Hmm, jag tror jag har dig på min vännerlista
![]()
ja, vi lira warhawk som fan kommer jag ihåg
okej men om jag inte finns kan du lägga till mig.
PSN: kajoh
jag kan oxå hänga på jag har nästan alla online trofeerna kvar
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 30 January 2009 - 15:40
jag kan oxå hänga på jag har nästan alla online trofeerna kvar Postad 30 January 2009 - 18:49 Sure thing! vad har du för psn id? eller så addar du mig. Jag har en del online troféer men då när BP släpptes så fanns ju inga troféer så jag har kommit j*vligt långt "offline" men inte fått några troféer Postad 02 February 2009 - 14:27
Man kan backa upp nuvarande save, börja på en ny och se lägga tillbaka den gamla, men jag håller med om att det är träligt att börja om Har några online trofeer kvar jag med, så jag kör gärna med en sväng. psn = laketown Postad 02 February 2009 - 14:55
Om någon är sugen på att lira online så finns jag på PSN id: kinjon.
Bara att adda, är inne varje kväll (i stort sett) Postad 02 February 2009 - 15:04 Vi kanske till och med kan bli 8 pers? Det finns ju en trofé där 8 spelare ska mötas inne i Stadium, kan tänka mig att den är svår att utföra om man spelar med diverse folk som man inte känner. Annars är den väldigt enkel. Jag läggar till dig och laketown ikväll. Postad 06 February 2009 - 11:27
Spelade lite med 1.60 uppdateringen igår och det verkar som alla rankingar är nollställda. Jag fick rank ~200 efter två vinster.
PSN: hagdahl Postad 06 February 2009 - 20:52
Hittade mitt ex på ebay för ca. 230kr (nytt) inkl frakt, helt okej
Ett av de bättre bilspelen helt klart! Grym känsla vid krascher.. //najkks Postad 06 February 2009 - 21:14 Hade de inte sänkt priset på detta spel till 199:- (fraktfritt EDIT: Det var i US-store det numera kostar $19,99 Redigerat av Unregisteredf64a5233, 06 February 2009 - 21:16. Postad 06 February 2009 - 21:50
Yepp möjligt, köpte mitt kring Okt -08 har jag för mig.. kanske kostade lite mer då? Edit:.. jag betalade typ 25$ (vilket blir mer exakt 212kr //najkks Postad 07 February 2009 - 16:13
Någon här som har lirat nya partypack?
Min uppfattning var att det var kanske det sämsta man någonsin har köpt... 90 spänn för att köra "tillsammans" och det ända man kunde välja mellan var, stunt, skill, eller speed. Men inget race när man kör headsup... Nej stor besvikelse enligt mig. Ni andra? Postad 07 February 2009 - 17:41
Jag handlade det och körde med grabben och det var väl ganska kul. Men det verkar inte finnas så många olika "tävlingar" för det upprepades ganska snabbt. Kanske bara slump men jag misstänker att det inte var det. Ska köpa "Cops & Robbers" när det kommer, blir nog skoj! Postad 08 February 2009 - 00:33
Köpte partypack och installerades, men kan inte starta det ifrån spelet. Jävligt skumt. Står att det inte finns installerat. Blåst på 90 spänn???
Postad 08 February 2009 - 00:38
importerat spelet? Postad 08 February 2009 - 02:53 Köpte det från USA-Psn och party packet från EU-PSN, kanske det jag inte borde gjort. Postad 08 February 2009 - 08:44
exakt om man köper från us så får man köpa extragrejer i usstoren Postad 08 February 2009 - 09:25 Man lär sig saker varje dag Postad 13 February 2009 - 14:27
såg att man kunde köpa detta spel på psn för 349kr med något tilläggspaket,, är det värt det och vad innehåller tilläggspaketet?
Postad 13 February 2009 - 14:53
The Ultimate Box Innehåller alla fria uppdateringar (mer challenges, Bike pack) + partypack (värde 90kr) Med andra ord så slipper du tanka hem de fria uppdateringarna och den får du Partypack i vilket man turas om 2-8 spelare att utföra olika utmaningar i spelet för att sen utse en vinnare. Helt klart är spelet värt varenda krona, jag köpte spelet Januari förra året och det är fortfarande ett av de mest spelade spelen jag har... och man måste inte älska bilspel för att tycka om detta. Men om du bara tänker spela spelet online eller själv och har en internet uppkoppling så kan du lika gärna försöka hitta orginalet(inte boxen) billigare någonstans, då allt förutom Partypack tankas ner grattis i uppdateringarna. Ska tilläggas att utvecklarna hela tiden utvecklar spelet med flera uppdateringar, och flera väntas under året..., detta är ett av mina bästa spelköp någonsin... Postad 13 February 2009 - 14:59
tackar för infon,, går spelet bara ut på att hoppa och göra stunts eller är det bilrace också? kan man köpa,trimma och styla bilar? har inte riktigt förstått vad det går ut på
har förstått att man åker omkring i en stor stad,, kan man gå ur bilen? finns det mer saker än att hopp med bilen? Postad 13 February 2009 - 15:39
Du kan inte trima och styla bilar, du går inte ur bilen, det finns inga människor, spelet är väldigt arkadinriktat, man vinner bilar på olika sätt men mest genom att vinna events, race osv., men även genom att samla saker i staden
Här har du olika modes i spelet... Race: Offline: tävla mot datorstyrda motståndare från en plats till en annan i staden genom att hitta snabbaste vägen dit Online: Om du är ledare i "rummet" så kan du starta ett race, antingen ett redan färdiggjort race, eller ett som du själv skapat(med checkpoints vart du vill i staden), du kan köra rankade race och orakade race, du kan välja vilken boost klass racet ska innefatta m.m. Stunt Run: offline: försök slå poängen i ett givet mål genom att göra stunts/och vågade saker... online: tävla om vem så får mest poäng innan tiden tar slut eller du kraschar eller blir utkraschad.. Markt Man: Offline: Klara dig från en punkt i staden till en annan utan att bli utkrachad av "dator" styrda fiender) Online: Alla mot en, och man får poäng när man klarar sig undan tills tiden går ut, eller när man tar ut någon annan innan dess tid runnit ut.. Road Rage: Offline: ta ut angivet antal fordon innan tiden går ut Online: Man delar upp sig i två lag, de ena ska ta ut de andra innan de hinner till ett par olika checkpoints i staden... Sen kan du göra det som jag tycker är det mest unika i detta spel, hjälpas åt att göra challenges, ofta är dessa inriktade på att hjälpas åt att klara ett mål. (över 400 challenges, en del är på tid och en del på motorcyklar) Tex, alla ska ta sig över en byggnad, alla ska samlas på en plast och ta ut varandra, eller lyckas samla ihop samalagd hopplängd, airtime, near misses, barrelrolls osv... Sen kan du oavsett du är offline eller online leta efter 50 spuperjumps, 120 Billboards, 400 Smashes som är utplacerade runt om staden, eller alla boost mackar, reperationsverkstäder, parkeringshus osv... Spelet är totalfritt från start, vid varje trafikljus så kan man starta ett race, stun run , marktman, roadrage osv... att gå online gör man on the fly... med en meny när man kör, och vipps så är man i ett rum med folk... Spelet innehåller även dag/natt, tid och showtime rekord på alla vägar... orkar inte förklara Showtime, men det är ytligare ett spel i spelet. Köp köp.... Redigerat av anpassa, 13 February 2009 - 16:15. Postad 13 February 2009 - 16:18
tack för infon,, ja jag vet inte ja,, tycker egentligen inte om race med sånna "checkpoints" inne i städer,, blir alltid så stressad och kör in i alla som finns
kan man köra med vilken bil man vill i dom olika racen eller är det olika klasser för olika race? går det att köra online mot sånna som är ungefär lika bra som en själv? finns det någon typ av rankingsystem online? vinner man alla bilar eller kan man köpa bilar? kan ju se om demot fortfarande finns på psn så kan jag ju testa det först,, är ytterst tveksam Postad 13 February 2009 - 17:00
Alla race som är offline kan man vinna genom att hålla sig efter vägarna, och då kan nu alltid ta upp kartan för att se att du är på rätt väg(pausa), och man har även hjälp med ett system som visar vart du ska svänga. Men man lär sig vägen efter ett tag, och med senaste uppdateringen så kan man starta om racet, istället för att behöva åka tillbaka(eller starta ett nytt) som det var förut. Sen kan du ju skapa egna race online och då kan du ju skapa ett race som tvingar folk att åka en ganska given väg. Offline så åker du ju och hämtar den bli du vill köra i just det racet(rödljuset) alltså vilken bil man vill, Online så får man välja bil efter de regler spelledaren lagt upp, oftast vilken bil man vill, men som ledare av ett rum så kan man även begränsa deltagarnas val, genom att "säga" att bara bilar i denna boostklass eller ledaren kan även välja en bil som alla ska köra i just det racet (han kan inte välja olika bilar till alla), är du speledare så är ju allt upp till dig, och deltagarna får alltid se en karta över racet som ska köras, ledaren kan även avgöra om man ska ha trafik på(civila bilar), vilket är roligast för då sker det fler omkastningar pga att man krockar i en kruva eller likande. Har inte kört så mkt rankade race, men då har inte speledaren inte möjlighet att skapa race, utan väljer bland ett antal race som tillverkarna skapat, om du väljer att hoppa in i ett rankat race så ska du paras ihop med motstånd som platsar din ranking, och bättre motstånd när du klättrar på listan Det där med att bli stressad kan ju vara ett problem när man har en öppen stad, men å andra sidan är det ljuvligt att vinna ett race när du tagit en väg som ingen annan tänkte på, eller att någon lyckades krocka med civil bil precis innan målinjen inga pengar i spelet, du vinner bilar genom att vinna events, varje bil hav även ett eget loop som låser upp en förbättrad verion av just den bilen. När du vinner events uppgraderas ditt körkort och du låser upp bilar, sen kan det hända att när du vunnit en event så kan en bil släppas lös i staden, och lyckas du krocka ut den så är det din... man kan inte sno eller vinna bilar av varandra online... bilarna låses upp offline, med ett undantag, en bil du får efter att ha gjort challeges... Du kommer inte ångra dig jag lovar.... om du gillar köra bil eller ett unikt spel där man hjälps åt online med challeges, och man behöver inte vara duktig, min morbror älskar detta spel och han är inte den bästa gamern... Postad 13 February 2009 - 17:09
har testat demot lite nu,, verkar otroligt långtråkigt måste jag säga, var lite för mycket arcaderally för min del,, sitter ochspelar forza 2 på xboxen och det är ju lite skillnad mellan dom
nja tror nog inte det blir nåt köp,, inte för 349kr i alla fall,, kanske om jag hittar de för 129kr eller nåt Postad 13 February 2009 - 19:52
Ja, nu kan du ju inte spela online i demon och du spelar väl på 10% av stadens nuvarade yta, men det är klart forza, GT är ju andra bra spel, som inte är lika arkadinfluerade, Själv gillar jag båda koncepten men på olika sätt. och det är klart har man ingen att dela det med så får man inte hela bilden, men lägg dina pengar på något som passar dig bättre... Postad 13 February 2009 - 20:00
frågade mina kompisar och förklarade lite vad det gick ut på men dom var måttligt imponerade
race pro släpps ju till veckan så jag köper nog det i stället,, är nog mer ett spel för mig Postad 14 February 2009 - 11:40
Alltså, förstår inte hur man kan jämföra Burnout med Forza och Rece pro?? Det är helt olika spel! Burnout är nästan så långt från simulator man kan komma. Har du inte kört dom gamla Burnout spelen alls till, typ Burnout 1,2,3, Revenge m fl mfl? Då vet man att det är ett rena arkadspel gjort för att man ska ha kul med mycket action. För min del är Burnout-spelen fan så mycket roligare än andra bilsimulatorer Postad 14 February 2009 - 13:06
jag jämförde dom spelen bara för att jag älskar forza, man brukar väl jämföra med spel man tycker om, dt är ju ett bilspel bägge två. Postad 14 February 2009 - 15:51
Forza och GT är kanon spel med ratt och som simulation, Burnout Paradise går ju nästan inte att köra med ratt, och är somsagt en helt annan upplevelse, men bara för att man gillar äpplen så behöver man ju inte hata päron. Jag tycker att Burnout är mer likt andra actionspel än andra bilspel, man har utforskning och samlande som i ett action-äventyrspel, samtidigt som man har teamwork och takedown. Men om man bara tänker spela spelet lite då och då, och inte är beredd att lägga ner några timmar på att lära sig staden, så tror jag man tröttnar, min bror som inte bryr sig så mycket om att få alla bilar eller leta efter gömda ting, men han tyckte det var roligt att göra challenges (vilket är det som gör detta spel väldigt unikt) Jag gillar för övrigt att spela med främmande folk och inte nödvändigtvis med mina vänner, vet inget spel där det är så smidigt att gå online. Men tröttnar man på att bara köra loop och slå nya varv tider i trimmade bilar i Forza och GT, så är ju Burnout en mer avslappnade arkad upplevelse utan större krav på detta om man inte vill, för du kan ju roa dig med att slå dina vänners tider på alla vägarna i Paradise City Postad 14 February 2009 - 16:00
köpte prescis en ratt och pedaler till forza och tyckte det var sjukt svårt,, testade i två dagar och sen gav jag upp,, har lämnat tillbaka ratten nu,, kör mycket fortare utan ratt,, det jag gillar med forza är just att köpa och trimma bilen och få den EXAKT som jag vill ha den för att få bästa varvtider,, jag och några polare brukar sitta här och köra time trial och försöker slå varann med snabbaste varvtider, vi måste köra i samma klass men vi får använda dom bilarna vi vill och trimma dom hur vi vill bara dom håller sig inom klassen,, otroligt roligt
sen om jag hade köpt burnout hade jag nog inte spelat så mycket så jag hade lärt mig staden och som du säger blir det nog inte så roligt då förövrigt är päron godare än äpplen Postad 14 February 2009 - 16:33
Jag tycker det är skitkul att köra med ratt på BP, det är ju ett arkadstuvat spel och ratten uppför sig på det viset, det är ju så skönt att känna force feedback motorerna att "simulera" en sladd, mycket roligare att parera sladdarna med G25, men alla är olika
Kommer för närvarande inte online i spelet, trist då jag har börjat om för att jaga trophies och jag har båge utmaningarna kvar online Bara jag som har det problemet efter senaste uppd.? Postad 15 February 2009 - 01:19
andreassofus:
Jo jag gillar Forza oxå, men jag har inte fastnat lika många timmar i det som BP, men det är klart att kunde man trimma bilarna i BP så hade det ju varit intressant, men nu är det upp till vem som är den bästa föraren, och tar rätt linje istället... Men smaken är är ju som baken, en del har mer en del har mindre D-J: Jag hade inte klarat mina rekord på barrelrolls och flaspinn med ratt, men att köra race går ju självklart utmärkt, och det är väl oftast en vanesak det där med ratt, börjar man köra spelet med kontroll så tycker man det är bäst, och börjar man med ratt så blir det ju vad man föredrar... Nej jag har inte haft dessa problem att logga in efter senaste uppdateringen, nu hade ju mitt Ps3 varit inne på lagning i 7 veckor(trasig Blu-Ray) när jag fick tillbaka ett nytt förra helgen, men den lät som en hårfön efter 5-10 minuters spelande, så den åkte tillbaka i måndags, men jag har blivit lovad en ny nu i veckan, så jag har inte spelat sen förra helgen... men då var det inga problem, men det händer ju att de har service underhåll ibland, men det brukar ju bara vara en halv dag högst, har du provat flera dagar i rad så tycker jag det låter konstigt om problemen kvarstår... Om du nu inte har skapat en annan PSN inloggning(användarnamn) och försöker logga in på den gamla savefilen, för spelet har ju användarunika savefiler, så man inte ska kunna dela med sig eller bara ladda ner någon annans fil för att få alla fordon och liknande.... men då borde du ju inte kunna spela spelet offline heller, så det är väl inte problemet, jag fick iofs problem med att komma online vid förra uppdateringen, och då var jag tvungen att uppdatera min routers firmware och sen fungerade det igen. Hörde att fler hade detta problem vid den tidigare uppdateringen... Redigerat av anpassa, 15 February 2009 - 01:25. Postad 30 March 2009 - 15:55
Köpte spelet idag för 139 spänn på komplett.se. Måste vara felmärkning. Ser fram emot bra spelning där.
