Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X1 *

7080 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 18 november 2008 - 22:40

Alien08
  • Alien08
  • Lärjunge

• 268 inlägg
  • 0

Alien08

Förmodligen finns rätt radio i ROM som är länkad...
Men det borde även stå i den svenska översättningen att man ska kolla så rätt radio verkligen ingår.
Annars måste man flasha rätt radio innan man återställler spl

Jo radio o allt borde vara rätt från början då svenska ROM:et ju måste vara en dump från en svensksåld nalle :-)

Är det någon som återställer sin mobbe till original garanti ROM så får ni gärna säga till om något inte skulle vara som det bör.

Thx

Postad 18 november 2008 - 22:57

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0

Lite blandade frågor.
2. Har ni hittat utropstecken och frågetecken på stadard onscreen t-bordet?
/Miki

Du får välja "symbol pad" istället för tangentbord. (Pilen till höger om tangentbordsymbolen längst ner). Håller med om att de tecknen borde funnits med på själva tangentbordet!

Postad 18 november 2008 - 23:10

Spartanen 8
  • Spartanen 8
  • Användare

• 120 inlägg
  • 0

Hej

Ehm.. Ursäkta om jag inte läst hela tråden. Jag är på jakt efter en lur som kan erätta min gamla W800.
Jobblur med kalender, radio, surf, musik, kamera osv..
Iphone är uträknad av div skäl så jag kollar på olika windows-mobile-varianter. Typ Xperia, HTC HD eller Omnia.
Men en sak som oroar är batteritiden.. Jag läste ett omdöme som gav 9/10 men där författaren i princip skrev att han precis kund kräma ur en dag ur telefonnen. Hur sjutton kan en lur som bara räcker 1 dag få 9/10??
Hur är det egentligen tycker ni?

//Fabian

Batteritiden räcker 4,5 timmar om du kör strömmande media. Det är 9/10 bland mobiltelefoner, min gamla SE klarade 2,5 timmar.

Postad 18 november 2008 - 23:18

Spartanen 8
  • Spartanen 8
  • Användare

• 120 inlägg
  • 0
Coreplayer
Flash lite
SPB time

Vad kan man mer behöva för tredjepart program ?

Är det någon som kan köpa och sälja fonder på internetbanken ? Swedbank litar tydligen inte på varken Explorer eller Opera webbläsaren

Postad 19 november 2008 - 05:23

McGilljam
  • McGilljam
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0

En fråga bara angående detta, för att återgå till original ROM räcker det med att bara ladda hem och flasha med imagen som du länkat till här dvs behöver man inte först installera radio och nåt mer som jag inte minns, tyckte jag läste det någonstans??

edit:
Detta jag syftade på:

IMPORTANT: be sure to first restore stock OS, and stock radio. stock SPL is always to be done last!!

from here:
http://forum.xda-dev...ad.php?t=431218

I den Imagen finns allt. Inget extra behövs, och så länge du bara flashat ett nytt OS så är din radio orörd.

Postad 19 november 2008 - 05:26

McGilljam
  • McGilljam
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0

Jo radio o allt borde vara rätt från början då svenska ROM:et ju måste vara en dump från en svensksåld nalle :-)

Är det någon som återställer sin mobbe till original garanti ROM så får ni gärna säga till om något inte skulle vara som det bör.

Thx

Allt är grönt.

Jag har provat allt i översättningen som jag skrivit UTOM att återställa SPL'en. Hade jag inte lyckats så hade jag inte skrivit översättningen.

Postad 19 november 2008 - 07:46

Zakath
  • Zakath
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0

Du får välja "symbol pad" istället för tangentbord. (Pilen till höger om tangentbordsymbolen längst ner). Håller med om att de tecknen borde funnits med på själva tangentbordet!

För! och ? enklare då att trycka på uppåt-pilen för stora bokstäver, prova även áü -tangenten så kommer det fram en himmmmmmla massa tecken.

Postad 19 november 2008 - 09:28

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0

För! och ? enklare då att trycka på uppåt-pilen för stora bokstäver, prova även áü -tangenten så kommer det fram en himmmmmmla massa tecken.

Var hittar man !/? om man trycker där då? Tacksam för hjälp!

Postad 19 november 2008 - 09:43

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
McGilljam
så länge du bara flashat ett nytt OS så är din radio orörd.

Inte helt 100 på vad du menar...Men flashar du en "pirat" rom så är det stor risk att du även får en annan Radio..

Postad 19 november 2008 - 10:02

Alien08
  • Alien08
  • Lärjunge

• 268 inlägg
  • 0

Allt är grönt.

Jag har provat allt i översättningen som jag skrivit UTOM att återställa SPL'en. Hade jag inte lyckats så hade jag inte skrivit översättningen.

Låter nice en sak till bara som moparman också nämner flashar man till ett pirat ROM så är ju risken stor att även stock radio ersätts. I sånt fall för att återställa räcker det med att man laddar hem stock spl och stock radio från nån xda tråd eller behöver även de vara av någon specifik svensk version.
Den svenska versionen av OS:et har du redan länkat till så den biten är ju klar :-)

Cheers

Redigerat av Alien08, 19 november 2008 - 10:11.

Postad 19 november 2008 - 10:20

miki2
  • miki2
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0
Risigt, tycker jag, att symbol pad ska vara enda sättet för att få ett "?".
Om man nöjer sig med ett upp och nervänt frågetecken så funkar áü -tangenten men jag hittar inga extra tecken med pil upp/shift tangenten.

Sen en till sak som jag tycker är ruttet. SE har bara lagt in demoversioner av spelen. Fruktansvärt snålt. Vill jag ha demoversioner kan jag tanka hem det själv. Hatar verkligen det tänket när ett företag tror att dom gör en en tjänst genom att fylla en dator eller telefon med programvara som inte är full/licensierad version.

/Miki

Postad 19 november 2008 - 11:07

McGilljam
  • McGilljam
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0

McGilljam
så länge du bara flashat ett nytt OS så är din radio orörd.

Inte helt 100 på vad du menar...Men flashar du en "pirat" rom så är det stor risk att du även får en annan Radio..

När du flashar via Micro SD så ser du exakt VAD den flashar. Igår när jag flashade tillbaka till det svenska så såg jag att den flashade ALLT.

När jag sedan hade skrivit HowTo'n så flashade jag in ett utav ROM'en som jag har länkat till... den utan paneler, och då såg jag att den endast flashade OS. Inte radio. eller ngt annt.

Därför är jag säker.

Vill du veta exakt vad ROM'et flashar... använd MicroSD sättet.

Puss....

Låter nice en sak till bara som moparman också nämner flashar man till ett pirat ROM så är ju risken stor att även stock radio ersätts. I sånt fall för att återställa räcker det med att man laddar hem stock spl och stock radio från nån xda tråd eller behöver även de vara av någon specifik svensk version.
Den svenska versionen av OS:et har du redan länkat till så den biten är ju klar :-)

Cheers

Svaret har jag redan skrivit.... :)

Postad 19 november 2008 - 11:36

Alien08
  • Alien08
  • Lärjunge

• 268 inlägg
  • 0

När du flashar via Micro SD så ser du exakt VAD den flashar. Igår när jag flashade tillbaka till det svenska så såg jag att den flashade ALLT.

När jag sedan hade skrivit HowTo'n så flashade jag in ett utav ROM'en som jag har länkat till... den utan paneler, och då såg jag att den endast flashade OS. Inte radio. eller ngt annt.

Därför är jag säker.

Vill du veta exakt vad ROM'et flashar... använd MicroSD sättet.

Puss....

Svaret har jag redan skrivit.... :)

Låter bra så egentligen om den ska in på garanti är bara att återställa stock spl istället för hard spl som återstår efter man flashat med original ROM så är allt klart eller??

Någon som har en länk till stock spl kanske.

Postad 19 november 2008 - 11:46

McGilljam
  • McGilljam
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0

Låter bra så egentligen om den ska in på garanti är bara att återställa stock spl istället för hard spl som återstår efter man flashat med original ROM så är allt klart eller??

Någon som har en länk till stock spl kanske.

Inte för att vara illmarig nu, men har du läst tråden med HowTo?

Om inte så bör du nog göra det... :)

https://www.minhembi...howtopic=216385

Postad 19 november 2008 - 11:58

Alien08
  • Alien08
  • Lärjunge

• 268 inlägg
  • 0

Inte för att vara illmarig nu, men har du läst tråden med HowTo?

Om inte så bör du nog göra det... :)

https://www.minhembi...howtopic=216385

Hehe kollade på den nu jo allt e glasklart nu hade missat sista delen om hur man återställer stock-spl efter man återställt stock-OS.

Så allt e lugnt thanks for the help and keep up the good work

Redigerat av Alien08, 19 november 2008 - 12:02.

Postad 19 november 2008 - 12:22

McGilljam
  • McGilljam
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0

Hehe kollade på den nu jo allt e glasklart nu hade missat sista delen om hur man återställer stock-spl efter man återställt stock-OS.

