PS4: Priser, förbokningar, bundles mm
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(303)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Killzone Shadow Fall) 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(5)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Watch Dogs)
(Spelkonsoler)
|
9
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Knack)
(Spelkonsoler)
|
9
|
(0)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. inFamous: Second Son)
(Spelkonsoler)
|
9
|
(0)
|
Inga priser |
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker. (4854 inlägg)
|
3 år sedan |
Playstation 4 (9134 inlägg)
|
5 år sedan |
Hårddiskbyte PS4. (284 inlägg)
|
5 år sedan |
Playstation 4 kameran (119 inlägg)
|
9 år sedan |
Star Wars: Battlefront (DICE) [PC|X1|PS4] (696 inlägg)
|
9 år sedan |
PS4 + SingStar + Wireless mic? (1 inlägg)
|
10 år sedan |
Playstation 4, Problem och lösningar (490 inlägg)
|
10 år sedan |
PS4 - ljudproblem via Optical (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Spelkonsollstips (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Handkontrollens (fick)lampa [PS4] (261 inlägg)
|
10 år sedan |
Titan one adapter för ps4 mm. (13 inlägg)
|
11 år sedan |
Netflix + PS4 + Marantz/Denon-förstärkare och DD+ (2 inlägg)
|
12 år sedan |
Postad 19 December 2013 - 08:22
Postad 19 December 2013 - 11:01
Just dance bundle hos ginza, lite dyrt dock...
http://www.ginza.se/...4-bundle/89454/
ja
herrejävlar....
speciellt när det inte ens följer med en kamera..
Trodde faktiskt bättre om Ginza som företag. De har ju funnits länge så jag trodde de hade någon slags affärsheder, men den verkar vara borta där
har satt betyg 1 och skrivit en rejäl utskällningsrecension, rekommenderar att ni gör liknande
Redigerat av Christopher_A, 19 December 2013 - 11:03.
Postad 19 December 2013 - 11:05
Det var ingen mer som nappade på simplygames paketen? Det finns fortfarande i lager.
för de som är tveksamma
jag köpte min PS3a därifrån för några år sedan och det gick hur bra som helst. Leverans till dörr av budföretag var det då också.
ni måste köpa en apparatsladd bara, 30 kr
Postad 19 December 2013 - 11:53
Är så jävla besviken just nu
"Hej!
Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för förseningen som blivit och att vi inte har kunnat leverera din order som varit utlovat. Jag förstår att du blir väldigt besviken på oss och att vi ställer till det för dig nu. Det är absolut inte vår meningen och vi kan givetvis se över en rimlig kompensation för detta. Vi kan inte garantera att varan kommer hinna fram till jul tyvärr, vi beklagar verkligen det. Vi har fått informaton om att det kommer in fler för utskick idag men vi kan alltså inte lova dig att din hinner fram till måndag. Ber återigen om ursäkt för leveransförseningen. Vänligen, Annie"
Deras kompensation är ynkliga 200kr!
Postad 19 December 2013 - 11:58
Var glada att ni inte köpte PS4 utav ELGIGANTEN, eller trodde att ni hade de köpt konsolen utav dem i alla fall!
"Hej!
Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för förseningen som blivit och att vi inte har kunnat leverera din order som varit utlovat. Jag förstår att du blir väldigt besviken på oss och att vi ställer till det för dig nu. Det är absolut inte vår meningen och vi kan givetvis se över en rimlig kompensation för detta. Vi kan inte garantera att varan kommer hinna fram till jul tyvärr, vi beklagar verkligen det. Vi har fått informaton om att det kommer in fler för utskick idag men vi kan alltså inte lova dig att din hinner fram till måndag. Ber återigen om ursäkt för leveransförseningen. Vänligen, Annie"
Skickade du ett nytt mail till de för att få reda på detta?
Postad 19 December 2013 - 12:04
Skickade du ett nytt mail till de för att få reda på detta?
Har både ringt till dem och skrivit pm till deras fbsida.
