xim4 <3
Går inte spela fps spel på ps4 utan
Är det nån dosa som gör att du kan koppla in mus/tangetnbord?
Kostar?
Funkar bra?
Vart nyfiken
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 07 August 2014 - 22:25
Är det nån dosa som gör att du kan koppla in mus/tangetnbord? Kostar? Funkar bra? Vart nyfiken Postad 08 August 2014 - 19:44
Någon som vet när premiumanvändare får tillgång till Doublexp.Finns det någon sida där man kan se datumen.
Postad 08 August 2014 - 23:20
Får att återgå till topic så måste jag säga efter ett par timmars spelande, att fan va snyggt BF 4 är!
Men en hel del roliga buggar. Och sen är ju Battlefield en klass för sig när det kommer till känslan av att skjuta. Postad 08 August 2014 - 23:22 Ja.. det här med mus + kb och PC-konfigurationer är ju lite intressant men vi kan väl fortsätta här i så fall om någon vill skriva mer om det. Edit: Det lyssnade inte folk på nä, det hade varit för lätt. Flyttade stora delar av OT-diskussionen till Konsol vs PC-tråden. Redigerat av Zoiler, 09 August 2014 - 00:14. Postad 09 August 2014 - 09:33
http://battlelog.bat...com/bf4/premium Postad 09 August 2014 - 16:55
Du spelar ju ändå bara FIFA Hyvonen så varför undrar du om dubbel xp....;-)
Postad 15 August 2014 - 06:31
Båda är fps sedan upphör det mesta att likna varandra. Bf är ju lite större än COD men fortsätt kämpa, när man kommer in i det kan det bli riktigt roligt. Postad 15 August 2014 - 12:04
Det beror på vilket BF och Vilket COD du jämför. BF4 över COD:Ghosts kan jag hålla med om alla dagar i veckan
BF4 är helt värdelöst rent tekniskt på PS4 men det är kul ändå. Man spelar för att det är en härlig krigskänsla och att det är väldigt givande att få HS med sniper Postad 15 August 2014 - 12:06
I September kommer det komma en jättepatch till spelet. Och den ska innehålla fler förbättringar på nätkoden.
Postad 15 August 2014 - 12:11
Enda jag kört. Tänker att jag ska ge nästa cod en chans också, men jag har inte jättehöga förhoppningar. Postad 15 August 2014 - 12:20
Ahh... man ska låta aimassisten jobba mer märker jag, från nära till medelavstånd! Är det så ni förbaskade HK fantaster jobbar, jag försöker sikta som på PC, kanske ska slappna av mer i siktandet! Håller med om nästan allt han skriver... jag spelar på både ps4 och PC... finns knappt några CQ small servrar på PC, mycket märkligt... Sen saknar jag att man inte kan textchatta när man spelar MP på konsol... sen att man måste hålla inne fyrkant när man ska in/ut ur fordon... skulle kunna välja så att det räckte med ett snabbt tryck... Redigerat av Garrett, 15 August 2014 - 12:22. Postad 15 August 2014 - 12:30
enda tipset är väl lite som han säger. Placera hipfire konerna mot fienden innan du siktar. i närstrid är det alltid bra att börja med hipfire och sedan fortsätta med ADS. Om du får problem med att fienden rör på sig mycket, så att du tappar aimen så siktar du ut och sedan in igen så att aimassisten kickar in igen. detta kan du göra medans du skjuter. ser lite lustigt ut men det är väldigt effektivt i både BF4 och COD Postad 15 August 2014 - 13:45 Ok blev inte så mycket BF3 spelat, gíck tillbaks till BF2 Bad Company, hoppas BF4 blir spelbart tills man köper PS4, men då finns det ju en massa andra spel som måste spelas Ok hoppas det blir bätter med patchen då. Postad 15 August 2014 - 18:34
Varför är det värdelöst rent tekniskt? Postad 15 August 2014 - 18:41
Det är nätkoden som spökar fortfarande. Man kan bli skjuten runt hörn och tradekills bland annat. Ibland är det överjävligt, medans andra gånger kan det va fin fint.
Postad 15 August 2014 - 20:56
Det som Walkii skriver är det största problemet. Finns även andra problem som stör en till döds men trots detta spelar man skiten så fort man får chans Postad 15 August 2014 - 22:12
När jag ägde PS3 körde jag en del BF BC2 och det var kul. En sak att poängtera är nog att jag är väldigt ringrostig när det kommer till FPS MP. Senast jag körde på bra nivå var COD MW Postad 16 August 2014 - 07:48
Nu har jag beställt ett 3 pack kontrollfreeks för 240 spänn. Se om man kan lära sig träffa nånting.. =)
Låg och försökte träffa fiender häromkvällen med den första mes-sniperbössan man startar med. Gick inget vidare.. Postad 16 August 2014 - 09:56
Sweet. Jag kör med dem gröna freeksen. Dem andra tycker jag är för höga. Ha tålamod. Det kommer bättre bössor och då har du redan fått in siktet lite bättre. SRR-61 är min favorit på medel till långa avstånd medans Sniper Elite är favoriten när jag kör aggressiv sniper. Postad 16 August 2014 - 12:39 Ofan. Då ska jag försöka byta till Phantom Bundlen istället. Jag har rätt små händer så då passar dom förmodligen inte mig heller. Iofs så va det ett par kortare liknande dom gröna så det kanske funkar ändå. Postad 16 August 2014 - 15:06 . Nice. Samma som mig då. Men jag kör på båda spakarna. Nu börjar jag ifs fundera på scuf med domed spakar normalhöjd. Tror det blir perfa Postad 16 August 2014 - 15:09
Jag kommer ha vänster spak domed normalhöjd och höger spak original så jag kan använda min kontrolfreak på den.
Redigerat av walkiii, 16 August 2014 - 15:09. Postad 16 August 2014 - 23:32
Blir det stor skillnad med dessa spakar? Postad 17 August 2014 - 00:53
Menar du att ha en domed eller en kontrolfreak? Kontrolfreaks gör en jättestor skillnad tycker jag. Att ha en domed vänsterspak är bara en smaksak.
Postad 17 August 2014 - 01:37
Ni hade också samma problem? Ett par i mitt lag började fundera på sina uppkopplingar, själv fick jag vansinniga framedrops och ibland var det väldigt svårt att träffa fienden. Men det var kul iaf, comeback
Postad 17 August 2014 - 04:15
Ursäkta om jag var otydlig, menade Kontrolfreaks. Men de är mest anpassade för FPS? eller Postad 17 August 2014 - 08:40
Var absolut roligt men vilken skitserver. Tömde nästan mina 100skott lmg i en kille innan jag föll själv. En satte jag ett magasin av ScarH i skallen på nära avstånd och när jag laddar om, vänder han sig om och skjuter mig.
Skaffade ett par oxå efter rekommendation, kör endast höger spak och måste säga att det funkar fint. Postad 17 August 2014 - 09:21
ja servern var verkligen katastrof. enda behållningen var att det var många polare och polares polare som lirade. Men det var inte kul att bli teabagad efter toklagg
Postad 17 August 2014 - 09:28
ps: Nytt montage från Beat "lone survivor" Strandh. Tänkte att ni som inte har facebook också ville se
http://youtu.be/tFUqzm4OiNw Postad 17 August 2014 - 09:38
Hade du spelat sådär igår hade vi ju vunnit Postad 17 August 2014 - 10:07
Dom är väl framtagna för fps såklart. Men funkar till allt. Jag kan inte spela utan längre. Det är så mycket skönare grepp och mycket bättre kontroll får man, vilket är meningen med att använda dom. Postad 17 August 2014 - 11:47 Löjligt imponerande! Kul och se hur bra jag kommer bli sen när jag får mina kontrolfreek. O_o Postad 17 August 2014 - 12:04
haha jag skyller på lagget Postad 17 August 2014 - 12:07
hehe vi får göra ett montage ihop Postad 17 August 2014 - 12:39 Jag vill be om ursäkt för min klans agerande igår. Men det var så hela kvällen, innan ni dök upp. Dom teabagade allt i sin väg då dom tänkte bli lite avskydda. Postad 17 August 2014 - 12:54 Ja du kan ju ha mig att skjuta på. Haha ^ ^ Måste lära mig köra Helikoptern alltså. Körde på sidan i 5 min till jag kraschade. Måste sett jävligt flummigt ut. Postad 17 August 2014 - 13:19
Hehe lugnt. En laggfri server och det är jag som teabagar er SOSsar Postad 17 August 2014 - 13:44
Öva på testrange. Dels så är det ju lättare, för ingen skjuter på dig. Men det finns inget värre än när en n00b tar helikoptern och inte vet vad han gör. Postad 17 August 2014 - 19:47 Bin there, done that! O_o Trodde faktiskt kontrollerna skulle vara enklare med kontroll än på pc. Typ styrspakarna upp, ner, vänster och höger. Men icke. Ja. Jag testade bara en snabbis efter kampanjen. Ska köra lite mer seriöst när jag fått mina kontrolfreek. Postad 17 August 2014 - 21:53
Om du inte redan gjort det, så ändra kontrollerna till flyg. Veteran inställningar eller vad det nu heter. Då "gasar/bromsar" du med R2/L2, är mycket bättre n original inställningarna anser jag.
Postad 18 August 2014 - 11:36
Det är som du säger, med vänster spak. Höger spak styr lutning i alla riktningar Postad 18 August 2014 - 20:31 Problemet är att jag inte kan stå still i luften. När jag ska skjuta vinklar jag ner nosen och störtar som fan. Postad 18 August 2014 - 20:41 Träna, träna, träna och... Precis, träna lite till. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |