Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd iPhone 4 *

5170 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycker du om den nya "iPhone 4" (558 medlem(mar) har röstat)

-

1. Riktigt bra - Ett givet köp! (251 röster [44.98%])

Procent av omröstning: 44.98%

2. Bra - Blir kanske ett köp! (85 röster [15.23%])

Procent av omröstning: 15.23%

3. Bra - Men jag är nöjd med min nuvarande iPhone, inget köp. (28 röster [5.02%])

Procent av omröstning: 5.02%

4. Bra - Men jag är nöjd med min nuvarande telefon , inget köp. (38 röster [6.81%])

Procent av omröstning: 6.81%

5. Inget märkvärdigt. (82 röster [14.70%])

Procent av omröstning: 14.70%

6. Besviken. (31 röster [5.56%])

Procent av omröstning: 5.56%

7. Sämst! (43 röster [7.71%])

Procent av omröstning: 7.71%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 28 september 2010 - 16:27

vinylen
  • vinylen
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0
Jag ställde frågan till Spotify om det går att använda fler än en iphone till ett Premium account
om man kör offlinemode

Fick detta svaret

No. That would involve sharing of the login details for a single account between a number of individuals. From the perspective of artist and composer revenues, it doesn't really matter whether the devices are online or not when music is "consumed". This would essentially mean that the music consumption of 4 people is being paid for by only one subscription.

We may be able to offer "household" discounts for multiple accounts in the future, but we would need to renogotiate all licenses with rights holders in order to be able to do this.

Tolkar svaret som att det inte är tillåtet .. men att det går att göra utan problem

Postad 28 september 2010 - 18:45

nixxz
  • nixxz
  • Lärjunge

• 358 inlägg
  • 0

Okej jätte bra=) men måste jag skaffa ett tre kontantkort så jag kommer in i telefonen först?

dump

Postad 28 september 2010 - 20:23

vinylen
  • vinylen
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0

Okej jätte bra=) men måste jag skaffa ett tre kontantkort så jag kommer in i telefonen först?

Vad menar du ?

Postad 29 september 2010 - 08:22

Unregistered0eebd281
  • Unregistered0eebd281
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0

Bluetooth :) Ja tjena! Jo det är verkligen högaktuellt att synka flera gig data över bluetooth. Som i mitt fall 12 gig :(

Menar du att du har behov att synka 12 GB trådlöst? Varför då? Jag är inte intresserad av att synka musik och film. Jag använder mobilen som affärsmobil så att synka kalender och kontakter trådlöst är helt nödvändigt, men allt annat kan jag synka trådat. Det finns ingen native-lösning för att trådlöst synka kalendern i iPhone mot iCal (förutom MobileMe), till skillnad från de flesta andra mobiler på marknaden.

Nu funkar det ju bra att göra det ändå via GCal, men som sagt det är lite svagt att det inte finns en native-lösning för det.

Postad 29 september 2010 - 10:12

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Felet är väl att det inte är gratis..
Vad jag kan se iaf :(

Postad 29 september 2010 - 10:22

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

Felet är väl att det inte är gratis..
Vad jag kan se iaf :(

Det är väl inget fel i sig. Klart att gratis är gott men får man så pass många funktioner i tjänsten så kan man väl knappast tycka det är fel att betala endast 60 kr i månaden för det?

Postad 29 september 2010 - 10:45

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
joo....

Men har man bara tänkt synka kalender och kontakter och inte vill använda allt annat som ingår kanske man tycker att 60 spånn/månaden x 24 är mycket för nå som borde ingå ?

Postad 29 september 2010 - 11:09

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Jag bryr mig inte direkt..
Har ingen Iphone.
Drog bara ett exempel..

Men det är ju bra att det fungerar att synka gmail :(

Postad 29 september 2010 - 15:33

Unregistered0eebd281
  • Unregistered0eebd281
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0

Jag förstår inte. "Förutom MobileMe"... Vad är det för fel på MobileMe? Det låter ju som att det passar dina behov perfekt! Jag kör MobileMe, det är ruskigt bra! Synkar trådlöst, överallt, hela tiden. Plus att jag får massa andra trevliga funktioner som fjärrlåsa telefonen, spåra den med GPS, mailbox, iWeb-hosting, blog, online fotoalbum, fildelningstjänst, 20GB extra lagringsutrymme direkt i min iPhone, osv, osv. MobileMe är extremt prisvärd tycker jag. Du får inte ens en stor latte och en muffins på stan för den månadskostnaden.

"Felet" är bara att det inte är gratis, och då egentligen inte främst för kostnaden (som företaget tar) utan lika mycket för att det är ytterligare en fjutt-betaltjänst som ska administreras. Det är bara min utgångspunkt, jag har synkat kalendern på alla mina mobiler de senaste 8-10 åren gratis och nu ska det plötsligt kosta pengar. MobileMe är säkert väldigt prisvärt om man har nytta av alla funktioner men jag har verkligen ingen nytta av någon av de andra funktionerna du räknar upp. Men om inte gratislösningen med GCal hade funnits hade jag säkerligen muttrat lite surt och skaffat MobileMe.

Postad 30 september 2010 - 09:03

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1 567 inlägg
  • 0
Nu finns upplåsta iPhone 4 lite närmare! Räcker med en Helsingforskryssning:
http://swiphone.word...hyfsat-billigt/

"€589 för 16GB-modellen och €689 för storebror med 32GB"

Postad 30 september 2010 - 13:45

Ybo
  • Ybo
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0

Men skaffa ett google-konto då och konfigurera synkning med det. Det är gratis och synkar både över 3G och wifi. Om det nu måste vara gratis.

Vad går att synca över gmail? kontakter och vad mer?

Postad 30 september 2010 - 14:38

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

Vad går att synca över gmail? kontakter och vad mer?

Kontakter, kalender och mail (anteckningar också?) från Google.

Postad 30 september 2010 - 21:22

nixxz
  • nixxz
  • Lärjunge

• 358 inlägg
  • 0

Vad menar du ?

Det jag tänkte på, om jag köper en tre operatårlöst iphone 4. Och jag har halebop.
Så för att låsa upp/jailbreake måste jag då ha ett tre kontantkort medans jag gör detta? eller kan man göra det utan sim kort?

Postad 30 september 2010 - 22:18

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0
Finns det något krav på version av operativsystem eller version av iTunes i en Mac för att få igång en nylevererad iPhone 4? Har en bekant som inte kan få igång telefonen. Kommer tydligen ett meddelande om att systemet inte stöder enheten eller ngt liknande.

Postad 30 september 2010 - 22:20

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

Finns det något krav på version av operativsystem eller version av iTunes i en Mac för att få igång en nylevererad iPhone 4? Har en bekant som inte kan få igång telefonen. Kommer tydligen ett meddelande om att systemet inte stöder enheten eller ngt liknande.

Ja, han ska köra senaste versionen av iTunes.

Postad 30 september 2010 - 22:26

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0

Ja, han ska köra senaste versionen av iTunes.

Han har tydligen försökt att uppdatera iTunen men får problem då också. Är datorn kaputt eller kan det krävas ngn uppdatering av operativet?

Postad 30 september 2010 - 22:29

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

Han har tydligen försökt att uppdatera iTunen men får problem då också. Är datorn kaputt eller kan det krävas ngn uppdatering av operativet?

Ingen aning, på en Windows-maskin kan det ju vara alla möjliga orsaker till att det felar. Vad får han för problem egentligen? Du får beskriva i detalj. Har han inte haft en iPhone innan så kan han ju utan problem avinstallera iTunes, starta om datorn och sedan installera senaste versionen.

Postad 30 september 2010 - 22:39

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0
Tror han fick igång telefonen med en kompis pc men får ju inte in sina kontakter mm. Vågar inte föreslå en avinstallation av iTunes. Kan inget om Mac så han får väl ta den till ngn expert imorgon.

Postad 01 oktober 2010 - 10:43

nixxz
  • nixxz
  • Lärjunge

• 358 inlägg
  • 0
Kan man Jailbreaka/låsa upp utan sim kort i?

Postad 01 oktober 2010 - 16:24

nixxz
  • nixxz
  • Lärjunge

• 358 inlägg
  • 0
Okej, ja då är det nog bäst att jag beställer ett tre sim kort, så jag kan låsa upp för att sedan köra med mitt halebop =)

Postad 01 oktober 2010 - 20:55

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1 891 inlägg
  • 0
Hej fick min iphone 4 idag :)

Laddat den genom datorn och så koppla jag ur den och nu händer inget!!!! Helt död är det något jag missat? fUNKA HUR BRA SOM HELST INNAN!

Hjälp tAck!

Och den gick igång nu igen hmm så fort jag koppla in den!
Hur är det nu med batterier på en sådan här? Ska man låta den vara i pluggad längre elelr när den visar att den är full så är den full?

Redigerat av Gurra101, 01 oktober 2010 - 21:15.

Postad 01 oktober 2010 - 23:40

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1 446 inlägg
  • 0

Med 3.1.3 ja, med 4.0.1 nej.

Varför inte med 4.0.1? Det enda man behöver är ju en internetuppkoppling vilket man kan få via WiFi.

Postad 02 oktober 2010 - 02:59

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3 147 inlägg
  • 0

OSX 10.5.8, dvs Leopard

Postad 02 oktober 2010 - 09:44

Unregisteredb54555ac
  • Unregisteredb54555ac
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
Hörde något om att det inte går att skicka och ta emot filer, tex bilder och mp3 genom bluetooth på iphone 4. Stämmer det? :|

Postad 02 oktober 2010 - 09:57

Unregistered37512
  • Unregistered37512
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0

Hörde något om att det inte går att skicka och ta emot filer, tex bilder och mp3 genom bluetooth på iphone 4. Stämmer det? :|

Japp det stämmer. Däremot finns det program så man kan skicka exempelvis bilder och kalender mellan olika iPhones via bluetooth.

Postad 02 oktober 2010 - 11:00

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1 891 inlägg
  • 0
Har inte tid och leta nu sitter på jobb.

Jo kan man koppla kameran och föra över bilder till iphonen typ som till en dator för att använda platsen som finn i telefonen?

Postad 02 oktober 2010 - 20:40

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0
Jag hade för mig att jag hade sett detta någonstans innan men efter att ha sökt en massa så kan jag ändå inte hitta svaret på min fråga ;)

Jag har, som många här inne, Navigon på min telefon. Jag köpte även tillägget Traffic Live, vilket kostade en slant men var kanon. Problemet är nu att Traffic Live-funktionen är försvunnen. Jag tror det har skett vid uppdatering av telefonen till iOS 4.0 eller möjliigtvis 4.0.1. Jag ser det dels genom att den inte går att hitta i Navigon-appen längre och jag ser det även då jag går in till platsen i appen där man köper dessa tillägg som Traffic Live och 3D- funktionen, där finns inte längre en bock brevid Traffic Live.

Har vi inte någon annan här som också upplevt detta? Vad gör man åt det, är det bara att göra denna "in-app-purchase" igen precis som vilken annan app som helst som man tidigare köpt? Jag vill ju veta detta innan då det inte direkt rör sig om struntsummor som 7 kr eller liknande.

Vad säger ni?

Postad 02 oktober 2010 - 21:40

MackeNo1
  • MackeNo1
  • Lärjunge

• 302 inlägg
  • 0
Har det kommit någon uppdaterad version med bättre mottagning? Vill inte lägga en massa pengar på en telefon med kass mottagning..

Klarar man sig med en 16 gb eller är det dumsnålt att inte köpa 32 gb? Tar apparna en massa plats? Musik kör jag genom spotify så det kräver inte så mkt, filmer och sånt tvivlar jag på att jag kommer att kolla på särskilt mycket.

Postad 02 oktober 2010 - 21:42

RoggaBoy
  • RoggaBoy
  • Lärjunge

• 291 inlägg
  • 0

Har det kommit någon uppdaterad version med bättre mottagning? Vill inte lägga en massa pengar på en telefon med kass mottagning..

Klarar man sig med en 16 gb eller är det dumsnålt att inte köpa 32 gb? Tar apparna en massa plats? Musik kör jag genom spotify så det kräver inte så mkt, filmer och sånt tvivlar jag på att jag kommer att kolla på särskilt mycket.

Jag bor i Västerbotten och kör med Tele2 utan problem! Jag valde en 32gb då jag fick den till samma pris som en 16gb, nämligen 1kr utan förhöjd månadsavgift!

Postad 02 oktober 2010 - 21:49

MackeNo1
  • MackeNo1
  • Lärjunge

• 302 inlägg
  • 0
Jag har Telia och dom brukar va jäkligt snåla med subventioneringar på telefoner, byter nog till Halebop nu om jag köper ny lur. Står mellan Iphonen och HTC Desire.

Postad 02 oktober 2010 - 22:44

RoggaBoy
  • RoggaBoy
  • Lärjunge

• 291 inlägg
  • 0

Jag har Telia och dom brukar va jäkligt snåla med subventioneringar på telefoner, byter nog till Halebop nu om jag köper ny lur. Står mellan Iphonen och HTC Desire.

Tele2 är väl den som slutat med att subventionera mobiler egentligen, men en bra kontakt och 13år som mobilkund så kan man lyckas få bra pris!

Postad 02 oktober 2010 - 23:39

Acid
  • Acid
  • Lärjunge

• 352 inlägg
  • 0

Jag köpte min iPhone 4 för 2 veckor sedan och har inga som helst bekymmer med mottagningen.

Postad 03 oktober 2010 - 08:18

Hanna7810
  • Hanna7810
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0
Jag har haft min iphone i ca 1,5 månad och i början var batteritiden hur bra som helst. Nu har det hänt nåt med den och ibland får jag ladda flera gånger samma dag. Vet någon vad det kan vara för fel? Och går det isf åtgärda?

Postad 03 oktober 2010 - 08:39

Unregisteredd2619a18
  • Unregisteredd2619a18
  • Lärjunge

• 403 inlägg
  • 0

Jag hade för mig att jag hade sett detta någonstans innan men efter att ha sökt en massa så kan jag ändå inte hitta svaret på min fråga ;)

Jag har, som många här inne, Navigon på min telefon. Jag köpte även tillägget Traffic Live, vilket kostade en slant men var kanon. Problemet är nu att Traffic Live-funktionen är försvunnen. Jag tror det har skett vid uppdatering av telefonen till iOS 4.0 eller möjliigtvis 4.0.1. Jag ser det dels genom att den inte går att hitta i Navigon-appen längre och jag ser det även då jag går in till platsen i appen där man köper dessa tillägg som Traffic Live och 3D- funktionen, där finns inte längre en bock brevid Traffic Live.

Har vi inte någon annan här som också upplevt detta? Vad gör man åt det, är det bara att göra denna "in-app-purchase" igen precis som vilken annan app som helst som man tidigare köpt? Jag vill ju veta detta innan då det inte direkt rör sig om struntsummor som 7 kr eller liknande.

Vad säger ni?

Nu har jag inte Iphone 4 utan bara 3Gs, men jag har min Traffic live i min.
Har inte senaste 4.1 på telen eftersom jag har JB på den.

Postad 03 oktober 2010 - 09:31

vinylen
  • vinylen
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0
Att man skall ladda ur ett batteri helt för att få bästa prestanda har man ju hört
Men att det skall ligga i 5 timmar innan man laddar på det igen var något nytt
Räknar batteriet tiden ? (låter underligt)

Postad 03 oktober 2010 - 11:19

Electrified
  • Electrified
  • Lärjunge

• 423 inlägg
  • 0

Att man skall ladda ur ett batteri helt för att få bästa prestanda har man ju hört
Men att det skall ligga i 5 timmar innan man laddar på det igen var något nytt
Räknar batteriet tiden ? (låter underligt)

Detta har inte jag heller hört. Skulle vara intressant vart du har fått den informationen ifrån e-lite? ;)

Redigerat av Electrified, 03 oktober 2010 - 11:20.

