Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Bellus Magnum

838 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 24 October 2007 - 23:30

maggie
  • maggie
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Jag köpte i beige. På soffcenter har dem visningsoffa i det tyget.

Postad 25 October 2007 - 05:42

jolken
  • jolken
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Står själv i tankarna att köpa ny soffa.
Blir nog en magnum...men osäker på tyget.
Vill ha ett åt det bruna hållet.
Ni som haft problem med kvalitén på era soffor,
vad har ni valt för tyg?

//MVH

Postad 26 October 2007 - 11:30

Thozi
  • Thozi
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Jag har också en bellus magnum med brunt/ljusbrunt tyg på (finns bilder i galleriet) och den har inte blivit missfärgad än iaf. Dock har tyget rört på sig så att sömmarna har förflyttat sig lite från att vara på kanten av kudden till en bit in på kortsidan men det går att flytta tillbaka. Den har dock blivit lite nopprig men jag tror faktiskt att det är kattens hyss som har medfört detta och inte vanligt popcorn-ätande :P Anyways, jag tycker det är en schysst soffa att mysa ner sig i men den är mindre trevlig att sitta och äta/fika i och ha mer sofistikerade tillställningar (kanske inte skulle hända så ofta ändå :wub: )

Postad 27 October 2007 - 18:15

NosFrankSinatra
  • NosFrankSinatra
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Någon som har lite koll på vad det är för skillnad på en "bryssel xl" som finns på EM kontra en "Bellus Magnum"? Designmässigt är dom väl inprincip identiska? Brysseln går ju på 9995:- på EM medans jag bara hittar den lilla Bellus Magnum på comfort möbler för 10550:-.

<{POST_SNAPBACK}>

Bryssel har inte en chans om man jämför komfort; är som att välja mellan att sitta på sten eller gräs... B) Sen är Magnumen djupare, vilket gör att den är skönare att krypa upp i...Brysseldivanen var alldeles för kort för mina ben i alla fall...
Summa sumarum - Magnumen är oerhört mycket mer prisvärd!! ;)

Jag får tacka så hemskt mycket för det uttömande svaret. Det räckte nog för att övertyga mig om att det är mest aktuellt med en bellus magnum och ingenting annat.

Postad 30 October 2007 - 07:25

jolken
  • jolken
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Klev igår in på Comfort och beställde en Magnum.
Fick soffan för 10.000:- köpte även en 80x80 pall för 1900:-
Det var sista dagen om man ville ha soffan innan jul.
Minns inte vad färgen hette men brun var den, och ganska tätt vävd.
Nu är det bara att längta!

Postad 30 October 2007 - 17:49

Unregisteredc17c0c25
  • Unregisteredc17c0c25
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 0

Finns det någon återförsäljare av Magnumsofforna i Umeå? Ni verkar hypa dom så pass mycket att det kanske är värt att ta sig en titt..

Finns på Comfort möbler mitt i stan var dit idag å tittade på en magnum men fastnade för en ännu större soffa......
Hette Rambo med en stor divan på ena sidan och en liten på andra 337 cm bred ! :)
bra pris också 13800:-

Postad 31 October 2007 - 15:20

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
Faen va jag vill ha min! Är inne på 8:e veckan nu... Va gött det kommer att bli!

Redigerat av jespur, 31 October 2007 - 15:21.

Postad 02 November 2007 - 08:32

D_Diamond
  • D_Diamond
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Fick min igår! fyra veckor för tidigt! vart helt paff när snubben ringde från soffcenter å sa att soffan kommit. Monterade upp den, och nu står den där i vardagsrummet =). Var lite skeptiskt till tygvalet innan den kom,
men det visade sig vara helt rätt till slut! Valde Harmony 809 tyget.

Postad 03 November 2007 - 00:24

samf
  • samf
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

Fick min igår! fyra veckor för tidigt! vart helt paff när snubben ringde från soffcenter å sa att soffan kommit. Monterade upp den, och nu står den där i vardagsrummet =). Var lite skeptiskt till tygvalet innan den kom,

men det visade sig vara helt rätt till slut! Valde Harmony 809 tyget.

Skulle gärna vilja se en bild på din soffa.
Har väntat på min magnum i 4 veckor nu... nu är det nerförsbacke.. snart borde den komma.

Postad 03 November 2007 - 10:25

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
Kan nån svara på vad de tär för dimensioner på kartongerna? Måste veta hur stort släp jag måste dra med mig...

Postad 03 November 2007 - 16:43

AMDTerrorist
  • AMDTerrorist
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Skulle gärna också vilja veta måtten på paketen som man får.
Och om jag har fattat det rätt så går det att ta lös armstöden från "soff" och "divan" delen. om det krisar med att man inte får in dem så borde man väl kunna öppna paketen utanför och sedan montera av armstöden och sedan lyfta in det hela. Eller är jag helt ute och cyklar?

SKulle även vilja veta hur ni som har haft soffan ett tag nu ser på kvalitén, dels när det gäller tyget (skriv gärna vilket tyg, och det hade varit bra med bild) Samt hur kvalitén att sitta i den är, blir det insjunken efter ett tag, eller håller den samma komfort?

Postad 03 November 2007 - 19:50

PrOoF
  • PrOoF
  • Användare

• 181 inlägg
  • 0
Har haft min i snart 2 månader ochär klart nöjd med mitt köp, kvaliten på tyget är det inget att anmärka på (prisgrupp 4), vänder dock på sittkuddarna när jag dammsuger!
kommer inte ihåg hur divandelen kom men armstöden kommer i extra paket så bredden beror på vad du beställt för bredd på soffan minus bredden för armstöden !
tips!!! plockade upp soffan utanför trapphuset och bar upp kuddarna och delarna för sig funkade kanon :)

Postad 04 November 2007 - 03:13

nimda80
  • nimda80
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Ni som har tyget Cortina, håller det bra kvalitet? Är ute efter något tyg åt det mörka hållet (läs svart).. gillar färgen, liksom inte solid på något sätt eller hur man ska säga. Blir Cortina nopprigt? Finns det något annat tyg som kanske e bättre (slitstarkare, skönare men ser liknande ut?) Beställning ska ske på måndag men har av olika personliga skäl inte hunnit titta igenom så mycket tyger.

Postad 04 November 2007 - 12:15

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
Hur mycket embasllage är det?

Postad 04 November 2007 - 15:08

PrOoF
  • PrOoF
  • Användare

• 181 inlägg
  • 0
inte så mkt lite kartong och plast...men det blir mkt lättare att bära utan kuddarna..
Mm ni är ute efter en mörgrå soffa åt det svarta hållet kolla in tyget surat 1013 (prisgrupp 4)!

Postad 05 November 2007 - 17:27

nimda80
  • nimda80
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Nu har jag beställt magnumsoffan (största) med tyget Cortina (svart/grå typ), prisgrupp 3 tror ja det var. 1st nackstöd i samma tyg, 2st ekbrickor och hemkörning. Prick 11 lakan... är det ett bra pris eller överpris?

Postad 05 November 2007 - 18:17

AMDTerrorist
  • AMDTerrorist
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Vad jag har sett så är det ett bra pris.
Kommer antagligen satsa på en tvåsitt modul, tillsammans med 80cm divan och 27cm armstöden. och antagliggen prisklass 3 eller 4 på tyget. Förväntar mig att hanma runt 11-12k för det.

Postad 06 November 2007 - 16:17

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
Yesss!

Nu sitter man o myser i sin alldeles egna magge! GÖTT =D!

Postad 11 November 2007 - 13:51

Unregistered17cead84
  • Unregistered17cead84
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0
Fick min Magnum i fredags, den lilla varianten med breda armstöd. Är otroligt nöjd. Den kostade 12 110 kr med armstödsskydd och ekbrickor (Comfort möbler Umeå). Kan rekommendera tyget Cosmos 9210, manchesterbrunt tyg som är väldigt skönt och mysigt. Beställde först den stora varianten men ändrade ordern då den inte hade gått att få upp till lägenheten utan att använda lyftkran. Så här i efterhand är jag glad att den stora ej gick att få upp eftersom den ändå tagit upp för mycket plats i rummet, den lilla är nog stor.
Postad bild

Postad 11 November 2007 - 21:21

tjaboboy
  • tjaboboy
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Hej.
Någon som kan hjälpa mig med vilka butiker i Göteborgs området som säljer Bellus Magnus.
Hade varit skitfint att få svar på det då ja bara måste köpa en NU !!!

Tack på förhand.

Postad 12 November 2007 - 02:01

Unregistered457e76fb
  • Unregistered457e76fb
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0
Beställde en bellus grande divan (mini-varianten av magnum), i tyg riga 46 tror jag det var, för 8350. Bra eller dåligt pris?

Postad 12 November 2007 - 11:51

The Blackening
  • The Blackening
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0

Hej.
Någon som kan hjälpa mig med vilka butiker i Göteborgs området som säljer Bellus Magnus.

Tack på förhand.

EM i Kållered, Bratells på Danska Vägen och Biba på Ringön...
Kan finnas fler, men det är dom jag kommer på för tillfället!
Köpte själv på EM, fick min soffa precis på dagen av den uppskattade leveranstiden...Så EM kan jag rekommendera!
Lycka till med köpet!

Postad 12 November 2007 - 11:57

The Blackening
  • The Blackening
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0

Någon som har lite koll på vad det är för skillnad på en "bryssel xl" som finns på EM kontra en "Bellus Magnum"? Designmässigt är dom väl inprincip identiska? Brysseln går ju på 9995:- på EM medans jag bara hittar den lilla Bellus Magnum på comfort möbler för 10550:-.

<{POST_SNAPBACK}>

Bryssel har inte en chans om man jämför komfort; är som att välja mellan att sitta på sten eller gräs... ;) Sen är Magnumen djupare, vilket gör att den är skönare att krypa upp i...Brysseldivanen var alldeles för kort för mina ben i alla fall...
Summa sumarum - Magnumen är oerhört mycket mer prisvärd!! ;)

Jag får tacka så hemskt mycket för det uttömande svaret. Det räckte nog för att övertyga mig om att det är mest aktuellt med en bellus magnum och ingenting annat.

Det var så lite; alltid kul att kunna hjälpa en annan hembiofantast till att sitta bekvämt ;)
Säg till när du beställt, och vilket tyg du valt...
Lycka till med köpet! :blink:

Postad 12 November 2007 - 21:18

tjaboboy
  • tjaboboy
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

Hej.

Tack på förhand.

Köpte själv på EM, fick min soffa precis på dagen av den uppskattade leveranstiden...Så EM kan jag rekommendera!
Lycka till med köpet!

Tack så hemskt mycket ska ge mig ut på jakt efter bästa priset nu i helgen och beställa en då.
Har man typ 8 veckor på sig att måla om i vardagsrummet hemma då. Gud va kul....

Postad 13 November 2007 - 17:20

Unregistered36431
  • Unregistered36431
  • Forumräv

• 647 inlägg
  • 0

Hej.

Tack på förhand.

Lycka till med köpet!

Tack så hemskt mycket ska ge mig ut på jakt efter bästa priset nu i helgen och beställa en då.
Har man typ 8 veckor på sig att måla om i vardagsrummet hemma då. Gud va kul....

Du har även Möbeloutlet på backaplan också, där köpte jag min.

//Niklas

Postad 13 November 2007 - 19:26

tjaboboy
  • tjaboboy
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

Hej.

Tack på förhand.

Lycka till med köpet!

Du har även Möbeloutlet på backaplan också, där köpte jag min.

//Niklas

Tack ska du ha, en butik till att jämföra i och kolla på olika färger.
Ska det bara bli helg också !!

Postad 14 November 2007 - 20:09

Unregisteredca6c4026
  • Unregisteredca6c4026
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0
Har också fastnat för den här typen av soffa, jag kommer att beställa en soffa som heter Torslanda/rambo från burhens ( kolla deras utbud på www.burhens.se).
Har provat en soffa från furninova som heter kingston på jakobssons möbler i odensbacken och några andra liknande på Mio och EM, men tyckte ingen var så skön som denna.
Sedan ville jag ha en modell med lösa kuddar istället för ryggkuddar eller vad det heter.
Såg nån annan här på forumet som köpt Rambo modellen med dubbla divandelar för 13800:-, den finns på möbelhuset i katrineholm för 12900:- och då ingår valfritt tyg och hemkörning, jag kommer att köpa den med 3sits och den stora divandelen den blir då 338cm och skulle då kosta 10900:-

Enda tråkiga är leveranstiden, beställer jag idag så har jag den i vecka 2 .. :D

Postad 15 November 2007 - 02:05

Unregistered457e76fb
  • Unregistered457e76fb
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0

Enda tråkiga är leveranstiden, beställer jag idag så har jag den i vecka 2 .. :D

Det är samma för min soffa. Ska vi hänga läpp tillsammans? :(

Postad 15 November 2007 - 12:50

MackanP
  • MackanP
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Inväntar även jag min soffa som beställdes för 1,5v sen. I slutet av januari skall den anlända... Magnumen blev för stor så det blev en go Bryssel från EM.

Redigerat av MackanP, 16 November 2007 - 20:00.

Postad 16 November 2007 - 17:15

Bigwizzie
  • Bigwizzie
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Provsatt Magnum för första gången i onsdags! Underbart skön. Riktigt mycket mysigare än Bryssel tycker jag.

Efter att ha funderat ett par dagar bestämde jag mig för en vanlig 2-sits Magnum med smala armstöd (250 cm) + en 110x70 cm pall! Klurade länge på fast divan vs. pall men fastnade för det sistnämnda p g a flexibilitet. Ska fixa något snyggt fäste för pallen sen så att den inte glider ifrån hela tiden. Tyg Bolton 7520 tack vara Blackenings snygga bilder! Är det fel att längta tills julen och nyår och allt är över så att man får soffan? :angry:

Postad bild

Postad 17 November 2007 - 16:44

• 0
Kan någon som har tyget Cortina 6099 eller Riga 46 lägga in en bild :D
Är lite osäker på färgen då det är svårt att se helheten från en liten tyglapp ;)

Redigerat av [email protected], 17 November 2007 - 16:51.

Postad 17 November 2007 - 18:14

Unregisteredca6c4026
  • Unregisteredca6c4026
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0

Enda tråkiga är leveranstiden, beställer jag idag så har jag den i vecka 2 .. ;)

Det är samma för min soffa. Ska vi hänga läpp tillsammans? :D

Nu är den beställd iaf, blev en Rambo i ett grått tyg med valnötsben.
Samma färg som på den här bilden men bara med den stora divanen och 3sitts istället för 2.
Postad bild
Fick den för 11000:- inkl hemleverans.
Blev lite förvånad när de nästan vågade lova att den skulle leveras vecka 50 istället för vecka 2 som de tidigare sagt.
Så nu måste vi se till att få färdigt vardagsrummet (finns lite att göra hehe).

Postad 18 November 2007 - 00:01

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

Kan någon som har tyget Cortina 6099 eller Riga 46 lägga in en bild :lol:
Är lite osäker på färgen då det är svårt att se helheten från en liten tyglapp :)

Har Cortina, ska se om jag kan slänga upp imorn =)

Postad 19 November 2007 - 11:35

The Blackening
  • The Blackening
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0

Provsatt Magnum för första gången i onsdags! Underbart skön. Riktigt mycket mysigare än Bryssel tycker jag.

Efter att ha funderat ett par dagar bestämde jag mig för en vanlig 2-sits Magnum med smala armstöd (250 cm) + en 110x70 cm pall! Klurade länge på fast divan vs. pall men fastnade för det sistnämnda p g a flexibilitet. Ska fixa något snyggt fäste för pallen sen så att den inte glider ifrån hela tiden. Tyg Bolton 7520 tack vara Blackenings snygga bilder! Är det fel att längta tills julen och nyår och allt är över så att man får soffan? :)

Postad bild

He he, så snygga är dom väl ändå inte...? :)
Men det är alltid kul om dom hjälper någon på vägen... :rolleyes:

Postad 24 November 2007 - 10:29

AMDTerrorist
  • AMDTerrorist
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Sådär ja! soffan beställd!
Det blev den stora modellen fast med 27cm armstöd.
Beställde med tyget Riga 46.
Blir nu dock lite osäker på om jag kommer kunna få upp soffan i trapphuset..
Ska göra upp en ritning i SketchUp så får se säga vad ni tror.
Ni som har släpat upp den till eran lägenhet, berätta gärna hur stor erat trapphus är.

Lev. i slutet av januari :)

Redigerat av AMDTerrorist, 24 November 2007 - 10:32.

Postad 24 November 2007 - 16:42

metalworker
  • metalworker
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0

Enda tråkiga är leveranstiden, beställer jag idag så har jag den i vecka 2 .. :)

Det är samma för min soffa. Ska vi hänga läpp tillsammans? ;)

Nu är den beställd iaf, blev en Rambo i ett grått tyg med valnötsben.
Samma färg som på den här bilden men bara med den stora divanen och 3sitts istället för 2.
Postad bild
Fick den för 11000:- inkl hemleverans.
Blev lite förvånad när de nästan vågade lova att den skulle leveras vecka 50 istället för vecka 2 som de tidigare sagt.
Så nu måste vi se till att få färdigt vardagsrummet (finns lite att göra hehe).

fyfan va sjukt snygg den är.. har sån ångest när jag vet att en sån kanske inte får plats i kommande lägenheten. :/

Postad 02 December 2007 - 20:08

Unregistered79265eb9
  • Unregistered79265eb9
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0
Hej hej!

Jag har äntligen bestämt mig efter att ha provat olika soffor. Bellus Magnum är bland den skönaste soffan jag testat hitills, samt att storleken passar utmärkt.

Min fråga är nu denna jag ska nämligen flytta till Luleå och försöker hitta en butik som säljer den där men har inte hittat en.

Bor i Stockholm och har prov suttit den hos soffcenter men frakten blir för enorm, där av att jag undrar om någon vet om de finns en återförsäljare omkring Luleå trakten???

Tack på förhand

Postad 02 December 2007 - 23:20

nimda80
  • nimda80
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

Hej hej!

Jag har äntligen bestämt mig efter att ha provat olika soffor. Bellus Magnum är bland den skönaste soffan jag testat hitills, samt att storleken passar utmärkt.

Min fråga är nu denna jag ska nämligen flytta till Luleå och försöker hitta en butik som säljer den där men har inte hittat en.

Bor i Stockholm och har prov suttit den hos soffcenter men frakten blir för enorm, där av att jag undrar om någon vet om de finns en återförsäljare omkring Luleå trakten???

Tack på förhand

EM

Adress
Besiktningsvägen 5B
971 25 Luleå
Tel: 0920-374 00
Fax: 0920-374 01
E-post: [email protected]

Bara knalla in och beställa, som jag förstått så tar EM hem dessa soffor!

Postad 03 December 2007 - 11:30

mysen_
  • mysen_
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0

Har också fastnat för den här typen av soffa, jag kommer att beställa en soffa som heter Torslanda/rambo från burhens ( kolla deras utbud på www.burhens.se).

Hemsidan finns inte? :)

Redigerat av mysen_, 03 December 2007 - 11:30.

Postad 03 December 2007 - 15:34

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Hemsidan finns inte? :(

Google är din vän.

http://www.burhen.co...sh/Default.aspx

Postad 17 December 2007 - 08:56

Bigwizzie
  • Bigwizzie
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Har tråden heldött? :blush: Imorgon runt lunch levereras min! Ska bli underbart. Har nu en gammal Ikea-soffa som sett bättre dagar. Håller tummarna för att det blir en smärtfri leverans och att de inte börjar bråka om att den ska upp till femte våning!

Postad 17 December 2007 - 15:14

erik_83
  • erik_83
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0
Bigwizzie: är väl mer så att alla på detta forumet redan har soffan så de finns inte så mycket mer att säga eller fråga om :blush:

Postad 18 December 2007 - 00:54

Biokillen
  • Biokillen
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
Nån som köpt East Coast soffan som finns på BOOM, finns inte på hemsidan och har inte hittat nån bild på den tyvärr. Är lite sugen på den då den är riktigt prisvärd också, ca 9.000:-.

Postad 18 December 2007 - 20:07

cliff666
  • cliff666
  • Användare

• 187 inlägg
  • 0
Jag är väldigt sugen på att köpa en Bellus Magnum -soffa men har inte möjlighet att åka in till EM i uppsala (Jag bor i gävle) pga arbete. Kan någon förklara lite vad det är för skillnad på dom olika tygerna och vilka färger det finns att välja mellan.

Bilder med förklaring vilket tyg och färg det är skulle uppskattas.

Postad 18 December 2007 - 22:21

AMDTerrorist
  • AMDTerrorist
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Det finns runt 100 olika sorters tyger (mönster/färg/typ)
Så det blir lite jobbigt att radda upp alla.

http://inredningsfab...roducts_id=1351
Där har du några av tygerna.

Ta en eller två timmar ledigt en dag och åk in och provsitt en.

Postad 19 December 2007 - 22:50

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0

Jag är väldigt sugen på att köpa en Bellus Magnum -soffa men har inte möjlighet att åka in till EM i uppsala (Jag bor i gävle) pga arbete. Kan någon förklara lite vad det är för skillnad på dom olika tygerna och vilka färger det finns att välja mellan.

Bilder med förklaring vilket tyg och färg det är skulle uppskattas.

Tjena du åk till borlänge istället då?? dem har magnum soffan och alla tyger på svenska hem i borlänge.. där köpte ja min...!!!

Postad 20 December 2007 - 11:37

nimda80
  • nimda80
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Beställde min i början av november och planerad leverans har varit v01 -2008, Igår ringde dom och sa att soffan har kommit, så nu sitter jag bara o väntar att den ska bli levererad :P Fan va nice

Postad 20 December 2007 - 15:01

Unregistered7b0be91d
  • Unregistered7b0be91d
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
:P Hej...
Ni vet väl att ni har 10% rabatt på bla Magnumsoffan på Inredningsfabriken.se..
Priset är inklusive hemtransport.
Koden är minhembio

Postad 21 December 2007 - 19:29

AMDTerrorist
  • AMDTerrorist
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Beställde min Largo (magnum men med lösa kuddar) för fyra veckor sedan.
Leveranstiden på åtta veckor kändes som en evighet.

Och så under fikan idag på jobbet så får jag en samtal från blooms där de säger att soffan har nu kommit och den är klar för leverans.
Efter halva tiden? Jo man tackar!

Så nu står den där och pryder mitt vardagsrum! den är underbar!
Bilder kommer upp snart

Postad 27 December 2007 - 10:29

k_k
  • k_k
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0
Postad bild

Rätt så lik och kostar bara 6997. Rätt snygg till det priset tycker jag och väldigt lik Bellus magnum.
SKall åka och kolla på den idag tror jag.

EDIT; var nog bara ett exemplar till det priset. Nu kostar den 10000 igen.

Redigerat av k_k, 27 December 2007 - 16:21.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.