Canal Digital 4K One Place satellitbox
4272 svar till detta ämne
Postad 16 april 2021 - 17:46
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1 711 inlägg
Vissa av oss vill ha så bra bild och ljud det någonsin går, vissa nöjer sig med "mp3"-bild...
Nu är materialet i tv serierna så dåligt ändå att det inte syns någon skillnad .. dessutom har man sänkt kvaliten på linjär tv markant.
Om nu spela in är så viktigt så finns det mycket bättre alternativ
Postad 16 april 2021 - 21:13
storbacken29
-
storbacken29
-
Användare
-
-
246 inlägg
Om nu spela in är så viktigt så finns det mycket bättre alternativ
som vad då ?
Sven Åke
Postad 17 april 2021 - 13:57
Nisken
-
Nisken
-
Forumräv
-
-
651 inlägg
Helt otroligt att ni fortfarande använder era boxar
Här leker livet med ca moduler i tv apparaterna och både smart tv och Apple TV
Men ni har väl boxarna för att spela in förstår jag ..
trots att allt går att streama
ALLT går inte alls att streama, när man vill.
Postad 17 april 2021 - 16:50
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5 696 inlägg
Hur bra funkar Apple TV med Allente?
Blir det mycket hack i streaming om man kollar fotboll eller annan sport?
Filmer brukar ju i regel vara noll problem att streama.
Postad 17 april 2021 - 18:08
Unregistered420cb7ee
-
Unregistered420cb7ee
-
Amatör
-
-
70 inlägg
Helt otroligt att ni fortfarande använder era boxar
Här leker livet med ca moduler i tv apparaterna och både smart tv och Apple TV
Men ni har väl boxarna för att spela in förstår jag ..
trots att allt går att streama
Det handlar inte om att spela in eller kvaliten eller vad nu användare i detta tråd uppger.
Det handlar om att om CD nu plötsligt ger alla en fungerande mottagare som man ju har rätt till då man betalat för det,så har de flesta som är med i tråden inget liv längre.
Allt de har i livet och vardagen kretsar ju kring One Place boxen och att de får vara här med Niklas som hela tiden lovar att nästa uppdatering fixar både dittan och dattan. Vilket aldrig uppfylls utan det blir bara nya fel varje gång som de ”kunniga” avändare får analysera i sin ensamhet !
Är helt säker på att cheferna på CD har mäkta roligt när de garvar åt lättlurade kunder som t.o.m visar sitt okunnande helt öppet på forumet .
Skaffa er ett liv !
Postad 17 april 2021 - 18:27
sunqan
-
sunqan
-
Lärjunge
-
-
299 inlägg
Postad 17 april 2021 - 18:45
Unregistered420cb7ee
-
Unregistered420cb7ee
-
Amatör
-
-
70 inlägg
Vi älskar dig också ;-)
Ja, här kom det första beviset ! Svar efter 19 min. av någon som kollar tråden 24/7/365.
Hoppas du mår bra för övrigt !👍👍
Postad 17 april 2021 - 18:48
Huddingebo
-
Huddingebo
-
Veteran
-
-
2 489 inlägg
Detta forum handlar om One Place och inte pajkastning.
Postad 17 april 2021 - 18:50
xxjojjexx
-
xxjojjexx
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Hej Niklas,
Efter systemuppdatering så har pixlar i bilden minskat, dock inte helt försvunnit.
Hoppar man tillbaka i inspelningen och ser om samma scen så försvinner ibland pixlarna.
Hoppas detta kan vara till hjälp.
Redigerat av xxjojjexx, 19 april 2021 - 18:19.
Postad 17 april 2021 - 20:56
Svenna72
-
Svenna72
-
Forumräv
-
-
612 inlägg
Ja, här kom det första beviset ! Svar efter 19 min. av någon som kollar tråden 24/7/365.
Hoppas du mår bra för övrigt !
Jag själv får ett mail när någon gör ett inlägg i den här tråden, så nu fick du ett svar från mig.
OnePlace går aldrig fixa, jag väntar på uppföljaren. Jag tror på satellit-TV i 10 år framåt och vill åt bra bild och kunna pausa.
