![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
Postad 25 september 2006 - 17:39
Postad 25 september 2006 - 18:10
Rädslan för att handla över nätet med kort finns ju fortfarande kvar hos vissa och visst känns det lite pirrigt att föra över tusentals kronor till en mottagare som det inte finns ngn historik på...
Vad menar du med säkert? Om du syftar på handla över nätet så är det iaf säkrare än att handla med kort i en butik. Garanti är det nog värre med då Sverige har väldigt bra konsumentlag. Men det är bara om den går sönder du behöver oroa dig för det.
Postad 25 september 2006 - 19:57
Det är t.o.m så bra att man skulle kunna "hyra" en X360 där i 29 dagar och lämna tillbaka den och få varenda krona tillbaka.
Postad 25 september 2006 - 20:24

Postad 25 september 2006 - 23:36
Hade varit intressant hur du tänker här... På vilket sätt är det osäkert att gå in i en svensk butik med 4000 på fickan och betala? Skulle du bli nerknackad eller vad? Jobbar själv i en butik som säljer elektronik och jag ser inte vad som skulle vara en fara att betala med kort där...
Rädslan för att handla över nätet med kort finns ju fortfarande kvar hos vissa och visst känns det lite pirrigt att föra över tusentals kronor till en mottagare som det inte finns ngn historik på...
Lättare att sno ett kortnummer i affären än på en krypterad sida på internet. Jag har handlat med kort på internet i snart 10 år och aldrig haft några problem.
Redigerat av Unregistereddc471864, 25 september 2006 - 23:41.
Postad 25 september 2006 - 23:41
Hej! någon som vet om det går att koppla in en vanlig pc ratt till xbox 360?
Nej det går inte.
Postad 26 september 2006 - 07:14
Fick min xbox 360 i fredags. Var tvungen att uppdatera min programvara eller nåt för att kunna spela Just Cause. Så jag satte i nätverkskabeln och systemet uppdaterades. Spelet satte igång och jag tog ut kabeln. Nu när jag ska försöka connecta till Xbox Live kan konsolen inte hitta kabeln. Har därefter testat tre olika nätverkskablar (varav en helt ny) som alla fungerar fint tillsammans med mina datorer.
Vad tror ni? Är det nätverksuttaget i boxen som pajat, eller är det nån inställning på boxen som ja missat? Jag har Bredbandsbolaget som bredbandsleverantör, kan det spela in? Vore väldigt tacksam för svar...
Micke, att dubbel- och trippelposta tenderar bara att reta upp folk och kommer troligtvis ge den motsatta effekt till vad du vill ha : svar. Vänta lite tålmodigare och jag lovar dig att ett svar kommer så småningom.
/LillKille
Postad 26 september 2006 - 08:12
Vad tror ni? Är det nätverksuttaget i boxen som pajat, eller är det nån inställning på boxen som ja missat?
Ring support.
Postad 26 september 2006 - 08:22
Postad 26 september 2006 - 09:19
Någon som vet om man kan koppla in mus & tangentbord till 360 . Krävs det något speciellt tangentbord mus (360 anpassat) ? .
Prova. Men jag tror inte det går. Vad du nu ska ha tangentbord och mus till begriper jag inte

Postad 26 september 2006 - 09:50
Postad 26 september 2006 - 09:56
Någon som vet om man kan koppla in mus & tangentbord till 360 . Krävs det något speciellt tangentbord mus (360 anpassat) ? .
Prova. Men jag tror inte det går. Vad du nu ska ha tangentbord och mus till begriper jag inteFinns inget stöd för det såvitt jag vet.
Det är mest mus funktionen jag vill åt när man spelar ex COD2 . Jag upplever det som om vissa kan sikta MKT bättre än vad jag kan & att dom spelar med något annat än handkontrollen . I bland så möter man någon som är mkt bättre än alla andra dom bara slänger bara upp geväret & drar i väg en kula & sätter den i huvet på en på ett väldigt långt avstånd . Medans man själv har sniper bössa & behöver betydligt längre tid för att sikta . Kanske är så att dom är så duktiga bara . Så är det någon som har några bra tips hur man blir en bättre skytt så tas det oxå gärna imot .
Redigerat av Unregistered421f5d40, 26 september 2006 - 09:56.
Postad 26 september 2006 - 11:18
Garanterat så är dom så bra. COD2 har nog den underbaraste kontrollen jag någonsin använt på konsoll. När man väl får in känslan med den så går det ruggigt snabbt. Hoppas den är lika underbar i 3anNågon som vet om man kan koppla in mus & tangentbord till 360 . Krävs det något speciellt tangentbord mus (360 anpassat) ? .
Prova. Men jag tror inte det går. Vad du nu ska ha tangentbord och mus till begriper jag inteFinns inget stöd för det såvitt jag vet.
Det är mest mus funktionen jag vill åt när man spelar ex COD2 . Jag upplever det som om vissa kan sikta MKT bättre än vad jag kan & att dom spelar med något annat än handkontrollen . I bland så möter man någon som är mkt bättre än alla andra dom bara slänger bara upp geväret & drar i väg en kula & sätter den i huvet på en på ett väldigt långt avstånd . Medans man själv har sniper bössa & behöver betydligt längre tid för att sikta . Kanske är så att dom är så duktiga bara . Så är det någon som har några bra tips hur man blir en bättre skytt så tas det oxå gärna imot .

Redigerat av Ryssen, 26 september 2006 - 11:18.
Postad 27 september 2006 - 12:56
Låter för bra för att vara sant.Hittade denna sida på Blocket
http://www.importeradespel.com/
XBOX360 spel 125 kr st
Postad 27 september 2006 - 13:46
Låter för bra för att vara sant.
Vilket det förmodligen är.
Taiwanska piratkopior. De säger att man måste ha chippat boxen för att det ska fungera pga regionskodningen. Fast firmware hacket till 360:n fixar INTE regionskodningen.
Postad 28 september 2006 - 09:49
Kan jag skicka över save filer från ett GamerTag till ett annat som ligger på samma Xbox. Har nämligen två GamerTag men tänkte slänga över alla save till en och samma.
Tack för mig
Postad 28 september 2006 - 11:31
kliar verkligen i fingrarna för ett köp nu

Postad 28 september 2006 - 15:48
Jag har hört en massa snack om att de (microsoft) ska byta några komponenter i boxen för att dämpa ljudnivån, värmen samt energiförbrukningen.
Är detta sant och i så fall när sker detta byte eller denna uppgradering?
Jag frågade en kille på GAME i Malmö och han trodde att alla gamla konsoler först skulle säljas slut innan MS skickar iväg nya. Om det är så lär det ju ta evigheter. Finns säkert miljarder boxar ute i Europas butiker.

Hör av er om ni vet nåt. Vill inte gärna lägga ut 4000:- om det snart kommer en bättre box.
Tummen upp!
Jenny

Postad 28 september 2006 - 16:41
Min rekommendation är att köpa den på öppet köp, gillar du inte den, så lämna tillbaka den. Skulle den sen gå sönder har du 2 års garanti (från MS) och 3 år reklamationsrätt från butiken.
Postad 28 september 2006 - 17:02
Miljarder boxar finns det inte ens i världen, miljoner... mja mer troligtJag frågade en kille på GAME i Malmö och han trodde att alla gamla konsoler först skulle säljas slut innan MS skickar iväg nya. Om det är så lär det ju ta evigheter. Finns säkert miljarder boxar ute i Europas butiker.

Du har ändå ett substantiellt problem om du vill vänta på att konsolerna ska säljas ut med tanke på hur dåligt 360n för tillfället säljer i EU och att du aldrig kan veta när de sålt ut. Men jag känner på mig att försäljningen kommer gå spikrakt uppåt mot julen...

Postad 28 september 2006 - 17:48

Redigerat av Guwwic, 28 september 2006 - 17:49.
Postad 28 september 2006 - 17:59
Sluta klaga på ljudnivån
Man spelar ändå i högt ljud som garanterat överröstar boxen!
Jag har ungar i rummet brevid "Tv-spels" rummet

En sak jag funderar på då jag får sådan ###### handsvett när jag spelar, är dom vattentäta (dosorna)?

Postad 28 september 2006 - 18:08
Postad 28 september 2006 - 18:28
Nej, men svettätaEn sak jag funderar på då jag får sådan ###### handsvett när jag spelar, är dom vattentäta (dosorna)?

Postad 28 september 2006 - 18:38
Det var ju faktikst lite det här jag var inne på angående Wii som kommer att landa på 2500.
Postad 28 september 2006 - 18:56
Postad 28 september 2006 - 19:49
Postad 29 september 2006 - 19:30
Nu till en ny fråga. Jag har försökt koppla in en usb-enhet i xboxen, för att kunna lyssna på musik den vägen. Men det verkar inte funka då jag inte kan välja usb-enheten i dashborden. Usb enheten däremot lyser rött, så den verkar ha kontakt. Vad tror ni är det fel på usb-enheten eller går det överhuvudtaget inte att göra så?
Postad 30 september 2006 - 01:54
/Daniel
Postad 30 september 2006 - 09:50
Jag vet inte märket på usb:n då det var en giveaway, står bara reklam på den.
Redigerat av Unregistered72210f23, 30 september 2006 - 09:54.
Postad 01 oktober 2006 - 08:23
Måste ha missat den.
(obs! ingen medveten sarkasm!)
Postad 01 oktober 2006 - 09:48
Eftersom X06 tråden är låst, vilken var den där HUGE announcementen som skulle presenteras?
Måste ha missat den.
(obs! ingen medveten sarkasm!)
Halo Wars måste varit en av dem iaf.
Postad 01 oktober 2006 - 15:59
Fick aldrig heller veta, IGN sa 4 stora.
Postad 01 oktober 2006 - 23:56
Postad 02 oktober 2006 - 14:01
Tyvärr kunde jag inte få igång avi-filer men det skall inte gå eller?
Postad 02 oktober 2006 - 14:11

Postad 02 oktober 2006 - 15:09
Måste bara säga att jag är mer och mer imponerad av xboxen. Jag lyckades aldrig att få igång usb:n så istället försökte jag (med min ringa datavana) att få kontakt med min pc. Det lyckades perfekt så numera har jag en del mp3 att välja på samt att man kunde kolla på digitalkorten. Helt suveränt.
Tyvärr kunde jag inte få igång avi-filer men det skall inte gå eller?
AVI kan du strema med transcode men du måste ha Media Center för att köra film.
Postad 02 oktober 2006 - 16:44
Jag är sjukt sugen att köpa en x-låda, tro mig jag ska!
Eftersom jag verkligen diggade Halo och Halo 2 så ser jag fram emot att få lira Halo 3 på 360:an.
Har jag råd så köper jag en ny projektor i samma veva, men vi får se!
Tummen upp!
Jenny

Postad 02 oktober 2006 - 18:34
El Maco!
Jag är sjukt sugen att köpa en x-låda, tro mig jag ska!
Eftersom jag verkligen diggade Halo och Halo 2 så ser jag fram emot att få lira Halo 3 på 360:an.
Har jag råd så köper jag en ny projektor i samma veva, men vi får se!
Tummen upp!
Jenny
Om du väljer mellan proj och x360 så hade jag valt proj. Halo 3 kommer ju inte förrän nästa år ändå så då kan man ju alltid spara ihop till x360 då. Fast sen o andra sidan så finns det så många bra spel nu så man inte blir klok!

Köper du en 360 så får du adda mig på xboxlive så får vi lira lite

Postad 02 oktober 2006 - 18:49
Nej du, jag väljer inte mellan boxen eller projjen, jag ska köpa både och! Frågan är om jag ska köpa båda två samtidigt. Får se hur ekonomin ser ut först bara! Man ska ju kunna leva också...eller?
Tanken var att jag skulle para boxen med Sonys VPL-VW50.
Tror det blir bra, vi får se!
När allt det är färdigt, åker du på spö!

Jag lovar!
Tummen upp!
Jenny

Postad 03 oktober 2006 - 08:12
Oj när du menar projektor trodde jag inte att du menade en sådan här projektor

*Tittar på min HS-60 och spottar och fräser*
Det hade varit fin att ha här hemma med....men men *avis*

hehe du kan ju alltid försöka att spöa mig

Postad 03 oktober 2006 - 15:58
Inte.

Redigerat av Jennys Canton Biograf, 03 oktober 2006 - 15:59.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar