Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Mass Effect

760 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Mass Effect (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 3 8.916666 (11) 99:-
Mass Effect - Limited Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 (0) Inga priser

Postad 30 November 2007 - 22:32

hagv^
  • hagv^
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0
Haha LOL! vet du... min gubbe har också det ärret och gissa hans ögon färg? jepp... lysande gröna :D haha, kanske bara finns ett recept på hur man bakar en badmammafacka? :P

Postad 01 December 2007 - 01:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Kan ni inte posta bild på era karaktärer :P ?

Postad 01 December 2007 - 01:46

Unregisterede2b4eaab
  • Unregisterede2b4eaab
  • Lärjunge

• 372 inlägg
  • 0
hagv: wtfackors! :P

Zoiler: det ska nog kunna fixas, vet dock inte om det blir så bra att ta kort direkt på tvn, men jag kan prova.

Postad 01 December 2007 - 10:08

hagv^
  • hagv^
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0
hehe sure, ska fixa det sen :P

Postad 01 December 2007 - 11:51

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

• 468 inlägg
  • 0
Okej, jag förlåter alla lyriska i tråden för att ni lurat mig att köpa detta fantastiska spel... hitills är jag mycket glad att spela. Min "Tara Shepard" är en hård men snygg och lite lagom ärrad sole survivor. Hon gillar tjejer :P:D

Vad tycker ni är bäst att spela som för klass? Jag körde igång med soldier, men funderar starkt på att spela om från start med någon annan klass.

Postad 01 December 2007 - 13:07

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Jag har bara testat adept...
Tycker den klassen är riktigt bra..Helst när man börjar komma upp i lvl..
Lättaste att spela med har jag hört ska vara soldat men jag vet inte..
Körde ett tag så vi var 2 adepter i min grupp som hade maxat magierna..SHIT vad fienderna virvlade runt i himmlen :P nackdelen var att jag inte hade nån som kunde få upp "kistor"

Men nästa sväng blir de nog med en blandning av magi/soldat eller ren soldat.

Édit
Vilken lv och hur många timmar har ni spelat på ett ungefär när spelet är slut ?

Redigerat av moparman, 01 December 2007 - 13:08.

Postad 01 December 2007 - 19:54

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

• 1170 inlägg
  • 0
Vad får man om man klona en mexikansk jamie fox o sean penn?
jo Dolph shepard :)

Bifogad fil  DSC00434.JPG   31.29K   0 Antal nerladdningar Bifogad fil  DSC00433.JPG   30.5K   0 Antal nerladdningar

Postad 01 December 2007 - 19:54

hagv^
  • hagv^
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0
Körde första omgången som soldier på normala svårighetsgraden, tänkte det var en bra början tills man lärt sig. Kör nu som sentinel (blandning av biotics och tech), verkar skoj. Kan både jonglera med robotar och öppna alla j*kla lådor som jag inte kunde i första genomspelningen. :)
Plus här är en bild på min bad-ass! ;)

Bifogad fil(er)

Postad 01 December 2007 - 20:17

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Hagv: Shit, jag antar att du hade Dominic Purcell som modell :) ?

Postad 01 December 2007 - 20:37

hagv^
  • hagv^
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0
? Dominic vem-då? :)

Postad 01 December 2007 - 20:58

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0

Vad får man om man klona en mexikansk jamie fox o sean penn?
jo Dolph shepard :)

Bifogad fil  DSC00434.JPG   31.29K   0 Antal nerladdningar Bifogad fil  DSC00433.JPG   30.5K   0 Antal nerladdningar

ser mer ut som en kille som behöver spela lite super mario galaxy

Postad 01 December 2007 - 23:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Lincoln Burrows i Prison Break. Likheten är ju slående.

Postad 02 December 2007 - 00:13

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Spoiler

Redigerat av moparman, 02 December 2007 - 00:14.

Postad 02 December 2007 - 09:10

hagv^
  • hagv^
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0

Lincoln Burrows i Prison Break. Likheten är ju slående.

Jaha ;) Näe jag jobbar skift så jag ser aldrig på tv-serier. I min skaparprocess så tänkte jag på rakade hundar, brinnande kundvagnar och nerbajsade kyrkor o vips - denna feja kom fram! The face of evil i mina ögon med andra ord :)

Postad 02 December 2007 - 11:40

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

• 468 inlägg
  • 0
Sambon retades som fasen när hon såg att jag lirar som tjej. Pft! Man är väl jämnställd!

Bifogad fil  Bild_001.jpg   25.45K   0 Antal nerladdningar

Postad 02 December 2007 - 11:47

Viz
  • Viz
  • Lärjunge

• 484 inlägg
  • 0
Måste säga att det är det coolaste spelet jag spelat iaf på riktigt länge, är lvl 36 nu har fått riktigt feta vapen och utrustning. Har gjort en massa sidoquests osv också det är ju alltid skojj! däremot så använder jag nästan bara Ashley och Tali. Firepower och tech, man behöver ju inget annat eller? :) Rätt skojj att ta med den blåa bruden också ibland men då saknar man ju Ashley som snajprar ner allt hihi.

sen tycker bruden jag var en tönt som spelade som tjej också haha ;)

Postad 02 December 2007 - 12:01

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
David
Det var ett litet ärr du hade ;)
Men du är ju en tjej så :)

Kör också bara me Ashley och Tali ...Girl power :)

Postad 02 December 2007 - 15:11

hagv^
  • hagv^
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0
Körde mest med Liara och Wrex. Var själv soldier klassen då behövde ngn som kunde lite biotics.. och Wrex för att han är grymmast av alla! :)

Postad 02 December 2007 - 15:49

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

• 468 inlägg
  • 0

David
Det var ett litet ärr du hade ;)
Men du är ju en tjej så :)

Kör också bara me Ashley och Tali ...Girl power ;)

Det där ärret? Det är ingenting, det fick hon när hon rakade sig... då skulle du sett det förra, innan såg hon ut som Dolph Shepard... :)

Postad 02 December 2007 - 18:47

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

• 1170 inlägg
  • 0

Det där ärret? Det är ingenting, det fick hon när hon rakade sig... då skulle du sett det förra, innan såg hon ut som Dolph Shepard...

Om David(a?) Shepard måste raka sig under ögonen vill jag inte veta vilken hårväxt hon har!
:)

Postad 02 December 2007 - 19:04

hagv^
  • hagv^
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0

Det där ärret? Det är ingenting, det fick hon när hon rakade sig... då skulle du sett det förra, innan såg hon ut som Dolph Shepard...

Om David(a?) Shepard måste raka sig under ögonen vill jag inte veta vilken hårväxt hon har!

Hahaha, tur att dom där rymddräkterna är heltäckande säger jag :)

Postad 02 December 2007 - 20:52

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

• 468 inlägg
  • 0

Hahaha, tur att dom där rymddräkterna är heltäckande säger jag :)

Fast i framtiden är kirurgin häpnadsväckande bra!

Postad 03 December 2007 - 00:11

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Nu har jag kört ut Mass Effect första varvet..Lvl 46 och ca 30 timmar blev det..
Synd jag inte läste achivments listan...

Spoiler

Betyget blir helt klart en 5:a från mig...
Små saker som borde ha fixats men som jag hoppas är gjort till nästa del är..

Varför i hel*ete finns det typ 2 sorters bunkrar?
Kan väl inte va så svårt att fixa olika ?

Städer...Jag vill ha mer städer..Borde finnas många i en hel galax?
Kanske mindre antal planeter..Kanske låter konstigt men jag tycker inte att man riktigt får någon större lust att utforska planeterna..Finns liksom inget större nöje i det.Förstår att det kan va lite svårt att göra så många planeter späckade me godis :)
Lite mer unika vapen/ armor osv vore roligt om man kunde hitta..

Snabbare hissar å lite mer stabil framerate :)

Nu är ovanstående för mig rätt små bagateller som på inget sätt borde hindra någon att spela Mass Effect.

Grafik/handling och strid var kanon..
Blev aldrig less på att strida ;)
Nog om detta..Nu ska jag lägga mig och fundera över om hur min nästa hjälte ska se ut..
Vilket klass man ska välja...Och alla dessa val..Stor risk att mina handlingar som jag utfört i Mass Effect kommer att sitta i ett tag..Kommer jag i mitt nästa liv vara mer snäll och fråga före jag skjuter någon i huvudet eller

Spoiler

Alla dessa val sätter sina spår även hos den mest härdade soldaten/Mopar Shepard

Postad 03 December 2007 - 01:36

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Akta er för att spela mass effect om ni har en hund i närheten :)

http://youtube.com/watch?v=X4KjDuQAMr0

Postad 03 December 2007 - 10:25

Unregisteredb43a60de
  • Unregisteredb43a60de
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0
Är det någon som vet om man får Hardcore achievmenten om man spelar om spelet med en redan skapad karaktär?
Det står ju "Do not change" under Hardcore achievment, och jag är ju tvungen att byta från normal till hardcore när jag börjat spelet..

Postad 03 December 2007 - 11:35

hagv^
  • hagv^
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0

Hahaha, ja "attacked" var ju ett bra ordval :) skulle hellre vilja skriva violated

Postad 03 December 2007 - 11:41

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Vilken lvl har ni kommit upp till?

Jag var 46 när ja klarade spelet..Men det känns som att det är totalt omöjligt att komma upp till 60...
50 kanske men...

Postad 03 December 2007 - 12:17

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Har inte spelat på en vecka. Får nog bli ett par timmar ikväll. Är väl lvl 23 eller så just nu.

Postad 03 December 2007 - 23:44

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0
Köpte spelet idag.. har redan spelat några timmar och det lär återstå flera till av detta fina spel! Lirar som Infiltrator och har precis fått köra vrålåket för första gången.

Delar med mig av en mys-bild:

Bifogad fil  me.jpg   317.3K   0 Antal nerladdningar

Postad 04 December 2007 - 04:18

iggy
  • iggy
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0

Är det någon som vet om man får Hardcore achievmenten om man spelar om spelet med en redan skapad karaktär?
Det står ju "Do not change" under Hardcore achievment, och jag är ju tvungen att byta från normal till hardcore när jag börjat spelet..

Jo den får du, är bara att byta till hardcore direkt du börjar och spela igenom. fungerade fint för mig

Postad 04 December 2007 - 22:03

Unregisteredb43a60de
  • Unregisteredb43a60de
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0

Jo den får du, är bara att byta till hardcore direkt du börjar och spela igenom. fungerade fint för mig

Tack!

Postad 05 December 2007 - 10:14

perma
  • perma
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0
Om ni inte har sett "Complete Mass Effect In-Game Tips" på Bioware.com (Du måste vara registrarad som ägare av Mass Effect på deras forum misstänker jag) så kolla in den. Innehåller en hel del bra tips från utvecklarna. Mina favoriter:

71 Remember to use the R-stick zooming mechanism in turret view when you're in the Mako. It will zoom up to 400 meters and make it easier to hit smaller targets like geth rocket troopers.

Oj vad mycket lättare det blev när jag insåg detta.

71 If you're playing this game in your office, try not to scream like a girl. It disturbs people's work environment.

;)

/Per

Postad 06 December 2007 - 09:37

Viz
  • Viz
  • Lärjunge

• 484 inlägg
  • 0
Jahopp då var man klart då! Fy fasen vilket bra spel! Speciellt den sista timmen var riktigt spännande, längtar tills en expantion eller en tvåa!

Nu tänkte jag lira om det med samma char, fast bara med pistol på Hardcore och ingen aim assist sak, hoppas det e skojj :) sjukt svårt dock tom ibörjan var robottarna svåra att skjuta ner hehe, men men lite utmaning ska det ju vara iaf :)

Postad 06 December 2007 - 09:39

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

• 1475 inlägg
  • 0
Jaha, tänkte gå in och rösta eftersom jag nu klarat spelet, men det fanns ju ingen röstfunktion :)

Hursomhelst tänkte jag försöka delge mina funderingar kring Mass Effect. Vill bara nämna först att jag inte är någon som letar fel, t.ex. förstod jag aldrig vad folk menade med Screen Tearing i Saints Row, störde mig aldrig på det... :)

Men... Tyvärr finns det några saker i Mass Effect som stör mig till den grad att det inte kan undvikas.

1. Designen/planeringen av galaxen. Okej, vi har en hel Galax, med ett antal planeter som ligger ljusår ifrån varandra, trots detta så verkar det bara finnas en stad att tala om, Citadel. Kom igen Bioware, ni kan bättre än så... De planeter man kan landa på ser i princip likadana ut allihop och konstigt nog så finns det "rymdmonster", Trasher Maw eller vad de nu kallas, som på något sätt lyckats resa mellan stjärnorna, för de dyker på de mest skilda håll...

Nej, på den här punkten blir det direkt underkänt.

2. Menysystemet. Har jag nämnt förut, men t.ex. vore det ju bra om man direkt inne i Equipment-menyn kunde se vilken "gubbe" som kan använda de olika vapnen, i dagsläget fungerar detta endast för rustningarna.

3. "Belöningar" Ja, med detta menar jag alltså de saker man "hittar" under sina resor, inkl. credits. Det finns helt enkelt för mycket. Det kändes aldrig som att man behövde göra något sidouppdrag för pengarnas skull, för pengar hade man i överflöd... tyckte iallafall jag...

Tror jag nöjer mig där... Jaha, nu verkar det som att jag sågar hela spelet och tycker att det är skit, eller? Nja, det skulle jag inte vilja påstå. Det är ändå ett bra spel, men det känns som att det kunde varit så mycket bättre. Sorry Bioware, men det räcker inte med ett bra dialogsystem och en schysst story för att göra ett bra spel.

Mitt betyg: 3 av 5

Bring it on! :wub:

Postad 06 December 2007 - 10:20

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

• 468 inlägg
  • 0
Bra recension där Anselm! Flera av de saker du nämner är sådant jag också retar mig på. Tillexempel när jag igår gjorde två olika uppdrag i två olika stjärnkluster på exakt likadana planeter. Booring!

Så löftesrikt spel, så många besvikelser, men trots detta så mycket att älska.

Postad 11 December 2007 - 22:10

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

• 1170 inlägg
  • 0
Så vad ska man säga som inte redan är sagt.
har klarar mass effect nu. och det tog ca40tim (gjorde allt, lv50 max första playtrough)
Om man ser ME som ett 12tim actionspel med lite rollspels element så har man ett superbt spel.
Men när man börjar gå utanför main storyn så hittar man inte mycket spännande.
genom att göra så mycket tråkiga fula simpla tidskrävande uppdrag
har jag lyckas förstöra den episka känslan ME är menat att ge.
Känns inte som Bioware lyckats göra något bättre än dom gjort förr.
Detta är utantvekan det simplaste spelet dom någonsin gjort, här finns inget djup alls att tala om.
hade jag fått göra om göra rätt hade jag bara gjort main storyn och sido missions som har med den att göra.
nu är jag väldigt kritisk men det har att göra med att sen jag hörde namnet har spelet haft 1a plats på min väntlista.

+Snyggt tekniskt/design
+bra ljud musik
+underbar story(den lilla% av spelet som innehåller någon)
+imponerande prestation att skapa ett helt virtuellt universum.

-värdelöst tekniskt, laddar var 15m i slutet på normandie,
texturen som tar minuter att ladda in.
-fruktansvärt meningslöst utöver main storyn
-tråkig mako
-Löjligt simpelt och ytligt gameplay
-fånigt lätt. mot slutet dog nästan alla av ca4 pistol skott.
-sämre än alla tidigare bioware spel

Men jag gillar dig ändå jätte mycket Mass Effect.. som en korkad men snygg brud.
3,5/5

Postad 12 December 2007 - 09:14

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

• 865 inlägg
  • 0

ha ha ha, och han bara fortsätter spela! :P

Själv har jag ett lite konstigt frhållande till mass Effect? Alltså. Min sensate sittning störde jag mig på följande grejer

1. Framerate problem, laddningstillfällen mitt i strider med bl.a. Mako:n som resulterar i att man tappar orientering

2. Hissarna går ju så d###### långsammt!

3. Fastnade med min karraktär så enda avhjhälpet var att ladda en tidigare save

4. En "tuturial" ruta stannade kvar i skärmen som spökbild, gick dock att spara och ladda om så var den borta, irriterande dock!

5. Innan en ganska svår strid på mainquesten så var det en lååång cutscene, med tillhörande dialogval som dessutum gav Xp om man skötte den "rätt" (märkte det när jag tröttnat och abra tryckte förbi hela tiden, om jag gjorde "rätt" levla jag upp" om jag bara tryckte hände ignet). Till saken hör att jag hade valt "fel" kompanjoner till en ganska svår strid och jag är ganska tidigt i spelet (eller tidigt å tidigt, hade kört 8h och precis lämnat Citadel). I vilket fall som hells resulterade det till omspel, och varenda gång man dog och valde "continue" so började det innan cutscene! Frustrerande så det står härligt till!

De "konstiga" är att jag ÄLSKAR spelet trots bristerna! Vilket känns konstigt i en tid där man allt som oftast läser i forum saker som "Spelet suger för att det droppar 1% i framerate på ett ställe", "Ospelbart p.g.a Screentearing". Skönt att det finns ett lir som får en att se bortom bristerna, precis som på "gammla goda tiden". Samtidigt är det trist när man inser att det kunde varit ännu bättre om dessa tekniska missöden ej inträffade.

Redigerat av Unregistered40880, 12 December 2007 - 10:55.

Postad 12 December 2007 - 15:08

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Kanske dags att spela lite ikväll. Har inte rört det på 2 veckor.

Postad 12 December 2007 - 15:24

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0
Jag spelade det en timme ungefär på releasedagen, men jag ska köra om det från början nu vid jul när jag har massa ledigt.

Postad 12 December 2007 - 15:38

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

• 1475 inlägg
  • 0

Jag spelade det en timme ungefär på releasedagen, men jag ska köra om det från början nu vid jul när jag har massa ledigt.

Själv kommer jag nog byta in det och köpa Orange Box till Jul istället :)

Som sagt innan, delarna som hör till main quest är skitkul, resten är skit... ;)

Startade en ny kampanj men efter typ 5 minuter kände jag att det inte fanns något sug alls...

Postad 12 December 2007 - 16:21

TukTuk
  • TukTuk
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0

...
Själv har jag ett lite konstigt frhållande till mass Effect? Alltså. Min sensate sittning störde jag mig på följande grejer
...

Alla håller nog med om hissarna - herregud vad tänkte de? Visst det kan komma dialoger eller nyheter men jösses!
Även cutscenes/snack innan en strid är fullkomligt idiotiskt - hade fixats lätt med en auto-save.

Jag har börjat störa mig på bilen. Jag menar... en bil?? Varför inte en helikopter? Eller i varje fall turbo till det ändlösa körandet.

Utrustningen borde automatiskt plockas av de som inte kommer med i teamet. Så det bästa alltid finns tillgängligt. Inte kul att göra sådant på skeppet.

Någon form av markering var man varit och snabbhopp till systemet från journalen hade varit gott. Någon mer än jag som av misstag ständigt trycker röd exit istället för blå zoom out?

Vad händer med möjligheten till att fördjupa sig i teamet om man inte använder alla så ofta? Eller det spelar ingen roll vilka man använder mest?

Allt som allt ett underbart spel än så länge!

Postad 12 December 2007 - 16:26

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

• 468 inlägg
  • 0
Håller med om de flesta klagomål, och lovprisningen också, ovan. Dessutom:

Kärlekshistorien var för kort! Känns som om det blev det viktigaste i spelet, och att det tog slut alldeles för fort... Jag hade velat haft möjligheten att åka på "picknik" till valfri planet, sola och bada osv. ;)

Shepard :) blå aliendoktor.

Edit: Läste nu att Mass Effect sålt en miljon ex, vilket väl måste anses som bra. Hoppas de lägger pengarna på att göra tvåan bättre. Tänkte just på att det som faktiskt hypade mig mest var friheten att besöka planeter över en hel galax. Det visade sig ju helt wasted, då det som sagt är helt sämst sidequests.

Redigerat av Unregistered24c8cfe3, 12 December 2007 - 18:18.

Postad 12 December 2007 - 19:50

Unregisterede2b4eaab
  • Unregisterede2b4eaab
  • Lärjunge

• 372 inlägg
  • 0
Årets spel utan tvekan och kanske ett av de bästa någonsin :)

Postad 12 December 2007 - 20:58

TukTuk
  • TukTuk
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0

Årets spel utan tvekan och kanske ett av de bästa någonsin :)

Kan bara hålla med! Dock ska man ju komma ihåg att det finns få RPG-Action till 360 så det är ju lättvunnet.

Postad 12 December 2007 - 21:47

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Nja. Tycker Oblivion är bättre. Men det är ett mycket bra spel.

Postad 12 December 2007 - 23:41

hagv^
  • hagv^
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0

Håller med dig, Mass Effect är ett kanonlir men det är något speciellt med oblivion. Det spelet känns mycket djupare och genomtänkt.. svårt att förklara :D Man klarar nog aldrig riktigt ut oblivion. Dock så hade ett oblivion i Mass Effect världen varit spännande :unsure:

Postad 13 December 2007 - 01:51

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

• 1170 inlägg
  • 0
eller ett oblivion i en mad max värld....ååå just det :D

Postad 13 December 2007 - 08:14

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

• 1475 inlägg
  • 0

Jag håller också med om detta. Vart finns det nya "Oblivion" som jag väntar på?! :D

Postad 13 December 2007 - 10:47

TukTuk
  • TukTuk
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0

eller ett oblivion i en mad max värld....ååå just det :D

Fallout 3? :unsure:

Postad 13 December 2007 - 15:50

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Precis vad jag tänkte säga. :D

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.