Måste säga att de verkar konstigt att de inte vet varför den svarta har utgått hos dem innan den kommit in ??
Bifogar våran mejl konversation:
Hej.
Vi har nu raderat/spärrat order 4457835
Har du gjort en direktbetalning kommer det ta ungefär 1-3 arbetsdagar innan återbetalning och radering sker.
Tyvärr så har vi inga uppgifter på varför den svara spelaren utgått ur sortimentet.
Vänliga hälsningar
Christoffer Sandberg
Dustin home AB
Sälj | Kundservice
E-post:
[email protected] För att underlätta hanteringen, vänligen behåll mailkonversationen intakt.
Eventuella priser som lämnas av Dustin AB i detta mail är per styck,
inklusive moms & exklusive frakt och gäller enbart idag. För aktuell prisbild se
http://www.dustinhome.se--------------------------------------------------------------------------------
Sent: den 4 juli 2006 13:49
To: Order home
Subject: RE: 4457835
Men hur kan ni inte få tag på svarta längre när spelar har funnits på marknaden i en vecka.
Ja jag får handla hos netonnet de har den svarta på lager....
Sätter ni tilbaka pengarna på kortet ?
Med vänliga hälsningar/Best regards
Joacim Eriksson
--------------------------------------------------------------------------------
From: Order home [mailto:
[email protected]]
Sent: Tuesday, July 04, 2006 1:30 PM
To: Eriksson Joacim (AA/SEN1-Kis)
Hej.
Din order verkar ändrad. Varför vet jag tyvärr inte. Vill du att vi avbeställer din order då vi ej kan få tag på den svarta längre?
Vi beklagar det inträffade.
Vänliga hälsningar
Christoffer Sandberg
Dustin home AB
Sälj | Kundservice
E-post:
[email protected] För att underlätta hanteringen, vänligen behåll mailkonversationen intakt.
inklusive moms & exklusive frakt och gäller enbart idag. För aktuell prisbild se
http://www.dustinhome.se--------------------------------------------------------------------------------
Sent: den 4 juli 2006 10:29
Importance: High
Va?? Så ni tog bort den svarta och ändra min beställning eller ?? Ni har ju haft den svart hur länge som helst på eran sida ???
Joacim Eriksson
--------------------------------------------------------------------------------
From: Order home [mailto:
[email protected]]
Sent: Tuesday, July 04, 2006 10:22 AM
To: Eriksson Joacim (AA/SEN1-Kis)
Hej.
Tyvärr så har vi enbart silvermodellen av den spelaren i vårat sortiment. Leveranstiden är lika lång på både den regionskodade och den regionsfria.
Vänliga hälsningar
Christoffer Sandberg
Dustin home AB
Sälj | Kundservice
E-post:
Sent: den 4 juli 2006 09:09
Subject: 4457835
Hej
Denna order som jag beställde i juni, skall vara en svart inte silver pioneer 696av regfri...
Detta har jag ändrat en gång tidigare men nu ser jag att det är silver igen ??
Och stämmer det att den är försenad nästan en månad ?? Andra nät butiker har den ju ?? Kan jag ta en icke regfri, får jag den snabbare då ??
Takcsam för svar
Joacim Eriksson
Kolla denna
länk
Redigerat av Jokkmokksjocke, 05 juli 2006 - 13:21.