Redigerat av schalok, 30 March 2009 - 15:55. Postad 04 April 2009 - 19:48
fy fan vad bra spelet är. haft det någon dag. det är tamejfan bland det bästa jag lirat.
Postad 05 April 2009 - 15:26 Håller med. Underhållningsvärde, underhållningsvärde och mer underhållningsvärde! Gillar man bilar, fartfyllda spel och accepterar att allt inte ska vara så realistiskt som möjligt så är Burnout Paradise heavy shit! Redigerat av f3br, 05 April 2009 - 15:27. Postad 05 April 2009 - 16:15
Jag kör också Burnout ett tag.
Adda mig gärna : JockeJ_1 så kan vi köra onlineutmaningarna. Postad 07 April 2009 - 07:37 Jag förstår din skeptisism andreassofus, jag kände precis likadant Men efter att ha kört en hel del GT prologue, och varit arg varje gång jag slutat i vredesmod, så köpte jag nedladdningsversionen av BUrnout för att "fira" min nya 160GB HDD. Köpte det på vinst eller förlust bara för att ha nåt nytt att spela. Och det är underhållande, riktigt kul emellanåt. Bilar som ska låsas upp, utmaningar och massor med troféer. Har inte kört så mycket online än men det jag testat är ok. EDIT: Stressen du skrev om i ett tidigare inlägg är påtaglig! Man kör i en stad med räcken, refuger och trafik. Samtidigt ska man köra rätt väg till rätt plats på rätt tid och måste släppa vägen med blicken och kasta ett öga på den lilla lilla kartan man har längst ner till vänster en tiondels sekund, och SMACK så sitte man i fronten på en buss eller i en vägg... Redigerat av JockeJ, 07 April 2009 - 07:40. Postad 07 April 2009 - 11:59
Vänta tills du kört på Marked Man online, där kan vi snacka om höga stressnivåer ;-) Postad 12 April 2009 - 10:03
När jag kollade mina troféer förut så fanns alla troféer för "Cops and Robbers" med bland Burnouttroférna.
Sen körde jag ett tag och kollade igen, då var dom borta. Postad 17 April 2009 - 22:08
Vill ni ha någon att leka med uta på Paradise Citys vägar så är det bara att lägga till mig i eran kompislista. Har börjat spela Burnout igen efter en tids uppehåll.
PSN: CloudRabbit Redigerat av Unregisteredcc23e210, 17 April 2009 - 22:08. Postad 28 April 2009 - 15:07
Cops and robbers kommer på torsdag
Postad 07 May 2009 - 12:03
Vad är det som ska hända nu när man köpt Cops and Robbers?..fattar inte.. Jag fick bara en massa polisbilar, men inga nya gamemodes varken offline eller online. Har provat även akttivera om dessa i dowloaded content och laddat även om alla uppateringar.
Postad 07 May 2009 - 12:33
Sök efter spel (online) så ser du vilka som listar Cops & Robbers Postad 08 May 2009 - 15:20
Du kan köra Polisbilarna Offline, men det finns inget Cop n' Robbers mode för offline, endast online Postad 08 May 2009 - 15:31
Om du vill starta ett Cops n' Robbers online så gör du precis som när du startar vliket Freeburn game mode somhelst, när du valt att köra, så kan folk i rummet välja vilket lag de vill tillhöra och sen kan du som host även välja antal "ronder"(bästa av 1,3,5 omgångar), om alla ska köra samma fordon eller om man ska få välja själv, du kan även välja om det ska vara trafik eller inte medan ni jagar varandra. Folk får den bilen de kör när du startar "spelet", om man valt att vara polis och inte är i en polisbil får man automatiskt den bilen man kör i fast polisversion, samma sak ifall du är i en polisbil och väljer att vara tjuv, du behöver alltså inte åka och byta bil. och personer som inte köpt Cops n' Robbers och befinner sig i rummet får heller inte delta i "spelet" 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |