Arkadetråden (Live Arcade)
527 svar till detta ämne
Postad 12 March 2009 - 15:09
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Speciellt världen när man använde skuggan. Vissa av dem var bara tur och frustration som gjorde att jag löste dem.
Mmmm... Nån gång där skuggan skulle öppna nån j-a dörr och kunde göra det pga att han inte stannade lika fort som man själv gjorde det. Inte helt solklar lösning...  ? Har det något med att göra? Hittade inget om det på GameFaqs? Japp, för att krävs att du på banan där Men jag struntade i att när jag såg att det tog över
Postad 12 March 2009 - 16:00
LillKille
-
LillKille
-
Veteran
-
-
1680 inlägg
Mmmm... Nån gång där skuggan skulle öppna nån j-a dörr och kunde göra det pga att han inte stannade lika fort som man själv gjorde det. Inte helt solklar lösning... 
Precis, det var den jag hade kvar i den världen häromkvällen och den när man skulle lägga ringen bredvid en nyckel och fånga dem i luften som jag hade kvar. Tålamodsprövande spel. Men inte fullt lika frustrerande som mina Veteran attempts på CoD5 just nu. Japp, för att krävs att du på banan där Men jag struntade i att när jag såg att det tog över
Oki, nä skiter jag i. Det var ju någon/några som man inte kan ta nu när man klarat av det ordinarie spelet.
Postad 12 March 2009 - 18:32
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5006 inlägg
Det är dåligt med folk som spelar Geometry Wars Evolved 2 tycker jag.
Börja genast skjuta neonlysande geometriska figurer!
Postad 13 March 2009 - 11:22
JMKbiker
-
JMKbiker
-
Beroende
-
-
1086 inlägg
Peggle is the shit!

Enhörningar och regnbågar FTW.
Provade det igår, skulle jag inte ha gjort, satt alldeles för länge...
Postad 14 March 2009 - 10:14
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
nån som vet nåt om när zombies (brädspelet) ska komma till xbla? vill juh ha det nuuuuu =(
Postad 14 March 2009 - 16:04
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4329 inlägg
Provade det igår, skulle jag inte ha gjort, satt alldeles för länge... 
Samma här! Ungarna älskar Peggle, Xboxen kommer snart inte vara min längre
Postad 14 March 2009 - 16:09
Majorglenn
-
Majorglenn
-
Mästare
-
-
3071 inlägg
Samma här! Ungarna älskar Peggle, Xboxen kommer snart inte vara min längre 
det är därför man har 2 boxar!  Mina äldsta är bara 2 bast så än behöver jag inte oroa mig
Postad 14 March 2009 - 18:36
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5006 inlägg
Peggle är faktiskt riktigt roligt. Måste bara spela igenom Puzzle Quest innan jag fastnar i något annat pusselspel.
Postad 14 March 2009 - 19:03
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Mmmm... Maken till positiv feedback får man nog leta efter.
Postad 15 March 2009 - 11:28
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5006 inlägg
Osäker på om jag får posta i den här tråden. Mod, flytta den om det här är fel tråd. Eftersom jag redan köpt en "Street Fighter 2 Turbo HD Remix"-licens så säljer jag den jag fick med min röda X360 på Tradera nu om någon är intresserad. LÄNK
Postad 15 March 2009 - 11:35
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Hade nog inte kallat koden 'obrukbar' i annonsen.
Postad 15 March 2009 - 11:54
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5006 inlägg
Hade nog inte kallat koden 'obrukbar' i annonsen. 
Hmm, "obrukar" borde jag kanske ändra till "obrukad".
Redigerat av Unregisterede32cf070, 15 March 2009 - 11:54.
Postad 15 March 2009 - 18:07
letmefly
-
letmefly
-
Veteran
-
-
2258 inlägg
Mmm, kom precis genom det häromdagen också. Vart 2 banor som jag vart helt ställd på, men klarade av de bägge på samma kväll. Mentala tungvrickare. Blire nån timerun nu ?
Japp - satte mig precis och körde igenom samtliga timeruns nu bortsett från att klara hela spelet på under 45 min. Festligt hur timerun får en att hitta nytt flyt i banorna samt i vissa fall ändra tillvägagångssätt för att klara dem på utsatt tid.
