HTC Desire - Prata bestÀllningar, abbonemang och annat
2978 svar till detta Àmne
Postad 10 March 2010 - 21:57
Golgo_13
-
Golgo_13
-
ForumrÀv
-
-
779 inlÀgg
Aja! Fan alltsÄ, jag kommer mao inte kunna spela Beethovens 32 pianosonater pÄ min Desire för den har ClearPad 2000 som bara klarar 2 punkter. Skit ocksÄ! DÄ mÄste jag avbestÀlla genast!
Sant, men för oss som bara kan pekfingerfalsen sÄ Àr nog en Desire ett bÀttre köp iaf  Dessutom stödjer inte pianon pinch-to-zoom
Postad 10 March 2010 - 22:15
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1997 inlÀgg
iPhone 3GS har ClearPad 3000 som stödjer sÄ mÄnga som tio punkter (hur man nu ska lyckas med det) om jag minns rÀtt.
Nej, iphone har inte ens en clearpad överhuvudtaget.
Postad 10 March 2010 - 22:19
Megaman2
-
Megaman2
-
ForumrÀv
-
-
616 inlÀgg
Hmmm... mÄste nog tÀnka om lite hÀr ocksÄ och kanske lÀgga pengarna pÄ ett piano istÀllet.
ser ut att vara samma som nexus http://www.youtube.c...u/1/7rOgFX1-EwEsÄ inget avancerat pianospel, kanske möjligtvis pekfingervalsen, men det Àr allt.
Postad 10 March 2010 - 22:39
zx
-
zx
-
Amatör
-
-
94 inlÀgg
Det intressanta Àr ju vilken reell betydelse i mobilanvÀndningen det hÀr s.k problemet har. Att nÄgon har snickrat ihop ett program som visar att det inte gÄr att korsa fingrarna utan problem, sÀger ju mig egentligen ingenting.
Visst kan jag sjÀlv dra slutsatsen, att det i vissa spel kan bli problem dÀr man ska göra mÄnga rörelser samtidigt.
Men jag vill se, höra exempel pÄ applikationer dÀr detta "problem" verkligen har nÄgon betydelse.
Jag har sÀkert lÀst om ett 10-tal frÄn detta forum som köpt nexus one frÄn USA. Hur upplever dessa personer detta?
Har ni stött pÄ en situation dÀr det hÀr "problemet" verkligen begrÀnsar utnyttjandet av mobilen?
Visst sen kan man tycka det Àr dumsnÄlt av HTC att inte har ordentliga saker i mobilen. Men har dom sagt att detta ska fungera?
Postad 10 March 2010 - 23:15
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1997 inlÀgg
Det intressanta Àr ju vilken reell betydelse i mobilanvÀndningen det hÀr s.k problemet har. Att nÄgon har snickrat ihop ett program som visar att det inte gÄr att korsa fingrarna utan problem, sÀger ju mig egentligen ingenting. Visst kan jag sjÀlv dra slutsatsen, att det i vissa spel kan bli problem dÀr man ska göra mÄnga rörelser samtidigt.
Men jag vill se, höra exempel pÄ applikationer dÀr detta "problem" verkligen har nÄgon betydelse. Jag har sÀkert lÀst om ett 10-tal frÄn detta forum som köpt nexus one frÄn USA. Hur upplever dessa personer detta? Har ni stött pÄ en situation dÀr det hÀr "problemet" verkligen begrÀnsar utnyttjandet av mobilen?
Visst sen kan man tycka det Àr dumsnÄlt av HTC att inte har ordentliga saker i mobilen. Men har dom sagt att detta ska fungera?
Kört Nexus i 2 mÄnader utan att en enda gÄng sett nÄtt problem. SÄ gÀr att göra en höna av en fjÀder...
Redigerat av NisseGurra, 10 March 2010 - 23:15.
Postad 10 March 2010 - 23:22
völund
-
völund
-
AnvÀndare
-
-
147 inlÀgg
Aja! Fan alltsÄ, jag kommer mao inte kunna spela Beethovens 32 pianosonater pÄ min Desire för den har ClearPad 2000 som bara klarar 2 punkter. Skit ocksÄ! DÄ mÄste jag avbestÀlla genast!
Kunde inte sagt det bÀttre sjÀlv, hehe
Postad 11 March 2010 - 05:45
Oddish
-
Oddish
-
AnvÀndare
-
-
160 inlÀgg
Enligt vad jag har lÀst sÄ lÀr det vara samma sensor (Synaptics ClearPad 2000) som sitter i Iphone 3G (och 3GS) bara det att Apple har haft 3 generationer pÄ sig att finslipa detektormjukvaran.
Vem har lurat i dig att iPhone kör ClearPad 2000? Den skÀrmen klarar maximalt 2 st olika touch-punkter och det finns gitarr- och piano-apps till iPhone 3G & 3GS dÀr man tar ackord med 4-5 fingrar Ät gÄngen, nÄgot som skulle vara omöjligt med en ClearPad 2000.
Redigerat av Oddish, 11 March 2010 - 05:47.
Postad 11 March 2010 - 07:04
Belgar
-
Belgar
-
Amatör
-
-
81 inlÀgg
Det intressanta Àr ju vilken reell betydelse i mobilanvÀndningen det hÀr s.k problemet har. Att nÄgon har snickrat ihop ett program som visar att det inte gÄr att korsa fingrarna utan problem, sÀger ju mig egentligen ingenting. Visst kan jag sjÀlv dra slutsatsen, att det i vissa spel kan bli problem dÀr man ska göra mÄnga rörelser samtidigt.
Men jag vill se, höra exempel pÄ applikationer dÀr detta "problem" verkligen har nÄgon betydelse. Jag har sÀkert lÀst om ett 10-tal frÄn detta forum som köpt nexus one frÄn USA. Hur upplever dessa personer detta? Har ni stött pÄ en situation dÀr det hÀr "problemet" verkligen begrÀnsar utnyttjandet av mobilen?
Huvudet pÄ spiken!
Postad 11 March 2010 - 09:07
jhn
-
jhn
-
AnvÀndare
-
-
222 inlÀgg
Video pÄ hur Sense pÄ Desire kan bete sig (en bit ner pÄ sidan): http://www.engadget....first-hands-on/Visserligen sÀger man att detta var en tidigare release av Sense men det Àr ju inte ens en mÄnad sedan testen gjordes. Jag arbetar sjÀlv med kvalitetssÀkring av mjukvara och Àr ju vÀldigt skeptiskt till att man helt hinner korrigera fel av den typen (som de man kan se i videon) pÄ en mÄnad dÄ telefonen ska vara klar att skeppas.
Redigerat av jhn, 11 March 2010 - 09:34.
Postad 11 March 2010 - 09:48
ojva
-
ojva
-
LĂ€rjunge
-
-
370 inlÀgg
Video pÄ hur Sense pÄ Desire kan bete sig (en bit ner pÄ sidan): http://www.engadget....first-hands-on/
Visserligen sÀger man att detta var en tidigare release av Sense men det Àr ju inte ens en mÄnad sedan testen gjordes.
Jag arbetar sjÀlv med kvalitetssÀkring av mjukvara och Àr ju vÀldigt skeptiskt till att man helt hinner korrigera fel av den typen (som de man kan se i videon) pÄ en mÄnad dÄ telefonen ska vara klar att skeppas.
Att videon gjordes för en mÄnad sen behöver ju inte nödvÀndigtvis betyda att mjukvaran var den absolut senaste dÄ, eller?
Postad 11 March 2010 - 09:52
robertk
-
robertk
-
Amatör
-
-
84 inlÀgg
Det stÄr ju klart och tydligt i relation till den hÀr videon att det Àr en early build. Finns massor med andra videon att kika pÄ just med pinch/zoom av home-skÀrmarna dÀr det hÀr beteendet Àr extremt snabbt och stabilt sÄ ingen ko pÄ taket skulle jag vilja pÄstÄ.
mvh, Robert
Postad 11 March 2010 - 10:02
ffodil
-
ffodil
-
MĂ€stare
-
-
2644 inlÀgg
Att videon gjordes för en mÄnad sen behöver ju inte nödvÀndigtvis betyda att mjukvaran var den absolut senaste dÄ, eller?
