Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Playstation 4

9134 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 30 July 2013 - 17:08

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Och att de ligger i minnet betyder inte att de används för tillfället. Det som är intressant (och som påverkar prestandan) är hur mycket minne som används i en given bildruta/frame vid t ex 30 fps.

Ser man på diverse bilder (screenshots i png-format, inte komprimerade bilder från filmklipp...) så är texturerna överlag lågupplösta, ibland rejält suddiga.

Men det är iofs inte det färdiga spelet på bilderna.

Klart det är intressant. Ju mer som är direkt i minnet och som slipper plockas upp från Disk/HDD ju bättre är det. Mindre laddningstider och mindre texture pop ins.

Normalt måste ju GPUn kalla på data via busen för att ladda in till VRAM vilket inte behövs om datan redan ligger där. Detta bör betyda mer över till annat.

Postad 30 July 2013 - 17:40

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Tippar på att det är ett bibliotek för fysiken som de lägger i RAM. Den måste väl hitta info om hur fysiken ska beräknas?

Ja, men det gäller väl all kod?
Koden i sig tar inte upp nämnvärt mycket plats. Såvida det inte rör sig om hundratals miljoner tecken...

Redigerat av Unregisterede32cf070, 30 July 2013 - 17:51.

Postad 30 July 2013 - 18:29

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Hur skulle fysik kunna ta upp minne, hur tänker du där?
Jag kan förstå ljud och grafik (texturer, polygonkonstellationer etc.).
Men fysik föreställer jag mig är något som beräknas i realtid genom fysikmotorn.

Hur tänker du när du läser Havok scratch 350MB?

Havok kan innefatta AI och animationer också men de specas separat så jag gissar att det handlar om LUTs för alla objekt.

Postad 30 July 2013 - 19:20

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Hur tänker du när du läser Havok scratch 350MB?

Havok kan innefatta AI och animationer också men de specas separat så jag gissar att det handlar om LUTs för alla objekt.

Jag tycker påståendet är konstigt såvida inte Havok-motorn tar upp 350 Mb kompilerat. Men det kanske finns enorma databaser inkluderat eller nåt?

Postad 30 July 2013 - 20:17

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Lookup tables springer lätt iväg när man har mer avancerade ekvationer att slå upp.

Postad 31 July 2013 - 10:47

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
finns en ny video som visar ps4 ute på ps access.jag ställer mig bara mer och mer frågande till designen. det är in i midjan som man ska peta in skivan, men man ser ju egentligen inte i vilken höjd skivan ska in. det är inte alls lika uppenbart som på ps3 eller slim.

Postad 31 July 2013 - 12:42

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Lookup tables springer lätt iväg när man har mer avancerade ekvationer att slå upp.

Ja precis. Olika tabeller där man kan slå upp förkalkulerade värden av f(x). Snabbt, men minneskrävande.

finns en ny video som visar ps4 ute på ps access.jag ställer mig bara mer och mer frågande till designen. det är in i midjan som man ska peta in skivan, men man ser ju egentligen inte i vilken höjd skivan ska in. det är inte alls lika uppenbart som på ps3 eller slim.

Jag tycker det är knepigt på PS3. Jag har den så lågt i rummet. Det är lättare på X360 med sin spelare som skickar ut sin tray.

Postad 31 July 2013 - 12:50

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 1

Jag tycker det är knepigt på PS3. Jag har den så lågt i rummet. Det är lättare på X360 med sin spelare som skickar ut sin tray.

Jag brukade ha problem förr med att sätta i usb kontakten på 360. Man spelar mp, kontrolljäveln dör och man hoppar upp ur soffan som att det brinner och ska sätta i kabeln, välter ut alla öl på bordet på vägen och så får man inte i sladden i tid innan man har blivit c4ad i tanken. Svär för sig själv och skall öppna en öl till och märker att det var ens sista som nu ligger på mattan. Så var det för mig innan jag bestämde mig för att alltid köra med sladden i

Redigerat av Johan_i_burken, 31 July 2013 - 12:51.

Postad 31 July 2013 - 13:17

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0

Hur kan du inte se vilken höjd skivan ska in, det finns ju knappt något utrymme runt inmatningshålet?

Bifogad fil  ps4-hjalptillzartok.jpg   38.75K   26 Antal nerladdningar

Postad 31 July 2013 - 14:42

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Blev nyss rejält besviken på en av PS4:s "funktioner" :(

Spoiler

Du skapar 2 PSN konton.

1 konto med A-listade vänner och 1 konto med B-listade vänner. Sen ser du till att spela 80% av tiden på A-listade kontot och 20% av tiden på B-listade kontot.

Sen tar du betalt för eventuell flytt av vänner från B-kontot till A-kontot. Detta till högstbjudande såklart.

Så nu har du 4000 i cap och du tjänar pengar. Fungerar även med en C och D lista om du behöver 8000 vänner.

Haha, men till 48000-dollarsfrågan. Hur många kan man ha på blocklistan? Idagsläget på PS3 är det väl runt ~50 strecket som är max.
Skulle nog behövas några tusen slots där om man spelar online och tröttnar på tyskar, ryssar och finnar som stör ;)

Postad 31 July 2013 - 14:47

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Jag skulle önska att USB-portarna på fronten var upplysta så man hittar skiten i mörkret. Blir alltid fippligt att koppla in något på mina PS3or... Orka tända lyset :)

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 31 July 2013 - 14:47.

Postad 31 July 2013 - 14:51

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 1

Jag skulle önska att USB-portarna på fronten var upplysta så man hittar skiten i mörkret. Blir alltid fippligt att koppla in något på mina PS3or... Orka tända lyset :)

Undra hur stark lyset på handkontrollen där fram lyser, kanske går att använda den som ficklampa i sånna fall ;)

Redigerat av HenkeEdge, 31 July 2013 - 14:52.

Postad 31 July 2013 - 14:56

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Jag brukade ha problem förr med att sätta i usb kontakten på 360. Man spelar mp, kontrolljäveln dör och man hoppar upp ur soffan som att det brinner och ska sätta i kabeln, välter ut alla öl på bordet på vägen och så får man inte i sladden i tid innan man har blivit c4ad i tanken. Svär för sig själv och skall öppna en öl till och märker att det var ens sista som nu ligger på mattan. Så var det för mig innan jag bestämde mig för att alltid köra med sladden i

Samma problem på PS3. Av någon anledning misslyckas jag alltid på första försöket. Det borde iaf bli rätt på första försöket i hälften av fallen. :)

Postad 31 July 2013 - 14:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 2

Undra hur stark lyset på handkontrollen där fram lyser, kanske går att använda den som ficklampa i sånna fall ;)

Ser ut som ett ficklampeljus tbh, undrar om den reflekterar något på skärmen!?

Postad 31 July 2013 - 17:10

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 3

Samma problem på PS3. Av någon anledning misslyckas jag alltid på första försöket. Det borde iaf bli rätt på första försöket i hälften av fallen. :)

Postad bild

Postad 31 July 2013 - 17:35

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

• 2258 inlägg
  • 0
Hehe - samma sak när man fibblar med HDMI-kontakter bak på förstärkaren tycker jag...

Själv gillar jag ju formen på PS4 men är lite frågande gällande storleken. Finns det något tekniskt som motiverar att PS4 borde gå lika tyst som ONE i dess större format? Nu vet vi ju inte om ONE är tyst eller ej utan undrar enbart rent teoretiskt baserat på vad som tekniskt är släppt om de båda i dagsläget.

Postad 31 July 2013 - 18:07

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Själv gillar jag ju formen på PS4 men är lite frågande gällande storleken. Finns det något tekniskt som motiverar att PS4 borde gå lika tyst som ONE i dess större format? Nu vet vi ju inte om ONE är tyst eller ej utan undrar enbart rent teoretiskt baserat på vad som tekniskt är släppt om de båda i dagsläget.

Den ser ju inte så mycket mindre ut än en gammal fet-ps3 i videon som det länkades tidigare: http://youtu.be/kYbpyh4EP6g?t=1m10s
Aningen lägre, men ser längre ut om man har dom stående.

Ingen aning om ljudnivån men tror inte man behöver oroa sig för att dom gjort den förliten.

Redigerat av HenkeEdge, 31 July 2013 - 18:09.

