Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)

4226 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Bra eller anus? (150 medlem(mar) har röstat)

Så, va tycker ni nu om spelet?

1. 1 (4 röster [2.67%])

Procent av omröstning: 2.67%

2. 2 (5 röster [3.33%])

Procent av omröstning: 3.33%

3. 3 (11 röster [7.33%])

Procent av omröstning: 7.33%

4. 4 (33 röster [22.00%])

Procent av omröstning: 22.00%

5. 5 (97 röster [64.67%])

Procent av omröstning: 64.67%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 18 April 2010 - 10:53

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Som Ollieee :D jag förstår vad du menar med hackarna, att en gubbe som bara gått andra prestige kan ha 10th prestige märket snurrades i sin sign är ju märkligt.

ja han är "true player" det har jag märkt det lilla jag spelat med honom, han är jävligt bra. Sen nämner han det själv i tråden också :)

Postad 18 April 2010 - 11:16

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

ja han är "true player" det har jag märkt det lilla jag spelat med honom, han är jävligt bra. Sen nämner han det själv i tråden också :D

Jag tycker bara det är kul om vi kan peppa och inspirera varandra, vill ni att jag slutar med "skrytbeteendet" som vissa stör sig enormt på så säg till! Just give me a hint or whatever.

Igår gick det lite åt **** i slutet, spelade med/mot svenskar jag känner, kändes väldigt skumt med pingen på nåt sätt. Jag gick över och spelade mot Ostmacka och några till och där kändes det mer precist när man sköt någon. Hoppade sen tillbaks till det andra gänget igen, kändes fel bara. En snubbe "flög" alltid fram typ 2 meter varje gång man dödade honom, nästan som när man försöker kniva någon med commando, fast han var 20 meter bort... Vi visste ju vem som var host och bad honom stänga av sin nedladdning, då flöt det bättre överlag, men den där snubben var fortfarande skum...

´Känns ju väldigt fel när man får bättre ping mot britter än mot svenskar... jag vet inte hur lätt det är att fixa lagswitchar eller vad det kallas, känns bara som det är samma sak som att hacka in andra fusk, riktigt ruttet!

Postad 18 April 2010 - 12:13

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Jag tycker bara det är kul om vi kan peppa och inspirera varandra, vill ni att jag slutar med "skrytbeteendet" som vissa stör sig enormt på så säg till! Just give me a hint or whatever.

Igår gick det lite åt **** i slutet, spelade med/mot svenskar jag känner, kändes väldigt skumt med pingen på nåt sätt. Jag gick över och spelade mot Ostmacka och några till och där kändes det mer precist när man sköt någon. Hoppade sen tillbaks till det andra gänget igen, kändes fel bara. En snubbe "flög" alltid fram typ 2 meter varje gång man dödade honom, nästan som när man försöker kniva någon med commando, fast han var 20 meter bort... Vi visste ju vem som var host och bad honom stänga av sin nedladdning, då flöt det bättre överlag, men den där snubben var fortfarande skum...

´Känns ju väldigt fel när man får bättre ping mot britter än mot svenskar... jag vet inte hur lätt det är att fixa lagswitchar eller vad det kallas, känns bara som det är samma sak som att hacka in andra fusk, riktigt ruttet!

Jag har inget i mot ditt skryt, jag hade gjort precis lika dant om jag va så bra :D Jag tycker det är en enorm prestation att gå till 10th prestige hyfsat snabbt som du har gjort, finns inte många som gjort det.
Det här med lagget har jag också märkt ett par gånger, brukar hoppa ur ganska så snabbt om jag märker att mina skott inte blir kills. Men vad är det här lagswitchar för något?

Postad 18 April 2010 - 14:42

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Sorry. Jag upplevde dig lite så i början, men nu när jag spelat med dig några gånger samt läst mer av dig här på forumet, har jag inga problem med din framtoning. Du är duktig och jag är lite avundsjuk bara. Hoppas du inte tog illa upp.