Kan inte se att den lilla video snutten sÀger ett dugg om hur toushskÀrmen pinch-to-zoom funkar. Har sett mÄnga video pÄ alla olika skÀrmar och sÄ som den reagerar hÀr gÄr att fÄ pÄ alla touch, beroende pÄ olika saker, sÄsom, för torra fingrar, för snabbt, okÀnsligt, lite för dÄlig vidröring osv. Har sjÀlv anvÀnt och testat mÄnga olika, inkl. Iphone och kan inte se nÄt konstigt med det. Man fÄr nog tÄla sig och se hur det ser ut nÀr dom börjar komma ut och som sagt N1 Àgarna verkar inte ha nÄgra problem.
Redigerat av ffodil, 11 March 2010 - 10:08.
Postad 11 March 2010 - 10:03
master_of_rock
-
master_of_rock
-
Beroende
-
-
1276 inlÀgg
Video pÄ hur Sense pÄ Desire kan bete sig (en bit ner pÄ sidan): http://www.engadget....first-hands-on/
Visserligen sÀger man att detta var en tidigare release av Sense men det Àr ju inte ens en mÄnad sedan testen gjordes.
Jag arbetar sjÀlv med kvalitetssÀkring av mjukvara och Àr ju vÀldigt skeptiskt till att man helt hinner korrigera fel av den typen (som de man kan se i videon) pÄ en mÄnad dÄ telefonen ska vara klar att skeppas.
We've been told by an HTC rep that the Sense build on the Desire unit we played with is actually quite early, so it's probably not indicative of the actual performance of the pinch-to-card view. We played with a Legend that had a later, nearly final build of the UI and it was definitely snappier and more responsive.
Det stÄr ju att det var en tidig beta och att Legend inte hade samma problem.
Redigerat av master_of_rock, 11 March 2010 - 10:03.
Postad 11 March 2010 - 11:11
Gordon24
-
Gordon24
-
AnvÀndare
-
-
129 inlÀgg
Missade sista sidan, skrev samma som föregÄende
Redigerat av Gordon24, 11 March 2010 - 11:13.
Postad 11 March 2010 - 11:37
WmB
-
WmB
-
Veteran
-
-
2455 inlÀgg
Àr rÀtt glad att man inte lÄses av apple. frÄn nyteknik
Apple fÄr neka "appar" pÄ vilken grund som helst och utvecklare har ingen rÀtt att försöka distribuera dem nÄgon annan vÀg Àn genom Apple.
...
Samtidigt förbehĂ„ller sig Apple rĂ€tten att stoppa program till Iphone nĂ€r som helst â genom fjĂ€rrstyrning kan Apple radera program i anvĂ€ndarnas apparater till och med nĂ€r de installerats.
Och Àven om det skulle vÄlla affÀrsmÀssig skada för dem som utvecklat program begrÀnsar Apple sitt ekonomiska ansvar till 50 dollar
Postad 11 March 2010 - 12:03
donfuego
-
donfuego
-
Wannabe
-
-
17 inlÀgg
Man fÄr nog tÄla sig och se hur det ser ut nÀr dom börjar komma ut och som sagt N1 Àgarna verkar inte ha nÄgra problem.
Jag har lekt med pinch-zoom funktionen pÄ N1 och den funkar utmÀrkt! NÀr jag fÄr min Desire sÄ kommer jag skratta Ät alla som avbestÀllt pga denna hysteri, som nÄn sa, snacka om att göra en höna av en fjÀder. Och helt Àrligt, ClearPad eller inte, vill jag spela spel sÄ köper jag varken en HTC eller Iphone för 5000 kr, dÄ köper jag en PSP! I rest my case.
Postad 11 March 2010 - 12:34
jhn
-
jhn
-
AnvÀndare
-
-
222 inlÀgg
Jag hÄller helt och hÄllet med om att det Àr en hysteri med Desire'ns multitouch. Jag kommer ocksÄ att köpa en.
Men att sÀga att om man vill spela spel sÄ köper man en PSP Àr vÀl ÀndÄ att ta i? Om Desiren ska stödja vissa spel vill man sÄklart kunna köra dem dÀr. Eller köper man en iPod bara för att kunna lyssna pÄ mp3:or, en portabel minirÀknare för att rÀkna och en mini-PC för att kunna lÀsa mail pÄ tex. tÄget nu för tiden ocksÄ? ;-)
Postad 11 March 2010 - 14:11
Robelind
-
Robelind
-
Wannabe
-
-
20 inlÀgg
Har det framkommit om det medföljer ett minneskort nÀr man köper en Desire?
Postad 11 March 2010 - 14:18
jhn
-
jhn
-
AnvÀndare
-
-
222 inlÀgg
Yes 8GB microSD medföljer. http://www.swedroid....-one#more-13625EDIT: Verkar som Swedroid Àr fel pÄ det hela. 3 ger med ett 4GB kort - sÄ det verkar vara upp till ÄterförsÀljaren att bestÀmma vilket kort som kommer med...
Redigerat av jhn, 16 March 2010 - 08:15.
Postad 11 March 2010 - 14:42
comp1337
-
comp1337
-
AnvÀndare
-
-
230 inlÀgg
Telia twittrar att de blir först i Sverige med Desire â 22:a mars
Postad 11 March 2010 - 15:33
ffodil
-
ffodil
-
MĂ€stare
-
-
2644 inlÀgg
Yes 8GB microSD medföljer. http://www.swedroid....-one#more-13625
Har sett att det stÄr sÄ pÄ swedroid, men fick besked frÄn CDON att det medföljer inte i lÄdan...kanske sitter ett i telefonen, vad vet jag. Ser ju ut som Desiren kommer ut lite tidigare Àn vÀntat iallafall.
Postad 11 March 2010 - 18:24
flurrijacob
-
flurrijacob
-
Wannabe
-
-
20 inlÀgg
Kommer med 4 gb micro SD hos 3 i alla fall.
Postad 11 March 2010 - 20:55
Unregisteredc953a7c3
-
Unregisteredc953a7c3
-
Veteran
-
-
1515 inlÀgg
Huvudet pÄ spiken!
Jo, sÀger det samma. BestÀller en desire imorgon och hoppas att man blir nöjd.  KÀnns som att om problemet vore sÄ allvarligt sÄ borde nÄgon i som har nexus one avrÄda oss frÄn att skaffa nexus one eller desire....
Postad 11 March 2010 - 21:46
ojva
-
ojva
-
LĂ€rjunge
-
-
370 inlÀgg
Tycker 3 har en riktigt bra deal med Desire! Bokade idag..
Postad 12 March 2010 - 00:40
zippiz
-
zippiz
-
Beroende
-
-
1289 inlÀgg
Ja, de har en riktigt bra deal... sÄ pass bra att jag faktiskt börjat fundera pÄ en Desire igen (började en gÄng med Nexus, sedan bravo/desire och varit inne pÄ X10 ett bra tag).
Blir ocksÄ lite trött pÄ att SE inte kan svara pÄ om hÄrdvaran pÄ X10 stödjer MT, vi vet ju att den inte Àr perfekt pÄ Desire men det finns iaf nÄgon form av MT. Dessutom fÄr man ju mer minne, och Android 2.1 vilket ocksÄ talar för den hÀr telefonen istÀllet.
Dock tycker jag inte den Àr lika snygg som X10, om Àn snyggare Àn Nexus one
SÄ eventuellt byter jag lÀger, Àr sjukt sugen pÄ en bra Android-telefon...
Postad 12 March 2010 - 07:14
ojva
-
ojva
-
LĂ€rjunge
-
-
370 inlÀgg
Ja, de har en riktigt bra deal... sÄ pass bra att jag faktiskt börjat fundera pÄ en Desire igen (började en gÄng med Nexus, sedan bravo/desire och varit inne pÄ X10 ett bra tag).
Blir ocksÄ lite trött pÄ att SE inte kan svara pÄ om hÄrdvaran pÄ X10 stödjer MT, vi vet ju att den inte Àr perfekt pÄ Desire men det finns iaf nÄgon form av MT. Dessutom fÄr man ju mer minne, och Android 2.1 vilket ocksÄ talar för den hÀr telefonen istÀllet.
Dock tycker jag inte den Àr lika snygg som X10, om Àn snyggare Àn Nexus one 
SÄ eventuellt byter jag lÀger, Àr sjukt sugen pÄ en bra Android-telefon...
Kan hÄlla med om att X10 ser vassare ut. Lite för kantig kanske, gillar lite mer avrundat men annars Àr det den snyggaste luren just nu(av de biler jag sett). Dock Àr jag osÀker pÄ SE överhuvudtaget. Satio slÀpptes ju tex med en del barnsjukdomar. SE brukar vÀl inte vara direkt snabba med uppdateringar och nu pratar jag inte om att uppgradera frÄn 1.6 till 2.1, utan rent generellt. Sen gillar jag Sense och tror absolut pÄ Amoled skÀrmen som sitter i Desire, blir ju dessutom en viss skillnad i fÀrgdjup nÀr den klarar av mer Àn 65k fÀrger(vet att SE ska uppgradera frÄn 1.6...men nÀr?) X10 verkar bara en riktigt bra lur men jag tycker att Desire verkar vara snÀppet bÀttre ÀnÄd...
Postad 12 March 2010 - 07:38
comp1337
-
comp1337
-
AnvÀndare
-
-
230 inlÀgg
Ăven jag har bestĂ€mt mig för en Desire nu. Wiie vad spĂ€nnande, lĂ€ngtar. Min första smartphone & android.
Kunna surfa med mobilen, fantastiskt  Nymodigheter.
Postad 12 March 2010 - 09:41
samuels3
-
samuels3
-
Amatör
-
-
60 inlÀgg
sÄdÀrja nu var abonnemanget förlÀngt med 18 mÄnader 499kr/mÄn hos TRE. jag fick 50% rabatt första tvÄ mÄnaderna, ngn som fÄtt en bÀttre deal?
Postad 12 March 2010 - 10:50
Gordon24
-
Gordon24
-
AnvÀndare
-
-
129 inlÀgg
Tycker 3 har en riktigt bra deal med Desire! Bokade idag..
MÄste frÄga er som bestÀllt frÄn tre nu  NÀr man tittar pÄ till exempel 3pott 149;-/mÄnad sÄ stÄr det under att mobilpris 199;-/mÄnad. man betalar alltsÄ bÄde och. sÄ minsta kostnaden/mÄnad Àr 348;- ? (Dessa exempelpriser Àr för 18 mÄnaders bindningstid.) Sen tillkommer det för att surfa gissar jag.
Postad 12 March 2010 - 11:03
WmB
-
WmB
-
Veteran
-
-
2455 inlÀgg
MÄste frÄga er som bestÀllt frÄn tre nu  NÀr man tittar pÄ till exempel 3pott 149;-/mÄnad sÄ stÄr det under att mobilpris 199;-/mÄnad. man betalar alltsÄ bÄde och. sÄ minsta kostnaden/mÄnad Àr 348;- ? (Dessa exempelpriser Àr för 18 mÄnaders bindningstid.) Sen tillkommer det för att surfa gissar jag.
hos 3 tillkommer det aldrig kostnad ( i normalfallet iaf), utan det dras t.ex 89kr för mobilsurf frÄn din samtalspott. sÄ jag har 199kr att ringa för, minus 69kr för friends plus, minus mobilsurf plus 89kr === 41kr kvar till övriga mobiloperatörer att ringa för
Postad 12 March 2010 - 11:26
master_of_rock
-
master_of_rock
-
Beroende
-
-
1276 inlÀgg
hos 3 tillkommer det aldrig kostnad ( i normalfallet iaf), utan det dras t.ex 89kr för mobilsurf frÄn din samtalspott.
sÄ jag har 199kr att ringa för, minus 69kr för friends plus, minus mobilsurf plus 89kr === 41kr kvar till övriga mobiloperatörer att ringa för
Det lÄter nÀstan för bra för att vara en mobiloperatör :-)
Postad 12 March 2010 - 11:26
PsychoCheF
-
PsychoCheF
-
Beroende
-
-
1353 inlÀgg
Jag ska nog blir tre kund ocksÄ, efter ett Äterigen uselt bemötande frÄn telenor.
Jag gillar att man kan anvÀnda potten till mer Àn samtal och sms, man kunde tom köpa spel mm via deras egen "butik".
Det Ànda som suger Àr att jag har flera mÄnader kvar hos telenor sÄ det blir vÀl att vÀnta.
Min frÄgor, ang. Tre;
Ăr det nĂ„gon butik som sĂ€ljer telefonen obunden med deras abonnemang?
NÄgon som bestÀllt hos sin Desire hos Tre som vet om de brandar telefonen pÄ nÄgot sÀtt?
Postad 12 March 2010 - 11:45
Golgo_13
-
Golgo_13
-
ForumrÀv
-
-
779 inlÀgg
Hmm, ja 3 har onekligen ett ganska intressant abonnemangsupplÀgg.
Min bindningstid hos Telenor gick ut i februari men om jag minns rÀtt Àr det typ 3 mÄnaders uppsÀgningstid... hur gör man pÄ bÀsta/billigaste sÀtt för att byta operatör?
Postad 12 March 2010 - 11:59
donfuego
-
donfuego
-
Wannabe
-
-
17 inlÀgg
Jag hÄller helt och hÄllet med om att det Àr en hysteri med Desire'ns multitouch. Jag kommer ocksÄ att köpa en.
Men att sÀga att om man vill spela spel sÄ köper man en PSP Àr vÀl ÀndÄ att ta i? Om Desiren ska stödja vissa spel vill man sÄklart kunna köra dem dÀr. Eller köper man en iPod bara för att kunna lyssna pÄ mp3:or, en portabel minirÀknare för att rÀkna och en mini-PC för att kunna lÀsa mail pÄ tex. tÄget nu för tiden ocksÄ? ;-)
Det Àr vÀl en smaksak men dagens Touch spel jag sett pÄ samtliga telefoner suger. De duger till att slÄ ihjÀl nÄgra minuter hÀr och dÀr, men vill jag ha en spelupplevelse sÄ köper jag en riktig spelkonsol. Och visst, det kommer alltid finnas nÄgra enstaka spel hÀr och dÀr som sticker ut men jag tror aldrig att en telefon kommer kunna ersÀtta en riktig spelkonsol i kvalitet och upplevelse, eftersom spelföretag troligtvis inte vill satsa pÄ en platform som förÀndras var 6:e mÄnad. Kolla pÄ hur lÀnge PSP och DS har funnits utan nÄgon större förÀndring av hÄrdvaran sÄ förstÄr du vad jag menar. Sorry, lite off topic
Postad 12 March 2010 - 13:02
Gordon24
-
Gordon24
-
AnvÀndare
-
-
129 inlÀgg
hos 3 tillkommer det aldrig kostnad ( i normalfallet iaf), utan det dras t.ex 89kr för mobilsurf frÄn din samtalspott.
sÄ jag har 199kr att ringa för, minus 69kr för friends plus, minus mobilsurf plus 89kr === 41kr kvar till övriga mobiloperatörer att ringa för
men telefonkostnaden Àr alltsÄ separat? Vad Àr Friends plus? har ju precis bundit mig 12 mÄnader till tele2 igen  men det kan jag lÄta ligga i vÀrsta fall (19;-/mÄnad) men ser ÀndÄ inte riktigt vart man sparar pengar pÄ att vÀlja 3. bara priset för telefonen med exemplet jag skrev tidigare blir 3582;- Min största utgift idag Àr sms pÄ mobilrÀkningen. Med det jag har nu med tele2 Àr det 3000 fria sms. det kommer jag inte ens upp i... frÄgan Àr om jag kommer tjÀna pÄ att byta till tre. har lite svÄrt att se det just nu.
Postad 12 March 2010 - 13:15
master_of_rock
-
master_of_rock
-
Beroende
-
-
1276 inlÀgg
men telefonkostnaden Àr alltsÄ separat? Vad Àr Friends plus?
har ju precis bundit mig 12 mÄnader till tele2 igen men det kan jag lÄta ligga i vÀrsta fall (19;-/mÄnad) men ser ÀndÄ inte riktigt vart man sparar pengar pÄ att vÀlja 3. bara priset för telefonen med exemplet jag skrev tidigare blir 3582;-
Min största utgift idag Àr sms pÄ mobilrÀkningen. Med det jag har nu med tele2 Àr det 3000 fria sms. det kommer jag inte ens upp i... frÄgan Àr om jag kommer tjÀna pÄ att byta till tre. har lite svÄrt att se det just nu.
Du fÄr ta flera Tele2 fakturor och rÀkna om allt med Tres priser. DÄ ser du vem Àr billigast just för dig. SÄdant Àr alltid individuellt. Kom i hÄg bara att rÀkna bort sjÀlva telefonkostnaden och jÀmföra det separat om du rÀknar pÄ olika bindningstider eller om ena kalkylen inte innehÄller denna kostnaden.