Postad 31 July 2013 - 18:39

limpet
  • limpet
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

Ingen aning om ljudnivån men tror inte man behöver oroa sig för att dom gjort den förliten.

Viktigast för mig när det gäller ljudet är att BD-spelaren är tyst och att inte en massa fläktar drar igång om jag tittar på t ex Netflix. Tyst när jag använder den som mediaspelare alltså. När jag spelar spel får den låta lite mer om det behövs.

Postad 31 July 2013 - 21:27

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Postad bild

Ett vanligt problem som Apple löste med sin nya iOS kabel va?

Alltid samma problem med de flesta kontakter när man ska plugga in bakom något. Man känner sig fram vart ingången/utgången men sen flippar man fram och tillbaka för man ser inte vilket håll.

I-landsproblem!

Postad 31 July 2013 - 21:32

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Hehe - samma sak när man fibblar med HDMI-kontakter bak på förstärkaren tycker jag...

Sony har mer erfarenhet internt av att designa hårdvara där komponenter kräver aktiv kylning. Detta saknar Microsoft.

Därför vågar jag gissa att Sony vet vad de gör även om chassit är mindre och fast hårdvaran i teorin borde utveckla mer värme.

Sen PS3/360 har det gjorts enorma framsteg att balansera hårdvarans belastning efter vad som används vilket leder till kylning anpassat för behov.

Skulle bli ytterst förvånad om någon av boxarna har hög fläktnivå vid uppspelning av media.

Postad 02 August 2013 - 08:42

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0
Jag har säkerligen missat denna infon, men är det sagt något om att alla spel som släpps kommer finnas på PSS samtidigt som i butik? Isf har jag nog redan köpt mitt sista spel i vanlig butik.

Postad 02 August 2013 - 09:10

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Jag har säkerligen missat denna infon, men är det sagt något om att alla spel som släpps kommer finnas på PSS samtidigt som i butik? Isf har jag nog redan köpt mitt sista spel i vanlig butik.

Det är tanken ja.

Postad 02 August 2013 - 10:44

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0
brukar ju vara 100-200 kr billigare o köpa i vanlig butik. har aldrig betalat fullt pris för spel som jag köpt i butik.
då har man även spelen samma dag som dom släpps.

Postad 02 August 2013 - 10:53

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

brukar ju vara 100-200 kr billigare o köpa i vanlig butik. har aldrig betalat fullt pris för spel som jag köpt i butik.
då har man även spelen samma dag som dom släpps.

Men om man inte bryr sig om dom hundralapparna och spelet släpps samma dag i PSS så ser jag personligen ingen anledning till att köpa fysiska kopior.

Postad 02 August 2013 - 10:55

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Men om man inte bryr sig om dom hundralapparna och spelet släpps samma dag i PSS så ser jag personligen ingen anledning till att köpa fysiska kopior.

Glöm inte att fysisk media tar utrymme... utrymme är dyrt. Iaf i storstäder.

Redigerat av Unregisterede32cf070, 02 August 2013 - 10:55.

Postad 02 August 2013 - 11:36

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Spelen lär ha samma pris fysiskt o digitalt i början.

Fysiska har dock andrahandsmarknadem som fördel.

Postad 02 August 2013 - 12:36

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10550 inlägg
  • 0

Åh andra sidan vad är vitsen med att ladda ner spel som är hundratals kronor dyrare bara för att kunna lira dem några timmar tidigare. Lite beroende på postgången så kan det ju bli någon dag ibland möjligen :)

Nextgen borde va att digitala kopior är billigare än återförsäljarexen. Men då blir väl återförsäljarna sura så det lär kanske inte hända nej :)

Postad 02 August 2013 - 12:49

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

Åh andra sidan vad är vitsen med att ladda ner spel som är hundratals kronor dyrare bara för att kunna lira dem några timmar tidigare. Lite beroende på postgången så kan det ju bli någon dag ibland möjligen :)

Nextgen borde va att digitala kopior är billigare än återförsäljarexen. Men då blir väl återförsäljarna sura så det lär kanske inte hända nej :)

Vitsen för mig är enkelheten, bara trycka på köp och kort därefter börja spela.
Ett exempel är när jag en kväll blir sugen på att spela ett specifikt spel så kan jag köpa det och börja spela det.

Postad 02 August 2013 - 14:13

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0

Det är detta som är så synd med Microsofts vändning om begagnade spel. Tänk vadMS och därmed också Sony kunde ha pressat priserna på digitala marknaden (förhoppningsvis).

Jag skulle väldigt gärna köpa spel digitalt om prisskillnaden var minimal mot fysiskt samt att jag vet att jag inte kommer sälja spelet. En endast digital marknad skulle nog leda till färre köpta spel för min del, om inte priserna var väldigt trevliga förstås.

Postad 02 August 2013 - 14:59

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Vitsen för mig är enkelheten, bara trycka på köp och kort därefter börja spela.
Ett exempel är när jag en kväll blir sugen på att spela ett specifikt spel så kan jag köpa det och börja spela det.

Hmm när jag laddade ner Uncharted 3 tog det 24h innan jag kunde spela det. 25Gb download + installation. Det var då kört att kunna spela det kort efter köptillfället.

Postad 02 August 2013 - 15:12

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 2

Hmm när jag laddade ner Uncharted 3 tog det 24h innan jag kunde spela det. 25Gb download + installation. Det var då kört att kunna spela det kort efter köptillfället.

Med PS4 kommer man kunna göra just det du saknar på PS3.

Postad 02 August 2013 - 15:22

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

• 2258 inlägg
  • 0
Det tråkiga är ju att digitala kopior iaf hitills prissätts efter de dyraste återförsäljarna medans jag på de fysiska kan köpa dem från lågrpisställen från dag ett. Håller tummarna för att digitalt hamnar kring 5-600 från dag ett...

Postad 02 August 2013 - 15:43

chaffis
  • chaffis
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0
Jag börjär väl bli gammal men jag tycker det är trevligt att ha sin spel samling i hyllan :)

Sedan har man som flera andra sagt också fördelen att man kan sälja dem begagnade men visst är det praktiskt med digitala kopior också.

/Fredrik

Postad 02 August 2013 - 16:39

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Ska bli väldigt intressant och se hur Sonys servrar klarar detta när maskinen släpps.

Jag går på erfarenhet och tar för givet att problem uppstår så blir spel på skiva vid släppet.

Postad 02 August 2013 - 16:56

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Servrarna kommer ge upp. Error 37. Sim city all over!
Skämt åsido... det är inget skämt.

Postad 02 August 2013 - 19:04

chaffis
  • chaffis
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0

Servrarna kommer ge upp. Error 37. Sim city all over!
Skämt åsido... det är inget skämt.

Tror nog detta ska funka, Sony är vana att distribuera spel via nätet redan, dessutom så om man ska referera till SIMCity så var väl inte största problemet att ladda hem själva spelet utan att sedan få igång det (på grund av online DRM som det inte ska vara på PS4 spel) och då kvittar det nog om det är skiva eller digitalt man fått tag på spelet.

/Fredrik

Postad 02 August 2013 - 19:10

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Talar vi inte om streamfunktionen som gör att man kan spela spel som man håller på att ladda hem? Det är den funktionen jag tror kommer ge upp fett releasehelgen typ :)

Postad 02 August 2013 - 19:26

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Tror nog detta ska funka, Sony är vana att distribuera spel via nätet redan, dessutom så om man ska referera till SIMCity så var väl inte största problemet att ladda hem själva spelet utan att sedan få igång det (på grund av online DRM som det inte ska vara på PS4 spel) och då kvittar det nog om det är skiva eller digitalt man fått tag på spelet.

/Fredrik

Är inte rädd för Error utan hastigheten. PSN sätter inga hastighetsrekord en normal dag så på öppningsdagen lär nog nätverket gå på knän.

Visst. Det är dowload n play men risken finns att det går slöare än buffringen så att man ändå måste vänta.

Lär nog vara några 100mb som ska ner innan spelet startar.

Postad 02 August 2013 - 20:06

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

Tråden heter Playstation 4 och det är det jag utgår ifrån med tidigare inlägg.