Du och några andra här är dom som gör tråden levande och läsvärd. Så känn lugnet och om nån anklagar dig för skryt så ska jag gladeligen förklara för dom att att du kan backa upp det. :D

Postad 18 April 2010 - 19:55

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0
jag tycker det är roligt att se andras prestationer, inget i mot att kolla runt på youtube bla. på vad andra kan åstadkomma. Så det gäller dig också Ollieee, jag vill se mer, men hemskt gärna några goa spel klipp...väntar!!!!!

Postad 18 April 2010 - 20:16

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

• 411 inlägg
  • 0

Jag har inte reagerat på att du skryter något, däremot så får du ju extremt mycket cred från alla andra här på forumet. Har nästan inte spelat något med dig så jag har ju inte själv sett dig spela, hade varit intressant faktiskt :D bara den gången vi körde private och igår när du joinade oss på scrapyard.

Btw, min kompis har nåt lvl 70 på 10:e prestige på 17 dagar :)

Postad 18 April 2010 - 23:40

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Jag har inget i mot ditt skryt, jag hade gjort precis lika dant om jag va så bra :) Jag tycker det är en enorm prestation att gå till 10th prestige hyfsat snabbt som du har gjort, finns inte många som gjort det.
Det här med lagget har jag också märkt ett par gånger, brukar hoppa ur ganska så snabbt om jag märker att mina skott inte blir kills. Men vad är det här lagswitchar för något?

Skönt att höra :P
Lagswitch är jag inte så insatt i, men vad jag förstått så ska det ju ge fördel för den som använder det, eftersom det blir lag för alla andra utom den själv typ.

Sorry. Jag upplevde dig lite så i början, men nu när jag spelat med dig några gånger samt läst mer av dig här på forumet, har jag inga problem med din framtoning. Du är duktig och jag är lite avundsjuk bara. Hoppas du inte tog illa upp.

Du och några andra här är dom som gör tråden levande och läsvärd. Så känn lugnet och om nån anklagar dig för skryt så ska jag gladeligen förklara för dom att att du kan backa upp det. ;)

Uppskattas :P
tog inte illa upp, känner mer av att jag ibland borde ses som skrytsam, men sån är jag. Lyckas jag bra med något skäms jag inte för att visa och hoppas få cred. Därför jag inte vill att det ska tolkas på fel sätt eller ses som "för mycket".

jag tycker det är roligt att se andras prestationer, inget i mot att kolla runt på youtube bla. på vad andra kan åstadkomma. Så det gäller dig också Ollieee, jag vill se mer, men hemskt gärna några goa spel klipp...väntar!!!!!

Det där med inspelningar har ju lagts på is :P Jobbigt att koppla om, och alltid sitta redo att spela in. Fick till några fina killcams på SnD häromkvällen som jag gärna hade spelat in ;)

Jag har inte reagerat på att du skryter något, däremot så får du ju extremt mycket cred från alla andra här på forumet. Har nästan inte spelat något med dig så jag har ju inte själv sett dig spela, hade varit intressant faktiskt ;) bara den gången vi körde private och igår när du joinade oss på scrapyard.

Btw, min kompis har nåt lvl 70 på 10:e prestige på 17 dagar :P

Haha du menar när jag joinade och tubade sönder matchen? ;) Det var då jag testade pingen jämfört med andra gänget.

17 dagar är riktigt bra, det beror mycket på vad man spelar. Hade jag kört BARA de där spellägena som ger mest så hade det ju gått fortare, TDM ger inte alls lika mycket som SnD, HQ, Domination osv.

så, Ollie har talat ut och ska sova nu....

Postad 19 April 2010 - 06:51

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Haha du menar när jag joinade och tubade sönder matchen?

n00b. :)

Postad 19 April 2010 - 10:45

Unregistered194b97e7
  • Unregistered194b97e7
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0

17 dagar är riktigt bra, det beror mycket på vad man spelar. Hade jag kört BARA de där spellägena som ger mest så hade det ju gått fortare, TDM ger inte alls lika mycket som SnD, HQ, Domination osv.

