Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - Pinnacle ShowCenter *

668 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Pinnacle ShowCenter 1000G (Mediaspelare) 1 7.441176 (33) Inga priser

Postad 18 August 2004 - 22:52

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Inte mycket görs på serversidan, det dekodas ju i showcentret.. hoppar upp på 1% processoranvändande ibland i taskmanager.

Postad 19 August 2004 - 20:26

Unregistered6fa69c03
  • Unregistered6fa69c03
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Min server är överbelastad som den är. Med sina modiga 800 Mhz blir det inte alltid så mycket tid över :(

Serversidan sköter alltså bara
Databas
GUI
Konverteringar

Korrekt?

Då vore det kanske en smal sak att skriva egen mjukvara att lägga där...?

Postad 19 August 2004 - 22:00

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Bara att skriva på :( Finns ju flera olika mjukvaror att köra.
Nämns tidigare i tråden!

Postad 20 August 2004 - 13:34

Manor
  • Manor
  • Beroende

• 1225 inlägg
  • 0
Hej !

Jag har tidigare bara gjort några taffliga försök att köra DVD-film via Showcentern...men igår gjorde jag ett nytt seriösare försök :huh:. Det fungerade faktiskt riktigt bra...även med textningen, som vid tidigare försök sett konstig/suddig ut. Jag fick till en riktigt bra bild på min bakprojektor-TV (helt i klass med min äldre stationära DVD) och bra DD 5.1 ljud via den optiska kabeln. Det som fortfarande gör det lite "sunkigt" är:
- inget stöd för DVD-menyer (det sabbar iofs ändå inte själva filmen)
- bytet av VOB-filer (en film består av ett antal VOB-filer) - det blir en kort paus i bytet, samt att man måste välja textningen (subtitle) igen. Filmen jag såg igår bestod av 4 VOB-filer.

Den ersätter nog ingen "bättre" stationär DVD, men fungerar helt klart bättre än den nödlösning för DVD-filmer som jag trodde att den var :unsure:.

MP3-delen, som jag personligen köpte Showcentern för, är fortfarande helt kalas suverän.

mvh Mats N

Postad 20 August 2004 - 15:39

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Jo till dvd är den inte någon höjdare kanske.
Men om man nu orkar kan man ju rippa ner sin skiva till hårddisken i form av en stor VOB fil så slipper man de irriterande bytena.

Postad 20 August 2004 - 21:03

Unregisteredf85cee65
  • Unregisteredf85cee65
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Har trixat lite med Php filerna i showcentret...

Har lagt till en ikon som heter internet, när man trycker på den får man upp alla internet favoriter.

Inte världens bästa att surfa på men det är ju kul..

Kolla i mitt galleri så får ni se ett screenshot..

//Fredrik

Redigerat av Unregisteredf85cee65, 20 August 2004 - 22:09.

Postad 21 August 2004 - 02:17

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Men det funkar att surfa på iaf?!
Rätt tufft isf :huh: Kan ju var trevligt att kolla typ nyheter eller nåt när
man inte orkar resa på sig.

Postad 21 August 2004 - 08:52

Unregistered6fa69c03
  • Unregistered6fa69c03
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
ICQ2go kanske? "There's no ennnnd to the possibilities"

Fick min SC igår!!! Vi ska gifta oss till sommaren :huh:
Mjukvaran som följde med är ju mer eller mindre värdelös. Alltför komplicerat att hitta något. Däremot är ju OpenSC helt perfekt för mig som mest ska lyssna på musik.

Men...? det måste vara tidernas sämsta fjärrkontroll? Eller har jag lyckats få ett kass ex? Det är ju *** nästan omöjligt att knappa rätt med eländet :unsure:

Postad 21 August 2004 - 09:52

Unregistered3c808234
  • Unregistered3c808234
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Men...? det måste vara tidernas sämsta fjärrkontroll? Eller har jag lyckats få ett kass ex? Det är ju *** nästan omöjligt att knappa rätt med eländet :huh:

haha, den e verkligen dålig :unsure:

Postad 21 August 2004 - 10:48

Unregisteredf85cee65
  • Unregisteredf85cee65
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

Mjukvaran som följde med är ju mer eller mindre värdelös. Alltför komplicerat att hitta något. Däremot är ju OpenSC helt perfekt för mig som mest ska lyssna på musik.

Jag provade Neustons mjukvara, tycker att den är riktigt snygg, samt att den kör ett bildspel när man spelar musik.

Tyvärr fungerar bara de äldre verisionerna med Showcentret.

Skickar med en länk till Neuston.

http://www.neuston.c.../nmcpc-v190.exe

Postad 24 August 2004 - 14:04

Unregisteredbae4256f
  • Unregisteredbae4256f
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Hej.. någon som vet om det går att få tag på Neuston i Sverige ?
Den är ju riktigt grym.. och snäppet vassare än ShowCenter.

/John

Postad 25 August 2004 - 19:42

Unregistered6fa69c03
  • Unregistered6fa69c03
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

Men...? det måste vara tidernas sämsta fjärrkontroll? Eller har jag lyckats få ett kass ex? Det är ju *** nästan omöjligt att knappa rätt med eländet ;)

haha, den e verkligen dålig :lol:

Plocka bort den fåniga lilla plastbiten gör verkligen susen. Det blir inte bra, men tusen gånger bättre. Kan vara lite besvärligt att få loss frontplattan, den är limmad och skruvad ;) Tveklöst är det dock det pyttelilla hålet som är den största boven. Jag funderar på om man inte skulle borra upp det lite. Utan plattan fungerar maskinen verkligen kanonbra!

MEN
Hur f*n spelar man SVCD med eländet? :D

Postad 29 August 2004 - 13:43

micke n
  • micke n
  • Amatör

• 86 inlägg
  • 0
Typiskt! Min SC har gått sönder. :D
Den slocknade helt, ingen lampa lyser.
Jag öppnade försiktigt locket och såg en sotfläck under en av komponenterna (se bild).
Jag ska åka till Claes Olson imorgon och se vad det blir av detta.
Hoppas jag får en ny så jag slipper vänta så länge på reparation.

Bifogad fil(er)

Postad 29 August 2004 - 19:21

mdd
  • mdd
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Någon som vet om det kommer någon ny version snart som stödjer trådlöst 56Mbit?

Postad 29 August 2004 - 20:32

Unregistered6fa69c03
  • Unregistered6fa69c03
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
De har en de kallar för 1000g. Men jag har inte riktigt lurat ut om det är någon skillnad i hårdvaran, eller om det bara är en mjukvaruuppgradering.

Postad 30 August 2004 - 12:10

Unregistered80cc5b2f
  • Unregistered80cc5b2f
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
Hej

Jag har en fundering om Showcenter.

Är det möjligt att köra internet radio stationer via Showcenter som mp3 spelare?

Fritiof

Postad 30 August 2004 - 14:13

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0

Hej

Jag har en fundering om Showcenter.

Är det möjligt att köra internet radio stationer via Showcenter som mp3 spelare?

Fritiof

Förstår inte riktigt vad du menar med "via showcenter som mp3 spelare"
Men internetradio kan du köra hur som helst, du lägger till favoriter i IE bara.
Så dyker dom upp i showcentret.

Postad 30 August 2004 - 14:17

Unregistered80cc5b2f
  • Unregistered80cc5b2f
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
TAckar för svaret. Jag menar precis det du beskrivit. Nämligen att det går att spela internet radio.
Tore

Postad 30 August 2004 - 17:51

Manor
  • Manor
  • Beroende

• 1225 inlägg
  • 0

De har en de kallar för 1000g. Men jag har inte riktigt lurat ut om det är någon skillnad i hårdvaran, eller om det bara är en mjukvaruuppgradering.

Hej !

Det är även en hårdvaruförändring i hur det "trådlösa"-kortet hanteras.Det diskuteras också att man ska kunna uppgradera en befintlig Showcenter till denna "standard"...när/var/hur ingen aning.

Jag kör själv med tråd, och det fungerar alldeles ypperligt :-).

mvh Mats N

Postad 30 August 2004 - 17:53

Manor
  • Manor
  • Beroende

• 1225 inlägg
  • 0

Förstår inte riktigt vad du menar med "via showcenter som mp3 spelare"
Men internetradio kan du köra hur som helst, du lägger till favoriter i IE bara.
Så dyker dom upp i showcentret.

Detta är ju du Martin expert på...det var väl ditt önskemål på Showcenter-forumet som gav genomslag :D. Tack för radiofunktionen Martin :D.

mvh Mats N

Postad 05 September 2004 - 16:37

Mikael G
  • Mikael G
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0
Jag har gått och vart sugen på en SC bra länge nu. Men ja undrar lite om hur man kopplar in den. Jag har en router hemma till nätverket, är det bara att skaffa en till nätverkskabel från routern till SC'n? Sen inkopplingen till Recievern? Jag har en Yamaha RX-V440 som Reciever med DVD'n inkopplad till, finns det digitala ingångar kvar att använda då till SC'n?

Jag vet att det nog för många kan vara korkade frågor ;)

Postad 05 September 2004 - 16:40

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Japp bara att göra som du säger =)
Jag fick med en 10 meters nätverkskabel

Postad 05 September 2004 - 16:50

Mikael G
  • Mikael G
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0

Japp bara att göra som du säger =)
Jag fick med en 10 meters nätverkskabel

Tack för ett snabbt svar ;)

Det låter ju kanon det där men hur funkar det med inkopplingen till recievern då?

M v h
/
Micke

Postad 05 September 2004 - 16:59

Unregisteredf85db188
  • Unregisteredf85db188
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0

Det låter ju kanon det där men hur funkar det med inkopplingen till recievern då?

Kolla bak på förstärkaren vetja ;) Jag vet inte hur din ser ut, men jag har två digitala ingångar på min Pioneer. Det går också att koppla SC'n med analoga RCA kontakter, fast digitalt är ju att rekommendera!

Edit: Jag googlade lite och fick fram att det verkar som att du bara har en digital ingång tyvärr!

Redigerat av Unregisteredf85db188, 05 September 2004 - 17:01.

Postad 05 September 2004 - 17:10

Mikael G
  • Mikael G
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0

Kolla bak på förstärkaren vetja ;) Jag vet inte hur din ser ut, men jag har två digitala ingångar på min Pioneer. Det går också att koppla SC'n med analoga RCA kontakter, fast digitalt är ju att rekommendera!

Edit: Jag googlade lite och fick fram att det verkar som att du bara har en digital ingång tyvärr!

Hej och tack för svaret!

Oki det var ju lite surt, had ju helst velat ha det digitalt. Hittade en bild på baksidan på recievern http://www.yamaha-hi...big/p1070_2.jpg

RX-V440RDS
M v h
/
Micke

Postad 05 September 2004 - 17:23

Unregisteredf85db188
  • Unregisteredf85db188
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0
Hmm, då kanske du kan köra digitalt ändå! Du har en coax och en optisk ingång. Om inte jag minns fel finns det en coax utgång på SC'n också! Jag har aldrig använt coax men det ska säkert inte vara några problem.

Postad 05 September 2004 - 18:29

Mikael G
  • Mikael G
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0

Hmm, då kanske du kan köra digitalt ändå! Du har en coax och en optisk ingång. Om inte jag minns fel finns det en coax utgång på SC'n också! Jag har aldrig använt coax men det ska säkert inte vara några problem.

Okej det där lät ju jäkligt nice ;)

Chansen känns rätt stor nu att jag imorgon åker iväg till Clas Ohlson efter jobbet och slantar up för en SC.

Tack för hjälpen!

Postad 05 September 2004 - 18:35

Manor
  • Manor
  • Beroende

• 1225 inlägg
  • 0

Japp, det finns en coax-utgång på Showcentern...men jag har inte heller prövat den. Det ska dock inte vara något bekymmer.

mvh Mats N

Postad 05 September 2004 - 18:37

Manor
  • Manor
  • Beroende

• 1225 inlägg
  • 0

Okej det där lät ju jäkligt nice ;)

Chansen känns rätt stor nu att jag imorgon åker iväg till Clas Ohlson efter jobbet och slantar up för en SC.

Tack för hjälpen!

Lycka till med köpet. Idag har Showcentern spelat MP3-låtar hela dagen på altanen. Jag köpte ett par billiga trådlösa högtalare som är perfekta att ta med sig ut på altanen.

mvh Mats N

Postad 06 September 2004 - 18:06

Unregistered6fa69c03
  • Unregistered6fa69c03
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

Jag köpte ett par billiga trådlösa högtalare som är perfekta att ta med sig ut på altanen.

Huh? Funkar såna med batteri då? Länk tack :)

Postad 13 September 2004 - 15:16

Unregistered3db4ee7e
  • Unregistered3db4ee7e
  • Användare

• 238 inlägg
  • 0
Dum fråga...
Har någon adresser till följande stationer (webradio) som fungerar i SC

Hit fm
Radio stella
Rix FM

Sedan.. Gärna tips på amerikanska stationer som kör ett lite rockigare 70-80 talsstuk???

Testade med att lägga upp egna adresser men det sket sig grymt :(

Måste ha gjort fel någonstans..

Postad 13 September 2004 - 16:57

raptorjr
  • raptorjr
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0
Nån som vet om den nya 1000g versionen tar vilket pcmcia kort som helst? Alltså om det skulle funka med ett Super G kort som har 108Mbit i hastighet. Eller om dom ännu en gång tar en billig genväg.

Postad 14 September 2004 - 13:54

Unregistered80cc5b2f
  • Unregistered80cc5b2f
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
:P :D

Jag har försökt att nå Pinnacle tfn support för Sverige utan att lyckas, enl nedan inlägg på Pinnacle Forum.
Jag hoppas att jag får en reaktion från dem.

Om ni har samma problem så skriv till dem och klaga. Det verkar som om att man har en support men vill inte att kunder skall ringa dem.

I have for two days tried to reach the support for Sweden. Yesterday I waited over 30 minutes and today 1 hour 15 minutew.
I have some questions reg this to the chief of Support.
Is a thought from Pinnacle that the customers should wait just to minimize the amount of people who needs support from you?
Your answer is probably that you have an big increase of your calls.
My answer to that should be, that if you want to have a good reputation for Pinnacle, you should increase you staff.

Your support is the worst I ever come across.

My question to the forum members is - if you have the same experience, you should complain and let your friends know about this if they consider to by a Showcenter. There are other similar products.

Postad 14 September 2004 - 16:54

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Vad är ditt problem då, någon här kanske kan hjälpa dig?

Postad 14 September 2004 - 18:06

Unregistered80cc5b2f
  • Unregistered80cc5b2f
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
Hej Martin

Jag fick iofs svar via Pinnacle Forum om portar.

Jag använder Slimserver som använder port 9000 och samtidigt kommer jag att installera Showcenter server på samma dator. Jag fick reda senare på att SC använder port 8000 default så ngn kollision skulle inte ske.

Samtidigt var jag undrande över hur jag skulle koppla SC. Men detta återkommer jag till.

Jag blev f-b på att Pinnacle inte sköter sin telefonsupport, därav mitt arga inlägg. Jag hoppas att de reagerar och skärper sig. Det måste vara fler än jag som bara sitter och väntar i telefon.

Jag har läst dina inlägg tidigare från det att du upptäckte SC och sedan dina initierade inlägg.

Så var säker jag kommer att återkomma när det krånglar :P
Hälsnignar
Fritiof

Postad 15 September 2004 - 00:20

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Bara att komma med så många frågor du orkar, kan inte jag svara kan säkert någon annan :P

Postad 16 September 2004 - 20:29

Unregistered80cc5b2f
  • Unregistered80cc5b2f
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
Hej

Nu har besvären börjat - som vanligt med nya grejer

Jag installarade Showcenter från CD, uppgraderade till 1.51 hämtat från Pinnacle. Därefter kopplade in ljud till hifi, samt scart till TV´ns scart Ext1. Ext 2 går till parabol, vhs. (har 2 scart ingångar)

Startade Showcenter programmet i datorn, satte på Showcenter det lyste igång. Kopplade in Ext 1 på TV men ingenting hände i rutan. Bara blått.
Försökte söka via stationer. Men utan resultat. Likadant med Ext 2.

När jag startar tänds lampan längst till höger varefter den släcks och power lyser. Det enda som således lyser på SC är PÅ/AV och lampan till höger denna.
Känner ni igen detta. Tacksam för råd

Med vänlig hälsning
Tore

Postad 16 September 2004 - 21:34

micke n
  • micke n
  • Amatör

• 86 inlägg
  • 0
Jag har inte varit med om detta men jag kan tänka mig att du har fel output från Showcentern, fast jag har för mig att Scart och S-video är default från början.
Men testa att dra igång den och ändra output med "video out" knappen på fjärren.
Kom ihåg att du sen måste gå in och ändra igen under settings för att de ska bli sparade.

Postad 20 September 2004 - 12:11

Unregistered80cc5b2f
  • Unregistered80cc5b2f
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
Jag fick ordning på SB´n men har ett fel som jag funderar över

Jag har installerat CD + 1.51 upgrade.

Men SB boxen kraschar upp till 6 ggr/dag dvs den upphör att spela musik.
Den lyder inte alls remoten.
Det enda sättet att få den att spela igen är att trycka off och sedan on igen på boxen varefter den är som vanligt och spelar.

Servern på datorn är ok och visar att den har kontakt. Jag startar ändå om den.

Är det någon som vet vad som kan vara fel, programvaran eller boxen?

MVH

Fritiof

Postad 20 September 2004 - 12:53

Unregistered80cc5b2f
  • Unregistered80cc5b2f
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
Tillägg

Kör wired som fungerar hela tiden liksom datorn.
Fritiof

Postad 20 September 2004 - 16:55

rillle32
  • rillle32
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
någon som vet om SC klarar av sub eller srtfiler till divx och xvid...

Postad 21 September 2004 - 11:40

Unregisteredf85cee65
  • Unregisteredf85cee65
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

någon som vet om SC klarar av sub eller srtfiler till divx och xvid...

Ska fungera till nästa software release som är planerad att släppas nu i September.

Enl inlägg från pinnacles forum....

oliver_h
Posted: Aug 02, 2004 - 08:41
--------------------------------------------------------------------------------
Subtitle support for AVI files will be in the next software version. The current plan for a first beta is September.

Signature:
--------------------------------------------------------------------------------
Oliver H.
Pinnacle Systems GmbH

Postad 21 September 2004 - 14:32

micke n
  • micke n
  • Amatör

• 86 inlägg
  • 0

Jag fick ordning på SB´n men har ett fel som jag funderar över

Jag har installerat CD + 1.51 upgrade.

Men SB boxen kraschar upp till  6 ggr/dag dvs den upphör att spela musik.
Den lyder inte alls remoten.
Det enda sättet att få den att spela igen är att trycka off och sedan on igen på boxen varefter den är som vanligt och spelar.

Servern på datorn är ok och visar att den har kontakt. Jag startar ändå om den.

Är det någon som vet vad som kan vara fel, programvaran eller boxen?

MVH

Fritiof

Får du samma problem även om du lyssnar på internetradio?
Jag vet att internetradio inte streamas via Showcenterservern utan att SC lyssnar direkt från internet (när du väl har valt en station).
Har du även problem när du lyssnar på internetradio så kan man gissa att det inte är Showcenterservern som skapar problemet.
Du borde också testa att använda en nätverkskabel istället för trådlöst, så att du kan utesluta att du har problem med nätverkskopplingen.

Hur pass död är SC'n? Kan du flytta markeringen men inte välja något? Eller är den helt låst?
Kan du flytta markeringen men inte välja något så tyder det på att kopplingen mot servern inte funkar.

Postad 23 September 2004 - 17:54

rillle32
  • rillle32
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Jag undrar om längden på nätverkskabeln spelar någon roll när jag ska använda min SC till att kolla på divx, dvd, spela musik, kolla på bilder, m.m. Om jag skulle behöva dra en nätverkskabel och dra den snyggt upphängd behöver den nog bli c:a 20 m. Påverkar detta kvaliten på ljud och bild. Kan jag istället använda en trådlös nätverksöverföring för att slippa alla kablar, blir det samma resultat för det eller. Är inte så hemma på nätverk.

Lite fakta om min dator om det behövs för ett rättvist svar.

P4 3,2ghz, 1024ddrminne, Hd:360gb, grafikort:ATI Radeon 9800XT, Nätverkskort:10/100 Mbit onboard.

Rillle32

Postad 23 September 2004 - 18:51

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Du kan köra en 150 meter kabel om du vill (eller är det 180, nåt sånt iaf) utan problem.
Du kan också köra trådlöst om du vill det, men då måste du köpa till ett trådlöst nätverkskort. Vilka som stödjs syns på Pinnacles hemsida.

edit: Självklart påverkas inte bild eller ljud kvalitéen. Inte i datakablar.
Tänk hur prisjakt skulle se ut om kvaliteén blev sämre pga avstånd, den står i Usa :)

Redigerat av Martin.M, 23 September 2004 - 18:52.

Postad 24 September 2004 - 08:46

Unregistered6fa69c03
  • Unregistered6fa69c03
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Verkar som Pinnacle nu erbjuder uppgradering av SC 1000, så att den klarar 802.11g.

€99 lär kalaset kosta, inklusive NIC.

Postad 24 September 2004 - 09:23

tommypeters
  • tommypeters
  • Veteran

• 2279 inlägg
  • 0

edit: Självklart påverkas inte bild eller ljud kvalitéen. Inte i datakablar.

...förutsatt förstås att inte en kombination av lång kabel, dålig kabel, dåliga anslutningar, dåliga nätverkskort etc gör att paketomsändningarna blir så många att det inte finns nog kapacitet att streama ljud och bild med toppkvalitet... :)

Postad 26 September 2004 - 12:47

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3271 inlägg
  • 0
Har letet o letet men nu hittar jag inte det längre, så jag frågar (Med risk för att det har frågats förr):

Om jag ska köra trådlös överföring mellan SC o PC'n, Räcker det med ett Kort i SC och ett i datorn eller måste jag ha en trådlös router/bredbandsdelare emellan?

Räcker 11Mbit eller ska man vänta på 54Mbit versionen?Jag är främst ute efter att köra VOB's och JPEG bilder

Undrar om det är möjligt att få den tilla tt köra WM9-HD filer

Redigerat av Melmac, 26 September 2004 - 13:00.

Postad 04 October 2004 - 13:04

Unregistered2d0b50b3
  • Unregistered2d0b50b3
  • Lärjunge

• 476 inlägg
  • 0
Funderar på en Showcenter eller en D-link DSM-320. Är det någon som har erfarenhet av båda? Funktionerna tycks vara snarlika. SC har ju varit med ett tag och har väl fått bort de flesta barnsjukdomarna. DSM-320 har väl knappt börjat säljas men kanske är mer stabil från början? Finns det några andra jämförbara alternativ?

Postad 05 October 2004 - 23:19

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Fick precis ett nyhetsmail från datorbutiken där dom säljer
54 Mbit versionen av Showcenter.
Edit: Någon som vet om det är svårt att fixa dit 99€ fixen själv?
Inte för att jag tänkt göra det, men men :D

Redigerat av Martin.M, 05 October 2004 - 23:22.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.