Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

No Man´s Sky

683 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
No Man's Sky (PS4) (PlayStation 4-spel) 9 6.333332 (14) 599:-
No Man's Sky (PC) (PC-spel) 7 6.714284 (6) Inga priser

Postad 12 August 2016 - 14:11

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 1

Apropå att Sean ljög om MP-delen i spelet så har folk varit lite roliga och driver med han. 
(Själv bryr jag mig inte om MP för det blir som i Tamriel Online, man ser en B0n3rdude-69 bunnyhoppa förbi en, förstörde the immersion så att säga)
jfn7s8W.png

Sean Murray Dodging Questions about Multiplayer:

https://gfycat.com/Y...usGangesdolphin

Postad 12 August 2016 - 14:21

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Kollade en stream i 10min idag och det var tillräckligt för att jag kommer aldrig spela detta om jag inte blir erbjuden pengar för att spela det..

Du har inte sett rätt stream. Du skulle ha sett penisplaneten! :D

Postad 12 August 2016 - 15:33

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Grafiksettings för PC, många som kommer ändra FOV direkt tro?! :P Den va redan på hundra där såg jag... va ligger den på ps4a, ser ut som typ 50 :o 

http://images.nvidia...cs-settings.jpg

Redigerat av Garrett, 12 August 2016 - 15:35.

Postad 12 August 2016 - 15:49

primoo
  • primoo
  • Lärjunge

• 494 inlägg
  • 0

Svala reaktioner lite här och var minst sagt. Är det bara jag och walkiii som gillar det här? 

Jag kör det också, tycker det är helt ok! Jag vill ha ett sånt här skepp de stöter på här... men man får nog spara en del :)
https://youtu.be/f23mEyRVdy8?t=17881

Har spolat fram men hela feeden är 5H om man har mindre att göra :D

Postad 12 August 2016 - 16:15

InSane
  • InSane
  • Veteran

• 1838 inlägg
  • 0

Blev det ingen MP i spelet?

Postad 12 August 2016 - 16:26

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 0

Blev det ingen MP i spelet?

Enda MP är att man är i samma galax och kan se om någon redan har varit i ett solsystem/på en planet (man ser vem som upptäckt dom)

Postad 12 August 2016 - 18:18

InSane
  • InSane
  • Veteran

• 1838 inlägg
  • 0

Enda MP är att man är i samma galax och kan se om någon redan har varit i ett solsystem/på en planet (man ser vem som upptäckt dom)

Ja då så, då slapp jag fundera på det här :)

Postad 12 August 2016 - 20:04

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Verkar vara stora fps drops med bra dator med låga inställningar, lagg, krasher mm, så i dagsläget så är det nog bättre att köpa det till ps4a...  :ph34r:

Redigerat av Garrett, 12 August 2016 - 20:10.

Postad 12 August 2016 - 20:55

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 0

Verkar vara stora fps drops med bra dator med låga inställningar, lagg, krasher mm, så i dagsläget så är det nog bättre att köpa det till ps4a...  :ph34r:

Mmm, tittade på någon PC Master Race-tjomme på twitch som startade spelet direkt när det släpptes på Steam 19:00 - efter 25 minuter tröttnade jag på att han försökte få till 60 fps. Ändrade upplösning, startade om, testade ändra FOV, ändrade lite, startade om, testade lite dra ner på skuggor (hade ju maxat allt från början), stängde ner, stängde av SLI, körde igång, körde i 5-10 minuter och bara kollade om han fick hack i frameraten, det fick han.

Då tröttnade jag och blev påmind om varför jag lirat konsol senaste 10 åren.

Postad 12 August 2016 - 21:04

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Mmm, tittade på någon PC Master Race-tjomme på twitch som startade spelet direkt när det släpptes på Steam 19:00 - efter 25 minuter tröttnade jag på att han försökte få till 60 fps. Ändrade upplösning, startade om, testade ändra FOV, ändrade lite, startade om, testade lite dra ner på skuggor (hade ju maxat allt från början), stängde ner, stängde av SLI, körde igång, körde i 5-10 minuter och bara kollade om han fick hack i frameraten, det fick han.
Då tröttnade jag och blev påmind om varför jag lirat konsol senaste 10 åren.

Lirat både och sen ps3 släpptes.. kan säga att pc spel brukar aldrig strula, nu för tiden sköter allt sig självt med pc egentligen, med installation av Windows mm sköts typ per automatik, och med Steam, Origin så funkar allt med spel grymt bra :) , kan säga att jag svurit mer på konsolerna än pc dom senaste åren  :P

Men dettta ser ut att bli ett köp på ps4... om inte det sker nåt snabbt med uppdateringar/patchar på PC... kostar som jag sagt innan ca 440kr på Hong Kong psn... :)

Redigerat av Garrett, 12 August 2016 - 21:08.

Postad 12 August 2016 - 21:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

* Ladda vapen, det gör man i menyn. Jättesmidig lösning mitt i en strid när spelet inte ens går att pausas. Kan dom inte mappa Reload på NÅGON av knapparna?
* Landa med fyrkant (Man behöver inte ens sakta in sin hastighet för att kunna landa, kom igen), take off genom att hålla ner R2.  
* Sprinta på R3? Med spaken jag ska titta runt med? L3 ska det vara (Ja, jag vet att man kan ändra i PS4ans inställningar, men sen ska jag byta tillbaka när något annat ska spelas, sjukt osmidig lösning)
* Prata med trader, man har 3 svarsalternativ. Här går det tydligen inte att använda styrkorset för att välja svar? Inte ens triangel, kryss eller fyrkant? Nä, då ska man istället använda analogspaken för att röra cursorn samtidigt som hela menyn rör på sig?

* Man kan inte krascha öht? Man åker genom saker i rymden.

* Backa (zooma) upp i atmosfären från en outpost, swischa förbi ett molntäcke och man är i rymden, då försvinner molntäcket. Zooma in mot planeten igen, molntäcket dyker upp och man åker genom den ner till outposten.

Plus en mängd ytterligare märkliga designbeslut. Man åker genom saker på marken också btw, hoppa på ryggen på en dinosaurie och fall rakt igenom.

Postad 12 August 2016 - 21:35

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 0

Lirat både och sen ps3 släpptes.. kan säga att pc spel brukar aldrig strula, nu för tiden sköter allt sig självt med pc egentligen, med installation av Windows mm sköts typ per automatik, och med Steam, Origin så funkar allt med spel grymt bra :) , kan säga att jag svurit mer på konsolerna än pc dom senaste åren  :P

Men dettta ser ut att bli ett köp på ps4... om inte det sker nåt snabbt med uppdateringar/patchar på PC... kostar som jag sagt innan ca 440kr på Hong Kong psn... :)

Två fall som dyker upp i minnet är Batman Arkham Asylum vars framerate var mellan 30 och 120 beroende på vad som visades. Slutade med att spelet drogs tillbaka och alla fick pengarna åter. En i gamla Gametrailersgänget hade kört PC och PS4-versionen av kommande Deus Ex på senaste E3. Han gnisslade tänderna men lyckades ändå få ur sig att PC och PS4 såg precis likadana ut. Ingen skillnad. Far Cry 4?
"En konsollport" som PCMR kallar liknande spel för. 
Kul att vara orolig för sånt inför alla spelsläpp när man lagt 3-4 lax på ett gfx-kort.

Plus en mängd ytterligare märkliga designbeslut. Man åker genom saker på marken också btw, hoppa på ryggen på en dinosaurie och fall rakt igenom.

Ajuste, har för mig att jag sett att man flyger genom meteorer och andra plan också.

Eller när ens plan hade landat på en gräsplätt. Fin solnedgång bakom skeppet som kastar en skugga över gräset framför skeppet. Men inte på all gräs, bara på den undre halvan av gräset! 
...

Hoppas allt det här går att fixa i framtiden. 

Redigerat av ColinZeal, 13 August 2016 - 00:06.

Postad 12 August 2016 - 21:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Hoppas allt det här går att fixa i framtiden. 

Mycket av de vi tagit upp går nog att fixa, men fixa så spelet blir roligt blir svårare (om man inte redan tycker det alltså, hur länge de som tycker det nu kommer tycka det).

Postad 12 August 2016 - 23:20

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 0

Mycket av de vi tagit upp går nog att fixa, men fixa så spelet blir roligt blir svårare (om man inte redan tycker det alltså, hur länge de som tycker det nu kommer tycka det).

Vore ju bra om man kunde få bromsa in innan man vågar landa, det ger ju viss tillfredsställelse. Det känner jag iaf efter att ha landat ett skepp i Elite: Dangerous. Men det kanske bara är jag. 
Eller att väja för asteroider och lyckas slippa krocka med en istället för att åka igenom en.

TotalBiscuit är inte direkt nöjd med PC-versionen:

https://www.youtube.com/watch?v=LRkHPsZak08

Postad 12 August 2016 - 23:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Vore ju bra om man kunde få bromsa in innan man vågar landa, det ger ju viss tillfredsställelse. Det känner jag iaf efter att ha landat ett skepp i Elite: Dangerous. Men det kanske bara är jag. 
Eller att väja för asteroider och lyckas slippa krocka med en istället för att åka igenom en

Elite har ju ett klart mer avancerat system för rymdskepp, handel etc (har inte spelat det, läste en jämförelsetråd som kom upp på gaf igår). NMS är ganska barebones när det gäller djupet i sina spelmekaniker.

Postad 13 August 2016 - 00:00

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 0

Elite har ju ett klart mer avancerat system för rymdskepp, handel etc (har inte spelat det, läste en jämförelsetråd som kom upp på gaf igår). NMS är ganska barebones när det gäller djupet i sina spelmekaniker.

Oja, jag kräver inte att man ska "dra in sina vapen in i flygkroppen för att kunna hoppa in i hyperspace"-nivå på det men att "trycka på fyrkant för att landa på en 10 meter hög pinne och sen kliva ur planet" känns ju lite fånigt. 

Nu när PC-versionen är en ännu större disaster än PS4-versionen var så måste jag säga att jag börjar tycka synd om Sean och hans gäng på 14 till. Tydligen har dom under veckan fördubblat sitt Q&A-team så jag hoppas dom kan vända på det här relativt snabbt.

Postad 13 August 2016 - 10:47

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0

OJ, detta var roligt.. Mycket roligare än vad jag trodde. Tur att man inte hade följt hypen så mycket.

Började på en planet som hade liv, såg en konstig dront och åttabenta små råttor. Lyckades dra till mig uppmärksamheten utav några drönare som skyddar allt, när jag samlade på mig de mineraler och saker man behövde för att reparera skeppet, trillade ner i en grotta och lyckades inte ta mig upp, fastnade på en läppkant hela tiden med jetpacket.

Tog nära en timma att hitta en till öppning, då kom jag på att man har visst granater så jag hade ju kunnat spränga mig ut. Reparerade skeppet och har bara flugit runt planeten, det finns massor med stenar som lär dig språk med, tog mig till rymdstationen en gång, men är tillbaks på planeten och letar efter ruiner.

Läst om folk som börjat på giftiga och dödliga planeter, tur jag hade. :D Det är även ett väldigt snyggt spel.

Postad 13 August 2016 - 11:26

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 1

En kille som skrev till mig för 3 timmar sen på psn. Han sa att han hade hittat ett av mina system jag varit vid.  :)

Postad 13 August 2016 - 11:41

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0

TotalBiscuit är inte direkt nöjd med PC-versionen:

Den videon hade lätt kunnat klippas ner till 2 minuter, oj vad repetitiv han var i denna video.

Postad 13 August 2016 - 12:46

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

Har följt en kille på hans resa mot centrum, han kom dit för en liten stund sen. Tänker dock inte spoila något om vad som händer.

Postad 13 August 2016 - 14:07

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Köpte det på steam nu... kunde inte hålla mig, fast jag tror det kommer bli enformigt, men kan va kul slöspela ibland tror jag... men tro f*n jag hamnade på en toxic planet med acid rain och dimma, vågar knappt gå 50m från skeppet...  :lol:

Vad tycker ni man ska samla på sig så här i början, fokus på vad, etc? :) 

Postad 13 August 2016 - 14:27

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

Samla mineraler som säljs för mycket pengar. typ guld,emeril. öpnna alla gröna cargo lådor du hittar, där får du skit som du kan sälja också. det är bra att försöka få ihop pengar, så man kan uppgradera sin exo-suit med utrymme. Du kan hitta det i drop pods på planeter. Och den första är gratis, sen kostar den 10k och ökar med 10k för varje plats.

