PS4: Priser, förbokningar, bundles mm
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(303)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Killzone Shadow Fall) 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(5)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Watch Dogs)
(Spelkonsoler)
|
9
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Knack)
(Spelkonsoler)
|
9
|
(0)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. inFamous: Second Son)
(Spelkonsoler)
|
9
|
(0)
|
Inga priser |
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker. (4854 inlägg)
|
3 år sedan |
Playstation 4 (9134 inlägg)
|
5 år sedan |
Hårddiskbyte PS4. (284 inlägg)
|
5 år sedan |
Playstation 4 kameran (119 inlägg)
|
9 år sedan |
Star Wars: Battlefront (DICE) [PC|X1|PS4] (696 inlägg)
|
9 år sedan |
PS4 + SingStar + Wireless mic? (1 inlägg)
|
10 år sedan |
Playstation 4, Problem och lösningar (490 inlägg)
|
10 år sedan |
PS4 - ljudproblem via Optical (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Spelkonsollstips (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Handkontrollens (fick)lampa [PS4] (261 inlägg)
|
10 år sedan |
Titan one adapter för ps4 mm. (13 inlägg)
|
11 år sedan |
Netflix + PS4 + Marantz/Denon-förstärkare och DD+ (2 inlägg)
|
12 år sedan |
Postad 18 December 2013 - 14:43
Postad 18 December 2013 - 14:54
Redigerat av Garrett, 18 December 2013 - 14:55.
Postad 18 December 2013 - 14:57
Säg kollinr på Ica, det räcker
Har för mig jag testade det en gång... får väl pröva.
Är det samma som försändelse ID?
Redigerat av Garrett, 18 December 2013 - 15:01.
Postad 18 December 2013 - 15:00
Ofta räcker det t.o.m. att visa sin legitimation bara.Säg kollinr på Ica, det räcker
Postad 18 December 2013 - 15:01
Har för mig jag testade det en gång... får väl pröva.
Fyra sista på kollinumret exklusive bokstäver är det enda som behövs.
Termos: Ja det är bara en ny kabel som behövs, om du inte har en reseadapter hemma.
Redigerat av Unregisteredd270430a, 18 December 2013 - 15:02.
Postad 18 December 2013 - 15:05
Gott tack...Termos: Ja det är bara en ny kabel som behövs, om du inte har en reseadapter hemma.
Då har man beställt superpack
Gick på 5767:-
Redigerat av Termos, 18 December 2013 - 15:11.
Postad 18 December 2013 - 15:12
Hur tillförlitliga är simplygames?
Beställde Xbox one från simplygames och det fungerade bra! Fick den ett par dagar efter release, 26 november har jag för mig.
Postad 18 December 2013 - 15:34
Bra att höra. Får väl hålla tummarna att paketet råkar komma lite tidigareBeställde Xbox one från simplygames och det fungerade bra! Fick den ett par dagar efter release, 26 november har jag för mig.
Postad 18 December 2013 - 15:48
Vart hittar jag PSN store?!
Redigerat av Garrett, 18 December 2013 - 15:49.
Postad 18 December 2013 - 15:58
Postad 18 December 2013 - 16:03
Är det någon beställt PS4+Killzone i fredags från Electroworld och fått den skickad (3-5 dagars frakt)? Jag var ju säker att jag skulle få den innan helgen, nu känns det väldigt ovisst att ens få den före jul. Skickade ett mejl i början av veckan och då lovade de leverans före jul, själv är jag inte längre lika övertygad.
Den jag beställde i från electroworld i fredags. fick jag i måndags.
Postad 18 December 2013 - 16:41
Får man fråga var "stan" är?.känner på mig att du bor närmare Malmö än vad jag gör.Snabba pix från swedenmobile... beställde igår, finns på ICA i stan nu på posten... kollar jag på postens hemsida så står det: "En avi har levererats till mottagaren via SMS". Men har inte fått nåt sms än...
Postad 18 December 2013 - 16:42
Får man fråga var "stan" är?.känner på mig att du bor närmare Malmö än vad jag gör.
Falkenberg, men paketet va uppe i Härryda och vände idag...
Redigerat av Garrett, 18 December 2013 - 16:44.
Postad 18 December 2013 - 16:45
Det kan man undra, man måste gå upp från startmenyn för att komma till den riktiga menyn.Vart hittar jag PSN store?!
Postad 18 December 2013 - 17:57
Är det någon beställt PS4+Killzone i fredags från Electroworld och fått den skickad (3-5 dagars frakt)? Jag var ju säker att jag skulle få den innan helgen, nu känns det väldigt ovisst att ens få den före jul. Skickade ett mejl i början av veckan och då lovade de leverans före jul, själv är jag inte längre lika övertygad.
Japp jag beställde i fredags och hann precis! Kollade upp med dom och fick svar i måndags att min va packad och väntade på leverans. Men fortfarande har dom inte skickat den!! Helt jävla sjukt 4 dagar har gått sen beställning. Valde också standard 3-5 dagar men så lång tid ska det ta för att få hit den till mig inte för att dom ska skicka ut den! Dom lovade mig att dom skulle skicka ut den idag onsdag men nu när jag snackade med dom så sa dom senast torsdag så har jag den på fredag eller i värsta fall måndag! URUSELT ELECTROWORLD!!
Postad 18 December 2013 - 18:11
Postad 18 December 2013 - 18:18
Samma problem med SMS avisering för mig också (inte ps4), men det går att hämta ut på kolliidSnabba pix från swedenmobile... beställde igår, finns på ICA i stan nu på posten... kollar jag på postens hemsida så står det: "En avi har levererats till mottagaren via SMS". Men har inte fått nåt sms än...
Postad 18 December 2013 - 18:21
Ja det är dåligt. Fredag är för mig uteslutet då jag bor i norra sverige, skickas den imorgon kanske jag har den på måndag. Hur som helst blir jag glad bara den skickas så att jag vet att jag får den.
Ja samma här vill bara att dom får tummen ur r*ven och skickar den eftersom den va packad och klar redan i måndags! Håller tummarna för dig att du inte behöver vänta tills måndag!
Postad 18 December 2013 - 18:26
Postad 18 December 2013 - 18:34
Lite fel tråd, men ja så är det. All information om vad som gäller är ett klick bort inne i PSN.Är Killzone gratis i helgen eller vadå? Stod free när jag laddade ner det
Postad 18 December 2013 - 18:37
Verkar vara så för psn+ användare... tack för tipset!Är Killzone gratis i helgen eller vadå? Stod free när jag laddade ner det
Postad 18 December 2013 - 18:54
Verkar vara så för psn+ användare... tack för tipset!
Ok blev lite förvånad där. Får väl testa det lite i ikväll och imorrn då. Är inte hemma i helgen.
Postad 18 December 2013 - 18:58
Är Killzone gratis i helgen eller vadå? Stod free när jag laddade ner det
KILLZONE™ SHADOW FALL – öppen helg pågår mellan den 28 dec klockan 00:00 (CET) och den 1 januari klockan 00:00 (CET).
Redigerat av Rumpnisse, 18 December 2013 - 18:59.
Postad 18 December 2013 - 19:15
KILLZONE™ SHADOW FALL – öppen helg pågår mellan den 28 dec klockan 00:00 (CET) och den 1 januari klockan 00:00 (CET).
Aha så man kan bara ladda ner det nu då. Ännu bättre isf för jag är inte hemma denna helgen
Postad 18 December 2013 - 19:24
Aha så man kan bara ladda ner det nu då. Ännu bättre isf för jag är inte hemma denna helgen
hehe japp samma här då ps4 är nerpackad och inslagen har tagit ner updates och provat så den funkar och laddat ner lite spel och skapat användare osv...
så att den är färdig och klar när grabben öppnar paketet på julafton...
gissar att det kan bli problem när alla ska online och testa på julafton...
så utmärkt att fri helgen inte är förns 28...
men läste tidigare att dom skulle släppa online spelandet fritt runt den 28 men det kanske bara gäller usa =(
Postad 18 December 2013 - 20:40
Är det alltså fri under dessa dagar och sedan låst igen eller? Om man plötsligt "får" spelet utan vidare är det ju jävligt taskigt mot de som köpt bundlen.
// Sat
Postad 18 December 2013 - 20:46
Postad 18 December 2013 - 21:02
Fast kanske inte jättesmart om du har aktiverat 14-dagars PSN+ abonnemanget redan nu och lagt den i lådan?hehe japp samma här då ps4 är nerpackad och inslagen har tagit ner updates och provat så den funkar och laddat ner lite spel och skapat användare osv...
så att den är färdig och klar när grabben öppnar paketet på julafton...
gissar att det kan bli problem när alla ska online och testa på julafton...
så utmärkt att fri helgen inte är förns 28...
men läste tidigare att dom skulle släppa online spelandet fritt runt den 28 men det kanske bara gäller usa =(
Postad 18 December 2013 - 21:06
Lugn och fin. PSN+ får prova tidsbegränsade fullversioner (till skillnad från demos som ofta innehåller en bana) av vissa nya spel (just nu 37 st till PS3) och ladda ner vissa äldre spel (kommer en handfull varje månad) att behålla så länge man är medlem.Är det alltså fri under dessa dagar och sedan låst igen eller? Om man plötsligt "får" spelet utan vidare är det ju jävligt taskigt mot de som köpt bundlen.
// Sat
De delar inte ut nya spel permanent.
Jag har bara PS3, men är med i PSN+ och "köper" alla gratisspel till PS4 i storen redan nu så de finns där och inte riskerar att försvinna när jag får min PS4a nån gång nästa år.
