Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction

419 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction (52 medlem(mar) har röstat)

Ditt betyg.

1. 1 (0 röster [0.00%])

Procent av omröstning: 0.00%

2. 2 (1 röster [1.92%])

Procent av omröstning: 1.92%

3. 3 (1 röster [1.92%])

Procent av omröstning: 1.92%

4. 4 (20 röster [38.46%])

Procent av omröstning: 38.46%

5. 5 (30 röster [57.69%])

Procent av omröstning: 57.69%

Rösta Gäster kan inte rösta
Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 9.093748 (31) 249:-

Postad 12 January 2008 - 02:25

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Ah, R.Y.N.O (Rip.Ya.a.New.One) :wub:
Alla arena battles blir så lätt med den bössan. Kanske ska spela fram den i Future också. ;)

Postad 12 January 2008 - 02:45

PetterP
  • PetterP
  • Användare

• 149 inlägg
  • 0
Får nog bli att investera i detta liret, har spelat alla de tidigare delarna inklusive gladiator. Måste bara ta o köpa mig en ps3 först ;)

Postad 12 January 2008 - 09:29

Truckerhate
  • Truckerhate
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 1
Hade inget intresse av detta spel från början men ladda ner demot en tråkig fredagskväll,
lördag morgon hängde jag på låset till spelbutiken för att köpa spelet ;)
Älskar spelkänslan och grafiken
En fråga bara, måste man klara alla uppdrag per bana för att kunna klara banan efter?

Postad 12 January 2008 - 17:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Tänkte just på utvecklingen förra generationen. Kan man tro på en liknande utveckling denna gång?

PS2 första:
Postad bild

PS2 sista:
Postad bild

PS3 första:
Postad bild

PS3 sista?
-

Det började som en "gullig" plattformskaraktär och blev mer och mer shooterkoncentrerat och rått. De har gått tillbaka till rötterna med denna första PS3-iteration men borde göra samma utveckling denna generation.

Postad 12 January 2008 - 20:47

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3266 inlägg
  • 0

Tänkte just på utvecklingen förra generationen. Kan man tro på en liknande utveckling denna gång?

PS2 första:
Postad bild

PS2 sista:
Postad bild

PS3 första:
Postad bild

PS3 sista?
-

Det började som en "gullig" plattformskaraktär och blev mer och mer shooterkoncentrerat och rått. De har gått tillbaka till rötterna med denna första PS3-iteration men borde göra samma utveckling denna generation.

Jag tycker att de första två och möjligtvis tre spelen i PS2 serien är bra, sedan spårade det ut när man försökte leka Unreal TOurnament istället för plattform i sista delen.

Jag hoppas absolut att de håller sig till nuvarande platformslir och att insomniac får utlopp för sin andra tankar i Resistance serien istället :mellow:

Postad 12 January 2008 - 22:04

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3266 inlägg
  • 0
Händer det nått ytterligare efter challenge mode eller är det slut då liksom?

Jag har inte lyckats fixa det där vapnet som man får när man har hela holoritningen ännu och är halvvägs genom challenge mode

Postad 13 January 2008 - 14:27

sebulba
  • sebulba
  • Lärjunge

• 325 inlägg
  • 0
Någon som kan beskriva var Ublik passage holoplanen finns. Har bara denna kvar. Har letat som en dåre men kan ändå inte hitta den.

mvh daniel

Postad 13 January 2008 - 20:23

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3266 inlägg
  • 0

Någon som kan beskriva var Ublik passage holoplanen finns. Har bara denna kvar. Har letat som en dåre men kan ändå inte hitta den.

mvh daniel

Sök på walkthrough ratchet tools på google så hittar du någon sida med alla tips

Postad 13 January 2008 - 20:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Eller snarare på Gamefaqs.com istället om nu ingen vill eller kan hjälpa honom här.

Postad 13 January 2008 - 21:05

Cragganmorax
  • Cragganmorax
  • Forumräv

• 754 inlägg
  • 0

Cragganmorax, du ska definitivt spela igenom challenge mode!!!
Jag tänker inte avslöja för mycket...men tror du att v5 är max så har du sååååå fel :)
Jag är halvvägs igenom challenge mode nu och det är fortfarande kul med mycket nytt att uppgradera.

Vill du veta exakt hur vapnen fungera så kan du skicka PM, ville inte dra nån spoiler här för de som inte spelat hela ännu.

Heh, oh f-n då kanske man skulle lägga manken till och ta sig igenom allt en gång till då :lol: Får se om jag har tid/ork då det finns en hel del annat jag vill spela...

Postad 17 February 2008 - 18:42

gaMMbler
  • gaMMbler
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Grymt spel!! Ett måste :)

Redigerat av gaMMbler, 17 February 2008 - 18:49.

Postad 01 April 2008 - 09:42

demigod
  • demigod
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0
kan någon svara på vad det är för ljudstandard i spelet? dd? dts? pcm? tack tack

Redigerat av demigod, 01 April 2008 - 09:43.

Postad 01 April 2008 - 11:15

Unregistered12c4d9b3
  • Unregistered12c4d9b3
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
Min förstärkare visar DD.

Postad 15 April 2008 - 09:14

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlägg
  • 0
Köpte spelet förra veckan och det är verkligen grymt kul! Satt kanske 5 timmar i sträck på lördag kväll :lol:

Ritningarna till det ultimata super vapnet man kan hitta på diverse planeter, hur många är de? Är det så att det finns en del av ritningen på varje planet? Jag har hittat hälfen.

När jag spelade uppdraget med Clank när man är inuti Iris "superdatorn" hade jag turen att hitta något speciellt. Jag låste upp en fuskkod till det kommande spelet "Clank - hemlig agent". Är det någon mer som har hittat denna? Eller kanske hittat andra sådana godbitar?

Som någon mer skrev tidigare så är piskan favoritvapnet :D

Postad 15 April 2008 - 09:17

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlägg
  • 0

Köpte spelet förra veckan och det är verkligen grymt kul! Satt kanske 5 timmar i sträck på lördag kväll :lol:

Ritningarna till det ultimata super vapnet man kan hitta på diverse planeter, hur många är de? Är det så att det finns en del av ritningen på varje planet? Jag har hittat hälfen.

När jag spelade uppdraget med Clank när man är inuti Iris "superdatorn" hade jag turen att hitta något speciellt. Jag låste upp en fuskkod till det kommande spelet "Clank - hemlig agent". Är det någon mer som har hittat denna? Eller kanske hittat andra sådana godbitar?

Som någon mer skrev tidigare så är piskan favoritvapnet :D

Riktigt kul spel är det! När du är ute i planetvyn så ser du på skärmen hur många skruvar du kan finna på planeten, bredvid den symbolen finns det ibland en kartsymbol. Om denna symbol syns så finns det en "ritning" på planeten, kommer inte ihåg exakt nummer men lite mer än hälften av planeterna har ritningar på sig, dock bara 1st per planet. Coolt det där med fuskkod, vart i Iris hittade du den? Är det där man skall gå rakt fram men man kan ta en liten väg "bakom" till höger?

Postad 15 April 2008 - 11:16

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlägg
  • 0

Riktigt kul spel är det! När du är ute i planetvyn så ser du på skärmen hur många skruvar du kan finna på planeten, bredvid den symbolen finns det ibland en kartsymbol. Om denna symbol syns så finns det en "ritning" på planeten, kommer inte ihåg exakt nummer men lite mer än hälften av planeterna har ritningar på sig, dock bara 1st per planet. Coolt det där med fuskkod, vart i Iris hittade du den? Är det där man skall gå rakt fram men man kan ta en liten väg "bakom" till höger?

Okej! Jag har sett symbolen som visar hur många skruvar det finns på varje planet men har aldrig lagt märke till den andra symbolen. Gällande guldskruvarna, är de endast till för att låsa upp skins?

Ja, precis. Det är en lång ramp/bro som det snurrar flera "makapärer" på. Om man tittar till höger ser man att det går en annan bro i sidled med den. Man måste sväva för att komma till den.

Postad 15 April 2008 - 12:18

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlägg
  • 0

Okej! Jag har sett symbolen som visar hur många skruvar det finns på varje planet men har aldrig lagt märke till den andra symbolen. Gällande guldskruvarna, är de endast till för att låsa upp skins?

Ja, precis. Det är en lång ramp/bro som det snurrar flera "makapärer" på. Om man tittar till höger ser man att det går en annan bro i sidled med den. Man måste sväva för att komma till den.

Tack! Skall ta en titt ikväll när barnen har lagt sig och den nya FW är nedladdad i maskinen...

Postad 19 April 2008 - 09:52

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0
Så nu har man klarat detta spel.

Tyvärr var det aldrig riktigt svårt. Var man bara rätt på vapen och uppgraderingar så gick allt sjukt snabbt.

Skaffade supervapnet innan sista bossen, sjukt enkelt det var att ta honom med det.

Kör om det nu på Challanger Mode, 50 000 000 bolts för Omega RYNO och snacka om att det kommer slakta.

Postad 19 April 2008 - 10:02

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3680 inlägg
  • 0
Måste instämma i alla lovord.... Fick tag på R & C billigt som tusan för ett litet tag sen och köpte det även om jag hade en liten aning om att det kanske var mer gjort för en yngre generation... och visst det är inte jättesvårt men så galet kul var längesen jag hade....!! Snygg grafik oxå... bara att luta sig tillbaka och invänta ett ev. nästkommande spel..!

Postad 19 April 2008 - 11:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Har de simplifierat det då eller? För PS2-spelen var (iallafall ettan, tvåan var enklare) rätt "svåra". Speciellt om man inte orkade grinda fram pengar till supervapnet :D

Postad 19 April 2008 - 12:10

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlägg
  • 0

Har de simplifierat det då eller? För PS2-spelen var (iallafall ettan, tvåan var enklare) rätt "svåra". Speciellt om man inte orkade grinda fram pengar till supervapnet :D

Nja, 1:a varvet är klart enklare, speciellt bossarna var mycket enklare än innan ... men sen kommer ju challenge mode som faktiskt är svårare men inte uber svårt direkt ... sen kan man som man bör samla skillpoints som är bra svårtighetsgrad på ... Har nu typ 3 skillpoints kvar sen har jag klarat spelet 100% och kan lägga det i hyllan B)

Postad 21 April 2008 - 08:26

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlägg
  • 0

Riktigt kul spel är det! När du är ute i planetvyn så ser du på skärmen hur många skruvar du kan finna på planeten, bredvid den symbolen finns det ibland en kartsymbol. Om denna symbol syns så finns det en "ritning" på planeten, kommer inte ihåg exakt nummer men lite mer än hälften av planeterna har ritningar på sig, dock bara 1st per planet.

Har hittat den "moderna skattkartan" nu. Så nu ser jag vart det finns ritningar till vapnet. Jag har max 2 delar kvar att hitta. Jag har fått kordinationen till den 16:e planeten, läste i ett tidigare inlägg att det ska vara 18 planeter i spelet, så jag har inte så mycket kvar nu.
Har du hittat fusket inne i Iris?

Postad 23 April 2008 - 00:50

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Nja, 1:a varvet är klart enklare, speciellt bossarna var mycket enklare än innan ... men sen kommer ju challenge mode som faktiskt är svårare men inte uber svårt direkt ... sen kan man som man bör samla skillpoints som är bra svårtighetsgrad på ... Har nu typ 3 skillpoints kvar sen har jag klarat spelet 100% och kan lägga det i hyllan ;)

Svårare? Sprang genom andra gången på mindre än 5h. Sista bossen tog mindre än 60 sekunder att fixa denna gången och då var det som tog längst tid pauserna. Ingen boss tog längre tid och ingen boss krävde en replay, tycker det borde funnits en svårighetsgrad till eller så kunde de skippat RYNO vapnet.

Köpte Omega RYNO för mina 50 000 000 bolts och den på level 10 sen blir spelet löjligt enkelt. Inget motstånd alls, bara trycka - springa - ladda - trycka - springa.

Samlade också de 2 000 000 ädelstenarna för att köpa den guldiga discokulan, säkert grym men det fanns inget behov för den.

Postad 23 April 2008 - 11:03

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlägg
  • 0

Svårare? Sprang genom andra gången på mindre än 5h. Sista bossen tog mindre än 60 sekunder att fixa denna gången och då var det som tog längst tid pauserna. Ingen boss tog längre tid och ingen boss krävde en replay, tycker det borde funnits en svårighetsgrad till eller så kunde de skippat RYNO vapnet.

Köpte Omega RYNO för mina 50 000 000 bolts och den på level 10 sen blir spelet löjligt enkelt. Inget motstånd alls, bara trycka - springa - ladda - trycka - springa.

Samlade också de 2 000 000 ädelstenarna för att köpa den guldiga discokulan, säkert grym men det fanns inget behov för den.

Ja, svårare INNAN man fått upp RYNO i level 10. I de första nivåerna tycker jag inte vapnet var speciellt bra. Men visst, håller med om att det borde funnits lite mer utmaning på vissa banor. Men tycker allt som allt att det är ett klart godkänt spel och speltiden inklusive skillpoints är bra. Har nu klarat spelet till 100% skall bara in i IRIS och se om jag hittar "easter egg".

Postad 23 April 2008 - 11:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Fick du inga achievments ;) ?

Postad 23 April 2008 - 12:12

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Ja, svårare INNAN man fått upp RYNO i level 10. I de första nivåerna tycker jag inte vapnet var speciellt bra. Men visst, håller med om att det borde funnits lite mer utmaning på vissa banor. Men tycker allt som allt att det är ett klart godkänt spel och speltiden inklusive skillpoints är bra. Har nu klarat spelet till 100% skall bara in i IRIS och se om jag hittar "easter egg".

Började Challangemode med RYNO på level 5, var en dans från start och när spelet blev "svårare" ja då blev RYNOn högre level. Tog ju ändå halva spelet innan jag samlade in de 50 000 000 bolts som krävdes.

Postad 23 April 2008 - 13:02

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Fick du inga achievments ;) ?

Nej men det krävs för att få alla skill points

Postad 03 May 2008 - 18:32

Hinken74
  • Hinken74
  • Veteran

• 2346 inlägg
  • 0
Har också skaffat spelet och trots mina 34-år tycker jag det är skitkul. Men skulle man inte kunna sätta spoilers när man avslöjar hemligheter i spelet!!!?

Postad 03 May 2008 - 23:55

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3266 inlägg
  • 0

Har också skaffat spelet och trots mina 34-år tycker jag det är skitkul. Men skulle man inte kunna sätta spoilers när man avslöjar hemligheter i spelet!!!?

Jo det kan man tycka, men många glömmer nog att det fortfarande finns folk som inte köpt det som spelar från början.....

Postad 04 May 2008 - 12:48

Unregistered7c808eec
  • Unregistered7c808eec
  • Mästare

• 3866 inlägg
  • 0
Kan ni hjälpa en orutinerad 33-årig gubbe. :)

Jag kommer inte vidare på tredje banan (den man använder plasma-vapnet på för första gången).

Hur tar jag mig till höger (alltså söderut på kartan)? Jag rantar bara omkring där ute på gårdsplanen. Sen ska man väl kunna släppa iväg Clank ensam i nån fabrik men jag har inte lyckats med det heller.

Jag körde hur mycket Mario som helst på 80-talet men detta är för avancerat för mig! ;)

Postad 04 May 2008 - 13:03

Unregistered12c4d9b3
  • Unregistered12c4d9b3
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0

Kan ni hjälpa en orutinerad 33-årig gubbe. :)

Jag kommer inte vidare på tredje banan (den man använder plasma-vapnet på för första gången).

Hur tar jag mig till höger (alltså söderut på kartan)? Jag rantar bara omkring där ute på gårdsplanen. Sen ska man väl kunna släppa iväg Clank ensam i nån fabrik men jag har inte lyckats med det heller.

Jag körde hur mycket Mario som helst på 80-talet men detta är för avancerat för mig! ;)

Den här sidan kanske kan hjälpa? http://www.mycheats....destruction/ps3

Postad 07 August 2008 - 10:02

Unregistered4eba3a31
  • Unregistered4eba3a31
  • Lärjunge

• 359 inlägg
  • 0
Hoppas att någon kan hjälpa till...

Sitter och lirar igenom r&c igen i väntan på Q4B, finns några skillpoints kvar m.m.
N kan man ge sig f-n på att det under hösten kommer en patch för trophies men men då får man ju lira detta übergrymma spel igen.

Nu till problemet som egentligen inte är kopplat till spelet.

Lilleman här hemma har kladdat lite på kontrollerna och på något sätt ändrat upplösning.
när jag till exempel går in i menyn för att uppgradera vapen så syns inte hela bilden, det är som om jag skulle behöva scrolla.

Försökt fixa detta genom att fippla på alla möjliga sätt och sedan till sist det mest omanliga av allt - läsa i onlinemanualen för PS3.

Men kan inte få ordning på detta...tips plz.

Mvh

Postad 07 August 2008 - 10:58

Unregistered883bce2a
  • Unregistered883bce2a
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
gissar att det är TV:n som har ställt om sig på något sätt

Postad 18 August 2008 - 19:09

Unregistereda9c5e73e
  • Unregistereda9c5e73e
  • Användare

• 174 inlägg
  • 0
Quest for Booty kommer denna veckan va?

Postad 18 August 2008 - 19:10

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Quest for Booty kommer denna veckan va?

På torsdag.

Finns en tråd om det spelet.

Postad 18 August 2008 - 19:43

Unregistereda9c5e73e
  • Unregistereda9c5e73e
  • Användare

• 174 inlägg
  • 0

På torsdag.

Finns en tråd om det spelet.

Okej då tar vi snacket i den då :D

Postad 22 August 2008 - 07:52

Nitzer
  • Nitzer
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Svaret finns säkert men jag hittar det tyvärr inte.

Har precis köpt Platinum-versionen av Ratchet.
Är Trophy-funktionen redan med i den versionen eller ska man uppdatera med en patch iallafall? Fick inte upp något meddelande att spelet kunde uppdateras när jag körde igång.

Postad 22 August 2008 - 09:33

Unregistered4eba3a31
  • Unregistered4eba3a31
  • Lärjunge

• 359 inlägg
  • 0

Svaret finns säkert men jag hittar det tyvärr inte.

Har precis köpt Platinum-versionen av Ratchet.
Är Trophy-funktionen redan med i den versionen eller ska man uppdatera med en patch iallafall? Fick inte upp något meddelande att spelet kunde uppdateras när jag körde igång.

Finns tyvärr inga trophies till detta spel och kommer nog inga heller...

:)

F--k the trophies du kommer njuta av detta grymma spel.

Redigerat av Unregistered4eba3a31, 22 August 2008 - 09:34.

Postad 22 August 2008 - 12:15

Nitzer
  • Nitzer
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

Finns tyvärr inga trophies till detta spel och kommer nog inga heller...

:)

F--k the trophies du kommer njuta av detta grymma spel.

Aha, det förklara ju saken. Miss av mig :)
Kommer absolut att njuta av spelet iallafall.

Postad 22 August 2008 - 19:31

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

• 643 inlägg
  • 0
Precis köpt PS3 och R&C, när jag försöker starta spelet får jag dock upp ett meddelande ang. att jag har för lite hårddisk-utrymme (R&C kräver 439MB står det). Jag har inte gjort något utöver uppdatering av konsollen, har 64/75GB ledigt enligt systemet. Jag som missat något? Hittar inget i manualen :P

Postad 22 August 2008 - 19:54

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Det är en bugg i spelet. Lösningen är att ta bort eller att kopiera 500MB eller mer till hårddisken.

Tanka hem ett speldemo t.ex.

Postad 22 August 2008 - 21:37

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

• 643 inlägg
  • 0

Det är en bugg i spelet. Lösningen är att ta bort eller att kopiera 500MB eller mer till hårddisken.

Tanka hem ett speldemo t.ex.

Perfekt, löste sig :P

Postad 22 August 2008 - 22:38

Björn_J
  • Björn_J
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
PROBLEMET LÖST

Redigerat av Björn_J, 23 August 2008 - 21:53.

Postad 25 August 2008 - 10:03

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

• 1482 inlägg
  • 0
200kr med frakt från Play.com är ett bra pris.
http://www.play.com/...on/Product.html
2st Platinum-spel för 300kr inkl. frakt finns också

Redigerat av JockeJ, 25 August 2008 - 10:09.

Postad 08 September 2008 - 13:01

Unregistered38661
  • Unregistered38661
  • Lärjunge

• 264 inlägg
  • 0
Om jag nu spelat igenom spelet en gång utan att jag plockade upp alla holo plans måste jag då börja om från början 2a varvet? Vette fan om jag orkar det alltså så jävkla kul var det inte att spela.

Postad 08 September 2008 - 15:17

kei009
  • kei009
  • Lärjunge

• 379 inlägg
  • 0

Om jag nu spelat igenom spelet en gång utan att jag plockade upp alla holo plans måste jag då börja om från början 2a varvet? Vette fan om jag orkar det alltså så jävkla kul var det inte att spela.

Jag startade om i utmaningsläget (eller vad det nu kallades) och fick då spara alla vapen och holoplans som jag plockat.

Postad 10 September 2008 - 15:22

Unregistered38661
  • Unregistered38661
  • Lärjunge

• 264 inlägg
  • 0
Säljer mitt platium ex från play för 150:- ink skickning. Pma mig

Postad 08 March 2009 - 18:02

skrotfot
  • skrotfot
  • Beroende

• 1201 inlägg
  • 0
Köpte detta spel i platinumutförande för 199 spänn, och det är riktigt roligt! :) Jag är novis på denna typ av spel så jag har fullt sjå att lära mig att använda kontrollen på ett effektivt sätt..! Svårt att lära sig sikta ordentligt, så mycket ammunition slösas... :)

Postad 08 March 2009 - 18:05

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Köpte detta spel i platinumutförande för 199 spänn, och det är riktigt roligt! :) Jag är novis på denna typ av spel så jag har fullt sjå att lära mig att använda kontrollen på ett effektivt sätt..! Svårt att lära sig sikta ordentligt, så mycket ammunition slösas... :)

är det inte auto aim i spelet?? har för mig det i alla fall,, har för mig att siktet såste sig helt på objektet helt automatiskt,, menjag kan komma ihåg fel

spelet är kul och när du är färdig med detta borde du skaffa dig andra delen av spelet som finns att köpa billigt på tex pss

Postad 08 March 2009 - 18:10

skrotfot
  • skrotfot
  • Beroende

• 1201 inlägg
  • 0
Det är automatiskt sikte, givet att man har fienden rakt emot sig. Kommer lätt att införskaffa Quest for Booty eller vad fortsättningen heter. Det här är roligt tycker en som fyller 40 i år!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.