Allente (Viasat + Canal Digital) - Feedback, info, nyheter och frågor
9738 svar till detta ämne
#3801
Postad 29 September 2015 - 21:13
Unregisteredbcdf29f3
-
Unregisteredbcdf29f3
-
Beroende
-
-
1255 inlägg
Kan det vara så att en hyfsat känd "musikkanal" kommer i hd-version snart?
http://se.kingofsat....ry.php?ch=14204
Om man kollar på samma transponder så verkar cd allokerat flera kanaler med mpeg4 -kodning.
http://www.lyngsat.c...al-Digital.html
Får en känsla av att flera kanaler är på gång...
#3802
Postad 29 September 2015 - 21:50
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1867 inlägg
Den är bara en MPEG4 kanal som kingofsat har markerat felaktigt som HD
#3803
Postad 29 September 2015 - 22:37
Leatherface
-
Leatherface
-
Mega-Guru
-
-
7299 inlägg
Flera SD kanaler som går över till MPEG4 bara.
#3804
Postad 08 October 2015 - 12:57
Mackan92
-
Mackan92
-
Lärjunge
-
-
278 inlägg
Den 1 december kan man hålla koll på Motors TV, som då förmodligen blir en HD kanal även hos CD
Den har börjat sända nu på frekvens 11.341 V. Ligger på kanalplats 615. Men bitraten verkar inte alls hög, 4,2 Mb/s. Väldigt lågt för att vara en HD-kanal.
Redigerat av Mackan92, 08 October 2015 - 13:00.
#3805
Postad 08 October 2015 - 16:04
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1867 inlägg
Den har börjat sända nu på frekvens 11.341 V. Ligger på kanalplats 615. Men bitraten verkar inte alls hög, 4,2 Mb/s. Väldigt lågt för att vara en HD-kanal.
Den var snabbt på plats
Märklig upplösning också 1440x1080i
#3806
Postad 13 October 2015 - 08:14
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1711 inlägg
Hoppsan La Liga, Serie A och från nästa säsong även franska Ligue 1
Lägg därtill PL och CL så har Visat monopol på fotbollen + NHL
Discovery koncernen som har Eurosport och Kanal 5 och 9 i HD tar resten
Vad har Cmore kvar förutom Allsvenskan i fotboll och hockey samt SHL?
CD har satsat fullt ut på denna Tv4 grupp och de satsar inte ett skit
Har 5 månader kvar på Cmore sen sparar vi de 350 kr/mån som det kostar
Betalar 450 kr för hela Viasats utbud medan jag får en räkning på mer än 740 kr för CD + Cmore sport och då ingår inte ens film
http://www.aftonblad...icle21573589.ab
Redigerat av MalcomX, 13 October 2015 - 08:14.
#3807
Postad 13 October 2015 - 19:39
philipsguy
-
philipsguy
-
Lärjunge
-
-
309 inlägg
Bra att man man fortfarande kan använda mobila webben för att programmera sin svarta Box på distans men när kommer den uppdaterade appen som funkar iOS9....
#3808
Postad 14 October 2015 - 12:53
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Bra att man man fortfarande kan använda mobila webben för att programmera sin svarta Box på distans men när kommer den uppdaterade appen som funkar iOS9....
Hej philipsguy,
Tyvärr har vi inte fått vår app att fungera med iOS 9 och vi har därmed valt att ta bort denna och istället satsa på en helt ny app som kommer lanseras i början av 2016. Mer om detta hittar du via denna länk: https://www.canaldig...nspelningsapp/.
Som du skriver går det fortfarande bra att använda sig av fjärrinspelning via hemsidan genom denna länk: www.fjarrinspelning.canaldigital.se.
Med vänliga hälsningar
Linnéa
#3809
Postad 16 October 2015 - 23:53
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1711 inlägg
Hej philipsguy,
Tyvärr har vi inte fått vår app att fungera med iOS 9 och vi har därmed valt att ta bort denna och istället satsa på en helt ny app som kommer lanseras i början av 2016. Mer om detta hittar du via denna länk: https://www.canaldig...nspelningsapp/.
Som du skriver går det fortfarande bra att använda sig av fjärrinspelning via hemsidan genom denna länk: www.fjarrinspelning.canaldigital.se.
