Rock Band
1012 svar till detta ämne
Postad 19 May 2008 - 19:56
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Att det ska vara så xxxxxx svårt att få till det. Tycker det är minst sagt pinsamt att vi i sverige ska behöva importera...Man får ju lust att bojkotta hela spelet om det ska behöva vara så här... 
Håller med dig lite, men har ändå förbokat det från spelbutiken.se och väntar och väntar och väntar och vänt........... MEN, jag orkar nog inte vänta länge till. Max augusti ut, sen får det nog vara. Tror jag. Får se
Postad 20 May 2008 - 11:25
Thorre2000
-
Thorre2000
-
Wannabe
-
-
41 inlägg
Nu har webhallen ändrat till:
Rock Band - Band in Box, 1595 kr
Rock Band - Music Disc 579 kr
Releasedatum: Juni 2008
Är det någon som vet om det stämmer?
Postad 20 May 2008 - 12:24
maximm
-
maximm
-
Guru
-
-
4105 inlägg
Spelet kunde man beställa på play, men inte instrumenten =(
Postad 20 May 2008 - 19:05
khalnur
-
khalnur
-
Veteran
-
-
1668 inlägg
Nu har webhallen ändrat till: Rock Band - Band in Box, 1595 kr Rock Band - Music Disc 579 kr Releasedatum: Juni 2008
Som hittat!
Postad 20 May 2008 - 19:10
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
Nu har webhallen ändrat till: Rock Band - Band in Box, 1595 kr Rock Band - Music Disc 579 kr Releasedatum: Juni 2008
Jag tror faktiskt ingen svensk återförsäljare kan garantera något som det ser ut just nu. Jag tror mer att de skjuter på det lite åt gången, de vill ju inte att folk ska veta att de egentligen inte har en susning om releasedatum, stor risk för avbeställningar. Det är för jxvxigt, att det ska behöva ta sån tid att få det släppt i sverige oavsett anledning och flummeriorsaker. Vem vill ha ett spel som snart funnits ute i ett år? Under all kritik enligt mig
Postad 20 May 2008 - 19:33
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
Med risk att bli OT men till er som är ute efter att få trumma på RB. Vad tror ni om den här från Konami? Endast arkad men inte helt otroligt att det kommer till konsol. Man kan ju alltid hoppas DrumMania
Postad 20 May 2008 - 20:31
Hast
-
Hast
-
Amatör
-
-
69 inlägg
Med risk att bli OT men till er som är ute efter att få trumma på RB. Vad tror ni om den här från Konami? Endast arkad men inte helt otroligt att det kommer till konsol. Man kan ju alltid hoppas
DrumMania
Jag har testat det i Japan. De hade länkat GuitarFreaks och DrumMania så man kunde spela samtidigt. Ungefär som Rock Band fast det varit ute i 10 år snart. Det finns visst även ett KeyboardMania som också kan länkas, men det har jag aldrig sett. Konami announcade för ett par dagar sedan att de ska släppa en variant av DrumMania för konsoller. Det produceras av samma team som gör SingStar spelen. De första intryck jag hörde (1up yours podcast) var inte imponerande. Too little, too late i princip. Allvarligt tror jag att RockBand är det bästa alternativet för denna typen av spel. De verkar ju komma ut med nya song packs regelbundet också (i USA dvs) tillskillnad från Activition och GuitarHero3. GH4 ska ju också ha trummor, men även där verkar det lite "meh" och ointressant. (GH4 ska visst ha 5 trummor + bas och Konami's variante skulle nog ha 6+bas.)
Postad 21 May 2008 - 10:40
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Någon som förbokat Rockband från england som väntar det de närmaste dagarna? Jag funderar på att bara köpa spelet utan instrument och hade varit kul att veta varifrån det går smidigast att beställa. Billigast, fortarst, skatter hit och dit etc som rör till det.
Hörde ett rykte om att DLC ska ha blivit tillgängligt för hela europa igår (20e) men såg det först idag på jobbet och har inte kunnat kolla på marketplace än. Någon som har kikat?
