Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

PS4: Priser, förbokningar, bundles mm

4173 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 20 December 2013 - 09:37

Unregistered35722960
  • Unregistered35722960
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0

När skickade de den? Igår eller i onsdags?

I onsdags behandlade amazon klart paketet och gav mig ett trackingnummer, ups fick in paketet i går och kommer förhoppningsvis att köra hem det till mig under dagen idag. Det är iaf vad som står när jag kollar mitt trackingnummer hos ups.

Postad 20 December 2013 - 09:39

Raskus
  • Raskus
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0

Jag blir snart galen!!
Är besatt av tanken på en PS4, men jag vill inte ha någon! Hur sjukt låter inte det?
Dag in och dag ut sitter jag och väntar på minsta lilla nyheten om priser, lagerstatus m.m. Men det slutar alltid med att jag tänker "Äsch jag behöver väl ingen PS4".
Men så börjas det nästa dag igen! Jag vill både ha, och inte ha..
Hjärnan säger köööööp, men hjärtat säger "låt blir för i h*lvete!"
Vad gör man åt detta problemet??

Och jag fortsätter följa den här tråden trots att jag fått min PS4 sen ett par veckor, lika konstigt det.
Har inte spelat på fem dagar så jag var tvungen att kompensera igår kväll genom att köra AC4 i sex timmar på raken, galet roligt, har inte haft en konsol sen Nintendo 8-bitar.

Postad 20 December 2013 - 10:07

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 1

Jag blir snart galen!!
Är besatt av tanken på en PS4, men jag vill inte ha någon! Hur sjukt låter inte det?
Dag in och dag ut sitter jag och väntar på minsta lilla nyheten om priser, lagerstatus m.m. Men det slutar alltid med att jag tänker "Äsch jag behöver väl ingen PS4".

Postad bild

Postad 20 December 2013 - 10:21

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0
Hahahaha

Postad 20 December 2013 - 10:27

Unregistered35722960
  • Unregistered35722960
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0

I onsdags behandlade amazon klart paketet och gav mig ett trackingnummer, ups fick in paketet i går och kommer förhoppningsvis att köra hem det till mig under dagen idag. Det är iaf vad som står när jag kollar mitt trackingnummer hos ups.

eller tja, det här är vad som skulle hänt om utköraren haft rätt portkod.
Nu får jag försöka styra upp någon som kan hämta det på deras terminal ikväll istället.
skit.skit.skit.

Postad 20 December 2013 - 10:41

Megaman1
  • Megaman1
  • Beroende

• 1193 inlägg
  • 1

Biter ihop ;)
Jag kör på "snålprincipen" för att härda ut - vägra ge över 3500:-

Tror du får vänta till nästa jul om du vill komma under 3500:-. Känns som priset kommer gå ner till runt releasepriset när dom får in lite mängder i lager, men sen dröjer det nog ett tag tror jag.

Postad 20 December 2013 - 11:26

tollé
  • tollé
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0

Min är på ingång. Beräknad leveranstid är (fortfarande!) någon gång igår, så de får lägga på ett kol.
Men just nu är paketet hos ups i järfälla, och väntar på utkörning. Så det borde ditt också vara om du bor i stan. :)

Står fortfarande dispatching now :( köpte dock i onsdess kl 11 men min leverans verkar ligga mer än en dag efter din...

Postad 20 December 2013 - 11:51

Lycksen
  • Lycksen
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0

Står fortfarande dispatching now :( köpte dock i onsdess kl 11 men min leverans verkar ligga mer än en dag efter din...

När jag va inne på Amazon i onsdags stod det att de skulle komma in i Lager den 21e dec... vilket är imorgon. Beställde du då så borde den ju inte skickas förens idag/imorgon.

Postad 20 December 2013 - 11:56

Unregistered35722960
  • Unregistered35722960
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0

Ja, jag la beställningen på tisdagen, och sen behandlade de min order på onsdagen. Så det är nog i sin ordning.

Postad 20 December 2013 - 12:20

tollé
  • tollé
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0

När jag va inne på Amazon i onsdags stod det att de skulle komma in i Lager den 21e dec... vilket är imorgon. Beställde du då så borde den ju inte skickas förens idag/imorgon.

