Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Dagens plus och minus

7088 svar till detta ämne
  • Stängt ämne Detta ämne är stängt

Postad 09 November 2012 - 19:22

film-fanatiker
  • film-fanatiker
  • Mästare

• 2602 inlägg
  • 0
Jahopp då vet jag vad en skogsturk är då hehe "asg"

Postad 09 November 2012 - 19:30

fristil
  • fristil
  • Mästare

• 3279 inlägg
  • 0
+ Gick bra på intervjuven/lönefrågan på företaget som vill anställa mig
+ Fick Johnny Cash American III: Solitary Man på vinyl idag så nu har jag alla American vinylerna :-)

- Fortfarande förkyld, men börjar bli mycket bättre
- Tungt beslut om jag ska ta jobbet eller inte

Postad 09 November 2012 - 21:33

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1766 inlägg
  • 0

nej det har jag missat men det var väldigt kul. attityden var ju inte direkt oväntad. ;)

Haha, kommer ihåg standardfrasen när vi MHB:are körde private match med endast kastkniv under Modern Warfare 2-tiden.
"Vem var det? VEM VAR DET SOM KASTAAA!?" :D

+ Ute på en lång härlig promenad idag med endast en ljudbok som sällskap. Riktigt skönt!
- En gammal jobbarkompis som jag inte gillar speciellt mycket ringde nu, en fredagskväll, när man mysat ner sig i soffan och allt och började tjata om sin dator som fått virus. Även fast jag inte vet vad han ska hitta på så håller han ändå låda i luren och tjatar och tjatar... DET ÄR FREDAGSKVÄLL OCH JAG VILL VARA I FRED FRÅN TJATANDE PUCKON! Goddamit!

Postad 10 November 2012 - 09:32

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0
- Frugans bil gick inte igenom besiktningen
+ Fjäderjävlen fanns i lager på Mekonomen
- Måste byta ut fjäderaset idag (enda möjligheten de närmaste månaderna) annars är det körförbud om en månad...
+ mindre än två veckor kvar till Karibien-kryssningen B)

Postad 11 November 2012 - 06:56

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

- Frugans bil gick inte igenom besiktningen
+ Fjäderjävlen fanns i lager på Mekonomen
- Måste byta ut fjäderaset idag (enda möjligheten de närmaste månaderna) annars är det körförbud om en månad...

Ja...sista punkten kompenserar ju det mesta... :)

Postad 12 November 2012 - 13:05

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1766 inlägg
  • 0

Avundsjuk? Absolut inte... :(

Postad 12 November 2012 - 13:47

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0
- Stabilisatorstaget till krängningshämmaren gick av vid demontering
- Var tvungen att kapa bort stabilisatorstaget med vinkelslip
- Slant med vinkelslipen, resultatet = köpa ny bromsslang :rolleyes: :angry:
+ Fick iaf ihop skiten till slut...
- Nu är det bara bakre bromsoken som ska renoveras... (trodde jag skulle hinna med det också)

Avundsjuk? Absolut inte... :(

Är första gången på typ 10 år som jag åker på semester utomlands, har alltid lagt pengarna på hobby istället. Ska bli så in i h-vete skönt.

Postad 13 November 2012 - 17:21

film-fanatiker
  • film-fanatiker
  • Mästare

• 2602 inlägg
  • 0
+/- vet inte riktigt hur man ska tackla en polare, som blir ihop med ens x-fru :unsure: :(

Postad 13 November 2012 - 18:09

fristil
  • fristil
  • Mästare

• 3279 inlägg
  • 0
+ Fick Rammstein vinyl i brevlådan
+ Fick tummen ur röven och kodade en function i bash som jämför 2 arrays, nu super enkelt och slipper hur många kodrader som helst som vi hade innan (for loop, uuuuhhhhhh!)
+ Hittat några hus som verkar intressanta

- Samma lunk som vanligt

Postad 13 November 2012 - 20:37

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0

+/- vet inte riktigt hur man ska tackla en polare, som blir ihop med ens x-fru :unsure: :(

Otrohet bakom din rygg, ingen "polare" jag skulle behålla.
Påbörjat förhållandet efter att ni gjort slut, deras liv och inget du kan påverka.

Postad 13 November 2012 - 20:49

film-fanatiker
  • film-fanatiker
  • Mästare

• 2602 inlägg
  • 0
Hon stack med en kille för ca 1år sedan o då skillde vi oss. Nu har hon gjort slut med den och blivit ihop med min bästa vän en som stöttade mig hela tiden o som jag känt i 12år.... Det som gör ont är att han vet om vad hon gjorde och alla svek :( Så nu vet jag inte hur jag ska tackla situationen helt enkelt. Klippa vänskapen eller försöka ändå... Jag vet varken ut eller in. Känns som ett stort svek bara som sagt då han hela tiden har stöttat mig o var så pass insatt som han var i situationen.

Postad 13 November 2012 - 20:58

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 2
Lider med dig, tuff situation. Jag skulle konfrontera honom och ifrågasätta hans val. Det du kan "glädja dig åt" är att han troligen kommer hamna i samma situation.

Postad 13 November 2012 - 21:18

fristil
  • fristil
  • Mästare

• 3279 inlägg
  • 0

Hon stack med en kille för ca 1år sedan o då skillde vi oss. Nu har hon gjort slut med den och blivit ihop med min bästa vän en som stöttade mig hela tiden o som jag känt i 12år.... Det som gör ont är att han vet om vad hon gjorde och alla svek :( Så nu vet jag inte hur jag ska tackla situationen helt enkelt. Klippa vänskapen eller försöka ändå... Jag vet varken ut eller in. Känns som ett stort svek bara som sagt då han hela tiden har stöttat mig o var så pass insatt som han var i situationen.

Livet är underligt, men jag ser det inte som ett svek (nu vet jag inte all fakta). Som du skrev ni gjorde slut när hon drog med en annan, som hon nu gjort slut med och vägarna ledde till din kompis, de kanske passar i hopp? vilket du och tjejen i fråga inte gjorde och hon lämnade inte dig för honom. Tror mer att du tycker det är jobbigt att hon kommer in i ditt liv igen, kanske du har känslor för henne? Jag vet kompisar ska inte vara med brudar man varit med osv, men hallå, om de har hittat varandra ska inte du vara glad för din kompis? vare sig att det råkar vara ditt ex. som han träffat?

Jag har varit med om liknande, inte bara 1 gång utan ett par gånger. Men jag förstår hur du känner och vilka tankar som florerar :-)

//Mike

Postad 13 November 2012 - 21:22

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1676 inlägg
  • 0
+ Skönt pass på gymmet
- Måste gå till sängs nu på momangen då jag ska upp med Elina före 06:00

/G

Kom igen nu.. lite kan man styra sina känslor. All kärlek börjar med ren nyfikenhet. Så nog tycker jag det är fel alltid. Dom lär ju inte ha blivit kära kors tvärs...

"Hittat varandra"... Pfft..

/G

Postad 14 November 2012 - 00:25

film-fanatiker
  • film-fanatiker
  • Mästare

• 2602 inlägg
  • 0

Livet är underligt, men jag ser det inte som ett svek (nu vet jag inte all fakta). Som du skrev ni gjorde slut när hon drog med en annan, som hon nu gjort slut med och vägarna ledde till din kompis, de kanske passar i hopp? vilket du och tjejen i fråga inte gjorde och hon lämnade inte dig för honom. Tror mer att du tycker det är jobbigt att hon kommer in i ditt liv igen, kanske du har känslor för henne? Jag vet kompisar ska inte vara med brudar man varit med osv, men hallå, om de har hittat varandra ska inte du vara glad för din kompis? vare sig att det råkar vara ditt ex. som han träffat?

Jag har varit med om liknande, inte bara 1 gång utan ett par gånger. Men jag förstår hur du känner och vilka tankar som florerar :-)

//Mike

Det är väldigt invecklat men i korta drag: Hon var otrogen och jag visste inget om det, hon kom hem en dag från skolan och ville ha skillsmässa, jag hade fortfarande inte en aning vad som hade pågåt bakom min rygg. Fick reda på det efteråt att hon och den här killen hade prasslat i några veckor. Jag skrev på skillsmässan o trodde allt var frid o fröjd. Då börjar denne kille att hota mig och hotade även andra på skolan som var mina vänner. Hon hängde på ett tåg där. Min vän som nu är ihop med henne visste om alla detaljer o beklagade det hela. Nu ett år efteråt så får jag reda på att min vän som stöttat mig i den här svåra situtationen har gått o blivit ihop med henne.

Så det är ett lite annorlunda dilemma kan man säga :(

Hade det varit under normala omständigheter, så hade inte detta problem funnits.

Tror att jag väljer att avsluta vänskapen för jag vill inte råka ut för henne igen! Och nej jag har inga kännslor kvar längre för henne.

Mvh

Redigerat av film-fanatiker, 14 November 2012 - 00:43.

Postad 14 November 2012 - 11:21

film-fanatiker
  • film-fanatiker
  • Mästare

• 2602 inlägg
  • 0
Dagens minus, mår inge bra i magen idag... Vet ej varför men antar att de är nåt som går eller så har jag ätit nåt olämpligt :unsure:

Dagens + Det är perfekt väder för film o annat kul :)

Postad 14 November 2012 - 15:39

Unregistered1552
  • Unregistered1552
  • Beroende

• 1156 inlägg
  • 0

Tror att jag väljer att avsluta vänskapen för jag vill inte råka ut för henne igen! Och nej jag har inga kännslor kvar längre för henne.

Jävla knas till polare du har. Jag hade klippt banden direkt. Backstabbers är inget att beblanda sig med.

Postad 14 November 2012 - 18:14

fristil
  • fristil
  • Mästare

• 3279 inlägg
  • 0
film-fanatiker: Avsluta vänskapen med honom. Konstig polare som inte tar sitt förnuft tillfånga, han vet ju vad hon gjort mot dig. Han kanske är desperat eller nått, han kommer nog med huvudet mellan bena och ber om förlåtelse när hon varit svin/otrogen mot honom ska du se.

+ Sa swish så var dagen över :-)
+ Tar mig en punkbira och inväntar landskampen, hoppas det blir sjysst inramning på nya arenan.
+ Lyssnar på vinyl och tycker att mina XTZ låter bättre och bättre för varje dag.

- Räkningarna börjar trilla ner i brevlådan

Postad 14 November 2012 - 19:04

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
- fjärde dagen jag väntar på mitt schenkerpaket. det skulle fraktas 11 mil...
- blops 2-servrarna nere
- blops 2 lever inte alls upp till förväntningarna

Postad 14 November 2012 - 20:16

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1676 inlägg
  • 0
+ Vi tjänade 630kr på en sån där Loppishylla. Dvs man ställer dit lite krafs i en vecka och dom säljer det åt en. 150kr/veckan för hyllan och ingen provision.

- Min sambo tyckte vi behövde stolsdynor = 600kr

/G

Postad 14 November 2012 - 21:24

fristil
  • fristil
  • Mästare

• 3279 inlägg
  • 0

+ Vi tjänade 630kr på en sån där Loppishylla. Dvs man ställer dit lite krafs i en vecka och dom säljer det åt en. 150kr/veckan för hyllan och ingen provision.

- Min sambo tyckte vi behövde stolsdynor = 600kr

/G

Det lät nytt och spännande :-) hur funkar det? Sätter du pris (vad du vill ha och lägsta du kan tänka dig?)

Postad 14 November 2012 - 23:36

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1766 inlägg
  • 0

Förstår att det måste vara ett jobbigt och förvirrande dilemma du hamnat i. Jag hade nog också övervägt att avsluta vänskapen eller i alla fall ta ett rejält break och känna efter. Men jag hade nog aldrig klarat av att umgås med en kompis som har ett förhållande med mitt x. Stå på dig filmfanatiker! Jag hoppas du slipper mer skit framöver.

Dagens plus är ju garanterat detta:
http://www.youtube.com/watch?v=Uk7YL5FMTQM

Dagens minus är att min syster ligger hemma i svår sjukdom med en påtaglig rädsla och dödsångest. Det är många i våran släkt som gått bort ganska så hastigt vilket påverkat henne rätt mycket, så hon får lätt ångest när det händer något. Hon är inte dödssjuk, men tillräckligt sjuk för att bli orolig.
Jag själv har svårt att få ro när någon i ens närhet mår så pass dåligt.

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 14 November 2012 - 23:50.

Postad 15 November 2012 - 04:45

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0
+ 1,5 timme innan man kan stämpla ut och åka hem och sova.

- Sjukt deprimerande att leva en vecka i totalt mörker (bara ljust ute när man sover)

Postad 15 November 2012 - 10:24

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

- blops 2-servrarna nere
- blops 2 lever inte alls upp till förväntningarna

Finns väl inget COD som levt upp till förväntningarna sedan COD4 och WaW? MW2 var skoj...ett tag.

Postad 15 November 2012 - 11:10

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

+ 1,5 timme innan man kan stämpla ut och åka hem och sova.

- Sjukt deprimerande att leva en vecka i totalt mörker (bara ljust ute när man sover)

Ska börja jobba natt till veckan som kommer. I alla fall 4 veckor på rad, kanske längre. Ser inte fram emot det då jag hatar vinterhalvåret sen innan, blir ju inte bättre nu när man sover dom få timmarna det är ljust.

Gör det enbart för pengarna skull

Postad 15 November 2012 - 11:51

film-fanatiker
  • film-fanatiker
  • Mästare

• 2602 inlägg
  • 1
Dagens pluss/minus: Konfronterade min föredetta vän, o det slutade i att vi bröt kontackten! Blandade kännslor just nu, men tror detta är till det bästa.

Får tacka alla i tråden som gett mig den energin och stöttningen, att kunna göra detta. Är enormt tacksam för det :)

Redigerat av film-fanatiker, 15 November 2012 - 11:53.

Postad 15 November 2012 - 17:24

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0

Ska börja jobba natt till veckan som kommer. I alla fall 4 veckor på rad, kanske längre. Ser inte fram emot det då jag hatar vinterhalvåret sen innan, blir ju inte bättre nu när man sover dom få timmarna det är ljust.

Jobbar som tur är bara natt var 7:de vecka.
Nästa nattvecka infaller vecka 1 och då står Volvo stilla så det blir dagtid då.
Så 14 veckor till nästa nattvecka får väll bli dagens plus :)

Postad 15 November 2012 - 18:16

fristil
  • fristil
  • Mästare

• 3279 inlägg
  • 0
+ Hittade 2 bra vinylplattor
+ Fick min vinylvätt
+ Fick ovanligt mycket uträttat på jobbet idag :-)
+ 1 dag kvar att jobba innan helg

Inga minus idag vad jag kan komma ihåg, jo hittade ett minus da

- Bara för att man har bestämt sig att köpa hus så e fan marknaden helt
död känns det som, kommer ju inga nya objekt.

//Mike

Redigerat av fristil, 15 November 2012 - 18:18.

Postad 15 November 2012 - 18:19

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1766 inlägg
  • 0

Ser inte fram emot det då jag hatar vinterhalvåret sen innan, blir ju inte bättre nu när man sover dom få timmarna det är ljust.

Jag tyckte det var riktigt skönt att jobba natt under vinterhalvåren, men då jobbade jag iof bara till 02:30 så jag fick i alla fall lite solljus om jag gick upp en skaplig tid. Du får se fram emot cashen som trillar in senare. :)

Postad 15 November 2012 - 18:55

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
+ pappaledig imorgon = helgen börjar idag
+ julbord med jobbet imorgon kväll
+ snusfri 88 dagar idag
- ett jäääävla sötsug och grym aptit
- gått upp 5 kg...fan

Postad 15 November 2012 - 19:02

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0
- mörka tiden på året är här med besked, avskyr den.

+ nästan helg igen! :D

Postad 15 November 2012 - 21:41

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

• 559 inlägg
  • 0

Beror lite på hur man jobbar. Men jobbar man till 0600 så kan man ju gå upp 1200 och då har man ju nästan alla soltimmar framför sig och dessutom ledig. När man jobbar dagtid så är det inte säkert man ser mycket av solen.

Postad 15 November 2012 - 22:00

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1766 inlägg
  • 0

Beror lite på hur man jobbar. Men jobbar man till 0600 så kan man ju gå upp 1200 och då har man ju nästan alla soltimmar framför sig och dessutom ledig. När man jobbar dagtid så är det inte säkert man ser mycket av solen.

6 timmars sömn vid nattarbete låter ju dock inte helt optimalt, men det är väl förvisso individuellt. Jag behövde i alla fall 7-8 timmars sömn för att bli människa igen. Tänk också på att många kanske har en skaplig resväg mellan jobb och hem + att det kan vara svårt att hoppa direkt i säng efter ett nattskift då man är uppe i varv.

Postad 15 November 2012 - 22:33

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0
- Om en vecka är tanken att vi ska njuta i Miami, men idag kom ett mail från skolan som talade om att en maginfluensa sprider sig som en löpeld i skolan... :unsure:

+ Fredag imorgon

Postad 16 November 2012 - 04:30

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0

Låter väldigt lite, eftersom man inte (oftast) har möjlighet att lägga sig vid 06.00.
Jag slutar 06.15 och brukar hamna i sängen vid typ 7.30 (efter lite yoghurt och TV).
Sover man till 15.00 så är man utvilad och lagom trött nästa morgon.
12.00 sover jag enabrt till på Fredagarna för att bli lite "normal".
Har däremot kollegor som gör tvärtom och är vakna till 15-tiden och sover tills jobbet börjat.

Postad 16 November 2012 - 06:53

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
+ lagade en underbart god lasagne igår
- hittade den framme på spisen imorse =stått framme 12 timmar. Chansar inte...
+ pappaledig
- 2-åriga dottern vaknade kl 05.45
+ kaffe. Kaffe är gott :)

Postad 16 November 2012 - 06:59

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Låter som du aldrig jobbat natt.

Det är ganska påfrestande för kroppen att jobba natt en längre tid.

Jag jobbar 23-06 och klarar inte gå och lägga mig förrän tidigast 07.
Går jag upp 12.00 då så blir det 5 timmar sömn Max om jag somnar exakt 07.

Det är alldeles för lite sömn för en vuxen person. Och alldeles för lite om du ska jobba natt.

Jag behöver i alla fall 7-8 timmar då och då är klockan 14-15.

Så då ser man ljuset 1 timme ca. Jag går omkring i ett vakuum när jag jobbar natt.

Postad 16 November 2012 - 08:00

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

• 559 inlägg
  • 0

Låter som du aldrig jobbat natt.

Det är ganska påfrestande för kroppen att jobba natt en längre tid.

Jag jobbar 23-06 och klarar inte gå och lägga mig förrän tidigast 07.
Går jag upp 12.00 då så blir det 5 timmar sömn Max om jag somnar exakt 07.

Det är alldeles för lite sömn för en vuxen person. Och alldeles för lite om du ska jobba natt.

Jag behöver i alla fall 7-8 timmar då och då är klockan 14-15.

Så då ser man ljuset 1 timme ca. Jag går omkring i ett vakuum när jag jobbar natt.

Jag jobbade natt från och till i närmare 10 år. Körde 3-skift på somrarna och på längre lov, så man fick hela tiden vrida fram och tillbaka den interna klockan. Dock kanske jag är lite udda eftersom jag inte behöver särskilt mycket sömn. 5 timmar klarar jag mig bra på. 6 timmar så är jag utvilad. 7 timmar så är jag rejält utvilad. 8 timmar blir för mycket och jag blir seg istället. O.s.v.

Jag har en polare som kör ett liknande system. Han jobbar endast 18:00-06:00, är hemma 07:00 och går upp 12:00-13:00. Så det är nog väldigt individuellt hur man fungerar som person.

Men det är ju sant, kommer man inte hem förrens senare så blir det svårare. Jag var oftast hemma strax efter 0600 och sov några minuter senare.

Nu blev det rätt rejält OT. Så jag slänger med lite plus/minus

+ Örebro Öl & Whisky idag
- Har inte lyckats skaka av mig min förkylning fullt ut.
+ Mitt smaksinne verkar intakt och jag har ingen snuva alls. Bara en lätt feber som jag kan kontrollera med ipren.

Postad 16 November 2012 - 10:03

Unregistered1552
  • Unregistered1552
  • Beroende

• 1156 inlägg
  • 0

Dagens pluss/minus: Konfronterade min föredetta vän, o det slutade i att vi bröt kontackten! Blandade kännslor just nu, men tror detta är till det bästa.

Får tacka alla i tråden som gett mig den energin och stöttningen, att kunna göra detta. Är enormt tacksam för det :)

Brofist

+ lagade en underbart god lasagne igår
- hittade den framme på spisen imorse =stått framme 12 timmar. Chansar inte...

Ingen som helst fara.