Postad 21 May 2008 - 12:53
TheHenk
-
TheHenk
-
Amatör
-
-
55 inlägg
Apropå Rock Band så såg jag att den nya, svenska Xbox360 siten www.xboxlife.com har en tävling där man bl.a. kan vinna Rock Band. Länk till tävlingenAlltid något att göra medan man väntar på releasedatumet!
Postad 22 May 2008 - 00:45
Glugg
-
Glugg
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Någon som förbokat Rockband från england som väntar det de närmaste dagarna? Jag funderar på att bara köpa spelet utan instrument och hade varit kul att veta varifrån det går smidigast att beställa. Billigast, fortarst, skatter hit och dit etc som rör till det. Hörde ett rykte om att DLC ska ha blivit tillgängligt för hela europa igår (20e) men såg det först idag på jobbet och har inte kunnat kolla på marketplace än. Någon som har kikat?
Jag beställde instrumenten för några dagar sen från www.amazon.co.uk. Beräknas anlända till mig den 28:e lr 29:e & kostar ca 1500:-.
Postad 22 May 2008 - 06:49
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Jag beställde instrumenten för några dagar sen från www.amazon.co.uk. Beräknas anlända till mig den 28:e lr 29:e & kostar ca 1500:-.
Aha! Tack för tipset - ska kolla upp det.  EDIT: Beställde hela paketet från www.amazon.co.uk - skickas imorgon. Blir totalt ca 1800 kr för spelet + instrumenten inkl. frakt. Hoppas man inte åker på nån annan avgift - va tror ni? Tull? Edit 2: Konsumentverkets hemsida skriver: "Internethandel med ett EU-land Varor som beställs från ett EU-land räknas som inrikeshandel. Du behöver inte betala någon tullavgift och Posten tar inte ut någon speditionsavgift." Så då är alt lugnt ju.
Redigerat av MrSpokk, 22 May 2008 - 07:30.
Postad 22 May 2008 - 08:50
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Mikkok -> Jo det låter ju bra, hoppas det inte blir mer skatt eller nåt annat bara också.
Glugg -> Bara instrumenten, ska du köpa spelet nån annanstans ifrån? Vart, varför?
Edit:
Meh, vad mycket VAT å skit det var då, tänkte beställa bara spelet från amazon.co.uk nu och priset slutar ju på nästan £49 = 582 SEK !! Gahh nu blev jag tveksam igen, nån som lyckats beställa nån annanstans ifrån och kommit lägre?
Redigerat av Luzer, 22 May 2008 - 09:12.
Postad 22 May 2008 - 09:43
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Mikkok -> Jo det låter ju bra, hoppas det inte blir mer skatt eller nåt annat bara också.
Glugg -> Bara instrumenten, ska du köpa spelet nån annanstans ifrån? Vart, varför?
Edit: Meh, vad mycket VAT å skit det var då, tänkte beställa bara spelet från amazon.co.uk nu och priset slutar ju på nästan £49 = 582 SEK !! Gahh nu blev jag tveksam igen, nån som lyckats beställa nån annanstans ifrån och kommit lägre?
Inte så farligt tycker jag...min följesedel ser ut så här: Subtotal of Items: £119.12 Postage & Packing: £5.97 ------ Total before VAT: £125.09 VAT: £31.28 ------ Total: £156.37
Redigerat av MrSpokk, 22 May 2008 - 09:44.
Postad 22 May 2008 - 09:47
khalnur
-
khalnur
-
Veteran
-
-
1668 inlägg
Aha! Tack för tipset - ska kolla upp det. 
EDIT: Beställde hela paketet från www.amazon.co.uk - skickas imorgon. Blir totalt ca 1800 kr för spelet + instrumenten inkl. frakt.
Hoppas man inte åker på nån annan avgift - va tror ni? Tull?
Edit 2: Konsumentverkets hemsida skriver: "Internethandel med ett EU-land Varor som beställs från ett EU-land räknas som inrikeshandel. Du behöver inte betala någon tullavgift och Posten tar inte ut någon speditionsavgift."
Så då är alt lugnt ju. 
Ser fram emot att höra om allt klaffade!
Postad 22 May 2008 - 09:55
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Läste att webhallen kanske ska importera RB från england och sälja här så man kanske kommer kunna köpa det här i sverige från dom i början av juni. Då hamnar det väl på 579kr (enligt sidan just nu) ex frakt.
Nu fick jag ångest igen, verkar som man inte kommer undan billigare så då kanke man lika gärna ska beställa det från england, då dimper det väl ner 28-29e. Eller så pröjsar man typ 610 och får det från webhallen ett par veckor senare men då med "svensk garanti"
Postad 22 May 2008 - 10:51
Biokillen
-
Biokillen
-
Användare
-
-
202 inlägg
Item(s) Subtotal: £119.12
Postage & Packing: £5.97
-----
Total Before VAT: £125.09
VAT: £31.28
-----
Total: £156.37
-----
Grand Total: £156.37
Även jag fick samma pris. Men står som leverans 29maj - 4 juni på mitt. Vi får väl se vem som får det först om vi nu får det överhuvudtaget
Får väl ett packe dyra tegelstenar -hehe-
Postad 22 May 2008 - 11:53
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Skumt, jag har inte fått mer än en bekräftelse på att order är mottagen av amazon, ingenting om när det levereras eller så står med i mailet. vart hittar ni det?
När jag klickar in på amazon.co.uk och loggar in -> your account så står det No orders. I mailet står det också nåt i stil med att order är inte order förränns man får en riktig bekräftelse, så det är väl bara att vänta på den...
Postad 22 May 2008 - 12:10
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Jag beställde på Amazon också nu
Edit: Dispatch estimate for these items: 23 May 2008
Hittade jag i bekräftelsemailet, men det kanske är automatiskt att den skriver dagen efter man beställer.
Redigerat av derpious, 22 May 2008 - 12:48.
Postad 22 May 2008 - 13:04
Biokillen
-
Biokillen
-
Användare
-
-
202 inlägg
Skumt, jag har inte fått mer än en bekräftelse på att order är mottagen av amazon, ingenting om när det levereras eller så står med i mailet. vart hittar ni det? När jag klickar in på amazon.co.uk och loggar in -> your account så står det No orders. I mailet står det också nåt i stil med att order är inte order förränns man får en riktig bekräftelse, så det är väl bara att vänta på den...
Får upp det när jag klickar på mitt ordernummer i mailet jag fick. Iofs så betalade jag med mitt visakort vet inte om det ser annorlunda ut om du valt att betala med avi? ========================= Jag beställde på Amazon också nu Edit: Dispatch estimate for these items: 23 May 2008 Hittade jag i bekräftelsemailet, men det kanske är automatiskt att den skriver dagen efter man beställer. ================================= Dispatch estimate är ju när de räknar med att skicka iväg paketet från Amazon. Så det låter ju logiskt. Ska ju ta 3-7 dagar nåt innan det kommer.
Redigerat av Biokillen, 22 May 2008 - 13:06.
Postad 22 May 2008 - 13:12
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Delivery estimate: 29 May 2008 - 4 Jun 2008
Så står det på ordersidan ja.
Postad 22 May 2008 - 13:14
Biokillen
-
Biokillen
-
Användare
-
-
202 inlägg
Så står det på ordersidan ja.
Jepp, bara att vänta o se om man lyckas få det före releasen i Sverige då  Alltid ska väl nåt strula..hehe.
Postad 22 May 2008 - 13:25
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Får upp det när jag klickar på mitt ordernummer i mailet jag fick. Iofs så betalade jag med mitt visakort vet inte om det ser annorlunda ut om du valt att betala med avi?
Betalt med American Express, och när jag klickar på länken i mailet kommer jag bara till Your Account-sidan på amazon.co.uk där det inte står nånting. EDIT: Fan jag hade ju inte loggat in på amazon. Klantigt. Nu står det: "Items dispatching soon: Delivery estimate: 29 May 2008 - 4 Jun 2008"  
Postad 22 May 2008 - 14:39
Biokillen
-
Biokillen
-
Användare
-
-
202 inlägg
Nån som beställt tidigare från Amazon och har fått problem med det de beställt?
Tänkte om nu gitarren skulle sluta fungera eller nån knapp är glapp, borde väl gå att skicka tillbaka det och få den utbytt isf? Visst är det mer "bök" med det men garantier finns väl ändå?
Nån som har nån erfarenhet av det?
Redigerat av Biokillen, 22 May 2008 - 14:40.
Postad 22 May 2008 - 14:49
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Nån som beställt tidigare från Amazon och har fått problem med det de beställt? Tänkte om nu gitarren skulle sluta fungera eller nån knapp är glapp, borde väl gå att skicka tillbaka det och få den utbytt isf? Visst är det mer "bök" med det men garantier finns väl ändå?
Nån som har nån erfarenhet av det?
Think positive dude! Sånt händer väl ändå inte?  Men seriöst så är jag också lite intresserad av ett svar.
Postad 22 May 2008 - 14:55
Biokillen
-
Biokillen
-
Användare
-
-
202 inlägg
Think positive dude! Sånt händer väl ändå inte? 
Men seriöst så är jag också lite intresserad av ett svar.
Hehe, kan aldrig tänka mig att nåt ska strula  Det är väl att det kan ta lite längre tid för oss som vill rocka lite tidigare. Dvs de ÄKTA rockarna  Den som får det först från Amazon o skriver här vinner en virituell lapdance av en groupie!
Postad 22 May 2008 - 14:59
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Hehe, kan aldrig tänka mig att nåt ska strula 
Det är väl att det kan ta lite längre tid för oss som vill rocka lite tidigare. Dvs de ÄKTA rockarna 
Den som får det först från Amazon o skriver här vinner en virituell lapdance av en groupie!
Har man groupies i RB...är väl bara i GH3 dom finns
Postad 22 May 2008 - 15:01
Biokillen
-
Biokillen
-
Användare
-
-
202 inlägg
Har man groupies i RB...är väl bara i GH3 dom finns 
Hehe, mina är redan utslitna så behöver lite fräschare groupies  Fixat min första 100%-are i GH3. Closer med Lacuna Oil. Borde iofs vara den lättaste att få 100% på. Men alltid nåt. Bara resten kvar nu!
Postad 22 May 2008 - 15:16
Unregistered938088eb
-
Unregistered938088eb
-
Lärjunge
-
-
421 inlägg
La en beställning på bara spelet på Play.com nu. Rapporterar när/om jag fått/får det.
Postad 22 May 2008 - 15:49
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
La en beställning på bara spelet på Play.com nu. Rapporterar när/om jag fått/får det.
Gött, vad fick du betala där? Eller vad kommer du få betala om du inte redan gjort det
Postad 22 May 2008 - 15:52
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5772 inlägg
Rockband bättre än Guitar hero ? Inte bättre än Guitar hero 4 iaf Så ni som fortfarande inte köpt Rockband kanske gör bäst i att lägga pengarna på detta spel istället. http://loading.se/news.php?pub_id=1890
Postad 22 May 2008 - 16:02
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Rockband bättre än Guitar hero ? Inte bättre än Guitar hero 4 iaf Så ni som fortfarande inte köpt Rockband kanske gör bäst i att lägga pengarna på detta spel istället.
http://loading.se/news.php?pub_id=1890
Det är inte antingen eller här...jag lär köpa båda. Fast inte hela kittet men spelet. Sen tvivlar jag på att GH4 (eller on tour) kommer ha så mycket DLC som RB. Känns fortfarande som det är lite olika typer av spel även fast de kommer vara väldigt lika. Jag hoppas i allafall på att GH kommer vara svårare än RB, då RB känns mer som ett lätt spel som ska vara mer party  GH är lite tuffare
Postad 22 May 2008 - 16:54
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Play.com skickar ju inte elektronik utomlands såvitt jag har hört.
Postad 22 May 2008 - 17:00
Glugg
-
Glugg
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Hehe, kan aldrig tänka mig att nåt ska strula 
Det är väl att det kan ta lite längre tid för oss som vill rocka lite tidigare. Dvs de ÄKTA rockarna 
Den som får det först från Amazon o skriver här vinner en virituell lapdance av en groupie!
Fick mail från amazon nu att de har skickat mitt paket & det beräknas anlända imorgon.
Postad 22 May 2008 - 17:05
nickr
-
nickr
-
Användare
-
-
124 inlägg
Var har du läst det? Länk?
Jag pratade med en kille på EB Games i Uddevalla och frågade ifall han visste något om Rock Band, och han sa att Tyskland inte kommer att ha Metallica på den tyska versionen att det detta var en del av anledningen att Rock Band har blivit såpass försenat som det har blivit nu.
Postad 22 May 2008 - 17:06
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Play.com skickar ju inte elektronik utomlands såvitt jag har hört.
Precis, så de skickar inte instrumenten men endast spelet (dvdn) ska gå bra tror jag. nickr -> hörde också det ryktet för ett tag sen men tycker det låter jättekonstigt. Ska de pressa upp nya skivor endast för tyskland då? Måste ju bli dyrt, och varför vill de inte ha metallica i tyskland?!?
Redigerat av Luzer, 22 May 2008 - 17:08.
Postad 22 May 2008 - 17:06
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
fan, fick mail från amazon att dom hade problems processing my order, har inte tillräckligt med pengar på kortet, kanske dom hade skickat idag om jag hade haft pengar alltså.
18:17 Your Amazon.co.uk order has dispatched
Redigerat av derpious, 22 May 2008 - 17:21.
Postad 22 May 2008 - 18:09
Biokillen
-
Biokillen
-
Användare
-
-
202 inlägg
Date-------------Time----------------Location------------------------------- Event Details
22 May 2008----04:28:53 PM---- Crymlyn Burrows Swansea UK ---Shipment received by carrier
Yee, men det är "endast" instrumenten som är skickade står det. Står det så för er andra också?
Men då kan man ju iaf spela med den nya gitarren  Blir en rockband helg!
Är lite tveksam att det ska hinna fram imorrn dock....men blir överlycklig om så skulle vara. Fast om det skickas med flyg ikväll. Framme på arlanda ikväll och sorteras. Med lastbil upp till Umeå imorgon bitti...inte omöjligt
Börjar känna vibbarna av en lapdance  )
Redigerat av Biokillen, 22 May 2008 - 18:43.
Postad 22 May 2008 - 19:39
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Yee, men det är "endast" instrumenten som är skickade står det. Står det så för er andra också?
Ja jäklar, va synd, hoppas spelet skickas imorn då och råkar komma ifatt instrumenten
Postad 22 May 2008 - 19:45
Biokillen
-
Biokillen
-
Användare
-
-
202 inlägg
Ja jäklar, va synd, hoppas spelet skickas imorn då och råkar komma ifatt instrumenten 
Hehe, ja det kan man hoppas. Tur man har 2 xboxar iaf.
Postad 22 May 2008 - 20:22
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Tur man har 2 xboxar iaf.
Menar du pga RROD eller?
Postad 22 May 2008 - 20:52
nickr
-
nickr
-
Användare
-
-
124 inlägg
Precis, så de skickar inte instrumenten men endast spelet (dvdn) ska gå bra tror jag.
nickr -> hörde också det ryktet för ett tag sen men tycker det låter jättekonstigt. Ska de pressa upp nya skivor endast för tyskland då? Måste ju bli dyrt, och varför vill de inte ha metallica i tyskland?!?
Jo, jag tycker också att det är konstigt. Men det var något som gjorde att dom inte fick vara med.
Postad 22 May 2008 - 21:17
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Fått mail att mina två paket (instrument + spel) är skickat och på väg.
Tydligen ska jag redan imorgon få instrumenten:
1 Rock Band: Band in a Box (... £106.36 1 £106.36
Shipped via DHL (estimated arrival date: 23-May-2008).
...och spelet:
1 Rock Band: Solus (Xbox 360) £42.54 1 £42.54
Shipped via Royal Mail (estimated arrival date: 28-May-2008).
Att DHL ska lyckas skicka instrumenten till mig tills imorgon låter som en dream come true...DHL betyder ju enligt utsago "Det Händer Långsamt"....
Rapport kommer imorgon! Spännande as hell nu
PS: Jag blir helt galen på amazons hemsida, får helt enkelt inte upp mina Recent orders och kan inte spåra dem därför, jag fattar inte va jag gör för fel.
Redigerat av MrSpokk, 22 May 2008 - 21:27.
Postad 22 May 2008 - 21:20
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Fått mail att mina två paket (instrument + spel) är skickat och på väg.
Tydligen ska jag redan imorgon få instrumenten: 1 Rock Band: Band in a Box (... £106.36 1 £106.36 Shipped via DHL (estimated arrival date: 23-May-2008).
...och spelet: 1 Rock Band: Solus (Xbox 360) £42.54 1 £42.54 Shipped via Royal Mail (estimated arrival date: 28-May-2008).
Att DHL ska lyckas skicka instrumenten till mig tills imorgon låter som en dream come true...DHL betyder ju enligt utsago "Det Händer Långsamt"....
Rapport kommer imorgon! Spännande as hell nu 
Hur lyckades du få priset så lågt på gamedisken, min slutade på £48 tror jag
Postad 22 May 2008 - 21:26
turbotobbe100
-
turbotobbe100
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Såg på youtube att guitar hero 4 kommer ut i höst i usa.... och då samma som Rock band (trummer,mic,guitar)
Postad 22 May 2008 - 21:27
Unregisteredf2a7f9fd
-
Unregisteredf2a7f9fd
-
Mästare
-
-
3989 inlägg
Jag pratade med en kille på EB Games i Uddevalla och frågade ifall han visste något om Rock Band, och han sa att Tyskland inte kommer att ha Metallica på den tyska versionen att det detta var en del av anledningen att Rock Band har blivit såpass försenat som det har blivit nu.
Skumt ska dom bry sig om 1 enda låt isf (Enter Sandman)... låter väldigt tveksamt.. Dom lär ju knappast kunna hindra att man köper Metallica låtar sen på Xbox Live iaf..så why bother
Postad 22 May 2008 - 21:28
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Hur lyckades du få priset så lågt på gamedisken, min slutade på £48 tror jag 
Prutade  Ingen aning, står nog inte hela summan där kanske?
Postad 22 May 2008 - 21:34
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Prutade  Ingen aning, står nog inte hela summan där kanske?
Jag hade också det priset när inte frakten var inräknad eller nåt. var ju typ £34 + £5 (frakt) + £9 VAT = £48 för mig. Nu orka jag inte grubbla mer iaf utan beställde det. Med min vanliga otur så dimper det väl ner i löddan nån dag innan man kan tjacka det i sverige :/ Nej usch vad negativ jag är, jag hoppas på början av nästa vecka  Tydligen kan man köra kampanjen online, vi får dra ihop ett onineband och toklira tycker jag
Postad 22 May 2008 - 21:34
Biokillen
-
Biokillen
-
Användare
-
-
202 inlägg
Menar du pga RROD eller?
Nja, ska väl inte prata om det här =) Men synd att inte spelet skickades i samma frakt. Kommer väl till nästa vecka.
Postad 23 May 2008 - 06:27
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Tydligen kan man köra kampanjen online, vi får dra ihop ett onineband och toklira tycker jag 
Givet!  PS: Är det bara jag som har problem med amazonz hemsida? Jag loggar in, klickar på "your account", klickar på "Track packages" och där står det bara "No orders or transactions To view orders from a different time period, use the drop-down menu above, then click Go". Provar att välja en annan period (order lagda under 2008) men samma svar.
Redigerat av MrSpokk, 23 May 2008 - 06:32.
Postad 23 May 2008 - 08:35
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Min Amazonsida funkar fint, fast det står fortfarande bara:
-------
Items dispatching soon:
Delivery estimate: 29 May 2008 - 4 Jun 2008
* 1 of: Rock Band: Solus (Xbox 360)
--------
Vilket jag fattar som att de räknar med att SKICKA spelet mellan 29maj-4jun. Då kommer det ju ta ett tag. Hoppas det där ändras under dagen.
Är du förresten säker på att du är på amazon.co.uk  Och får du upp samma sida om du klickar på ordernumret du fick i bekräftelsemailet?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
genstruktur
2026-05-20 17:03:16
-
Projektorn uppe och allt verkar fungera
genstruktur
2026-05-20 17:02:29
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|