Så allt e lugnt thanks for the help and keep up the good work

Lycka till och må Xperias Ande var med dig och bringa lycka över dina kommande handlingar... mycket KAN gå fel :)

Postad 19 november 2008 - 14:01

joel80
  • joel80
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0

Jag har tomtom installerat på min xperia och det funkar bra med kartor och så, dock saknas hus-nummer på gatorna så man får inte exakt. Finns dessa att få tag på nånstans?

önskar samma funktion som dig, skulle även vilja lägga in fartkameror i detta programmet om det går eller om man ska lägga in ett annat program?

Jag har husnummer på min karta till tomtom.. alltså att jag kan skriva in adressen jag ska till med husnummer och så.. dock fattas det ibland nått nummer så man får välja ett närliggande.

Fartkameror finns att hämta hem gratis t.ex. här: http://www.speedcam.tk/
Sök på "speedcams tomtom" utan citattecknen på google så får man upp massa annat också. Alltså om man kanske vill ha untanför norden...

//joel

Postad 19 november 2008 - 14:13

joel80
  • joel80
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0

Försökte installera "Homescreen++" (cab) men lyckas inte. Filen hämtas och installeras men sedan kan jag inte hitta programmet. Tänkte se vad som förbrukar all ström. Kan någon hjälpa mig...

Säker på att den har installerats? Alltså att den inte bara har hämtats ner o ligger o väntar på dig i "my documents"?

Om det är installerat borde den komma upp som ett val i inställningarna till "idag". Så du kan kryssa i att den ska synas på idag-skärmen.

//joel

Postad 19 november 2008 - 14:16

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0

Säker på att den har installerats? Alltså att den inte bara har hämtats ner o ligger o väntar på dig i "my documents"?

Om det är installerat borde den komma upp som ett val i inställningarna till "idag". Så du kan kryssa i att den ska synas på idag-skärmen.

//joel

ahhh.. där kikade jag inte.. testade att starta programmet i homscreen mappen.. får göra om och göra rätt helt enkelt!! :)

Postad 19 november 2008 - 14:18

joel80
  • joel80
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0

Får du felmedelandet "okänt filformat" i Coreplayer?? Hur långt lyckades du komma enligt nedan?

Steg 1 - Välja Youtube i Coreplayer.
Steg 2 - välja kategori
Steg 3 - välja film
Antar att "steg 4 - se på film" inte funkar! :)

Jag har inte den där knappen i min coreplayer!!! Varför har jag inte det??

Jag kör ver. 1.1.0 build 1408

//Joel

Postad 19 november 2008 - 14:36

Malmopag
  • Malmopag
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
hejsvej

en snabb fråga, finns det en ljudinspelare ? har letat och letat men hittar ingen.. kanske är det något man kan installera?

//Mattias

Postad 19 november 2008 - 14:38

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0

//joel

Tack för hjälpen!
Där fanns det! Använder inte den panelen och trodde jag kunde hitta det bland program!

Postad 19 november 2008 - 14:43

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0

hejsvej

en snabb fråga, finns det en ljudinspelare ? har letat och letat men hittar ingen.. kanske är det något man kan installera?

//Mattias

Finns något som heter Resco Audio Recorder. Det går att förinställa att samtal skall spelas in och naturligtvis göra en vanlig inspelning. Har däremot inte lyckats få andra ändan att höras i inspelningen (hörs mkt svagt).

Sedan går det ju att göra inspelningar i Anteckningar också men det har jag inte provat.

Redigerat av ThomasX1, 19 november 2008 - 15:34.

Postad 19 november 2008 - 15:29

Zakath
  • Zakath
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0
Ojoj det riktigt känns att SonyEricsson lägger ner krut på att ta fram nya spännande paneler till X1:an - det kommer ju nya paneler varje dag --NOT!

Postad 19 november 2008 - 15:34

jhenrikj
  • jhenrikj
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0

Ojoj det riktigt känns att SonyEricsson lägger ner krut på att ta fram nya spännande paneler till X1:an - det kommer ju nya paneler varje dag --NOT!

Paneler...vem bryr sig.... ;=)

Postad 19 november 2008 - 15:36

Zakath
  • Zakath
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0

Paneler...vem bryr sig.... ;=)

hahaha - jaja oki då

Postad 19 november 2008 - 18:05

Gix
  • Gix
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Hade tidigare SPB Shell Panelen men ville testa SPB Mobile Shell, så jag installerade den.. Valde senare att jag bara ville ha panelen så jag installerade tillbaka panelen.. Nu till mitt problem.

SPB Menu knappen finns fortfarande kvar längst ner till höger på "Idag" skärmen. Hur får man bort den (ändrar) till Kontakter som fanns där innan jag installerade programmet?

Postad 19 november 2008 - 18:19

kallespratt
  • kallespratt
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Gå in i Coreplayer och kolla att Flash Video (FLV) är i bockad. Du hittar filformaten under "Filassociationer".

det var ifyllt någon annan smart lösning ?

Redigerat av kallespratt, 19 november 2008 - 18:27.

Postad 19 november 2008 - 19:30

Unregistered2fc90cb8
  • Unregistered2fc90cb8
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Nån som lyckats med att ansluta X1:an till TomTom Home2 än ? :)

Postad 19 november 2008 - 19:47

Zulan
  • Zulan
  • Lärjunge

• 499 inlägg
  • 0
Ganska rejäl tråd ;-) Jag har samlat lite av informationen i de senaste 20 sidorna och skrivt en rad om det hela på min blogg. Det vill säga en komigång guide.

Jag har dock utelämnat rom installationer, det får bli ett senare kapitell.

http://www.zulan.se/...fat-en...igang/

Redigerat av Zulan, 19 november 2008 - 19:48.

Postad 19 november 2008 - 19:51

CusmaR
  • CusmaR
  • Lärjunge

• 345 inlägg
  • 0

Hade tidigare SPB Shell Panelen men ville testa SPB Mobile Shell, så jag installerade den.. Valde senare att jag bara ville ha panelen så jag installerade tillbaka panelen.. Nu till mitt problem.

SPB Menu knappen finns fortfarande kvar längst ner till höger på "Idag" skärmen. Hur får man bort den (ändrar) till Kontakter som fanns där innan jag installerade programmet?

räcker med att starta om telefonen.

Postad 19 november 2008 - 20:20

PontiacMan
  • PontiacMan
  • Lärjunge

• 348 inlägg
  • 0

Nån som lyckats med att ansluta X1:an till TomTom Home2 än ? :)

tomtom home2??
Finns ju inte på deras hemsida.

Postad 19 november 2008 - 21:24

Gix
  • Gix
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

räcker med att starta om telefonen.

Den är fortfarande kvar där. :)

Postad 19 november 2008 - 21:26

Unregistered2fc90cb8
  • Unregistered2fc90cb8
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0

tomtom home2??
Finns ju inte på deras hemsida.

Jopp
http://www.tomtom.co...rvice.php?ID=17

Klickar man på ladda ner där så får man TomTom Home2

Postad 20 november 2008 - 02:21

winkelhock
  • winkelhock
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Är det nån fler än jag som får 2 st batterisymboler i ericsson panelerna efter
installation av Sbp program ?

Spb Shell och pocket plus går bra men installerar man flera så kommer det
jag har Spb Imageer och Spb GPRS Monitor också

den extra batterisybolen kan försvinna ibland om man gör en soft reset men kan va tillbaka
nästa gång man gör det igen ??

den felande hamnar till vänster om 3G symbolen och håller man pennan på den så öppnar den
menyn för strömförsörjning som den rätta symbolen * men det blir ingen ring med prickar runt pennan
som det blir på den ordinarie symbolen när man håller pennan på den

? nån som har nån idee om hur man får bort det ? gör ju inte så mycket men det är störigt

Postad 20 november 2008 - 07:09

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1 567 inlägg
  • 0

den extra batterisybolen kan försvinna ibland om man gör en soft reset men kan va tillbaka

den felande hamnar till vänster om 3G symbolen och håller man pennan på den så öppnar den
menyn för strömförsörjning som den rätta symbolen * men det blir ingen ring med prickar runt pennan

? nån som har nån idee om hur man får bort det ? gör ju inte så mycket men det är störigt

Bocka ur "taskbar battery indikator" i inställningarna för SPB Pocket plus.

Postad 20 november 2008 - 08:39

jhenrikj
  • jhenrikj
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0

Nån som lyckats med att ansluta X1:an till TomTom Home2 än ? :P

Nix, väntar med spänning......nån som vågar fråga TomTom? ;=)

Postad 20 november 2008 - 10:36

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0

Ett annat förslag;
Gå in i vanliga inställningar/Klocka och alarm och välj "Visa klockan i namnlisten i alla program". Går därefter in i Pocket Plus och bocka i "Taskbar Battery Indicator" . Markera sedan denna rad och välj "Feature Options" och markera "Large bar indicaror".
Nu får du en batteriindikator överst på skärmen som tydligt markerar hur mycket av batteriet som är kvar och du får en klocka i toppanelen. Om du markerar klockan och håller nedtryckt så kan du välja mellan analog och digital visning.
Fungerar bra för mig.

Postad 20 november 2008 - 11:28

Zulan
  • Zulan
  • Lärjunge

• 499 inlägg
  • 0
Jag har ett litet bekymmer någon kanske har en lösning på.

Jag synkar mina mail mot samma domän som jag har min vpn på. Om jag då sätter upp ett vpn mot den domänen så slutar syncen fungera och antaglien så är det så att den tycker jag måste koppla upp vpnet, men det behövs ju inte och är inte önskvärt. Kan man ändra detta?

Fixade det, bara att använda ip nummret istället för urlen..

Redigerat av Zulan, 20 november 2008 - 11:43.

Postad 20 november 2008 - 11:59

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0
Läste i en tidning idag att det kommit ett program till en lur som börjar på litet "i" som förvandlar den till en lergök! Något för oss??

Postad 20 november 2008 - 13:06

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0
Någon som vet om man kan hitta en testversion till Coreplayer någonstans. Kan bara se att den går att köpa. Har testat Pocket Music men gillar den inte. Får väl hålla mig till Windows Media annars men saknar ljudinställningar!

Postad 20 november 2008 - 14:05

Egil
  • Egil
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0

Läste i en tidning idag att det kommit ett program till en lur som börjar på litet "i" som förvandlar den till en lergök! Något för oss??

Nä, jag kan redan vissla melodier...

Däremot önskar jag mig en bättre Googlepanel !
Och självklart Spotify i mobilen så behöver jag inte flöjta med den..

Postad 20 november 2008 - 14:34

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
ThomasX1

Kolla din inkorg

Postad 20 november 2008 - 15:50

Lech
  • Lech
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 0

ThomasX1

Kolla din inkorg

Vill också veta!

Postad 20 november 2008 - 16:18

P@itor
  • P@itor
  • Lärjunge

• 424 inlägg
  • 0

Är det inte så att om man ändrar i "Inst./Nationella inst." till engelska så visas TF3D också på engelska?

Kan inte kolla eftersom jag inte har TF3D installerat just nu.

Om det visas på engelska så borde det ju bara vara att ta ett screen-shot med MyMobiler.

Klockan ändradess till AM/PM men texten, samtalshostorik etc. Är fortfarande på svenska tyvärr.

Har även ett problem med ditt program som gör SEs mediapanel till program. När man öppnar den via programgenvägarna i touchflow 3D kommer den inte upp. Får Växla tillbaka till idag skärmen dra den till Touchflows klocka för att sedan växla tillbaka. Då fungerar den. Lite underligt, radion fungerar. Bara lite sega att stänga.

Postad 20 november 2008 - 18:12

winkelhock
  • winkelhock
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Bocka ur "taskbar battery indikator" i inställningarna för SPB Pocket plus.

Toppen det försvann :)

Mycket tack !

Postad 20 november 2008 - 18:54

belarus_84
  • belarus_84
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0
Hej Hej
har nyss installerat voice command 1,6 och det funkar rätt så bra, men måste bara träna på lite uttal :)
någon mer som har testat voice command?

mvh johan

Postad 20 november 2008 - 19:01

Unregistered2fc90cb8
  • Unregistered2fc90cb8
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0

Hej Hej
har nyss installerat voice command 1,6 och det funkar rätt så bra, men måste bara träna på lite uttal :)
någon mer som har testat voice command?

mvh johan

Sök i tråden här nedan :P

Postad 20 november 2008 - 19:08

diaaz
  • diaaz
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Hallå gänget!

Har flashat min telefon tre gånger. Först med det två olika piratROMen och nu sist med den svenska orginalROMen.
Men har ett problem nu, jag kan inte gå under fliken "Meddelanden" (Start->Inställningar->Ljud och Meddelanden->Meddelande)
Mobilen hänger sig och den snurrande cirkeln bara snurrar, har bara testat att låta den vara i 5min.

Någon som har några förslag på vad det kan vara?

Postad 20 november 2008 - 20:20

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Gjorde du en hard reset efter du flashat,just före du kalibrerar skärmen?

Annars skulle ja först testa en hard reset och om inte det funkar skulle jag nog testa att flasha om igen..
Men innan det skulle ja läsa xda-developers forum och se om nån annan har samma problem ....

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.