Intressant indeedJag beställde från webhallen den 13:e Mars och fick mitt kvitto rätt så snabbt och de har definivt dragit pengarna då jag kollade på kvittot för en vecka sen ungefär får se om de skickar spelet idag så man har det på måndag dock kostade det en slant (608 kr inkl frakt på 29) och det är ju helt klart en sämre deal än att byta in dåliga spel men jag hade inte många såna liggandes ändå som jag var villig att byta in för halo 3 har jag ju inte spelat färdigt eller något av de andra förutom burnout paradise men kände att jag kunde sälja dyrare på tradera fick några hundringar för den vilket gör att de 140+ timmarna jag plöjde ner i det var värt det och pgr3 har jag svårt att tänka mig att de ville ha i inbyte med tanke på hur gammalt spelet är hoppas att de bilderna man får från rockstar för att man förbokat är häftiga dock undrar jag hur lång tid tog det innan ni fick kvittot i mailet och har ni beställt från webhallen innan men jag har aldrig förbokat så men det kan det vara värt det är ju ändå GTAIV som lär bli det bästa spelet evar.
Grand Theft Auto IV (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
6
|
(39)
|
Inga priser | |
Grand Theft Auto IV - Special Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser |
GTA IV (1069 inlägg)
|
17 år sedan |
GTA IV gamertag tråden (96 inlägg)
|
18 år sedan |
I väntan på GTA (152 inlägg)
|
18 år sedan |
Postad 25 April 2008 - 15:42
Postad 25 April 2008 - 16:31
Ta det åtminstonde i Köptips tråden...
Men eftersom det är så intressant kan jag fylla i med:
Jag beställde från webhallen den 13:e Mars och fick mitt kvitto rätt så snabbt och de har definivt dragit pengarna då jag kollade på kvittot för en vecka sen ungefär får se om de skickar spelet idag så man har det på måndag dock kostade det en slant (608 kr inkl frakt på 29) och det är ju helt klart en sämre deal än att byta in dåliga spel men jag hade inte många såna liggandes ändå som jag var villig att byta in för halo 3 har jag ju inte spelat färdigt eller något av de andra förutom burnout paradise men kände att jag kunde sälja dyrare på tradera fick några hundringar för den vilket gör att de 140+ timmarna jag plöjde ner i det var värt det och pgr3 har jag svårt att tänka mig att de ville ha i inbyte med tanke på hur gammalt spelet är hoppas att de bilderna man får från rockstar för att man förbokat är häftiga dock undrar jag hur lång tid tog det innan ni fick kvittot i mailet och har ni beställt från webhallen innan men jag har aldrig förbokat så men det kan det vara värt det är ju ändå GTAIV som lär bli det bästa spelet evar.
Skulle du vilja lära dig använda kommatecken och punkt nästa gång du skriver så mycket? Får fan huvudvärk.
Inte många dagar kvar annars grabbar. Ska nog köra en hel COD-helg, som troligtvis kommer få bli den sista. Hoppas vi ses!
Redigerat av Nyluh, 25 April 2008 - 16:31.
Postad 25 April 2008 - 16:47
Skulle du vilja lära dig använda kommatecken och punkt nästa gång du skriver så mycket? Får fan huvudvärk.
Inte många dagar kvar annars grabbar. Ska nog köra en hel COD-helg, som troligtvis kommer få bli den sista. Hoppas vi ses!
Hehe.. Det e fan mighty att inte använda komma eller punkt.
Postad 25 April 2008 - 16:49
Du kunde inte urläsa ironin i hans textstycke?
Humming:
Postad 25 April 2008 - 17:04
Postad 25 April 2008 - 17:16
Ska nog köra en hel COD-helg, som troligtvis kommer få bli den sista. Hoppas vi ses!
Var håller du hus då pussgurkan?
Postad 25 April 2008 - 17:22
Game ringde idag och bekräftade min bokning. Jag har bokat det erbjudandet där man fick12 mån live med i affär. När jag bokade så frågade jag om det var samma erbjudande som på nätet och han sa ja. Men nu säger dom att det kostar 699 kr och jag trodde att det skulle kosta 579 kr. Vad får ni betala för det erbjudandet?