Konstigt, för när jag köpte min 11.06 stod det "in stock"

Postad 20 December 2013 - 14:19

Unregisteredbccb9d7a
  • Unregisteredbccb9d7a
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0

Jag blir snart galen!!
Men så börjas det nästa dag igen! Jag vill både ha, och inte ha..
Hjärnan säger köööööp, men hjärtat säger "låt blir för i h*lvete!"
Vad gör man åt detta problemet??

hahaha. Jag hade samma problem. Ena dagen ville jag ha, andra dagen tänkte, vad fan ska jag med den till?
Nu har jag en och har inte ångrat en sekund. Satt och jämförde BF4 igår på PS3 vs PS4 och en sak är säker... när man en gång lirat på PS4:an vill man aldrig mer gå tillbaka. KÖP när du får tillfälle.

Postad 20 December 2013 - 15:58

Unregistered21910dcb
  • Unregistered21910dcb
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

eller tja, det här är vad som skulle hänt om utköraren haft rätt portkod.
Nu får jag försöka styra upp någon som kan hämta det på deras terminal ikväll istället.
skit.skit.skit.

Du hade ändå mer flyt än mig.
Beställde från Amazon den 17:e. Den 18:e stod det "Dispatched" och jag fick ett trackingnr till UPS. "Expected delivery: 19:e". Ringde UPS idag (20:e) och de hade inte mottaget paketet än. Ringde Amazon nyss och han gissade att mitt paket blivit felsorterat (inrikes ist. för utrikes). Skulle höra av mig om jag inte fått det den 28:e.
skit.skit.skit

Någon annan som haft mer flyt med sitt PS4 från Amazon?

Redigerat av Unregistered21910dcb, 20 December 2013 - 15:59.

Postad 20 December 2013 - 16:11

Unregistered21910dcb
  • Unregistered21910dcb
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Killzone bundle.
Price: £474.98
In stock.
Dispatched from and sold by Game Trade Online.

http://www.amazon.co.uk/dp/B00D781RPY

Edit: En Mega Pack kvar också.

Redigerat av Unregistered21910dcb, 20 December 2013 - 16:15.

Postad 20 December 2013 - 16:56

BuTTuS
  • BuTTuS
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0

Killzone bundle.
Price: £474.98
In stock.
Dispatched from and sold by Game Trade Online.

http://www.amazon.co.uk/dp/B00D781RPY

Edit: En Mega Pack kvar också.

Skickar tydligen inte till Sverige :-(

Postad 20 December 2013 - 16:58

ThunderStrucker
  • ThunderStrucker
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Här kommer (ännu ett) lyxbekymmer...

Efter 42 miljarder F5-tryck lyckades jag köpa en KZ-bundle från Elgiganten för en vecka sedan, den väntar nu på utlämningsstället! :wub:

Dessutom har jag beställt en "riktig" bundle från: http://www.amazon.de...0?ie=UTF8&psc=1 som är mycket mer prisvärd: två DS4, kameran och KZ för 536€ (ungefär 4800:-) som ska skickas "efter 24/12" någon gång. Några alternativ uppenbarar sig:
  • Sälja den jag snart hämtar. Urtråkigt på flera sätt! Dessutom verkar det stå ganska still på Blocket-annonserna, åtminstone i Stockholms län, men någon tusenlapp tjänar man säkert vilket såklart är lockande... :ph34r:
  • Sälja den från Amazon. Risk att det blir ännu mindre förtjänst efter jul/nyår...
  • Sälja den från Amazon för ett acceptabelt pris men behålla kameran och en DS4.
  • Avboka den från Amazon och lyckliggöra en okänd tysk... :D
Bekymmer, bekymmer, bekymmer! B)

Postad 20 December 2013 - 17:01

Unregistered1384
  • Unregistered1384
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 0

Här kommer (ännu ett) lyxbekymmer...

