Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X10 *

9082 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 24 March 2010 - 07:37

Gucci
  • Gucci
  • Forumräv

• 603 inlägg
  • 0

Nej precis och jag som kommer i kontakt av grus och järnspån och såna saker vill nog skydda telefonen.
Är väldigt kinkig vad gäller repor och så :)

Samma här, Repor e sämst! :blink:

Postad 24 March 2010 - 07:57

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0

Samma här, Repor e sämst! :)

Jag skulle dö litegrann inuti om jag skulle skada den.. :blink:

Postad 24 March 2010 - 08:09

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0
Jag har en fundering som jag inte läst nåt om tidigare.

Nu när dom flesta telefoner har wifi, är det då verkligen nödvändigt att ansluta telefonen via kabel till datorn?
Borde man inte lika gärna kunna göra det över wifi?
Finns säkert en logisk förklaring till det ena eller andra jag har bara inte läst nåt om det :)

Edit: jag spånar såhär tex.
Låt oss säga att jag tar några kort under dagen då när jag kommer hem så syncar telefonen mot mitt fotoalbum på datorn automatiskt så jag alltid har samma information på min dator som i telefonen.
Iaf jag skulle uppskatta en sån funktion :blink:

Redigerat av Pjuklarven, 24 March 2010 - 08:26.

Postad 24 March 2010 - 08:34

Unregistered80bc741c
  • Unregistered80bc741c
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0

Lol... vill man surfa ringa och allt annat så använder man sin Dator ... :)

Väldigt bra kommentar.
Klart en digitalkamera alltid kommer vara bättre. Men du har inte alltid med dig kameran men du har med dig mobilen. DET är skillnaden.

När det gäller hårdvaruskillnader mellan X10 och Desire skall man inte dra för stora slutsatser. De är relativt lika.
Skillnaden mellan Desire och X10 i RAM är minimal (ingenting som kommer märkas).
Kamerakvaliten är ju så subjektiv. Båda har nackdelar och fördelar. Men jag tror nog att X10an kommer producera bättre bilder om man använder dem i mindre format (skalar ner till 800x600 eller skriver ut). Desiren har ju bättre skärpa men den fördelen försvinner vid mindre bilder.

När det gäller priset är det ju också svårt att säga.
Desiren kan bli mycket billigare än X10 om du KAN/VILL välja mellan alla abonnemang/upplåsningar.
Om du istället räknar utan abonnemang och det faktum att du får med en schysstare handsfree och kanske(?) ett större minneskort så krymper skillnaden avsevärt.

Postad 24 March 2010 - 08:44

silverkillen
  • silverkillen
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0
Allså jag e ledsen att säga detta , men ja tycker x10 känns gammal redan nu innan den kommit, speciellt efter att sett denna video
http://www.youtube.c...h?v=biS1-u25oZM

men ja kommer antagligen köpa x10 ändå, men den kommer antagligen inte vara så bra som vi hoppats på, alltså hur har dom lyckats med att få sån dålig respons tid i skärmen, kommer ju fler å fler tester som tar upp detta promblem.

Nää..... om ja nu införskaffar mig en x10 så kommer ja INTE ha den i min ägo mer än ett halv år, får på ett halvår är den garanterat omsprungen av dom flesta andra tillverkare.

Postad 24 March 2010 - 08:50

silverkillen
  • silverkillen
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0

http://www.youtube.c...h?v=LzqznTsA130

opps....alltså ja gråter när ja ser detta, mobeln ÄR seg ! ! !

Postad 24 March 2010 - 08:53

tnilss24
  • tnilss24
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Jag var inne och kände en stund på den igår på MM, och är grymt imponerad på hur bra och snabbt allt flöt på utan att vara segt.
Det ända som var lite segt var när man skulle ändra från landscape till portrait. Dom som jobbade i mobil avd, tycker att X10an är mycket bättre än ipone. MM sa att dom kommer att få in telefonen 25/3 blir nog att åka och köpa en imorgon.

Postad 24 March 2010 - 08:54

silverkillen
  • silverkillen
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0

http://now.sprint.co...VO:FEAT:300x600

DEN VILL JAAG HAA

Postad 24 March 2010 - 09:20

Unregistered80bc741c
  • Unregistered80bc741c
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0

DEN VILL JAAG HAA

Är du från vettet? Det är inget nytt med Supersonic. Det är en HD2. Det är i princip samma processor som HD2/Nexsus/Desire/X10.. Den kommer senare, den är ÄNNU större än X10 (som redan den är tveksam för fickan).
Du kan inte säga att X10an är seg och Supersonic är rapp med att visa dessa videoklipp. De kommer vara lika rappa vid samma användning och samma OS.

Postad 24 March 2010 - 09:35

ananda
  • ananda
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0
Expert kundtjänst sa att de får in den i slutet av Mars.

Postad 24 March 2010 - 09:37

silverkillen
  • silverkillen
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0

Är du från vettet? Det är inget nytt med Supersonic. Det är en HD2. Det är i princip samma processor som HD2/Nexsus/Desire/X10.. Den kommer senare, den är ÄNNU större än X10 (som redan den är tveksam för fickan).
Du kan inte säga att X10an är seg och Supersonic är rapp med att visa dessa videoklipp. De kommer vara lika rappa vid samma användning och samma OS.

jag hoppas verkligen du har rätt, för jag vill verkligen att x10 ska vara bra, men tror inte den kommer vara det snyfft.....

Postad 24 March 2010 - 09:38

Unregistered80bc741c
  • Unregistered80bc741c
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0

Ok. Men det verkar väldigt försiktiga med att lägga in produkter på hemsidan! X10 finns ju inte där. Räknar de med att lägga upp den först när den finns i lager? Det är väl bra att lägga upp den några dagar innan iallafall kan tyckas. Ingen fler än jag som hoppas på ett schysst pris på Expert så att man kan använda sin COOP kupong och få X10 billigare än alla andra :)

Postad 24 March 2010 - 09:40

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0

Angående just os..
Varför kan inte SE släppa x10 med 2.x men utan uppdaterad TS och MS?
Jag köper ju hellre en x10 med 2.x nu och väntar x månader på dom apparna.
För det är ett faktum att dagens x10 går ju typ på halvfart..
Suck SE släpp sargen..
För som det låter kommer ju bara drygt hälften av alla här använda dom funktionerna.
Dessutom borde man snabbt kunna göra dom 2.x kompatibel även om dom inte är optimerade?

Postad 24 March 2010 - 09:48

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0

Jag var inne och kände en stund på den igår på MM, och är grymt imponerad på hur bra och snabbt allt flöt på utan att vara segt.
Det ända som var lite segt var när man skulle ändra från landscape till portrait. Dom som jobbade i mobil avd, tycker att X10an är mycket bättre än ipone. MM sa att dom kommer att få in telefonen 25/3 blir nog att åka och köpa en imorgon.

Det där kan ju inte stämma att den ska börja säljas imorrn?
Nog tycker man att vi som beställt borde få den iaf nån dag innan den finns i butik?!

Postad 24 March 2010 - 09:49

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0

Det där kan ju inte stämma att den ska börja säljas imorrn?
Nog tycker man att vi som beställt borde få den iaf nån dag innan den finns i butik?!

Varför tycker du det? :)

Billigare ja
Fortare nej

Redigerat av mrNoodles, 24 March 2010 - 09:50.

Postad 24 March 2010 - 10:00

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0

Varför tycker du det? :)

Billigare ja
Fortare nej

Det var ju synd, hade hoppats på det..

Postad 24 March 2010 - 10:01

Unregisterede96902b7
  • Unregisterede96902b7
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Finns det någon chans att denna zoom-variant i bildvisningen är implementerad i X10? Den finns ju i X10 mini så den borde rimligtvis finnas i X10 också.

http://www.youtube.c...h?v=Zc3f3twWgzo (runt 1:15 in i klippet)

Postad 24 March 2010 - 10:02

silverkillen
  • silverkillen
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0
Elgiganten föväntas få den i lager 12/4 låter sent tycket jag, siba har ju 31/3 någon sa att MM skulle ha den i morgon, det e många bud nu, och Ericcson sitter bara där å håller käften, VARFÖR ?

Postad 24 March 2010 - 10:09

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0

Elgiganten föväntas få den i lager 12/4 låter sent tycket jag, siba har ju 31/3 någon sa att MM skulle ha den i morgon, det e många bud nu, och Ericcson sitter bara där å håller käften, VARFÖR ?

Ja eller hur?
En kasse sågspån är bättre på marknadsföring än SE just nu..

Postad 24 March 2010 - 10:38

Unregistered80bc741c
  • Unregistered80bc741c
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0

Angående just os..
Varför kan inte SE släppa x10 med 2.x men utan uppdaterad TS och MS?
Jag köper ju hellre en x10 med 2.x nu och väntar x månader på dom apparna.
För det är ett faktum att dagens x10 går ju typ på halvfart..
Suck SE släpp sargen..
För som det låter kommer ju bara drygt hälften av alla här använda dom funktionerna.
Dessutom borde man snabbt kunna göra dom 2.x kompatibel även om dom inte är optimerade?

Därför att all mjukvara som SE har utvecklat måste portas. Eventuellt är det helt ny mjukvara som måste skrivas också.
De har valt TS/MS vägen. Du kommer inte se att de tar bort dem. SE vill ha sin stämpel på mobilen. Det är ingen ide att du hoppas för då kommer du bli besviken. Om du vill ha Vanilla Android får du hoppas på XDA.

Postad 24 March 2010 - 11:01

Unregistered42102
  • Unregistered42102
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0
http://blogg.gp.se/t...lderna-med-x10/

Postad 24 March 2010 - 11:02

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0
Elgiganten brukar få in varorna snabbare/prioriterad till varuhusen än till internetlagret... har jag märkt. T.ex så fanns HTC legend på lager sedan i torsdags trots att hemsidan sa att de kommer få den i lager någon gång den här veckan. Så det skulle inte förvåna mig om EG har den på lager redan imorgon lik MM.

Sen anledningen till varför releasen skiljer sig så tror jag inte det är någon world wide release date för den här telefonen, releasedatumet är väl helt beroende på vilken distrubitör återförsäljarna använder sig av. Jag skulle gissa på att både MM och EG använder någon stor distributör i Europa då dessa butiker finns runt om i Europa till skillnad mot kanske Siba, telia osv kanske har någon distributör lokalt i Sverige. Dom stora får oftast bättre service pga den stora ordern, därav snabbare leverans.

Hur som helst så antar jag att inte många förväntade sig en sådan här snabb release, grattis till er som tänkt köpa :)

Postad 24 March 2010 - 11:11

Snapphaneklanen
  • Snapphaneklanen
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Jag har aldrig använt en Androidtelefon och undrar hur mycket kan man ändra utseendet på menyer, bakgrundsbild osv. Säg att man inte är så förtjust i X10ans blåa tema, kan man då ändra det och ladda ner nya tema osv? I den här videon verkar de ha bytt tema.Länk

Postad 24 March 2010 - 11:19

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

• 727 inlägg
  • 0

Det beror säkert på när MM la sin order, när Elgiganten la sin order osv. Jag köper min direkt från Lund genom mina vänner på SE och jag har lev.datum v14. Enligt 3 skulle de börja skeppa ut sina den 30 mars + - nån dag.

Postad 24 March 2010 - 11:20

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0

Därför att all mjukvara som SE har utvecklat måste portas. Eventuellt är det helt ny mjukvara som måste skrivas också.
De har valt TS/MS vägen. Du kommer inte se att de tar bort dem. SE vill ha sin stämpel på mobilen. Det är ingen ide att du hoppas för då kommer du bli besviken. Om du vill ha Vanilla Android får du hoppas på XDA.

Du missar poängen, jag menar att dom ska lägga allt krut på att ordna UX och få ut det nu relativt fort och sen se till att fixa ts och ms sen.
Det viktiga är ju att få ut 2.x

Postad 24 March 2010 - 11:27

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0
TS och MS är väl en så pass stor del av UX att... ja :)
Gissar jag.

Postad 24 March 2010 - 11:36

SimonZ
  • SimonZ
  • Forumräv

• 574 inlägg
  • 0

Precis som jag befarade går det bara att ta kort på objekt som inte rör sig. Det är lite synd, för jag kan inte tänka mig att det går att ställa in slutartiden?

Postad 24 March 2010 - 11:38

martin636
  • martin636
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0

Talade med Expert igår och de sa den 25/3 till mig.

Postad 24 March 2010 - 11:39

Unregisteredf8cb01cd
  • Unregisteredf8cb01cd
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
det kanske går att ställa upp ISO manuellt och på så vis ändra slutartiden? Annars tycker jag bilderna ser rätt hyggliga ut, lyckas tom få lite bakgrundsoskärpa vid makrobilderna. Har jag nog aldrig sett på en mobilkamera förrut :)

Postad 24 March 2010 - 11:41

ananda
  • ananda
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0

Talade med Expert igår och de sa den 25/3 till mig.

Butik? Är kanske skillnad på internetkundtjänsten och butiker.

Postad 24 March 2010 - 11:42

martin636
  • martin636
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0

Butik? Är kanske skillnad på internetkundtjänsten och butiker.

Talade direkt med butik I Karlskoga

Postad 24 March 2010 - 11:48

Mayanyi
  • Mayanyi
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Jag har min beställning på den svarta X10an hos Inwarehouse och på produktsidan står det fortf preliminärt 7 april, men om jag kollar min orderstatus för den så är den nu ändrad till:

"1 Antal beställt till lager (bekräftat) - Förväntat leveransdatum 2010-03-30"

Postad 24 March 2010 - 11:59

mornn
  • mornn
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0
MMs reklam häromkring har ju varit "v14" och SE har själva sagt V13 till mig men det är trots allt deras Kundservice.

Elgiganten har jag förstått använder Brightpoint och de har fortfarande preliminär v14 som release senast jag kollade.

Postad 24 March 2010 - 12:05

kagan
  • kagan
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Någon som har någon uppfattning om X10 vs HTC Desire?
Står i valet och kvalet mellan dem.
Samt, någon som vet hur de står till med täckningen på på dessa eller antingen X10 eller Desire(bor på landet...).

Postad 24 March 2010 - 12:16

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0

Någon som har någon uppfattning om X10 vs HTC Desire?
Står i valet och kvalet mellan dem.
Samt, någon som vet hur de står till med täckningen på på dessa eller antingen X10 eller Desire(bor på landet...).

Står massor om den frågan tidigare i tråden.
Men hur menar du med din fråga?
Det beror ju på din operatör och inte telefonen?
Eller missförstår jag dig?

Postad 24 March 2010 - 12:25

jlarsson1978
  • jlarsson1978
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0

Tycker bilderna är fina i mitten, men att det är problem med skärpan bland annat i överdelen av bilden (se t.ex. stationsbilden). Väldigt synd, annars hade den varit grym för att vara en mobilkamera. Hoppas verkligen inte jag ska behöva sakna min C905 när det gäller fotodelen...

Redigerat av jlarsson1978, 24 March 2010 - 12:25.

Postad 24 March 2010 - 12:27

Unregistered80bc741c
  • Unregistered80bc741c
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0

Du missar poängen, jag menar att dom ska lägga allt krut på att ordna UX och få ut det nu relativt fort och sen se till att fixa ts och ms sen.
Det viktiga är ju att få ut 2.x

Hur menar du? De måste ju fixa TS och MS. Annars måste de ta bort dem helt i sin 2.1 release. Nej nu hoppas du för mycket och tänker inte klart. :)

Postad 24 March 2010 - 12:52

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0

Hur menar du? De måste ju fixa TS och MS. Annars måste de ta bort dem helt i sin 2.1 release. Nej nu hoppas du för mycket och tänker inte klart. :)

Det har ju sagts otaliga gånger att dom är lösa applikationer så varför skulle dom inte kunna uppdateras efter ux? Det är väl en egen app som vilket annat android program som helst?

Postad 24 March 2010 - 13:20

kagan
  • kagan
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

Står massor om den frågan tidigare i tråden.
Men hur menar du med din fråga?
Det beror ju på din operatör och inte telefonen?
Eller missförstår jag dig?

Missförstår mig nog. Står säkert massor om de men i och med det ej är något sammanhängande i tråden tar de för långt tidsmässigt att sitta och leta i varje tråd och tänkte ja kanske kunde få konkreta svar på min fråga direkt om vad folk tyckte och om kanske någon känt på bägge innan.
Sedan va du menar med operatör förstår ja inte..
Frågan om täckning är ju rätt enkel att förstå om man tänker till lite....Skulle kanske skrivit stark eller svag mottagning/antenn i telefonen....
Nokia N900 har ju exempelvis skrivits mycket om för de har stark antenn/mottagning

Postad 24 March 2010 - 13:25

Unregistered80bc741c
  • Unregistered80bc741c
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0

Det har ju sagts otaliga gånger att dom är lösa applikationer så varför skulle dom inte kunna uppdateras efter ux? Det är väl en egen app som vilket annat android program som helst?

Först tror jag att UXet tar mest tid att porta. Sen måste troligtvis TS och MS portas ändå då det kan vara små saker som måste till för att de skall kunna köras på 2.1. Men det som tar mest tid är regressionstestning och release. Säg mig hur lång tid du tror att det tar från det att designerna säger att de har portat klart tills dess att du får uppdateringen?

Postad 24 March 2010 - 13:32

deezel
  • deezel
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0

Jag har min beställning på den svarta X10an hos Inwarehouse och på produktsidan står det fortf preliminärt 7 april, men om jag kollar min orderstatus för den så är den nu ändrad till:

"1 Antal beställt till lager (bekräftat) - Förväntat leveransdatum 2010-03-30"

Förvänta dig inte för mycket av deras datum. Som jag sagt tidigare i tråden stämmer de nästan aldrig tyvärr =/ Beställer nästan uteslutande därifrån när det gäller jobbprylar och det är tyvärr inte ofta datumet man får stämmer. Givetvis hoppas jag att det är korrekt, eftersom det står exakt samma sak på min order :)

Postad 24 March 2010 - 13:53

Mayanyi
  • Mayanyi
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0

Förvänta dig inte för mycket av deras datum. Som jag sagt tidigare i tråden stämmer de nästan aldrig tyvärr =/ Beställer nästan uteslutande därifrån när det gäller jobbprylar och det är tyvärr inte ofta datumet man får stämmer. Givetvis hoppas jag att det är korrekt, eftersom det står exakt samma sak på min order :(

Jo det vet jag mkt väl :) Inte första gången jag handlar därifrån, men hittills har de bara varit prel datum som stått där när jag kollat. Och sen hur de flyttar fram o tebax är ju närmast skrattretande ;)

Hursomhelst, i all diskussion senaste sidorna om ev lev datum hos olika butiker så tänkte jag att det var intressant o flika in med detta eftersom det går i linje med vad de andra butikerna verkar ange. Man kan bara hoppas :( Skulle det visa sig att den dyker upp i nån annan butik i närheten före är det bara o dra dit o köpa istället o avboka hos Inwarehouse...

Postad 24 March 2010 - 14:20

osmano
  • osmano
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Leverandørene for norske butikker virker å få sine 29/3. Alle de forhandlerne jeg har vært innom var veldig klar på den datoen. De mente de kunne begynne å selge 31/3.....altså fortsatt Q1...;-)

Postad 24 March 2010 - 14:39

Unregistered42102
  • Unregistered42102
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0

Leverandørene for norske butikker virker å få sine 29/3. Alle de forhandlerne jeg har vært innom var veldig klar på den datoen. De mente de kunne begynne å selge 31/3.....altså fortsatt Q1...;-)

Ludostore.no sier at de får in den 29/3 og at jeg kan hente den på deres kontor i Oslo 30/3 eller 31/3 ;-)

Postad 24 March 2010 - 14:40

ananda
  • ananda
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0
ju närmare man kommer releasen, ju längre ifrån känns den. *suck* Vill ha min X10 NU SE >:)

Postad 24 March 2010 - 15:06

Unregistered42102
  • Unregistered42102
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0
Fikk detta svaret från Brightpoint ;-)

Butikkerna ska ha dem på måndag.

Best regards,
Brightpoint Norway AS
Marcus Jacobsson

Postad 24 March 2010 - 15:32

Unregistered80bc741c
  • Unregistered80bc741c
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0

Precis som jag befarade går det bara att ta kort på objekt som inte rör sig. Det är lite synd, för jag kan inte tänka mig att det går att ställa in slutartiden?

Det finns ju olika motiv. Sport har ju kortare slutar tid. Försök foto rörliga föremål inomhus utan blixt. Det funkar inte med kompaktkameror heller. Det man kan hoppas finns är att kunna ta många foton i en följd. Några SE Cybershot mobiler har haft "Best Pic" som jag tycker funkar hyfsat i dessa situationer. Den tar 9 foton i rad och där kan man ibland hitta nått kort som funkar.

Postad 24 March 2010 - 15:48

Unregistered80bc741c
  • Unregistered80bc741c
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0

March 24, 2010 at 3:06 pm
I’ve got My X10 Yesterday(3/23) in Taiwan

Undrar om den kostade 10kr och hade ett printat papper på UX innanför plastdisplayen :)

Postad 24 March 2010 - 16:06

Seriouz
  • Seriouz
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0
Idag åkte jag o köpte mobil-tidningen med Android special-numret. Mkt bra nummer denna månad!
Väldigt mkt tester (även om jag mest var intresserad av Desire och X10).
Testen på just de telefonerna upplever jag som väldigt utförliga och objektiva.
Båda fick topp-betyg (90%).

SE x10 ska tydligen ha väldigt bra kamera enligt "mobil", men de säger däremot att: "lampan gör mer skada än nytta när belysningen är för dålig för att få bra bilder". Ngn som vet vart man kan titta på bilder tagna med x10an i dålig belysning?

Tidningen hade mkt nyttig att erbjuda med mkt tips på nytto apps, tips o tricks etc etc.. (rekommenderas, KÖP!)

Postad 24 March 2010 - 16:14

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0

Idag åkte jag o köpte mobil-tidningen med Android special-numret. Mkt bra nummer denna månad!
Väldigt mkt tester (även om jag mest var intresserad av Desire och X10).
Testen på just de telefonerna upplever jag som väldigt utförliga och objektiva.
Båda fick topp-betyg (90%).

SE x10 ska tydligen ha väldigt bra kamera enligt "mobil", men de säger däremot att: "lampan gör mer skada än nytta när belysningen är för dålig för att få bra bilder". Ngn som vet vart man kan titta på bilder tagna med x10an i dålig belysning?

Tidningen hade mkt nyttig att erbjuda med mkt tips på nytto apps, tips o tricks etc etc.. (rekommenderas, KÖP!)

Sitter med tidningen framför mig nu på jobbet :) och kan hålla med, köpvärd. Mycket tips på bra och nyttiga appar.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.