Redigerat av e3henri, 18 December 2013 - 21:09.
Postad 18 December 2013 - 21:09
Har man haft psn+ någon gång förut får man det inte i alla fallFast kanske inte jättesmart om du har aktiverat 14-dagars PSN+ abonnemanget redan nu och lagt den i lådan?
Postad 18 December 2013 - 22:11
Swedenmobile har nog installerat nitro i postlastbilen.
Bundeln är redan i Ume,så med lite tur så har man konsolen redan i morgon.Bra jobbat!.
Postad 18 December 2013 - 22:28
Vadå men borde väl kunna använda 14-dagars abonnemanget för att förlänga sitt nuvarande?Har man haft psn+ någon gång förut får man det inte i alla fall
Postad 18 December 2013 - 22:31
Vadå men borde väl kunna använda 14-dagars abonnemanget för att förlänga sitt nuvarande?
Nej det gäller bara för folk som inte haft psn+ innan.
Postad 18 December 2013 - 22:34
Naturligtvis, kunde man ju tycka. Jag hade Psn+ efter hackningen och senast förra julen och kan inte aktivera de 14 dagarnaVadå men borde väl kunna använda 14-dagars abonnemanget för att förlänga sitt nuvarande?
Postad 18 December 2013 - 22:45
Fast kanske inte jättesmart om du har aktiverat 14-dagars PSN+ abonnemanget redan nu och lagt den i lådan?
nerå ingen fara får inte nyttja dom 14 dagarna endå då jag haft plus sen det startade i stort sett till ps3 och vitan så nu när man har alla tre så blir det många sköna spel till ett löjligt lågt pris...
ps+ är nästan för bra för att vara sant hoppas det håller i sig...
och vitan tillsammans med ps4 är så sanslöst grymt vilken kombo härligt att den går att använda som andra kontroller när man vill spela co-op tex...
Postad 18 December 2013 - 23:31
Brukar det komma upp psn+ erbjudanden så här i slutet av året? Har inte haft det på min ps3 än men känner att det vore kanske passande nu när man skaffat ps4.
Postad 18 December 2013 - 23:42
Postad 19 December 2013 - 00:30
http://www.tradera.c...s=NickiTherese1
Hon påstår att hon har 12 st... köpta från danmark.
2 st ska vara kvar...
"Jag har köpt dom via en kompis som har fått tag på dom sjukt billigt via hans Jobb i Danmark!
Dom är alltså köpta i Danmark.
Om du inte vill genomföra köper så säg det så att jag vet.
Jag har bara 2* Playstation kvar.
3 om du inte vill ha ditt."
Jag vet inte om det är fejk jag väntar tills någon har betalat in och lämnat ondöme.
Redigerat av zerr82, 19 December 2013 - 00:52.
Postad 19 December 2013 - 00:32
Däremot verkar PS+ vara lite buggat. Jag drog in 1 årskoden jag hade, men PS store buggar endel.
Jag kan tex tanka PS+ spelen gratis som det ska vara, men själva menyerna fattar inte att jag har plus.
Förstasidan ber mig tex att köpa plus m.m.
Postad 19 December 2013 - 00:39
http://www.tradera.c...attlefield-nytt
Se vad hon sålt senaste dagen:
http://www.tradera.c...erese1&sort=129
Redigerat av zerr82, 19 December 2013 - 00:52.
Postad 19 December 2013 - 00:45
Fick min PS4a idag och spelade lite Fifa, funka bra!
Däremot verkar PS+ vara lite buggat. Jag drog in 1 årskoden jag hade, men PS store buggar endel.
Jag kan tex tanka PS+ spelen gratis som det ska vara, men själva menyerna fattar inte att jag har plus.
Förstasidan ber mig tex att köpa plus m.m.
Japp det är nått som jag stör mig på också...
Postad 19 December 2013 - 01:05
Eller kan och kan, dom kan ha olika för alla i hela världen beroende på vilka spel man köpt förr men...
Postad 19 December 2013 - 07:19
Hoppas innerligen ingen gått på det.Någon som vågar? OBS: Varning: Förmodligen fejk?
http://www.tradera.c...attlefield-nytt
Se vad hon sålt senaste dagen:
http://www.tradera.c...erese1&sort=129
Postad 19 December 2013 - 08:16
Hoppas innerligen ingen gått på det.
Nu verkar det som om hon blivit bortplockad.
Jag skulle vara duktigt desperat om jag skulle försöka vinna en konsol på tradera dessa dagar. Speciellt inte av någon newbie utan omdömen. Luktar illa på lång väg.
Men visst , tyvärr finns väl dom som inte varit ute i tid o skaffat en innan. Kosta vad kosta vill för att kidsen ska bli glada liksom.
Redigerat av Unregistered9a1f280a, 19 December 2013 - 08:23.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker.
28 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?