Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)

4226 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Bra eller anus? (150 medlem(mar) har röstat)

Så, va tycker ni nu om spelet?

1. 1 (4 röster [2.67%])

Procent av omröstning: 2.67%

2. 2 (5 röster [3.33%])

Procent av omröstning: 3.33%

3. 3 (11 röster [7.33%])

Procent av omröstning: 7.33%

4. 4 (33 röster [22.00%])

Procent av omröstning: 22.00%

5. 5 (97 röster [64.67%])

Procent av omröstning: 64.67%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 23 April 2010 - 14:19

ryst
  • ryst
  • Forumräv

• 908 inlägg
  • 0
Ska man spela SMG gäller akimbo P90 + steady aim + marathon + lightway eller kanske stopping power. Då är man kung ;)

Postad 23 April 2010 - 14:25

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Ska man spela SMG gäller akimbo P90 + steady aim + marathon + lightway eller kanske stopping power. Då är man kung ;)

Möjligen i extrema närstrider, akimbo med SMG's suger ju annars.
Då kör jag hellre akimbo med secondary, t e x G18 eller M93. ;)

Postad 23 April 2010 - 14:46

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
Jag undra dock vem fan som programmerat rakterna i spelet.
Räcker ju att det är ett dammkorn i vägen, så tar andra personen ingen skada. I källaren på Estate, drog 2st rakter mot fienden, ändå så dog han inte. Liksom va fan, är det ingen "3D"-skada?
Sen även kul när man skjuter av en raket samtidigt som man blir dödad, då försvinner ens raket in i tomma intet, i stället för att spränga upp rummet eller liknande. ;)

Postad 23 April 2010 - 14:51

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Räcker ju att det är ett dammkorn i vägen, så tar andra personen ingen skada. I källaren på Estate, drog 2st rakter mot fienden, ändå så dog han inte. Liksom va fan, är det ingen "3D"-skada?
Sen även kul när man skjuter av en raket samtidigt som man blir dödad, då försvinner ens raket in i tomma intet, i stället för att spränga upp rummet eller liknande. ;)

Samma gäller ju även för tuber samt, hör och häpna, SPAS-12!

Hur många gånger har man inte tryckt av, och sett + hört skott avlossas rakt mot fienden på behörigt avstånd, utan att de ens träffar väggen bakom honom... ;)

Postad 23 April 2010 - 16:21

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Det var nog ändå bra att du inte hörde vad de sa... tycker det var riktigt tråkigt att höra på.

Håller med, jag lämnar bara matchen om jag inte gillar hur folk spelar. Är man riktigt bra (inte för att jag är det) har man inga problem med campare. Ännu värre är alla småungar som skicka meddelande när man vunnit eller dominerat en match.

Då spelar du med den utan silencer. Eller så sprayar du.

Exakt man måste köra med bursts, gäller nästan alla vapen föutom Scar-H, ACR och kanske M4. UMP går alldeles utmärkt att snipa folk med över hela Afghan, så länge dom sitter hyfsat stilla.

Jag kör egentligen bara med tre vapen (primarys) Intervention, Tar-21 och UMP 45. För tillfället kör jag visserligen bara med FAL, jag ser det som väldigt bra träning, man blir bra på siktet, samt att det är extremt tillfredsställande att plocka nån med den bössan.

Förresten visste ni att det inte är nån större vits med Stopping Power på UMP? Det är endast på riktigt nära håll det lönar sig med SP.

Redigerat av ljud, 23 April 2010 - 16:23.

Postad 23 April 2010 - 16:22

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Samma gäller ju även för tuber samt, hör och häpna, SPAS-12!

Hur många gånger har man inte tryckt av, och sett + hört skott avlossas rakt mot fienden på behörigt avstånd, utan att de ens träffar väggen bakom honom... ;)

Lagg? Det är lika med sniper gevären, har avlossat skott efter skott på personer där jag VET att jag har ett headshot, siktet är precis men inget händer.

Postad 23 April 2010 - 17:11

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Men vänta nu här. Har du prövat att INTE skippa killcamen? När du respawnat gäller absolut ingenting från ditt tidigare liv ( om det inte är S&D). Alltså, är inte helt hundra, men o du tar en javelin, skjuter och precis efter skottet blir skjuten och inte skippar killcamen, så gör den nog nytta tror jag, iaf om du satt den på rätt ställe.

Med claymores är jag säker på att det funkar så, får många kills på att inte skippa killcamen.