17 dagar är grymt bra. Jag kommer nog att hamna på nånstans runt 21-22 dagar. Ligger på ganska exakt 18 dagar nu och är level 50 på prestige 8. Har på senaste tiden lirat mkt Demolition, grymt bra XP där med.

Postad 19 April 2010 - 14:29

Hitman TheSwede
  • Hitman TheSwede
  • Forumräv

• 561 inlägg
  • 0

Jag tycker du är kass har liten bep skryter förmycket,du går illa ser illa och luktar illa........men jag tycker om dig ändå Puss :)

Postad 19 April 2010 - 16:19

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Jag tycker du är kass har liten bep skryter förmycket,du går illa ser illa och luktar illa........men jag tycker om dig ändå Puss :P

Liten "bep"? omanligt namn du har för din, jag kallar den falukorv, helt utan ironi :) :P

Så, har du lyckats hacka in en mutterdragare i MW2 än eller ska jag behöva stoppa in den där jäkla BF-skiten i boxen igen? ;)

n00b. ;)

OhJA! ;) ;) :P

När jag väl tubar, DÅ SMÄLLER DET ÖVERALLT!

Postad 19 April 2010 - 19:31

Hitman TheSwede
  • Hitman TheSwede
  • Forumräv

• 561 inlägg
  • 0

Liten "bep"? omanligt namn du har för din, jag kallar den falukorv, helt utan ironi ;) B)

Så, har du lyckats hacka in en mutterdragare i MW2 än eller ska jag behöva stoppa in den där jäkla BF-skiten i boxen igen? :rolleyes:

OhJA! :D :D :D

När jag väl tubar, DÅ SMÄLLER DET ÖVERALLT!

Där tror jag att jag slår dig. 1000 kills med den tuben (thumpern) :D

Jaja du har fler men jag har ett jobb att sköta.är ju bara 24 tim på ett dygn.

Redigerat av Hitman TheSwede, 19 April 2010 - 20:04.

Postad 19 April 2010 - 20:13

MB7726
  • MB7726
  • Lärjunge

• 273 inlägg
  • 0
Vad har folk emot tuber? Dom flyger fint och träffar ofta.....pang på ;)

Postad 19 April 2010 - 20:30

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Nya banan Storm + Spas-12 = kärlek. Faktiskt! ;)

Redigerat av MrSpokk, 19 April 2010 - 20:33.

Postad 19 April 2010 - 20:31

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0
HC HQ ger en del XP, men det finns bara 2 spel lägen som tilltalar mig det ärHC: S&D (om tid finnes) eller HC: TDM.. mest det sist nämnda då jag kan spela där utan att ha den bästa pingen hela tiden då den variera så extremt mycket om jag sitter på hotellet. Det ger inte mycket XP men det spelar ingen roll längre då jag inte har tid att lira så mycket som jag faktiskt önskade för att nå 10th prestige, får bara ta den tid det tar. Sen kör jag bara sniper och det är inte alltid så lyckat på vissa banor ;)
Hela 1:a prestige spelade jag bara Domination, ACR och thermal :rolleyes: Gillade det men HC är allt lite mer spännande.

Postad 19 April 2010 - 20:52

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Där tror jag att jag slår dig. 1000 kills med den tuben (thumpern) :D

Jaja du har fler men jag har ett jobb att sköta.är ju bara 24 tim på ett dygn.

Jag fick den titeln för ett tag sen ja :D Multi-killsen är på gång också :D HC:HQ är perfekt ju :D

Hallå, jag har faktiskt plugg att sköta, inte för att det har gått så bra sen MW2 släpptes :D :rolleyes:

Vad har folk emot tuber? Dom flyger fint och träffar ofta.....pang på B)

Jag räknar bara kills om det är headshot med tuben, annars måste jag ångra vad jag gjort och ta livet av mig själv...