Postad 12 March 2010 - 13:27
Belgar
-
Belgar
-
Amatör
-
-
81 inlÀgg
Postad 12 March 2010 - 15:06
Gordon24
-
Gordon24
-
AnvÀndare
-
-
129 inlÀgg
VĂ€ldigt mkt OT nu.
ledsen för det. Gick tillbaka efter att jag skrev sista inlĂ€gget men kunde inte se det förens nu. hur som blir det i princip samma kostnad för mig oavsett om jag vĂ€ljer tre eller har kvar det jag har nu. Sorry för OT. Tre skriver att den har HD-video inspelning. Det stĂ„r inte Ă€nnu pĂ„ HTCs hemsida av vad jag kan se. Det har ju sagts att det ska komma mjukvaruuppdatering sĂ„ det ska fungera(?) men kĂ€nns konstigt om tre skriver att den har de, och nĂ€r man fĂ„r sin telefon har den inte det  om det inte hinner komma innan vill sĂ€ga. Ăr det kanske bara nĂ„got nytt pĂ„ den fronten jag missat?
Postad 12 March 2010 - 16:33
donfuego
-
donfuego
-
Wannabe
-
-
17 inlÀgg
Tre skriver att den har HD-video inspelning. Det stĂ„r inte Ă€nnu pĂ„ HTCs hemsida av vad jag kan se. Det har ju sagts att det ska komma mjukvaruuppdatering sĂ„ det ska fungera(?) men kĂ€nns konstigt om tre skriver att den har de, och nĂ€r man fĂ„r sin telefon har den inte det om det inte hinner komma innan vill sĂ€ga. Ăr det kanske bara nĂ„got nytt pĂ„ den fronten jag missat?
Var tusan lÀste jag att den (eller var det N1?) som klarade videoinspelning i 1280x720 men bara i 20 fps (Àn sÄ lÀnge) vilket ju e rÀtt kass. NÄn som kan fylla i?
Postad 12 March 2010 - 17:05
zippiz
-
zippiz
-
Beroende
-
-
1289 inlÀgg
Tja.... nu har jag knappt varit inne hÀr, o ni kanske Àr trötta pÄ filmer pÄ Desire? Den hÀr verkade iaf vara hyfsat ny, och rÀtt trevlig... http://www.youtube.c...h?v=9FDgjAeanTIHar nÄgon sett en film dÀr tracken anvÀnds till annat Àn att blÀddra sidor? Skulle vara intressan att se hur tex Sketch-a-etch hade fungerat med den. (nu med uppdaterat MT-stöd) http://www.youtube.c...h?v=AnbweiUYJsM
Postad 12 March 2010 - 17:29
Gordon24
-
Gordon24
-
AnvÀndare
-
-
129 inlÀgg
Tja.... nu har jag knappt varit inne hÀr, o ni kanske Àr trötta pÄ filmer pÄ Desire?
Den hÀr verkade iaf vara hyfsat ny, och rÀtt trevlig... http://www.youtube.c...h?v=9FDgjAeanTI
Har nÄgon sett en film dÀr tracken anvÀnds till annat Àn att blÀddra sidor? Skulle vara intressan att se hur tex
Sketch-a-etch hade fungerat med den. (nu med uppdaterat MT-stöd) http://www.youtube.c...h?v=AnbweiUYJsM
man behöver ju inte titta pÄ Desire-filmer om man tröttnat  sÄ jag klagar inte.
Postad 12 March 2010 - 18:17
pizzapappa
-
pizzapappa
-
Wannabe
-
-
13 inlÀgg
Tja.... nu har jag knappt varit inne hÀr, o ni kanske Àr trötta pÄ filmer pÄ Desire?
Den hÀr verkade iaf vara hyfsat ny, och rÀtt trevlig... http://www.youtube.c...h?v=9FDgjAeanTI
Finns en part 2 ocksÄ om nÄn skulle vara intresserad. http://www.youtube.c...h?v=5_rT9YzE-xg
Postad 12 March 2010 - 18:38
zippiz
-
zippiz
-
Beroende
-
-
1289 inlÀgg
Finns en part 2 ocksÄ om nÄn skulle vara intresserad. http://www.youtube.c...h?v=5_rT9YzE-xg
SÄg det sedan, o den var ju dessutom mycket mer intressant  F-n, jag kanske kan leva med en Desire, hehe...
Postad 12 March 2010 - 20:58
Unregisteredc953a7c3
-
Unregisteredc953a7c3
-
Veteran
-
-
1515 inlÀgg
SÄg det sedan, o den var ju dessutom mycket mer intressant 
F-n, jag kanske kan leva med en Desire, hehe...
KÀnde ocksÄ att jag kunde leva med en Desire sÄ tog mig i kragen och bestÀllde en. Nu fÄr det bÀra eller brista, Àr duktigt trött pÄ min nokia 6220 classic och Desire verkar vara den lur som passar mig bÀst. GÀller bara att hitta ett trevligt BT-Headset nu dÄ, finns det nÄgra med micro-usb sÄ man slipper ha dubbla laddare hemma & i bilen? Sony Ericsson MW600 verkar ha det, men finns det fler?
Redigerat av Unregisteredc953a7c3, 12 March 2010 - 21:00.
Postad 12 March 2010 - 21:15
zippiz
-
zippiz
-
Beroende
-
-
1289 inlÀgg
MW600 verkar kanon, sÄ varför leta efter annat? Du fÄr ju dessutom en laddare med headsetet som du kan anvÀnda till telefonen ocksÄ, perfekt ju
Postad 12 March 2010 - 21:31
Unregisteredc953a7c3
-
Unregisteredc953a7c3
-
Veteran
-
-
1515 inlÀgg
MW600 verkar kanon, sÄ varför leta efter annat? Du fÄr ju dessutom en laddare med headsetet som du kan anvÀnda till telefonen ocksÄ, perfekt ju 
Undra bara om det fanns fler att vÀlja pÄ..  FÄr nog bli en sÄdan sen. VÀntar ivrigt pÄ att fÄ mobilen, samt att det ska slÀppas en docka sÄ man kan ladda den snyggt vid sÀngen.
Postad 13 March 2010 - 01:37
Gordon24
-
Gordon24
-
AnvÀndare
-
-
129 inlÀgg
Undra bara om det fanns fler att vÀlja pÄ.. FÄr nog bli en sÄdan sen. VÀntar ivrigt pÄ att fÄ mobilen, samt att det ska slÀppas en docka sÄ man kan ladda den snyggt vid sÀngen.
Ja, man kan ju hoppas pÄ en docka, och gÀrna att den ansluter till USB utgÄngen dÄ med
Postad 13 March 2010 - 01:44
ravenshield
-
ravenshield
-
AnvÀndare
-
-
108 inlÀgg
Vet ni om det funkar att se vem som ringer och lÄttitel t.ex. pÄ displayen pÄ MW600 med Desire?
Postad 13 March 2010 - 02:05
Oddish
-
Oddish
-
AnvÀndare
-
-
160 inlÀgg
Vet ni om det funkar att se vem som ringer och lÄttitel t.ex. pÄ displayen pÄ MW600 med Desire?
No offense, men du kanske kan starta en ny trÄd för diskussion om MW600 och andra headsets?
Redigerat av Oddish, 13 March 2010 - 02:06.
Postad 13 March 2010 - 07:38
arcspin
-
arcspin
-
ForumrÀv
-
-
713 inlÀgg
Hej, Det Ă€r ganska intressant nĂ€r man tittar pĂ„ dessa videoklipp (och andra klipp) att man nĂ€stan aldrig fĂ„r se telefonidelen och smsdelen. ĂndĂ„ tvĂ„ ganska centrala delar i en telefon kan tyckas. Ăr det nĂ„gon som vet ett bra klipp dĂ€r dom gĂ„r igenom dessa tvĂ„ delar lite grundligare? Sedan om nĂ„gon Ă€r insatt i kalender och "att göra" apparna, vore jag mycket intresserad av att fĂ„ reda pĂ„ hur lĂ„ngt dom har kommit dĂ€r, det Ă€r ocksĂ„ tvĂ„ omrĂ„den som nĂ€stan aldrig visas och om det visas sĂ„ hastar man bara igenom dessa för att snabbt visa nĂ„got flashigare. Det verkar vara en kanontelefon!!!
2 anvÀndare lÀser detta Àmne
0 medlemmar, 2 gÀster, 0 anonyma medlemmar
Svara pÄ citerade inlÀgg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Ăvrigt
-
→
Off Topic
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Fler
|
Vilka bilder visas hÀr?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna sjĂ€lva tagit. För att bilder ska listas krĂ€vs att albumet Ă€r synligt samt att det inte Ă€r av typen "Historik", "Ănskelista", "Ăvriga byggbilder" eller "Ăvrigt".
|