Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)
Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
3
|
(30)
|
915:- | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Prestige Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser |
Postad 06 May 2010 - 09:41
Postad 06 May 2010 - 11:37
Postad 06 May 2010 - 12:18
Jag spelar på en monitor, och eftersom det mest är MW2 och BF BC2 som gäller nu så funkar det ju :-)Haha, bra jobbat! Du retar dig inte på korset när du kollar tv
Nä, två spända trådar och lite tejp på sidorna...haha. Du är fan i mig seriös buttus. Måste ju tagit lite tid att fixa sytråden o så med. :-P
Postad 06 May 2010 - 12:39
Är det exakt samma punkt i MW2 och BFBC2?Jag spelar på en monitor, och eftersom det mest är MW2 och BF BC2 som gäller nu så funkar det ju :-)
Postad 06 May 2010 - 14:20
FPS Freek
Beställde precis dessa och ska nu med spänning se om det förbättrar min accuracy.
Hamnade på ca 220:- riksdaler med frakt.
Någon annan som testat?
Hehe... Vad gör man inte för att få NUKA....
Postad 06 May 2010 - 14:42
Va gör man inte för att få lite fördelar och företag försöker känna pengar på det: Mus till 360
Postad 06 May 2010 - 14:50
För mig sitter det tillräckligt hårt iaf, man använder ju inte så mycket kraft hellerMen sitter den verkligen fast med häftmassa?
hahahehe, bra jobbat Terminated!! har du börjat fundera på utpris på dina Terminateers (där fick du namnet på dem iaf)
Jag tror iaf att min lilla konstruktion ger nästan samma resultat som de man köper. Har man dessutom formaterat suddgummit så känns det knappt någon skillnad på före och efter, bara att den sitter lite högre
Postad 06 May 2010 - 15:30
Hehe... Vad gör man inte för att få NUKA....
All the way sugar
Kindly remove your avatar, for this is offending.
Only real FKKR:s may have it, you recognize them from their gamertag which starts with FKKR...
Postad 06 May 2010 - 16:37
Det där med sytråden borde man nästan testa, borde bli lättare med kastkniven
Postad 06 May 2010 - 17:05
Postad 06 May 2010 - 17:27
Jag förstår inte riktigt meningen med sytråden faktiskt :/ Varför skulle det göra det lättare om man hela tiden vet var mitten på skärmen är?
Detta gäller nog bara hard core om jag har förstått det rätt......har provat själv men tycker bara det var bra när man ska kasta handgranater annars bara förvirrande och det förstör ens "splitvision"
Kastar alldrig handgranater längre bara tuuba.....
Postad 07 May 2010 - 07:12
Mer Cod4 maps?
Postad 07 May 2010 - 07:41
Postad 07 May 2010 - 08:26
Slutet av året? Känns långt. Nu har jag inte spelat MW2 sen Bad Company 2 släpptes så jag skiter väl i vilket, men jag tyckte att World at War hade bättre map-släpp. 4 banor varav 1 zombie-bana. Ganska täta släpp och 800 msp/styck.
+1
Postad 07 May 2010 - 08:50
Eller tja, den sålde ju rejält bra om man jämför med andra spel men det har totalt sålts 17 miljoner mappacks i CoD serien. Och det är väl typ bara CoD4 och WaW som fick mappacks?
Första dygnet, när man kan räkna med att de flesta köper just ett mappack, så sålde MW2 packet 1 miljon. Säg att det sålt 3 gånger så mycket därefter. Det är fortfarande en bråkdel om man jämför med de andra packsen.
Tror nog att mappack 2 blir billigare pga detta. 1200 points var ett test för att se om folk var villiga att betala så mycket för 3 banor. Det verkar inte som de var det.
Postad 07 May 2010 - 09:05
Verkar inte som mappack 1 sålde speciellt bra.
Eller tja, den sålde ju rejält bra om man jämför med andra spel men det har totalt sålts 17 miljoner mappacks i CoD serien. Och det är väl typ bara CoD4 och WaW som fick mappacks?
Första dygnet, när man kan räkna med att de flesta köper just ett mappack, så sålde MW2 packet 1 miljon. Säg att det sålt 3 gånger så mycket därefter. Det är fortfarande en bråkdel om man jämför med de andra packsen.
Tror nog att mappack 2 blir billigare pga detta. 1200 points var ett test för att se om folk var villiga att betala så mycket för 3 banor. Det verkar inte som de var det.
17 miljoner mappacks i COD-serien. Men då inkluderar det både PC och PS3:an antar jag?
Mappacket till PS3:an släpptes ju nyligen så nog kommer det säljas betydligt fler än 1-3 miljoner.
Men om det ska släppas ytterligare ett i slutet på året?!? Mappacks har väl aldrig varit IW:s starka sida.
Fast jag gillar dom nya kartorna som fan. Men 130:- (PS3) för 3 nya är dyrt ja. Jag tröttade snabbt på både Overgrown och Crash. Bland de bäst banorna i COD4, absolut, men dom är sönderspelade.
Så hoppas verkligen inte att det blir några fler COD4-maps i nästa pack.
Postad 07 May 2010 - 10:21
Så hoppas verkligen inte att det blir några fler COD4-maps i nästa pack.
Gratis så tack gärna, men jag tänker inte betala för dem igen.
Fast så sa jag till Map pack 1 med som jag gladeligen köpte.
Postad 07 May 2010 - 12:39
17 miljoner mappacks i COD-serien. Men då inkluderar det både PC och PS3:an antar jag?
Mappacket till PS3:an släpptes ju nyligen så nog kommer det säljas betydligt fler än 1-3 miljoner.
Aahh... Givetvis. Hade inte räknat med de andra plattformarna.
Ok, då kommer nog nästa mappack också att kosta 1200 mps eftersom användarna är beredda att betala det...
Postad 07 May 2010 - 12:40
Postad 07 May 2010 - 13:54
Har däremot spelat lite lite World at War där jag har alla 3 Map packs sedan länge.
Gamertag?
Är sugen på Waw ikväll faktiskt.
Postad 07 May 2010 - 14:41
Vanliga spelare som kör med assult/smg vapen kommer nog inte märka jättestor skillnad. Där blir siktet typ samma. Och spelare som springer runt väldigt mycket och offrar sig kommer heller inte gilla det då det nästan kan vara lite jobbigt då.
Spelare som kör mycket med kniv kommer hata det eftersom att det gjorde de lite svårare att kniva.
De som kör med sniper kommer att älska den. Framförallt sådana som campar och ofta skjuter på långa avstånd. Där fick man nämligen mycket bättre kontroll vilket gjorde det perfekt. Quickscopare däremot kommer inte märka jättestor skillnad heller, men ändå lite eftersom att det fortfarande handlar om sniper.
Så är iaf mina reaktioner på denna justering av kontrollen. Och personligen kommer jag nog ta bort den då jag är en blandning av sniper/quickscope/ och springa runt och offra
Och för er som vill höja er känslighet på kontrollen är denna väldigt bra då jag höjt ca. två steg.
Observera också att detta är MINA åsikter
Redigerat av TerMinAteD, 07 May 2010 - 15:42.
Postad 07 May 2010 - 15:52
otroligt snabb lev. från england iaf, 2 dagar!
Postad 07 May 2010 - 16:00
Vi får se om du tycker samma som jag dåI posten idag låg det nu två små freekisar som skall testas framöver. Jag kommer anteckna mina hits och misses under acc. fram tills idag och se vad som händer när jag freekar loss hädanefter.
otroligt snabb lev. från england iaf, 2 dagar!
Postad 07 May 2010 - 16:25
Asså jag vet inte jag, jag struntar nog i om dom är gratis eller in, dom kommer ju oavsett rulla med dom andra kartorna. Jag vet inte om jag tycker Crash var nån större hit, i Domination är den ju helt kass, då laget som spawnar på den nedre delen alltid vinner. Överlägset.Gratis så tack gärna, men jag tänker inte betala för dem igen.
Fast så sa jag till Map pack 1 med som jag gladeligen köpte.
Jag betalar gärna för nya eller gamla kartor om dom är väl genomtänkta för alla spellägen. Jag vill inte ha gratiskartor rullande som inte är nåt bra. Jag gillar tex Countdown mycket, men den banan skulle aldrig funka i MW2 med alla rekylfria assault rifles.
Ingen kan ju säga att Cod är nån rikemanssport iaf, fan, minigolf är ju dyrare.
Postad 07 May 2010 - 18:17
Spelare som kör mycket med kniv kommer hata det eftersom att det gjorde de lite svårare att kniva.
Nja, man kan ju köra med kniv på B-knappen istället för klick, som jag!
Postad 07 May 2010 - 19:08
Ja allt annat är hopplöst tycker jag.Nja, man kan ju köra med kniv på B-knappen istället för klick, som jag!
Postad 07 May 2010 - 19:17
Sånt skojar man inte ens om!
Helig mark!
Blir..
..rasande..
Jobbigt
att skriva
så här...
Postad 07 May 2010 - 19:18
Vad är meningen med spelet när du får allt på silverfat? Jag älskar att jaga XP och svettas för att öppna olika challenges
Postad 07 May 2010 - 19:48
GT = SkitarsleGamertag?
Är sugen på Waw ikväll faktiskt.
Ska bort ikväll men adda mig gärna om du har plats i FL.
Redigerat av SejLax, 07 May 2010 - 19:48.
Postad 08 May 2010 - 10:52
Kniven ska sitta där den ska!!
Sånt skojar man inte ens om!
Helig mark!
Blir..
..rasande..
Jobbigt
att skriva
så här...
Olieee du får snart släppa kontrollen å ta dig ut i verkligheten så ska du få se att en riktig kniv sitter i höger eller vänster hand på han du har käftat med...............inte på höger styrspak..
Peace and Love
Postad 08 May 2010 - 18:10
Postad 09 May 2010 - 10:30
Hade velat modda så B satt under kontrollen. Så man hade kniv där också.
Postad 09 May 2010 - 12:42
Postad 09 May 2010 - 15:41
Har också varit med om detta, men då har det handlat om att en ensam person kommit in och sedan lämnat efter ca. 30 sekunder. Men om det nu kom in många så att det mer liknade en FFA så verkar det ju lite skumtLirade nyss en private match med en polare på Rust (quick-scope-med-intervention-tävling
) och helt plötsligt börjar det trilla in annat folk i matchen
Någon mer som varit med om att privata matcher helt plötsligt blir publika så att random spelare kommer in? Trodde detta matchmaking/JTAG-hack-piss åtgärdades med senaste patchen, jävligt skumt... Dock blev det klart roligare att spela med fler inne på banan
Postad 09 May 2010 - 18:01
Olieee du får snart släppa kontrollen å ta dig ut i verkligheten så ska du få se att en riktig kniv sitter i höger eller vänster hand på han du har käftat med...............inte på höger styrspak..
Peace and Love
totalt max 6h speltid på >14 dagar nu
har inte haft knivar i tankarna heller precis
Postad 09 May 2010 - 20:28
Yes, mer mappack!! det behövs verkligen, kanske kan ta och städa bort några av dom gamla kartorna om dom skal rulla tillsammans allihopa. Kanske blir lite många maps annars? Ang. priset, tycker jag fortfarande att det va en billig lösningpå det hela, spelet kändes som ett nytt spel, ett tag i alla fall.
De kommer ju i typ oktober. Bra tag kvar .
Postad 10 May 2010 - 01:19
Just nu är vi 2st.
Postad 10 May 2010 - 05:14
totalt max 6h speltid på >14 dagar nu
har inte haft knivar i tankarna heller precis
jag har saknat dig broder.
Postad 10 May 2010 - 09:33
Menar du att ni ska få ihop 12 spelare och köra två lag mot varandra, eller att vi är 6 st som kör mot något helt annat lag? Och är det hardcore som gäller då eller?Om någon är sugen på att lira lite mer seriöst tänkte jag försöka få ihop ett lag till game battles.
Just nu är vi 2st.
Jag är förmodligen på i vilket fall som helst, så räkna in mig också
Redigerat av TerMinAteD, 10 May 2010 - 09:34.
Postad 10 May 2010 - 11:01
Menar du att ni ska få ihop 12 spelare och köra två lag mot varandra, eller att vi är 6 st som kör mot något helt annat lag? Och är det hardcore som gäller då eller?
Jag är förmodligen på i vilket fall som helst, så räkna in mig också
Har tänkt oss att snurra i 4v4 laddern. Klanmatcher dvs.
http://gamebattles.c.../team/standings
Postad 10 May 2010 - 11:35
Jaha, men då vill jag lätt vara med!!! En till då baraHar tänkt oss att snurra i 4v4 laddern. Klanmatcher dvs.
http://gamebattles.c.../team/standings
Postad 10 May 2010 - 12:35
En liten sammanställning efter min helg med dessa påbyggnader:
FPS Freek
Beställde precis dessa och ska nu med spänning se om det förbättrar min accuracy.
Hamnade på ca 220:- riksdaler med frakt.
Någon annan som testat?
Påsättning= enkel, som man vill ha det.
Första intryck= Man känner direkt att det kommer bli en smidigare styrning, om det har varit som att dra handen över asfalt innan så är det nu som att dra handen över ett finslipat betonggolv.
Första rundan= Börjar direkt med att dra upp sensen från 8 till 9 och det funkar klockrent, inga problem med långa svepningar eller mindre justeringar, allt blir mer kontrollerat.
Jag har en Run `n Gun spelstil som definitivt har gynnats av dessa små rackare.
Har spelat ca 5-6 h. med dem i helgen och jag hade när jag började ca 40 000 träffar och en accuracy på 13.96% jag har nu efter dessa timmar ökat acc. till 14.04 och kdr har ökat från 1.08 till 1.09, nu kommer jag inte ihåg hur många kills jag har i dagsläget, återkommer i ämnet.
Summerat så kommer jag aldrig mer att spela fps utan dessa, fantastisk produkt
*edit
Kan tillägga att jag bara kört med en på höger spak.
Redigerat av Bizhop, 10 May 2010 - 12:45.
Postad 10 May 2010 - 13:36
Jag hittade däremot Screen Targets på ebay.
Postad 10 May 2010 - 13:46
Men det funkar säkert bra, nu när man som novis på sniper försöker centrera målet för en quickie så är det ju inte helt enkelt.
Postad 10 May 2010 - 13:51
hehe och jag tror inte att min sambo skulle uppskatta att se "Svenska Hollywoodfruar" med ett sikte på Anna Ankas pannaHehe, det ska jävligt mycket till innan jag sätter klisterlappar på min 50" Kuro
![]()
Men det funkar säkert bra, nu när man som novis på sniper försöker centrera målet för en quickie så är det ju inte helt enkelt.
Jag håller mig nog till fps freek
Redigerat av Lias08, 10 May 2010 - 13:53.
Postad 10 May 2010 - 13:59
Jösses vilka talanglösa n00bs det finns som behöver den där skitenKollade precis på ebay om det fanns FPS Freek men hittade inget där, det får bli från Lima360 eller deras egna hemsida.
Jag hittade däremot Screen Targets på ebay.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Modern Warfare 2 - gamertagtråden
1 bild
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?