Dom har reserverat/dragit 579kr från mitt bankkonto. Men jag köpte via nätet, kanske det som är skillnaden? Att det är dyrare om du ska hämta ut i butik.
Postad 25 April 2008 - 17:36
Var håller du hus då pussgurkan?
Ska göra tacos, är inne hela kvällen sen.. Pöss
Postad 25 April 2008 - 17:49
Postad 25 April 2008 - 18:53
Det var ju skit att man inte visste det, äh det viktigaste är ju att man får speletDom har reserverat/dragit 579kr från mitt bankkonto. Men jag köpte via nätet, kanske det som är skillnaden? Att det är dyrare om du ska hämta ut i butik.
Postad 25 April 2008 - 19:43
^^^ 1st ever spoilade hyperlänk?
Redigerat av LillKille, 25 April 2008 - 19:50.
Postad 25 April 2008 - 19:56
Vad får man med ett stycke piratkopierat GTAIV, en Xbox360, en bredbandsuppkoppling och ett brinnande intresse att streama sin enfald för hela världen?
Spoiler
vet inte om det var en spoiler eller om det bara var en självklarhet.
Postad 25 April 2008 - 20:02
Postad 25 April 2008 - 20:39
Jag såg det live när det hände ^^Vad får man med ett stycke piratkopierat GTAIV, en Xbox360, en bredbandsuppkoppling och ett brinnande intresse att streama sin enfald för hela världen?
Spoiler
Fan vad jag garva xD
Ny trailer om Niko http://www.rockstarg...;content=video0
Redigerat av pancreas, 25 April 2008 - 20:41.
Postad 25 April 2008 - 20:46
Shit, när man kör bil och svänger så slängs huvudena åt alla håll, ser rätt roligt ut. Och när man slåss så slår man typ bara ner dem på marken och sparkar på dem så ligger dem och kvider
Postad 25 April 2008 - 22:13
Postad 25 April 2008 - 22:51
http://video.google....-FZuKigL7nIjnBA
Han kör moped och krockar med en bil och flyger as högt rakt upp i luften ?? . Han kör inte ens fort
Redigerat av -FreakyThing-, 25 April 2008 - 22:52.
Postad 26 April 2008 - 00:32
Postad 26 April 2008 - 08:24
en fråga bara hur får dom tag i spelet innan det ens har kommit ut? asså piratkopiorna?
Butiker som ska skickar ut förbeställningar, grossister, tryckeri.. Många har fingrarna på dom innan dom kommer ut i butiken.
Grossister bruka ha spelen 1-2veckor innan, oftast. GTA4 kanske är 1vecka innan butiksdatumet.
Postad 26 April 2008 - 08:46
Postad 26 April 2008 - 09:41
Men ett sånt här spel SKA man bara köpa, och även om vissa av de som laddat ner det köper det sen så har de ju fått spela långt innan oss som bara köper spelet får.
Postad 26 April 2008 - 10:27
Antagligen kan det ju vara nån som jobbar i en spelbutik eller grossist som kan lägga upp spel snabbt.
Men ett sånt här spel SKA man bara köpa, och även om vissa av de som laddat ner det köper det sen så har de ju fått spela långt innan oss som bara köper spelet får.
Men vad gör det egentligen? Förstör väl inte vår spelupplevelse i slutändan? Om vi inte råkar på en massa spoilers vill säga.
I detta fall så har ju till och med piraterna hjälpt till att hypa upp spelet ännu mer. Större hype - större försäljning - bättre budget inför GTA5 .
(Utgår ifrån att de köper spelet. De andra är rena tjuvpacket.)
Postad 26 April 2008 - 13:40
We are preparing for a spike that could be much larger than what we saw with the launches of Halo 3 and Activision's "Call of Duty 4: Modern Warfare. The biggest step we've taken is to add in more server hardware, which will expand the service's capacity. We have actually doubled our capacity for concurrent users over the last 2 months. We learned a lot from last holiday and have a comprehensive plan we are executing upon throughout the year to prevent any recurrence of issues like we experienced. That said, we would be remiss to not expect and respect that the "Grand Theft Auto IV" release is anticipated to impact usage in a positive way.
Postad 26 April 2008 - 13:49
Postad 26 April 2008 - 14:24
Postad 26 April 2008 - 15:52
Nej det är inte på gränsen till sinnessjukt. Det är en bra bit över den gränsen... samtliga borde LPT:as...