Postad 02 August 2013 - 22:07

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0
Jag tar för givet att det kommer likt PS3:an gå att installera och spela spelet på flera konsoller. Efter som jag har flera konsoller hemma så är det billigare att köpa en digital kopia än att köpa 2 fysiska, iallafall så länge de fysiska har fullpris, vilket är det man får oftast köpa om man vill ha spelet dag 1. Om man kan vänta några månader, ja då är det ju billigare med fysiska... och kanske bättre. Sedan är det ju bara multiplayer-spel som man behöver köpa flera ex av om man vill spela tillsammans. Rena single-player-spel så klarar man ju sig med en kopia... Men med share-funktioner å shit så kanske det blir färre rena single player spel till ps4:an?

Postad 02 August 2013 - 22:16

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Tråden heter Playstation 4 och det är det jag utgår ifrån med tidigare inlägg.

Visst ja, jag glömde att Sony utlovat en sådan feature.

Postad 04 August 2013 - 22:09

cyanide
  • cyanide
  • Lärjunge

• 264 inlägg
  • 0
Vilken Display ska man välja till Ps4 och PC? Projektor Plasma eller LCD ?

Postad 05 August 2013 - 08:03

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0
Det är ju upp till var & en vad man gillar, kör plasma just nu, men jag är sugen på byta till projektor
funderar lite på Sony VPL HW30. någon som har koll på input lag på den projektorn ?

Postad 05 August 2013 - 09:20

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Spelar själv på en VPLHW20. Inga problem med input.

all of the above ;)

Postad 05 August 2013 - 09:22

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

• 1556 inlägg
  • 0
cyanide: Kör på en projektor. Underbart att spela med stor bild. Plasma funkar bra det med bara att flytta närmare tvn.

kylspray: vet inte vad input lag är på HW30 men den ska vara en av dom bättre att spela på har jag för mig. Har själv en HW50 och den funkar kanon att lira på. Mycket bättre än min förra LCD projektor(Mitsubishi HC5500)

Postad 05 August 2013 - 09:48

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Jag börjär väl bli gammal men jag tycker det är trevligt att ha sin spel samling i hyllan :)

Sedan har man som flera andra sagt också fördelen att man kan sälja dem begagnade men visst är det praktiskt med digitala kopior också.

/Fredrik

Samma här! Gillar att ha en fin samling av spel i hyllan hemma!
Kommer att bli likadant till PS4:an, förutom dom spel som man kanske kommer att ladda hem från PS+.

Postad 05 August 2013 - 11:06

Unregistered17f9fb0d
  • Unregistered17f9fb0d
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Projektor är riktigt najs tycker jag. Storleken HAR betydelse, så att säga.

Postad 05 August 2013 - 11:26

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Spelen lär ha samma pris fysiskt o digitalt i början.

Fysiska har dock andrahandsmarknadem som fördel.

Samma pris som vilken fysisk butik? Framförallt med tanke på att t.ex. Elgiganten brukar ta 399 eller 499 för många spel på släpp-dagen och max en dag till, för att sedan höja en hundralapp. Spel som t.ex. Game tar 699 för, eller med lite tur 599.

Om spelen då digitalt kostar 600 eller 700 blir det ju en del skillnad. Går de på 450-500 däremot, så att de nästan är nere på de lägre priserna från butik, så kan man ju lika gärna köpa dem digitalt.

Postad 05 August 2013 - 11:46

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Hoppas man kan köpa koder från game.co.uk till ps4 också. Det kan man till Wii U och kommer undan med ca 350 spänn för ett spel. Lagom pris.

Postad 05 August 2013 - 12:48

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0

Spelar själv på en VPLHW20. Inga problem med input.

all of the above ;)

cyanide: Kör på en projektor. Underbart att spela med stor bild. Plasma funkar bra det med bara att flytta närmare tvn.

kylspray: vet inte vad input lag är på HW30 men den ska vara en av dom bättre att spela på har jag för mig. Har själv en HW50 och den funkar kanon att lira på. Mycket bättre än min förra LCD projektor(Mitsubishi HC5500)

Låter ju underbart.. problemet man har nu är ju om man skall uppgradera förstärkare + Högtalare eller köpa projektor + duk
dessa ständiga i-lands problem.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.