Nya banan Storm + Spas-12 = kärlek. Faktiskt! ;)

SPAS-12 är kärlek, oavsett bana... inget slår känslan av att gå in på wasteland, slänga en smoke mot där snipersen ligger, springa som ******** och hoppa ut ur röken med ett "BOO-YAAH!" och ge dem varsin käftsmäll á la 12 gauge :D :P

Postad 19 April 2010 - 20:53

Hitman TheSwede
  • Hitman TheSwede
  • Forumräv

• 561 inlägg
  • 0
Här är en länk för er som tycker det är roligt när det smäller höll själv på med detta i 6 år skit kul även kallat dynamiskt skytte

http://www.youtube.c...feature=related

Postad 20 April 2010 - 05:14

MB7726
  • MB7726
  • Lärjunge

• 273 inlägg
  • 0

Jag räknar bara kills om det är headshot med tuben, annars måste jag ångra vad jag gjort och ta livet av mig själv...

Sist jag var ute och spelade HC HQ... Då missade jag med tuben på nära håll för det kom en kille runt ett hörn, Då fick det bli lite kludd på knapparna och vips en flashbang i huvudet på killen istället.

Det måste sett ganska roligt ut eftersom jag hade spelat BF BC2 och inte hade riktigt koll på knapparna :rolleyes: . Mina lagkamrater fick sig ett gott skratt iaf ;)

Postad 20 April 2010 - 08:11

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Sist jag var ute och spelade HC HQ... Då missade jag med tuben på nära håll för det kom en kille runt ett hörn, Då fick det bli lite kludd på knapparna och vips en flashbang i huvudet på killen istället.

Det måste sett ganska roligt ut eftersom jag hade spelat BF BC2 och inte hade riktigt koll på knapparna :D . Mina lagkamrater fick sig ett gott skratt iaf :D

Haha det kan jag tänka mig, typ som när man skulle sätta sig ner och råkade kniva en teammate i ricochet istället :rolleyes:

Roligt som fan om man har sköld och lyckas kasta en flash PÅ någon fiende så de dör också ;)

Postad 20 April 2010 - 21:58

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Alltså, tubarna i detta spel är ju för ###### trist. ;)

Postad 21 April 2010 - 19:42

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Alltså, tubarna i detta spel är ju för ###### trist. :)

Nä då, stör mig inte alls längre på dom.. så förutsägbart nu om vart tuben kommer. Visst kan det vara lite irriterande men det är ju samma som om det skulle komma en hand granat. Förr kunde man bli dödad av noobsen som tubar det första dom gör när spelet börjar, men det har man lärt sig att undvika.

Postad 21 April 2010 - 22:29

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Ganescha!!! Camper nummer ett! :) :D :D

Postad 22 April 2010 - 06:33

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Ganescha!!! Camper nummer ett! :) :D :D

haha, Jag har sett honom sitta i konstiga ställe med en kopp te och ljudlösa vapen :D

Jag brukar också campa ibland, oftast mot campare bara för att j*vlas :lol:

Postad 22 April 2010 - 07:34

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

haha, Jag har sett honom sitta i konstiga ställe med en kopp te och ljudlösa vapen :D

Jag brukar också campa ibland, oftast mot campare bara för att j*vlas :D

Bullshit, du är väl camparen nummer 1 du! :)

Postad 22 April 2010 - 07:47

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Bullshit, du är väl camparen nummer 1 du! :D

vad har du fått luft ifrån? Du har ju inte ens xbox längre :D
haha

Jag erkänner att jag campar men bara mot campare, ingen idé att leka Rambo när motståndarlaget ligger och campar! :)

Redigerat av Lias08, 22 April 2010 - 07:48.

Postad 22 April 2010 - 08:17

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

vad har du fått luft ifrån? Du har ju inte ens xbox längre :D
haha

Jag erkänner att jag campar men bara mot campare, ingen idé att leka Rambo när motståndarlaget ligger och campar! :)

Om det får dig att må bättre av att tro att du bara campar mot campare så säger vi väl så, ingen vill att du ska sitta på jobbet och må dåligt :D

Postad 22 April 2010 - 10:37

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Om det får dig att må bättre av att tro att du bara campar mot campare så säger vi väl så, ingen vill att du ska sitta på jobbet och må dåligt :D

Jag campar aldrig i onödan :)

Olliee, du snackade om nån challenge där man ska döda minst 10 motståndare utan att dö på hela matchen. Vad heter den?