Redigerat av ljud, 23 April 2010 - 17:11.

Postad 23 April 2010 - 17:33

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Men vänta nu här. Har du prövat att INTE skippa killcamen? När du respawnat gäller absolut ingenting från ditt tidigare liv ( om det inte är S&D). Alltså, är inte helt hundra, men o du tar en javelin, skjuter och precis efter skottet blir skjuten och inte skippar killcamen, så gör den nog nytta tror jag, iaf om du satt den på rätt ställe.

Med claymores är jag säker på att det funkar så, får många kills på att inte skippa killcamen.

Jepp, claymores och C4 ligger kvar tills du spawnat, försvinner så fort man spawnar. Ganska kul att kolla på killcamen bara fr att man misstänker att ens mördare kommer kliva på en claymore som man nyss satte ut. ;)

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 23 April 2010 - 17:35.

Postad 23 April 2010 - 22:14

Polobyxa
  • Polobyxa
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0
Nu har xboxet (och MW2) legat nerpackat i över 2 veckor p.g.a flytt till ny lägenhet och diverse andra omständigheter.
Är ju inte utan att man saknar det och abstinensen kommer krypande när ni sitter här och berättar era bravader. ;)
Får se om man hinner få tid grejerna ur flyttlådan i helgen och joina lite igen.

Postad 24 April 2010 - 09:03

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Lagg? Det är lika med sniper gevären, har avlossat skott efter skott på personer där jag VET att jag har ett headshot, siktet är precis men inget händer.

Det jag mena, och han jag citerade, var att om man dör i samma sekund som man trycker av, så försvinner tuber/raketer osv.. men även från SPAS-12, eller ja det är den enda shotgunnen jag använder nästan så det är bara där jag märkt det.

Postad 24 April 2010 - 11:57

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Det jag mena, och han jag citerade, var att om man dör i samma sekund som man trycker av, så försvinner tuber/raketer osv.. men även från SPAS-12, eller ja det är den enda shotgunnen jag använder nästan så det är bara där jag märkt det.

Jaha, okej. Jo det händer det med, gillar dock att folk fortfarande kan springa in i claymores när man väntar på att få respawna.

Postad 25 April 2010 - 09:13

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Ja det händer alltför ofta att man dödat nån campare och sen springer in i hans claymore efteråt :)

Postad 25 April 2010 - 09:39

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Ja det händer alltför ofta att man dödat nån campare och sen springer in i hans claymore efteråt :)

:)

Postad 25 April 2010 - 20:51

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Ännu en "min flickvän slog sönder mitt xbox"-film ;)
Tur för honom att hon inte plockar kniven som ligger på bordet framför kameran och leker tac-knife IRL :(

http://www.youtube.c...h?v=0ydXbJrQ4jc

Postad 25 April 2010 - 21:37

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

Ännu en "min flickvän slog sönder mitt xbox"-film ;)
Tur för honom att hon inte plockar kniven som ligger på bordet framför kameran och leker tac-knife IRL :(

http://www.youtube.c...h?v=0ydXbJrQ4jc

Pinsamt dåligt gjort dock...
Killen har en trådad-kontroll, ändå är där ingen kabel in till Xboxen.. Sen när hon rycker ut xboxet, så är där ju inga kablar i satt..

Postad 26 April 2010 - 07:39

Hitman TheSwede
  • Hitman TheSwede
  • Forumräv

• 561 inlägg
  • 0

Killen har en trådad-kontroll, ändå är där ingen kabel in till Xboxen.. Sen när hon rycker ut xboxet, så är där ju inga kablar i satt..

jo sladen sitter i kolla när hon lyfter den.sen vet jag inte hur fejk det är alla är ju media horror nuförtiden....

Postad 26 April 2010 - 09:19

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

jo sladen sitter i kolla när hon lyfter den.sen vet jag inte hur fejk det är alla är ju media horror nuförtiden....

Okej, handkontrollen verka sitta i.. Men kom inte och säg att elkabeln eller bildkabeln sitter i. Så jäkla enkelt lossna inte dom kablarna.

Redigerat av Really, 26 April 2010 - 09:19.

Postad 26 April 2010 - 09:41

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

De hade säkert gömt den riktiga konsolen bakom gardinen men herregud den tjejen behöver verklgen Dr Phil, vem kan leva med den sån psyko? :(

Postad 26 April 2010 - 12:25

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

• 1249 inlägg
  • 0
Igår kväll/natt när jag lirade var det så oerhört dålig ping.
Jag sköt och sköt men träffade aldrig nåt. Eller nån. För när mitt skott kom fram så var den andra personen redan 7 steg åt höger eller vänster och pepprade mig full med kulor.
Försökte lämna spelet och hoppa in i andra vid ett flertal tillfällen, men inget hjälpte!

