Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

GTA V

1313 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Grand Theft Auto V (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 9 9.208332 (23) 199:-
Grand Theft Auto V (PC) (PC-spel) 9 8.499998 (29) 219:-
Grand Theft Auto V (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 8.91111 (44) 289:-
Grand Theft Auto V (PS4) (PlayStation 4-spel) 9 8.92857 (41) 227:-
3 relaterade trådar

Postad 16 August 2013 - 18:28

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 1
Att påstå att någon inte tycker om en genre bara för att man inte tycker om ett eller två spel i genren är rent korkat, enligt min åsikt.

Postad 16 August 2013 - 21:28

DevilGod
  • DevilGod
  • Veteran

• 1517 inlägg
  • 0
Ja, lite hårt uttryckt av mig kanske, men GTA4 och RDR är utmärkta exempel på genren men på totalt olika kvalitetsnivåer. Genren är ju uppbyggd på att utföra uppdrag för att låsa upp nya uppdrag, svårigheten för spelutvecklarna är att göra dessa upprepande uppdrag så roliga som möjligt, så att det inte blir tråkigt. RDR lyckades med det enligt mig och GTA4 misslyckades katastrofalt på den biten.

Att säga att man inte gillar att nöta uppdrag i sandlådespel är som att säga att man inte gillar att samla för att levla i fantasyspel - det tillhör genren helt enkelt - gillar man det inte så ska man inte spela dem heller. Att dessa kan upplevas som monotona är lite givet, men där skiljer sig många spel åt. RDR hade suverän stämning, underbar grafik och suverän story och då kändes alla uppdrag inte så himla tråkiga. GTA4 var grått, trist, usel styrning, tråkiga uppdrag och inte alls så hisnande bakomliggande story och då blir det riktigt tråkigt överlag.

Jag påstår att RDR är ett spel man bör gilla om man gillar sandlådespel, helt enkelt. Men skit i det nu - GTA5 väntar...

Postad 16 August 2013 - 23:51

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0
Sen när tillhör nötandet av uppdrag sandlådespel? En sandlåda innebär att du skapar frihet för spelaren genom att simulera en värld, på vilket sätt är det bundet till en dålig uppdragsstruktur?
Att jämföra med fantasyspel är helt fel eftersom fantasyspel oftast är RPG där du måste levla upp för att kunna ta dig an svårare banor och fiender, det finns inget som hindrar dig från att klara det sista uppdraget redan från början i GTA om du hittar en massa vapen eftersom din karaktär fortf är likadan från början till slut.

Jag gillade RDR för att det var en bra story och fantastiska miljöer, men halvägs igenom Mexico så tröttnade jag helt enkelt på alla dessa jäkla karaktärer som inte ger mig det jag vill ha, räcker det inte att jag skjutit ihjäl en tågslast med soldater för att få lite information?
Och det har ingenting med ngn sandlåda att göra, utan bara uppdragsstrukturen.

Du kan ju inte säga att spelstrukturen mellan GTA 4 och RDR är olika bara för att det ena är bättre än det andra...

Postad 17 August 2013 - 00:08

DevilGod
  • DevilGod
  • Veteran

• 1517 inlägg
  • 0

Sen när tillhör nötandet av uppdrag sandlådespel? En sandlåda innebär att du skapar frihet för spelaren genom att simulera en värld, på vilket sätt är det bundet till en dålig uppdragsstruktur?
Att jämföra med fantasyspel är helt fel eftersom fantasyspel oftast är RPG där du måste levla upp för att kunna ta dig an svårare banor och fiender, det finns inget som hindrar dig från att klara det sista uppdraget redan från början i GTA om du hittar en massa vapen eftersom din karaktär fortf är likadan från början till slut.

Hur många sandlådespel har du spelat där du inte måste göra uppdrag för att få fler uppdrag? GTA är ju ett lysande exempel på att du inte kan klara sista uppdraget direkt, för det finns inte tillgängligt förrän du låst upp det - precis som med alla andra. Min jämförelse om fantasyspel missförstod du totalt.

Jag gillade RDR för att det var en bra story och fantastiska miljöer, men halvägs igenom Mexico så tröttnade jag helt enkelt på alla dessa jäkla karaktärer som inte ger mig det jag vill ha, räcker det inte att jag skjutit ihjäl en tågslast med soldater för att få lite information?
Och det har ingenting med ngn sandlåda att göra, utan bara uppdragsstrukturen.

Så är det ju i alla spel - man får aldrig det man vill ha direkt.

Du kan ju inte säga att spelstrukturen mellan GTA 4 och RDR är olika bara för att det ena är bättre än det andra...

När har jag påstått att de har olika spelstrukturer?

Postad 17 August 2013 - 02:10

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0
Jag pratar inte om att få nya uppdrag, utan att det är för MÅNGA uppdrag, och att man tröttnar efter ett tag på att inte komma ngnstans. Spelet har ju fortf en story men det känns som att de döljer den eller artificiellt skapar en längre kampanj.

Och när jag pratade om att du kan klara sista uppdraget från början så pratar jag självklart om att du som gubbe på skärmen inte har ngn skillnad i skills till skillnad mot RPGer där du levlar upp. Du kan i teorin klara sista uppdraget i GTA 4 eller RDR dag 1 om du bara hade tillgång till det, det går tex inte i final fantasy eftersom du oavsett utrustning och egna skills som spelare inte har en hög nog level.

Alltså kan man inte jämföra Fantasyspel mot sandlådespel eftersom de oftast inte har levels, du är vad du är och din taktik/utrustning avgör om du kommer att vinan eller nte, inte en artificell mätare.

Det är alltså BARA R*'s variant av uppdragsstruktur som jag stör mig på eftersom den är tradig och det känns som om man står och harvar, och jag hoppas att de arbetar på att storyn och spelmekaniken ska samspela bättre.

Redigerat av simulacra, 17 August 2013 - 02:11.

Postad 17 August 2013 - 10:06

DevilGod
  • DevilGod
  • Veteran

• 1517 inlägg
  • 1

Jag pratar inte om att få nya uppdrag, utan att det är för MÅNGA uppdrag, och att man tröttnar efter ett tag på att inte komma ngnstans. Spelet har ju fortf en story men det känns som att de döljer den eller artificiellt skapar en längre kampanj.

Det enda dåliga med RDR - om man envist vill hitta något - så var det samlandet av blommor och djurpälsar. Där kan vi snacka monotona uppdrag. Men storymässigt så var det klockrent, sen kan man tycka vad man vill om antalet uppdrag. Hade de varit färre hade spelet kanske blivit för tråkigt på det viset istället och för lätt att klara. Man vill ju få ut så mycket som möjligt att spelet och dess upplevelser - att spela ett sånt här spel ett "andra varv" tror jag inte det är många som gör, då huvudstoryn är huvudorsaken till varför man spelar. Vet man storyn så blir det ju inte lika kul en andra gång.

Och när jag pratade om att du kan klara sista uppdraget från början så pratar jag självklart om att du som gubbe på skärmen inte har ngn skillnad i skills till skillnad mot RPGer där du levlar upp. Du kan i teorin klara sista uppdraget i GTA 4 eller RDR dag 1 om du bara hade tillgång till det, det går tex inte i final fantasy eftersom du oavsett utrustning och egna skills som spelare inte har en hög nog level.

Alltså kan man inte jämföra Fantasyspel mot sandlådespel eftersom de oftast inte har levels, du är vad du är och din taktik/utrustning avgör om du kommer att vinan eller nte, inte en artificell mätare.

Återigen - du missförstod min jämförelse med några ljusår. Jämförelsen var att du grindar uppdrag för att låsa upp nya uppdrag i sandlådespel på samma sätt som man i fantasyspel grindar för att levla upp. Inget annat, ingenting om att din karaktär ändras . Och att inte gilla att nöta sandlådeuppdrag för att få nya uppdrag jämför jag med att inte gilla att nöta samlande i fantasyspel för att levla. Nöta is as nöta does.

Postad 17 August 2013 - 11:09

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Det enda dåliga med RDR - om man envist vill hitta något - så var det samlandet av blommor och djurpälsar. Där kan vi snacka monotona uppdrag. Men storymässigt så var det klockrent, sen kan man tycka vad man vill om antalet uppdrag.

Meh, det värsta med det spelet var att de sålde in sonen som en irriterande gnällig snorunge och sen tvingade en att spela som honom. Hade ett par saker kvar att göra för att få 100% men kunde inte fortsätta spelet. Varje gång han flådde ett djur så sa han typ 'just like you, pa' på ett oerhört gnälligt sätt. Var bara att lägga ner spelet och inte återvända efter det.
Själva storyn var väl rätt meh överlag. Jag spelade min Marston som en tuffing, men i cutscenes var han som en blåst idiot som inte fattade en social vink om man så ritade ett diagram till honom. Kolla bara hur han betedde sig i Mexiko.