Postad 19 December 2013 - 12:36
Fast ändå billigare än vissa blocket annonser. Men absolut inget för mig.Just dance bundle hos ginza, lite dyrt dock...
http://www.ginza.se/...4-bundle/89454/
Postad 19 December 2013 - 12:38
Postad 19 December 2013 - 12:49
Var detta meningen för Sony? Att folk skulle tjäna tusenlappar extra eftersom dem inte kan få tummen ur röven och bygga nya enheter snabbt?
Enheter har dom nog bara det att dom orioriterar större marknader sverige är rätt litet.
Postad 19 December 2013 - 12:58
Var glada att ni inte köpte PS4 utav ELGIGANTEN, eller trodde att ni hade de köpt konsolen utav dem i alla fall!
"Hej!
Själv lyckades jag hitta av de få minuter som MM hade Ps4 på hemsidan, meilade för att kolla om den fanns på lager. Fick svar att den kommer att skickas så fort lagret hinner. Ett par meil senare och telefeonsamtal var jag fortfarande lovad att den skulle skickas.
När jag senare fick tag i den på annat håll, ringde jag dit för att avboka den, mer än 2 veckor hade då gått och fick då reda på att den var reseverad till februari någon gång. Fick då ingenting för detta så var glad för de ynka 200kr.
Är så jäkla glad att jag inte tog dem för givet förren den skulle finnas hemma hos mig, annars hade det varit en klapp mindre under granen.
// Sat
Postad 19 December 2013 - 13:02
Tyvärr tar de ca 2000 kr för spelet i de paketen... Men är man ivrig att få tag på en maskin så har man i alla fall möjligheten
https://www.spelbuti...tation 4/konsol
Postad 19 December 2013 - 13:23
Postad 19 December 2013 - 13:41
Postad 19 December 2013 - 14:14
Angående Spelbutiken.se pris på 6795-6995kr, kan det vara så att de köpt konsolerna genom andra återförsäljare och därför det höga priset, eller vill de bara passa på att tjäna lite extra(inte för att det är något fel med det)?
har man lovat konsoler till andra (som förbokat men inte fått) men inte levererat så är det väldigt fel med det
spelbutiken är äckliga
Postad 19 December 2013 - 14:30
Har både ringt till dem och skrivit pm till deras fbsida.
Skickade också till deras fb-sida. Jag fick svaret att de skulle skickas idag.
Postad 19 December 2013 - 14:52
De ringde mig precis och de har ordnat en konsol till mig, som de skickar ikväll. De fick inte tag på Killzone Bundle som jag hade beställt från början. Men de skickar en konsoll + spelet separat till mig. Så här professionellt borde alla företag jobba med sina kunder;-)
Postad 19 December 2013 - 15:20
Postad 19 December 2013 - 15:24
Postad 19 December 2013 - 15:30
så lång tid ska det nog inte ta, har du kollat orderstatussidan på amazon?Någon som fått sin bundle skickad från amazon uk som la upp vid lunchtid tisdag/onsdag? Börjar bli lite orolig att det ska ta över 24h att få den packad och skickad när man valt expressfrakt.
har det inte ändrats än så bör du skicka ett mail och fråga
Redigerat av Christopher_A, 19 December 2013 - 15:32.
Postad 19 December 2013 - 15:34
så lång tid ska det nog inte ta, har du kollat orderstatussidan på amazon?
har det inte ändrats än så bör du skicka ett mail och fråga
Har stått samma sen igår lunch:
Not Yet Dispatched: 1 item - delivery estimate: 24 Dec 2013 - 27 Dec 2013
Postad 19 December 2013 - 15:36
Någon som fått sin bundle skickad från amazon uk som la upp vid lunchtid tisdag/onsdag? Börjar bli lite orolig att det ska ta över 24h att få den packad och skickad när man valt expressfrakt.
Stod det inte att den skulle komma i lager först den 21 december?
Postad 19 December 2013 - 15:43
Först ska det stå Dispatching soon i ett dygn eller tvåHar stått samma sen igår lunch:
Not Yet Dispatched: 1 item - delivery estimate: 24 Dec 2013 - 27 Dec 2013
Postad 19 December 2013 - 15:44
Postad 19 December 2013 - 15:47
Min står som dispatched igår med UPS (valde priority express) men statusen har inte ändrats idag allsNågon som fått sin bundle skickad från amazon uk som la upp vid lunchtid tisdag/onsdag? Börjar bli lite orolig att det ska ta över 24h att få den packad och skickad när man valt expressfrakt.
Redigerat av ers, 19 December 2013 - 15:48.
Postad 19 December 2013 - 16:30
Postad 19 December 2013 - 16:32
Postad 19 December 2013 - 16:32
Fick hem min Knack bundel från swedenmobile och den funkar perfekt.så jäkla skönt.
Postad 19 December 2013 - 16:40
Glad för din skull!Äntligen kan man lämna den här hysteriska jakten!.
Fick hem min Knack bundel från swedenmobile och den funkar perfekt.så jäkla skönt.
Postad 19 December 2013 - 17:05
Äntligen kan man lämna den här hysteriska jakten!.
Det va du väl värd, efter allt slit och otur!
Du började väl snart tro på högre makter som gav dig prövningar! hä hä hä
Postad 19 December 2013 - 17:15
Halleluja!Äntligen kan man lämna den här hysteriska jakten!.
Ge gärna lite feedback på Knack, och om det kan va värt att köpa för ett par hundringar när det sjunkit i pris eller om det är så kasstbsom alla säger. ^ ^
Postad 19 December 2013 - 17:21
Gav 41€ härifrån och fast tyskar inte kan spela fotboll kan väl inte all ha fel, ett betyg på över 4/5Halleluja!
Ge gärna lite feedback på Knack, och om det kan va värt att köpa för ett par hundringar när det sjunkit i pris eller om det är så kasstbsom alla säger. ^ ^
Redigerat av Benkke, 19 December 2013 - 17:21.
Postad 19 December 2013 - 17:40
En stor eloge till Elgiganten!
De ringde mig precis och de har ordnat en konsol till mig, som de skickar ikväll. De fick inte tag på Killzone Bundle som jag hade beställt från början. Men de skickar en konsoll + spelet separat till mig. Så här professionellt borde alla företag jobba med sina kunder;-)
Kul att man får så olika besked: innan fick jag mail på fb där de sa att den ska skickas idag. Men nu fick jag mail där det står:
Ditt paket kommer att skickas i två försändelser och det ena paket kommer gå iväg runt den 23:e. Det andra paketet kommer skickas runt den 30 dec. Vi beklagar att du inte hinner får denna innan julafton.
Postad 19 December 2013 - 18:06
har man lovat konsoler till andra (som förbokat men inte fått) men inte levererat så är det väldigt fel med det
spelbutiken är äckliga
Det visste jag inte om..
Postad 19 December 2013 - 18:16
Jag testade det på eg för några dagar sedan. Har dock inte sett andra spel mer än på youtube men Knack kändes inte som ett nextgen spel. Varken grafikmässigt eller spelmässigt.Halleluja!
Postad 19 December 2013 - 19:53
Ordern enligt deras sida står som shipped.
Redigerat av Termos, 19 December 2013 - 20:03.
Postad 19 December 2013 - 20:55
Ska åka bort en vecka och bli less BF4 först.sen kan jag testa KnackHalleluja!
Postad 19 December 2013 - 21:04
Var julbonusen stor?
Zavvi har ULTIMATE bundle i lager:
http://www.zavvi.com....html?vwo_ppr=a
£849.99 som hittat
Postad 19 December 2013 - 21:20
Ej lyckats få tag på en PS4:a?
Var julbonusen stor?
£849.99 som hittat
Va de så billigt??? Ca 9200:-
Postad 19 December 2013 - 21:45
Haha, jag gillar recensionen på den. "Ultimate wallet killer extreme bundle.."Ej lyckats få tag på en PS4:a?
Var julbonusen stor?
£849.99 som hittat
Postad 19 December 2013 - 22:38
Ironi-kondomen på eller?Va de så billigt??? Ca 9200:-
Synd att dom lägger in skitspel som Just Dance och NBA Live som typ ingen vill ha. Annars är det väl ett ganska shysst paket. Byt ut NBA och Just Dance mot en kamera och PS+ i ett år så är det väl ett bra paket för den som vill ha "allt" direkt.
Postad 19 December 2013 - 23:10
Ironi-kondomen på eller?
Synd att dom lägger in skitspel som Just Dance och NBA Live som typ ingen vill ha. Annars är det väl ett ganska shysst paket. Byt ut NBA och Just Dance mot en kamera och PS+ i ett år så är det väl ett bra paket för den som vill ha "allt" direkt.
Ja ironimätarn var redan på 50% vid stor julbonus... :-)
Postad 20 December 2013 - 05:08
Är besatt av tanken på en PS4, men jag vill inte ha någon! Hur sjukt låter inte det?
Dag in och dag ut sitter jag och väntar på minsta lilla nyheten om priser, lagerstatus m.m. Men det slutar alltid med att jag tänker "Äsch jag behöver väl ingen PS4".
Men så börjas det nästa dag igen! Jag vill både ha, och inte ha..
Hjärnan säger köööööp, men hjärtat säger "låt blir för i h*lvete!"
Vad gör man åt detta problemet??
Redigerat av imme_ros, 20 December 2013 - 05:13.
Postad 20 December 2013 - 07:56
Jag känner igen mig lite. Har inte råd med ocker-paketen och väntar egentligen på MGS5 och DriveClub. Löste det med att äntligen beställa TLOU, det ska komma idag. Ska använda tiden till backloggen.
Postad 20 December 2013 - 08:04
Någon som fått sin bundle skickad från amazon uk som la upp vid lunchtid tisdag/onsdag? Börjar bli lite orolig att det ska ta över 24h att få den packad och skickad när man valt expressfrakt.
Min är på ingång. Beräknad leveranstid är (fortfarande!) någon gång igår, så de får lägga på ett kol.
Men just nu är paketet hos ups i järfälla, och väntar på utkörning. Så det borde ditt också vara om du bor i stan.
Redigerat av Unregistered35722960, 20 December 2013 - 08:04.
Postad 20 December 2013 - 09:06
Jag kör på "snålprincipen" för att härda ut - vägra ge över 3500:-
Postad 20 December 2013 - 09:26
Jag blir snart galen!!
Är besatt av tanken på en PS4, men jag vill inte ha någon! Hur sjukt låter inte det?
Dag in och dag ut sitter jag och väntar på minsta lilla nyheten om priser, lagerstatus m.m. Men det slutar alltid med att jag tänker "Äsch jag behöver väl ingen PS4".
Men så börjas det nästa dag igen! Jag vill både ha, och inte ha..
Hjärnan säger köööööp, men hjärtat säger "låt blir för i h*lvete!"
hahaha då var man inte ensam då... det är en sjukdom
för min del så köpte jag iaf eftersom jag förr eller senare kommer att köpa det ändå.. men när man väl har det så är det inte så mkt man sitter å spela ändå... det är just den här hypen och vill ha känslan... när du väl ha den så är det mer jaha vad nu då... så är det för mig iaf...
Redigerat av minh, 20 December 2013 - 09:26.
Postad 20 December 2013 - 09:28
Min är på ingång. Beräknad leveranstid är (fortfarande!) någon gång igår, så de får lägga på ett kol.
Men just nu är paketet hos ups i järfälla, och väntar på utkörning. Så det borde ditt också vara om du bor i stan.
När skickade de den? Igår eller i onsdags?
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker.
119 bilder
24 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?