* Officiell tråd iPhone 4 *
5170 svar till detta ämne
Postad 09 september 2010 - 17:48
vinylen
-
vinylen
-
Användare
-
-
228 inlägg
Tre har ett abonnemang som heter surfmax, checka in det... Tackar för tipset junkanDet blev ju snorbilligt 299 kr för surfmax i månaden 39 öre för röstsamtal och sms 10GB data och 10mbit hastighet 299 kr x 24 månader = 7176 + 498 kr för en Iphone 32 Allt som allt 7674 kr för både telefon och ett abonnmang som varar i 2 år Jag köpte en till var och en i familjen Vad skall jag köpa till medan jag väntar ? invisible shield ? Är lurarna bra eller skall man köpa några andra? ( det lyssnas mycket på musik ) Är det något annat man kan kasta ut pengarna på Fick min bumper av Apple idag och det gör enorm skillnad i mottagning +att den blev bättre att hålla i men också fulare!
Vi som får våra iphone i slutet på oktober/november lär väl få en uppdaterad version även om den är svart ?
Redigerat av vinylen, 09 september 2010 - 17:51.
Postad 09 september 2010 - 18:08
Pedant städtant
-
Pedant städtant
-
Användare
-
-
206 inlägg
Varför var jag så dum och beställde från Katshing ?
verkar som många har lyckats med att bara gå till butik och plocka ut en 16gb lås till Telia
nej här får man sitta och vänta 4-8 veckor, får känsla av att dom inte ens vet om eller när dom får några
surt sa räven, men det blev ju lite billigare
5925kr när jag beställde, nu har dom höjt till 6395kr
Postad 09 september 2010 - 18:41
Unregistered1193
-
Unregistered1193
-
Forumräv
-
-
727 inlägg
Bra att du tog upp det. Funkar det bra att använda Iphone som modem till datorn Eller har någon leverantör "spärr" för det ?
Är det normalt att man använder mer än 5GB, (bara för mobilsurf) med tanke på att det är ytterst få abonnemang som erbjuder mer än så ( förutom de dyraste och Telenor )
Jag kör Spotify ca 90min dagligen (45 min till jobb + 45 tillbaka) + normalt användande + twitterfeeds, gmail, facebook, weather widgets, newspapers mm. Använder inte speciellt mkt youtube, lite grann. Datatrafik augusti ca 2,4GB. Det finns och blir över. Ja jag har en Android (som generellt drar lite mer trafik med tanke på alla widgets som ligger o drar)
Postad 09 september 2010 - 20:11
Baily
-
Baily
-
Forumräv
-
-
504 inlägg
Ni vet väl att ni kan buffra hela eran spellista på Spotify, så ni slipper streama varje gång ni ska lyssna. Drar ingen datatrafik och bättre kvalité.
Postad 09 september 2010 - 20:23
vinylen
-
vinylen
-
Användare
-
-
228 inlägg
Någon som har TRE som vet om det är okey att använda sin Iphone som modem till datorn
och som vet om det går att köra Skype både WiFi och 3G ?
Hittar ingen info om det på deras sida
Postad 09 september 2010 - 21:28
BruteBonk
-
BruteBonk
-
Användare
-
-
145 inlägg
Är det normalt att man använder mer än 5GB, (bara för mobilsurf) med tanke på att det är ytterst få abonnemang som erbjuder mer än så ( förutom de dyraste och Telenor )
Att använda 5Gb/mån får nog anses som extremt och avvikande i sammanhanget. Är man mobilsurfare så får man slita rätt hårt för att komma upp i 500Mb/mån. Är man osäker på vilken datamängd, minuter/mån etc. man använder så ska man alltid ta det lägre alternativet. Går alltid att byta upp till mer data och "fria" minuter men inte tvärtom. Drygt att betala för tjänster man inte utnyttjar.
Postad 09 september 2010 - 21:40
junkan
-
junkan
-
Guru
-
-
5 304 inlägg
Tittar man på svt-play mm så går det åt mycket mer än 0,5GB per månad!
Att dela bredbandet på tre är väl inget problem men din hastighet sänks dramatiskt efter den datamängd som satts som gräns på valt abonnemang.
Postad 09 september 2010 - 22:23
Mentos
-
Mentos
-
Mästare
-
-
3 992 inlägg
Mja, nu gissar du vilt. Att komma upp i 500MB med en iPhone är gjort på några dagar om du använder youtube, spotify och pushmail.
Några dagar?? Jag använder själv Spotify dagligen men inte hela tiden, blir kanske några låtar varje dag men kommer inte upp i närheten av några 500Mb på den tiden. Och har man dessutom sparat ner musiken man tänker lyssna på i offline läget kan jag verkligen inte förstå hur man lyckas dra så mycket data på ett par dagar.
Postad 09 september 2010 - 23:21
BruteBonk
-
BruteBonk
-
Användare
-
-
145 inlägg
Mja, nu gissar du vilt. Att komma upp i 500MB med en iPhone är gjort på några dagar om du använder youtube, spotify och pushmail.
Gissar? Profil Mobilsurfare enligt prisfakta.se 45 samtal 90 samtalsminuter till mobil 45 samtalsminuter till fast telefon 50 sms 0 mms Surfar upp 500 megabite. Tycker det ser rimligt ut för average joe. Är nog inte många i myndig ålder som regelbundet huserar med tjänster som youtube och spotify på sin telefon i 3G-nätet.
Postad 09 september 2010 - 23:25
shapic
-
shapic
-
Beroende
-
-
1 446 inlägg
Snygg! Sitter ju och väntar på den vita modellen men den där lösningen funkar ju precis lika bra antar jag! Vart är den köpt?
Yes, precis som någon annan skrev så är det en custom från gelaskins. Någon som har TRE som vet om det är okey att använda sin Iphone som modem till datorn och som vet om det går att köra Skype både WiFi och 3G ?
Hittar ingen info om det på deras sida
Det är OK. Jag gör det. (och skype stödjer visst samtal över 3G, se svar till "e-lite" nedan.) Det du har spelat en gång "buffrar" (cachar) spotify automatiskt ändå. Det du menar är "offline playlists" och är inte samma sak. Hur det än är så hjälper det ju bara om man spelar samma spellista och låtar gång på gång. Men för oss som söker låtar och lyssnar på tusentals olika hela tiden hjälper det inte för att minska datatrafik.
Fast för oss andra som inte konstant byter musiksmak och mestadels lyssnar på samma artister och låtar så räcker stödet för att ha upp till 3333 låtar i offline mode alldeles utmärkt. Skype stödjer inte 3G.
Jo, skype stödjer visst trafik över 3G. Det är gratis fram tills årsskiftet och sen ska de "kanske" börja ta betalt för det stödet. Mja, nu gissar du vilt. Att komma upp i 500MB med en iPhone är gjort på några dagar om du använder youtube, spotify och pushmail.
Håller inte alls med. Jag använder både Youtube, Spotify och pushar min mail (vad nu push skulle ha med saken att göra) och slukar absolut max 1GB per månad. Då använder jag också ett tiotal andra apps som kräver konstant uppkoppling. EDIT: Glömde skriva tillbaka "Nu gissar du vilt". Så
Redigerat av shapic, 09 september 2010 - 23:27.
Postad 10 september 2010 - 06:35
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Ni har väl kontrollerat ordentligt så att ni fått rätt grejer!? http://www.svd.se/ny...nd_5292367.svd#
Postad 10 september 2010 - 07:47
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Hehe ja kan man inte skilja ett original ifrån en kopia så behöver man nog ingen riktig iPhone iallafall så 
Min kommentar var mest på skoj men såg för en tid sedan en artikel om "unboxing" av en kinesisk (i)Phone. Förpackningen såg exakt ut som originalet förutom att i:et i iPhone saknades. Sen börjar msn ku undra när man läser här om er som fått skador på luren bara efter ngra dagar trots att den varit skyddad av både det ena och det andra.
Postad 10 september 2010 - 10:43
Unregisteredb27a28b7
-
Unregisteredb27a28b7
-
Veteran
-
-
2 307 inlägg
Så då var det dags för mig att byta lur..
La en beställning på en iphone 4. Får hoppas att man blir så nöjd som "hypen" visar.
Postad 10 september 2010 - 11:31
Unregistered1193
-
Unregistered1193
-
Forumräv
-
-
727 inlägg
Jaja men då är ni små-användare. Ni kan inte dra alla över en kam. De flesta i min bekantskapskrets (som har iPhone) ligger på över 5GB per månad, och som jag sa innan så förbrukar jag själv 7-10GB på "normalt" dagligt användande.