Postad 19 april 2021 - 13:19
storbacken29
-
storbacken29
-
Användare
-
-
246 inlägg
Postad 19 april 2021 - 14:31
sunqan
-
sunqan
-
Lärjunge
-
-
299 inlägg
Felkode M024 ?
Sven Åke
Så här svarade Niklas 9 oktober 2019 i denna tråd:
Hej
M024 betyder att boxen har startats om under inspelning och/eller android som gör en omstart/krasch under inspelning.
Jag har tagit dina synpunkter vidare om detta tidigare Nisken och har tyvärr inget ny information.
Mvh
Niklas
Postad 19 april 2021 - 22:45
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1 711 inlägg
Vad gäller mitt inlägg att ni fortfarande kör med boxen, var kanske lite för ironiskt eller en gnutta för mycket sarkasm.
Men helt ärligt ..
Det saknas hårdvara och mjukvara för att denna boxen någonsin skall kicka igång på riktigt.
När ett företag inte ens kan stoppa in flerkanalsljud i sin app (sist ut av alla) så är det något som saknas
När man inte förstår att lägga in appen i den mest sålda smart teven, så är det någon som har otur när han tänker
Man har alla förutsättningar för att lyckas och man slår ihop två framgångsrika företag som sitter på högsta kvalitet både när det gäller ljud och bild (parabol) och man flerputtar på green på 18de hålet och har inte ens allt klart när man kommer till dagen D. Hemsidan är en enda röra och tekniken strular.
Det saknas ledning, det är en sak som är klar. Ledarskap är tydligen en brist i svenska företag nu förtiden, precis om det saknas där andra beslut fattas. (obs man får inte prata politik här)
Ville bara säga sanningen 
Glömde .. Snacka om marknad. Man sitter på hela skandinavien och det är bara att resa sig upp, så slår man hole in one om man siktar rätt. (spelar inte golf längre, då det går för långsamt)
Redigerat av MalcomX, 19 april 2021 - 22:48.
Postad 20 april 2021 - 08:01
clc
-
clc
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
Läser på Allentes nya hemsida under avdelningen "våra boxar" att One Place inte finns med. Däremot ett antal av Viasats boxar.
Bland annat Samsung 680 UHD, som kanske skulle funka i den nya sammanslagningen. Då kanske det skulle vara rimligt att man byter ut strulande OP boxar mot denna. Kanske erbjuder någon form av "lämpligt" mellan pris. Vad säger man om detta Niklas?
Postad 20 april 2021 - 08:14
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2 304 inlägg
Läser på Allentes nya hemsida under avdelningen "våra boxar" att One Place inte finns med. Däremot ett antal av Viasats boxar.
Bland annat Samsung 680 UHD, som kanske skulle funka i den nya sammanslagningen. Då kanske det skulle vara rimligt att man byter ut strulande OP boxar mot denna. Kanske erbjuder någon form av "lämpligt" mellan pris. Vad säger man om detta Niklas?
Hej
Det pågår fortfarande arbete med hemsidan därför ser man just nu bara boxar från tidigare viasat. Det går tyvärr inte att byta box och fortfarande vara kvar på tidigare canal digital plattformen.
Mvh
Niklas
Postad 20 april 2021 - 08:30
Unregistered420cb7ee
-
Unregistered420cb7ee
-
Amatör
-
-
70 inlägg
Hej
Det pågår fortfarande arbete med hemsidan därför ser man just nu bara boxar från tidigare viasat. Det går tyvärr inte att byta box och fortfarande vara kvar på tidigare canal digital plattformen.
Mvh
Niklas
Nej självklart inte något gratis.
Men man får gärna köpa en ny One Place för den kanske fungerar bättre !
Typisk CD ingen som helst kundvård att tala om !
🙈🙀🙈
Postad 20 april 2021 - 08:40
somoene2
-
somoene2
-
Veteran
-
-
1 978 inlägg
Fi fan, Nä den där mottagaren är även den långt ifrån bra.
Postad 20 april 2021 - 12:50
Saturnus
-
Saturnus
-
Veteran
-
-
2 095 inlägg
1. Hur svårt ska det vara att ta fram en fungerande box?
2. Varför förstörs alla fungerande produkter med ”uppdaterad” mjukvara förr eller senare?
Postad 20 april 2021 - 21:53
Svenna72
-
Svenna72
-
Forumräv
-
-
612 inlägg
1. Hur svårt ska det vara att ta fram en fungerande box?
2. Varför förstörs alla fungerande produkter med ”uppdaterad” mjukvara förr eller senare?
Om jag får gissa så vill inte CD göra om misstaget som gjordes med OnePlace. En lansering innan hösten är inte inom räckhåll nu när semestern snart är här och Allente ska finjusteras.
Postad 22 april 2021 - 08:59
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2 304 inlägg
Hej
Vi har börjat att skicka ut den nya mjukvaran till ett mindre antal kunder, övriga boxar kommer att få mjukvaran under början av nästa vecka.
Versioner som uppdateras
Canal Digital-app: 1.0.95004 (Meny / Inställningar / Teknisk information / Versioner / S/W-version / Canal Digital-app) LG mellanvaruversion: v8.98 (Meny / Inställningar / Enhetsinställningar / Om / LG mellanvaruversion) LG plattformsversion: 2.98.95 (Meny / Inställningar / Enhetsinställningar / Om / LG plattformsversion)
Buggfixar
- Förbättringar kring HDMI/handskakning.
- Svart bild när man tittar på innehåll via streaming.
- Ljudnivån är justerad så skillnaden på volymen inte blir så stor om man byter från en kanal via satellit till en kanal via streaming.
- Förbättringar kring HDMI-CEC
- Problemet med att det blir pixlar på inspelningar ska nu fungera bättre, ni får gärna uppdatera mig om ni fortsatt upplever problem med detta.
- Stora menyer vid uppstart, vissa kunder har haft problem att menyerna blir väldigt stora när man startar boxen, detta ska nu vara åtgärdat.
- Det står nu Allente när man startar upp boxen, övriga delar i boxen heter fortsatt Canal Digital och kommer uppdateras till Allente i nästa mjukvara.
Mvh
Niklas
Postad 22 april 2021 - 11:19
Nisken
-
Nisken
-
Forumräv
-
-
651 inlägg
Hej
Vi har börjat att skicka ut den nya mjukvaran till ett mindre antal kunder, övriga boxar kommer att få mjukvaran under början av nästa vecka.
Versioner som uppdateras
Canal Digital-app: 1.0.95004 (Meny / Inställningar / Teknisk information / Versioner / S/W-version / Canal Digital-app) LG mellanvaruversion: v8.98 (Meny / Inställningar / Enhetsinställningar / Om / LG mellanvaruversion) LG plattformsversion: 2.98.95 (Meny / Inställningar / Enhetsinställningar / Om / LG plattformsversion)
Buggfixar
- Förbättringar kring HDMI/handskakning.
- Svart bild när man tittar på innehåll via streaming.
- Ljudnivån är justerad så skillnaden på volymen inte blir så stor om man byter från en kanal via satellit till en kanal via streaming.
- Förbättringar kring HDMI-CEC
- Problemet med att det blir pixlar på inspelningar ska nu fungera bättre, ni får gärna uppdatera mig om ni fortsatt upplever problem med detta.
- Stora menyer vid uppstart, vissa kunder har haft problem att menyerna blir väldigt stora när man startar boxen, detta ska nu vara åtgärdat.
- Det står nu Allente när man startar upp boxen, övriga delar i boxen heter fortsatt Canal Digital och kommer uppdateras till Allente i nästa mjukvara.
Mvh
Niklas
Utmärkt att du visar vilka moduler som uppdateras och till version. Minskar undran om vad som hänt hos de flesta!
Då kunde jag enkelt se att jag inte fått uppdateringen.
Saknar sedan bara den överenskomna listan över felkoder.... 
Redigerat av Nisken, 22 april 2021 - 11:23.
Postad 22 april 2021 - 13:06
storbacken29
-
storbacken29
-
Användare
-
-
246 inlägg
Ljudnivån är justerad så skillnaden på volymen inte blir så stor om man byter från en kanal via satellit till en kanal via streaming.
Innebär det att till exempel ljudet på TV3 sänks ?
Sven Åke
Postad 22 april 2021 - 13:11
Kalleputs
-
Kalleputs
-
Användare
-
-
108 inlägg
Försökte se en film från inatt.Gav upp pga pixlingar o hackande minst var 20sekund.Alltid i nerkant.
Bra med hårddisk.Uselt.
Postad 23 april 2021 - 06:45
91robe
-
91robe
-
Forumräv
-
-
592 inlägg
Efter den nya uppdateringen blev det lägre ljud på dom kanalerna som inte sänder digitalt ljud trotts volymen är på max på boxen. Boxen är kopplad direkt med hdmi till en onkyo tx-nr656
Postad 23 april 2021 - 07:23
Nisken
-
Nisken
-
Forumräv
-
-
651 inlägg
Om jag får gissa så vill inte CD göra om misstaget som gjordes med OnePlace. En lansering innan hösten är inte inom räckhåll nu när semestern snart är här och Allente ska finjusteras.
Fortfarande ingen uppdateringa min box? Har du fått den Svenna?
Postad 23 april 2021 - 08:53
Svenna72
-
Svenna72
-
Forumräv
-
-
612 inlägg
Fortfarande ingen uppdateringa min box? Har du fått den Svenna?
Jag blev inte utvald, eller något liknande. Vet inte varför inte vi betatestare fick den...
Postad 23 april 2021 - 09:34
R-R
-
R-R
-
Lärjunge
-
-
476 inlägg
Jag blev inte utvald, eller något liknande. Vet inte varför inte vi betatestare fick den...
Jag fick inte heller den, är också betatestare.
Postad 23 april 2021 - 15:00
somoene2
-
somoene2
-
Veteran
-
-
1 978 inlägg
Alla är Betatestare av OP 
Postad 23 april 2021 - 16:55
mhbml
-
mhbml
-
Användare
-
-
222 inlägg
Nope, ingen uppdatering här heller (också betatestare).
Postad 23 april 2021 - 17:08
storbacken29
-
storbacken29
-
Användare
-
-
246 inlägg
Saknar felkods listan
M023
Sven Åke
Postad 23 april 2021 - 20:09
jannek999
-
jannek999
-
Wannabe
-
-
40 inlägg
Hej Vi har börjat att skicka ut den nya mjukvaran till ett mindre antal kunder, övriga boxar kommer att få mjukvaran under början av nästa vecka.Versioner som uppdaterasCanal Digital-app: 1.0.95004 (Meny / Inställningar / Teknisk information / Versioner / S/W-version / Canal Digital-app)[/size]LG mellanvaruversion: v8.98 (Meny / Inställningar / Enhetsinställningar / Om / LG mellanvaruversion)[/size]LG plattformsversion: 2.98.95 (Meny / Inställningar / Enhetsinställningar / Om / LG plattformsversion)Buggfixar - Förbättringar kring HDMI/handskakning. - Svart bild när man tittar på innehåll via streaming. - Ljudnivån är justerad så skillnaden på volymen inte blir så stor om man byter från en kanal via satellit till en kanal via streaming. - Förbättringar kring HDMI-CEC - Problemet med att det blir pixlar på inspelningar ska nu fungera bättre, ni får gärna uppdatera mig om ni fortsatt upplever problem med detta. - Stora menyer vid uppstart, vissa kunder har haft problem att menyerna blir väldigt stora när man startar boxen, detta ska nu vara åtgärdat. - Det står nu Allente när man startar upp boxen, övriga delar i boxen heter fortsatt Canal Digital och kommer uppdateras till Allente i nästa mjukvara. Mvh Niklas[/size]
Hej Niklas. Tidigare i tråden bad du om att PM:a dig om kundnummer för att du skulle kolla varför det inte fungerar med nya Allente-appen att fjärrinspela, appen hittar inte boxen. Kan du kolla upp detta, du har inte svarat på mina 2 PM till dig. /jannek999
Postad 25 april 2021 - 09:44
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5 696 inlägg
Varför aktiveras inte Cmore kanalerna i Oneplace boxen när jag beställer dom på Allente??
När jag beställde paketet Large fungerar det.
Går jag på Allente appen hittar jag dom men jag vill inte behövs streama sportkanalerna.
Redigerat av BioBerra, 25 april 2021 - 09:46.
Postad 25 april 2021 - 21:38
storbacken29
-
storbacken29
-
Användare
-
-
246 inlägg
Postad 26 april 2021 - 06:37
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2 304 inlägg
Hej
Det betyder att hårddisken är full. Tror många av felkoderna du får upp beror på lite utrymme på hårddisken.
Mvh
Niklas
Varför aktiveras inte Cmore kanalerna i Oneplace boxen när jag beställer dom på Allente??
När jag beställde paketet Large fungerar det.
Går jag på Allente appen hittar jag dom men jag vill inte behövs streama sportkanalerna.
Hej
Skicka kundnummer i PM om du fortfarande har problem så ska jag undersöka.
Mvh
Niklas
Hej Niklas.
Tidigare i tråden bad du om att PM:a dig om kundnummer för att du skulle kolla varför det inte fungerar med nya Allente-appen att fjärrinspela, appen hittar inte boxen. Kan du kolla upp detta, du har inte svarat på mina 2 PM till dig.
/jannek999
Hej jannek999
Ska kolla upp direkt, har tyvärr inte haft möjlighet att svara.
Mvh
Niklas
Postad 26 april 2021 - 06:54
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2 304 inlägg
Hej
Det kan bli aktuellt igen men vi behöver ha en bättre process då kring hur vi ska få in feedback när ni är med och testar ny mjukvara.
Mvh
Niklas
Postad 26 april 2021 - 08:25
Huddingebo
-
Huddingebo
-
Veteran
-
-
2 489 inlägg
Varför inte introducera funktionen antal procent kvar på hårddisken? Den finns ju på tidigare boxar och är ovärderlig mär boxen är full.
Postad 26 april 2021 - 09:24
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2 304 inlägg
Hej
Vi har nu uppdaterat ca 50% av boxarna, i slutet av veckan bör alla boxar uppkopplade till internet vara uppdaterade med nya mjukvaran.
Mvh
Niklas
Postad 28 april 2021 - 11:43
storbacken29
-
storbacken29
-
Användare
-
-
246 inlägg
Jag hittar inte "One place" bland boxarna som man kan välja
är det bara viasat's boxar som finns nu ?
Sven Åke
Postad 28 april 2021 - 11:52
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2 304 inlägg
Sven Åke
Hej
Det är ett problem med hemsidan just nu som gör att endast vissa boxar visas.
Prova den här länken
https://www.allente....eknik/oneplace/
Mvh
Niklas
Postad 28 april 2021 - 13:41
pebjn
-
pebjn
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Om man scrollar ner längst ner på hemsidan och väljer "Boxar och hårdvara" till vänster så får man upp Viasats boxar och om man väljer "Boxar och hårdvara till höger så får man upp Canal Digitals boxar.
Redigerat av pebjn, 28 april 2021 - 13:43.
Postad 28 april 2021 - 23:43
Kalleputs
-
Kalleputs
-
Användare
-
-
108 inlägg
Det gick inte denna gången heller komma med en update som ens kan få volymen någorlunda rätt.
Namnförslag: ALLINTE
Postad 28 april 2021 - 23:57
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5 696 inlägg
Sven Åke
Min syns iaf
Postad 29 april 2021 - 06:18
Unregistered420cb7ee
-
Unregistered420cb7ee
-
Amatör
-
-
70 inlägg
Vissa av oss vill ha så bra bild och ljud det någonsin går, vissa nöjer sig med "mp3"-bild...
Bilden är ju ok när den syns !!!
Men ljudet och övriga kvalitén är t.o.m före MP3 tiden så din förklaring fungerar ej.
Vissa har inget annat i sitt liv än just denna tråd ligger nog närmare sanning !
Och nu verkar ju Allente t.o.m tröttnat på er sk. betatestare då ni inte längre erhåller uppdateringar med försämringar i förskott !
Redigerat av Unregistered420cb7ee, 29 april 2021 - 06:20.
Postad 29 april 2021 - 22:42
Unregistered995dd1dc
-
Unregistered995dd1dc
-
Användare
-
-
188 inlägg
Bilden är ju ok när den syns !!!
Men ljudet och övriga kvalitén är t.o.m före MP3 tiden så din förklaring fungerar ej.
Vissa har inget annat i sitt liv än just denna tråd ligger nog närmare sanning !
Och nu verkar ju Allente t.o.m tröttnat på er sk. betatestare då ni inte längre erhåller uppdateringar med försämringar i förskott !
Ble låvet ny software i april, ikke mye igjen av april nå.
Postad 30 april 2021 - 13:35
Unregistered995dd1dc
-
Unregistered995dd1dc
-
Användare
-
-
188 inlägg
Ett gjentagende problem med min OnePlace er att den sletter bestilte opptak, mulig dette skjer bare i serie eller sesong modus, håper att Niklas kan videreformidle dette problemet i Allente systemet.
Mener da att programmene ikke blir innspilt, ikke att den sletter ett innspilt program.
Redigerat av Unregistered995dd1dc, 30 april 2021 - 13:38.
Postad 30 april 2021 - 14:22
Unregistered0acedd93
-
Unregistered0acedd93
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Hej! Finns det någon som vet vad man kan göra för att inte behöva starta boxen 2ggr för att få bild?
Postad 30 april 2021 - 17:37
Nisken
-
Nisken
-
Forumräv
-
-
651 inlägg
Efter uppdateringen fungerar HDMI-CEC som det ska hos mig. Däremot är det förhatliga "Laddar....." tillbaka nästan oavsett vad man gör, beställa en inspelning, växla kanal från TV-guide, spela upp en inspelning, radera en inspelning, det har INTE med uppkoppling till Internet att göra, eftersom "Visa från början" fungerar. Hopplöst!
Pixelleringen på inspelningar gjorda efter uppdateringen är bättre, men pixelleringarna är kvar om än i mindre utsträckning än innan.
Dessutom är problemet med att gå till "förra kanalen" med bakåtpil från fjärren, åtminstone inte bättre, ibland kommer man ingenstans alls bara till svartbild, ibland till helt fel kanal och ibland faktiskt till rätt kanal.
Redigerat av Nisken, 01 maj 2021 - 15:12.
Postad 30 april 2021 - 18:50
somoene2
-
somoene2
-
Veteran
-
-
1 978 inlägg
Efter uppdateringen fungerar HDMI-CEC som det ska hos mig. Däremot är det förhatliga "Laddar....." tillbaka nästan oavsett vad man vill gör, beställa en inspelning, växla kanal från TV-guide, spela upp en inspelning, radera en inspelning. Hopplöst!
Pixelleringen på inspelningar gjorda efter uppdateringen är bättre, men pixelleringarna är kvar om än i mindre utsträckning än innan.
Dessutom är problemet med att gå till "förra kanalen" med bakåtpil från fjärren, åtminstone inte bättre, ibland kommer man ingenstans alls bara till svartbild, ibland till helt fel kanal och ibland faktiskt till rätt kanal.
Är du förvånad? 
Postad 30 april 2021 - 21:50
mhbml
-
mhbml
-
Användare
-
-
222 inlägg
Ljudet på inspelningar blir väldigt lågt, min OP är direktkopplad till TVn.
Svart bild vid kanalbyte är inte ovanligt heller, detta med denna nya betaversion.
Postad 03 maj 2021 - 17:26
mhbml
-
mhbml
-
Användare
-
-
222 inlägg
Pixellering och ljudstörning vid uppspelning av inspelning är inte helt löst och en ny sak är ”Spela från början” som slutar fungera efter en dag eller två, en omstart får det att fungera igen.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
→
Digital-TV
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-16 13:46:51
-
Ny hifi-bänk - Jobb kvar
joga
2025-05-15 21:43:01
-
JBL M2 & BMS SUB
Anton
2025-05-15 16:51:15
-
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|