Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)

4226 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Bra eller anus? (150 medlem(mar) har röstat)

Så, va tycker ni nu om spelet?

1. 1 (4 röster [2.67%])

Procent av omröstning: 2.67%

2. 2 (5 röster [3.33%])

Procent av omröstning: 3.33%

3. 3 (11 röster [7.33%])

Procent av omröstning: 7.33%

4. 4 (33 röster [22.00%])

Procent av omröstning: 22.00%

5. 5 (97 röster [64.67%])

Procent av omröstning: 64.67%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 10 May 2010 - 19:52

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Jösses vilka talanglösa n00bs det finns som behöver den där skiten :)

Vad är det han länkar till? kan inte öppna länken ;)

Är det en sån där fuskig handkontroll eller vad det heter nu igen?

Förstår inte folk som använder handkontroll :)

anywho.. tror nog det skulle hjälpa med nån sån där upphöjning till RS, min svaga punkt är precisionssikte med SMG :)

Postad 10 May 2010 - 20:11

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Vad är det han länkar till? kan inte öppna länken :)

Va använder du för webbläsare? :)

Här är den omtyckta produkten ;)
Länk

Redigerat av Lias08, 10 May 2010 - 20:11.

Postad 10 May 2010 - 21:12

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Va använder du för webbläsare? :)

Här är den omtyckta produkten ;)
Länk

var inte seriös :)

Postad 11 May 2010 - 09:21

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
Vad otroligt jätte gay det är att hålla på att göra 360:s med intervention i SnD när man är sista gubben vid liv, för att sen bli nedtagen av nån som helt enkelt siktar och trycker av. Alltså dom här ungarna som gör montage med dålig musik och massa trick med snipers måste få en en tillrättavisning, smisk från mamma skulle vara nyttig medicin. Snorungar.

Anledning till att ordet Gay används är pga att dom verkar söka uppskattning bland dom andra hanarna, det liknar mest nån sorts parningsdans.

Redigerat av ljud, 11 May 2010 - 09:23.

Postad 11 May 2010 - 17:03

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Vad otroligt jätte gay det är att hålla på att göra 360:s med intervention i SnD när man är sista gubben vid liv, för att sen bli nedtagen av nån som helt enkelt siktar och trycker av. Alltså dom här ungarna som gör montage med dålig musik och massa trick med snipers måste få en en tillrättavisning, smisk från mamma skulle vara nyttig medicin. Snorungar.

Anledning till att ordet Gay används är pga att dom verkar söka uppskattning bland dom andra hanarna, det liknar mest nån sorts parningsdans.

Haha jo är man sist kvar är ju styling ganska dumt.. är man däremot minst två kvar och det är en kvar i andra laget, så kan det va kul att försöka få en fin killcam :blush:

Postad 11 May 2010 - 18:32

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Hahaha.. ja visst är det sant :blush:

Den där grejen är lite onödig när man lirar sniper ;)

Postad 11 May 2010 - 20:48

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
TPC x iPrestige, vem äre här egentligen. hatar när folk byter gt utan att säga något heh

Postad 12 May 2010 - 08:11

Hitman TheSwede
  • Hitman TheSwede
  • Forumräv

• 561 inlägg
  • 0

TPC x iPrestige, vem äre här egentligen. hatar när folk byter gt utan att säga något heh

Ett tips skicka ett meddelande å fråga..... :blush:

Postad 12 May 2010 - 09:30

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

• 411 inlägg
  • 0

Hehe, tror iofs att en hel del hanar gillar deras parningsdans :blush:
För lite coolt är det ju ändå när de lyckas :D

Redigerat av TerMinAteD, 12 May 2010 - 09:31.

Postad 12 May 2010 - 10:05

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Men vi har ju folk som är jävligt duktiga, då äre okej att vara kaxig enligt mig.
Försöker alltid döda folk på spektakulärt sätt.

Har full respekt för alla snipers. Testa själv en gång att run & gunna som de gör :blush:
http://www.youtube.c...h?v=dSYvnT1w0gU

Postad 12 May 2010 - 11:25

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Men vi har ju folk som är jävligt duktiga, då äre okej att vara kaxig enligt mig.

Har full respekt för alla snipers. Testa själv en gång att run & gunna som de gör :blush:

Problemet är att alla som är 14 år har jätte-ljus röst och tittat på youtube-sniper-montage är "jävligt duktiga". Dvs de flesta suger banan, men envisas iaf med dessa fjanterier. Om jag vill leka så gör jag det i FFA.

Jag tycker det är skitbra att inte alla kör med Scar-H och HBS, det ger spelet dynamik.