Tror faktiskt att det är du och dina vänner som är EXTREMA användare faktiskt.. Det hade varit intressant att få nån statistik-länk äver datatrafikmängder baserat på average Joe. Edit: http://www.internets...under-2009.html0,4GB data inkl röst i medeltal. Det innebär att av de 0,4GB så är mkt röstsamtal men som räknas som datatrafik. Detta säger väl en del om trafiken just nu per/användare. Denna siffra är säkert inte helt korrekt eftersom antalet smartphones ökar stadigt men det ger iaf en god indikation på hur mkt trafik en average joe gör av med. Lite mer gällande datatrafik i mobilnätet (exkl mobilt bredband) 3.3 Mobil datatrafik Datatrafiken i de mobila näten fortsätter att öka. Mängden överförd data fördubblades under 2009 jämfört med 2008. Från 13 700 Terabyte 2008 till 27 800 Terabyte under 2009. Den genomsnittliga datatrafiken i mobilnäten var drygt 2 Gigabyte per abonnemang till enbart mobil paketdata och månad under 2009. Ser man istället den genomsnittliga mängden data i relation till de drygt 6,5 miljoner abonnemangen till mobil paketdata (både i kombination med tal och som enbart mobil data) var den knappt 0,4 Gigabyte per abonnemang och månad.I årets datainsamling ombads aktörerna att uppge fördelningen för hur mycket data deras abonnenter använde under en genomsnittlig månad i slutet av 2009. Det visade att 80 procent av abonnenterna använder mindre än 100 Mbyte per månad, och att endast en liten andel av abonnenterna sänder och tar emot stora mängder data per månad. Ser man å andra sidan på hur förbrukningen av Kommunikationsmyndigheten PTS Post- och telestyrelsen 25 Svensk Telemarknad 2009 data fördelar sig på användarna så är det den lilla andelen med hög förbrukare som tillsammans sänder och tar emot nästan 90 procent av de mobila datamängderna.
Redigerat av Unregistered1193, 10 september 2010 - 11:54.
Postad 10 september 2010 - 12:19
zinned78
-
zinned78
-
Beroende
-
-
1 235 inlägg
Jaja men då är ni små-användare. Ni kan inte dra alla över en kam. De flesta i min bekantskapskrets (som har iPhone) ligger på över 5GB per månad, och som jag sa innan så förbrukar jag själv 7-10GB på "normalt" dagligt användande.
Nu behöver vi ju inte diskutera detta vidare kanske men det är ju definitivt så att ni är extrema användare i jämförelse med de flesta andra.
Postad 10 september 2010 - 13:03
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5 695 inlägg
Beeställde Telia Mobilsurf Extra + men på abbet står det Fastpris datatrafik, är det samma sak ?
För tidigare kallades det för fastpris men det är mycket dyrare som jag kan förstå det ?
Eller har Telia gjort fel som vanligt ?
Postad 10 september 2010 - 13:10
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5 695 inlägg
Kan vara en idé att ringa telia's kundtjänst och dubbelkolla.
Ja ringer nu, ska även säga upp mitt digital tv abbonemang
Postad 10 september 2010 - 14:30
Unregistered1193
-
Unregistered1193
-
Forumräv
-
-
727 inlägg
"Per abonnemang" säger ju absolut ingenting. Tänk alla telenor-kunder som har fri surf i sitt abonnemang, men som har en vanlig liten sketen 500-kronorstelefon, de förbrukar såklart ingen data alls. Mycket dålig statistik. Man skulle haft statistik på de som har en smartphone till sitt abonnemang, då hade siffrorna varit MYCKET högre.
Nu förstår jag inte, varför inte då?
Om det ingår 500-kronors-telefoner där användaren inte surfar mycket så borde ju trafikstatistiken var än mer baserad på smartphones, lr hur? Det är fortfarande trafikmängden genom antalet aktiva abbonemang som räknas. Det omfattar all trafik och är ett snitt! Det är dessutom statistik som operatörerna skickar för statistiskt underlag. Det är klart att trafikmängden ökar om man har en smartphone, det behöver man inte vara raketforskare för att förstå likaså att artikeln också talar om att det är 10% som står för 80% av trafiken totalt sett. Dvs var 10 person är en storförbrukare av trafik medan resterande 9 har ett ganska normalt förhållande till surf/webb mm i sin mobil. Det står dessutom i samma text att mobilt bredband står för i snitt 2GB trafik/användare. Jag betvivlar starkt att mobilen idag har högre snitt än laptopen/läsbrädan eller vad det nu är.
Redigerat av Unregistered1193, 10 september 2010 - 14:37.
Postad 10 september 2010 - 15:34
zinned78
-
zinned78
-
Beroende
-
-
1 235 inlägg
Nu förstår jag inte, varför inte då?
För jag tyckte det var ganska ointressant, lite som "min är större än din"...jag kanske hade fel.
Postad 10 september 2010 - 20:06
Michell
-
Michell
-
Användare
-
-
100 inlägg
Om det ingår 500-kronors-telefoner där användaren inte surfar mycket så borde ju trafikstatistiken var än mer baserad på smartphones, lr hur? Det är fortfarande trafikmängden genom antalet aktiva abbonemang som räknas.
Det omfattar all trafik och är ett snitt! Det är dessutom statistik som operatörerna skickar för statistiskt underlag. Det är klart att trafikmängden ökar om man har en smartphone, det behöver man inte vara raketforskare för att förstå likaså att artikeln också talar om att det är 10% som står för 80% av trafiken totalt sett. Dvs var 10 person är en storförbrukare av trafik medan resterande 9 har ett ganska normalt förhållande till surf/webb mm i sin mobil. Det står dessutom i samma text att mobilt bredband står för i snitt 2GB trafik/användare. Jag betvivlar starkt att mobilen idag har högre snitt än laptopen/läsbrädan eller vad det nu är.
Men mobilt bredband kanske är just mobilt. En sticka in i PC'n eller Mac'en så är du mobil.
Postad 11 september 2010 - 02:04
shapic
-
shapic
-
Beroende
-
-
1 446 inlägg
Nej jag är ingen "små-användare". Jag använder min iPhone över 3G i princip konstant. Min erfarenhet är att 7-10GB är sjukt svårt att komma upp i utan att använda iPhone som modem för en dator.
Postad 11 september 2010 - 07:51
kafferast
-
kafferast
-
Lärjunge
-
-
292 inlägg
Kanske fel tråd (?) men tänkte mig ett snabbt svar
Vad heter appen som man använder iphonens kamera mot exempelvis en byggnad så kommer det upp faktatext i displayen?
Någon?
Postad 11 september 2010 - 10:29
Whopper
-
Whopper
-
Veteran
-
-
1 567 inlägg
Kanske fel tråd (?) men tänkte mig ett snabbt svar
Vad heter appen som man använder iphonens kamera mot exempelvis en byggnad så kommer det upp faktatext i displayen?
Någon?
Finns en app-tråd för iPhone. Men sök på Augmented Reality. Finns ett antal appar. Eniroappen har t.ex. funktionen om du tiltar telefonen som visar hur långt det är till det du sökt efter och åt vilket håll.
Postad 11 september 2010 - 10:30
kafferast
-
kafferast
-
Lärjunge
-
-
292 inlägg
Finns en app-tråd för iPhone. Men sök på Augmented Reality. Finns ett antal appar. Eniroappen har t.ex. funktionen om du tiltar telefonen som visar hur långt det är till det du sökt efter och åt vilket håll.
tack!
Postad 11 september 2010 - 15:10
passan1
-
passan1
-
Beroende
-
-
1 019 inlägg
Tycker det är riktigt svårt att hinna komma upp över 2GB.
Kollar man mycket på play kanaler samt streamar music, ja då blir det ju en hel del. men batteriet tar ju slut också
fortare då. Så man hinner ju inte slösa så jätte mycket på en laddning
Postad 12 september 2010 - 20:40
benq
-
benq
-
Användare
-
-
138 inlägg
Hej hopp! har en liten fråga!
Hur spelar ni upp era inspelade filmer som ni gjort med er iphone 4?
på en stor tv tänker jag då...i datorn så fixar ju quicktime jobbet
Filerna funkar varken på min ps3 eller xbox360.....inte ens playstation media server (PMS) lyckas göra om filerna till ps3:an....
Är den enda vägen att göra om filmerna till ex mp4 så ps3 fixar filerna??
Tänkte om nån har nåt tips så man slipper göra om filmerna och dola!
Postad 12 september 2010 - 20:41
vinylen
-
vinylen
-
Användare
-
-
228 inlägg
Tycker det är riktigt svårt att hinna komma upp över 2GB. Kollar man mycket på play kanaler samt streamar music, ja då blir det ju en hel del. men batteriet tar ju slut också fortare då. Så man hinner ju inte slösa så jätte mycket på en laddning
Men under en månad så får du ju ladda mobilen ett antal gånger, så att batteritiden skulle vara en anledninging till att man inte använder så många GB är väl lite långsökt
Postad 12 september 2010 - 21:10
leafgren
-
leafgren
-
Användare
-
-
114 inlägg
Upptäckte till min stora glädje att det numera går att byta låt med blåtandsheadset efter iOS4.1!
ÄNTLIGEN!
Postad 12 september 2010 - 22:18
vinylen
-
vinylen
-
Användare
-
-
228 inlägg
Det var ju bra !
Kan du rekommendera några blåtandshörlurar som fungerar bra och har bra ljud
Postad 12 september 2010 - 22:31
leafgren
-
leafgren
-
Användare
-
-
114 inlägg
Det var ju bra ! Kan du rekommendera några blåtandshörlurar som fungerar bra och har bra ljud
Yes! Jag använder sonyericsson mw600 med fm-radio. Funkar riktigt bra och det går att köra in vilka lurar du vill. Såg att de bara kostar runt 400 spänn just nu också, det är ruskigt prisvärt! Köp! Mvh
Postad 12 september 2010 - 22:50
Unregistered1894
-
Unregistered1894
-
Lärjunge
-
-
313 inlägg
Nu behöver vi ju inte diskutera detta vidare kanske men det är ju definitivt så att ni är extrema användare i jämförelse med de flesta andra.
Måste dom vara, tycker jag surfat på nätet, lyssnat mix megapol, spotify och använd google maps som GPS hur många timmar som helst sen jag fick telefonen (12 aug) och hade när jag kollade nu använt 679 mb. Så nog fasen får man använda den om man ska komma upp i några GB.
Postad 12 september 2010 - 23:25
vinylen
-
vinylen
-
Användare
-
-
228 inlägg
Yes! Jag använder sonyericsson mw600 med fm-radio.
Jag tackar. Det är ju en väl beprövad BT hörlur som fått mycket Ros När jag är igång med frågandet. Jag lästa tidgare om att använda ett ituneskonto till flera enheter Jag vill bara kolla så att jag förstod det rätt. Om jag har flera Iphones, kan jag då köpa appar på ett konto och sedan köra in apparna på flera Iphones utan problem ? Är det då bara till att logga in oå detta kontot från iphone eller skall jag göra det genom dator och sedan mangla in dom den vägen ? Tacksam för all hjälp man får här som ny i gamet
Postad 13 september 2010 - 02:33
shapic
-
shapic
-
Beroende
-
-
1 446 inlägg
Du kan logga in på samma konto på alla dina iPhones. Och du kan synka mot samma dator, spelar ingen roll. Enklare att "mangla in dem" via datorn så klart!
Postad 13 september 2010 - 06:24
menks13
-
menks13
-
Användare
-
-
132 inlägg
Upptäckte till min stora glädje att det numera går att byta låt med blåtandsheadset efter iOS4.1! ÄNTLIGEN!
Det var fan på tiden, då fick dom tummarna ur röven ändå  Det har jag väntat på i ett år nu, äntligen kan jag byta låt... Gött : )
Postad 13 september 2010 - 07:56
Whopper
-
Whopper
-
Veteran
-
-
1 567 inlägg
Det var fan på tiden, då fick dom tummarna ur röven ändå Det har jag väntat på i ett år nu, äntligen kan jag byta låt... Gött : )
Måste varit jobbigt att lyssna på samma låt i ett år
Postad 13 september 2010 - 10:36
vinylen
-
vinylen
-
Användare
-
-
228 inlägg
Du kan logga in på samma konto på alla dina iPhones. Och du kan synka mot samma dator, spelar ingen roll. Enklare att "mangla in dem" via datorn så klart!
Tack för den infon
Postad 13 september 2010 - 10:55
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Detta hör kanske mer hemma i app-tråden men tycker det har med allmänna funktioner att göra.
Installerade Dropbox vilket gör att jag kan dela mina filer mellan datorer och iPhonen. Det går även att dela ut vissa mappar så att man kan ha gemensamma fotoalbum t.ex. Tycker att detta höjer iPhonen ytterligare en nivå!
Postad 13 september 2010 - 11:32
NickoM
-
NickoM
-
Användare
-
-
158 inlägg
Upptäckte till min stora glädje att det numera går att byta låt med blåtandsheadset efter iOS4.1! ÄNTLIGEN!
Hur är det med sterostöd via blåtand? Fungerar det i iOS4.1? För det har väl inte alltid fungerat?
Postad 13 september 2010 - 11:49
vinylen
-
vinylen
-
Användare
-
-
228 inlägg
Hur är det med sterostöd via blåtand? Fungerar det i iOS4.1? För det har väl inte alltid fungerat?
Varför skulle inte BT skicka stereo signal
Postad 13 september 2010 - 11:54
NickoM
-
NickoM
-
Användare
-
-
158 inlägg
Varför skulle inte BT skicka stereo signal
Har för mig att iPhone inte hade stöd för A2DP protokollet. Men det kanske var länge sedan, eller så kommer jag ihåg fel...
Postad 13 september 2010 - 12:26
vinylen
-
vinylen
-
Användare
-
-
228 inlägg
Har för mig att iPhone inte hade stöd för A2DP protokollet. Men det kanske var länge sedan, eller så kommer jag ihåg fel... http://support.apple...iewlocale=sv_SEEnligt länken ovan fungerar det på samtliga Iphones idag. Läste runt lite på nätet och det skall ha kommit med OS 3.0 Men läste också att de som har 3Gs fått problem sedan de lade in OS 4.0 Men då det gäller Iphone 4 så skall det fungera även med A2DP
Redigerat av vinylen, 13 september 2010 - 12:30.
Postad 13 september 2010 - 14:03
NickoM
-
NickoM
-
Användare
-
-
158 inlägg
Det är typ snart 2 år sedan det implementerades.
Haha, det var ett tag sen, tur man hänger med
Postad 13 september 2010 - 14:32
jakob01p
-
jakob01p
-
Användare
-
-
128 inlägg
Är det bara jag som upplever att telefonen blev segare efter senaste uppdateringen ???
tycker den laddar längre innan det händer nått samt att det kan lagga till lite då och då när man ska utföra vissa grejer.
Postad 13 september 2010 - 16:23
menks13
-
menks13
-
Användare
-
-
132 inlägg
Det går nu att byta låt med blåtands headset. : )
Måste varit vädigt trött när jag skrev detta, var inte meningen att skriva det två gånger : )
Redigerat av menks13, 14 september 2010 - 06:55.
Postad 13 september 2010 - 16:27
Unregistered1894
-
Unregistered1894
-
Lärjunge
-
-
313 inlägg
Det går nu att byta låt med blåtands headset. : )
Läs tråden, har redan tagits upp
Postad 14 september 2010 - 14:23
vinylen
-
vinylen
-
Användare
-
-
228 inlägg
Jag vet inte om det finns någon tråd om detta specifikt, men om någon vet eller har tips på någon site som är BRA så är det välkommet.
Jag har försökt finna gratisprogram för att rippa DVD till Iphone och visst finns Handbrake, med det är ju inte bra
Det säger jag efter att ha gjort lite sådant här i min barndom.
Testade att köra dvd decrypter och sedan Videora för convertera, men det tar sådan jökla tid
Testade också Aimersoft Iphone converter och det är ett kanonprogram, men kostar 300 spänn
och det tänker jag inte betala för att rippa några DVD filmer
Någon ?
Postad 14 september 2010 - 14:26
zinned78
-
zinned78
-
Beroende
-
-
1 235 inlägg
Vad är det för fel på Handbrake? Det löser ju allt till dig på ett par klick.
Postad 14 september 2010 - 14:28
vinylen
-
vinylen
-
Användare
-
-
228 inlägg
Vad är det för fel på Handbrake? Det löser ju allt till dig på ett par klick.
Inte hos mig Den hakar upp sig och gör inte sitt jobb Jag har Windows 7 64 Kanske det som är orsaken ?
Postad 14 september 2010 - 15:28
zinned78
-
zinned78
-
Beroende
-
-
1 235 inlägg
Ah, ok. Jag vet inte hur det är i Windowsmiljö, det fungerar utmärkt på Mac'en. Då kan jag tyvärr inte hjälpa dig
Postad 14 september 2010 - 16:08
Electrified
-
Electrified
-
Lärjunge
-
-
423 inlägg
Tänkte bara visa lite bilder på mitt vita bakstycket som jag köpte från iphonereservdelar.se Dom påstor att det är orginal, och jag kan bekräfta att det är den. Om inte så har dom gjort en sjukt snygg kopia     Här har jag även ett litet klipp som jag filmade och la upp på youtube. http://www.youtube.c...A1TJ_JvjOI&hd=1
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny projektor
thhmo
2025-05-11 11:17:07
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|