Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd iPhone 4 *

5170 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycker du om den nya "iPhone 4" (558 medlem(mar) har röstat)

-

1. Riktigt bra - Ett givet köp! (251 röster [44.98%])

Procent av omröstning: 44.98%

2. Bra - Blir kanske ett köp! (85 röster [15.23%])

Procent av omröstning: 15.23%

3. Bra - Men jag är nöjd med min nuvarande iPhone, inget köp. (28 röster [5.02%])

Procent av omröstning: 5.02%

4. Bra - Men jag är nöjd med min nuvarande telefon , inget köp. (38 röster [6.81%])

Procent av omröstning: 6.81%

5. Inget märkvärdigt. (82 röster [14.70%])

Procent av omröstning: 14.70%

6. Besviken. (31 röster [5.56%])

Procent av omröstning: 5.56%

7. Sämst! (43 röster [7.71%])

Procent av omröstning: 7.71%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 14 september 2010 - 17:02

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2 709 inlägg
  • 0
Coolt. Var ju as lätt att byta oxå sj :blush: Kan va en ide att fixa nåndag !

Postad 14 september 2010 - 17:10

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5 304 inlägg
  • 0
En liten undran, vad är det för vit tape du satt runt telefonen. Går den att köpa någonstans?

Postad 14 september 2010 - 17:35

NickoM
  • NickoM
  • Användare

• 158 inlägg
  • 0

En liten undran, vad är det för vit tape du satt runt telefonen. Går den att köpa någonstans?

Se nedan.

Tänkte bara lägga upp bilder på min i4 med GelaSkins skinnet som jag har custom-gjort :blush:
Dom är både med och utan Bumper. Längar till jag får min vita bumper, tror det kan bli riktigt snyggt ihop :D

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Om det är nån som vill ha bilderna för att göra en själv så säg till ;)

*edit* minskade bilderna :D

Postad 14 september 2010 - 17:54

galaxie
  • galaxie
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0

Är det bara jag som upplever att telefonen blev segare efter senaste uppdateringen ???
tycker den laddar längre innan det händer nått samt att det kan lagga till lite då och då när man ska utföra vissa grejer.

jag håller med. och min tappar wi fin när jag har låst den. så varje gång så måste jag gå in i inställningar och slå på den igen.. varför är det någon som vet ?

Postad 14 september 2010 - 20:44

jakob01p
  • jakob01p
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0

jag håller med. och min tappar wi fin när jag har låst den. så varje gång så måste jag gå in i inställningar och slå på den igen.. varför är det någon som vet ?

Jag kolla på min nu när jag tänder upp den och då står det 3G så men slår över nästan direkt till Wifi utan att jag behöver göra nått... så det verkar att när den är nersläckt så kör den på 3G och när du låser upp den så ska den hoppa över på Wifi jag trodde den körde på det hela tiden när man hade ställt in den på det :S

Postad 14 september 2010 - 21:39

Ekis52
  • Ekis52
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0
Hej,

Min fru har fått ett problem helt plötsligt med några appar. 2 av dom är köpta appar som fungerat felfritt och 2 var fria. Dessa fyra appar har blivit helt gråa och nertill inne i appen står det "väntar". Dom går inte att radera eller göra nåt annat med. Det går inte att få fram vad dom väntar på. Är det någon som vet vad som kan ha hänt och hur man ska få bort detta.

Postad 15 september 2010 - 00:27

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1 446 inlägg
  • 0
Förmodligen har hon valt att uppdatera dem via App Store och sedan tappat mottagning/internetanslutning. Koppla upp den mot internet igen så kommer de laddas ned och uppdateras.

Postad 15 september 2010 - 10:15

Unregistered291b229b
  • Unregistered291b229b
  • Veteran

• 1 690 inlägg
  • 0

Kan nog ge dig ett bra svar...

Jag har samma problem. Efter timmar i kö hos Tele2 så fick jag svaret... av dem själva... Du har dålig mottagning. Du bor på en "plätt" där 3G inte finns. Telefonen byter konstant mellan 3 olika master på lika många avstånd där jag själv ser via SIGNAL (en app via Cydia) att jag har halvtaskig mottagning på alla 3 master. Men så fort jag går ca 100 meter så att jag kommer utanför "plätten" så får jag 3G direkt och full mottagning.

Det suger enormt. Men Tele2 (och andra operatörer) har detta inskrivet på deras respektive hemsidor att det kan förekomma "döda" zoner mellan masterna.

Så mitt råd är (om du har samma döda zon som mig) ... Lär dig leva med problemet... Det är inget fel på din iPhone, bara Tele2s täckning som suger urban just där du bor.

Har även problem att min telefon tappar 3G nätet och det är riktigt störande! Och har upptäckt att i mitt fall beror det inte på någon dålig mottagning eller "döda zoner", det beror nämligen på hur man håller telefonen eller kalla det "death grip" om du vill. Har testat på ca 4 ställen runt om i city och samma resultat överallt! Om man håller telefonen vid de svarta strecken på höger och vänster sida om telefonen dör 3G nätet på några sekunder kör en TPTEST och kammar 0, släpper greppet och håller endast på baksidan eller högre upp, kör en ny TPTEST och får ca 2 Mb/s. Är det endast jag som har detta problemet eller är det fler som känner igen sig? eller är det bara min telefon och läge att lämna tillbaka luren!!!!!!!!!?!?!?!?!?

Postad 15 september 2010 - 11:23

PojPoj
  • PojPoj
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0
Jag har provat det där på några olika ställen i Sthlm också men jag kan max få den till att tappa 1-2 staplar i täckningen. Jag kör Telia.

Postad 15 september 2010 - 11:25

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2 709 inlägg
  • 0
Nu handlar de mer om att tappa 3g täckningen, Har aldrig problem med att tappa täckningen för att ringa utan bara 3g som försvinner titt som tätt tyvärr

Postad 15 september 2010 - 11:42

PojPoj
  • PojPoj
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0
3G täckningen kan jag inte påminna mig att nånsin ha tappat här i Stockholmsområdet i alla fall. När jag var i Spanien nyligen så tappade jag den nu och då ner till Edge och även icke Edge.

Postad 15 september 2010 - 18:11

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0
Hur är det egentligen med skivomslag i iPod? Om jag hederligt köpt och betalt en fysisk skiva och sedan lagt in den i iTunes och sedan fört över till iPhones så kan jag inte få in bilden bara för att denna skiva inte går att köpa vi iTunes?

Postad 15 september 2010 - 18:29

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0

Du får alla omslag via iTunes, oavsett om du köpt låtarna genom iTunes eller inte. Högerklicka på en skiva i ditt bibliotek i iTunes, välj "hämta omslag". Allt sköts automariskt, du behöver inte leta upp det själv.

Det har jag försökt men den hittar inget. Vissa artister vägrar ju att vara med iTunes så jag har en känsla av att det har med det att göra?

Postad 15 september 2010 - 22:01

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0

Ja såklart, finns de inte med i iTunes så kan du såklart inte få dem automaiskt. Då brukar jag söka på Google-bilder, spara ner bilden på skrivbordet, högerklicka på albumet i iTunes och välj "visa info", dra in bilden i rutan för "album art" och klicka på ok/spara.

Tack för hjälpen, skall göra så!
Tyckte det var lite tråkigt utan bild. Saknar bild på det mesta i iPod eftersom jag har en del där som jag saknar i Spotify.

Postad 16 september 2010 - 00:19

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1 446 inlägg
  • 0
Tänk på att filerna måste har rätt taggar i iTunes för att iTunes automagiskt ska fixa omslag till dem.

Postad 16 september 2010 - 00:26

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2 709 inlägg
  • 0

3G täckningen kan jag inte påminna mig att nånsin ha tappat här i Stockholmsområdet i alla fall. När jag var i Spanien nyligen så tappade jag den nu och då ner till Edge och även icke Edge.

Vad kör du för operatör? Kör Tele2 och det funkar iaf mindre bra i Katrineholm :)

Postad 16 september 2010 - 01:21

vinylen
  • vinylen
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0

Tänk på att filerna måste har rätt taggar i iTunes för att iTunes automagiskt ska fixa omslag till dem.

Kan man "tagga" om med itunes? eller måste man göra det själv och i så fall hur

Postad 16 september 2010 - 11:23

RoggaBoy
  • RoggaBoy
  • Lärjunge

• 291 inlägg
  • 0

Vad kör du för operatör? Kör Tele2 och det funkar iaf mindre bra i Katrineholm :)

Kör Tele2 i Västerbotten och det fungerar finfint.

Postad 16 september 2010 - 16:31

matte723
  • matte723
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
En sak till er som har tomtom carkitt hållaren. Så funkar inte den med Iphone 4, men jag har sökt runt lite och hittade en liten film om det på Youtube.
Där beskrevs det att man skulle ta nån slags gummimatta eller kanske möbeltass och sätta dit bakom på den lilla flärpen som trycks in mot hållaren när man sätter i sin iphone, efterssom den också är en strömkontakt som tartar strömmatningen till telefonen när den sätts i laddaren.
Jag har testat detta och med en vanlig möbeltass med självhäftande lim så var den tydligen för platt så det gick inte. Men däremot så åkta jag till den lokala järnaffären "bor i byhåla" och där fanns något som hette golvskydd, självhäftande gummi, som var en liten bit på 85x100 o den var lagom tjock och det funka kanon. Det är ju lite surt när man köpt gps hållaren Allan och den inte funkar med tanke på priset så slänger man den ju inte gärna o bara köper en ny. Men nu vet ni det ifall det fanns någon som undra.

Postad 16 september 2010 - 17:12

Unregistered2063bc1b
  • Unregistered2063bc1b
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Ställer frågan igen då inget svar kommit här i tråden.

Är det någon som har köpt sin Iphone 4 i USA ? Eller är det någon som vet om detta är möjligt?

Postad 16 september 2010 - 17:17

RoggaBoy
  • RoggaBoy
  • Lärjunge

• 291 inlägg
  • 0

Är det någon som har köpt sin Iphone 4 i USA ? Eller är det någon som vet om detta är möjligt?

och varför göra de när dom finns i lager i butiker. Jag fixade en på Media Markt igår. :)

Postad 16 september 2010 - 17:19

pebro
  • pebro
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0

Nyss hemkommen från Cypern kan jag meddela att jag aldrig under en veckas tid hade varken 3g eller edge. Mina reskamrater hade full täckning med 3g hela tiden med andra mobiler, bl a Sony Ericsson. Här hemma i Sverige är det aldrig några problem.

Postad 16 september 2010 - 18:41

Unregistered37512
  • Unregistered37512
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0

Rent teoretiskt så borde det vara möjligt men bara om du köper en at&t låst iPhone med bundet abonnemang i två år.

Postad 16 september 2010 - 20:26

Electrified
  • Electrified
  • Lärjunge

• 423 inlägg
  • 0

Det kom ett svar, och det var: Varför skall du köpa den i USA?

Jag tycker det snarare var en fråga?
Men jag förstår vad han menar med sin fråga :)

Det är ju kanske lite onödigt att köpa den i USA när du kan köpa i UK för i stort sett samma pengar, fast den är olåst.
Köper du den i USA så måste du först jailbreaka den (lev. säkert med 4.0.2 el. 4.1 vilket inte i dagsläget finns jailbreak för). Sen måste du också vänta på att det även finns upplåsning för någon ut av dom 3 senaste firmwares vilket jag hellt inte tror finns.
Så mitt förslag till dig om det är så att du vill köpa den billigt resp. upplåst så rekommenderar jag dig att köpa den i UK :D

Postad 16 september 2010 - 20:32

davyp3
  • davyp3
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0

En sak till er som har tomtom carkitt hållaren. Så funkar inte den med Iphone 4, men jag har sökt runt lite och hittade en liten film om det på Youtube.
Där beskrevs det att man skulle ta nån slags gummimatta eller kanske möbeltass och sätta dit bakom på den lilla flärpen som trycks in mot hållaren när man sätter i sin iphone, efterssom den också är en strömkontakt som tartar strömmatningen till telefonen när den sätts i laddaren.
Jag har testat detta och med en vanlig möbeltass med självhäftande lim så var den tydligen för platt så det gick inte. Men däremot så åkta jag till den lokala järnaffären "bor i byhåla" och där fanns något som hette golvskydd, självhäftande gummi, som var en liten bit på 85x100 o den var lagom tjock och det funka kanon. Det är ju lite surt när man köpt gps hållaren Allan och den inte funkar med tanke på priset så slänger man den ju inte gärna o bara köper en ny. Men nu vet ni det ifall det fanns någon som undra.

Eller så beställer man en gratis adapter från deras hemsida.

http://www.tomtom.co...phone-4-adapter

Postad 16 september 2010 - 20:39

Unregistered1107
  • Unregistered1107
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Kan det vara så att du har Data Roaming avslagen ?
tror den är på off som default

Nyss hemkommen från Cypern kan jag meddela att jag aldrig under en veckas tid hade varken 3g eller edge. Mina reskamrater hade full täckning med 3g hela tiden med andra mobiler, bl a Sony Ericsson. Här hemma i Sverige är det aldrig några problem.

Postad 16 september 2010 - 20:46

vinylen
  • vinylen
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0

Som att hitta sina rena kallingar i ytterfacket på resväskan när man kommer hem

Postad 16 september 2010 - 21:06

matte723
  • matte723
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Eller så beställer man en gratis adapter från deras hemsida.

http://www.tomtom.co...phone-4-adapter

Mhmmmmmmm :) ähum missa jag, o jag som suttit här o klippt o grejat. aja, fick man ju ha lite pyssel i alla fall hehe :D

Postad 16 september 2010 - 22:55

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1 446 inlägg
  • 0

Kan man "tagga" om med itunes? eller måste man göra det själv och i så fall hur

Du kan tagga om i iTunes, dock manuellt. Högerklicka och välj "Visa Info" och börja skriva... Annars finns det andra tredjepartsprogram som kan göra det åt dig, t.ex. Song Genie.

Postad 17 september 2010 - 06:55

Explorer45
  • Explorer45
  • Guru

• 4 558 inlägg
  • 0
Någon som vet om man med tre kan se hur mycket av sina 10GB man har använt? Har kollat på mitt 3 men har inte lyckats hitta några siffror på det. :P

Postad 17 september 2010 - 11:32

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

• 727 inlägg
  • 0

Någon som vet om man med tre kan se hur mycket av sina 10GB man har använt? Har kollat på mitt 3 men har inte lyckats hitta några siffror på det. :P

Logga in - Klicka på användande - Välj använande sedan senaste faktura i rullningslisten - klicka på + framför Datatrafik.

Postad 17 september 2010 - 11:45

vinylen
  • vinylen
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0

Du kan tagga om i iTunes, dock manuellt. Högerklicka och välj "Visa Info" och börja skriva... Annars finns det andra tredjepartsprogram som kan göra det åt dig, t.ex. Song Genie.

Skriva taggarna själv är ju inte aktuellt då det endast handlar om att befintliga taggar skalll taggas om
Men frågan är, hur de skall vara skrivna om det inte går bra med vanliga Mp3 taggar

Postad 17 september 2010 - 18:07

passan1
  • passan1
  • Beroende

• 1 019 inlägg
  • 0

Skriva taggarna själv är ju inte aktuellt då det endast handlar om att befintliga taggar skalll taggas om
Men frågan är, hur de skall vara skrivna om det inte går bra med vanliga Mp3 taggar

Spara bilden, döp den till vad nu albumet heter, sen är det bara att dra o släppa den i rutan för bild i "visa info"
Trött,,, trodde det handla om bilder. :P

Redigerat av passan1, 17 september 2010 - 18:13.

Postad 17 september 2010 - 18:12

vinylen
  • vinylen
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0
Det var inte bilden jag menade utan taggarna för album, track, låt, medartist, disc nummer osv

Postad 17 september 2010 - 18:26

pebro
  • pebro
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0

Så kan det ju vara. Stängde av den för att jag inte ville ha några oförutsedda utgifter när nästa räkning dyker upp. Trodde inte att det skulle ta bort 3Gtäckningen. Som tur var hittade vi en bar som hade gratis WiFi så att man kunde kolla lite mail och så.
Tyvärr kan jag ju inte testa nu men tack för svaret.

Postad 17 september 2010 - 19:16

Ekis52
  • Ekis52
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0

Förmodligen har hon valt att uppdatera dem via App Store och sedan tappat mottagning/internetanslutning. Koppla upp den mot internet igen så kommer de laddas ned och uppdateras.

Tack för svaret.

Vi fick radera appen via Itunes. Sedan när jag stängt av telefonen upptäckte Itunes att det saknades program vi installerat. Den frågade om vi ville återskapa backupen på dom programmen. När den laddat in dom igen i telefonen och vi startat om telefonen gick dom igång felfritt.

Redigerat av Ekis52, 17 september 2010 - 19:17.

Postad 17 september 2010 - 21:07

vinylen
  • vinylen
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0
När det gäller itunes

Man måste väl ha ett registrerat konto för att kunna ladda ner även fria Appar ?

För att regga ett konto måste man ju ha ett kreditkort reggat, eller hur ?

Men hur gör alla ungdomar som inte har ett kreditkort som går att köpa med på nätet ?
(ungdomskorten funkar inte att köpa med på nätet )

Finns det andra lösningar ?

Postad 17 september 2010 - 21:17

OnkelKostja
  • OnkelKostja
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Jadå tex: http://iphone24.se/s...tan-kreditkort/

Postad 17 september 2010 - 21:26

Spata
  • Spata
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0
Sen går det även köpa iTunes giftcards på bl.a. Pressbyrån!

Postad 17 september 2010 - 21:37

vinylen
  • vinylen
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0

Jadå tex: http://iphone24.se/s...tan-kreditkort/

Perfekt
Då behöver man ju inte ligga ute med ett ituneskonto som riskerar rensa ens konto på banken
utan kidsen kan skapa egna konto för fria appar och sedan kommer de med mössan i hand och ber
pappa logga in när de skall ha betal apparna :P

Postad 18 september 2010 - 00:07

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1 446 inlägg
  • 0

Så kan det ju vara. Stängde av den för att jag inte ville ha några oförutsedda utgifter när nästa räkning dyker upp. Trodde inte att det skulle ta bort 3Gtäckningen. Som tur var hittade vi en bar som hade gratis WiFi så att man kunde kolla lite mail och så.
Tyvärr kan jag ju inte testa nu men tack för svaret.

Det beror till 100% att du hade Data Roamin avslaget :)

Postad 18 september 2010 - 08:45

Unregisteredaf4ed5c9
  • Unregisteredaf4ed5c9
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
Om jag förstår rätt kan man köpa Iphone 4 olåst från England. 499 GBP/5500 SEK. Hur är det m iOS - Hur gör man för att få svenska menyer och åäö. Några andra ev nackdelar med att ha en engelsk Iphone, vid köp av appar etc?

Postad 18 september 2010 - 09:30

vinylen
  • vinylen
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0

Om jag förstår rätt kan man köpa Iphone 4 olåst från England. 499 GBP/5500 SEK. Hur är det m iOS - Hur gör man för att få svenska menyer och åäö. Några andra ev nackdelar med att ha en engelsk Iphone, vid köp av appar etc?

Jag kollade det innan och det är inga problem alls
Dock var det mycket billigare att köpa Iphone med abonnemang hos 3

Redigerat av vinylen, 18 september 2010 - 09:32.

Postad 18 september 2010 - 10:59

Pinnacle
  • Pinnacle
  • Lärjunge

• 297 inlägg
  • 0

Du kan välja svenska som språk och får då svenska tecken och menyer, du kan även ha engelska som språk på menyerna och ändå ha svenska tecken på tangentbordet...

Absolut inga nackdelar med att ha en iPhone köpt via England, numera har du även garanti i Sverige på den (står om det tidigare i tråden) och du får en olåst telefon som du kan använda med vilken operatör du vill.

Jag kan alltså inte se en enda nackdel med att köpa den direkt från England, om nu inte någon tycker att det är en nackdel att lägga ut ~6000 kr kontant för en telefon förståss.

Postad 18 september 2010 - 12:15

vinylen
  • vinylen
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0

Jag kan alltså inte se en enda nackdel med att köpa den direkt från England, om nu inte någon tycker att det är en nackdel att lägga ut ~6000 kr kontant för en telefon förståss.

Jag räknade på det och jämförde alla operatörer
De som gav mest för pengarna var 3 och deras Maxsurf 299 kr som jag fick tipset om här
Ringer man lite mer så har de pott som kostar 499 kr och som ger samma hastighet 10mbit (verklig 7.2) och datamängd 10 GB och man får ringa eller beställa tjänster för hela potten.

Med det första så kostar Iphonen och surfabonnemanget 7600 kr tillsammans
tar man det andra, måste man räkna in i att man kan ringa som en galning för pengarna samt för de 499 kr
köpa extratjänster som dras av.

I mitt fall, som har en familj så kommer jag välja 299 kr till min fru som ringer mycket sällan då hon har en
jobbtmobil också. Övriga tre tar 499 kr och från dessa så drar vi 99 kr för fria sms på två av dom och 99 kr
för familj på mitt. Då har vi tre vardera 400 kr kvar att ringa för .. (vilket vi också gör :) )
och ringer, smsar, mmsar, videopratar HELT fritt mellan varandra.

I detta paket betalar vi nästan igenting för våra Iphone

Vad gäller 3, så har jag haft deras abonnemang ett tag nu och jag måste säga att de gått från att vara
riktigt dåliga till att ha mycket bra täckning, otroligt snabb kundtjänst, bra självservice på nätet
och de lagar sitt nät mycket snabbt vid driftstörningar.

Redigerat av vinylen, 18 september 2010 - 12:33.

Postad 18 september 2010 - 12:24

Electrified
  • Electrified
  • Lärjunge

• 423 inlägg
  • 0
Var bara tvungen till att lägga upp en bild som polarn har tagit på sin katt med sin iPhone 4.
Den är inte photoshopad eller nånting liknande. Detta är ett plain foto av iphone 4. Den kan verkligen ta makalösa bilder för att vara en mobil :)

http://linusthaman.d...tiger-179639067

Ni får gärna kommentera hans bild på hans sida :)

Redigerat av Electrified, 18 september 2010 - 12:47.

Postad 18 september 2010 - 12:46

vinylen
  • vinylen
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0
Ja, då åker den vanliga kameran ner i lådan. Ser ingen anledning till att släpa runt på en kamera
när man tar lika bra bilder med Iphonen

Postad 18 september 2010 - 13:00

Spata
  • Spata
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0
Ja jäklar vad bra!!

Postad 18 september 2010 - 17:14

passan1
  • passan1
  • Beroende

• 1 019 inlägg
  • 0
Den tar bra bilder på nära håll och vid bra belysning. så fort nåt är lite längre bort än typ 3m då blir det mindre bra.
focuspunkten sabbar för mycket den är för liten. Jag tar fram min samsung kompakt nv3 på 8mp direkt jag ska ta foton på fler människor tillsammans eller landskapsbilder. samt om det är glödlamps belysning då är den också ganska värdelös,,. tyvärr

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  046.JPG   1,95MB   0 Antal nerladdningar

Redigerat av passan1, 18 september 2010 - 17:23.

Postad 18 september 2010 - 17:32

Unregistered37512
  • Unregistered37512
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0

När det gäller itunes

Man måste väl ha ett registrerat konto för att kunna ladda ner även fria Appar ?

För att regga ett konto måste man ju ha ett kreditkort reggat, eller hur ?

Men hur gör alla ungdomar som inte har ett kreditkort som går att köpa med på nätet ?
(ungdomskorten funkar inte att köpa med på nätet )

Finns det andra lösningar ?

Fungerar jättebra att betala med ungdomskort i iTunes :)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny projektor
    thhmo
    2025-05-11 11:17:07
  • Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.