Postad 17 August 2013 - 14:59

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Shesellssheshells är nog min favorityoutubekanal.

(Detta är iofs från den första trailern, men ändå)

http://youtu.be/iBf0Anqbd3w

Postad 18 August 2013 - 09:56

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 1
Håller med DevilGod men att jag gillade RDR beror mycket på att jag är en sucker för western också. Fick nästan tårar i ögonen när man red i mexico vid solnedgången, vackert var bara förnamnet. Att sonen var efterbliven gjorde inte så mycket då jag redan var "färdig" när man fick spela som honom.
Sen spelade jag kanske gta4 på fel sätt men den j*vla telefonen som ringde konstant var ett störmoment som hette duga, plus att efter man hört "-hey Nico! Let's go boooowling" för hundrade gången ville man mest avrätta kusinjäveln direkt.

Är dock sugen på att ge nya spelet en chans, gå in med låga förväntningar kanske är bra? :)

Postad 18 August 2013 - 09:59

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 1
Hahaha, nico, lets go bowling! Man kunde inte göra ett skit utan att folk var på en i telefonen, och inte fan kände man för att avstå då man fick något negativt för det tror jag. Nej, inget sånt tack. Och ingen dejting! Det är gta ffs! Ett nytt vice city är allt jag begär. Ge mig samma radiokanaler också :D

Postad 18 August 2013 - 12:21

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Tja, telefonen var väl irriterande men gick ju att komma runt utan problem. Bara att svara ja och sen ringa och säga att man har förhinder. Förlorarade ingen relationship på det.

Det handlar väl mest om hur mycket man är beredd att förlåta. GTA kan jag förlåta det mesta för jag gillar upplägget men RDR var jag inte lika förlåtande mot. Gillar man mer 'den gode, onde och fule' än 'heat' så är det ju inte så konstigt om man slår åt andra hållet. :)

Postad 18 August 2013 - 12:23

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Kansle bara var jag som hade för mycket medkänsla för karaktärerna och fick för mig att man kunde torska på det :D nåväl, vi håller nog alla våra tummar på gta V, right? Äntligen ett spel som vi konsollare får, men inte pcarna. Muahahaha!

Btw, har det talats om portning till xbone och ps4?

Redigerat av Zartok, 18 August 2013 - 12:24.

Postad 18 August 2013 - 13:05

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Äntligen ett spel som vi konsollare får, men inte pcarna

Äntligen och äntligen, det finns ingen brist på konsolexlusiva spel direkt. Men detta lär komma till PC förr eller senare.

Postad 18 August 2013 - 13:09

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Kansle bara var jag som hade för mycket medkänsla för karaktärerna och fick för mig att man kunde torska på det :D nåväl, vi håller nog alla våra tummar på gta V, right? Äntligen ett spel som vi konsollare får, men inte pcarna. Muahahaha!

Ja hoppas dom har sytt ihop handlingen bra i GTA 5. Det där man såg i videon om online-läget, hoppas man kan ha ett stort garage i vanliga spelet med där man kan ha hela fordons/bilsamlingen när man klarat spelet och bara free-roamar runt =)

Kan vi inte spara med GTA 4 vs RDR-jämförelserna tills dom eventuellt gjort ett nytt Western-lir så vi kan jämföra det med GTA 5? ;)

Gillade bägge själv. Har inte heller för mig att man förlorade så mycket på att skita i att svara i telefonen så mycket heller i 4:an. Vad jag minns som var det ända man riktigt retade sig på i GTA 4 var att uppdragen efter ett tag var upplagda på exakt samma sätt, följde samma mönster och att man jämt blev "fucked over".

Postad 18 August 2013 - 13:50

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 3

Äntligen ett spel som vi konsollare får, men inte pcarna. Muahahaha!

Inklusive sub-hd och låg framerate. GLHF!
Hälsningar:
Postad bild

Postad 18 August 2013 - 14:54

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 1
Jag skulle seriöst lira pc själv... om det inte vore för allt krångel med en pc samt att jag tycker att pc känns själlöst. Även när man sitter med kontroll.

Postad 18 August 2013 - 23:15

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0
Inte för att vara sådan men jag tror GTA 5 kommer till PC inom ett halvår till ett år efter konsoll-releasen. I samma veva portas det säkert till PS4/XBone med.

Postad 18 August 2013 - 23:37

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

Inte för att vara sådan men jag tror GTA 5 kommer till PC inom ett halvår till ett år efter konsoll-releasen. I samma veva portas det säkert till PS4/XBone med.

Det tror/vet vi alla. Varit samma historia med de tidigare GTA-spelen.

Postad 19 August 2013 - 09:59

Loud
  • Loud
  • Beroende

• 1462 inlägg
  • 0
Angående online spelandet.
Tittade på filmen om online delen, men förstod inte riktigt om det är en fristående del av spelet där man väljer en karaktär och utvecklar denne helt utanför singleplayer delen av spelet?
Någon som fattade det bättre än vad jag tydligen gjorde? :)

Postad 19 August 2013 - 10:57

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2237 inlägg
  • 0
Som dom flesta här redan vet så har Nvidia först gått ut med att PC-versionen kommer i höst för att sedan dementera det.
Sådant har hänt flera gånger tidigare då de arbetar på kommande optimerade drivrutiner till spelet ifråga och är faktiskt hoppfull till att en PC-version kommer samtidigt som en Nextgen-version antingen vid släpp av Nextgen eller strax efter.

Postad 19 August 2013 - 15:13

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0

Angående online spelandet.
Tittade på filmen om online delen, men förstod inte riktigt om det är en fristående del av spelet där man väljer en karaktär och utvecklar denne helt utanför singleplayer delen av spelet?
Någon som fattade det bättre än vad jag tydligen gjorde? :)

GTA Online är ett eget spel.

Postad 19 August 2013 - 15:20

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Vi kan tro hur mycket vi vill. Det är inte säkert det blir av för det.

Postad 19 August 2013 - 15:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Vi kan tro hur mycket vi vill. Det är inte säkert det blir av för det.

Nej i så fall skulle ju aldrig PS4 ens ha släppts =P

Postad 19 August 2013 - 17:36

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 1

Äntligen ett spel som vi konsollare får, men inte pcarna. Muahahaha!

Ja, för äldre GTA har ju aldrig kommit till PC, t ex GTA 1,2,3, vice city, san andreas och IV.

Ett par månader innan PC-versionen av IV släpptes fanns det "inga planer" på en PC-version, allt för att göra de stackars konsollspelarna glada. De fick ju trots allt en värdelös version med kass grafik, låg fps och usla kontroller, flera månader innan det riktiga spelet kom till PC ;)

Nej det behövs inte. upplevelsen blir optimal på superdatorn PS3.

Postad 19 August 2013 - 18:40

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 4
Hah, översittarkommentarer från PC-folket, svårtippat :)

Postad 19 August 2013 - 19:33

DevilGod
  • DevilGod
  • Veteran

• 1517 inlägg
  • 0
R* sökte folk till portning till just PC för ett tag sen. Inte uttalat för GTA, men det är ju lätt att misstänka.

“Rockstar Leeds are currently looking for a talented graphics programmer to help bring our latest titles to the PC platform. Working together with the other Rockstar studios, you will be responsible for maintaining the studio’s uncompromising quality bar, delivering the highest quality PC experience possible.”

Postad 20 August 2013 - 14:06

Loud
  • Loud
  • Beroende

• 1462 inlägg
  • 0

GTA Online är ett eget spel.

Eget spel i spelet eller en helt annan skiva och produkt?

Postad 20 August 2013 - 14:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Ett spel du (antagligen kan ladda ned och) får gratis om du köper GTA5 som jag förstått det.

Postad 20 August 2013 - 14:33

Loud
  • Loud
  • Beroende

• 1462 inlägg
  • 0

Ett spel du (antagligen kan ladda ned och) får gratis om du köper GTA5 som jag förstått det.

Ok, tackar.
Då får man räkna ner dagarna då.. :)

Postad 20 August 2013 - 17:22

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Men... har inte gta V ett online-mode? Så har jag förstått det.

Postad 20 August 2013 - 17:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Men... har inte gta V ett online-mode? Så har jag förstått det.