Efter 42 miljarder F5-tryck lyckades jag köpa en KZ-bundle från Elgiganten för en vecka sedan, den väntar nu på utlämningsstället! :wub:

Dessutom har jag beställt en "riktig" bundle från: http://www.amazon.de...0?ie=UTF8&psc=1 som är mycket mer prisvärd: två DS4, kameran och KZ för 536€ (ungefär 4800:-) som ska skickas "efter 24/12" någon gång. Några alternativ uppenbarar sig:

• Sälja den jag snart hämtar. Urtråkigt på flera sätt! Dessutom verkar det stå ganska still på Blocket-annonserna, åtminstone i Stockholms län, men någon tusenlapp tjänar man säkert vilket såklart är lockande... :ph34r:
  • Sälja den från Amazon. Risk att det blir ännu mindre förtjänst efter jul/nyår...
  • Sälja den från Amazon för ett acceptabelt pris men behålla kameran och en DS4.
  • Avboka den från Amazon och lyckliggöra en okänd tysk... :D
Bekymmer, bekymmer, bekymmer! B)

Lätt, du ska ej tjäna pengar på nån annan. Tråkig inställning!

Postad 20 December 2013 - 17:03

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7289 inlägg
  • 0
Dom desperata vill ha den under granen, kan man vänta till senare kan man vänta en månad eller två till

Postad 20 December 2013 - 17:32

ThunderStrucker
  • ThunderStrucker
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0

Lätt, du ska ej tjäna pengar på nån annan. Tråkig inställning!

Nja, jag tycker att man kan tjäna pengar på andra. Allt handlar om tillgång och efterfrågan och kapitalism funkar ganska bra imo. Dock skulle jag inte gärna tjäna pengar på någon jag känner.

Nu står kartongen i hallen och jag känner såklart "febern" att öppna den... :rolleyes: Kan vänta med att bestämma mig, tror jag kommer få mail när Amazon vill ha besked.

Postad 20 December 2013 - 17:38

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7289 inlägg
  • 0
Från Amazon får du nästa mail när den är skickad

Postad 20 December 2013 - 17:46

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1891 inlägg
  • 0
Förstår inte detta med att an inte ska tjäna pengar på andra? Folk har väl en fri vilja! Cill dom köpa och anser sig ha råd med det så är det upp till dom. Jag hade en extra ps4 på ingång men den skulle en kompis ha och då givetvis så behövde han endast betala vad den kostar men är någon okänd så bryr väl inte jag mig! Det funkar ju så i den riktiga världen man behöver inte vara naiv ;) Min åsikt bara.

Postad 20 December 2013 - 17:51

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1891 inlägg
  • 0
Sen en annan sak är det bara vi i Sverige som får höjda priser på ps4:an?? Ser ju ingen annanstans tex england att dom höjer priserna för att tillgången är dålig!

Postad 20 December 2013 - 17:54

ThunderStrucker
  • ThunderStrucker
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0

Från Amazon får du nästa mail när den är skickad

Ok, tack! Lär bli julafton eller nå´t..

Postad 20 December 2013 - 18:24

Unregistered1384
  • Unregistered1384
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 1

Förstår inte detta med att an inte ska tjäna pengar på andra? Folk har väl en fri vilja! Cill dom köpa och anser sig ha råd med det så är det upp till dom. Jag hade en extra ps4 på ingång men den skulle en kompis ha och då givetvis så behövde han endast betala vad den kostar men är någon okänd så bryr väl inte jag mig! Det funkar ju så i den riktiga världen man behöver inte vara naiv ;) Min åsikt bara.

Det jag menade var att folk som beställer flera konsoller än dom behöver och sen säljer dyrt, det är svineri. Samma med biljetter till konserter, folk köper mer än dom behöver för att sälja dyrt vidare när det är slutsålt.

Det är inte schysst nånstans mot andra, det är girigt!

Postad 20 December 2013 - 18:35

Unregisteredd270430a
  • Unregisteredd270430a
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

Det jag menade var att folk som beställer flera konsoller än dom behöver och sen säljer dyrt, det är svineri. Samma med biljetter till konserter, folk köper mer än dom behöver för att sälja dyrt vidare när det är slutsålt.

Det är inte schysst nånstans mot andra, det är girigt!

Lite skillnad på biljetter och konsol dock. Biljetter finns bara i en begränsad upplaga och man riskerar därför att missa den helt ifall man inte vill betala ett rejält överpris. Nu handlar det om att få konsolen nu eller om 1 månad. Jag beställde själv flera konsoler, inte i hopp om att tjäna pengar, men att få en överhuvudtaget. Fick två skickade samtidigt, så givetvis tar man chansen att sälja den och tjäna lite pengar då.