Postad 10 April 2009 - 10:46
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5006 inlägg
Provade de demon Flock, Puzzle Quest Galactrix och Dishwasher igår. FlockHar sett fram emot det här ett tag, men blev jättebesviken. Jag hade sett fram emot något där det var mer tänka och klura och mindre stressa och försöka få tefatet att göra som jag vill. Priset på 1200 MSP känns onödigt högt. DishwasherAlla som gillar Castle Crasher bör ta en titt på det, men för min del blev jag bara trött i tummen... Priset på 800 MSP känns rimligt. Puzzle Quest GalactrixKänns som en fräsch, upphottad och klurigare version av sin föregångare. Eftersom jag diggar Sci-fi så kanske jag köper det här någon gång, trots sitt på tok för höga pris på 1600 MSP (!?).
Postad 03 May 2009 - 07:55
Jovevve
-
Jovevve
-
Användare
-
-
101 inlägg
Hur fungerar det om jag köper ett spel på min box men med en kompis konto, kommer spelet att fungera både på min box samtidigt som det fungerar på kompisens box? Om han spelar med kontot spelet är köpt med och jag spelar på hårdisken som spelet köptes från.
Postad 03 May 2009 - 08:50
maximm
-
maximm
-
Guru
-
-
4105 inlägg
Ska vi se, om jag inte minns fel så kan alla login spela ett arcade-spel på xboxen den är köpt på. Flyttar man filerna till en annan Xbox, oavsett hur man gör, så måste man vara inloggad med kontot som köpte spelet.
Postad 03 May 2009 - 17:51
Majorglenn
-
Majorglenn
-
Mästare
-
-
3071 inlägg
Nu är jag åxo fast i Peggle träsket! Löjligt beroende framkallande!
Postad 04 May 2009 - 14:37
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4329 inlägg
Någon som vet när Magic the Gathering kommer på Live Arcade?
Postad 04 May 2009 - 15:21
Upp_o_ner
-
Upp_o_ner
-
Lärjunge
-
-
264 inlägg
Någon som vet när Magic the Gathering kommer på Live Arcade?
Väldigt tyst om det spelet, förhoppningsvis kommer det i år. Däremot kommer det en massa bra fighting-spel till XBLA; I år: "King of Fighters 98" och "Gouru: Mark of the wolves" och "Capcom VS Marvel 2" Nästa år: "King of Fighters 2002:UM"
Postad 05 May 2009 - 18:56
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Nu är jag åxo fast i Peggle träsket! Löjligt beroende framkallande!
Sugen på ett Peggle Party?
Postad 05 May 2009 - 22:01
Majorglenn
-
Majorglenn
-
Mästare
-
-
3071 inlägg
lätt.. inte ikväll dock. Jag hojtar till nästa gång jag är inne, om du e inne dvs
Postad 06 May 2009 - 13:09
suazio
-
suazio
-
Användare
-
-
103 inlägg
Jag är på iaf. Kört Peggle en del nu, alla som har testat det hos mig har sagt: "Vad är det här för skit?" så fort dem kört en runda eller två så har de vägrat lämna ifrån sig kontrollen. Blivit mest Arcade spel på sistone, skönare att köpa ett Arcade spel än att resa sig upp ur soffan för stoppa i ett annat spel  Så sluta inte tipsa om härligt beroendeframkallande arcade spel.
Postad 06 May 2009 - 13:32
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Så sluta inte tipsa om härligt beroendeframkallande arcade spel.
N+ kan du ju prova
Postad 06 May 2009 - 14:34
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5006 inlägg
Jag är på iaf. Kört Peggle en del nu, alla som har testat det hos mig har sagt: "Vad är det här för skit?" så fort dem kört en runda eller två så har de vägrat lämna ifrån sig kontrollen.
Blivit mest Arcade spel på sistone, skönare att köpa ett Arcade spel än att resa sig upp ur soffan för stoppa i ett annat spel 
Så sluta inte tipsa om härligt beroendeframkallande arcade spel. Castlevania - Symphony of the Night är grymt. Förtjänar en portning till DS.
Postad 13 May 2009 - 18:28
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4329 inlägg
Achievementlista till Magic The Gathering
The Spark (20 points)
Win a game
Life Preserver (10 points)
Increase your life total to 30 or more in single player, or 60 or more in Two-Headed Giant
Magic: The Puzzling (10 points)
Complete a challenge
Devastator (10 points)
Deal 20 combat damage to a player in a single turn in a game
Defender of Foriys (20 points)
Win a Two-Headed Giant game
Spellslinger (0 points)
Defeat someone who has earned the Spellslinger achievement
Duelist (10 points)
Win 5 ranked Xbox LIVE matches
Epic Conclusion (40 points)
Defeat Tezzeret in the final single-player campaign battle
Puzzling Master (20 points)
Complete all challenges
Master of Artifice (10 points)
Defeat Tezzeret & Tezzeret in the cooperative campaign
Duels Master (20 points)
Win 10 Xbox LIVE matches
Planeswalker (30 points)
Unlock 100%
Postad 23 June 2009 - 18:43
torslanda423
-
torslanda423
-
Lärjunge
-
-
394 inlägg
är det bara jag som blivit total-hooked på CellFactor: Psychokinetic Wars - fattigmans-Unreal Tournament som funkar förvånansvärt bra, det som varit trist med UT sista året har ju varit att det är för dålig aktivitet online och svårt hitta matcher (underskattat spel!).. så det här satt som en smäck!
nån som har lust köra några sessions??
