Har ni speciella rengöringskit eller dammar ni av den med en lätt fuktig trasa ?
* Officiell tråd iPhone 4 *
Apple iPhone 4 512MB RAM 16GB
(Mobiltelefoner)
|
9
|
(254)
|
Inga priser | |
Apple iPhone 4 512MB RAM 32GB
(Mobiltelefoner)
|
9
|
(86)
|
Inga priser |
* Officiell tråd - Apps och spel till iPhone * (1118 inlägg)
|
7 år sedan |
Jailbreak iOS Devices (1286 inlägg)
|
10 år sedan |
Skal, fodral och skärmskydd till iPhone 4 (150 inlägg)
|
14 år sedan |
iPhone 4 Dockningsstation? (12 inlägg)
|
15 år sedan |
Nya lurar till iPhone 4? (15 inlägg)
|
15 år sedan |
HTC Desire HD eller iPhone4? (158 inlägg)
|
15 år sedan |
Ultimata Androiden? (47 inlägg)
|
15 år sedan |
Iphone4 "kopplar" ej upp på mitt Wi-Fi (8 inlägg)
|
15 år sedan |
Iphone som affärsmobil (23 inlägg)
|
15 år sedan |
Leveransstatus av Iphone 4 (519 inlägg)
|
15 år sedan |
hälp.. Iphone4.. (6 inlägg)
|
15 år sedan |
Finns det något skäl att tillverka en lur med högre upplösning än Iphone 4? (27 inlägg)
|
15 år sedan |
Telenor prisindikerar iPhone 4 (48 inlägg)
|
15 år sedan |
Postad 05 September 2010 - 14:53
Har ni speciella rengöringskit eller dammar ni av den med en lätt fuktig trasa ?
Postad 05 September 2010 - 16:25
Hur håller ni eran Iphone ren ?
Jag har en liten mini fiberduk (ca 4-5 cm2) som jag har med mig i fickan. Funkar perfekt att putsa av både fram och baksida
Så fiberduk funkar bäst
Postad 05 September 2010 - 16:38
Postad 05 September 2010 - 23:08
Man får ju en liten duk med i förpackningen som är rätt så bra.
Hmm, den ligger väl inte med längre?
Jag vet att jag fick en när jag köpte iPhone 3G men till min 3GS följde ingen med, inte till iPhone 4 heller.
Postad 06 September 2010 - 00:15
Postad 06 September 2010 - 07:31
Postad 06 September 2010 - 07:42
Postad 06 September 2010 - 13:32
följer det med något trådlöst headset till ip4?
Nej det gör det inte. Endast ett par enkla hörlurar med mic...Dålig kvalitet på dom dessutom enligt mig.
Postad 06 September 2010 - 14:31
Ni som haft era lurar en tid. Vilka tillbehör är bra att ha? något som ni verkligen använder eller som var ett totalt meningslöst köp? Finns ju en djungen av grejer=)
Postad 06 September 2010 - 15:05
ok, tack för snabba svar!
Ni som haft era lurar en tid. Vilka tillbehör är bra att ha? något som ni verkligen använder eller som var ett totalt meningslöst köp? Finns ju en djungen av grejer=)
Billaddare har varit guld värd många ggr. Själv har jag en billig sak från Kjell.com för 99:-. Skinnfodralet använder jag hela tiden!
FM-sändaren använder jag aldrig i stort sett. Har köpt ett antal lurar men faller ändå alltid tillbaka på orginalet av någon anledning.
Hållaren i bilen och blåtanden används emellanåt.
Postad 06 September 2010 - 16:01
ok, tack för snabba svar!
Billaddare är ett måste om du ska använda navigering, jag har köpt ett antal hörlurar men kommer alltid tillbaka till creatives som säljs på teknikmagasinet. Sen köpte jag en hållare på Clas ohlsson. I multihållare som passar alla telefoner. Funkar utmärkt.
Postad 06 September 2010 - 17:50
"Ett nytt färgfilter kan ge skärmar som får skärmen i iphone 4 att verka grovkornig."
Inget behov just nu eller vad tycker ni?
Postad 06 September 2010 - 20:13
Postad 06 September 2010 - 21:23
Hur är det med tillgången på iphone nu?
Kan jag tex gå till telia butiken imorgon och köpa en??? eller är de fortfarande lika slut överallt!?!?!?
hej! lånar tråden lite.. ni ska vara glada som har fått era telefoner.. beställde min iphone 4 med telenor den 5 augusti och ringde idag och frågade vart den var.. skulle vara 3 veckors lev tid. då ber killen mig vänta lite och när han kommer tillbaka så säger han att telenor inte lagt till min beställning för ens den 20nde... inte så kul att höra och det fanns inget dom kunde göra åt att dom gjort fel.. så nu är det väl bara och vänta en månad till.... har inte varit helt nöjd idag...
Postad 06 September 2010 - 23:11
Inte sämmre kvalité än vad som följer med andra telefoner tycker jag. Och det är ju faktiskt inte bara mic på dem, det är ju ipod fjärrkontroll på dem, volymkontroll, skippa låt fram och tillbaka, paus, stopp. Mer än vad man brukar få som standard.
Fast ljudkvalitén och ergonomin är katastrofal
Postad 06 September 2010 - 23:14
Googlade fram ett program som heter companionlink men det verkar
Kosta pengar.
Någon som lyckats med bedriften att synka med lotus?
Default kalendern i ios är inte mkt att hänga i granen för övrigt.
Postad 06 September 2010 - 23:17
Är det någon skillnad på att köpa sin Iphone i England vad gäller hårdvara och mjukvara ?
Redigerat av vinylen, 06 September 2010 - 23:17.
Postad 06 September 2010 - 23:19
Förmodligen har frågan redan ställts men jag finner inte svaret
Är det någon skillnad på att köpa sin Iphone i England vad gäller hårdvara och mjukvara ?
Nej. Bortsett från dessa saker:
- Laddaren har annan kontakt till vägguttaget.
- Garantin gäller inte i Sverige.
Postad 06 September 2010 - 23:27
Kontakten löser man med en adapter
Det är alltså samma lur vad gäller allt annat ?
Postad 07 September 2010 - 06:15
hej! lånar tråden lite.. ni ska vara glada som har fått era telefoner.. beställde min iphone 4 med telenor den 5 augusti och ringde idag och frågade vart den var.. skulle vara 3 veckors lev tid. då ber killen mig vänta lite och när han kommer tillbaka så säger han att telenor inte lagt till min beställning för ens den 20nde... inte så kul att höra och det fanns inget dom kunde göra åt att dom gjort fel.. så nu är det väl bara och vänta en månad till.... har inte varit helt nöjd idag...
nån annan som haft samma problem?? mvh bengt
samma problem. beställde 2 augusti. telenor registrerar den den 18 augusti...
Postad 07 September 2010 - 06:52
Men om den är köpt i Sverige men kommer från england så gäller ju ett års garanti
Kontakten löser man med en adapter
Det är alltså samma lur vad gäller allt annat ?
1) Nej, garantin gäller inte. Möjligtvis med Apple Care Protection.
2) Aldrig sett en sådan adapter. Enklare att bara "byta ut" laddaren eller själva väggkontaktsdelen.
Postad 07 September 2010 - 07:38
Postad 07 September 2010 - 08:28
Postad 07 September 2010 - 14:23
Vilket är det bästa sättet att synca sin lotus notes kalender?
Googlade fram ett program som heter companionlink men det verkar
Kosta pengar.
Någon som lyckats med bedriften att synka med lotus?
Default kalendern i ios är inte mkt att hänga i granen för övrigt.
Använder syncnotes2google (http://code.google.c...ncnotes2google/) för att smaska upp kalendern i Notes till gmail kalendern å sedan en "exchange" koppling mot gmail från iphone för att få den synken med push.
Funkar kanon, även åt andra hållet dvs iphone->Notes!
Postad 07 September 2010 - 16:05
samma problem. beställde 2 augusti. telenor registrerar den den 18 augusti...
skumt... har du fått din än då??? blev lovad en kompensering.. har du hört nått om det??
Postad 07 September 2010 - 18:53
Postad 07 September 2010 - 23:01
Använder syncnotes2google (http://code.google.c...ncnotes2google/) för att smaska upp kalendern i Notes till gmail kalendern å sedan en "exchange" koppling mot gmail från iphone för att få den synken med push.
Funkar kanon, även åt andra hållet dvs iphone->Notes!
Grymmers.
Finns någon fördel med att använda en exchange-koppling för att smaska in den i iphone?
Har redan gjort en Gmail-koppling sedan tidigare och den synkar kalendern med push åt båda håll utan probs... Verkar inte som att det går att synka kontakter denna väg dock.
På http://www.google.com/mobile/sync/ under konfigurationsinställningar för iphone vägleder dom användaren att använda exchange trots att det finns ett färdigt Gmailalternativ.
Postad 08 September 2010 - 06:53
Postad 08 September 2010 - 13:47
Däremot så skall visst iOS 4.1 släppas idag!
Ryktet säger så, dock inget för oss som kör Jailbreak.... Men om någon vecka eller så kanske....
Postad 08 September 2010 - 14:02
Det är inte heller bekvämt att behöva blotta inlogg och lösen för både Gmail och jobbdatan i en enkel textfil på C:...
Lotus är nu dessutom öppen gata för tredjepartsapplikationer utan krav på lösen.
Känns som IT-avdelningen kommer ogilla detta om dom får nys på det hela.
Någon som lyckats med en smidigare lösning?
Postad 08 September 2010 - 15:50
Tips för nån som bor i Umeå trakterna och är sugen på iPhone 4an. Den finns i lager hos Mediamarkt bunden till Tele2.
Bor i Umeå, teg, men valde Tele2.se eller blev tvungen till det för att få det fantastiska erbjudandet! Får en 32gb för priset 1kr istället för en 16gb. Ingen förhöjd månadsavgift då jag har Maxi redan.
Postad 08 September 2010 - 20:27
Hur många GB gör ni av med på en månad ?
Postad 08 September 2010 - 21:57
Bra att du tog upp det. Funkar det bra att använda Iphone som modem till datornSen använder jag min iPhone som 3-modem en del också.
Eller har någon leverantör "spärr" för det ?
Är det normalt att man använder mer än 5GB, (bara för mobilsurf) med tanke på att det är ytterst få abonnemang
som erbjuder mer än så ( förutom de dyraste och Telenor )
Redigerat av vinylen, 08 September 2010 - 21:59.
Postad 08 September 2010 - 22:10
Ser ut så här:
http://imageupper.co...I28398036882171
Redigerat av shapic, 08 September 2010 - 22:14.
Postad 09 September 2010 - 02:24
Du har pm.Råkade köpa 2 st av samma gelaskin, och kan sälja det ena (oöppnade) om någon är sugen. Skicka PM isf.
Postad 09 September 2010 - 08:12
Råkade köpa 2 st av samma gelaskin, och kan sälja det ena (oöppnade) om någon är sugen. Skicka PM isf.
Ser ut så här:
http://imageupper.co...I28398036882171
Snygg! Sitter ju och väntar på den vita modellen men den där lösningen funkar ju precis lika bra antar jag!
Vart är den köpt?
Någon som hört när den vita annars kan tänkas komma ut? Syrran kommer hem från Hong Kong i början av Nov så har funderingar på att låta henne köpa hem en därifrån. 32Gb kostar ca 5800 kr. Verkar ju som det går bra med garantin här hemma nu också vad jag har förstått.
Mvh
Twim
Postad 09 September 2010 - 08:25
Snygg! Sitter ju och väntar på den vita modellen men den där lösningen funkar ju precis lika bra antar jag!
Vart är den köpt?
Någon som hört när den vita annars kan tänkas komma ut? Syrran kommer hem från Hong Kong i början av Nov så har funderingar på att låta henne köpa hem en därifrån. 32Gb kostar ca 5800 kr. Verkar ju som det går bra med garantin här hemma nu också vad jag har förstått.
Mvh
Twim
Antar att han gjort en custom på http://www.gelaskins.com/
Postad 09 September 2010 - 15:45
Postad 09 September 2010 - 15:47
Postad 09 September 2010 - 16:18
Postad 09 September 2010 - 16:42
Hur lyckas du med det? Har du massa skit i fickan?
Nä det hoppas jag inte
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
* Officiell tråd - Apps och spel till iPhone *
2 bilder
69 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?