Postad 03 oktober 2010 - 12:22

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1 891 inlägg
  • 0
En lite fråga.

Kan man inte spara lösenord typ för sitt itunes konto så man slipper skriva det varje gång man ska logga in?

Och har en MSN app och det startr jag och loggar in men sen när jag lägger det så att det ska köra i multitasking läge så när jag tar upp appen igen så måste jag logga in igen, har kanske med själva appen att den inte stödjer multitasking. Men finns det någon MSN app som kan ligga i bakgrunden och så är man inloggad så man får meddelande även om man inte har själva appen uppe? Hoppas ni fattar vad jag menar ;)

Postad 03 oktober 2010 - 12:57

Termos
  • Termos
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0

En lite fråga.

Kan man inte spara lösenord typ för sitt itunes konto så man slipper skriva det varje gång man ska logga in?

Och har en MSN app och det startr jag och loggar in men sen när jag lägger det så att det ska köra i multitasking läge så när jag tar upp appen igen så måste jag logga in igen, har kanske med själva appen att den inte stödjer multitasking. Men finns det någon MSN app som kan ligga i bakgrunden och så är man inloggad så man får meddelande även om man inte har själva appen uppe? Hoppas ni fattar vad jag menar ;)

Jag kör med ett som heter im+ den stöder msn, icq, skype m.m. Den får jag meddelanden fast den är "avstängd" dock kostar den pengar, jag köpte den för två år sedan för 37 spänn typ, men ser att den gått upp i pris nu. Det kanske finns gratis varianter som funkar lika bra. Men detta är ett tips.

Postad 03 oktober 2010 - 14:23

Unregistered3fb33344
  • Unregistered3fb33344
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0
Finns det ingen möjlighet att ändra ljudet (Bas/Diskant) när man lyssnar på Spotify i Iphonen?

Tacksam för svar.

Postad 03 oktober 2010 - 14:57

Dizdaz
  • Dizdaz
  • Användare

• 132 inlägg
  • 0
Hur är det om man tex vill koppla ihop iphonen med stereon, är det bara en "vanlig" 3,5mm ansluting som gäller, eller är det någon special kontakt....??

Postad 03 oktober 2010 - 15:23

Unregistered37512
  • Unregistered37512
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0

Hur är det om man tex vill koppla ihop iphonen med stereon, är det bara en "vanlig" 3,5mm ansluting som gäller, eller är det någon special kontakt....??

vanlig 3,5mm

Postad 03 oktober 2010 - 16:18

Unregistered28512
  • Unregistered28512
  • Forumräv

• 629 inlägg
  • 0

3.5mm funkar....

Fast om man vill ha bättre ljud så bör man använda sig av systemkontakten. Med docka eller med en line ut/låg nivå sladd får man ut ljudet där. Det låter bättre. Då behöver inte iphonen använda sig av den inbyggda hörlursförstärkaren.

//micke

Postad 03 oktober 2010 - 17:50

Dizdaz
  • Dizdaz
  • Användare

• 132 inlägg
  • 0

3.5mm funkar....

Fast om man vill ha bättre ljud så bör man använda sig av systemkontakten. Med docka eller med en line ut/låg nivå sladd får man ut ljudet där. Det låter bättre. Då behöver inte iphonen använda sig av den inbyggda hörlursförstärkaren.

//micke

Ok... Med systemkontakt menar du där man sätter laddaren, eller...?? Vill ha en kabel mellan telefonen och AUX-ingången på bilstereon, men hittar ingen förutom den här: http://store.apple.c...mco=MTE1NzI5NzY

Postad 03 oktober 2010 - 19:56

Dizdaz
  • Dizdaz
  • Användare

• 132 inlägg
  • 0
En helt vanlig kabel med 3,5mm kontakt, alltså "hörlurskontakt".... Kanon,
trodde att det var någon slags specialkontakt. Men då vet jag , tackar....

Postad 03 oktober 2010 - 21:20

vinylen
  • vinylen
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0
Hoppas på hjälp med kalender schema ..

Jag har en idé om att vi i familjen kan dela EN kalender där vi kan föra in våra "hålltider" i veckan och att vi sedan kan synka dessa mot våra egna och på så sätt få en gemensam kalender

Jag vill tex se vad när Olle skall träna fotboll och när frugan skall gå och fixa naglarna :lol:

Helst skall inte datorer vara inblandade utan det skall gå att sköta med bara mobilen

Jag behöver inga andra funktioner än så

Några bra förslag ?

Redigerat av vinylen, 03 oktober 2010 - 21:21.

Postad 03 oktober 2010 - 22:31

vinylen
  • vinylen
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0

Du menar Microsoft Exchange :lol: Jo det är rätt praktiskt att ha det så.

Annars kan man ju skapa ett "familje gmail-konto" där alla synkar mot samma gmail kalender. Så vet jag en del projekt-människor jag känner som gör.

Gmail låter bra och enkelt. Man vill ju inte blanda in Microsft i sin kalender, för då har man snart sina
möten ute på nätet i någon trojan :blush:

Tack för tipset :lol:

Redig: läste nu att Microsoft var inblandade i alla fall :lol:

Redigerat av vinylen, 03 oktober 2010 - 22:37.

Postad 04 oktober 2010 - 08:12

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5 695 inlägg
  • 0
Fick formatera om min Iphone för någon dag sedan då den vägrade connecta mot min dator, sen skulle jag ladda hem alla låtar jag blev av med. Nu ser jag dock att Itunes har dragit pengarna igen från mitt konto, trots att jag köpt albumet tidigare. Hur ska man bära sig åt nu ?
Som tur är så är det bara 2 album, men man ska ju inte behöva betala 2 gånger ??

Postad 04 oktober 2010 - 15:29

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0
Jag kan meddela för de som undrade, med tanke på min fråga på förra sidan, att det gick utmärkt att återigen köpa "Traffic Live" till Navigon utan att jag fick betala för det på nytt. Alltså fungerar in-app-purchases precis som andra köp man tidigare gjort på AppStore.

Postad 04 oktober 2010 - 20:31

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1 567 inlägg
  • 0

Gmail låter bra och enkelt. Man vill ju inte blanda in Microsft i sin kalender, för då har man snart sina
möten ute på nätet i någon trojan :)

Tack för tipset :)

Redig: läste nu att Microsoft var inblandade i alla fall :)

Jag kör en familjekalender till familjens alla iPhone via Gmail-kalendern utan Microsoftinblandning. Du ser till bara att skapa en delad kalender i Gmail (alla som delar måste ha ett gmailkonto). Sen skapar du en CalDAV-kalender i iPhonen och matar in dina gmail-detaljer.

För Konto-URL fyller du i följande:
https://www.google.c...2/calender/dav/strängen du hittar efter "SRC=" genom att klicka på HTML-ikonen för privat adress i inställningarna för Gmailkalendern@group.calender.google.com/user

Postad 04 oktober 2010 - 21:54

MackeNo1
  • MackeNo1
  • Lärjunge

• 302 inlägg
  • 0

Hur menar du "bättre mottagning"? Vad är det för fel på mottagningen då?

Att Iphone 4 har problem med dålig mottagning har många konstaterat. Pratades om att dom eventuellt skulle komma ut med en uppdaterad variant, men så verkar inte vara fallet.

Någon som vet om dom fortfarande skickar med gummiskalet som förbättrar mottagningen eller har dom slutat med det?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny projektor
    thhmo
    2025-05-11 11:17:07
  • Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.