Postad 20 December 2013 - 19:08

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3266 inlägg
  • 0

hahaha. Jag hade samma problem. Ena dagen ville jag ha, andra dagen tänkte, vad fan ska jag med den till?
Nu har jag en och har inte ångrat en sekund. Satt och jämförde BF4 igår på PS3 vs PS4 och en sak är säker... när man en gång lirat på PS4:an vill man aldrig mer gå tillbaka. KÖP när du får tillfälle.

Samma velande här.
Har en webhallenbokning från 15/11 men tittar ändå här flera gånger varje dag och har t.o.m. hållt i en killzonebundle men ångrat mig i kön.
Knäppt.
Jag är 100% säker på att jag ska ha ett förr eller senare, men inga spel lockar just nu. Knack vill jag spela trots dåliga betyg, men jag väntar tills det reas för 199 (lär ske före sommaren)

Postad 20 December 2013 - 19:11

tollé
  • tollé
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0

Ja, jag la beställningen på tisdagen, och sen behandlade de min order på onsdagen. Så det är nog i sin ordning.

Den skickades idag kl 17 och ska vara framme på måndag! Håller tummarna som bara den! (det gör nog inte familjen)

Postad 20 December 2013 - 19:38

Adrianiii
  • Adrianiii
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Jag beställde en PS4 Knack Bundle från Amazon.co.uk den 17:e och valde standard frakt.

Min konsol transporteras just nu till Jönköping, bör ha den på Måndag.

https://www.dropbox....LEVERANS.jpg?m=

Redigerat av Adrianiii, 20 December 2013 - 19:41.

Postad 20 December 2013 - 20:34

Unregistered35722960
  • Unregistered35722960
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0

Beställde från Amazon den 17:e. Den 18:e stod det "Dispatched" och jag fick ett trackingnr till UPS. "Expected delivery: 19:e". Ringde UPS idag (20:e) och de hade inte mottaget paketet än. Ringde Amazon nyss och han gissade att mitt paket blivit felsorterat (inrikes ist. för utrikes). Skulle höra av mig om jag inte fått det den 28:e.
skit.skit.skit

surt värre :x

Mina bekymmer är över iaf, har precis varit i järfälla och hämtat min ps4. Allt fungerade perfekt, och jag lyckades till och med att komma ihåg vad jag har för lösenord på psn utan problem! Bara en sån sak :)

Så det lutar åt att jag kan börja spela järnet om ungefär en vecka när jag fått hem de 80 gig jag har satt på dl från PSN haha.

Postad 20 December 2013 - 22:06

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 0

Förstår inte detta med att man inte ska tjäna pengar på andra? Folk har väl en fri vilja!

I Sverige får man inte tjäna pengar - det sticker folk i ögonen. Klassisk svensk avundsjuka helt enkelt.

Själv är jag ruskigt nyfiken på när man kan knata in i butik och köpa en PS4. Tror inte längre på februari...

Postad 20 December 2013 - 22:09

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1715 inlägg
  • 0
Jag är jävligt sugen på att jaga ifatt en konsol vid nästa leverans.
Men sen å andra sidan känns det inte försvarbart att ha alla 3 next-gen.maskinerna inom loppet av ett år o en totalkostnad på ca 13-14 papp. Haha.

Postad 20 December 2013 - 22:13

Unregistered1384
  • Unregistered1384
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 0

I Sverige får man inte tjäna pengar - det sticker folk i ögonen. Klassisk svensk avundsjuka helt enkelt.

Själv är jag ruskigt nyfiken på när man kan knata in i butik och köpa en PS4. Tror inte längre på februari...

Vill ni tjäna pengar, skaffa ett jobb. Tjäna inte pengar på andra stackare som lika gärna som ni vill ha en konsoll till release men inte fick det pga vissa köper upp dem o säljer dyrare än vad de har råd/vill lägga.

Tänk om, gör det som är rätt och sluta tjäna pengar på andras olycka. Tänk om alla skulle göra likadant...

Postad 20 December 2013 - 22:19

Megaman1
  • Megaman1
  • Beroende

• 1193 inlägg
  • 2

Vill ni tjäna pengar, skaffa ett jobb. Tjäna inte pengar på andra stackare som lika gärna som ni vill ha en konsoll till release men inte fick det pga vissa köper upp dem o säljer dyrare än vad de har råd/vill lägga.