Jo, men inte direkt. Du laddar ner en uppdatering två veckor efter du köpt GTA5 för att låsa upp innehållet. Det mesta onlineinnehållet finns redan på GTAV-skivan, men det kompletteras och låses upp av uppdateringen som de beskriver det här:

http://www.igta5.com/multiplayer

Postad 21 August 2013 - 07:35

Loud
  • Loud
  • Beroende

• 1462 inlägg
  • 0
Känns väldigt trevligt att online-delen ska utvecklas under tidens gång. blir lite WOW känsla. :) Hoppas dom lägger till småsaker som kläder, bilar och vapen. Sedan även världen som stort. :)

Postad 22 August 2013 - 14:53

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0
Hur grymt hade det inte varit om radiostationerna är synkade så alla lyssnar på samma låtar i onlineläget? Borde ju inte vara så svårt att få till, fast det är väl inte prio ett... Borde bara vara att hämta en punkt från servern så vet konsolen av vad och hur långt in radiokanalerna ska spela?

Postad 22 August 2013 - 21:22

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Hur grymt hade det inte varit om radiostationerna är synkade så alla lyssnar på samma låtar i onlineläget?

Har jag önskat i alla Saints Row. Fortfarande har de inte fått rätt på det. :/

Har iofs inte spelat fyran, men troligen inte där heller.

Postad 23 August 2013 - 14:30

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0
Ser att dom gjort om stuket på officiella hemsidan, var lite ny info sen jag kikade där sist iaf:

http://www.rockstargames.com/V/

Sen vet någon vad Special Edition kostar att boka på GameStop? Gick ju inte att se på nätet på deras kassa hemsida.

Postad 24 August 2013 - 13:22

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
http://www.product-r...lease-captured/

det finns tydligen dom som redan fått spelet.. det innebär att det verkligen är klart. sisådär tre veckor innan release =D

Postad 24 August 2013 - 16:16

DevilGod
  • DevilGod
  • Veteran

• 1517 inlägg
  • 1

det finns tydligen dom som redan fått spelet.. det innebär att det verkligen är klart. sisådär tre veckor innan release =D

Läser man kommentarerna så verkar det vara fake.

Postad 25 August 2013 - 18:21

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Måste väl gått ut till betatestare och så.
Annars är det väl inte så svårt att göra en sådan fejkskiva om man har en printer som kan skriva ut på skivor, kanske kan vara värt att offra en tom-DVD för ett smaskigt internet-prank.

Postad 28 August 2013 - 21:16

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3103 inlägg
  • 0
Ny trailer ska dyka upp imorgon.

Postad 29 August 2013 - 10:52

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3103 inlägg
  • 0
Grand Theft Auto V Adds Crew Hierarchies
http://www.ign.com/a...rew-hierarchies

Redigerat av Zerox_no1, 29 August 2013 - 10:52.

Postad 29 August 2013 - 16:47

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2237 inlägg
  • 1
Officiella trailern:
http://www.youtube.c...h?v=hvoD7ehZPcM

Postad 29 August 2013 - 17:32

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Blir mycket nice

Postad 29 August 2013 - 19:03

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3103 inlägg
  • 0
Amazon.co.uk är billigast just nu de tar 370 kr för vanliga utgåvan.

Postad 29 August 2013 - 19:36

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0
Kommer det DLC som till GTA IV? I så fall väntar jag på GOTY.

Postad 29 August 2013 - 21:48

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 1
Sjukt vad jag längtar till GTA VI

Den storynivån och på Next-Gen.....mums.

Postad 29 August 2013 - 23:46

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 0

Sjukt vad jag längtar till GTA VI

Den storynivån och på Next-Gen.....mums.

Du lär få vänta ett tag på GTA 6 ;)

Och femman med för den delen. Kanske ett halvår efter release på 360/PS3?

Redigerat av Ageve, 29 August 2013 - 23:48.

Postad 30 August 2013 - 06:19

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Du lär få vänta ett tag på GTA 6 ;)

Och femman med för den delen. Kanske ett halvår efter release på 360/PS3?

OM de ens släpper det på PS4/One. De lär släppa det till PC först isf för det är en mycket större marknad än 2 nya konsoller med fåtal användare.

Postad 30 August 2013 - 06:46

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0
Jag tror inte att R* har ngra planer alls att lansera 5:an på next gen alls, kanske som ngn GTA classics utgåva efter att de släppt GTA 6 och därigenom har en bra next genmotor. Men jag brukar ofta gissa fel så :)

Postad 02 September 2013 - 12:37

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1930 inlägg
  • 0
Tog mig friheten och fixade MHB All-Stars-crew, öppet för alla http://rsg.ms/172IfTS

Postad 03 September 2013 - 21:01

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3103 inlägg
  • 0
World-First Hands-On With Grand Theft Auto V
http://www.ign.com/a...nd-theft-auto-v

Redigerat av Zerox_no1, 03 September 2013 - 21:01.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.