Postad 13 July 2009 - 12:00
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Vilka förslag har ni på co-op arcade-spel som man kan spela med flickvännen t.ex?
Jag tänkte testa Castle Crashers iaf.
Postad 13 July 2009 - 19:24
Upp_o_ner
-
Upp_o_ner
-
Lärjunge
-
-
264 inlägg
Finns lista på Co-op arcade games. Castle Crashers är absolut roligt för co-op (bra spel även solo). Sen kanske även Bionic Commando: Rearmed (platform-spel) eller Schizoid. Blir en dyr sommar igen: Summer of ArcadeJuly 22: Splosion Man™ 800 Microsoft Points(Twisted Pixel Games/Microsoft): Fools they were, to tread where knowledge should stay forbidden. For what emerged was not a man - it was a Splosion Man. "And all who saw him were sploded, for he was the fire and they were but meat." Able to splode himself at will, the Splosion Man launches his way through levels as an uncontainable force. From Twisted Pixel Games, developer of the award winning The Maw™, Splosion Man will keep you on your toes as you play through more than 50 single-player levels and 50 multiplayer levels. Nominated by GameSpy, Gamespot, IGN, and 411mania, this meat-riddled splosion-fest took several Best of E3 awards including Best Platformer and Best Downloadable Game. July 29: Marvel vs. Capcom 2 1200 Microsoft Points(Backbone Entertainment/Capcom): One of the most popular fighting games of all time, “Marvel vs. Capcom 2,” arrives worldwide on Xbox LIVE Arcade. Choose from 56 legendary characters from Marvel Comics and Capcom history, including Ryu and Wolverine. With online multiplayer over Xbox LIVE and enhanced HD graphics, decide your own dream team in the ultimate tag-team fighting experience. Aug 5: Teenage Mutant Ninja Turtles™: Turtles in Time Re-shelled 1200 Microsoft Points(Ubisoft Singapore®/Ubisoft®): Cowabunga dude! Marking the franchise’s 25 anniversary, everyone's favorite Teenage Mutant Ninja Turtles game is back with a brand new look in “Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles in Time Re-Shelled.” The arcade classic has been revamped with all new 3D graphics, but the same classic beat 'em up gameplay. August 12: Trials HD 1200 Microsoft Points(RedLynx/Microsoft): Nominated for GameSpy’s Best Downloadable Game of E3 award, “Trials HD” is guaranteed to get our heart racing.” Put on your helmet, and rev your way through “Trials HD,” a full-featured, physics-based motorcycle racing platformer in stunning HD graphics. Tear up more than 50 tracks and test your metal in two unique game modes: Race and Skill. Create, share and download an unlimited number of free tracks with the level editor, and customize your rider to fit your personality. August 19: Shadow Complex 1200 Microsoft Points(Chair Entertainment and Epic Games/Microsoft): Winner of numerous Best of E3 awards including Best Downloadable Game from 1UP, IGN, GameTrailers and G4TV, “Shadow Complex” is the next evolution in downloadable games. “Shadow Complex” marries the quality and depth of a full retail title with the stunning visuals of Epic Games’ industry-leading Unreal Engine 3, and a classic side-scroller. Set in the world of Orson Scott Card’s best-selling novel, “Empire,” Shadow Complex provides more than 10 hours of in-depth gameplay and introduces a compelling universe.
Postad 13 July 2009 - 22:18
Yocke
-
Yocke
-
Forumräv
-
-
688 inlägg
Glöm inte remaken på Monkey Island. Tror den släpps veckan före Splosion Man.
Postad 13 July 2009 - 22:22
coolmalone
-
coolmalone
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Glöm inte remaken på Monkey Island. Tror den släpps veckan före Splosion Man.
Det släpps nu på onsdag 15/7! Bara (snart) en dag kvar!
Postad 15 July 2009 - 08:01
b0wlingb0y
-
b0wlingb0y
-
Lärjunge
-
-
390 inlägg
Give me Monkey Island!!!!
Postad 19 August 2009 - 16:29
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Become a Football Expert with RTL Sports: "Football Genius – The Ultimate Quiz" Set to Kick-off on Xbox LIVE Arcade
Cologne, Germany - August 18, 2009 – RTL Interactive GmBh, under the label RTL Sports, announced today that Football Genius – The Ultimate Quiz is due to be released for Xbox LIVE Arcade in the autumn of 2009, and will be available worldwide from Xbox LIVE Marketplace. Whether you call it soccer or football, Football Genius – The Ultimate Quiz promises a sociable multiplayer experience that focuses on the world's most popular sport.
Football Genius – The Ultimate Quiz gets underway with a brilliant kick-off that incorporates more than 3,500 different questions and six football packs with reference to football leagues around the world including, English, French, German, Italian, and Spanish. The quiz allows for up to four players to compete for the best score with subjects ranging from general football trivia to true insider questions, testing players' knowledge of all things related to the vast world of football.
Virtual Football enthusiasts will have no trouble keeping up with their favorite sports figures with the various game varieties. Play against the clock in "Kick-Off" mode, or risk it all in "Foul Play" - football fans get to experience far more than just 90 minutes' worth of fun, and test their sports knowledge in nine different game modes with sensational features.
Beginners and advanced players will be able to turn pro online or offline as Football Genius – The Ultimate Quiz provides plenty of entertainment for the whole family. The quiz supports Xbox 360® Buzzers for a genuine stadium atmosphere in the players' own living rooms.
Fotbollstrivia kanske kan vara något? I´d hit it.
Postad 06 September 2009 - 18:45
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5006 inlägg
Jag har fastnat ordentligt för Defence Grid. Mein gott, det går inte att sluta. Nu har min sambo motat bort mig från TV:n, så nu får jag sitta här med mina skakningar och känna abstinensen.
Det är för övrigt ett "Tower defence" spel byggt med en 3D-motor och ett försök till story.
Rekommenderas!
Postad 06 September 2009 - 19:45
Topper Harley 77
-
Topper Harley 77
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Ja det var riktigt skoj faktiskt.
Postad 23 September 2009 - 13:55
aikelo
-
aikelo
-
Lärjunge
-
-
315 inlägg
Hittade Bubble bobble igår, ett givet köp.
Postad 23 September 2009 - 14:06
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
det är bubble bobble neo du menar va? hur känns det egentligen? jag har sett videos på det men blev lite avskräckt. tycker det ser förskräckligt ut =S.
Postad 23 September 2009 - 14:18
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Har hört en hel del negativa saker om det...
Postad 23 September 2009 - 14:40
jayreso
-
jayreso
-
Beroende
-
-
1115 inlägg
Testade precis demot till Zombie Apocalypse. Nån som vet hur det är uppbyggt? Är det bara som en arenafight eller? Med olika matchtyper? Tyckte det verkade sådär om jag ska vara ärlig, men nu spelade jag ju singelplayer. Får testa med några polare, men som det känns nu hoppar jag nog över det. Inbillar mig att det är enformigt.
Postad 23 September 2009 - 17:41
aikelo
-
aikelo
-
Lärjunge
-
-
315 inlägg
det är bubble bobble neo du menar va? hur känns det egentligen? jag har sett videos på det men blev lite avskräckt. tycker det ser förskräckligt ut =S.
Har bara kört demon än och där finns klassiskt läge, arrange mode (co-op) och vs mode. Själv så är jag bara intresserad av classic. Det är som orginalet ,man kör själv eller med en polare ner till level 100.
Postad 23 September 2009 - 22:31
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
upptäckte idag att min bror hade tankat hem demot på det med, och jag gillar det verkligen inte. gillar inte stilen, gillar inte kontrollen.
tacka vet jag orginalet. eller så nära orginalet man kan komma. jag och en kompis körde igenom nes-versionen på vc för inte så längesen. bra mycket bättre.
Postad 24 September 2009 - 10:14
Morte
-
Morte
-
Amatör
-
-
73 inlägg
Har åxå upptäckt Defence Grid, sjukt beroendeframkallande.
Har kommit till sista banan i kampanjen och får på nöten hela tiden...
Någon som har några tips?
Postad 24 September 2009 - 19:46
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5006 inlägg
Jag fixade en guldmedalj på den genom att bygga torn på ett sådant sätt att utomjordingarna fick så lång väg att gå som möjligt. Iaf de som kom från "ovansidan", De som kommer underifrån fick en kortare väg, men genom att bygga ut för de från ovan kunde jag avlasta tornen medan de prattade de som kom underifrån till slask.
Inte lätt att förklara, men så e det. 
Det här med att bygga så de får gå långt är för övrigt en bra idé på de flesta banor.
Postad 07 November 2009 - 10:51
Unregistered710b3906
-
Unregistered710b3906
-
Veteran
-
-
2199 inlägg
Hade 800 points över igår kväll så jag tänkte köpa mig ett fint litet arkad spel, och kollade lite på recensioner och så.
Och kom över Splosion Man (Har spelat demot vilket fick betyget meh) och är riktigt imponerad, riktigt roligt spel för inga pengar alls.
Postad 01 December 2009 - 16:44
Unregisteredd6fd98d2
-
Unregisteredd6fd98d2
-
Användare
-
-
221 inlägg
På onsdag (2/12) släpps det första Call of Duty till Xbox 360 för 1200 MS-poäng (drygt 130 kronor). Det innehåller hela kampanjen plus flerspelarläge online (för upp till åtta spelare) från spelet som satte igång Infinity Wards långa succé med krigsspel. 1200p känns lite väl mycket, hade det kostat 800p hade man nog funderat på att köpa det. // level7.nu // xbox.com
Postad 02 December 2009 - 23:13
RealDaBratt
-
RealDaBratt
-
Forumräv
-
-
808 inlägg
Någon mer än jag som får meddelande om att COD inte är tillgängligt i min region när jag ska ladda hem spelet?
Postad 03 December 2009 - 00:27
JMKbiker
-
JMKbiker
-
Beroende
-
-
1086 inlägg
Skulle prova lite Double dragon idag. När jag startade det så stod det att jag bara kunde spela första level för att det var en Trial trots att jag för länge sedan köpt det. Försökte då med unlock i menyn men då stod det att jag redan hade köpt det.. Tog då bort hela spelet och gick via marketplace för att ladde ner det igen men då hittar jag det inte..
Vet att en del spel tas bort ifrån marketplace ibland men de kan väl ta bort möjligheten att spela spel som man köpt?
Postad 03 December 2009 - 07:43
SejLax
-
SejLax
-
Beroende
-
-
1495 inlägg
Skulle prova lite Double dragon idag. När jag startade det så stod det att jag bara kunde spela första level för att det var en Trial trots att jag för länge sedan köpt det. Försökte då med unlock i menyn men då stod det att jag redan hade köpt det.. Tog då bort hela spelet och gick via marketplace för att ladde ner det igen men då hittar jag det inte.. Vet att en del spel tas bort ifrån marketplace ibland men de kan väl ta bort möjligheten att spela spel som man köpt?
Det finns download history nånstans. Både på boxen och på Xbox.com. Tror det är under kontoinställningar eller liknande. Där kan du se allt du nånsin laddat hem samt ladda hem det igen. Vet att vissa Arcade-spel lider av en bugg som gör att den inte hittar din licens för det spelet. En sak som alltid brukar funka är att göra som du skriver, ta unlock igen. Då kommer den säga att du redan köpt spelet, samt att den frågar om du vill ladda ned det igen. Tryck "download again" och då kommer den på några sekunder ladda hem licensen på nytt, och spelet ska fungera. Men i värsta fall kan du behöva göra detta varje gång du spelar. Det brukar finnas andra lösningar också för vissa spel. Vet att jag hade problem i Braid bland annat. Där var det nån som kommit på att man kunde backa ur alla menyer och sen gå in igen så hittade den licensen, eller hur det nu var. Sök lite på problemet så kanske du får tips.
Postad 03 December 2009 - 08:29
JMKbiker
-
JMKbiker
-
Beroende
-
-
1086 inlägg
Tack, ska kolla kontoinställningar ikväll. Grejen är att jag tryckte "download again" två gånger, båda gångerna startades spelet om men blev inte upplåst. Det var därför som jag tog bort det helt för att testa ladda ner fullversion direkt.
Postad 03 December 2009 - 16:26
JMKbiker
-
JMKbiker
-
Beroende
-
-
1086 inlägg
Nu har jag laddat ner det igen via "download history". När jag startar spelet står det fortfarande att det är trial, när jag sedan väljer unlock står det att jag redan har köpt det och om jag vill ladda ner det igen. Provade att köra download again ytterligare två gånger men det hjälper inte.
Postad 03 December 2009 - 17:20
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Nu har jag laddat ner det igen via "download history". När jag startar spelet står det fortfarande att det är trial, när jag sedan väljer unlock står det att jag redan har köpt det och om jag vill ladda ner det igen. Provade att köra download again ytterligare två gånger men det hjälper inte. 
Prova att rensa cachen, låter ju som att nåt har gått i baklås.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|