Tänk om, gör det som är rätt och sluta tjäna pengar på andras olycka. Tänk om alla skulle göra likadant...

Man kan älta sånt här hur mycket man vill, men verkligheten är att om nån har en konsol över av nån anledning, och 2 st står med 4000 respektive 6000 så hade vi alla valt den med 6000. True story. ^ ^

Postad 20 December 2013 - 22:25

Unregistered1384
  • Unregistered1384
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 1

Man kan älta sånt här hur mycket man vill, men verkligheten är att om nån har en konsol över av nån anledning, och 2 st står med 4000 respektive 6000 så hade vi alla valt den med 6000. True story. ^ ^

Nej.
Hade jag av nån anledning fått mer än en konsoll för att jag ville försäkra mig(som vissa gör, vilket är ok), hade jag satt ut den till salu för priset på mitt kvitto alternativt hjälpt nån här på forumet. Det handlar om girighet.

Postad 20 December 2013 - 22:40

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1715 inlägg
  • 1

Nej.
Hade jag av nån anledning fått mer än en konsoll för att jag ville försäkra mig(som vissa gör, vilket är ok), hade jag satt ut den till salu för priset på mitt kvitto alternativt hjälpt nån här på forumet. Det handlar om girighet.

Det känns inte fair att kränga en vara för 6500:- när man har ett kvitto på 4200:- typ.
Så är iaf jag uppfostrad. Sen att vissa personer här inne tycker att det dålig stil att butiker höjer o i nästa andetag säga att det är ok att sälja dyrt på andrahandsmarknaden. Det får stå för dom.

Postad 20 December 2013 - 22:43

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 0

Sen att vissa personer här inne tycker att det dålig stil att butiker höjer o i nästa andetag säga att det är ok att sälja dyrt på andrahandsmarknaden. Det får stå för dom.

Marknaden styr priset, lite som aktiemarknaden. Ser inga problem med att t ex psxcare tar 8 lax för sina få PS4or dom får in på måndag. Folk som är eftersläntrare, dvs dom som inte bokar i tid, får skylla sig själva IMHO. Världen är inte rättvis och kommer aldrig bli det, ingen idé att lacka på folk som vill tjäna några extra tusenlappar. Dom tvingar ju inte folk att betala pengarna.

Postad 20 December 2013 - 23:09

Unregistered1384
  • Unregistered1384
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 0
Enda anledningen jag hänger kvar i den här tråden(fick min på releasedagen) är för att få läsa andras lycka när de får sin konsoll som de kämpat så hårt för(dock ej ockerpriser). Men det blir ju svårare för dem när privatpersoner köper lager och förstör för andra.

Och så läser man att folk här sysslar med sådant, gör en förbannad.

Postad 20 December 2013 - 23:31

fredriklogenius
  • fredriklogenius
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

skit.skit.skit

Ungefär samma läge som jag har. Beställde tisdag, dispatched onsdag med beräknad leverans torsdag. Kollar med UPS och dom har inte hämtat upp paketet säger dom. Ringde Amazon och dom har nu startat eftersökning av paketet... Det lär inte ligga under vår julgran p julafton :-(

Redigerat av fredriklogenius, 21 December 2013 - 11:52.

Postad 21 December 2013 - 00:26

Termos
  • Termos
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0

Enda anledningen jag hänger kvar i den här tråden(fick min på releasedagen) är för att få läsa andras lycka när de får sin konsoll som de kämpat så hårt för(dock ej ockerpriser). Men det blir ju svårare för dem när privatpersoner köper lager och förstör för andra.

Och så läser man att folk här sysslar med sådant, gör en förbannad.

Ord! Eller "word" som man säger om man e cool.

Jag väntar på min lycka när jag får min megabundle från simplygames. Det roliga är att de har skickat den med trackingnummer och allt och dragit pengar fast jag fått tillbaka pengarna igen....hmmm....