Postad 16 November 2012 - 10:15

A Haddock
  • A Haddock
  • Forumräv

• 539 inlägg
  • 0
+ Frugan ska byta jobb och börjar det nya i februari, så då får jag gå hem på föräldraledighet. Årets semester (nåja) blir alltså från februari till september! :)

- Jag vet redan nu att jag kommer att sakna att jobba ganska snabbt. Men det är ju ett lyxproblem i sammanhanget ;)

Angående dag- och nattjobb så är det inte nödvändigtvis så att man får se mer dagsljus bara för att man jobbar dagtid. På den tiden när jag jobbade på vårdavdelning började jag sju på morgonen och slutade fyra på eftermiddagen. Mörkt när jag gick till jobbet och mörkt när jag gick hem. Däremellan gick jag runt inomhus i korridorer utan ett fönster ut mot yttervärlden. Jag kan tänka mig att situationen är liknande för många som jobbar på lager eller industrier. Med detta intet sagt om att nattjobb skulle vara "a walk in the park", det är ju ändå så klart jobbigare för både kroppen och knoppen att arbeta och sova på "fel" tider. Men just vintertid ser man nödvändigtvis inte mer dagsljus bara för att man jobbar dagtid och har normal dygnsrytm.

Postad 16 November 2012 - 17:48

fristil
  • fristil
  • Mästare

• 3279 inlägg
  • 0
+ Fick Rammstein: Live Aus Berlin på vinyl idag :-) helgen är räddad med andra ord.
+ Gratis öl på jobbet (varje fredag kl 15.00)

- Mörkt, grått och tråkigt väder

Postad 16 November 2012 - 19:16

A Haddock
  • A Haddock
  • Forumräv

• 539 inlägg
  • 0
Dagens dubbelminus är att jag helt missar Örebro Öl- och Whiskyfestival pga extremt klantig schemaläggning på jobbet (vilket jag bara kan skylla på mig själv eftersom vi lägger våra egna scheman) :angry:

Postad 17 November 2012 - 12:29

Unregisteredcec18524
  • Unregisteredcec18524
  • Beroende

• 1195 inlägg
  • 0
+ North London derby om en dryg timme.
- Flyger ut till Taiwan ikväll för arbetets räkning och är hemma på fredag igen, segt att vara borta från Mrs. Erikderek och barnen.

EK

Postad 18 November 2012 - 02:21

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
+ blops 2 har en jädrans massa ljusglimtar
- spelet måste få en total patch makeover.

Postad 18 November 2012 - 18:25

fristil
  • fristil
  • Mästare

• 3279 inlägg
  • 0
- Städat, skurat, dammat osv (förbannat tråkigt)
- Tung vecka framför mig med Jour och Releaser

+ Rent och fint hemma :-)
+ Solsidan ikväll (dock inte lika bra som säsong 1 men vissa avsnitt har varit riktigt bra tycker jag)
+ Netflixat Jackie Chan filmer idag och en massa minnen ploppar upp :-) bla när jag fick träffa och prata med honom under hans stockholm vistelse under premiären av Rumble in the Bronx
+ Njuter av en kall rackare :-)

Postad 18 November 2012 - 22:45

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1766 inlägg
  • 0
+ Min syster är nästintill helt frisk igen efter en tuff sjukperiod. När hon mår bra mår också jag bra.
- Bara en månad kvar tills min garantilön slutar gälla. Då blir det a-kassa och arbetsförmedlingen som gäller. Har sökt flertalet jobb sedan jag blev uppsagt, men det är ju rena öknen på arbetsmarknaden just nu. Vill bara ha ett jobb!

Postad 18 November 2012 - 23:10

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

• 606 inlägg
  • 0
+- *random politisk kommentar bortcensurerad*

Redigerat av Unregistereda9666aa5, 18 November 2012 - 23:10.

Postad 20 November 2012 - 00:37

film-fanatiker
  • film-fanatiker
  • Mästare

• 2602 inlägg
  • 0
Dagens +/- Har inhandlat lite gott o äta, men kan inte äta det på grund av två anledningar: När jag inte tar värktabletter så kan jag inte äta för tandverken, när jag tar värktabletterna så kan jag inte för att jag får svåra magproblem av värktabletter... Ibland får man välja på pest eller kolera :(

Nåja ett litet pluss idag iallafall, jag har köpt in mer sammet till bion samt tätningslist till dörren :)

Postad 20 November 2012 - 07:47

fristil
  • fristil
  • Mästare

• 3279 inlägg
  • 0
- Release i dag så uppe med tuppen och är supertrött

+ Slutar kl 11
+ Kebabtisdag

Postad 20 November 2012 - 09:02

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1676 inlägg
  • 0
+ Drog ryggen på gymmet igår och trodde inte det var så farligt

- Vaknade idag och kunde knappt gå. Föll ihop två gånger på väg ut i köket pga. smärtor. Nu blir det spikmatta.

-/+ Kanske blir sjukskrivning idag.

/G

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.