Med vänliga hälsningar
Linnéa
Med tanke på att alla apputvecklare haft tillgång till iOS 9 sedan i våras. är det rena skämtet att ni inte lyckats fixa detta. Hoppas att du för vidare detta till dina chefer så att de kan möta verkligheten och den rena sanningen.
Ni skulle komma med något mycket revolutionerande när ni lämnade Tivo till Comhem, men det kom inte ens en tummetott. Har ni lagt ner er utvecklingsavdelning?
Alla nyheter ni kommer med på era boxar har man kunnat göra i nära 10 med Dreamboxar och Vu+ boxar.
Hälsa dem även det, så att de vet att de är långt efter i utvecklingen. Viasat som är ett skräpföretag ligger dessutom före er vad gäller detta.
Redigerat av MalcomX, 16 October 2015 - 23:54.
#3810
Postad 17 October 2015 - 17:35
kenta2
-
kenta2
-
Forumräv
-
-
900 inlägg
Hoppsan La Liga, Serie A och från nästa säsong även franska Ligue 1
Lägg därtill PL och CL så har Visat monopol på fotbollen + NHL
Discovery koncernen som har Eurosport och Kanal 5 och 9 i HD tar resten
Vad har Cmore kvar förutom Allsvenskan i fotboll och hockey samt SHL?
CD har satsat fullt ut på denna Tv4 grupp och de satsar inte ett skit
Har 5 månader kvar på Cmore sen sparar vi de 350 kr/mån som det kostar
Betalar 450 kr för hela Viasats utbud medan jag får en räkning på mer än 740 kr för CD + Cmore sport och då ingår inte ens film
http://www.aftonblad...icle21573589.ab
Nåja SHL + Hockeyallsvenskan samt Allsvenskan + Superettan kan ju trots allt ses som en strategi/satsning på hemmamarknaden. Det går hem i stugan hos oss åtminstone.
Inget ont om Viasats rättigheter. Gillar man internationella serier och cuper så är det Viasat. Gillar man det inhemska så är det C More. Gillar man båda mycket så blir det dyrare.
För min del passar det väl, sen borde ju allt vara billigare förstås.
#3811
Postad 17 October 2015 - 20:06
Monshi
-
Monshi
-
Guru
-
-
4002 inlägg
Jag undrar bara hur prisbilden för sport hos Viasat kommer utvecklas...
#3812
Postad 17 October 2015 - 20:40
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1711 inlägg
Jag undrar bara hur prisbilden för sport hos Viasat kommer utvecklas...
Tror de räknar in det med ökad kundtillströmning
Viaplaytjänsten är så pass bra idag, att man kan sälja på alla marknader och inte bara kabel och parabol
kenta2
Tror nog att PL som är i särklass den största ligan som grund och sedan dessa andra ligor är lite mer strategiskt än Allsvenskan och SHL
#3813
Postad 18 October 2015 - 18:56
kenta2
-
kenta2
-
Forumräv
-
-
900 inlägg
Tror de räknar in det med ökad kundtillströmning
Viaplaytjänsten är så pass bra idag, att man kan sälja på alla marknader och inte bara kabel och parabol
kenta2
Tror nog att PL som är i särklass den största ligan som grund och sedan dessa andra ligor är lite mer strategiskt än Allsvenskan och SHL
Föredrar SHL framför NHL och Allsvenskan före PL. Det finns de som tycker tvärtom. Inte fel att se NHL eller PL, men det är ju inte hur stora ligorna är i världen som räknas utan istället att respektive tv bolag satsar på ett utbud till ett pris som de tror kunderna vill betala för i tillräcklig mängd.
Om C More får ihop det genom att satsa på svensk sport, så är det bra. Likaså om Viasat får ihop sitt.
#3814
Postad 21 October 2015 - 18:43
philipsguy
-
philipsguy
-
Lärjunge
-
-
309 inlägg
Hej philipsguy,
Tyvärr har vi inte fått vår app att fungera med iOS 9 och vi har därmed valt att ta bort denna och istället satsa på en helt ny app som kommer lanseras i början av 2016. Mer om detta hittar du via denna länk: https://www.canaldig...nspelningsapp/.
Som du skriver går det fortfarande bra att använda sig av fjärrinspelning via hemsidan genom denna länk: www.fjarrinspelning.canaldigital.se.
Med vänliga hälsningar
Linnéa
Synd att man inte kan göra serieinspelningar på webbsidan, har bara testat mobila webben kanske är annorlunda på datorn. Har testat några olika kanaler o program t ex Nya arga snickaren.
Länken ni angivit funkar inte heller - ska vara https://fjarrinspeln...canaldigital.se
Redigerat av philipsguy, 21 October 2015 - 18:50.
#3815
Postad 21 October 2015 - 19:35
Monshi
-
Monshi
-
Guru
-
-
4002 inlägg
och synd att inte markkanalerna går att programmera via fjärrinspelningen heller.
#3816
Postad 09 November 2015 - 21:04
Unregisteredbbf89d48
-
Unregisteredbbf89d48
-
Amatör
-
-
78 inlägg
Det verkar vara "knas" med SVT Play i boxen! Sidan hittas inte sägs det.
#3817
Postad 09 November 2015 - 22:07
Monshi
-
Monshi
-
Guru
-
-
4002 inlägg
Leifthor, chromecast 
Rekommenderas om du har en surfplatta/telefon att styra den med. Mycket enklare gränssnitt.
#3818
Postad 10 November 2015 - 07:33
Unregisteredbbf89d48
-
Unregisteredbbf89d48
-
Amatör
-
-
78 inlägg
Jag styr den med min iPad! När jag med boxens fjärrkontroll trycker på SVT-Play på boxens meny får jag upp att sidan ej hittas! Och det är inte tillgången till internet som strular för Go fungerar normalt vilket betyder att jag kommer åt nätet!
#3819
Postad 10 November 2015 - 07:41
Unregisteredbbf89d48
-
Unregisteredbbf89d48
-
Amatör
-
-
78 inlägg
Och så här ser det ut om man använder CD:s rekommenderade länk....http://www.svtplay.se/koppla!
#3820
Postad 10 November 2015 - 09:58
Monshi
-
Monshi
-
Guru
-
-
4002 inlägg
Leifthor, kan vare sig bekräfta eller dementera då min box, vid test, inte vill få kontakt med nätet alls.
Redigerat av Monshi, 10 November 2015 - 09:58.
#3821
Postad 10 November 2015 - 10:14
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Jag styr den med min iPad! När jag med boxens fjärrkontroll trycker på SVT-Play på boxens meny får jag upp att sidan ej hittas! Och det är inte tillgången till internet som strular för Go fungerar normalt vilket betyder att jag kommer åt nätet!
Hej Leifthor, ja vi upplever problem med SVT Play just nu. Det har gjorts en felanmälan och tekniker jobbar på att lösa problemet.
Vänligen
Micke
#3822
Postad 12 November 2015 - 15:43
Askungen
-
Askungen
-
Mästare
-
-
2810 inlägg
Vet ej om detta är rätt tråd,men är det fler än jag som inte får ut DD 5.1 vid direkttittande på tv4 hd men däremot om jag spelar in material som sänds 5.1 så får jag ut det. Förstärkaren (Onkyo 608 SR) får ingen DD symbol. Det är endast fyran som som gör på detta viset,alla andra kanaler spelar upp i 5.1 när det sänds. Har för länge sedan varit i kontakt med CD angående detta och de skulle titta på det men nada har hänt. Verkar märkligt ifall jag är den enda av alla abbonenter som lider av detta. Till CD. är det så?
#3823
Postad 14 November 2015 - 01:08
Unregisteredbbf89d48
-
Unregisteredbbf89d48
-
Amatör
-
-
78 inlägg
Och nu finns inte ens SVT Play med i boxens meny!
#3824
Postad 14 November 2015 - 11:18
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Och nu finns inte ens SVT Play med i boxens meny!
Hej igen Leifthor, ja den är nu borttagen, läs mera info här:
https://www.canaldig...-genom-din-box/
Vänligen
Micke
#3825
Postad 14 November 2015 - 16:50
Huddingebo
-
Huddingebo
-
Mästare
-
-
2530 inlägg
Nu har man pairat C More live-kanalerna. Det innebär att de som betalar fullt pris inte kan se alla kanalerna man betalar för om man har en äldre CD-box. Själv har jag en äldre box på landet som jag inte kan använda längre och en ny vit box som CD vägrar att paira med mitt kort av någon orsak.
CD verkar inte bry sig om sina kunder alls, utan tror att man kan köra över dem samt försöker pracka på dem sina boxar som är mil från vad en modern box kan prestera till ett pris som man enbart kan ta ut tack vare sin monopolställning. Visst han man få en box lite billigare om man binder upp sig på 24 månader, men det känns som utpressning om man vill följa sitt hockeylag.
Nu lever vi i nådens år 2015, fler och fler skaffar fibrer och börjar snegla på andra lösningar än parabol, vilket CD inte ännu har upptäckt. Priserna är höga och tekniken man erbjuds är gammaldags, så undrar om CD verkligen är kvar om låt oss säga om fem år im man inte vaknar till liv.
#3826
Postad 14 November 2015 - 19:51
homery
-
homery
-
Lärjunge
-
-
416 inlägg
http://digitalt.tv/h...riser-for-2016/
Gäller detta även Sverige...i så fall e det inte långt till uppsägning.
#3827
Postad 14 November 2015 - 22:53
Monshi
-
Monshi
-
Guru
-
-
4002 inlägg
Som sagt leifthor och övriga som saknar SVTPlay i boxen, en chromecast kostar typ 390 kr och är en mycket prisvärd investering om ni vill ha SVTPlay i TVn. Enkel att styra, bra bild.
Enklare än vad SVTPlay är/var i boxen.
#3828
Postad 14 November 2015 - 23:43
somoene2
-
somoene2
-
Veteran
-
-
1989 inlägg
Jag fick 588kr/mån och 12 månaders bindningstid för att se på SHL denna säsong. Kan lätt säga att så intressant är inte hockeyn så jag inte kan leva utan den. Värt att notera att jag då har befintlig utrustning inkl godkänd CI modul för pairing redan så jag behöver endast kortet ifrån dom.
Över 7000kr i avgift för att se runt 40 matcher varav merparten sänd i Live kanalerna och SD... Tillåt mig skratta!
#3829
Postad 16 November 2015 - 23:30
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1711 inlägg
För ett par år sedan, så sade CD att deras affärside var att distribuera tv och inte hur man såg på tv
Dvs man struntade i vilken box vi kunder använde.
Tror nog att de skulle vilja fortsätta i dessa banor, men då Cmore inte fattar att man vill se deras kanaler
i en riktig och fungerande box, så är det där problemet ligger.
Men de kommer att bita sig i foten ännu en gång och med de kostnader som Cmore dragit på sig och med de priser och begränsningar som de kräver, kan det bara gå ett håll och det är i graven.
Discoverykoncernen med Eurosport, Kanal 5 och 9 samt lite nya kanaler som de har på gång, kommer köra skiten ur både Cmore och Viasat genom mer muskler och en mycket större marknad.
Inom snar framtid, så får vi SHL och Allsvenskan i appar, där man prenumererar på sitt eget lag och inte behöver betala för alla andra matcher man inte vill se. Som ett exempel.
När det gäller vanlig tv så kommer eländet nog se ut som det gör i minst 10 år till om vi inte får en gemensam marknad för hela EU så att de stora bolagen kan sända i alla länder som tex i USA
#3830
Postad 17 November 2015 - 15:39
DirtyHarry
-
DirtyHarry
-
Användare
-
-
227 inlägg
Får vi se någon Canal Digital To go app till nya Apple TVn?
Det minsta man kan begära är väl iaf stöd för airplay.
Sorry, såg nu detta på hemsidan:
En uppdatering med stöd för Apple TV är planerad under december/januari.
Bra!
Redigerat av DirtyHarry, 17 November 2015 - 15:43.
#3831
Postad 17 November 2015 - 16:26
somoene2
-
somoene2
-
Veteran
-
-
1989 inlägg
Stod dock inte vilket år... 
#3832
Postad 21 November 2015 - 16:41
ruva
-
ruva
-
Mästare
-
-
2789 inlägg
Föredrar SHL framför NHL och Allsvenskan före PL. Det finns de som tycker tvärtom. Inte fel att se NHL eller PL, men det är ju inte hur stora ligorna är i världen som räknas utan istället att respektive tv bolag satsar på ett utbud till ett pris som de tror kunderna vill betala för i tillräcklig mängd.
Om C More får ihop det genom att satsa på svensk sport, så är det bra. Likaså om Viasat får ihop sitt.
Ser också Allsvenskan som viktigare än utlänska ligor. Hockey har jag tröttnat på.
Får vi se någon Canal Digital To go app till nya Apple TVn?
Det minsta man kan begära är väl iaf stöd för airplay.
Sorry, såg nu detta på hemsidan:
En uppdatering med stöd för Apple TV är planerad under december/januari.
Bra!
Blir det 5.1 ljudstöd på APTV då blir det ju verkligen intressant. Viasat har inget sådant ens på egna play-boxar. Men troligen inte eftersom det bara är 2.0 genom Chromecast.
Redigerat av ruva, 21 November 2015 - 17:37.
#3833
Postad 26 November 2015 - 18:00
Karl-Johan
-
Karl-Johan
-
Forumräv
-
-
872 inlägg
Någon som vet om C More Golf även kommer som HD kanal?
#3834
Postad 26 November 2015 - 19:50
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1867 inlägg
Någon som vet om C More Golf även kommer som HD kanal?
Den kommer som HD kanal med pairing
#3835
Postad 26 November 2015 - 20:40
Huddingebo
-
Huddingebo
-
Mästare
-
-
2530 inlägg
Den kommer som HD kanal med pairing
Ännu en kanal som man inte kan se på av CD godkänd TV. Bryr sig CD över huvud taget om de med Godkända TV eller de med lite äldre HD-boxar?
#3836
Postad 26 November 2015 - 21:26
Karl-Johan
-
Karl-Johan
-
Forumräv
-
-
872 inlägg
Kör ca-modul så inga bekymmer här.
#3837
Postad 27 November 2015 - 12:14
Huddingebo
-
Huddingebo
-
Mästare
-
-
2530 inlägg
Kör ca-modul så inga bekymmer här.
Har en CA-modul som det står Canal Digital på. Hur ser din modul ut?
#3838
Postad 27 November 2015 - 19:01
Karl-Johan
-
Karl-Johan
-
Forumräv
-
-
872 inlägg
Har en CA-modul som det står Canal Digital på. Hur ser din modul ut?

#3839
Postad 27 November 2015 - 20:44
Huddingebo
-
Huddingebo
-
Mästare
-
-
2530 inlägg
Visserligen står det Canal Digital på den, men det är inte den modellen. Man får bättre hjälp här än att kontakta CD-support.
Redigerat av Huddingebo, 27 November 2015 - 21:02.
#3840
Postad 28 November 2015 - 08:52
somoene2
-
somoene2
-
Veteran
-
-
1989 inlägg
Äger en sådan här

och den funkar utmärkt i de boxar/tv apparater jag testat
#3841
Postad 28 November 2015 - 10:15
Huddingebo
-
Huddingebo
-
Mästare
-
-
2530 inlägg
Äger en sådan här

och den funkar utmärkt i de boxar/tv apparater jag testat
Får väl dra upp till Kjelles på matrasten.
#3842
Postad 30 November 2015 - 15:51
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Skaffade igår en ny tv till sovrummet, som har uttag för CA-modul.
Jag har idag Canal Digital med endast ett kort men frågan är - va händer om jag drar ner en antennkabel till denna nya tv:n? Måste jag ha CA-modul för att få nån sorts kontakt med parabolen? Vilka kanaler kan man se utan kort (jag gissar på SVT + 4)?
#3843
Postad 30 November 2015 - 16:18
Huddingebo
-
Huddingebo
-
Mästare
-
-
2530 inlägg
Skaffade igår en ny tv till sovrummet, som har uttag för CA-modul.
Jag har idag Canal Digital med endast ett kort men frågan är - va händer om jag drar ner en antennkabel till denna nya tv:n? Måste jag ha CA-modul för att få nån sorts kontakt med parabolen? Vilka kanaler kan man se utan kort (jag gissar på SVT + 4)?
För att t.ex. få de fria kanalerna via CD måste du ha ett programkort från dem och det är SVT samt TV4 som du kan se gratis (man tar ut pant för kortet) . Men det är nog enklare att ta in dessa program samt TV6 via de marksända sändarna. Fördelen med att koppla in parabolen även i sovrums-TV:n år att du kan ta kortet dit för att se även de kodade kanalerna.
#3844
Postad 30 November 2015 - 17:35
Huddingebo
-
Huddingebo
-
Mästare
-
-
2530 inlägg
För övrigt. Var hittar jag listan på TV-apparater som CD har godkänt utan att registrera mig på någon suspekt sida 602 PC Suite, vad det nu är för någonting?
#3845
Postad 01 December 2015 - 09:13
bkd
-
bkd
-
Lärjunge
-
-
460 inlägg
Skaffade igår en ny tv till sovrummet, som har uttag för CA-modul.
Jag har idag Canal Digital med endast ett kort men frågan är - va händer om jag drar ner en antennkabel till denna nya tv:n? Måste jag ha CA-modul för att få nån sorts kontakt med parabolen? Vilka kanaler kan man se utan kort (jag gissar på SVT + 4)?
För att t.ex. få de fria kanalerna via CD måste du ha ett programkort från dem och det är SVT samt TV4 som du kan se gratis (man tar ut pant för kortet) . Men det är nog enklare att ta in dessa program samt TV6 via de marksända sändarna. Fördelen med att koppla in parabolen även i sovrums-TV:n år att du kan ta kortet dit för att se även de kodade kanalerna.
Ett alternativ för sovrummet är ju annars att skaffa en Chromecast, och casta via Canal Digitals app. Krävs inga nya kablar, boxar, cams etc. Så mycket enklare...
#3846
Postad 01 December 2015 - 09:33
Huddingebo
-
Huddingebo
-
Mästare
-
-
2530 inlägg
Ett alternativ för sovrummet är ju annars att skaffa en Chromecast, och casta via Canal Digitals app. Krävs inga nya kablar, boxar, cams etc. Så mycket enklare...
Har missat att Canal Digital To go är gratis sedan 13 november, vilket gör Chromecast till det enklaste alternativet.
#3847
Postad 01 December 2015 - 09:39
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
För övrigt. Var hittar jag listan på TV-apparater som CD har godkänt utan att registrera mig på någon suspekt sida 602 PC Suite, vad det nu är för någonting?
Hej Huddingebo,
Via denna länk (nedan) hittar du vår PDF-fil med Godkända tv-modeller för vår TV-Modul. Ungefär samma bör gälla för Strong CA-Modulen.
Med Vänliga Hälsningar
Linnéa
#3848
Postad 01 December 2015 - 09:46
Huddingebo
-
Huddingebo
-
Mästare
-
-
2530 inlägg
Hej Huddingebo,
Via denna länk (nedan) hittar du vår PDF-fil med Godkända tv-modeller för vår TV-Modul. Ungefär samma bör gälla för Strong CA-Modulen.
Med Vänliga Hälsningar
Linnéa
Linken kom visst inte med.
Redigerat av Huddingebo, 01 December 2015 - 09:46.
#3849
Postad 01 December 2015 - 11:06
SweX
-
SweX
-
Lärjunge
-
-
391 inlägg
Har missat att Canal Digital To go är gratis sedan 13 november, vilket gör Chromecast till det enklaste alternativet.
Postar info om det här i tråden så alla ser vad som gäller från 13 nov....
"Vad kostar det?
F.o.m. den 13 november 2015 är tjänsten kostnadsfri för alla vår kunder. Har du ett Tvillingabonnemang får du fyra strömmar medan vanliga abonnenter får en ström. Tänk på att teleoperatörer kan ta betalt för den datatrafik du använder."
https://www.canaldigital.se/togo
Redigerat av SweX, 01 December 2015 - 11:08.
#3850
Postad 01 December 2015 - 14:29
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Linken kom visst inte med.
Hej,
Här kommer länken: http://prod.canaldig...-hd-med-min-tv/
Vänligen
Micke
4 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 4 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
→
Digital-TV
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|