Hade jag nu bara otur med ming ping (som brukar vara bra) eller var det bara en slow night igår???

Och finns det nåt sätt att komma runt det här så man vet att man får en bra ping pong? :(

Postad 26 April 2010 - 13:47

ryst
  • ryst
  • Forumräv

• 908 inlägg
  • 0
enda sättet att får bra ping är att vara i en lobby med bara svenskar.
Nästa bäst om du blir host. Då får du en fördel men laggfritt är det inte.

Postad 26 April 2010 - 13:58

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

• 1249 inlägg
  • 0

Jag har märkt att det går mycket bättre när man spelar mot svenskar. Men kan man på nåt sätt se till att man hamnar i en sån lobby?
Oftast bara söker den lite hipp som happ och sen hamnar man mot en gäng jänkare.

Postad 26 April 2010 - 16:03

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
Skumt jag jag har inte spelat med jänkare sen uppdateringen, jag har inga problem med dålig ping i huvudtaget längre. Kanske nån gång, men då byter jag direkt. Jag blir väldigt ofta host nu också har jag märkt.

Kör du fortfarande med ditt gäng och Moshpit eller?

Redigerat av ljud, 26 April 2010 - 16:06.

Postad 26 April 2010 - 18:37

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Okej, handkontrollen verka sitta i.. Men kom inte och säg att elkabeln eller bildkabeln sitter i. Så jäkla enkelt lossna inte dom kablarna.

Nej elkabeln sitter väl i så man måste trycka in en knapp samtidigt som man drar? var det förr iaf.

Men men, psycho-fall hursomhelst :)

Postad 27 April 2010 - 00:09

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

• 411 inlägg
  • 0

Skumt jag jag har inte spelat med jänkare sen uppdateringen, jag har inga problem med dålig ping i huvudtaget längre. Kanske nån gång, men då byter jag direkt. Jag blir väldigt ofta host nu också har jag märkt.

Jag hamnar väldigt ofta med jänkarna :) dagarna efter uppdateringen var fantastiska med massor av nordbor, men nu tycker jag att det för det mesta är som vanligt igen. Fast jag hamnar nog med lite mer folk från Europa nu för tiden, pingen tycker jag dock fortfarande är lite dålig. Men det är sånt man får stå ut med :/

Postad 27 April 2010 - 09:34

ryst
  • ryst
  • Forumräv

• 908 inlägg
  • 0

Kör du fortfarande med ditt gäng och Moshpit eller?

Yes, fast nu kör vi mest "stimilus" som iofs är mosh pit med endast de nya kartorna.
Vi går ju för guldmyntet :)

Postad 27 April 2010 - 09:43

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Yes, fast nu kör vi mest "stimilus" som iofs är mosh pit med endast de nya kartorna.
Vi går ju för guldmyntet :)

Du menar "hacker myntet" :)

Jag hamnar väldigt ofta med jänkarna :) dagarna efter uppdateringen var fantastiska med massor av nordbor, men nu tycker jag att det för det mesta är som vanligt igen. Fast jag hamnar nog med lite mer folk från Europa nu för tiden, pingen tycker jag dock fortfarande är lite dålig. Men det är sånt man får stå ut med :/

Det är ju väldigt konstigt, som sagt, jag har hur bra ping som helst. Jag möter väldigt mycket norrmän.

Redigerat av ljud, 27 April 2010 - 09:44.

Postad 27 April 2010 - 09:50

Hitman TheSwede
  • Hitman TheSwede
  • Forumräv

• 561 inlägg
  • 0

Nej elkabeln sitter väl i så man måste trycka in en knapp samtidigt som man drar? var det förr iaf.

Men men, psycho-fall hursomhelst :)

Men Va f*n de är ju bara hem å testa finns dom som inte gör annat än tillverka nya saker............... :)

Postad 27 April 2010 - 10:07

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

• 1249 inlägg
  • 0
Måste bara säga att jag hamnade med några svenska igår och hade en helt makalös ping. Skotten satt precis där dom skulle, dvs. 2 meter åt sidan, eftersom jag är en extremt dålig skytt.

Men mitt i allt saliga spelande så kom min sambo hem från Maxi, och så fick jag se på Hollywoodfruar istället :)

Postad 27 April 2010 - 12:00

ryst
  • ryst
  • Forumräv

• 908 inlägg
  • 0

Du menar "hacker myntet" :)

You know it :)

Postad 27 April 2010 - 13:50

MB7726
  • MB7726
  • Lärjunge

• 273 inlägg
  • 0

Måste bara säga att jag hamnade med några svenska igår och hade en helt makalös ping. Skotten satt precis där dom skulle, dvs. 2 meter åt sidan, eftersom jag är en extremt dålig skytt.

Men mitt i allt saliga spelande så kom min sambo hem från Maxi, och så fick jag se på Hollywoodfruar istället :)

Vi siktar lika bra ,Skönt att man inte är ensam :)
Jag har ingen sambo men en fru... så jag känner igen den biten också. Fast jag ska inte klaga för hon låter mej sitta där när jag har tid. :)

Postad 27 April 2010 - 15:27

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

You know it :)

Fan knappt att det var värt att skaffa den där jäkla symbolen..... Varje gång man spelar så är det ju nån som ska klaga. "Damn Hacker" typ.. fast med värre ordval oftast.

Roligt när de säger så innan matchen, i lobbyn, sen när man kommer ut i lobbyn efter matchen så har man 3x den personens score i Hc HQ... då är de oftast tysta eller sticker innan man kommer ut i lobbyn. Jelaous baasteeerds..

Postad 27 April 2010 - 16:53

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
Det är ju tydligt nu tycker jag, nu mer möter man 10th gubbar som faktiskt ÄR riktigt grymma, dvs äkta vara. För några månader sedan kunde man nästan vara säker på att dom gick in i matchen fick 14-29 och lämnade innan det var klart.

Postad 27 April 2010 - 21:06

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Precis, det märks (oftast) om det är legitimt eller inte.

Med oftast menar jag att man ju självklart har sina svackor, enormt dåliga matcher osv.. men ändå

Postad 27 April 2010 - 21:07

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Vi siktar lika bra ,Skönt att man inte är ensam :P
Jag har ingen sambo men en fru... så jag känner igen den biten också. Fast jag ska inte klaga för hon låter mej sitta där när jag har tid. :D

:) precis, och tyvärr så blir det väl framåt midnatt, inte konstigt att det går lite si så där när ögonen går i kors för att man är trött, men spela ska man...frugan sa WOW... förra veckan när vi gick och la oss tillsammans, det har inte hänt på länge att vi lägger oss samtidigt :lol:

Det är ju tydligt nu tycker jag, nu mer möter man 10th gubbar som faktiskt ÄR riktigt grymma, dvs äkta vara. För några månader sedan kunde man nästan vara säker på att dom gick in i matchen fick 14-29 och lämnade innan det var klart.

Har också noterat detta, lite roligare faktiskt.

Postad 28 April 2010 - 08:22

Hitman TheSwede
  • Hitman TheSwede
  • Forumräv

• 561 inlägg
  • 0

Vi siktar lika bra ,Skönt att man inte är ensam :lol:
Jag har ingen sambo men en fru... så jag känner igen den biten också. Fast jag ska inte klaga för hon låter mej sitta där när jag har tid. :)

Jag har gjort mig en spelhörna där jag får sitta å gama "bara om mark servicen är gjord" :D

Postad 28 April 2010 - 13:46

MB7726
  • MB7726
  • Lärjunge

• 273 inlägg
  • 0

Jag har gjort mig en spelhörna där jag får sitta å gama "bara om mark servicen är gjord" :lol:

Synd att vi jobbar olika skift. Men det kanske löser sig snart :)

Postad 29 April 2010 - 07:52

Hitman TheSwede
  • Hitman TheSwede
  • Forumräv

• 561 inlägg
  • 0

Synd att vi jobbar olika skift. Men det kanske löser sig snart ^_^

Du har väl inte blivit så bra så du ska säga upp dig från jobbet :P
Min fru säger att jag måste vara bäst på att spela med tanke på hur många timmar jag sitter där å då svara jag jajemen. :P å då få man krypa på för alla vill vara med en vinnare. :P

Postad 29 April 2010 - 12:29

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
Så där ja. Nu måste jag nog ta en paus från det här liret. Vet inte hur lång den kan bli, kanske några dagar eller till i höst, jag vet inte. Jag tror att jag lirat 17 dygn, så det är ju inte så konstigt. tror det blir Mass Effect 1, har det liggandes.