Postad 12 May 2010 - 12:05

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

• 411 inlägg
  • 0

Sitter iofs heller aldrig still med snipern. Springer runt ungefär som han, dock inte lika pricksäker :) spelet blir mycket roligare när man rör sig :D

Postad 12 May 2010 - 16:41

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

Fan, den killen är helt sjuk. Själv blir jag glad om någon snubbe jag vill skjuta är hövlig nog att stå still i några sekunder så att jag kan träffa första. Han får helst också stå still så att jag kan döda snubben med det andra skottet. Tror att jag har totalt 200 kills med sniperbössa.

Postad 12 May 2010 - 22:59

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0
jag tror på det där när jag ser det i "real game" och inte i något ihop klippt montage.

Postad 13 May 2010 - 07:52

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
...tillbaks med gnäll: Slängde i spelet igår, provade en match. Stängde av och gick och la mig.
Nån som vill köpa spelet? Det suger ju, och det suger ju mer än World at War nånsin gjorde.

Postad 13 May 2010 - 07:59

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

...tillbaks med gnäll: Slängde i spelet igår, provade en match. Stängde av och gick och la mig.
Nån som vill köpa spelet? Det suger ju, och det suger ju mer än World at War nånsin gjorde.

Ikke!!!! Det är år hundrade bästa spel :)

Postad 13 May 2010 - 11:26

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Ikke!!!! Det är år hundrade bästa spel :)

Jag håller med, jag hade visserligen ingen bra kväll igår, men i förrgår. Jag har börjat kör med RPD. Jag vägrar röra mig ur fläcken, sätter upp en claymore och och skjuter igenom väggar. Dessutom fick 35-3 TDM på Rust, jag har alltid varit dålig på den banan, men med RPD:n vara det bara att stänga ögonen och krama avtryckaren, när jag öppnade ögonen så vara alla döda utom jag. Skitkul, faktiskt.

Folk dras som en magnet till en när man väsnas med en RPD, dvs silencer är en mycket dålig idé. Sen är det skönt när man med en kort tvåskotts burst tar ut nån över hela Derailed.

Man måste dock har SoH, tycker jag annars är man rökt om man inte redan är i ADS och det dyker upp nån.

Många multi kills blir det också.

Postad 13 May 2010 - 11:53

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Jag håller med, jag hade visserligen ingen bra kväll igår, men i förrgår. Jag har börjat kör med RPD. Jag vägrar röra mig ur fläcken, sätter upp en claymore och och skjuter igenom väggar. Dessutom fick 35-3 TDM på Rust, jag har alltid varit dålig på den banan, men med RPD:n vara det bara att stänga ögonen och krama avtryckaren, när jag öppnade ögonen så vara alla döda utom jag. Skitkul, faktiskt.

Folk dras som en magnet till en när man väsnas med en RPD, dvs silencer är en mycket dålig idé. Sen är det skönt när man med en kort tvåskotts burst tar ut nån över hela Derailed.

Man måste dock har SoH, tycker jag annars är man rökt om man inte redan är i ADS och det dyker upp nån.

Många multi kills blir det också.

Just därför jag inte använder machieneguns, plus att man rör sig långsamt som saatan. Men Lightweight, SoH Pro osv så kanske man klarar sig bättre :)

Postad 13 May 2010 - 12:22

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
Man ska inte röra sig med LMG, men i längden blir det ju skittråkigt. Jag är helt enkelt trött på alla de andra vapnen. jag är en ganska defensiv spelare, dvs inte så rastlös, och då kan man verkligen göra underverk med en LMG. Det roligaste med LMG är man kan fortsätta peppra när andra laddar om och sen förstås att man kan skjuta igenom väggar på ett helt annat sätt. Folk som gömmer sig i huset på Estate tex, först skjyter man några skott till man får hitmarker, får man det brukar man alltid få killen.

Postad 13 May 2010 - 15:49

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Man ska inte röra sig med LMG, men i längden blir det ju skittråkigt. Jag är helt enkelt trött på alla de andra vapnen. jag är en ganska defensiv spelare, dvs inte så rastlös, och då kan man verkligen göra underverk med en LMG. Det roligaste med LMG är man kan fortsätta peppra när andra laddar om och sen förstås att man kan skjuta igenom väggar på ett helt annat sätt. Folk som gömmer sig i huset på Estate tex, först skjyter man några skott till man får hitmarker, får man det brukar man alltid få killen.

jag är lite tvärt om, jag kan verkligen inte lira med något annat gevär än just sniper gevären och PP2000 som second, allt annat blir skit fel för mig nu.

Postad 13 May 2010 - 19:48

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Läste på Twitter att det ska komma 5 nya MP banor den 3:a juni.

Redigerat av Lias08, 13 May 2010 - 19:49.

Postad 13 May 2010 - 20:04

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Hör du du, det där räcker inte, har du källa? Om det stämmer, fy fasen vad mulligt.

Postad 13 May 2010 - 20:12

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
Ostmackans källa: https://twitter.com/fourzerotwo

Otroligt kul!

Jag undrar (spelade inte WaW) då blir det alltså tre läger som spelar MW2, ett som inte köpt nåt DLC, ett som köpt första och ett som köpt båda och kanske ett till som bara köper det senaste som kommer nu i Juni, så det blir 4 st. det är väl inge vidare, det talar ju för sämre förutsättningar att hitta spel med bra ping, eller?

Postad 13 May 2010 - 20:55

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Hör du du, det där räcker inte, har du källa? Om det stämmer, fy fasen vad mulligt.

Jag glömde länka till twitter, ska tänka på det nästa gång. :o

Fan va kul med hela 5 nya MP banor! Hoppas på välbalanserade och genomtänkta maps denna gång.

Postad 13 May 2010 - 21:07

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

• 411 inlägg
  • 0

Fan vad nice! Trodde aldrig att de skulle släppa nästa map pack så tidigt, hade förväntat mig det till höst med tanke på vilken tid det tog med förra. Men om detta nu stämmer så.... mycket bra jobbat IW!! :o

Postad 13 May 2010 - 21:13

chrillexx
  • chrillexx
  • Amatör

• 67 inlägg
  • 0
gamla cod 4 banor??

Postad 14 May 2010 - 07:31

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0
Prisa gud!!! Fan va underbart :o Så härligt att se att dom satsar på spelet och att det är så snart dom kommer. Blir nästan lite euforisk. Dubbla XP weekend 28 Maj o 4juni.

Redigerat av Unregisteredf3b7885c, 14 May 2010 - 07:33.

Postad 14 May 2010 - 07:34

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Men va fan va skumt det var att länka idag.
Jaja, här är i alla fall en intervju med Robert Bowling angående Resurgence Package.

Kan inte själv lyssna men av kommentarerna att döma så ser det inte bra ut. Inte alls faktiskt.

Save yourself the time from listening to this garbage.
Vacant & Strike are the maps coming back from MW2.
And yes, you're getting ripped off at $15 again. All the morons that bought the first pack can be thanked for this abomination.

Redigerat av MrSpokk, 14 May 2010 - 07:39.

Postad 14 May 2010 - 08:33

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Men va fan va skumt det var att länka idag.
Jaja, här är i alla fall en intervju med Robert Bowling angående Resurgence Package.

Kan inte själv lyssna men av kommentarerna att döma så ser det inte bra ut. Inte alls faktiskt.

äsch, 5 nya är det, 3 nya och 2 ny gamla från MW1 - Vacant & Strike, vilket är kanon kartor enligt mig. Dom har ändrat en del på dom kartorna också vilket är kul. Det här blir kanon roligt. Inget att gnälla för, jag längtar ialla fall och tycker absolut det är värt pengarna.

Postad 14 May 2010 - 09:10

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
Vi som är lite äldre har säkert inga problem med priset på banorna, förstår dock dom som tar ställning mot, rent principiellt. Dessutom ju fler som köper banorna destom roligare blir det. Dock tycker jag att Vacant och Shipment är ganska kassa banor. Shipment, vad hade dom tänkt med den banan, den är ju för fasen mindre än Rust? Jag hade gärna sett Strike och Ambush istället.

Postad 14 May 2010 - 09:21

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Prisa gud!!!

Det kan du hoppa upp och fethajja! :o

Postad 14 May 2010 - 09:29

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Vi som är lite äldre har säkert inga problem med priset på banorna, förstår dock dom som tar ställning mot, rent principiellt. Dessutom ju fler som köper banorna destom roligare blir det. Dock tycker jag att Vacant och Shipment är ganska kassa banor. Shipment, vad hade dom tänkt med den banan, den är ju för fasen mindre än Rust? Jag hade gärna sett Strike och Ambush istället.

Men det va väl vacant och strike?? Shipment är piss kass men det är ju också beroende på vilket spel sätt, HQ på shipment betyder en förbannat massa kills! Fast sniper kan jag nog lägga ner där, RPD all the way!! Och bara mösa på!

Postad 14 May 2010 - 09:33

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Shipment?

Postad 14 May 2010 - 10:08

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
Jag har bara läst Shipment överallt, men nu ser jag, till min stora glädje, att STRIKE är tillbaka! Underbart är ju bara förnamnet! Bra balanserad bana, som passar många spelstilar. Sniping någon?

Postad 14 May 2010 - 10:44

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Jag har bara läst Shipment överallt, men nu ser jag, till min stora glädje, att STRIKE är tillbaka! Underbart är ju bara förnamnet! Bra balanserad bana, som passar många spelstilar. Sniping någon?

Shipment äger ju, hade hellre haft med den :o

Postad 14 May 2010 - 13:36

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Precis min mening, underbart!!!! Och sniping -you bet!!!!

Postad 14 May 2010 - 14:53

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

• 411 inlägg
  • 0

Håller med! Underbart att det blir Strike! En av mina favoritbanor från cod4 helt klart. Den är ju riktigt go att köra sniper på också, så jag säger som ganescha... sniping- you bet!! :o
Hade dock också hellre sett ambush istället för vacant, men den är ok den med.

Postad 14 May 2010 - 14:56

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

)
Hade dock också hellre sett ambush istället för vacant, men den är ok den med.

Skriver under på det också. Jag tycker faktiskt att Bog kan vara riktigt sköj också. Jag tror banor som Countdown blir tråkiga pga killstreaks och rekylfria vapen tec ACR och ScarH, för öppen bana för MW2 helt enkelt.

Redigerat av ljud, 14 May 2010 - 14:57.

Postad 14 May 2010 - 15:25

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

• 411 inlägg
  • 0

Skriver under på det också. Jag tycker faktiskt att Bog kan vara riktigt sköj också. Jag tror banor som Countdown blir tråkiga pga killstreaks och rekylfria vapen tec ACR och ScarH, för öppen bana för MW2 helt enkelt.

Sant, men Bog är ju också en väldigt öppen bana. Tror att killstreaks i MW2 skulle bli väldigt kraftfulla på den. Fast Ambush är ju iofs också väldigt öppen för den delen :o. På Vacant däremot kommer nog killstreaks vara ganska värdelösa då större delen av banan är inomhus. Helikoptern på cod4 gjorde ju tex inte speciellt mycket på den banan.

Postad 14 May 2010 - 16:14

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Sant, men Bog är ju också en väldigt öppen bana. Tror att killstreaks i MW2 skulle bli väldigt kraftfulla på den. Fast Ambush är ju iofs också väldigt öppen för den delen :o. På Vacant däremot kommer nog killstreaks vara ganska värdelösa då större delen av banan är inomhus. Helikoptern på cod4 gjorde ju tex inte speciellt mycket på den banan.

Det e bara att sattsa på nuke direkt på den banan :lol:

Postad 14 May 2010 - 18:17

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Resurgence Pack New Info and Screens

Postad 14 May 2010 - 21:17

Sonnerphors
  • Sonnerphors
  • Lärjunge

• 380 inlägg
  • 0
Gick nyss upp i Lv70 Jippie! :D

Ska bli kul med lite nya maps igen. Blir kalas med så mycket variation.... =)

Postad 15 May 2010 - 16:19

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Butfuck, litterary? :D

Postad 15 May 2010 - 17:06

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Butfuck, litterary? :D

hahaha..sjukt =)

Postad 16 May 2010 - 08:07

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Butfuck, litterary? :)

Butt stavas med två t, danskfan! :unsure:

Postad 16 May 2010 - 10:39

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
youtube ville inte gå med på det konstigt nog. tyckte inte det var så farligt :unsure:

men okej, asswipe gick de med på xD

Redigerat av Unregistered78af1102, 16 May 2010 - 10:40.

Postad 16 May 2010 - 20:31

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Gick nyss upp i Lv70 Jippie! ;)

Ska bli kul med lite nya maps igen. Blir kalas med så mycket variation.... =)

Grattis, hur trivs du med AK:n?

Postad 17 May 2010 - 11:48

Sonnerphors
  • Sonnerphors
  • Lärjunge

• 380 inlägg
  • 0

Grattis, hur trivs du med AK:n?

Trivs sådär med den, vi kommer inte riktigt överens, men det är väll en vanesak hoppas jag, har nu ett stadigt förhållande med Acr:en som troligtvis fortsätter.

Postad 17 May 2010 - 15:24

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
Tyvärr kan jag inte se vitsen med AK:n, tex TAR21 är bra mycket bättre, det är synd eftersom man låser upp den sist. ACR bör du byta ut fortare än kvickt, maken till själlös bössa får man leta efter. ;)

Postad 17 May 2010 - 16:14

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Tyvärr kan jag inte se vitsen med AK:n, tex TAR21 är bra mycket bättre, det är synd eftersom man låser upp den sist. ACR bör du byta ut fortare än kvickt, maken till själlös bössa får man leta efter. :)

Håller med om ACR:en, lika tråkig som M4 :)

Ak47 i en run & gun-klass är klockrent, så ska man ha granatkastare på den, inget sikte ;)

Annars är ju som du sa Tar-21 riktigt skön, och även Scar-H, men den har inte heller lika mycket "själ" som de två maffiga AK och TAR :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.