DriveClub (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
9
|
(16)
|
199:- |
Postad 03 October 2014 - 13:19
Holy f-ck! Brukar inte gilla volt-sekvenser men det där får nog mig att förhandsboka...Bra att ha i bakhuvudet när man spelar DC:
edit: Wow måste vara bästa "volta med bil"-effekten ever
Postad 05 October 2014 - 10:53
https://www.youtube....h?v=osID3_rjGlE
Redigerat av Karl-Johan, 05 October 2014 - 10:55.
Postad 05 October 2014 - 18:13
Sitter med en Logitech Driving Force GT
Edit: Såg att det tydligen är ett himla liv angående att logitech rattar inte funkar på ps4. Hoppas det löser sig (känns inte 2014 miljömässigt att skrota sin plastratt för att det saknas ett chip eller nån patenttvist ligger ivägen...inte undra på att naturtillgångar går åt skogen)
Redigerat av e3henri, 05 October 2014 - 18:49.
Postad 05 October 2014 - 19:11
Spelet har "review embargo" (kom inte på någon bra översättning) tills det är släppt, så du får väntaVar är recensionerna? Släpps ju på onsdag!
Dock kan man ju fundera på hur vart alla citaten i senaste trailern kommer ifrån....om ingen har recenserat det ännu
Postad 06 October 2014 - 01:19
Previews kanske? Jag frågade i fredags och då hade de inte fått in något att skicka ut för norden.Dock kan man ju fundera på hur vart alla citaten i senaste trailern kommer ifrån....om ingen har recenserat det ännu
Postad 06 October 2014 - 05:03
Postad 06 October 2014 - 09:35
Kan man koppla i och köra med två rattar förresten..? Då är det ju mer rättvist när man möter varandra på splitscreen?
Postad 06 October 2014 - 09:57
Postad 06 October 2014 - 10:17
Postad 06 October 2014 - 10:42
Vad är det för mening med att släppa ett bilspel som man inte kan förfestkriga med splitscreen!?!?
Postad 06 October 2014 - 11:33
Ja tyvärr blir det ingen splitscreen. I alla fall inte nu, kanske i framtiden. Riktigt tråkigt då det ju är riktigt kul att sitta och lira med polarna i soffan.
Postad 06 October 2014 - 13:54
Hur är det med rattstödet? Fungerar PS3 rattar?
Sitter med en Logitech Driving Force GT
Edit: Såg att det tydligen är ett himla liv angående att logitech rattar inte funkar på ps4. Hoppas det löser sig (känns inte 2014 miljömässigt att skrota sin plastratt för att det saknas ett chip eller nån patenttvist ligger ivägen...inte undra på att naturtillgångar går åt skogen)
Mm, det blir inga köp av bilspel till PS4 för mig förrän Logitech fixar stöd för sina rattar. Jag vägrar köpa en till ratt, har två st redan. Om det nu bara är ett chip som saknas så kan de väl bara utveckla nån adapter mellan usbn och ps4 som löser detta.
Postad 06 October 2014 - 14:15
Mm, det blir inga köp av bilspel till PS4 för mig förrän Logitech fixar stöd för sina rattar. Jag vägrar köpa en till ratt, har två st redan. Om det nu bara är ett chip som saknas så kan de väl bara utveckla nån adapter mellan usbn och ps4 som löser detta.
Ja är lite inne på samma linje nu har jag bara en ratt. Men jag är inte så sugen på att köpa en ny för 3000-3500kr för att få en med force feedback!
Kommer dock att ladda hem ps+ versionen av spelet för att testa det. Om inte annat för att se hur snyggt det är:-)
Postad 06 October 2014 - 14:25
Postad 06 October 2014 - 14:35
Tänkte nu istället eftersom detta inte har splitscreen att köpa det nyaste need for speed för att möta varandra här hemma... men det har ju f*n inte stöd för det heller! Vad är detta?! Vilka racingspel till ps4 har splitscreen? Det är ju det viktigaste... utan det är det ju som att lägga patiens när man är två stycken, och får turas om...
What, har detta spel inget split-screen??? Då blir det definitivt inget för mig. Enda anledningen till att jag köper racingspel ju. Skiter fullständigt i realistisk körkänsla etc, Vill ha ett relativt snyggt spel med bra fartkänsla som är lätt att lära sig men svårt att bemästra så att jag kan öva själv och sedan när jag bjuder över polare kan jag äga dem trots 10 bärs mer i magen
Postad 06 October 2014 - 16:06
Postad 06 October 2014 - 16:24
Svårt att "fest-spela" utan!Splitscreen på bilspel? Ni måste skämta!!!
Du måste skämta!
Postad 06 October 2014 - 17:16
Redigerat av MartinAberg, 06 October 2014 - 17:53.
Postad 06 October 2014 - 18:02
Ni borde köpa Mario Kart =P
Har det redan, skitsköj verkligen! Men vill ha med riktiga bilar
Plus att Wiiet har hamnat i dotterns rum... :/
Har du något tips med racing splitscreen till ps4, som är släppt eller på ingång?
Postad 06 October 2014 - 18:17
Splitscreen på bilspel? Ni måste skämta!!!
nej inget skämt. Jag har polare IRL också...
Ni borde köpa Mario Kart =P
finns det till PS4???...
Redigerat av beat_strandh, 06 October 2014 - 18:19.
Postad 06 October 2014 - 18:53
Finns ju tyvärr inte. The Crew möjligtvis i december, men om det är bra...Har du något tips med racing splitscreen till ps4, som är släppt eller på ingång?
Kan väl hoppas att Wreckfest kommer till PS4.
Bästa splitscreenracern utan tvekan. Du missar mycket när du bara håller dig till ett företag.finns det till PS4???...
Postad 06 October 2014 - 19:09
Finns ju tyvärr inte. The Crew möjligtvis i december, men om det är bra...
Bästa splitscreenracern utan tvekan. Du missar mycket när du bara håller dig till ett företag.
Säg det till min fru. Hade inte hon haft så mycket att säga om mitt spelintresse hade jag ägt alla 3 konsoler + en gaming PC
Läste om det spelet idag. Verkar kul. Hoppas det kommer till PS4 och har split-screen.
Postad 06 October 2014 - 19:43
http://us.playstatio...ps3/simul-view/
Verkar klart coolare än splitscreen
Postad 06 October 2014 - 19:48
Surt, verkar som ord står mot ord, men så vitt jag förstår så sitter Logitech på nåt force-feedback patent som Sony bara får använda till PS3. Logitech däremot påstår att det är nåt securitychip som krävs för att få kontakt med PS4an samtidigt som det finns en ratt från 2011 från ett annat märke som tydligen kommer fungera på PS4. Löjligt hur som helst, känns som ett himla slöseri (inte bara med pengar) att slänga och köpa nytt. Jag kommer inte köpa en PS4 ratt.Mm, det blir inga köp av bilspel till PS4 för mig förrän Logitech fixar stöd för sina rattar. Jag vägrar köpa en till ratt, har två st redan. Om det nu bara är ett chip som saknas så kan de väl bara utveckla nån adapter mellan usbn och ps4 som löser detta.
Min Logitech ratt har allt jag behöver så de får tusan se till att den funkar.
Postad 06 October 2014 - 20:44
Surt, verkar som ord står mot ord, men så vitt jag förstår så sitter Logitech på nåt force-feedback patent som Sony bara får använda till PS3. Logitech däremot påstår att det är nåt securitychip som krävs för att få kontakt med PS4an samtidigt som det finns en ratt från 2011 från ett annat märke som tydligen kommer fungera på PS4. Löjligt hur som helst, känns som ett himla slöseri (inte bara med pengar) att slänga och köpa nytt. Jag kommer inte köpa en PS4 ratt.
Min Logitech ratt har allt jag behöver så de får tusan se till att den funkar.
Kan bara hålla med.
Postad 06 October 2014 - 21:06
Spelar så på min LG ibland och det funkar bra, lite tråkigt om man är fler än två baraSplit screen? Nu råkar jag sitta på en Sony TV och undrar när spelen får stöd för det här:
http://us.playstatio...ps3/simul-view/
Verkar klart coolare än splitscreen
Postad 07 October 2014 - 13:40
Postad 07 October 2014 - 14:10
Driveclub
http://www.fz.se/art...41007/driveclub
Redigerat av WarpGuN, 07 October 2014 - 14:10.
Postad 07 October 2014 - 14:27
Skillnad på kreti och pleti. När jag kollade med Sony igår skulle det förhoppningsvis komma in recensionsexemplar måndag eller tisdag."Under ett par veckors tid"? Fördelen med att ha en debuggmaskin.
Postad 07 October 2014 - 15:47
Trodde på en 3 eller 4, men visade sig vara 6/10. Inte vad jag skulle kalla en rejäl sågning.Rejäl sågning på gamereactor!
Postad 07 October 2014 - 15:58
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 07 October 2014 - 15:58.
Postad 07 October 2014 - 16:07
Postad 07 October 2014 - 16:18
Trodde på en 3 eller 4, men visade sig vara 6/10. Inte vad jag skulle kalla en rejäl sågning.
Läs den istället... Inte mkt positivt!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
5 bilder
12 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?