Postad 29 April 2010 - 12:58

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Så där ja. Nu måste jag nog ta en paus från det här liret. Vet inte hur lång den kan bli, kanske några dagar eller till i höst, jag vet inte. Jag tror att jag lirat 17 dygn, så det är ju inte så konstigt. tror det blir Mass Effect 1, har det liggandes.

Wow, lycka till med att inte somna framför M E 1. :P
F´låt Humming, high five Ollieee. ^_^

Postad 29 April 2010 - 13:15

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
Fan är det så illa? Jag testade Fallout 3 när det kom och jag tröttnade ganska direkt.

Postad 29 April 2010 - 14:17

ryst
  • ryst
  • Forumräv

• 908 inlägg
  • 0

Fan är det så illa? Jag testade Fallout 3 när det kom och jag tröttnade ganska direkt.

Oj ja, säger bara Mazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Postad 29 April 2010 - 14:53

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Oj ja, säger bara Mazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

:( Ok jag får komma på nåt annat då.

Eller skaffa mig ett liv.

Postad 29 April 2010 - 15:09

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

• 411 inlägg
  • 0

Dålig ide där måste jag säga :( ser ingen anledning till att lägg av! Bara om man typ vill kolla på så ska det låta på fredagarna istället och det tackar man ju gärna NEJ till :D hehe.

Postad 29 April 2010 - 16:47

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Dålig ide där måste jag säga :( ser ingen anledning till att lägg av! Bara om man typ vill kolla på så ska det låta på fredagarna istället och det tackar man ju gärna NEJ till :D hehe.

Ja sa inte att jag skulle lägga av, då hade jag inte skrivit nånting, bara ta en liten paus. Tidigare har det gått bra att köra lite Cod4, men nu är jag inte sugen på det heller faktiskt. Jag tror faktiskt att man kan bi lite trött på hel FPS grejen. man kanske ska lira om Dead Space.

Är lite sugen, även om det är FPS, på Left 4 Dead 2. Jag har ju 1000:- till godo på Game.

Postad 29 April 2010 - 18:08

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Wow, lycka till med att inte somna framför M E 1. ;)
F´låt Humming, high five Ollieee. :(

B) High Five!! :lol:

Ja sa inte att jag skulle lägga av, då hade jag inte skrivit nånting, bara ta en liten paus. Tidigare har det gått bra att köra lite Cod4, men nu är jag inte sugen på det heller faktiskt. Jag tror faktiskt att man kan bi lite trött på hel FPS grejen. man kanske ska lira om Dead Space.

Är lite sugen, även om det är FPS, på Left 4 Dead 2. Jag har ju 1000:- till godo på Game.

Left 4 Dead 2 låter som en bra idé. Säg till om du vill spela co-op sen :D

Redigerat av Unregistered78af1102, 29 April 2010 - 22:21.

Postad 29 April 2010 - 18:12

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

• 411 inlägg
  • 0

Aha, ok :( då är det bara att vänta på att du ska komma tillbaka sen då ;)
Du kan ju alltid byta om helt och kö lite dirt 2 :D grymt kul spel!

Postad 29 April 2010 - 19:16

MB7726
  • MB7726
  • Lärjunge

• 273 inlägg
  • 0

Du har väl inte blivit så bra så du ska säga upp dig från jobbet :(
Min fru säger att jag måste vara bäst på att spela med tanke på hur många timmar jag sitter där å då svara jag jajemen. :D å då få man krypa på för alla vill vara med en vinnare. ;)

Klart att du är bäst B) Hur gick det i duellen mellan dej och Ollie?

Postad 29 April 2010 - 19:30

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Aha, ok :D då är det bara att vänta på att du ska komma tillbaka sen då B)
Du kan ju alltid byta om helt och kö lite dirt 2 ;) grymt kul spel!

Jag har en känsla att det inte blir så långvarig frånvaro. Bilspel, njae, inte min grej.

Left 4 Dead 2 låter som en bra idé. Säg till om du vill spela co-op sen :(

Har lite frågor om det spelet, ställer dom i den avsedda tråden!

Postad 29 April 2010 - 20:07

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Jag ska också ta en pause från mw2 när RDR kommer om nån månad. :(

Postad 29 April 2010 - 22:22

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Klart att du är bäst ;) Hur gick det i duellen mellan dej och Ollie?

Phah, as if he ever had a chance against my knife! :D :(

Redigerat av Unregistered78af1102, 29 April 2010 - 22:22.

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.