmodligen inte tillräckligt med tid, men givetvis kunde jag ju inte låta bli å lägga vantarna på ett ex på hemvägen idag.
Postad 28 October 2011 - 17:22
Har en tendens att offra mig för att återuppleva någon...
Postad 28 October 2011 - 18:08
Jag har fått ett problem när jag ska spela multiplayer i BF3 så står det "player too young" trots att jag inte har angett för låg ålder någonstans.
Postad 28 October 2011 - 18:10
bara gå med
Postad 28 October 2011 - 19:38
Dels suger vapnen och sen kan man inte kartorna och man får möta folk som redan är level 15 och inte verkar ha gjort annat sen det släpptes :-)
Men visst är det skoj när man börja få lite poäng och låser upp saker så man snart kan spela på lika villkor.
Postad 28 October 2011 - 20:00
Redigerat av Unregistered03a0e558, 28 October 2011 - 20:00.
Postad 28 October 2011 - 20:19
Redigerat av Zokez, 28 October 2011 - 20:46.
Postad 28 October 2011 - 20:36
Spelar vad som helst, även co-op!
ADDA!
Postad 28 October 2011 - 22:02
hade till och med plus i en match. Man får verkligen ge det här spelet lite tid, första 3-4 timmarna är otroligt frustrerande, räkna med att dö ganska ofta och snabbt. Just nu har jag ganska låg score, men man får lite bonus då och då. Bara att nöta på
Postad 29 October 2011 - 00:04
Postad 29 October 2011 - 07:13
Men tack för roligt spel igår kväll gubbar!
Postad 29 October 2011 - 09:21
Kan någon förstå vad jag gör för fel?
på sidan : http://battlelog.battlefield.com ska man ju kunna logga in för sina stats ,men när jag gör det blir ombedd att "buy BF3 for access to battlelog" ..hur går detta nu till, jag har ju kört några MP banor ,och inte heller kan jag komma in från spelmenyn på battleloggen för den inte är aktiverad.
Tacksam för hjälp
Postad 29 October 2011 - 09:25
Har knappt hunnit spela mer än 3 banor, pga av att jag försöker få till Battlelog:en ! Men fan att det går .
Testa att göra ett konto på ea.com och logga in med det kontot.
Postad 29 October 2011 - 09:35
Redigerat av Wizeguy, 29 October 2011 - 10:17.
Postad 29 October 2011 - 10:01
Jag har inga vänner på XBLA, så ni får HEMSKT gärna lägga till mig. Gamertag: Iskra
Spelar vad som helst, även co-op!
ADDA!
Fast då har du säkert många irl-vänner, det brukar vara det ena eller det andra!
Postad 29 October 2011 - 10:24
Postad 29 October 2011 - 10:29
Fast då har du säkert många irl-vänner, det brukar vara det ena eller det andra!
Jag funderar starkt på att säga upp bekantskapen med dom och bli bästa vän med battlefield. Totally worth it!
Postad 29 October 2011 - 11:26
399kr för BF3 till 360/PS3/PC på MM i Lund.
Hoppas att det även gäller MM i Göteborg, då ska man nog kunna skrapa ihop till ett ex!
Postad 29 October 2011 - 11:26
Jag och en kollega har startat en platoon på battlelog. NTC (NoobTubeClan) joina gärna den! Vi är två farsor som brukar sätta oss efter att barnen somnat runt 20.00 och spela.
PS.
Ser gärna att spelare (25+) kommer med, som förstår att man måste rusa iväg ifall barnen eller sambon skriker...DS
Perfekt! Jag är gärna med på det!
Barn, fru = sena kvällar och lite sömn, men det är det värt.
Lirat mycket BF:BC2 och ser fram emot lika mycket med BF3.
GT= Kleggish
Postad 29 October 2011 - 13:42
GT: SWE Goose
Spelar oftast medic eller support. Gillar att vara där det smäller
Postad 29 October 2011 - 13:44
http://www.enterbf3....cember-and-dlc/
Postad 29 October 2011 - 14:42
Men de får fan skärpa till sig med servrarna...10 minuters spelande = 1 timme i lobbyn...inte okej alls.
Men tack för roligt spel igår kväll gubbar!
Tack själv!
Dock var det riktigt segt att bara vänta för att komma in någonstans, samt att det var lite si och så om man skulle komma in i samma squad trots att man joinade tillsammans, eller samma lag för den delen.
Postad 29 October 2011 - 15:10
Snart 35 och med 2 barn så jag passar väl som handen i handsken?Jag och en kollega har startat en platoon på battlelog. NTC (NoobTubeClan) joina gärna den! Vi är två farsor som brukar sätta oss efter att barnen somnat runt 20.00 och spela.
PS.
Ansökan inskickad i alla fall
Postad 29 October 2011 - 16:14
Snart 35 och med 2 barn så jag passar väl som handen i handsken?
Ansökan inskickad i alla fall
Vad har du för gamertag?
Postad 29 October 2011 - 19:41
1. (vissa) ljud kan för en stund försvinna. Precis som om det blir för mycket ljud på samma gång och att spelet inte vill läsa in alla. Sjukt störande, för ibland märker man inte att man blir träffad.
2. Ibland blir skärmen grön. Detta håller i sig typ 0.2 sekunder, men det är precis som att det blinkar, helt i grönt.
Händer det er också?
Postad 29 October 2011 - 20:05
2. Aldrig hänt mig...
----------
NOTICE We are going to perform some maintenance on our Xbox 360 servers in Europe. Some players may be kicked from their current games. The outage will last for a maximum of 2 hours. The maintenance should hopefully resolve some of the "Failed to connect" issues that some players are seeing. We´re very sorry for the inconvenience.
Postad 29 October 2011 - 20:17
Från BF:s Twitter:
Battlefield Battlefield
Performing server updates & maintenance. You may experience network disruptions over the next few hours. Thanks for your patience!
4 minutes ago
Postad 29 October 2011 - 21:32
Ibland när jag spelar händer två lite irriterande saker.
1. (vissa) ljud kan för en stund försvinna. Precis som om det blir för mycket ljud på samma gång och att spelet inte vill läsa in alla. Sjukt störande, för ibland märker man inte att man blir träffad.
2. Ibland blir skärmen grön. Detta håller i sig typ 0.2 sekunder, men det är precis som att det blinkar, helt i grönt.
Händer det er också?
Jeep, har märkt båda sakerna. Igår så hörde jag t ex inte mina egna steg under en hel match.
Postad 29 October 2011 - 21:57
Händer det er också?
1. Händer ganska ofta, speciellt när jag kör fordon.
2. Aldrig hänt
Postad 30 October 2011 - 08:02
Har inte köpt BF3 än men jag tror att jag kan uttala mig ändå.Men som jag sagt tidigare, bara jag som tycker att Assult vapnen är för effektiva? Möter man en assult om man är enginer, oavsett avstånd är man garanterad död, iallafall jag.
Är det inte meningen att det ska vara på det här sättet? Engineerens fördel är väl att han har explosives och kan spränga tanks och grejer. Alla klasser har ju sina fördelar. Assault är en snabb, smidig döda-döda klass.
Postad 30 October 2011 - 12:09
Händer det er också?
Exakt samma sak här också, både punkt 1 och 2. Det gröna brukar försvinna dock. En gång höll det i sig i 5 minuter dock, jag väntade bra på RRoD på xboxen då, haha
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
64 filmer
3 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?