Postad 21 December 2013 - 08:55

tollé
  • tollé
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Nån som vet om man kan förbereda lite inför ankomsten av ps4an? Typ ladda ner patchar på USB minne i förväg? :)

Postad 21 December 2013 - 09:12

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Nån som vet om man kan förbereda lite inför ankomsten av ps4an? Typ ladda ner patchar på USB minne i förväg? :)

Gick snabbt att uppdatera den... om du har internet vill säga? :P

Postad 21 December 2013 - 09:57

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0
Verkar som Amazon USA skickar till Sverige. De har i lager och med global express får man det på fredag nästa veckan:

http://www.amazon.co...sar_tab_pd_bs_1

612 USD för detta. Ca 4000 SEK.

Postad 21 December 2013 - 10:22

tollé
  • tollé
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0

Gick snabbt att uppdatera den... om du har internet vill säga? :P

Klart jag har haha, men vill inte sitta första timmarna med att ladda ner patch hit och dit!

Verkar som Amazon USA skickar till Sverige. De har i lager och med global express får man det på fredag nästa veckan:

http://www.amazon.co...sar_tab_pd_bs_1

612 USD för detta. Ca 4000 SEK.

Glöm dock inte 25% moms + 5-8% tullavgift på detta... Landar på runt 5200-5500kr

Redigerat av tollé, 21 December 2013 - 10:22.

Postad 21 December 2013 - 10:32

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1715 inlägg
  • 0

Klart jag har haha, men vill inte sitta första timmarna med att ladda ner patch hit och dit!

Glöm dock inte 25% moms + 5-8% tullavgift på detta... Landar på runt 5200-5500kr

Är du helt säker på dom summorna? Enligt Amazons Import Fee deposit är det uppskattat till + 700kr på köpet

Edit: sen så glömde jag ju momsen på det ;)

Redigerat av Unregistered9a1f280a, 21 December 2013 - 11:15.

Postad 21 December 2013 - 11:18

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1715 inlägg
  • 0
Frågan är inte om det blir billigare att beställa ps4 från Amazon.uk.co när som får in i lager igen.

Såg på svenska sony sidan att dom får in konsol+hk om två-tre veckor för 4400 :-

Någon annan som har koll när nästa skeppning sker.?

Postad 21 December 2013 - 11:22

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7289 inlägg
  • 0
Om man väljer Global shipping är all moms och tull redan inräknad från Amazon.com. Den spelar inte upp våra BD/DVD men om man söker en region A spelare är det perfekt

Postad 21 December 2013 - 11:38

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1715 inlägg
  • 0

Om man väljer Global shipping är all moms och tull redan inräknad från Amazon.com. Den spelar inte upp våra BD/DVD men om man söker en region A spelare är det perfekt

Är det hundra procent säkert?
isf skulle det bli 3635:- med frakt. sen endast 727:- kr i avgifter i sverige. Kan inte vara möjligt.

Postad 21 December 2013 - 11:46

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7289 inlägg
  • 0
Så har det fungerat då jag köpt Region A-spelare därifrån, bara att vänta på budbilen
Räknar man på dina siffror verkar det fattas ett par hundringar

Postad 21 December 2013 - 11:48

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1715 inlägg
  • 0

Så har det fungerat då jag köpt Region A-spelare därifrån, bara att vänta på budbilen
Räknar man på dina siffror verkar det fattas ett par hundringar

siffrorna kommer direkt från min kundkorg på amazon. Så det är därför jag är lite fundersam.
Sitter o velar om jag ska slå till eller inte. Men vill ju inte åka på att betala en tusing extra.

Postad 21 December 2013 - 11:51

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7289 inlägg
  • 0
Var det där med express shipping, när tittar på korgen med den billigare frakten stämmer det exakt

Postad 21 December 2013 - 11:56

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1715 inlägg
  • 0

Var det där med express shipping, när tittar på korgen med den billigare frakten stämmer det exakt

med AmazonGlobal Priority Shipping Items:SEK 2.737,25Shipping & handling:SEK 170,95
Total before tax:SEK 2.908,20Estimated tax to be collected:SEK 0,00Import Fees DepositSEK 727,03
Order total:SEK 3.635,23

med mazonGlobal Expedited Shipping Items:SEK 2.737,25Shipping & handling:SEK 105,94
Total before tax:SEK 2.843,19Estimated tax to be collected:SEK 0,00Import Fees DepositSEK 710,81
Order total:SEK 3.554,00

så det sklijer 70 spänn på frakten och 17 spänn på import fees.

Så hur ska man göra???

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.