Postad 22 April 2010 - 12:04

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Flawless heter den. Minst 10 kills och inga deaths. Man får även en "The Show" accolade då.

Postad 22 April 2010 - 12:15

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Flawless heter den. Minst 10 kills och inga deaths. Man får även en "The Show" accolade då.

Väldigt OT men var detta ditt 10 000:de inlägg?

Postad 22 April 2010 - 12:54

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Väldigt OT men var detta ditt 10 000:de inlägg?

Nope. 9999 tror jag ... :)

Postad 22 April 2010 - 13:24

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Hmm, just "Flawless" verkar vara något buggig eller så har jag inte riktigt koll på villkoren för att få den.
Man får väl inte automatiskt "Flawless" för att man får "The Show"? Har alla accolades men har fortfarande inte fått "Flawless".

Jag har fått för mig att för att få "Flawless" måste man få minst 10 kills och 0 deaths i en fullängdsmatch.
D v s när tiden går ut, inte att matchen avslutas p g a score. Eller?!?

Redigerat av BrittBastard, 22 April 2010 - 13:24.

Postad 22 April 2010 - 13:25

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Tror matchen ska vara längre än 5 minuter eller liknande, en kort sabotage t.ex funkar inte.

Postad 22 April 2010 - 13:37

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Tror matchen ska vara längre än 5 minuter eller liknande, en kort sabotage t.ex funkar inte.

Aha, ok. Vi får se till att dra ut på vinstmatcherna då helt enkelt. :)
Den där kommer jag nog i sånt fall få anstränga mig för.
Har nog fått 10-0 och bättre än så i en S&D-match men då har dom garanterat gått snabbare än 5min.
Har nog inte spelat nån match som pågår längre än 5 min med 0 deaths.
Känns som att man/jag måste campa lite då, jag är ju ofta den som dör flest av alla ( i vårat lag iallafall ).

Redigerat av BrittBastard, 22 April 2010 - 13:38.

Postad 22 April 2010 - 13:41

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Jag ska försöka låsa upp Flawless ihelgen, döda 10 sen lägga mig under nån buske resten av matchen. En polare gjorde samma sak, döda 11-12 sen gömde han sig nånstans men det va nån lirare som hitta honom när det va några sek kvar av matchen. :D
Jag låste upp "behind enemy lines" och “misery loves company” för några dar sen. Riktigt coola :)

Postad 22 April 2010 - 14:17

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Jag ska försöka låsa upp Flawless ihelgen, döda 10 sen lägga mig under nån buske resten av matchen. En polare gjorde samma sak, döda 11-12 sen gömde han sig nånstans men det va nån lirare som hitta honom när det va några sek kvar av matchen. :D
Jag låste upp "behind enemy lines" och “misery loves company” för några dar sen. Riktigt coola :)

Flawless är inte jäättesvårt att få, eller den The Show accoladen. Handlar om tålamod :D

De gångerna jag får "The Show" är typ när jag får kanske 7 kills de första 2-3 minuterna, sen upp till 10+ efter 5 minuter. När jag märker att jag har kanske 11-0 eller 13-0, så gömmer jag mig ibland bara för att få den accoladen :lol:
Spelar typ inte resten av matchen utan låter gubben ligga nånstans och kollar lite på datorn sålänge eller nåt :D

Postad 22 April 2010 - 14:24

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Flawless är inte jäättesvårt att få, eller den The Show accoladen. Handlar om tålamod ;)

De gångerna jag får "The Show" är typ när jag får kanske 7 kills de första 2-3 minuterna, sen upp till 10+ efter 5 minuter. När jag märker att jag har kanske 11-0 eller 13-0, så gömmer jag mig ibland bara för att få den accoladen :P
Spelar typ inte resten av matchen utan låter gubben ligga nånstans och kollar lite på datorn sålänge eller nåt ;)

Ehh, har man väl fått den en gång förstår jag inte riktigt meningen med att gå och gömma sig....verkar kul...inte.

Postad 22 April 2010 - 18:23

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Ehh, har man väl fått den en gång förstår jag inte riktigt meningen med att gå och gömma sig....verkar kul...inte.

Man får accolade?

Samma med att få flest knivningar eller kastknivar, ska man sluta med det bara för man har EN? Ligger på närmre 800 på knivarna och 500 på kastknivarna.

Postad 23 April 2010 - 09:49

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Ganescha!!! Camper nummer ett! :blink: :D :D

Hahaha, vad fan skulle jag göra då? Jag va helt själv mot f-n nästan hela AC3 clanen i HC:HQ, man måste älska mina väl placerade claymores ;)
Jag är ju förtusan en sniper ;)
Jag campar med stil, dödar 3-4 snubbar, går vidare till nästa ställe, so on and so on.

Flawless är fin men man måste spela hela matchen. Har ett par fina ställen på några banor som aldrig slår fel, 50.cal med silencer och 2 claymores väl placerade och Flawless and The show är givna. Men fungerar inte mot Ollieee då han har röntgen syn :P

Postad 23 April 2010 - 09:51

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
Har ni sett på Kick-ass?
Är en sjukt grym scen på ett lager som påminner lite om MW kan jag tycka. Sjukt grym är den iallafall. Satt o tänkte på det på bion igår, hur coolt det vore om det varit med i MW. ;)

Postad 23 April 2010 - 09:58

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Hahaha, vad fan skulle jag göra då? Jag va helt själv mot f-n nästan hela AC3 clanen i HC:HQ, man måste älska mina väl placerade claymores ;)
Jag är ju förtusan en sniper ;)
Jag campar med stil, dödar 3-4 snubbar, går vidare till nästa ställe, so on and so on.

Flawless är fin men man måste spela hela matchen. Har ett par fina ställen på några banor som aldrig slår fel, 50.cal med silencer och 2 claymores väl placerade och Flawless and The show är givna. Men fungerar inte mot Ollieee då han har röntgen syn :P

Haha du satt ju läääängst bak på Karachi.
Du fick ju en del icke så väl utvalda ord av några andra Ac3-are... jävligt dålig stil av dem tycker jag, hoppas du inte tog det för hårt.

Röntgensyn? Nja men rutinerad anti-camper :D
Typ en variant av Booster-Justice, Camper-Justice :lol:

Har ni sett på Kick-ass?
Är en sjukt grym scen på ett lager som påminner lite om MW kan jag tycka. Sjukt grym är den iallafall. Satt o tänkte på det på bion igår, hur coolt det vore om det varit med i MW. :blink:

Yep, såg den på premiären. Grymt skön rulle :D
Du menar med night-vision och tac-knife? :D

Postad 23 April 2010 - 09:59

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
Ollie: Yes, dessutom när hon använder stroboscope ljuset, fett coolt. ;)

Postad 23 April 2010 - 10:07

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Haha du satt ju läääängst bak på Karachi.
Du fick ju en del icke så väl utvalda ord av några andra Ac3-are... jävligt dålig stil av dem tycker jag, hoppas du inte tog det för hårt.

Röntgensyn? Nja men rutinerad anti-camper :P
Typ en variant av Booster-Justice, Camper-Justice :blink:

Ja, jag satt och väntade på att nån annan åtminstone skulle komma in i matchen men alla som kom in i mitt lag loggade ju ut lika snabbt, hade jag då stuckit fram mitt nylle så hade jag ju blivit dödad direkt, så jag placerade ut några claymores såg jag åtminstone kunde försvara mig och hoppsan då sprang samma person in i dem om och om igen ;) Sen att de andra i ditt lag inte såg detta spelar mig ingen roll. Det är ett TV-spel inte på liv och död i verkliga livet ;)

Postad 23 April 2010 - 10:14

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Ollie: Yes, dessutom när hon använder stroboscope ljuset, fett coolt. ;)

Ja grymma actionsekvenser i den filmen :blink:
Men snacka om produktplaceringen av COD, han där knarkarsnubben som skulle låta tjejen va ifred, de satt ju också och lirade COD4 där

Ja, jag satt och väntade på att nån annan åtminstone skulle komma in i matchen men alla som kom in i mitt lag loggade ju ut lika snabbt, hade jag då stuckit fram mitt nylle så hade jag ju blivit dödad direkt, så jag placerade ut några claymores såg jag åtminstone kunde försvara mig och hoppsan då sprang samma person in i dem om och om igen ;) Sen att de andra i ditt lag inte såg detta spelar mig ingen roll. Det är ett TV-spel inte på liv och död i verkliga livet :P

Ja jo det är klart, men de jag spelade med blev förbannade för att du satt där bak, jag sa bara "låt honom sitta där då, matchen kommer ju ta slut eftersom vi får alla HQ".. Jag hatar när man möter dem och de bara tubar, men det är bara okej att klaga på andra, inte på dem :D

Postad 23 April 2010 - 10:26

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Ja grymma actionsekvenser i den filmen ;)
Men snacka om produktplaceringen av COD, han där knarkarsnubben som skulle låta tjejen va ifred, de satt ju också och lirade COD4 där

Ja jo det är klart, men de jag spelade med blev förbannade för att du satt där bak, jag sa bara "låt honom sitta där då, matchen kommer ju ta slut eftersom vi får alla HQ".. Jag hatar när man möter dem och de bara tubar, men det är bara okej att klaga på andra, inte på dem :P

ja jo precis, va ingen mening för mig att försöka ta några HQ då jag va själv, hörde aldrig va dom sa för jag har fortfarande inte köpt ett headset som jag kan ha på hotellet, detta skal jag införskaffa mig nu bara för det så jag kan försvara mitt campande ;)

Postad 23 April 2010 - 13:16

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Det var nog ändå bra att du inte hörde vad de sa... tycker det var riktigt tråkigt att höra på.

Känns lite som man tappat suget med olika vapen, i SMG-lådan (som jag ändå använder mest) är det i princip bara UMP 45 jag gillar sådär riktigt mycket. Den har mest "punch" i sig, P90 är helt okej, men är riktigt svår på långa avstånd. Uzin är grym också, men lite studsig och nervös.

Sen i assault så är det ju bara att jaga headshots, men det är segt när man ser att man har 179/1000 på AK47... kommer ta lååång tid tills man är klar där, men till att börja med hade jag köra upp alla till Fall-camo iaf.

Postad 23 April 2010 - 13:20

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Man får accolade?

Samma med att få flest knivningar eller kastknivar, ska man sluta med det bara för man har EN? Ligger på närmre 800 på knivarna och 500 på kastknivarna.

Lite skillnad, den du skrev om kräver ju att man ska ligga och gömma sig.
Då räcker det för mig att ha fått den en gång.
Jag spelar för att det är kul, inte för att få XXX accolades.

Postad 23 April 2010 - 13:22

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Nä jag vet, jag spelar också främst för att det är kul.. men det är lite kul att kolla sina accolades och se sina prestationer. T ex eftersom jag gillar att utmana folk med kniven, så är det ju kul att se lite prestationer där.

Postad 23 April 2010 - 13:39

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

Känns lite som man tappat suget med olika vapen, i SMG-lådan (som jag ändå använder mest) är det i princip bara UMP 45 jag gillar sådär riktigt mycket. Den har mest "punch" i sig, P90 är helt okej, men är riktigt svår på långa avstånd. Uzin är grym också, men lite studsig och nervös.

Jag tycker UMPn studsar mer än P90an. I alla fall på långa avstånd. Är dock tillbaka till Scar efter diverse utflykter.

Postad 23 April 2010 - 13:43

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0
Håller med Ollieee, klart man spelar för att det är kul, accolades är inget man direkt jagar men det är kul att titta runt lite på. Man kanske skulle göra ett klipp om sina sniper ställen och reta folk lite extra noga.

Postad 23 April 2010 - 13:51

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Jag tycker UMPn studsar mer än P90an. I alla fall på långa avstånd. Är dock tillbaka till Scar efter diverse utflykter.

Då spelar du med den utan silencer. Eller så sprayar du.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.