Vad är detta ett svar på?
Postad 26 April 2008 - 17:16
Att det inte finns.Nån som har nån aning om optional installation till 360it???
Postad 26 April 2008 - 19:42
Ser ju ut att va helt underbart
Verkar va grym fysik...
Spoiler från en scen ur Videoreview
Postad 26 April 2008 - 21:24
Niko kör en helt vanlig bil och krockar och flyger ut genom fram rutan .
http://video.google....PCY2SjgKLwtzNBA
Postad 26 April 2008 - 22:51
här va lite bevis på min förra fråga ( Ifall man flög ut ur en cabbe när man krocka )
Niko kör en helt vanlig bil och krockar och flyger ut genom fram rutan .![]()
http://video.google....PCY2SjgKLwtzNBA
VILL HA NU!
Postad 27 April 2008 - 08:46
var ju ett klart attraktift pris måste jag säga och endast 19:- i frakt
Postad 27 April 2008 - 09:43
Raderade mitt inlägg.
Drabbades av minnesförlust å trode att IGN recension kommit nu
Redigerat av moparman, 27 April 2008 - 09:45.
Postad 27 April 2008 - 09:46
Spoiler![]()
VILL HA NU!
Jag har sett att ockå fotgängarna kan ta tag i bilen och hänga kvar. så när man kör så släppas de efter bilen tills de släpper
men sen så är det ju auto aim så tror pistol striderna kan bli lite stela. har bara spelat de tidigare gta på pc. tror nästan man får ut mest av spelet om man gör det med denna version också, men kul att vänta 6-12 månader extra på ett spel då.
Postad 27 April 2008 - 09:56
Postad 27 April 2008 - 10:54
Var nedräkning tidigare idag..Men när ja klickar på länken för att se revensionen så funkar det inte
Postad 27 April 2008 - 11:02
Det finns manuellt sikte också, om man trycker ner triggerknappen halva vägen tror jag det varJag har sett att ockå fotgängarna kan ta tag i bilen och hänga kvar. så när man kör så släppas de efter bilen tills de släpper
men sen så är det ju auto aim så tror pistol striderna kan bli lite stela. har bara spelat de tidigare gta på pc. tror nästan man får ut mest av spelet om man gör det med denna version också, men kul att vänta 6-12 månader extra på ett spel då.
Postad 27 April 2008 - 11:14
Det finns manuellt sikte också, om man trycker ner triggerknappen halva vägen tror jag det var
Dat kanske stämmer. Det jag vet är att "swiftor" visade att det finns ett alternativ i menyn om man vill ha auto aim eller köra manuellt sikte.
Postad 27 April 2008 - 11:17
Vet du om han sänder fortfarande?Dat kanske stämmer. Det jag vet är att "swiftor" visade att det finns ett alternativ i menyn om man vill ha auto aim eller köra manuellt sikte.
Har varit inne hur många gånger somhelst utan att han broadcasta.
Postad 27 April 2008 - 11:22
Var tydligen räkneverk efter staterna så vi kommer få den vid 17-18-19!?Kan någon se recensionen på gametrailers?
Var nedräkning tidigare idag..Men när ja klickar på länken för att se revensionen så funkar det inte
Postad 27 April 2008 - 13:20
Vet du om han sänder fortfarande?
Har varit inne hur många gånger somhelst utan att han broadcasta.
Modsen på sidan sa att han blivit kontaktad av Take2 och fick därför sluta sända. Det finns dock ett flertal andra som streamar spelet över justin.tv nu (igår iaf).
Här och här.
edit: Såg precis att den senare länken broadcastar just nu.
Redigerat av Unregistered96c62822, 27 April 2008 - 13:22.
Postad 27 April 2008 - 13:56
Gametrailers forum har några trådar om detta om du vill förkovra dig ytterligare.Stod att det var 20 minuter kvar imorse..Måste va nå annat fel
annan tråd
å ytterligare en
Redigerat av Bizhop, 27 April 2008 - 13:57.
Postad 27 April 2008 - 17:18
PEPPAT!
Jobbar tydligen kväll på tisdag också, rövsmör.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6
GTA IV
2 bilder
8 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?