Thanium9 måste man samla lite på första planeten. Efter det så farmar man bara asteroider i rymden. 

Plocka upp all zinc du hittar, det går även att köpa på space stations och vid andra rymdskepp.

Titanium farmar man lättast genom att döda dem små robotarna.

Platinum är bra att ha. både till miningtool och skeppet.

Postad 13 August 2016 - 15:21

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0
Ok, tackar :)
Fått precis skeppet att starta... funderar på att leta efter kraschade skepp sen... men jäkla vad bångstyrt skeppet va! :ph34r: Är nog bättre att köra med HK än mus och tangbord när man flyger! :blink: :)

Redigerat av Garrett, 13 August 2016 - 15:29.

Postad 13 August 2016 - 16:01

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 0

Den videon hade lätt kunnat klippas ner till 2 minuter, oj vad repetitiv han var i denna video.

Classic Total Biscuit. "frankly" och "In a matter of fact" är bara exempel på några ord/fraser han missbrukar något kopiöst för att göra sina videor längre. 

Galet sugen på det här spelet TROTS all kritik jag har gentemot det. Men jag betalar max 200kr för det i dagens läge. Vill ju spatsera runt på planeterna och upptäcka saker som ingen annan sett tidigare. 

Nåväl.

Postad 13 August 2016 - 17:05

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Köpte nyss ett skepp för 1.6 miljoner. Därefter tog jag ner SEX skepp som anföll mig! :D

Postad 13 August 2016 - 17:08

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

Nice. Jag måste börja skjuta ner lite skepp. Måste få den som milestone.

Postad 13 August 2016 - 17:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Nu när PC-versionen är en ännu större disaster än PS4-versionen var så måste jag säga att jag börjar tycka synd om Sean och hans gäng på 14 till. Tydligen har dom under veckan fördubblat sitt Q&A-team så jag hoppas dom kan vända på det här relativt snabbt.

Spelet säljer väldigt bra verkar det som, så det går ingen nöd på dem. De har gjort det bra PR-mässigt, säljer ett 68-spel på Metacritic som om det vore ett 90-spel.

Postad 13 August 2016 - 17:18

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

Det är väldigt mixade reviews verkar det som. Tror du till och med skrev det tidigare Zoiler. Att det är lite Älska eller Hata över det här.

Såg just en video av ShoSho där han tack vare någon bugg/glitch fick ett skepp som kostar 65 miljoner för 12000 units! 

Redigerat av walkiii, 13 August 2016 - 17:26.

Postad 13 August 2016 - 17:32

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 0

FEL VIDEO. Har du ShoShos video?

Jag varken hatar eller älskar spelet. Vill ha det, vill att felen ska vara borta. Jag står i mitten. :)

Redigerat av ColinZeal, 13 August 2016 - 17:36.

Postad 13 August 2016 - 17:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Det är väldigt mixade reviews verkar det som. Tror du till och med skrev det tidigare Zoiler. Att det är lite Älska eller Hata över det här.

Ja ganska mycket t o m, det är säkert årets mest polariserande spel.

Redigerat av Zoiler, 13 August 2016 - 17:33.

Postad 13 August 2016 - 18:04

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

Han visar inte när han köper skeppet i den här videon. Det skulle komma i en annan video.

https://www.youtube.com/watch?v=7QLMibAw8Wc

Postad 13 August 2016 - 18:08

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

jag vet inte, men kan det inte vara så att vissa fortfarande lever på den extrema hypevågen som varade sedan e3 2014 (?)? jag har svårt att se att folk ska gilla det här så mycket. jag gillar det skarpt, men även jag måste ju säga att det är enformigt. gräva guld och plutonium, sälja, repetera och sen lite lära sig saker i mitten typ =)

förvisso, det finns ju en hel del att upptäcka också :)

jag vill ha en stash vart jag hade kunnat placera mina gula unika metaller, dom tar upp värdefull plats på skeppet :/ behöver även fler platser i dräkten. och bättre mininglaser! :D

Redigerat av Zartok, 13 August 2016 - 18:10.

Postad 13 August 2016 - 19:19

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0
Elite Dangerous är väldigt grindigt, men där spelar man iaf med andra.

Postad 13 August 2016 - 21:40

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

Efter en evig grind, typ dem 3 senaste spel sessionerna. Så har jag äntligen kunnat köpa ett über-skepp, med 38 slots. Och Zartok, det är rosa...  :)

Postad 13 August 2016 - 21:46

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

ROSA SKEPP!?

OP!!! JAG VILL FAN OCKSÅ HA DET!!!! :D

fan, jag tror mitt var grönt :(

vet ni vad? jag har fått dubbelt value för det här spelet. min sambo spelar det också, för fulla muggar. HON frågade MIG om jag hade något att göra så att hon kunde spela *asg*

... men fan vad jag vill ha ditt rosa skepp, walkiii. vad kostade det?

Postad 13 August 2016 - 21:47

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 0

ett über-skepp, med 38 slots. Och Zartok, det är rosa...  :)

Bilder tack :D

Postad 13 August 2016 - 21:48

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

ja, bild på skönheten!

Postad 13 August 2016 - 22:03

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

Får lägga upp det imorgon, har stängt av ps4'an

Det kostade ungefär 25 miljoner...  :wacko:

Edit: Vet inte ens hur jag lägger upp bilder på forumet. 

Redigerat av walkiii, 13 August 2016 - 22:04.

Postad 13 August 2016 - 22:21

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Img-tagg! :D

Hade du gruvat ihop allt eller piratat? Jag funderar på att börja pirata :D

Postad 13 August 2016 - 22:24

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

Har gruvat ihop det. Har provat att piratat lite. Man kan få en hel del bra saker så faktiskt. Åkte igenom mitt första svarta hål idag också. Men nu ska jag nog köra på Atlas storyn först. Sen satsa på svarta hål.

Har du någon bra sida att hosta bilder?

Postad 13 August 2016 - 23:51

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Jag kör alltid Photobucket, därifrån så kan man få en direkttagg på img, sen är det bara att klistra in det här och voila!

82d984522648a9034fd129cdcfb02c62.jpg

Redigerat av Zartok, 13 August 2016 - 23:53.

Postad 14 August 2016 - 06:57

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

Denna är värd att titta på. Hade inte en aning om detta faktiskt.

https://www.youtube.com/watch?v=-j6Oy2FGnPc

Postad 14 August 2016 - 08:45

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Efter en evig grind, typ dem 3 senaste spel sessionerna. Så har jag äntligen kunnat köpa ett über-skepp, med 38 slots. Och Zartok, det är rosa...  :)

Går det att hitta kraschlandade skepp som är så bra med? :)

Postad 14 August 2016 - 09:12

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

japp. det är ju random. Men ju bättre skepp du har desto bättre skepp kan du köpa/hitta. Så man kan åka och leta efter skepp tills man har ett med 48 slots. Men det lär ta tid. För det är inte alltid bättre skepp man hittar och är dem bättre så är det kanske med 1 slot.

Postad 14 August 2016 - 09:29

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

2rxcvh4.jpg

1z2izio.jpg

Postad 14 August 2016 - 10:08

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Nån som spelat Elite Dangerous, X-rebirth eller Evochron Legacy och kan göra en jämförelse med det här?

Postad 14 August 2016 - 11:32

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Gudaskeppet walkiii! <3

Postad 14 August 2016 - 15:16

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Tror att det var i förrgår jag skrev att jag fick dubbel value av det här spelet eftersom sambon också spelar det.
... Jag har ju fått halva value, hon beslagtar ju min ps4! Får inte spela själv alls :(

Postad 14 August 2016 - 15:38

berne
  • berne
  • Lärjunge

• 487 inlägg
  • 0

Du har inte sett rätt stream. Du skulle ha sett penisplaneten! :D

hahaaaaah sitter å kollar på en stream... å så hör jag dig hahaha

Postad 14 August 2016 - 15:50

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

hahaaaaah sitter å kollar på en stream... å så hör jag dig hahaha

Hör mig? :o

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.