Revel
409 svar till detta ämne
Postad 09 september 2015 - 14:42
WB-Cinema
-
WB-Cinema
-
Beroende
-
-
1 312 inlägg
Tex så är C205 mer symetrisk än M106, och båda har waveguiden i samma ledd/position, när C205 står vertikalt. Revels tekniska avdelning har även sagt raka motsatsen mot vad dom sagt till en annan person. Vilket som gäller är det ingen som vet, än. Punkt.
Sen att vissa lägger så mkt tid på detta, är enbart för att jäv.las mot mig, den sarkasm som råder är inte tex de nya användarna medvetna om.
Jag tycker det är kul att se erat engagemang!
Postad 09 september 2015 - 14:42
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18 233 inlägg
Kan någon, kanske Karlsson skicka ett meddelande till revel och fråga samma sak som mig? Då får vi två oberoende källor som säger samma sak, dom ska ligga ner. Punkt. Släpp det nu.
Postad 09 september 2015 - 15:03
Sohlio
-
Sohlio
-
Forumräv
-
-
581 inlägg
Blir det annorlunda om man har en högtalare upp och ner oxå?
Postad 09 september 2015 - 15:35
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18 233 inlägg
Ja, det blir det, elementplaceringen omvänds och lobingen blir omvänd om tm.
Postad 09 september 2015 - 15:49
mattiask
-
mattiask
-
Veteran
-
-
1 830 inlägg
Det är ju bara och titta på C205 så ser man ju att den inte är konstruerad som en LCR högtalare, lådan är inte gjord för att både stå upp och ligga ner korrekt. Inte sagt att den inte kan fungera som det ändå, men Revel har garanterat inte haft det i åtanke. Då skulle den inte se ut som den gör.
Postad 09 september 2015 - 16:04
WB-Cinema
-
WB-Cinema
-
Beroende
-
-
1 312 inlägg
Det är ju bara och titta på C205 så ser man ju att den inte är konstruerad som en LCR högtalare, lådan är inte gjord för att både stå upp och ligga ner korrekt. Inte sagt att den inte kan fungera som det ändå, men Revel har garanterat inte haft det i åtanke. Då skulle den inte se ut som den gör.
Helt korrekt, Revel har inte haft en tanke öht på att C205 skulle användas i LCR.
Det är dock inte relevant i diskussionen.
Frågan är OM den kan användas som LCR, för att få lite bättre kapacitet jämfört mot stativarna i serien.
Väntar fortfarande på svar från Revel... ..
Redigerat av WB-Cinema, 09 september 2015 - 16:05.
Postad 09 september 2015 - 17:54
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18 233 inlägg
ja, vi har tidigare varit inne på just det här. centern har borrhål i botten och två ovaler på sidorna, så att den har inbyggt försvar mot att ställas på högkant. jag är rätt säker på att den är designad att sprida ljud på just det sättet, liggandes, vilket gör att det är troligt att den inte kommer sprida ljud önskvärt på högkant. men det var ju också precis det som tech supporten skrev till mig. men du, hade du kunnat skriva precis samma fråga och få ett till likadant svar?
Postad 09 september 2015 - 17:57
WB-Cinema
-
WB-Cinema
-
Beroende
-
-
1 312 inlägg
Alla har väl kollat på bilderna, och ser att waveguiden blir positionerad som stativarnas waveguide i vertikalt läge?
Till och med diskantskyddet blir positionerat på samma håll.
Redigerat av WB-Cinema, 09 september 2015 - 18:07.
Postad 09 september 2015 - 18:27
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18 233 inlägg
From: Zartok Sent: 9/6/2015 10:10 AM To: [email protected] Subject: Revel c205
Hi. I have a very quick question. Can the c205 be used as LCR config, with the center lying down and the two others standing tall on the sides? Would you recommend it or should i look for your bookshelf speakers for this placement?
Den 8 sep 2015 8:36 em skrev "Customer Support (HARMAN Luxury Audio)" <[email protected]>:
Hi Emil,
Thanks for writing.
I would suggest using bookshelf or floorstanding speakers for this type of application. The waveguide on the tweeters have a wide horizontal dispersion designed specifically for it to be mounted as it is designed, so the imaging would not be optimal in the configuration you mentioned.
I hope this information can help you explore your options for the best listening experience.
I suggest contacting your local dealer or installer to help you make the best decision in regards to placement and model selection. You can also use the “Find a Dealer” drop down menu at the bottom of our website to locate a dealer nearest you.
Case closed. waveguiden är DESIGNAD SPECIFIKT för att bli placerad så som högtalaren är designad. ljudbilden blir lidande av det. varför diskuteras det här fortfarande? det finns flera högtalare som fungerar som LCR, inte minst alla vanliga stående högtalare, så det enklaste är ju att bara köpa tre stycken stativare. det går ju att plugga dom om man vill ha slutet (vilket jag förstår att man vill ha då det finns många fördelar med det imo).
Postad 09 september 2015 - 18:34
WB-Cinema
-
WB-Cinema
-
Beroende
-
-
1 312 inlägg
Fel, den centerhögtalaren i Performa3 serien som har sin waveguide på andra ledden och iom det antagligen borde sprida sitt ljud bredare "wide horizontal dispersion" (för större rum) heter C208, och är den större Centern i serien.
Och den ser ut såhär: (Notera hur waveguiden är monterad på C208 kontra hur den är monterad på C205)
Postad 09 september 2015 - 18:37
robi
-
robi
-
Användare
-
-
193 inlägg
@WB
Att du orkar!!! Oj oj oj!!!
Postad 09 september 2015 - 18:45
WB-Cinema
-
WB-Cinema
-
Beroende
-
-
1 312 inlägg
Vad säger ni nu då, fick precis svar 
Hi,
Thanks for writing.
I did check with one of our engineers to be sure and he confirmed that the configuration you described would work just fine. The vertical and horizontal dispersion on the tweeter waveguide is nearly identical, so you should have no decrease in performance when using the C205 vertically. Unfortunately I cannot recommend a method for how to mount the C205 vertically as it is not designed to be mounted in this way, so this would be at your discretion. Please use caution.
I hope this helps. If you have any further questions please feel free to contact us and we will be more than happy to assist.
Have a great day.
KEVIN KENT
Field Support Engineer
Harman Luxury Audio Group, Lifestyle Division
8500 Balboa Blvd
Northridge, CA 91329
Phone: (888) 691-4171
@WB
Att du orkar!!! Oj oj oj!!!
Klart man orkar argumentera mot folk som påstår felaktiga saker, och enbart gör det för att försöka gå emot en.
Frågan är hur dom orkar? 
Case closed!
Redigerat av WB-Cinema, 09 september 2015 - 18:45.
Postad 09 september 2015 - 19:18
Berggren
-
Berggren
-
I Am The God Of Hellfire
-
-
3 967 inlägg
Vill ni vara vänliga att sluta med era insuinationer och käbbel med en gång!
Den som inte hörsammar detta kommer att bjudas på semester av mig från forumet på ej ännu bestämd tid.
Vill man prova sin tur så är uppmaningen att göra det, för er andra så är rådet att lägga av direkt!
Mvh Berggren
Postad 10 september 2015 - 08:43
Johan_i_burken
-
Johan_i_burken
-
Mästare
-
-
3 637 inlägg
Nyckelordet här är "nearly identical". Jag tror att det funkar absolut fast den nyfikna sidan i mig undrar hur stor skillnad det är på riktigt. Vi kommer naturligtvis aldrig få svar på det för det finns nog ingen som kommer mäta på det och ytterst få som vill ha en center med rundad botten som front. Att det fungerar är jag dock inte förvånad över.
Postad 10 september 2015 - 08:56
WB-Cinema
-
WB-Cinema
-
Beroende
-
-
1 312 inlägg
Fel, den centerhögtalaren i Performa3 serien som har sin waveguide på andra ledden och iom det antagligen borde sprida sitt ljud bredare "wide horizontal dispersion" (för större rum) heter C208, och är den större Centern i serien. Och den ser ut såhär: (Notera hur waveguiden är monterad på C208 kontra hur den är monterad på C205)
Hi, Correct. The waveguide on the C205 standing in a vertical position would be same as it is on the M105, M106, F206 and F208. I hope this helps. Have a great day. KEVIN KENT Field Support Engineer Harman Luxury Audio Group, Lifestyle Division 8500 Balboa Blvd Northridge, CA 91329 Phone: (888) 691-4171 Email: [email protected]
Postad 10 september 2015 - 09:15
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18 233 inlägg
Nyckelordet här är "nearly identical". Jag tror att det funkar absolut fast den nyfikna sidan i mig undrar hur stor skillnad det är på riktigt. Vi kommer naturligtvis aldrig få svar på det för det finns nog ingen som kommer mäta på det och ytterst få som vill ha en center med rundad botten som front. Att det fungerar är jag dock inte förvånad över.
Nej, alltså, det går ju att ställa alla högtalare upp och ner, eller liggande eller riktade mot väggen, och dom kommer fortfarande att låta. Skillnaden är om det är så högtalaren ska låta eller spela. Det är där det är uppenbart att deras center inte ska göra det. Men som sagt, man får ju ljud ur högtalaren. Själv så tror jag inte att jag kommer lägga ner mina frontar bara för att dom fortfarande kommer fungera även liggandes. Eller upp och ner
Postad 10 september 2015 - 09:56
WB-Cinema
-
WB-Cinema
-
Beroende
-
-
1 312 inlägg
All fakta ligger nu på bordet, Revels egna ingenjörer har kontaktats i frågan och givit sitt svar, även waveguidens position är nu i mitt senaste mailsvar från Revel bekräftat, dess position och spridning är identisk med golvarnas och stativarnas waveguide i serien. Att aktivt välja att misstolka och vända på svaren får stå för de personerna som gör det, men är varken sakligt eller korrekt.
Att vissa här i tråden TOTALT bortser från dessa konkreta bekräftelser enbart för att dom inte klarar av att ha fel är faktiskt inte mitt eller någon annans problem.
Intresset hos dessa personer ligger inte i högtalarna i fråga, utan enbart för att dom vill argumentera mot mig.
Jag personligen har fått de svar jag sökte från Revel och känner att vidare diskussion är väldigt onödig, det finns licksom gränser för vissa utav oss.
Sista ordet överlåter jag till er som har det behovet.
Och kommer nu lägga mer tid i tråden på de ljudliga upplevelserna utav högtalarna istället för onödigt och felaktigt tjafs.
Får svar idag med ny info om den kommande Concerta2 serien (som jag tänk ha som surround/atmos) återkommer med den informationen när den dykt upp.
Mvh
WB
Postad 13 september 2015 - 20:19
WB-Cinema
-
WB-Cinema
-
Beroende
-
-
1 312 inlägg
Imorgon kommer nog högtalarna till butiken 
Postad 14 september 2015 - 05:42
willswing
-
willswing
-
Lärjunge
-
-
267 inlägg
Jag väntar med spänning, WB......kan vara lite tidigt på morgonen för mig, men vad är detta för bilder...nåt jag missat i konversationen?
Edit...kanske börjar förstå...nåt att ställa dom vertikalt...!?
Redigerat av willswing, 14 september 2015 - 05:43.
Postad 14 september 2015 - 16:21
WB-Cinema
-
WB-Cinema
-
Beroende
-
-
1 312 inlägg
Jag väntar med spänning, WB......kan vara lite tidigt på morgonen för mig, men vad är detta för bilder...nåt jag missat i konversationen?
Edit...kanske börjar förstå...nåt att ställa dom vertikalt...!?
Japp, detta är ett utav de alternativen jag funderar på att använda som främre fot. Helt klockren, så blir nog detta!
Kom inga högtalare idag, antagligen imorgon...
Redigerat av WB-Cinema, 14 september 2015 - 16:55.
Postad 21 september 2015 - 12:40
WB-Cinema
-
WB-Cinema
-
Beroende
-
-
1 312 inlägg
Beställde ett Parasound HALO A23 igår, tanken är att senare köpa ett st A31 till L/C/R och A23 till surround.
Eller möjligtvis tre st bryggade A23 till L/C/R, 400w i 8ohm, 1kVA, 90 amp peak till varje kanal! =)
Tror dock inte det kommer behövas till gällande Revel burkar, men ska lyssna in mig på A23:an och sen får man se vart det slutar.
Steg och högtalare förväntas iaf att anlända imorgon respektive onsdag.
Ska bli trevligt!
Postad 21 september 2015 - 13:00
willswing
-
willswing
-
Lärjunge
-
-
267 inlägg
Spänningen stiger...bilder så fort det går, mannen!
Postad 21 september 2015 - 13:43
WB-Cinema
-
WB-Cinema
-
Beroende
-
-
1 312 inlägg
Japp!
Postad 22 september 2015 - 00:05
robert293
-
robert293
-
Guru
-
-
4 533 inlägg
Revel kan detta med högtalare men hur är det egentligen med spl resurserna i dessa WB?
Har inte hört modellen du slagit till på men du hade som sagt Klipsch i åtanken också vore kul om du sen kommer med lite feedback om skillnaderna.
Redigerat av robert293, 22 september 2015 - 00:06.
Postad 22 september 2015 - 08:17
WB-Cinema
-
WB-Cinema
-
Beroende
-
-
1 312 inlägg
Revel kan detta med högtalare men hur är det egentligen med spl resurserna i dessa WB?
Har inte hört modellen du slagit till på men du hade som sagt Klipsch i åtanken också vore kul om du sen kommer med lite feedback om skillnaderna.
Tjena!
Exakta SPL-förmågan vet jag inte, har dock spelat ordentligt starkt på demo, och kan intyga att det lät väldigt bra, utan kompression, missljud etc. Ca 105db den gången.
När jag nu får hem högtalarna så kommer jag ta reda på högtalarens kompletta kapacitet under de första veckorna, har även beställt ett nytt strömstarkt slutsteg.
Revel presterar rent ljudkvalitetsmässigt bra mycket bättre än Klipsch, därför valdes Klipsch bort.
Revel är enligt min subjektiva tolkning nästan en komplett hifi/välljud/film förmedlare.
Bra finnish, exemplariska mätvärden, bra spridning, får man på köpet.
Postad 22 september 2015 - 08:40
Berggren
-
Berggren
-
I Am The God Of Hellfire
-
-
3 967 inlägg
Diverse inlägg dolda som inte tillförde tråden något mer än fiskande efter att någon ska reagera.
Jag ber er vänligen sluta upp med detta annars kommer åtgärder att vidtas och ni kommer att då att få spendera ett par dagar utan tillgång till forumet.
Tack för visad hänsyn.
Postad 22 september 2015 - 12:57
mikee
-
mikee
-
Veteran
-
-
1 638 inlägg
@Wb .. beror väl på vilka du Klipsch du jämför dina revel mot... 3 av denna blåser ju dina Revel helt av banan .. http://www.klipsch.c...-center-speaker ... ( eftersom du bara skriver Klipsch och inte specar )
Dock har 160M inget att sätta till mot dina ( om det är de du jämfört med ).. men dina kostar ju en del mycket mer också.
När får du hem godbitarna ?
Redigerat av mikee, 22 september 2015 - 13:00.
Postad 22 september 2015 - 13:06
WB-Cinema
-
WB-Cinema
-
Beroende
-
-
1 312 inlägg
@Wb .. beror väl på vilka du Klipsch du jämför dina revel mot... 3 av denna blåser ju dina Revel helt av banan .. http://www.klipsch.c...-center-speaker ... ( eftersom du bara skriver Klipsch och inte specar )
Dock har 160M inget att sätta till mot dina ( om det är de du jämfört med ).. men dina kostar ju en del mycket mer också.
När får du hem godbitarna ?
Ja det beror ju på tycke, smak, ideal också.
Själv tycker jag att Klipsch Palladium inte låter bättre än Revel Performa3 i övre mellanregister och diskantområdet. Dock är dom helt sinnesjuka när det kommer till punch, kontroll och SPL.
Vet inte, men tror inte att Palladium Centern passar i vertikal position öht.
Högtalarna får jag idag eller imorgon enligt leverantör från Holland, informationen förmedlas via "min" svenska butik.
Har inte hört något än idag, så förmodar att dom anländer imorgon...
Postad 22 september 2015 - 13:51
WB-Cinema
-
WB-Cinema
-
Beroende
-
-
1 312 inlägg
Nu står Parasound slutsteget hemma i hallen iaf, frugan ringde och lämnade info
Postad 22 september 2015 - 17:53
WB-Cinema
-
WB-Cinema
-
Beroende
-
-
1 312 inlägg
Kommer hem, dushar, går ner till nedervåningen och börjar packa upp slutsteget.... hmm ett svart steg, men jag beställde ett i silver 
Har nu suttit och funderat på om svart kanske fungerar ändå..? och varit i kontakt med butiken som skickar ett i silver och hämtar upp det svarta, om jag vill.
Svårt faktiskt 
Postad 22 september 2015 - 18:04
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18 233 inlägg
nog för att vi inte kommer överens, men tom jag vill beklaga det. har du tidigare bestämt dig för ett i silver så ska du inte godta ett svart. det finns ju risk att du kommer att sitta och fundera på det längre fram. så byt. och skäll lite på dom. jag skulle inte ha godtagit om min yamaha var silver istället för svart ex.
Postad 22 september 2015 - 18:47
WB-Cinema
-
WB-Cinema
-
Beroende
-
-
1 312 inlägg
Så är det ju, klart som korvspad att jag väljer den kulör jag faktiskt ämnar att ha.
Dock är det så att jag faktiskt efter denna fel-leverans börjat fundera på om inte svart är rätt ändå? alltså jag har hopplöst svårt att bestämma mig..
Steget är undanstuvat i bakre delen av rummet och funderingarna fortsätter, imorgon bitti måste jag ha bestämt mig.
Postad 22 september 2015 - 18:51
WB-Cinema
-
WB-Cinema
-
Beroende
-
-
1 312 inlägg
Postad 22 september 2015 - 19:01
greveriff
-
greveriff
-
Veteran
-
-
1 984 inlägg
Tycker det svarta var klart snyggast men det beror ju på vad det ska matchas med.
Postad 22 september 2015 - 19:01
Sohlio
-
Sohlio
-
Forumräv
-
-
581 inlägg
Svart tycker jag är snyggare!
Postad 22 september 2015 - 19:16
WB-Cinema
-
WB-Cinema
-
Beroende
-
-
1 312 inlägg
Ja?, något i mig börjar också luta åt att svart är snyggare, och ett bättre val i längden.
Blir inte klok på detta!
Högtalarna kommer ju vara blanksvarta, mitt tak är svart, listerna är svarta, front-tegelväggen är grafitgrå, och väggarna är grafitgråa.
Övrig elektronik just nu är svart, TV:n är svart. Har en Yamaha 3030 och en PS3 just nu, dock är dessa produkter i utfasnings-stadiet.
Postad 22 september 2015 - 19:18
Warlokk
-
Warlokk
-
Veteran
-
-
2 160 inlägg
En röst till på svart här
Postad 22 september 2015 - 19:25
Blåtand
-
Blåtand
-
Mästare
-
-
3 144 inlägg
Hugget som stucket rent visuellt enlig mig.
I vardagsrum vill man ju gärna att det skall gå ihop med det som är runt omkring.
I en biogrotta spelar det ju verkligen ingen roll ur det avseendet, möjligen är det en fördel om det är svart (mörkt).
Postad 22 september 2015 - 20:25
WB-Cinema
-
WB-Cinema
-
Beroende
-
-
1 312 inlägg
Får sova på saken, blev en wirre också 
Nu ett avsnitt "NARCOS"...
Postad 22 september 2015 - 23:05
Johan_i_burken
-
Johan_i_burken
-
Mästare
-
-
3 637 inlägg
Den silvriga såg enligt mig inte alls ut som någon premiumprodukt. Silver kan vara snyggt, tyckte min gamla primare spa21 gjorde sig i det men på den bilden fick jag mer känslan av någon gamal stor ful digitalbox eller liknande. Jag hade behållt den svarta. Kan vara en dålig bild som lurar en kanske?
Postad 23 september 2015 - 06:04
WB-Cinema
-
WB-Cinema
-
Beroende
-
-
1 312 inlägg
Den silvriga såg enligt mig inte alls ut som någon premiumprodukt. Silver kan vara snyggt, tyckte min gamla primare spa21 gjorde sig i det men på den bilden fick jag mer känslan av någon gamal stor ful digitalbox eller liknande. Jag hade behållt den svarta. Kan vara en dålig bild som lurar en kanske?
Primares frontplattor är läckra ja.
Själv har jag alltid tyckt att Parasounds HALO produkter gjort sig bäst i silver, IRL.
Men svart börjar kännas bättre, det är ju trots allt ett biorum den ska stå i.
Postad 23 september 2015 - 08:50
WB-Cinema
-
WB-Cinema
-
Beroende
-
-
1 312 inlägg
Äh vaf+n!
Jag kör på svart, har funderat en hel del och kommit fram till att svart blir ju aldrig fel i ett biorum.
I eftermiddag blir det premiär, kul skit!
Postad 23 september 2015 - 09:22
Warlokk
-
Warlokk
-
Veteran
-
-
2 160 inlägg
Bra val!
Upp med bilder också
Postad 23 september 2015 - 09:43
WB-Cinema
-
WB-Cinema
-
Beroende
-
-
1 312 inlägg
Ja det blir nog bra ändå, svart matchar till allt och håller som kulör i längden.
Slänger upp bilder ikväll!
Fan hade jag vetat detta igår så hade ju steget redan varit inkopplat och provkört nu!  Måtte högtalarna komma idag också!
Postad 23 september 2015 - 18:33
WB-Cinema
-
WB-Cinema
-
Beroende
-
-
1 312 inlägg
Suttit hemma och lyssnat i ca 2 timmar nu med nya Parasound steget på stora grabbens högtalare Boston Acoustic A26, ljudskillnaden är fenomenalt olik till det bättre jämfört mot hans surroundreciver, förbannat nöjd så här långt! 
Brutal dynamik och kontroll, lent och homogent, och en verkligt större ljudbild/atmosfär, detaljerna sitter som gjutna och låter väldigt avslappnat i hela ljudbilden.. och steget är inte ens "inkört än" Måste snart stänga av dock då lilleman där uppe ska lägga sig strax. (Mitt rum är ju inte färdigbyggt än, så hela baksidan av rummet är öppen ut mot nedre hallen = LYHÖRT)
Mindre kul att mina Revel inte kom idag heller, det är ju dessa man vill lyssna på, ska komma imorgon eller på fredag är senaste infon... 
Postad 23 september 2015 - 18:45
WB-Cinema
-
WB-Cinema
-
Beroende
-
-
1 312 inlägg
Ett par dåliga mobilbilder bjuder jag på...
Postad 23 september 2015 - 18:54
Unregistered3f868d20
-
Unregistered3f868d20
-
Användare
-
-
163 inlägg
Riktigt snygg! Parasound är en intressant tillverkare. Riktigt nyfiken på att ta mig en lyssning på deras produkter. 👍🏻
Postad 23 september 2015 - 19:58
Warlokk
-
Warlokk
-
Veteran
-
-
2 160 inlägg
Grymt fint steg i svart! Vågar man fråga hur det mäter utan att diskussionen urartar?
Postad 23 september 2015 - 20:12
WB-Cinema
-
WB-Cinema
-
Beroende
-
-
1 312 inlägg
Ja, jag är riktigt glad att jag tillslut valde svart, det ser helrätt ut där det står på bänken, i silver hade det inte passat in lika sobert.
Det mäter nog värdelöst!  men man kan ju lyssna om man vill istället som tur är.
Tester osv finns på nätet, du får gärna kika själv då vårat fiber eller wifi/router har gett upp, sitter på mobilen nu och ska snart möta John Blund.
Postad 23 september 2015 - 22:11
Erik_N
-
Erik_N
-
Veteran
-
-
1 536 inlägg
Tråkigt att det här har blivit en sån tjafstråd. Jag lägger en röst på att inlägg #76 och framåt flyttas till en ny tråd, med rubriken "WB-Cinema letar nya högtalare" eller liknande; om någon moderator orkar ta tag i det.
Detta önskemål kvarstår, även om OT nu tagit en ny inriktning.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Ljud
-
→
Högtalare
-
Personuppgiftspolicy
|
-
JBL M2 igen…..
Anton
2025-05-01 16:07:43
-
JBL M2!!!!!!!
Anton
2025-04-30 16:22:03
-
Front Atmos
Globe
2025-04-28 19:35:47
-
The12 Passive
Globe
2025-04-28 19:33:57
-
Baffelväggen
Globe
2025-04-28 19:31:57
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|