Phah, as if he ever had a chance against my knife!
![]()
då är det ju mer skilat att använda skruvdragaren
vad har hänt med ac3 klanen onkel å dom har ju byt klan tag.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)
Startad av
MrSpokk
, Dec 04 2008 20:24
4226 svar till detta ämne
2 relaterade trådar
Postad 30 April 2010 - 05:54
då är det ju mer skilat att använda skruvdragaren vad har hänt med ac3 klanen onkel å dom har ju byt klan tag. Postad 30 April 2010 - 08:09
Japp, suget från MW2 har dött ut väldigt mycket nu på sista tiden, tittar t om på tv på kvällarna nu, spelar kanske en timme och sen tröttnar jag direkt. Vad är RDR för spel, måste verkligen hitta något nytt spel att sätta mig in i, online är ett måste, tips någon? Postad 30 April 2010 - 08:20
Vet du inte vad Red Dead Redemption är för spel? Jag har lirat bara MW2 sen den släpptes, ligger på 20 dygn och prestige 6 snart. Nu känner jag att det är dags att ta en liten pause, igår satt jag och kolla på filmer hela kvällen Postad 30 April 2010 - 09:09
Jag ör ju inte bäst men säg inget till min fru Redigerat av Hitman TheSwede, 30 April 2010 - 11:18. Postad 30 April 2010 - 09:57
Har onkel bytt? jag har inte varit online på några dagar så jag har inte märkt av det Känns som alla som varit med länge bara sticker, jag är väl den som varit med längst nu av de nuvarande :s Kanske dags för mig att byta namn också? Postad 30 April 2010 - 11:16
Dom heter TCB tror jag.Masen har ju byt till Conny Andersson.Vad händer.Är det som med romar riket inget varar för evigt.......... Postad 30 April 2010 - 11:52
De som sprider mycket osämja borde kanske heta så
jadu.. vet inte vad jag ska säga. Ac3 var väl kul så länge det var kul... Postad 30 April 2010 - 11:58
Fan jag kunde inte hålla mig, körde en massa FFA med sniper igår, när det går bra är det ju kul, men det gör det inte alltid.
som jag ser det är FFA det läget som är bäst, folk tänker inte så mycket utan bara kör. Dessutom har jag fått och skickat meddelande till motspelare av positiv karaktär. Lite mer laidback helt enkelt. Man möter ofta andra som är inne och leker med sniper i FFA och möter man dom i en när kamp brukar få rycka fram sin secondary och göra slut på det roliga, istälelt brukar det bli en kul sniper duell. Postad 30 April 2010 - 12:18 freeRaom grejen verkar skit häftigt. Postad 30 April 2010 - 14:14
Jag som trodde att ni hade löst duellen redan. Tänk om han provar en ph2 på skruvdragaren?
Det är väl dags att göra upp om vem som har mest skill? Postad 01 May 2010 - 09:39
Jag har till och med glömt vad duellen skulle gå ut på
Typ i BF kniv mot skruvdragare eller? Postad 02 May 2010 - 02:18
FY FAN VAD JAG HATAR DOM SMÅ FUSKANDE JÄVLARNA!
Dåså är man nere på noll igen tack vare någon som tycker att det är kul att förstöra för andra... Jättekul när man kommer in i en match och så strår det med fet röd text "Leave now or loose everything" sen var det kört, inga vapen, inga perks ingenting finns kvar Kommer inte röra spelet mer om det inte går att återställa, aldrig i livet att jag kommer spela om från noll bara för att få roliga vapen igen. FAN VAD JAG HATAR FUSKARE!!!!!!!!!!!! Nu har jag mailat till Infinityward, jag hade precis köpt dom nya banorna så jag ska fan kräva pengarna tillbaka! GRRRRRRRRRRRRR Redigerat av -Palle-, 02 May 2010 - 02:38. Postad 02 May 2010 - 08:31
Det tråkiga är att om inte MS kommer på något vettigt sätt att stoppa dom, så lär detta hända med både Reach och Black Ops.
Populära multiplayerspel kommer att nog inte ifrån de här. De är inte ute efter något annat än att förstöra för en så stor del människor som möjligt. Postad 02 May 2010 - 08:44
Fy fan vad tråkigt! Jag tror inte du kommer kunna få tillbaks det du hade tyvärr Postad 02 May 2010 - 10:02
Halo 3 är väl inte så hackerutsatt? Hoppas verkligen att detta inte fortsätter. Postad 02 May 2010 - 10:20
Men ett sånt gammaltl spel tilltalar nog knappast folk som orkat installera JTAG hacket. Tror inte det är med på deras radar. Postad 02 May 2010 - 11:15 Då blire Bad Company istället... Postad 02 May 2010 - 11:40 Vadå, du dashboardade inte? Postad 02 May 2010 - 11:50
Surt att läsa -Palle-, du verka verkligen vara utsatt för otur.
Ditt Xbox gick väl i sönder för några veckor sen med? Då vet man iallafall att man ska panik stänga av spelet i fall det kommer upp. Sjukt att dom gör så på alla och bara inte fuskarna, sjukt dåligt. Postad 02 May 2010 - 12:50 Behöver du fråga... Japp, det verkar inte som att spelgudarna vill veta av mig Postad 02 May 2010 - 13:27 Alltså skittråkigt att det hänt, jag lider med dig. Jag tänkte bara om det var så illa att det inte hjälpte att dashboarda. Jag vill inte gnida in det, men varför dashboardade du inte, blev du stressad och fick kortslutning? Det är ju intresse för oss andra att veta hur man reagerar, så jag försöker inte dumförklara dig, jag kan tänka mig att man blir jävligt spak när det händer. Postad 02 May 2010 - 13:35
Hehe, får väl skylla på kortslutning i hjärnkontoret.
Jag bara fortsatte spela... Postad 02 May 2010 - 14:50 Trist, jag antar att det är lätt hänt. Postad 02 May 2010 - 19:08
@ ljud:
Vad betyder dashboarda...? Vill gärna veta vad man ska göra om man hamnar i den situationen... Postad 02 May 2010 - 19:37 Om du trycker xbox-knappen på kontrollen, dvs den som lyser, så får du upp en ruta, om du då trycker X så kommer du till Dashboard. Inget i den senaste matchen har hänt, så att säga. Du kan också stänga av på konsolen med samma resultat eller rycka nätverkssladden. en guide i ämnet Postad 02 May 2010 - 20:13
Det är väl 'Y' man ska trycka på för att komma till Dashboarden?
Eller 'X' är kanske logout? Postad 02 May 2010 - 20:24
Ok. Tack! Postad 02 May 2010 - 20:56
Men död för f-n!!!! hatar dessa små äckliga glin!!! jag file complaintar alla som har någon missanpassad name-tag. jäkla skit ungar!
Postad 02 May 2010 - 21:14
Jag klagade på en unge som hade färgad nametag, och han sa att det bara var att stoppa i ett Usb-minne med nån fil på så blev det så.
Namnet är ju ganska oskyldigt isåfall, värre med de som förstör spelet för oss andra. Postad 03 May 2010 - 18:44
Det ger jag blanka f-n i, lik förbannat så är det inte möjligt att göra detta utan "tampering" och det file complaintar jag banne mig. Men visst är det ganska oskyldigt men det kan inte jag veta... oftast eller många gånger är dom väldigt högt i prestige för att suga så frukatsvärt i spelet. I går körde jag ett par matcher med _Ander_ (Ostmacka) och blev skjuten om och om igen genom väggar och det ÄR ett wallhack, fick bara lämna matchen. Nog för att man kan skjuta om man visar ett ben lite då då men snubben sköt mig när jag gick eller sprang! Postad 03 May 2010 - 18:50
Va?
Nä det är väl det som är grejen, att man inte vet. Jag har också file-complaintat alla med skumma namn, men nu vet man ju hur lätt det tydligen är.
Hmm, låter iaf skumt, har inte märkt av nåt sånt själv, har iofs inte spelat så mycket på sistone. Postad 05 May 2010 - 09:10 FPS Freek Beställde precis dessa och ska nu med spänning se om det förbättrar min accuracy. Hamnade på ca 220:- riksdaler med frakt. Någon annan som testat? Postad 05 May 2010 - 09:29
Det någon någon härifrån som är i OpTiC iallafall. Han hade några från minhembio på listan. Försöker kommer på vem det är. Är så svårt att veta när folk bara byter Postad 05 May 2010 - 11:21 Väntar med spänning på din recension! Postad 05 May 2010 - 12:10
Var lite skeptisk innan jag läste alla omdömen om den, nu tror jag ju inte det kommer revolutionera mitt fps-spelande men om det bidrar till att det är lättare att behärska högre sense så är det ju gött.
Återkommer i ämnet när de är testade. Postad 05 May 2010 - 14:08
Gött, gör så! Postad 05 May 2010 - 17:44
Kommer ju helt klart att underlätta precisionen vid 'finskytte'; det jag skulle vilja veta hur 'bekväma' de är vid fullt utslag. Tummarna kommer ju att behöva flytta sig betydligt mer än innan. Kanske nått man hade kunnat köra på sikt-tummen och inte movement-tummen?
Eller så får man göra som Ollie, att helt enkelt skjuta när fienderna är över korshåret oavsett om det känns som hela skärmen snurrar... Sällan man ser honom 'finsikta', det är fullt utslag -> *BAM* mest hela tiden. Postad 05 May 2010 - 17:54
Min tanke är att bara köra med freekisen på höger tumme, springa å strejfa klarar man nog utan dessa hjälpmedel.
Postad 05 May 2010 - 18:24
OMG - n00b-alert! Postad 05 May 2010 - 21:05
Blev inspirerad av den här prylen och sugen på att testa, så gjorde en lite variant själv
Det här kommer låta ganska löjligt, men jag tog ett suddgummi och lite häftmassa. Sen formade jag till suddgummit till den höjd jag ville ha och så att det liknade den som sitter på xbox-kontrollen. Sen tog jag helt enkelt häftmassan och satte fast den på den spaken man styr siktet med. Fungerade väldigt bra faktiskt Så till hur det funkade i spelet då..... Alltså, siktet blev inte ( de två matcher jag spelade) mycket bättre men jag tror det berodde på att man var van vid det gamla. Så med lite träning kommer det nog bli grymt. Men en sak man märkte direkt var att jag lätt kunde höja känsligheten med två steg ( från 7 till 9 för mig) så om det är de man är intresserad av så är det värt att testa. Ska köra lite mer med modden senare för att se om man blir bättre Postad 05 May 2010 - 21:38
Hahaha ja det handlar om timing Kör man med spas-12 så gäller det att inte hamna i otakt mellan rörelserna. Man kör ju mest hip-fire i snabba situationer, och så blir det en del strafing mellan pumpen. Oftast blir det BAM! - gömma sig och pumpa (alt bara strafa och hoppa som en galning Postad 05 May 2010 - 21:55 Haha, jupp Postad 06 May 2010 - 06:36 Men sitter den verkligen fast med häftmassa? Postad 06 May 2010 - 07:14
hehe, bra jobbat Terminated!! har du börjat fundera på utpris på dina Terminateers (där fick du namnet på dem iaf)
Postad 06 May 2010 - 08:29 Haha fan va grymt! Bra jobbat! Dessutom borde alla som vill ha denna funktion göra som Terminated, eftersom företaget som gör FPS FREEK även säljer Rapid Fire kontroller, man vill ju inte stödja en sån firma. Men jag måste erkänna att, jag som kör mycket med FAL skulle ha ganska kul, iaf en kväll, med Rapid Fire. Fy fan man skulle ju dominera vilken match som helst. FAL - rapid-fire-fusk - Ext Mag - Scanvenger = fusk vinna Redigerat av ljud, 06 May 2010 - 08:32. 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |